NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أسير ذاتي

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
20 يناير 2023
المشاركات
8
مستوى التفاعل
13
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
سوريا
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مرحباً بالجميع أتمنى تكونو بخير
انا متابع من مدة طويلة للمنتدى وهي اول مشاركة الي
مابعرف اذا عم اكتب بل مكان الصحيح او لا أرجو التصحيح والدعم لأ استمر.
القصة جنسية لكن الإعلان غير جنسي.
القصة من وحي الخيال رح تكون قصيرة ك أعلان للقصة الرئيسية المكونة من ثلاث اجزاء.

( الزجاجات الثلاثة )

أنا عدنان عندي 23 سنة من سوريا
عدنان حياته متل أغلب الشباب أنترنت _جيم _صحاب _ شغل _ وما ننسى العيلة
انا عايش مع أمي أبتسام 54_ابي متوفي من 7 سنوات عندي 3اخوات بنات وعندي 2شباب مسافرين
يارا 25 _ عبير 34 علا 39 _ متزوجين عايشين بالمحافظة نفسها دمشق
نبدأ قصتنا في يوم من الايام تتصل عمتي سارة فيني .
عمتي سارة 37 سنة متزوجة وعندها خالد وسالي
سارة : الو ازيك يا عدنان
عدنان: الو اهلا يا سوسو عاملة ايه
سارة : تمام ياحبيبي انتو اخباركم ايه انت ابتسام
عدنان: تمام مافيش احلا من كده انتي مختفية فين صار لك زمان ما أجيتي عندنا
سارة : ياحبيبي انت عارف لبيت والحياة وكده هنعمل ايه
عدنان: يخليلي ياكي ويحفظك يا سوسو ياجميل هههه
سارة: ههه تسلملي ياحبيبي سوسو
سارة: بقلك ايه انا كنت متفقه مع خالد نروح بيت جدك بكرا بس هوا عنده شغل فاضي تروح معايا ساعتين كدا
عدنان: مفيش مشكلة ماعندي بكرا ايا شي أي ساعه اجي لعندك
سارة : ع 10 صبح منيح كدا
عدنان:تمام يا عمتي
سارة: سلم ع ابتسام مع سلامة ياحبيبي
عدنان: يوصل مع سلامة .

_تاني يوم

المنبه يرن ساعه 9ونصف
عدنان: صباح الخير يا ماما
ابتسام: صباح النور ياحبيبي
احط لك فطار يا عدنان
عدنان: لا يا ست الكل انا رايح عند عمتي ساعتين كدا وبرجع مش رح طول
ابتسام :رح تعمل ايه عندها
عدنان:مش عارف لما ارجع بحكيلك
نزلت من البيت واخذت عربية ورحت عند عمتي
عدنان : صباح الفل يافل
سارة : ههههه صباح النور ازيك
عدنان:تمام ازيك انتي
سارة : بخير تمام
عدنان: يلا بينا العربية مستنيه تحت
سارة : يلا انا جاهزة

ركبنا العربية روحنا لبيت جدي
بيت جدي مكون عن فيلا مهجورة
نزلنا من العربية ودخلنا البيت
عدنان:انا رح دخن سيجارة اذا بدك شي ناديني
انا وعم اتمشى بلبيت واتذكر ايام زمان وصلت عند باب القبو فتحت الباب ونزلت لتحت كان معتم ومافي كهرباء شغلت فلاش التلفون القبو كان فيو كراكيب وكدا ولا بشوف باب تاني بس مسكر ومو باين شو فيه ورا الباب
جربت افتحه ما فتح صار عندي فضول اعرف شو في ورا الباب طلعت لعند عمتي سألتها و قالتلي اول مره بتعرف انو في باب تاني
اخدت حديده ونزلت حاولت افتح وادفع الباب وبعد معاناة ساعة تقريبا فتح الباب !!!
دخلت الغرفة ...
لقيت صندوق مسكر اول شي خطر ببالي انه كنز
بدي افتح الصندوق وبنفس الوقت خايف اعرف شو فيه
يمكن خايف ما لاقي فيه الكنز يلي خطر ببالي
تشجعت تأملت انه خير وفتحت الصندوق .!!
كان فيه قصتنا يلي هيه ثلاث زجاجات
اي لقيت بصندوق 3 زجاجات كل وحده بأسم
الاولى: التخفي
الثانية: قراءة الأفكار
الثالثة: السحر الجنسي
قررت مااحكي لعمتي عنهم واكتشف السر بنفسي

لهون بكون خلص الاعلان القصة رح تتكون كل زجاجة ب جزء .

