NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

شاب عشريني عايز واحدة

نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
17 مايو 2022
المشاركات
70
مستوى التفاعل
38
نقاط
39
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
في الجزء التاني خلص لما ماما اكلت و هي عليها اللبن و اخديت رقم احمد
بعد ما احمد ماشي لقيت ماما بتقولي انت زعلان
قولتلها لا يا ماما
قالتلي امال مالك ماضايق لية
قولتلها بتصعبي علية و انتي بتصوتي و بتتوجعي و بكون عايز اساعدك
قالتلي انا بحب كدا و لو انت عايز تساعد تعالة ورايا
لقتها قامت ودخلت الاوضة روحت وراحها لقتها فتحت الدولاب و طلعت منو قميص نوم ابيض و شفافا و اندر فتلة
وقالتلي اية رائك في الطقم دا
قولتلها حلو اوي دا هاتلبسي لي احمد المرا الجاية
قالتلي لا انت هاتلبسو مش انا
انا اتفاجئة و قولتلها لا طبعان انا راجل ماينفعش اللبس كدا
راحت ضحكة ضحكة تاريقة و قالتلي مش انت كنت عايز تساعدني
قولتلها اه
قالتلي خلاص اقلع هدومك و البس دول
روحت قلعت هدومي و فعلان لبست قميص النوم وقولتلها اية رائيك
قالتلي حلو اوي عليكي
انا استغربت انها بتكلمني علي اني بنت بس قولت اتلغبتت
راحت قالتلي البسي دا
قولتلها لا
قالتلي لية
قولتلها انا عايز الفتلة الي انتي لابسة
راحت قالعة الفتلة
اول ما مسكتة روحت شامة و لحست اللبن من علية و بعد كدا لبستة
كان احلي احساسا الفتلة كان كبير عليا هتا لما زبي وقف و كان احساسو حلو اوي
لقيت ماما قالتلي اية رائيك
قولتلها حلو اوي يا ماما
قالتلي ما هو باين علي زبك يالبوة
راحت حطة ايدها علي زبي لقتني جبتوهم علي طول راحت ضحكة وقالتلي طب يالا ننام
نمنا جمب بعض بي قمصان النوم ماحستش بنفسي غير لما صحيت وهي ماكنتش جانبي قومت من علي السرير علشان اشوفها فين دخلت المطبخ لقيتها هي و البواب كان بيغير الانبوابة وانا داخل علية بقميص النوم و ماما واقفة مش عارفة تقول اية
لقيت البواب بيقولي اية ياباشا الي انت لابسة دا لقيت ماما راضيت علية و بتقولو معلش اصل ابني متعوض ينام كدا قالها ومالو ياهانم و سكت شوية و لقيتو بيقولها هو القميص دا بتاعك يامدام
راحت راضيت علية اه
قالها امال انتي كنتي نايمة بي اية
قالتلو بقميص تاني ما انا عندي كتير
قالها طب عايز اشوفك بي واحد
قالتلو حاضر هاخوش اللبس و قالتلي خليك مع محمود قولتلها حاضر
اول ما ماما ماشيت لقيت محمود قرب عليا و حك زبو في طيزي احساس زبو كان كبير و لقيتو راح ضربني علي طيزي و شدني من الفتلة جامد روحت مصوت و حسيت اني اتفتحت راح صايبني وقلع الجلابية الي كان لابسة و مكنش لاب حاجة تحتها
اول ماقلها شوفت زبو عجبني اوي كان كبير و اسمر لقيتو بيقولي عجبك قولتلو اه راح قالي طب روح نادي امك روحت لي ماما لقتها جاية الطرقة و بتقولي اية الي جابك اولتلها انو قالي اناديي قالتلي انا جاية اهو
اول مادخلت المطبخ لقيتو ماسك زبو بيلعب بي
اول ما شافت زبو حسيت انو عجبها
وهو قالها قميص النوم هايكل منك هطة
قالتلو شكرا
قالي امك بقرا
راحت هي استغربت و قالتلو بقرا
قالها اه البزاز و الحلمات دول رضعو كتير زي البقر
قالتلو ياعني مش عجبينك
قالها انا بعشق الحلمات السودا وراح مقرب منا
لو عايزين الجزء الرابع اكتبو كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: 3asheq Algens
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تم غلق الموضوع

ودمج كل الاجزاء في موضوع واحد اللي هو الجزء الاول من القصه وبعد كدا لو فتحت موضوع تاني بجزء جديد انا هديك حظر كتابه اتفقنا ...؟؟

مش كل جزء بموضوع احنا مش في سوق


مش عارف ازاي تدمج مواضيع اسالنا واظن قبل كدا احد مشرفي قسم القصص وضحولك ازاي في الجزء التاني من قصتك
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%