NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
إنضم
8 سبتمبر 2021
المشاركات
45,843
مستوى التفاعل
11,562
نقاط
17,791
وحشتوني وحشتوني انا اسف اني غبت عليكم فتره طويله بس لظروف خارجه عن ارادتي بس اوعدكم من سلسله من القصص لا تنتهي انتظروني دي بدايه خفيفه كدا عشان نسخن بيها وياريت تشجعوني عشان دا اللي هيخليني اكتب غير كدا هحس ان الموضوع مش جايب همه انا عارف اني طولت عليكم نخششش فالقصه بقا .....

انا اسمي تامر 21سنة في كلية صيدلة فشلت في صيدلة القاهرة وحولت اكتر من جامعة خاصة وكل شوية اصقت لغايت ماهلي زهقوا مني وفقدوا فيا الامل وكان في حل اخير اني احول جامعة خاصة في قريبة من الغردقة لسة فاتحة جديد وبيقولوا النجاح فيها سهل جدا رحت عشان اشوفهم واقلهم علي ظروفي وانهم الامل الوحيد الي فاضلي عشان مترفدش من التعليم كلة لقيت الجامعة عبارة عن فيلا كبيرة شوية وجنينة وبسين وملعب صغير مش شكل جامعة يعني لقيت الحرس اتنين ستات واقفين ومعاهم كلبين وشكل البنتين مبيعملوش حاجة غير انهم بينزلوا جيم جسم طويل وعضلات بس كانوا حلوين اوي ورجلين تحفة قلتلهم عاوز اقابل العميد فواحدة دخلت معاية وهيا بتبصلي بقرف كدا لغايت موصلتني لمكتب العميد خبطت ودخلتني ولقيت العميد واحدة ست عندها حوالي 42 سنة ومزة جدا وكانت لابسة جيب لغايت ركبها فركزت اوي مع رجليها كانت حلوة جدا دخلت بصتلي برضوا بقرف وقالتي نعم عاوز اية شرحتلها ظروفي قالتلي برضوا عاوز اية قلهلها احول لقيتها ضحكت ضحكة عالية اوي فسالتها في اية قالتلي انت مقرتش الاعلان علي النت قلتلها قريتة قالتلي طيب ومقرتش ان دي جامعة للبنات بس يا قطقط قلتلها طيب والعمل مينفعش تقبلوا ولاد خالص اصل كدا مليش جامعات خالص وهخرج من التعليم واعدت اكلمها بنبرة صوتي فيها حزن كدا واكني هعيط قالتلي يا حمار دي للبنات بس هقبلك ازايانا فكرت لو رجعت لابويا المرة دي هيفشخني قلت اتزللها وخلاص يمكن تقبلني قلتلها ابوس ايدك انا ابويا هيطلق امي وهيطردني برة البيت ابوس رجلك ونزلت عشان ابوسها لقيتها بتمدها انا استغربت مع اني كنت فرحان جدا اعدت ابوس فيها وانا بعيط لغايت مقالتلي خلاص كفاية كدا وزقتني قلتلها حضرتك هتقبليني قالتلي اه بس مش هتبقي طالب بس قلتلها ازاي يعني قالتلي هتشتغل هنا كمان قلتلها معنديش مانع بس هشتغل اية قالتلي خدام لكل الكلية يا قطقط قلتلها اية خدام لية يعني قالتلي خلاص اطلع برة قلتلها اسف حضرتك خدام خدام واهي سنة وهتعدي عشان اخلص ندت علي السكرتيرة بتاعتها وقالتلها الواد دا هيبقي الطالبة رقم 11 واسمة هيبقي شادية وبعد الدراسة خدام للكل مضية علي العقد عشان يعرف الشروط