و شكرا .

1-Ashley-Graham
 
  • عجبني
  • جامد
  • حبيته
التفاعلات: النسر المحلق, 🌈I love your mom's pussy, امير الجنس العربى و 4 آخرين
 
  • عجبني
التفاعلات: أسير ذاتي
بدايه كويسه منتظرة الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: أسير ذاتي
بدايه زي متكون قصص الف ليله كمل نشوف الباقي
 
  • عجبني
التفاعلات: أسير ذاتي
بالطبع ليها باقيه ولكن متى منتظرينك
 
  • عجبني
التفاعلات: أسير ذاتي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا متل ما اتفقنا كل زجاجة بجزء .
الجزء الأول..


( زجاجة التخفي )

_ انا لازم اكتشف الزجاجات بنفسي وبدون ما عمتي تاخد بالها
بدور ع كيس بحط الزجاجات فيه وحط كتب قديمه لقيتهم في القبو و بطلع لفوق
عدنان: ايه يا عمتي خلصتي ولا لسا
سارة: خلصت ياحبيبي تعال ساعدني نطلع الحاجات لبرا لبيت
عدنان:حاضر ياحبيبتي بطلع الحاجات لبرا البيت و بتصل
بل تكسي منحط الحاجات ونمشي
سارة : ما قلتلي انت اخدت ايه في لكيس دا
عدنان: ايه اه هما كتب تاريخ كدا
سارة: اه هوا جدك كان يحب التاريخ
عدنان: هنشوف تعلم ايه (بفكر بل زجاجات)
وصلنا لبيت عمتي نزلت الحاجات ومشيت رحت البيت

واخيرا وصلت بدخل بنادي ازيك يا ماما
صوت من المطبخ انت تأخرت ليه انت فطرت ولا لسا
عدنان:لا يا ماما ما فطرت
ابتسام:هجهزلك الفطار
بدخل الغرفة و بقفل لباب و بطلع الزجاجات
بطلع زجاجة التخفي وبفكر ايه تخفي يعني دي حقيقي ولا لا رح يحصل ايه خايف وبنفس الوقت عندي فضول اعرف سر زجاجات
بفتح الزجاجة باخد حبة لون الحبة شفاف زي حب زيت السمك يلي يعرفه
قررت جرب والي يحصل يحصل بشرب الحبة وتمدد ع سرير
استنا مفعولها يمشي بس ما لاحظ اي تغيير !!

ابتسام : يلا يا عدنان الفطار جاهز
لسا ح رد عليها ولا بتدخل الغرفة
ابتسام :ايه فين راح انا ما شفته خرج من الغرفة
عدنان: اجيت رح احكي ولا تذكرت حبة التخفي
قمت من على السرير رحت عند المرايا ماشفت نفسي
خفت انا فين ازي رح ارجع طبيعي مشيت عند ماما وقفت قدامها بس هيه ما شافتني
ركضت ع الغرفة مسكت زجاجة لشوف اذا مكتوب عليها شي
(التخفي)
مفعول الحبة 6ساعات وليس لها اعراض جانبية
ايوه يعني بعد 6ساعات رح ارجع طبيعي
طيب انا رح اعمل ايه هلاء
الشيطان: رح تعمل ايه يعني اكيد مارح تنام ومعك هيك كنز
انا : رح اعمل ايه يعني
الشيطان: انت دلوقتي فيك تشوف كل يلي بدك ياه بدون ماحدا يمنعك
انا : اصدك يعني ...
الشيطان : ايوه اصدي كدا قوم مستني ايه
بمسك تلفوني و عير المنبه مشان اعرف قبل مايخلص مفعول الحبة
بطلع لعند امي اشوفها بتعمل ايه
اشوفها بتقلع ثيابها رح تدخل الحمام
اوف ع جسمك يا ماما

ابتسام 54سنة طولها 164مش تخينه كتير
صدرها قد البطيخة _ طيزها كبيره بشكل مو طبيعي
جسمها حنطي مترهل _ حلمتها بني غامق _بطنها عليه جرح الولادة القيصرية _ كسها عليه شعر خفيف

