NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه الحب بقا عباره عن جنس

Tito Ali

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بقيت اشوف ف علاقات كتير ان الحب بقا عباره عن جنس .. وان اللي بينبض ف العلاقات دلوقتي مش القلب الفكره اننا بقينا نضحك ع بعض ب اسم الحب عشان نوصل ل نقطه معينه واظن كتير مننا عارفها ..وبعد م بنوصل ل النقطه دي بنحب الموضوع ف بيتكرر مره ورا مره لحد م نتعود عليه ونبتدي نمل ونقف ل بعض ع الواحده ونتحجج ب حاجات تافهه وتبتدي العلاقه تنتهي واحده واحده ونبعد ويعدي شويه وقت ونشوف حد جديد نعيد معاه نفس التجربه ..(توضيح)انا مقولتش ان كل الناس كده في ناس محترمه وبتحب بجد بس للأسف مبقوش كتير ..حابب الناس تشاركني الموضوع ..وشكرا

• عجبني
التفاعلات: امير العاشق و Aymanx123
متفق مع اخر جمله
الباقى معرفش عنه حاجه ومشوفتش ناس زى دى

• عجبني
التفاعلات: Tito Ali و Fagerx456
بقيت اشوف ف علاقات كتير ان الحب بقا عباره عن جنس .. وان اللي بينبض ف العلاقات دلوقتي مش القلب الفكره اننا بقينا نضحك ع بعض ب اسم الحب عشان نوصل ل نقطه معينه واظن كتير مننا عارفها ..وبعد م بنوصل ل النقطه دي بنحب الموضوع ف بيتكرر مره ورا مره لحد م نتعود عليه ونبتدي نمل ونقف ل بعض ع الواحده ونتحجج ب حاجات تافهه وتبتدي العلاقه تنتهي واحده واحده ونبعد ويعدي شويه وقت ونشوف حد جديد نعيد معاه نفس التجربه ..(توضيح)انا مقولتش ان كل الناس كده في ناس محترمه وبتحب بجد بس للأسف مبقوش كتير ..حابب الناس تشاركني الموضوع ..وشكرا
الحب بريئ من افعالنا

• عجبني
التفاعلات: Tito Ali
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحب دلوقتى بقى عباره عن شويه نودز

• عجبني
هناك جنس بلا حب ، و لكن لا يوجد حب بلا جنس!!

• عجبني
هناك فرق بين الحب والجنس ولا يسد أحدهما مسد الآخر وكل الناس تعرف ذلك أو ستعرفه.

• عجبني
بص ياخويا
الحب و الرغبة (الطف من كلمة جنس)
مرتبطين، و صغار السن بيبقى عندهم سلطة من ده على ده و دي حاجات عادية
لكن الي بيخلق مشاكل هو انهم مش فاهمين الحياه و مش قد المسؤولية يعني النافوخ ظارب

• عجبني
اختلف معاك لأن اذا كان حب بجد فعلا يبقى هتكون العلاقه هى الهدف
انا لو الهدف من البدايه هو العلاقه فده مش حب من الاساس ولكنه تمثيل

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%