NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور الزوبر إللي فتحني و أخد شرفي

يابختك

• حبيته
التفاعلات: سون سون والملكه أميره
عاوز أتنااااااك عاوز موجب هارد من الف مسكن او عين شمس يكون زوبره كبييير وراسه محمره ويملاني لبببن ويكون في العشرينات وعندي المكان وجاهز اتناك دلوقتي طبيعي مش شات فالي جاد بس يكلمني واهم حاجه يبعت صور زوبره الاول ع التلجرام وده التلجرام بتاعي للزبيره
Mm_nnmmm

• عجبني
يبختك بيه

• عجبني
التفاعلات: سون سون والملكه أميره و Egyptian walfe
جميل يا بختك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: سون سون والملكه أميره و Egyptian walfe
ياريت كل واحد فينا كلنا يوصف بالضبط متعة و احساسه مع أول زوبر يفتحه و ياخد شرفه و ينيكه و يقذف جواه ...
نفسى اعرف كل التفاصيل بدقة من كل واحد فيكم
.
انا فتحنى اخويا اكبر منى بثلاث سنوات و كان حنين وحبوب و لطيف و رقيق قوى خدنى ببطؤ بشويش بالراحة خالص و كان جميل ملك جمال العالم بعنيه الزرقاء و زوبره الجميل الطويل جدا جدا جدا و تخين زى رجل الكرسى او فرع شجرة او زوبر حمار بالضبط و ابيض دافى جميل و طعمه حلو وانا امصه و اشرب اللبن منه و بعدين فرشنى بيه ييجى ربع ساعة و طيظى فتحت له شفايفها لوحدها و قالت له ادخل ياحبيبى جوايا و كانت دخلته جوايا سحر جميل قوى لا يصدق بشويش خالص خالص و متعة متعة لغايه ما دخل كله وصل قلبى من جوة و بدأ يتحرك جوايا و انا من اللذة بقيت ادوخ خالص و اقمط عليه اعصره جوايا و شفايفى ترضع شفايف حبيبى عشيقى جوزى الجميل و امص لسانه و زوبره يدور دواير يدعك جوايا جامد اوى وانا ادوب دوب من الحركة دى و قمطت عليه بعنف و قذفت انا اللبن من قضيبى المنتصب على السرير كذا مرة و هو زوبره جوايا شغال جامد قوى يدق و يطحن و بعد حوالى ساعة كاملة جاب و نطر و قذف شلالات من براكين نار يحرقنى جوة و لبن سخن لذيذ قوى و جاب تانى اربع مرات جوايا من غير ما يطلع زوبره فى الهوا برة طيظى و فضل نايم فوقى يحبنى و يبوسني و يدلعني وهو غرقان عرق و قلبه يدق زى القطار و لما خلص و سحب سلت قضيبه من طيظى انا زعلت و اتخضيت قوى و حضنته و قلت له نيكنى تانى بسرعة اوعى تقوم عنى وتسبني ارجوك ارجوك ابوس رجلك نيكنى كمان و فعلا فضل ينيكنى طول الليل لغاية بكرة و بقيت عروسته احبه و اغار موت عليه
و احد دلوقتي ينيكك ولا بطل

افترقنا بالسفر
و بدأت علاقة مع صديقى وجاري و حبيبى و بقى جوزى و عشيقى لكن موش كفاية لى فعرفت غيره زملاء فى الجامعة و علاقتى بيهم حلوة قوى
كم زب بينيكك دلوقتي

• حبيته
التفاعلات: حنان و حب
  • انا سخنت كده ليه
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: الضاحك الباكى و حنان و حب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: الضاحك الباكى
قدام الناس احلى قدام الناس احلى
هو احنا ولا مؤاخذة ب نعمل حاجة عيب ؟؟؟
انت جوزى و انا حرة معاك ، انت ديوث وانا معاك اتناك
جوزى وانا حرة فيك
جوزى اغسلك واكويك
جوزى افردك و اثنيك
طلع يا راجل بتاعك فرجهم
واللا خايف من الحسد
يالهوى عليك راجل
يروحي يمراتي و لبوتي و حبيبتي

• حبيته
  • أتفق
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%