دخلت الحمام وبدأت تستحم قربت ايدي من جسمها
فزعة وهيه مش عارفة ايه دا
ابتسام: ايييه راح الي كان مدلك و متعك يا ابتسام
تتحسس طيزها و صدرها ايييه تسكر باب المتعة
بتمسك حلمتها و تضغط عليهم جامد اممممم اااااه
واليد التانية تفرك كسها جامد اااااه اووووف
امممم انا لو يصحلي زوبر حمار ح دخله فيني
اووووف اااااه ااااااه ااااه اممم م م م
نزلت شهوتها وخلصت حمامها وطلعت
وانا مش حاسس ب بتاعي كأنه مش موجود
خرجت من الحمام وطلعت برا البيت نزلت الشارع ودخلت ع سوبرماركت جنبنا المحل فاضي واحمد عم يتكلم ع تلفون بصوت خفيف قربت منه
احمد : انا مش رح اعمل كدا تاني انتي شقتي الي جابوني
صوت من تلفون : انتي يا بيضة فكرك دخول الحمام زي طلوعه انتي متناكة وخدمة عند رجولي
احمد: اسمعيني يا نيرمين يلي بدك ياه انا رح اعمله بس تركيني في حالي
اظن اسمها نيرمين: يا بيضة انا ستك انت تسمع الكلام وبس وثاني مره تناديني ستي _ مولاتي _ تاج راسي _ بكلمات زي دول انت فاهم
احمد : امرك ياستي امرك
عدنان : يابن الكلب انت عامل راجل ع لكل وانت عيل متناك
بخرج من المحل وانا مبسوط اني معايا كنز زي دا
مشيت في الشارع كل ما اشوف باب مفتوح ادخل و اتفرج
يلي شفتهم قاعدين شبه ملط ويلي شفتهم ينيكو في بعض البيوت اسرار و شرمطة صراحة
عدا 5 ساعات ورح ينتهي مفعول الحبة
قررت ارجع للبيت وريح دماغي من الي شفته
بمشي خطوتين ووقف .. ايه دي ملاك بيمشي قدامي قميص سكري وبنطلون سكري و كندرة لون سكري شعرها الأسود الطويل الناعم الي واصل نص ضهرها و حاطه مكياج خفيف ونظارة شمسية . هبه حب عمري يلي تزوجت من سنتين وسافرت لعند زوجها هيه بتعمل ايه هنا ايمت رجعت
_هبه حب عمري طيبة ومالها بالمشاكل عندها 20سنة كانت عايشة بنفس المنطقة تبعنا بعد ما اختلفنا وتركتها تقدم لها عريس من برا البلد و وافقت وتزوجت وسافرت لعنده وما سمعت عنها حاجه لهل لحظة
اوصف لكم طول 169_ وزنها 54 _ بيضة جدا جسمها رقيق صدرها قد ليمونه لأ ااااه صدرها كبر صار وسط
حلمتها حمراء صغيره _طيزها صغيره و خرمها زهري لأ واكتر من زهري كمان _كسها ولا كأنه كس انسانه كأنها ملاك
كس صغير احمر ما عليه ولا شعره زنبورها صغير برضو

مشيت وراها حتا دخلت بيت اهلها بشوف الساعه لسا فاضل نص ساعة ..!
ادخل ولا بلاش ...!
دخلت كانت بتسلم ع امها و تسألها عن حالها مرتاحة ولا لأ
كريمة امها : يابنت انتي حظك حلو اوي انك تزوجتي امجد و تركتي الحمار متناك
هبه ؛ مامي ما تتكلمي عن عدنان كدا رغم كل يلي عمله فيني بس انا بحبه لهلاء
كريمة: يختي كسمك ع امه
هبه : مالك يا مامي انتي تتكلمي كدا ليه من امتى كلامك بكون قليل الادب
كريمة :وانتي مالك ياختي قومي احسن ما قوم أوريكي لساني بيعمل ايه
هبه قامت ع غرفتها و مفاجئة امها كيف صارت

كريمة امها لا هبة 46 جسم بنت متناكة وزنها 78 وطولها 166 بيضة جدا _شعرها لعند كتفها _ طيزها كبيره و خرمها مفتوح فتحة تنفس _ صدرها كبير قد البطيخة بس بطيخة ابتسام اكبر _ كسها ابيض كبير مافي عليه شعر و زنبورها كبير برضو
بشوف الساعه اووووف الوقت رح يخلص بخرج من عندهم وبروح البيت بنام ع السرير من التعب ووجع الدماغ