رحت مع السكرتيرة وقعدت علي الكرسي الي قدامها قالتلي قوم فز يا بت يا شادية انت نسيتي نفسك يا روح امك ولا اية وكانت السكرتيرة عندها 27 سنة سمرا طويلة وامورة جداااا قمت قايم منطور رمت العقد في وشي وقالتلي امضي في الاخر يا حيلتها بصيت كدا في العقد وقريت الشروط لقيتها مكتوب فيها بند واحد بس للكلية الحق في عمل اي شيء مع الطالب تامر دون الرجوع الية ويجب علية الموافقة علي طلب اي شيء يوجة الية والا يطرد من الجامعة ويدفع شرط جزائي 100 الف جنية بصيت في الشرط وتنحت شوية قالتلي هتمضي ولا اخش للعميدة اقةلها مش رادي فمضيت علي طول ندت علي واحدة من الحرس عشان توريني الوضة بتاعتي وقالتلها علي الي حصل بينا فوصلتني لاوضتي وقالتي النهاردة استريح عشان بكرة هتعرف ازاي يطلع عين امك يا شادية اصدي يا شوشو وضحكت اوي ودخلت نمت وانا بفكر اني لو كنت ذاكرت مش كنت رحمت نفسي من البهدلة دي وقلت بصبر نفسي اهي سنة وهتعدي
يدأ تاني يوم رحت علي المحاضرة لقيت العميدة موجودة وال عشر طالبات موجودين والدكتورة قاعدة قالتلي يعني جاي متاخر يا شادية البنات سمعوا الاسم دا وماتوا علي نفسهم من الضحك كانت العميدة مفهماهم كل حاجة وفهمت الدكتورة يعني الكل عارف اني الخدامة شادية مشيت العميدة ودخلت المحاضرة قالتلي الدكتورة تعال بقي عشان نتحاسب قلتلها علي اية حضرتك قالتلي علي التأخير اقف هنا وارفع اديك لفوق ووشك في الحيطة

وقعدت تتكلم مع البنات وقالتلي بص بقي انا عارفة انك فاشل ومش هتنجح بس انا هنجحك انا فرحت اوي قالتلي ولا هخليك تذاكر ولا تعمل اي حاجة كنت هطير من الانبساط بس في شرط قالتلي هتبقي لعبتنا وخدامتنا وعبدتنا يعني اي حاجة هنعملها معاك مينفعش تقول لأ والا هتسقط يا شوشو فاهم قلتلها امرك قالتلي طيب هنجرب قالت يلا نطلع برة في ملعب الكورة خرجوا البنات وانا وراهم ومعانا الدكتورة قالتلي يلا اقلع كل هدومك يا خول قلتلها اية قلتلها زي مقلتلك كدا يا شرموطة ولا عاوز تسقط قمت قالع كلة وفضلت بالبوكسر قالتلي ملط يا متناكة قلعت البوكسر وقعدوا يتفرجوا عليا ويضحكوا قالتلي منتا راجل اهة امال مبتذاكرش لية وقامت مبعبصاني حتة بعبوص كل البنات قعدت تضحك قالتلهم النهاردة يوم رياضي يعني المتناكة شوشو هتقف جون وانتوا هتتعلموا الشوط عليها بس هتتربط اديها في الجون ورجليها وهنشن علي زبة دة وقعدوا ينشنوا والكورة تخبط في بتاعي وفي بضاني وانا كنت بموت وبعيط عدت نص ساعة وقالتلهم كفاية كدا علية وهنبدا التعارف قالت كل يوم واحدة هتاخدة تعمل معاة الي هيا عاوزاه وقالت النهاردة ليلتي عشان اضربهولكوا شوية

اخدتني معاها وقالتلي انا اتكسف انام مع ولد في اوضة واحدة قلتلها طيب اطلع اروح اوضتي فضحكت اوي وقالتلي لا يا كس امك انا هخليك واحدة قالتلي البس قميص النوم دا واقعدت تعميلي في ميك اب نص ساعة وقالتلي بص في المرايا كدامعرفتش نفسي كنت فعلان واحدة قالتلي عشان انت اول مررة بس انا هقفلك بقك وحطت شراب من شرباتها في بقي وربطني في السرير وقعدت تعميلي حلاوة في كل جسمي وخلصت ووصلت لبتاعي وقعدت تنتف وانا اعيط من الوجع فكتني ونايمتني علي بطني وبدا النتف في طيزي خلصت وقامت مزغرطة قالتلي مبروك يا شادة بقيتي شوشو كدا بصحيح بصيت لنفسي في المرايا وانا من غير شعر وحاطط ميك اب ولابس قميص نوم هيجت اوي وبتاعي وقف شافتني قالتلي هجت علي نفسك يا شرموطة بس انا هسامحك عشان دا معناة ان انا فنانة قالتلي يلا بقي عشان نوريكي لعريسك قالتلي يلا نام علي بطنك
