NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اسنانجي

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هوا انا لوحدي اللي حاسس ان جو المنتدي بقي نايم خالص و ناس اختفت فاجأه و الجو هادي خالص

• عجبني
التفاعلات: fucker one، Justme و مرحب
لا المنتدى بيجيلوا فترات وبيرجع تانى

• عجبني
التفاعلات: اسنانجي
لأن المنتدي مش هو الأصلي وكمان في حاجات اتطلبت من الادارة وعادي بالنسبة ليهم زي حذف الاكونت وهكذا
ونشاطات القصص بتقل وال علشان يفتح قصه لازم نقاط المنتدي نفسه مش منظم في كيفيته

• عجبني
لأن المنتدي مش هو الأصلي وكمان في حاجات اتطلبت من الادارة وعادي بالنسبة ليهم زي حذف الاكونت وهكذا
طب انا مش ملم باللي بيطلب و اللي الناس عايزاه ما يتكلمو و يقولو و الناس تقدم اقتراحات
الفكره مش فكره اصلي ولا لا الفكره فكره. راحه و نفسيه و اعتقد ف ناس كتير بتلاقي راحتها هنا

لا فى ناس جديدة دخلت معانا كتير والناس القديمة اغلبها مدخلشى

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اغلب الناس الي في امتحانات والي في الشغل طبيعي تلاقي الجو نايم شويه هتلاقي كلو بدأ يفتح

• الموضوع ده يدعو للتفكير
فعلا الموضوع بقي غبي والبنات اللي في المنتدي قليلين جدا والناس اللي بترد مبردوش غير علي بنات يعني بيردو لاجل البنت مش الموضوع اضلا😂

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى
فعلا الموضوع بقي غبي والبنات اللي في المنتدي قليلين جدا والناس اللي بترد مبردوش غير علي بنات يعني بيردو لاجل البنت مش الموضوع اضلا😂
بقولك ايه بطلت اعمل مواضيع او اتكلم ف حاجه انا لو موضوع عجبني ادخل اقول رأي و بعد كده بخ

بقولك ايه بطلت اعمل مواضيع او اتكلم ف حاجه انا لو موضوع عجبني ادخل اقول رأي و بعد كده بخ
بالضبط الموضوع لو عجبني ايا كان نوعه اقول رايي لكن اغلب اللي دخلو المنتدي جداد كل واحد شايف نفسه الزبير المثالي لا انثي وبيخش يحك وهيا ولا بتعبره فلما يحس بملل يبطل يفتح حسابه او يطلب حذفه اغلب الطلبات ان الحسابات تتحذف جت في نفس الفتره الزمنيه اللي الكل قفل فيها

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%