NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة الحاح جنسي من صديق او معرفة

حصللي موقف مؤخرا حبيت اخد واجيب فالكلام عنو يمكن اتعرضتولو…

انا عايش بره
و عندي حبيبي
الحياة جميلة 😂

رحنا عشاء عند صديقة ما.. و هي عزمت اصحابها و سهرنا سهرة جميلة و خروجة حلوة وقررنا نبقى على اتصال مع الشلة لانهم ناس لطاف بصراحة.

كلنا 35 فما فووق و ناس عاقلين و راسيين يعني مش طلبة ولا مراهقين.. و فالسهرة انا و حبيبي يعني واضحة الامور يعني و هم ايظا اغلبهم عندهم حبيب او حبيبة.

المهم عالانستغرام في واحد بنتكلم عن افلام و حاجات بتضحك بحطها او بيحطها فالستوري… و يعمل كومنت حلو لما انزل صورة
لكن عادي بيجيني سبعين الف ميساج و كومنت فمش مستغرب 😂 لحد ما ابتدى يتغزل
و هنا صديتو بلطافة و قلتلو شكرا.. حبيبي بيقللي هذا الكلام و بصراحة افظل اسمعو منو لكن شكرا عللمجاملة اللطيفة

و بعدها بعتلي ستوري واحد شبهو و قالي ايه رايك فالعضلات… قلتلو م مهم العظلات المهم هو فرحان بنفسو… فقالي انا ما لاحظتش ان حبيبك عندو عضلات.. قلتلو مش مطلوب منك تلاحظ اشياء مثل هيك و صرت بارد معاه و ما بقتش اكلمو

بعدها بعتلي قالي انو وحداني و نفسو يكون عندو حبيب زينا و اننا حلوين… (العما)
طيبت خاطرو بادب وًقلتلو انت اكيد تلاقي… تورنتو يعني مليانة عزاب
و بعتلي فيديو لزبو! وًكتبلي انا مش لاقي حب لكن عندي زب كبير!!!

هنا انا بصراحة اتعصبت لانها قلة احترام فعلا! يعني كان منتظر ايه؟ و الالحاح الحاح الحاح و لو اني قلتلو كذا مرة احنا مرتبطين و مش فاتحين العلاقة و مش بشوف الحاجات هاذي و اصلا قلتلو بحتقر ااي بيفتحو العلاقة بيكونو وسخين و و و…

المهم كتبتلو رسالة محترمة قصيرة : انت بتتجاوز حدود الادب و حدود كثيرة من غير اي سبب و خاصة انك قابلتني انا و حبيبي في سهرة ثقافية محترمة و عارف و قلتلك اكثر من مرة اني مش من اهتماماتي علاقات… و ان تصرفو في قلة احترام و قلة ادب كبيرة!

اعتذرلي لكن انا ما قبلت اعتذارو و عملتلو ignore.. لان اصلا مش مهم… مش اول مرة احاول يكون عندي صديق مثلي و يقلبها سيكس من طرفو…

سؤالي هنا انتم بتتعاملى كيف فهيك علاقات.. انا فالشغل بتحصل معايا و فكذا موقف بتخليني افقد اسلحتي ببقى حاسس اني عريان !
مجرد فضفضة

• عجبني
  • أتفق
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: el-korsan, ديوث ممحون, حنان و حب و 2 آخرين
انت اتصرفت صح

