NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

In the Dark Side

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا محتار
انا بحب بنت كانت زميلتي في ثانوي جدا لاكن ما قدرتش اكلمها واصارحها بسبب حاجات كتير
انا شكلي مش حلو اوي ووضعي المادي يعتبر منعدم لاني لسه ما اشتغلتش
وده كله مخليني اخاف اقرب ليها وخصوصا ان ليا ماضي زفت بسبب اني اتربيت وسط ناس بنت وسخه بجد اهلي ربوني تربيه غلط كنت عامل زي الشيخ الي وسط الكفار وانا صغير اتنيلت من واحده جارتنا و توالت الاحداث مش محتاج اقولكم حيات واحد مارس الجنس وهوه لسه صغير
المهم انا مع النسوان الشراميط شغال ١٠ علي ١٠
لاكن مع اي بنت معرفهاش بطه بلدي وبخاف جدا من موضوع الارتباط لاني اخاف اضيع واحده غلبانه معايه او احب واحده وتتطلع شرموطه
مش عارف اعمل ايه وبقالي سنتين دلوقتي ما لمستش اي واحده انا عمري ما مارست الجنس بطريقه كامله بس اليومين دول حاسس بضيق واكتئاب جامد بسبب اني مش عارف احب اي بنت بسبب الطريقه الي عشتها ولازلت عايشها وفي نفس الوقت مش عاوز اقع في الزنا انا عارف انها حاجه غريبه بس انا أخرى بوس واحضان وافضي شهوتي في الحمام
انا تعبان جدا مش عارف اعمل ايه 😢
انا رحت كليه بعيده عن صحابي ودفعتي عشان ابعد عن البنت الي بحبها بس مش قادر انساها
وفي نفس الوقت في بنت اعجبت بيا في فتره الامتحانات في الكليه وانا خايف اكلمها لدرجه ان البنت كان ناقص تبوس ايدي عشان اخد رقمها او اقولها اي حاجه و السنه الجايه مش عارف ها اقابلها ولا لا بس مش عارف ها اعمل ايه لو قابلتها خصوصا ان البنت شكلها غلبانه
حد عندو حل ولا اولع في نفسي واخلص 😢🙃

• عجبني
التفاعلات: MGK
تم تعديل بعض الكلمات فى الموضوع
رجاء لا تكرر ما يحتوى على ما يدل على ايحاءات للأطفال

حل ايه انت عملت الصح بأنك بعدت عن الزنا
بقية الصح
هو انك تختار الفتاة الصح مش كل ال تعجب به تموت عليه و خليك واثق فى نفسك
و احترم البنت ال هتبقا معاك و كله هيبقا تمام

• عجبني
التفاعلات: MGK و In the Dark Side
من كلامك باين انك بدك تتفير ارجع للي خلقك واشتغل على نفسك