NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Lord تلميذ الحياة

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
افطرى كويس🙂♥️متلبسيش ده🙂♥️متكلميش ده🙂♥️متهزريش مع حد هزرى معايا🙂♥️متخرجيش مع حد اخرجى معايا انا بس🙂♥️متعيطيش🙂♥️انا بعمل كل ده عشانك🙂♥️ هتنامى امتى؟🙂♥️
ف حد مزعلك♥️🙂نمتى امتى🙂♥️صحيتى امتى🙂♥️صحينى لما تفتحى♥️🙂فطرتى ولا لا🙂♥️راحه فين🙂♥️عندك اى النهارده🙂♥️امشى عدل🙂♥️متضحكيش ف الشارع🙂♥️متلبسيش ضيق🙂♥️متتاخريش🙂♥️كنتى فين ♥️🙂انتى مع مين🙂♥️عملتى اى🙂♥️بتعملى اى🙂♥️مالك🙂♥️ف اى حاسس انك مدايقه !🙂♥️حاسس انك مش كويسه !🙂♥️خدى بالك من نفسك🙂♥️طب بتعيطى لي🙂♥️بطلى تعيطى🙂♥️خلاص حقك عليا🙂♥️لما توصلى رنى عليا اطمن عليكى🙂♥️

و ﷲ ي جماعـه الاهتمـام اجمل بگتيـر مــن گلمـة بـحـبڪ🙂
Lord👑♥️

افطرى كويس🙂♥️متلبسيش ده🙂♥️متكلميش ده🙂♥️متهزريش مع حد هزرى معايا🙂♥️متخرجيش مع حد اخرجى معايا انا بس🙂♥️متعيطيش🙂♥️انا بعمل كل ده عشانك🙂♥️ هتنامى امتى؟🙂♥️
ف حد مزعلك♥️🙂نمتى امتى🙂♥️صحيتى امتى🙂♥️صحينى لما تفتحى♥️🙂فطرتى ولا لا🙂♥️راحه فين🙂♥️عندك اى النهارده🙂♥️امشى عدل🙂♥️متضحكيش ف الشارع🙂♥️متلبسيش ضيق🙂♥️متتاخريش🙂♥️كنتى فين ♥️🙂انتى مع مين🙂♥️عملتى اى🙂♥️بتعملى اى🙂♥️مالك🙂♥️ف اى حاسس انك مدايقه !🙂♥️حاسس انك مش كويسه !🙂♥️خدى بالك من نفسك🙂♥️طب بتعيطى لي🙂♥️بطلى تعيطى🙂♥️خلاص حقك عليا🙂♥️لما توصلى رنى عليا اطمن عليكى🙂♥️

Lord👑♥️
وراحه البال اجمل من الاتنين
ف الفركشه احسن😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: rafefq

Lord👑♥️
كلام جميل بس للاسف في البداية والنهاية حاجه تاني خالص

وما هو الحب الا كدبه 🙂💔

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
😂😂😂والاهتمام آخره ايه ما حب بردو صباح الفل
كله كذب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%