(2)
صحيت تاني يوم الساعة 9 و ماعندي شي
فطرت وقعدت بدخن سيكاره وبفكر شو بدي اعمل اليوم
مسكت تلفون بقلب في الواتساب ولا لقيت اختي علا متصل الان قلت اكلمها اشوفها بتعمل ايه
عدنان: الو ازيك يا قطة
علا : هلا يا عدنان عامل ايه
عدنان: تمام ياحبيبتي مشتقلك
علا : وانا بل اكتر يا حبيبي
_ تكلمنا كدا عن اخبارنا وعن الحياة
علا : يلا ياحبيبي اكلمك بعدين عبير وصلت لعندي
عدنان: سلميلي عليها ايه رئيك اجي انا وماما لعندك ونشوف يارا اذا بتجي برضو
علا : لا ياحبيبي خليها مره تانية اصل انا وعبير عنا حاجات لازم نعملها اليوم
عدنان: حاجات ايه
علا : وانت مالك يا حشري هههه
عدنان: مممم اوك ياحبيبتي
علا : سلم على ماما يلا باي
عدنان: سلامات باي
_ يعني ليه مابدها يانا نجي لعندها ..
انا هعرف بنفسي حاجات ايه ياااا علا خانم
قمت لبست واخذت حبة ونزلت اخدت عربيه ورحت لبيت علا
دخلت البيت سمعت صوت كلام و ضحك جاي من غرفة نوم بتاعها
صوت ايه يا قحبة الحسي اكتر ااااه
_صوت _ اهو بلحس يا بنت الشرموطة
مشيت ودخلت عليهم
علا متمددة على سرير وعبير قاعدة ب طيزها على وجه علا

( الوصف )
عبير نسخة من ماما صدرها مترهل شوي و حلمتها بني فاتح _ طيز متل القشطة طرية و كبيره و خرمها اكبر _ كسها كبير وطري لو تحط اصبعك يغرق _ طولها 167 وزنها 73 _شعرها طويل لونه احمر .
علا _ جسمها اسمر _شعرها لنص ضهرها اسود ليل _ نحيفة وزنها 59 _طولها 160 _ صدرها قد السفرجل حلمتها بني غامق غامق _ طيزها وسط _ كسها ناعم و زنبورها كبير حبه _ صوتها لحاله يجيب الضهر
علا نكهة تانية غير كل اخواتي مافي شبه لحدا فينا .

نرجع نكمل ..
عبير: ايوه الحسي خرمي جامد الحسي يا قحبة ااااه ااااه لسانك عم يدغدغ ههههه ااااه
تقوم علا من تحت طيز عبير الجامدة
كسمك يا عبير خنقتني ب طيزك
تمسك علا من وجهها انتي عارفة انك قحبة ها عارفة
عبير : ههههه ايوه عارفة وانتي تموتي على طيز هل قحبة
علا : انتي خليتيني ادمن ع طعم طيزك وع ريحتها
عبير : ههههه ياحبيبتي انا بشرب حشيش من فوق وانتي بصير عندك ادمان من تحت ههههه
علا : كسمك انا ماعاد احسن عيش بدون طيزك يا متناكة
عبير: يا حبيبتي طيزي بخدمتك على طول
قعدوا بحضن بعض . بتمسك سيكاره حشيش وتولع
بقلك ايه
علا : ايه
عبير:انتي ليه ما خليتي عدنان وامك يجو كنا انبسطنا كلنا هههههه
علا : كسمك انتي بدك العيلة كلها تدمن على طيزك
عبير : عيب ولا حرام
علا : لا عيب ولا حرام بخاف تخلص طيزك هههههه
علا : نحنا فصلنا ولا ايه
عبير : ولا اه هههههه
علا : هههههه قومي يا متناكة روحي لبيتك رح ننفضح
عبير : لا لا انا خرمي يحرقني وعاوز الي ت بردو
انتي عندك ايه يبرد خرمي
علا : ممممم اجبلك تلج
عبير : تلج قلتيلي تلج خليهم لطيزك يا متناكة انا عاوزة زوبر فيل اممم
علا : فيل الي ياكل طيزك انا اجبلك خيارة جبتها مخصوص لطيزك الجامدة
عبير : قومي هاتي بسرعة قومي
علا : بوسي ايدي الاول
عبير : انا ابوس بخشك مو بس ايدك قومي يلا
بتروح علا بتجيب خيارة يمكن اول مره اشوف خيارة بالحجم دا طويله وعريضة
علا : انا اول ماشفت خيارة دي بل سوق قلت لازم عبير تاكلها
عبير : ياحبيبتي تسلم ايدك انا رح اكلها من ايدك
بتقعد عبير وضعية الكلبة وتهز طيزها يلا يا نياكه نيكي خرمي عطيني ذوق طعمها
علا : بتجيب فازلين وتدهن خيارة وتقرب ع خرم اختها تلحس وتقرب انفها وتأخذ نفس عميق
تضربها قلم ع طيزها كسمك شو بعشقها
تدهن خرمها فازلين وتدخل الخيار ه
احح دي بتدخل بسهولة دي طيزها نفق
ااااه نيكي طيزي ااااه دخلي اكتر انا بموت فيكي يا علا
يا معشوقتي يا عبدة طيزي اممممم ايوه ريحي خرمي ال متناك وسعيه اكتر بدي يصير مغارة كرمال صير تفوتي بنفسك لجوا ااااااه اوووووف ااااااااه ااااااااااه
علا : اهو بنيكك يا ممحونة ببرد نار بخشك ال متناك
علا عم تنيك عبير بايد والايد التانية تفرك لها زنبورها
فضلو حوالي نص ساعه بعدين جابت شهوتها عبير ونامت ع السرير
علا : ايه نبسطتي يا متناكة برد بخشك
عبير: اي برد عقبال ما تدخلي فيه
علا : يلا شوفي كسكوس اختك شو بده زعلان
عبير : ياحبيبي تعال اراضيك
نزلت ع كس علا لحس ومص وعض
ااااه الحسي اكتر اوووووف اووووووف اااااااه كسمك يا عبير انتي تخليني دوب من لحسك الحلو مممم اااااه اااااه ااااه
مسكت عبير خيارة يلي كانت ب طيزها من شوي ودخلتها بكس علا
علا : لاا يا عبير دا كسي مش طيزك كبيره اووي اااااه اااااه
القمي لازم تعودي نفسك ع شغل الكبار بعدين هاد شرف الك عم تنتاكي ب خيارة يلي دخلت ف خرقي هههههه
جابت شهوتها علا ع وجه عبير وقامت تلحس وجهها وغرق و بوس ومص ببعض بعدين قامو ع الحمام يستحم و .
عدنان : يا بنات المتناكة انتو قحبات اووي اووي
طلعت برا البيت ولعت سيكاره وقعدت امشي وافكر
حتا وصلت البيت ورحت نايم فورا من تفكير ب يلي اكتشفته .