• عجبني
التفاعلات: جينجر
أأنا لو مكانك أقبل صداقته و اخصصه هو لمهمات (النيك والمزاج فقط) لان المثليين ثبت بالابحاث العلمية العميقة الموسعة ان المثلى موجب أو سالب : ١ . متعدد العلاقات يقبل العشاق بإعداد مش اقل من اثنين و زيادة لغاية عشرة عشاق فى وقت واحد فى نفس الوقت فى السر لايعرف أحدهم عن العشاق الآخرين اى شىء مطلقا فهو سالب او موجب مقابل عدد فى السر تماما من و الى (٢/١٠).
ولأن البحث اثبت ان علاقات الحب والاخلاص بين المثليين لا تدوم ولاتسمر ابدا مدة طويلة و تنتهى بسرعة و يتم هرب احد الطرفين واختفاءه قجاة عن الآخر سواء بالإعلان بالمقاطعة او بدون كلام مطلقا او بخناقة مصطنعة لأى سبب تافه. لهذا يلجأ السالب الخبير ذو التجارب المتعددة باتخاذ احتياطاته بالارتباط سرا بعدد اخر من المثليين فى السر
٣ . طبيعة العوامل النفسية و الانفعالية و الجسمية البيولوجية فى شخصية المثليين وبالذات السالب انه دائما بعانى من عوامل نفسية وقصور نفسى مثل الاحساس بالظلم و الاضطهاد و الوحدة و النبذ والدونية و الفشل و انخفاض تقدير الذات و الاحتقار وانعدام الفرص الناجحة فى الحياة و الهروب المستمر و الفزع و اللجوء بسرعة الى حضن حبيب و فتح طيظه لزوبر او اكثر حتى يضمن الاحساس بالانتماء و الحماية و الحب والقبول و الاحتواء اثناء النيك من موجب يمثل له القوة و السند و القلعة و السلاح ضد أحاسيس النقص والنبذ والطرد السابق ذكرها
كما أن كثيرا من السوالب يحتاج بقوة الى التعزيز و التقدير و التشجيع النفسى فى شكل اختياره هو من بين الآخرين حوله و يعتبر القضيب جائزة وهدية عظيمة ينالها و يحب الحصول على الورد و حقيبة يد او الشارب او كلوت حريمي او قبلات او رحلة مجانية جائزة تقدير لجمال طياظه لا مثيل لها بجانب عناق وكلمات الرغبة الجنسية فيه.
٤. السالب فى أشد الاحتياج باستمرار لانه يتناك باستمرار و بقوة على فترات زمنية متقاربة جدا لان طبيعة الإدمان الجسمى البيولوجي و الجهاز العصبي الموضعي فى طيظه واردافه وافخاذه وبقية جسمه موضعيا تصرخ جائعة لممارسة الجنس يوميا و لعدة مرات يوميا عند التطور الى مرحلة (الشبق المسعور)
5. المخ عضويا و خطاياه و مراكزه الاساسية العصبية وتصرفاته قد تمت برمجتها تماما على طلب النيك والعشق والممارسات الجنسية بطرق معينة و لمدة زمنية معينة و بقوة او شدة او رومانسية معينة و بتميز و بدون توقف ليلا ونهارا ولو تم حرمان المخ انه يحصل على جرعات النيك المتعدد لفترة طويلة اكثر مما يحتمل فإن المخ يثور جدا ويغضب ويتحول الى عدوانى قاتل بلا رحمة لكل من يغار منهم او يراهم السبب فى حرمانه من جرعات النيك الأساسية الإخبارية التى يحتاج اليها ثم يتطور الى مرحلة اكتئاب عميق شديد و تزداد الرغبة والنشاط فى اتجاه الانتحار و هذه دائما نهاية كثير جدا من السوالب الذين ليس لهم حبيب ينيكهم و لكبار السن بالذات منهم
.
ولهذا هناك حاجة ملحة و شديدة لوجود عيادات نفسية و طبية خاصة برعاية السوالب والمثليين بعمق مجانا بدون مقابل للعلاج النفسى و العقلى و دراسه كل سالب بعمق ثم توفير الموجب المناسب لحالته و عمل برنامج حياته الجنسية كاملا و متابعته المستمرة لتعديل البرنامج الجنسى الإرشادي و العلاجى له لتنمية شخصيته و مهاراته الجنسية كسالب وتزويده عن طريق جلسات قصيرة بأحدث طرق التطبيع و التكيف العقلى بالمرحلة التالية المنتظرة عنده
.تحياتى لكل سالب و موجب فالجميع محتاج الاستشارة و المتابعة المتخصصة ،COUNCILING
صديقي يبدو انك تعيش فترة غير جميلة اتمنى ان تطلع منها
انا مع حبيبي من 10 سنين
من دون خيانة ولا اي حاجة انت ذكرتها
يبدو انك تخلط بين الميول و بين تكوين الاشخاص الدين لا يعرفون من هم و من يقع في دوامة (النيك) الميول لا تعني النيك! الجنس جزء من الحياة. لهذا ليست كل الحياة
و المثلية ليست هوية كلية، كوني احب الرجال لا يحعلني مدمنا جنسيا… و اكتفي بحبيبي… قد ادخل هنا للتسلية فقط 😂لا يعني ان كلامك مغلوط لكنه لا يعمم… لا يعمم ابدا!
العديد من الناس مثليين او مغايرين.. يبقون في دوامة العلاقات الطياري لانهم لا يرغبون في حياة مستقرة…او لا يعرفون كيف يعيشون مع احد اصلا و لا يصلحون للعلاقات الي فيها حب و احترام لانهم ظحية الانانية و الخوف من الاستقرار… انظر نسب الطلاق… و هذا لا علاقة له بالميول.
الخيانة ليست موضوع اليوم
اتمنى لك السعادة