لقيتها تفت في طيزي وحطط صباعها في طيزي انا صوت قالتلي اية يا شرموطة وطتي صوتك عشان البنات متصحاش ومرة واحدة لقيت زبر صناعي دخل في طيزي وقعدت تنيك فيا لغايت منطرتهم علي السرير لواحدي وبحط صباعي علي طيزي كدا بحسس عليها لقيت ددمم انا خفت اوي قامت ضاحكا جامد وقالتلي متخافيش يا شوشو انت كدا بقيتي مفتوحة وقعدت تضحك جامد قاومتني لقيتني جبتهم علي السرير قالتلي اتبسطي يا عروسة يلا بقي بلسانك انزلي نضفي الي عملتية يا متناكة بصتلها قالتلي ايوة متناكة بامارت الدم الي علي طيزك وقعدت تضحك انا حطيت راسي في الارض قالتلي يلا نام عشان بكرة نكمل
جة تاني يوم وخدتني زي مني للبنات المحاضرة سالوها مين دي يا دكتور ضحكت اوي وانا وشي احمر جدا قالتلهم دي الواد تامر انا قلبتة مرة ونيكتة كمان عشان يبقي مفتوح للي عاوزا تنيكة و قالتلي اقعد في اول صف عشان في درس مهم النهاردة انا هشرحة قعدت جم بنت في الول كان باين عليها شرموطة قعدت تقفشلي وتحط اديها علي فخادي وزبري وقعدت تلعب في لغايت مجبتهم وقالتلي يلا انزل الحسهم قبل مالدكتورة تشوفك نزلت بسرعة وانا خايف لقيتها بتبعبصني وبتحط صوابعها في طيزي وضحكت وقالت لصاحبتها شادية اتفتحت امبارح يا بنات وقعدوا يضحكوا اوي شغلت الدكتورة الكمبيوتر وعرضت فديو وطلع انا الي في الفديو وعرضت كل الي حصل امبارح اتريها كانت بتصورني
وخلاص كلهم عرفوا اية الي حصل معايا كان في اوضتين نوم للبنات بيناموا خمسة في اوضة
كنت من نصيب اول خمسة
سحبوني وراهم علي الوضة وهما فرحانين اوي قالتلي واحدة فيهم عاوزاك تمشي وانت بتتقصع كدا اتمشيت في الوضة واحدة شغلت الكاست وقالتلي يلا ارقصلنا قعدوا جمب بعض علي السرير وانا قعدت ارقص واهز في وسطي واتدلع وهما مبسوطين اوي قالولي كفاية كدا واحدة قالت يلا اقلعوا هدومكوا كلها قالت التانية ازاي قدامة كدا فضحكوا وقالوا قدام مين دا المتناكة شوشو قلعوا هدومهم كلها وغموا عنيا وقالوا يلا نلعب استغماية وانا كل ما امسك بز واحدة الاقي الضرب علي قفايا كل محضن واحدة الضرب في بتاعي وعلي طيزي قالوا كفاية كدا وقعدوا قالولي يلا تعالي الحس ونضف رجلينا من المشي علي الارض قعد امصمص في صوابع رجليهم والحس فيهم بلساني ويضربوني علي قفايا وعلي طيزي لغايت مخلصت واحدة مسكتني وعبطتني وهاتك يا ضرب في طيزي والاربعة اشتغلوا فيا صح وقعدوا يضربوا لغايت ماديهم وجعتهم واحدة جابت ازازة وعملت فيها بول وبعد كدا جابتهم في الازازة وعمل وراها الخمسة كدا ومسكوا بتاعكي وقعدوا يحلبوني لغايت مجبتهم خمس مرات وحطوهم في ازازة تانية قالولي اشرب يا ابن المتناكة من بولنا وعسلنا عشلن تحس انك متناك يا شوشو شربتها كلها غصبن عني قاموا مسكوني ونيوني علي باطني وقالوا امبارح الدكتورة فتحتك بس نسيت تنطر في طيزك الجميلة دي راحوا جابوا قمع وحطوا جوا طيزي وشوية مية حطوها علي عشرتي الي في الازازة وحطوهم في