لهون بكون وصلت لنهاية اول زجاجة .

IMG
اتمنا تنال اعجابكم و انتظروني بل زجاجة الثانية.
 
  • عجبني
  • جامد
التفاعلات: امير الجنس العربى, غريب عن العالم, الحلم المفقود و 2 آخرين
اسف ع تأخير بس لوقت ماعم يساعدني
_سؤال لو القصة ماخلصت قبل الموعد المحدد للمسابقة هل رح يتم استبعادها .
_وسؤال كمان فيني انشر قصص تانية بعد المسابقة ولا بوقف النشر وشكرا .
 
  • عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
جامدة بانتظار بقية القصة
 
  • عجبني
التفاعلات: أسير ذاتي
مرحبا متل ما اتفقنا كل زجاجة بجزء .
الجزء الأول..


( زجاجة التخفي )

_ انا لازم اكتشف الزجاجات بنفسي وبدون ما عمتي تاخد بالها
بدور ع كيس بحط الزجاجات فيه وحط كتب قديمه لقيتهم في القبو و بطلع لفوق
عدنان: ايه يا عمتي خلصتي ولا لسا
سارة: خلصت ياحبيبي تعال ساعدني نطلع الحاجات لبرا لبيت
عدنان:حاضر ياحبيبتي بطلع الحاجات لبرا البيت و بتصل
بل تكسي منحط الحاجات ونمشي
سارة : ما قلتلي انت اخدت ايه في لكيس دا
عدنان: ايه اه هما كتب تاريخ كدا
سارة: اه هوا جدك كان يحب التاريخ
عدنان: هنشوف تعلم ايه (بفكر بل زجاجات)
وصلنا لبيت عمتي نزلت الحاجات ومشيت رحت البيت

واخيرا وصلت بدخل بنادي ازيك يا ماما
صوت من المطبخ انت تأخرت ليه انت فطرت ولا لسا
عدنان:لا يا ماما ما فطرت
ابتسام:هجهزلك الفطار
بدخل الغرفة و بقفل لباب و بطلع الزجاجات
بطلع زجاجة التخفي وبفكر ايه تخفي يعني دي حقيقي ولا لا رح يحصل ايه خايف وبنفس الوقت عندي فضول اعرف سر زجاجات
بفتح الزجاجة باخد حبة لون الحبة شفاف زي حب زيت السمك يلي يعرفه
قررت جرب والي يحصل يحصل بشرب الحبة وتمدد ع سرير
استنا مفعولها يمشي بس ما لاحظ اي تغيير !!

