NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الجوكر12

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
7 فبراير 2023
المشاركات
40
مستوى التفاعل
164
نقاط
472
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
#الجزء_الاول

بس يا ماما أنا شوفت ددمم كتير على المراية وحد أسود أوي وملامحة وحشة
_مريم يا حبيبتي دا أكيد عشان أنتِ سهرانة طول الليل تقرأي في روايات رعب وأكيد اعصابك تعبت روحي ارتاحي وهتبقي تمام
ماما لسه بتلف عشان تخرج من الأوضه وأنا سمعت حد بيقول ...أنتِ ليا يا مريم انا لازم أخدك معايا
ماما !! سمعتي الصوت دا ؟! أنا خايفة دا بيقول لازم اخدك معايا
_ أنا مسمعتش شئ يا مريم نامي وارتاحي متخافيش أنا هشغلك القرآن جمبك وهطلع.. أنا مريم ، عندي عشرين سنة ف تانية كليه آثار بحب اقراء روايات رعب كتير بحب اتطلع علي العالم بتاع الجن عايزه اعرف معلومات اكتر عنهم بشتري كتب كتير بخصوص الجن والشياطين ماما حذرتني كتير وقالتلي هيجيلك هلاوس وبلا بلا كدا بس انا مكنتش بهتم .. انا عايشه مع ماما واخواتي ادم وملك أنا الكبيره بابا اتوفي وماما كانت حامل ف اختي ملك هي اصغر فرد ف الاسره .. ف الفتره دي كنت بدأت انعزل عن العالم وكنت عايشه مع القهوه والروايات وبس تقريبا فضلت علي الحال دا 7 شهور لحد ما ماما جابتلنا نونو غير جو البيت شويه بالرغم ان حصل شئ غريب وهي ماما بتولد في المستشفي
كانت اوضه العمليات فيها دكاترة كتير أوي وكله بيقول إن الطفل اتخنق والحبل السري لف على رقبته لكن في لحظه أول م بدأت اعيط واعصابي تعبت فجأة سمعت صوت عياط ملك، والدكاترة كانوا في شئ من الذهول يعني كانت كل الظواهر والفحوصات بتقول إن الطفل نبضه اتوقف ومات
لكن ايه اللي حصل في اللحظة دي ؟! محدش لاقي تفسير نهائي ..
ملك كبرت وبقي عندها سنة أول عيد ميلاد ليها وحبينا نحتفل بيها بالرغم اننا كنا مُفتقدين بابا في اللمة بتاعتنا بس حبينا نفرحها وتبقي ذكرى ليها
ماما بدأت تحضر في الحاجات وعلقت الزينة وأنا كنت بلبس ملك وآدم وبجهز البيت مع ماما
الساعه جت 11 وكل اللي عزمناهم من قرايبنا موجودين وملك كانت نايمة ف الاوضه بتاعتي مؤقتا لانها كانت تعبانة وماما قالت ساعة وتبقي تصحيها عشان نطفي الشمع
لكن فجأه النور قطع وسمعنا صوت ملك بتعيط وبتصرخ جامد
طلعنا نجري أنا وماما على الاوضه بالكشاف
وندور ملقناش ملك
ماما اعصابها تعبت أوي وفضلنا ندور عليها بس مش شايفنها نهائي ... ربع ساعه والنور جه ببص ف الاوضة لقيت ملك نايمة على الارض وبتعيط من غير صوت
جريت عليها وخدتها ف حضني وهي بتعيط وبتشاور على الحيطة وكأنها شايفة شئ بس مفيش حاجة
بدأت أهديها ولسه بلتفت للسرير عشان اسيبها ترتاح لقيت مكتوب بالدم مريم على المخدة
يتبع
 
  • عجبني
التفاعلات: هانى الخواجه, ابو زوبر جنانن, ممدوح ابو و 7 آخرين
عاااش
#الجزء_الاول

بس يا ماما أنا شوفت ددمم كتير على المراية وحد أسود أوي وملامحة وحشة
_مريم يا حبيبتي دا أكيد عشان أنتِ سهرانة طول الليل تقرأي في روايات رعب وأكيد اعصابك تعبت روحي ارتاحي وهتبقي تمام
ماما لسه بتلف عشان تخرج من الأوضه وأنا سمعت حد بيقول ...أنتِ ليا يا مريم انا لازم أخدك معايا
ماما !! سمعتي الصوت دا ؟! أنا خايفة دا بيقول لازم اخدك معايا
_ أنا مسمعتش شئ يا مريم نامي وارتاحي متخافيش أنا هشغلك القرآن جمبك وهطلع.. أنا مريم ، عندي عشرين سنة ف تانية كليه آثار بحب اقراء روايات رعب كتير بحب اتطلع علي العالم بتاع الجن عايزه اعرف معلومات اكتر عنهم بشتري كتب كتير بخصوص الجن والشياطين ماما حذرتني كتير وقالتلي هيجيلك هلاوس وبلا بلا كدا بس انا مكنتش بهتم .. انا عايشه مع ماما واخواتي ادم وملك أنا الكبيره بابا اتوفي وماما كانت حامل ف اختي ملك هي اصغر فرد ف الاسره .. ف الفتره دي كنت بدأت انعزل عن العالم وكنت عايشه مع القهوه والروايات وبس تقريبا فضلت علي الحال دا 7 شهور لحد ما ماما جابتلنا نونو غير جو البيت شويه بالرغم ان حصل شئ غريب وهي ماما بتولد في المستشفي
كانت اوضه العمليات فيها دكاترة كتير أوي وكله بيقول إن الطفل اتخنق والحبل السري لف على رقبته لكن في لحظه أول م بدأت اعيط واعصابي تعبت فجأة سمعت صوت عياط ملك، والدكاترة كانوا في شئ من الذهول يعني كانت كل الظواهر والفحوصات بتقول إن الطفل نبضه اتوقف ومات
لكن ايه اللي حصل في اللحظة دي ؟! محدش لاقي تفسير نهائي ..
ملك كبرت وبقي عندها سنة أول عيد ميلاد ليها وحبينا نحتفل بيها بالرغم اننا كنا مُفتقدين بابا في اللمة بتاعتنا بس حبينا نفرحها وتبقي ذكرى ليها
ماما بدأت تحضر في الحاجات وعلقت الزينة وأنا كنت بلبس ملك وآدم وبجهز البيت مع ماما
الساعه جت 11 وكل اللي عزمناهم من قرايبنا موجودين وملك كانت نايمة ف الاوضه بتاعتي مؤقتا لانها كانت تعبانة وماما قالت ساعة وتبقي تصحيها عشان نطفي الشمع
لكن فجأه النور قطع وسمعنا صوت ملك بتعيط وبتصرخ جامد
طلعنا نجري أنا وماما على الاوضه بالكشاف
وندور ملقناش ملك
ماما اعصابها تعبت أوي وفضلنا ندور عليها بس مش شايفنها نهائي ... ربع ساعه والنور جه ببص ف الاوضة لقيت ملك نايمة على الارض وبتعيط من غير صوت
جريت عليها وخدتها ف حضني وهي بتعيط وبتشاور على الحيطة وكأنها شايفة شئ بس مفيش حاجة
بدأت أهديها ولسه بلتفت للسرير عشان اسيبها ترتاح لقيت مكتوب بالدم مريم على المخدة
يتبع
عاااااش استمر
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليتواصل مع المشرفين
 
من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليكملها الآن مع التنويه يعني الكاتب ينوه أن القصة مش قصته إنما أراد استكمالها
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%