NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

تخيلات جنسيه🌈👙👠💄👄💋

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اتمني من الادارة تثبت الموضوع دا ✴️✴️✴️
EkeA uZXYAEqrnx
IMG 20210201 171900 439 1
الفحل دايما شايفه نفسه انه جد وعايز ينيك وزبره 25 الف سم وكدا مع انه ف الحقيقة الغالبيه مش كدا واللي هنا معظمهم شايفين ان الديوثين والمعرصين بيضحكوا عليهم وكذابين ومافيش حد جد فيهم وصور محارمهم من النت طيب انا متفق ان فيه ديوثين فعلا كدا عايشين الدياثه بالتخيل طيب
ممكن سؤال بسيط جدا بما انك بتقول مش مصدق وشايف ان دا كذب وصور من النت طيب هو مين اللي صور كل الصور دي اللي موجودة ع النت امهااات وحموات ومرات اخ واخت مراتك وزوجات وأخوات بنات وغيرهم من ملاااااين الصور لمحارمنا ف مصر
وصور محارم بالعبيط اكيد كل الصور دي صورها واحد ديوث ومعرص ممكن يكون زوج او اخ او ابن صح بلاش نحكم بالكذب ع الناس وخلاص الدياثه والتعريص دي ظاهرة موجوده فعلا ف الرجاله والستات والولاد والبنات وبتزيد كل يوم اكتر وأكتر ومحارمنا ف البيوت مبسوطين بدا أنا عن نفسي محارمي مبسوطين جدا وشايفين ان مش ديوث شايفين ان عاقل وبكبر دماغي من تصرفاتهم وبيموتوا فيا وعارفين ان بصورهم وعارفين ان هنا ف نسوانجي أنا مراتي بتدخل نسوانجي مكاني واختي وعادي خالص بس انا لو كل ديوث رد ع كل واحد عايز ينيك محارمنا علشان نثبت اننا ديوثين الناس هتوقف طابور قدام بيوتنا
بلاش نتهم بعض احنا هنا علشان نتبسط مش نهين بعض او نتهم بعض

المرفقات

54.7 KB · المشاهدات: 503
    31.8 KB · المشاهدات: 470
    38.6 KB · المشاهدات: 226
    467.4 KB · المشاهدات: 271
التعديل الأخير:
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: صعيدي هايج, ديوث متحرر, wolf0 و 8 آخرين
انا جربت ومتعت ديوث قبل كدا عشان ا قولتلك لو عاوز انا جاد ومتقلقش كلمني خاص ونتفق لو مش عاوز خلاص

• عجبني
التفاعلات: تاامر الحنون
انا جربت ومتعت ديوث قبل كدا عشان ا قولتلك لو عاوز انا جاد ومتقلقش كلمني خاص ونتفق لو مش عاوز خلاص
أنت محترم واكيد هنتواصل

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج
  • عجبني
عموما طيز مراتك اللي انت منزلها دي تجنن ولو عاوز انا جاد لا الديوثيين ليهم متعة وطعم تاني ولو عاوز شات بس مفيش مشكلة

• عجبني
انا ديوث ايضا لا اعلم لكني اجد متعة في التكلم مع ديوث اخر

• عجبني
أنت انسان راقي ويشرفني تكون فحل مراتي وتديثني ع شرفها وانا مبسوط ان طيز مراتي عجبتك
ما كدا بقينا تلاتة شوف ونتفق ونعمل حفلة عليهاا بس انت شكلك مش عاوز اصلا !

عموما طيز مراتك اللي انت منزلها دي تجنن ولو عاوز انا جاد لا الديوثيين ليهم متعة وطعم تاني ولو عاوز شات بس مفيش مشكلة
أنت انسان راقي ويشرفني تكون فحل مراتي وتديثني ع شرفها وانا مبسوط ان طيز مراتي عجبتك

• عجبني
التفاعلات: صعيدي هايج
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مراتك دي لبوه جامده قوي
دي لازم يتعمل عليها حفله
هههههههههه انا يهمني انها تعجبكم وازباكم توقف عليها

• عجبني
التفاعلات: الصقر (الصياد)
  • حبيته
  • عجبني
  • حبيته
@تاامر العرص لو كدا نعمل جروب كيك وكلنا معشر مراتك ونديثك عليها

• عجبني
اشطاا عليك حبيبي يا تاامر كلامك جامد وبجد انت تستحق تاخذ رايت قائد الديوثين وانا هكون اول اتباعك يا حبيبي وللملاحضة مراتك ده جااامدة اوي متشووف ليها شغل تستغل فيه قدراتها مع مدير شغلها 🥺♠️😈

• عجبني
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%