حصللي موقف مؤخرا حبيت اخد واجيب فالكلام عنو يمكن اتعرضتولو…

انا عايش بره
و عندي حبيبي
الحياة جميلة 😂

رحنا عشاء عند صديقة ما.. و هي عزمت اصحابها و سهرنا سهرة جميلة و خروجة حلوة وقررنا نبقى على اتصال مع الشلة لانهم ناس لطاف بصراحة.

كلنا 35 فما فووق و ناس عاقلين و راسيين يعني مش طلبة ولا مراهقين.. و فالسهرة انا و حبيبي يعني واضحة الامور يعني و هم ايظا اغلبهم عندهم حبيب او حبيبة.

المهم عالانستغرام في واحد بنتكلم عن افلام و حاجات بتضحك بحطها او بيحطها فالستوري… و يعمل كومنت حلو لما انزل صورة
لكن عادي بيجيني سبعين الف ميساج و كومنت فمش مستغرب 😂 لحد ما ابتدى يتغزل
و هنا صديتو بلطافة و قلتلو شكرا.. حبيبي بيقللي هذا الكلام و بصراحة افظل اسمعو منو لكن شكرا عللمجاملة اللطيفة

و بعدها بعتلي ستوري واحد شبهو و قالي ايه رايك فالعضلات… قلتلو م مهم العظلات المهم هو فرحان بنفسو… فقالي انا ما لاحظتش ان حبيبك عندو عضلات.. قلتلو مش مطلوب منك تلاحظ اشياء مثل هيك و صرت بارد معاه و ما بقتش اكلمو

بعدها بعتلي قالي انو وحداني و نفسو يكون عندو حبيب زينا و اننا حلوين… (العما)
طيبت خاطرو بادب وًقلتلو انت اكيد تلاقي… تورنتو يعني مليانة عزاب
و بعتلي فيديو لزبو! وًكتبلي انا مش لاقي حب لكن عندي زب كبير!!!

هنا انا بصراحة اتعصبت لانها قلة احترام فعلا! يعني كان منتظر ايه؟ و الالحاح الحاح الحاح و لو اني قلتلو كذا مرة احنا مرتبطين و مش فاتحين العلاقة و مش بشوف الحاجات هاذي و اصلا قلتلو بحتقر ااي بيفتحو العلاقة بيكونو وسخين و و و…

المهم كتبتلو رسالة محترمة قصيرة : انت بتتجاوز حدود الادب و حدود كثيرة من غير اي سبب و خاصة انك قابلتني انا و حبيبي في سهرة ثقافية محترمة و عارف و قلتلك اكثر من مرة اني مش من اهتماماتي علاقات… و ان تصرفو في قلة احترام و قلة ادب كبيرة!

اعتذرلي لكن انا ما قبلت اعتذارو و عملتلو ignore.. لان اصلا مش مهم… مش اول مرة احاول يكون عندي صديق مثلي و يقلبها سيكس من طرفو…

سؤالي هنا انتم بتتعاملى كيف فهيك علاقات.. انا فالشغل بتحصل معايا و فكذا موقف بتخليني افقد اسلحتي ببقى حاسس اني عريان !
مجرد فضفضة
عادي مش مجرد تكون مرتبط مش حيكون في ملاطفة انا ما بعتبرها مضايقات من اشخاص اخرين لانهم بيكون شافو فيك حاجة بيحبوها وهاد شي ايجابي برائي

• عجبني
التفاعلات: جينجر
عادي مش مجرد تكون مرتبط مش حيكون في ملاطفة انا ما بعتبرها مضايقات من اشخاص اخرين لانهم بيكون شافو فيك حاجة بيحبوها وهاد شي ايجابي برائي
صار الاعجاب بالنيك الان؟ و بفيديو للازبار 😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اي اراء اخرى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%