ابتسام : يلا يا عدنان الفطار جاهز
لسا ح رد عليها ولا بتدخل الغرفة
ابتسام :ايه فين راح انا ما شفته خرج من الغرفة
عدنان: اجيت رح احكي ولا تذكرت حبة التخفي
قمت من على السرير رحت عند المرايا ماشفت نفسي
خفت انا فين ازي رح ارجع طبيعي مشيت عند ماما وقفت قدامها بس هيه ما شافتني
ركضت ع الغرفة مسكت زجاجة لشوف اذا مكتوب عليها شي
(التخفي)
مفعول الحبة 6ساعات وليس لها اعراض جانبية
ايوه يعني بعد 6ساعات رح ارجع طبيعي
طيب انا رح اعمل ايه هلاء
الشيطان: رح تعمل ايه يعني اكيد مارح تنام ومعك هيك كنز
انا : رح اعمل ايه يعني
الشيطان: انت دلوقتي فيك تشوف كل يلي بدك ياه بدون ماحدا يمنعك
انا : اصدك يعني ...
الشيطان : ايوه اصدي كدا قوم مستني ايه
بمسك تلفوني و عير المنبه مشان اعرف قبل مايخلص مفعول الحبة
بطلع لعند امي اشوفها بتعمل ايه
اشوفها بتقلع ثيابها رح تدخل الحمام
اوف ع جسمك يا ماما

ابتسام 54سنة طولها 164مش تخينه كتير
صدرها قد البطيخة _ طيزها كبيره بشكل مو طبيعي
جسمها حنطي مترهل _ حلمتها بني غامق _بطنها عليه جرح الولادة القيصرية _ كسها عليه شعر خفيف

دخلت الحمام وبدأت تستحم قربت ايدي من جسمها
فزعة وهيه مش عارفة ايه دا
ابتسام: ايييه راح الي كان مدلك و متعك يا ابتسام
تتحسس طيزها و صدرها ايييه تسكر باب المتعة
بتمسك حلمتها و تضغط عليهم جامد اممممم اااااه
واليد التانية تفرك كسها جامد اااااه اووووف
امممم انا لو يصحلي زوبر حمار ح دخله فيني
اووووف اااااه ااااااه ااااه اممم م م م
نزلت شهوتها وخلصت حمامها وطلعت
وانا مش حاسس ب بتاعي كأنه مش موجود
خرجت من الحمام وطلعت برا البيت نزلت الشارع ودخلت ع سوبرماركت جنبنا المحل فاضي واحمد عم يتكلم ع تلفون بصوت خفيف قربت منه
احمد : انا مش رح اعمل كدا تاني انتي شقتي الي جابوني
صوت من تلفون : انتي يا بيضة فكرك دخول الحمام زي طلوعه انتي متناكة وخدمة عند رجولي
احمد: اسمعيني يا نيرمين يلي بدك ياه انا رح اعمله بس تركيني في حالي
اظن اسمها نيرمين: يا بيضة انا ستك انت تسمع الكلام وبس وثاني مره تناديني ستي _ مولاتي _ تاج راسي _ بكلمات زي دول انت فاهم
احمد : امرك ياستي امرك
عدنان : يابن الكلب انت عامل راجل ع لكل وانت عيل متناك
بخرج من المحل وانا مبسوط اني معايا كنز زي دا
مشيت في الشارع كل ما اشوف باب مفتوح ادخل و اتفرج
يلي شفتهم قاعدين شبه ملط ويلي شفتهم ينيكو في بعض البيوت اسرار و شرمطة صراحة
عدا 5 ساعات ورح ينتهي مفعول الحبة
قررت ارجع للبيت وريح دماغي من الي شفته
بمشي خطوتين ووقف .. ايه دي ملاك بيمشي قدامي قميص سكري وبنطلون سكري و كندرة لون سكري شعرها الأسود الطويل الناعم الي واصل نص ضهرها و حاطه مكياج خفيف ونظارة شمسية . هبه حب عمري يلي تزوجت من سنتين وسافرت لعند زوجها هيه بتعمل ايه هنا ايمت رجعت
_هبه حب عمري طيبة ومالها بالمشاكل عندها 20سنة كانت عايشة بنفس المنطقة تبعنا بعد ما اختلفنا وتركتها تقدم لها عريس من برا البلد و وافقت وتزوجت وسافرت لعنده وما سمعت عنها حاجه لهل لحظة
اوصف لكم طول 169_ وزنها 54 _ بيضة جدا جسمها رقيق صدرها قد ليمونه لأ ااااه صدرها كبر صار وسط
حلمتها حمراء صغيره _طيزها صغيره و خرمها زهري لأ واكتر من زهري كمان _كسها ولا كأنه كس انسانه كأنها ملاك
كس صغير احمر ما عليه ولا شعره زنبورها صغير برضو

