NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

المنحرف313

Fighter 2
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الرجاله تجمع هنا محتاج خبراتكم واقع تحت ايدي حته بس مليانه حبتين تلاته ونا الصراحه مجربتش التقيل قبل كده بس المرادي قولت اجرب بس فرق الاحجام مقلقني الصراحه انا متاكد ان انا ههنج ف في اي نصايح لوضعيات متكتمش نفسي او متتعبنيش لان الواحد هلكان خلقه 😂

• بيضحكني
  • عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: jjojja, Abo hassan, asdzaza و 4 آخرين
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: LEGEND KYSER
الرجاله تجمع هنا محتاج خبراتكم واقع تحت ايدي حته بس مليانه حبتين تلاته ونا الصراحه مجربتش التقيل قبل كده بس المرادي قولت اجرب بس فرق الاحجام مقلقني الصراحه انا متاكد ان انا ههنج ف في اي نصايح لوضعيات متكتمش نفسي او متتعبنيش لان الواحد هلكان خلقه 😂
بالعكس التقيل بيفرهد بسرعه و بس بيحبو الرزع ف انتا مترخيش تدي علي طول هتطير منك خالص

بالعكس التقيل بيفرهد بسرعه و بس بيحبو الرزع ف انتا مترخيش تدي علي طول هتطير منك خالص
يسكا فرق الوزن كبير الضعف يعتبر 😂

اي يرجاله مفيش معلومه ع المااشي 😂

الي وقعك الوقعة السودة دي 😂

نجرب مره 😂
يابختك ياجدع
بص متدخلش علطول فرهضها الاول لحس وتقفشة لحد ما تنزل وشوية دخل صباعين في كسها والعبلها فية وافرشها بزبك وبعدين دخلو جامد وارزع فيها جامد مترحمش اوعي تتساهل معاها

يابختك ياجدع
بص متدخلش علطول فرهضها الاول لحس وتقفشة لحد ما تنزل وشوية دخل صباعين في كسها والعبلها فية وافرشها بزبك وبعدين دخلو جامد وارزع فيها جامد مترحمش اوعي تتساهل معاها
يسطا عايز اوضاع متفرهدنيش منا مش هفضل ع وضع واحد

ده تخصصي
اوعي تفرد عضلاتك
وفي نفس الوقت اوعي تظهرلها أنها تقيله عليك
فرهدها مداعبه على الأقل خليها تجيب مره قبل ما تنيكها
أحلي وضع ليها تنيمها علي ضهرها وتحتها مخده عشان بطنها هتخلي كسها غاطس المخده هتطلعه بره
متنيكهاش بالراحة خالص ارزع جامد هيا طول ما سامعه تخبيط صوته عالي هتتبسط
خليها تقف وتسند بأيدها علي السرير وخدها في كسها من ورا وبردو ارزع جامد الصوت العالي نتيجه الترزيع بيديها ايحاء انك فاشخها حتي لو مش فاشخها
أهم حاجة داعب كتير جداً قبل النيك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: BadBoy7659، elgazaar و Pourquoipas
ده تخصصي
اوعي تفرد عضلاتك
وفي نفس الوقت اوعي تظهرلها أنها تقيله عليك
فرهدها مداعبه على الأقل خليها تجيب مره قبل ما تنيكها
أحلي وضع ليها تنيمها علي ضهرها وتحتها مخده عشان بطنها هتخلي كسها غاطس المخده هتطلعه بره
متنيكهاش بالراحة خالص ارزع جامد هيا طول ما سامعه تخبيط صوته عالي هتتبسط
خليها تقف وتسند بأيدها علي السرير وخدها في كسها من ورا وبردو ارزع جامد الصوت العالي نتيجه الترزيع بيديها ايحاء انك فاشخها حتي لو مش فاشخها
أهم حاجة داعب كتير جداً قبل النيك
هي معندهاش كرش بس الباقي متوزع 😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الوزن التقيل خد بالك أوضاعه قليلة متحاولش تعمل فيها جوني سينس وتعمل وضع يخلي شكلك وحش قدامها أسمع كلام أخوك

الوزن التقيل خد بالك أوضاعه قليلة متحاولش تعمل فيها جوني سينس وتعمل وضع يخلي شكلك وحش قدامها أسمع كلام أخوك
عارف منا بسال عشان كده 😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%