NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا بشوف كتير فيديوهات عبوديه وساديه وبسأل نفسي ازاي الانسان وصل له المرحله بالشكل ده
حاولت وبحثت كتير عن العبوديه بس لقيت كلام ملعبك ومش مفهوم و مالقتش الاجابه اللي تقنعني ودماغي عملت ايرورو في النهايه اسأله كتير بتدور في دماغي اولها
ازاي الراجل يقبل ان واحده تطفي السيجاره علي لسانه وبتبصق علي وشه ازلال صعب بصراحه وحاجات كتير بشوفها مش هقولك فيديوهات اجنبيه لأ مصريه وان مصر فيها الكلام ده زات كتير التعقيد في دماغي بما اننا شعب متدين يعني ودوله مسلمه
الاجابه اللي بتجيلي في بالي لما بشوف حاجه زي كده بقول ان هي ماسكه عليه زله ارجع اقول مش ممكن كل الناس دي تتمسك عليها زله وتعمل كده
الحاجه التانيه هل الراجل بيستمع بالتعذيب من اي واحده ست ولا هي واحده معينه بيقبل منها كده
وأسف علي الاطاله لاني بجد نفسي حد يشرحلي السليف من اوله لاخره وشكرا

• عجبني
التفاعلات: Nsym2019، حسام الصياد٢٠٢٢ و مروض خيول
وللناس فيما يعشقون مذاهب . الدنيا يا صديقى فيها العجب . اسمه شذوذ ( خارج عن المألوف )

• عجبني
التفاعلات: حسام الصياد٢٠٢٢
بص حضرتك في حجات كتير الانسان بيحب انو يجرب و بعت التجربة بتاخد قرار تكمل او لا
خلينا مع اللي بايكمل اللي بياخد الطريق ده بيحب الزول بيحب يتهن اذا كان راجل او ست بيحب انو يتعمل علي انو كلب و لي سيد هو لقا الحرية في كده و الماستر او مستريس لقا الحرية في انو يزل و يهين اللي قصاد منو
و في الاخر ده حرية شخصية انت ملكش الحق انك تنقض اللي بعملو و انا بحترم رائك لكن مش بايد كلامك تفرق

• عجبني
التفاعلات: حسام الصياد٢٠٢٢ و shams_x
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا بشوف كتير فيديوهات عبوديه وساديه وبسأل نفسي ازاي الانسان وصل له المرحله بالشكل ده
حاولت وبحثت كتير عن العبوديه بس لقيت كلام ملعبك ومش مفهوم و مالقتش الاجابه اللي تقنعني ودماغي عملت ايرورو في النهايه اسأله كتير بتدور في دماغي اولها
ازاي الراجل يقبل ان واحده تطفي السيجاره علي لسانه وبتبصق علي وشه ازلال صعب بصراحه وحاجات كتير بشوفها مش هقولك فيديوهات اجنبيه لأ مصريه وان مصر فيها الكلام ده زات كتير التعقيد في دماغي بما اننا شعب متدين يعني ودوله مسلمه
الاجابه اللي بتجيلي في بالي لما بشوف حاجه زي كده بقول ان هي ماسكه عليه زله ارجع اقول مش ممكن كل الناس دي تتمسك عليها زله وتعمل كده
الحاجه التانيه هل الراجل بيستمع بالتعذيب من اي واحده ست ولا هي واحده معينه بيقبل منها كده
وأسف علي الاطاله لاني بجد نفسي حد يشرحلي السليف من اوله لاخره وشكرا
اولا لا تربط الموضوع بمصر او العرب
الموضوع اكبر من هيك
اول مرة تسالت مثلك كنت عمري ١٤ سنة
وكنت مع اصحابي بالمدرسة نضرب ولد بالمدرسة دايمة ونذله..ومع الوقت اصبحت الممارسة الجنسية عليه دائمة...وهو كان دايما ما يزعل بالعكس ملتصق باكثر اشخاص عنيفين معاه ويشتمو امه كثير
بالاخر خلصت المدرسة وكل شخص راح بطريقه
ولاكن السؤال الاولي..ليه *** او شاب يتحمل الاهانة...وكمان كنت اشوفه مبسوط..
هون انت لازم تفهم وتنظر لحياته
ممكن ابوه بعمل هيك مع امه
او بالعكس
ممكن ابوه او امه بيضربوه وبيشتموه من صغره..وطبعا هو طلع هيك ابوه بضربو لما جلده يصير ازرق وبيشتمو بكل حاجة
ممكن تعرضه لمممارسات جنسية عنيفة وهو *** خلاه يفهم انو الشعور الجنسي المتتع بتعرضه لحاجة غصب عنه
ودا طبعا مستحيل يخرج من الانسان وبعد الزواج لو طلعت زوجته عصبية او قوية...ممكن تخليه جزمة تلبسها وتشلححها
وطبعا لعلمك الموضوع عندك البنات ليه سلبيات اكثر من الاولاد بكثير وصعب تنتهي

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%