مشيت وراها حتا دخلت بيت اهلها بشوف الساعه لسا فاضل نص ساعة ..!
ادخل ولا بلاش ...!
دخلت كانت بتسلم ع امها و تسألها عن حالها مرتاحة ولا لأ
كريمة امها : يابنت انتي حظك حلو اوي انك تزوجتي امجد و تركتي الحمار متناك
هبه ؛ مامي ما تتكلمي عن عدنان كدا رغم كل يلي عمله فيني بس انا بحبه لهلاء
كريمة: يختي كسمك ع امه
هبه : مالك يا مامي انتي تتكلمي كدا ليه من امتى كلامك بكون قليل الادب
كريمة :وانتي مالك ياختي قومي احسن ما قوم أوريكي لساني بيعمل ايه
هبه قامت ع غرفتها و مفاجئة امها كيف صارت

كريمة امها لا هبة 46 جسم بنت متناكة وزنها 78 وطولها 166 بيضة جدا _شعرها لعند كتفها _ طيزها كبيره و خرمها مفتوح فتحة تنفس _ صدرها كبير قد البطيخة بس بطيخة ابتسام اكبر _ كسها ابيض كبير مافي عليه شعر و زنبورها كبير برضو
بشوف الساعه اووووف الوقت رح يخلص بخرج من عندهم وبروح البيت بنام ع السرير من التعب ووجع الدماغ


(2)
صحيت تاني يوم الساعة 9 و ماعندي شي
فطرت وقعدت بدخن سيكاره وبفكر شو بدي اعمل اليوم
مسكت تلفون بقلب في الواتساب ولا لقيت اختي علا متصل الان قلت اكلمها اشوفها بتعمل ايه
عدنان: الو ازيك يا قطة
علا : هلا يا عدنان عامل ايه
عدنان: تمام ياحبيبتي مشتقلك
علا : وانا بل اكتر يا حبيبي
_ تكلمنا كدا عن اخبارنا وعن الحياة
علا : يلا ياحبيبي اكلمك بعدين عبير وصلت لعندي
عدنان: سلميلي عليها ايه رئيك اجي انا وماما لعندك ونشوف يارا اذا بتجي برضو
علا : لا ياحبيبي خليها مره تانية اصل انا وعبير عنا حاجات لازم نعملها اليوم
عدنان: حاجات ايه
علا : وانت مالك يا حشري هههه
عدنان: مممم اوك ياحبيبتي
علا : سلم على ماما يلا باي
عدنان: سلامات باي
_ يعني ليه مابدها يانا نجي لعندها ..
انا هعرف بنفسي حاجات ايه ياااا علا خانم
قمت لبست واخذت حبة ونزلت اخدت عربيه ورحت لبيت علا
دخلت البيت سمعت صوت كلام و ضحك جاي من غرفة نوم بتاعها
صوت ايه يا قحبة الحسي اكتر ااااه
_صوت _ اهو بلحس يا بنت الشرموطة
مشيت ودخلت عليهم
علا متمددة على سرير وعبير قاعدة ب طيزها على وجه علا

( الوصف )
عبير نسخة من ماما صدرها مترهل شوي و حلمتها بني فاتح _ طيز متل القشطة طرية و كبيره و خرمها اكبر _ كسها كبير وطري لو تحط اصبعك يغرق _ طولها 167 وزنها 73 _شعرها طويل لونه احمر .
علا _ جسمها اسمر _شعرها لنص ضهرها اسود ليل _ نحيفة وزنها 59 _طولها 160 _ صدرها قد السفرجل حلمتها بني غامق غامق _ طيزها وسط _ كسها ناعم و زنبورها كبير حبه _ صوتها لحاله يجيب الضهر
علا نكهة تانية غير كل اخواتي مافي شبه لحدا فينا .

نرجع نكمل ..
عبير: ايوه الحسي خرمي جامد الحسي يا قحبة ااااه ااااه لسانك عم يدغدغ ههههه ااااه
تقوم علا من تحت طيز عبير الجامدة
كسمك يا عبير خنقتني ب طيزك
تمسك علا من وجهها انتي عارفة انك قحبة ها عارفة
عبير : ههههه ايوه عارفة وانتي تموتي على طيز هل قحبة
علا : انتي خليتيني ادمن ع طعم طيزك وع ريحتها
عبير : ههههه ياحبيبتي انا بشرب حشيش من فوق وانتي بصير عندك ادمان من تحت ههههه
علا : كسمك انا ماعاد احسن عيش بدون طيزك يا متناكة
عبير: يا حبيبتي طيزي بخدمتك على طول
قعدوا بحضن بعض . بتمسك سيكاره حشيش وتولع
بقلك ايه
علا : ايه
عبير:انتي ليه ما خليتي عدنان وامك يجو كنا انبسطنا كلنا هههههه
علا : كسمك انتي بدك العيلة كلها تدمن على طيزك
عبير : عيب ولا حرام
علا : لا عيب ولا حرام بخاف تخلص طيزك هههههه
علا : نحنا فصلنا ولا ايه
عبير : ولا اه هههههه
علا : هههههه قومي يا متناكة روحي لبيتك رح ننفضح
عبير : لا لا انا خرمي يحرقني وعاوز الي ت بردو
انتي عندك ايه يبرد خرمي
علا : ممممم اجبلك تلج
عبير : تلج قلتيلي تلج خليهم لطيزك يا متناكة انا عاوزة زوبر فيل اممم
علا : فيل الي ياكل طيزك انا اجبلك خيارة جبتها مخصوص لطيزك الجامدة
عبير : قومي هاتي بسرعة قومي
علا : بوسي ايدي الاول
عبير : انا ابوس بخشك مو بس ايدك قومي يلا
بتروح علا بتجيب خيارة يمكن اول مره اشوف خيارة بالحجم دا طويله وعريضة
علا : انا اول ماشفت خيارة دي بل سوق قلت لازم عبير تاكلها
عبير : ياحبيبتي تسلم ايدك انا رح اكلها من ايدك
بتقعد عبير وضعية الكلبة وتهز طيزها يلا يا نياكه نيكي خرمي عطيني ذوق طعمها
علا : بتجيب فازلين وتدهن خيارة وتقرب ع خرم اختها تلحس وتقرب انفها وتأخذ نفس عميق
تضربها قلم ع طيزها كسمك شو بعشقها
تدهن خرمها فازلين وتدخل الخيار ه
احح دي بتدخل بسهولة دي طيزها نفق
ااااه نيكي طيزي ااااه دخلي اكتر انا بموت فيكي يا علا
يا معشوقتي يا عبدة طيزي اممممم ايوه ريحي خرمي ال متناك وسعيه اكتر بدي يصير مغارة كرمال صير تفوتي بنفسك لجوا ااااااه اوووووف ااااااااه ااااااااااه
علا : اهو بنيكك يا ممحونة ببرد نار بخشك ال متناك
علا عم تنيك عبير بايد والايد التانية تفرك لها زنبورها
فضلو حوالي نص ساعه بعدين جابت شهوتها عبير ونامت ع السرير
علا : ايه نبسطتي يا متناكة برد بخشك
عبير: اي برد عقبال ما تدخلي فيه
علا : يلا شوفي كسكوس اختك شو بده زعلان
عبير : ياحبيبي تعال اراضيك
نزلت ع كس علا لحس ومص وعض
ااااه الحسي اكتر اوووووف اووووووف اااااااه كسمك يا عبير انتي تخليني دوب من لحسك الحلو مممم اااااه اااااه ااااه
مسكت عبير خيارة يلي كانت ب طيزها من شوي ودخلتها بكس علا
علا : لاا يا عبير دا كسي مش طيزك كبيره اووي اااااه اااااه
القمي لازم تعودي نفسك ع شغل الكبار بعدين هاد شرف الك عم تنتاكي ب خيارة يلي دخلت ف خرقي هههههه
جابت شهوتها علا ع وجه عبير وقامت تلحس وجهها وغرق و بوس ومص ببعض بعدين قامو ع الحمام يستحم و .
عدنان : يا بنات المتناكة انتو قحبات اووي اووي
طلعت برا البيت ولعت سيكاره وقعدت امشي وافكر
حتا وصلت البيت ورحت نايم فورا من تفكير ب يلي اكتشفته .

لهون بكون وصلت لنهاية اول زجاجة .

IMG
اتمنا تنال اعجابكم و انتظروني بل زجاجة الثانية.
شكلها هاتبقى قصه حلوو ماتتأخرش بالتكمله
 
  • عجبني
التفاعلات: أسير ذاتي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%