طيزي وقالولي قوم اقعد واوعا يطلعوا برا خالص لغايت متيجي الساعة 1 كانت 12 فلوا يضربوا فيا ويهزوني وانا ماسك نافسي وهموت جت الساعة واحدة قالولي يلا خرج البن يا منيوكنا سبت عضلات طيزي خرج كل اللبن اكنة مدفع نطر طلقة وجت علي رجل واحدة قالتلي اية الارف دا يع يع يع وقعدت تصوت قاموا خلوني اللحس كل الي نزل وقعدوا يلطشوا فيا وشضربوني لغايت مزهقوا وقالولي يلا غور روح نام تاني يوم رحت لابس لبس ولادي عادي ورحت المحاضرة سالتهم الدكتوورة فين الواجب يا بنات ادولها فلاشة حطتها علي الكمبيوتر وعرضت الفديو وطلعوا برضوا مصورني قالتلهم برافوا يا بنات بس هتاخدوا 8 من عشرة قامت البنت الي وراي رزعتني قلم جامد اوي قالتلي شوفت يا ابن المتناكة يا خول مخلتناش نجيب عشرة من عشرة ضحكت الدكتورة اوي قالت طيب واية العمل يا بنات قالت واحدة فيهم هوا الي يجيب عشرة من عشرة محدش فهم قصدها اية قالت يعني يضرب عشر مرات ولو مجبش عشر مرات يتناك من كل بنت فينا عشر مرات قالولي احسب بقي هتتناك اد اية قعدوا يضحكوا وخلوني اجيبهم لغايت مزبي اتعور خالص واتجلخ وجاب ددمم قالوا لسة مرة كمان يا شوشو يلا ولا بعد التعب دا كلة عاوز تتناك قامت واحد قالت انا هساعدة قلعت وحطط بزازها علي زبري وقعدت تدعك وشوية برجليها لغايت ما جبتخم وقالت الدكتورة كفاية عليك وندت علي الحرس شالوني ودوني قوضتي عشان انام دخلت عليا المديرة وادتني حقنة وقالتلي دي فيتامنيات عشان تقدر اختها وتاني يوم رحت للخمس بنات التانين ربطوني في سريرين قصاد بعض وقعدوا يضربوني بالحزام علي ظهري وخليوني انضف قوضتهم كلها بلساني وشربوني بولهم وواحدة شختلي علي الارض وقالتلي هيا دي الي هتخلينا نجيب بيها عشرة من عشرة ولا انت الي هتجيب ال عشرة من عشرة رحت واكلها علي طول وناكوني كلهم بزبار صناعية قالوا يمكن ناخد 11 من عشرة وشالوني ودوني قوضتي وجت العميدة وادتني نفس الحقنة قالتلي احسن قلتلها اه بس بحس ان طيزي بتاكلني وعاوز العب فيها بصتلي كدا بضحكة وقالتلي اصلها فيتامينات مستوردة
وجة يوم اجازة الحرس رحتلهم لففوني علي الحمامات نضفتها كلها بلساني وشربت اي وساخة فيها بعد كدا خادوني علي الجيم قالتلي تلعب معانا ولا تتفرج كنت تعبان جداا قلتلها لا اتفرج قالتلي طيب جابت البار وقالتلي اقعد علية لغايت منخلص فلقست وهيا حطط صباعها علي طيزي لقتني بوسعها عشان تدخل البار الحديد لوحدي اكني ممحون وفضلت قاعد علية لغايت مخلصوا راحوا علي البسين ونيموني علي بطني قالولي كلابنا عاوزا تجربك نط عليا اول كلب وناكني جامد لغايت مخلص وبعديها التاني ناكني برضوا المشكلة كنت مبسوط اوي وعاوزهم ينكوني تاني جت العميدة وادتني الحقنة وفضل الحال لما هوا علية لمدت شهر اخدم الدكتورة والبنات والحرس في يوم دخلت العميدة علينا وبصتلي اوي قالت من النهاردة الواد دا بقي مدمن نيك بصولها قالوا يعني اية يا دكتور يعني انا كنت بديلة حقنة كل يوم لمدة شهرين عشان تخلية ممحون ويصبر دلوقتي هو بقي مدمن يعني انا مش هديلة الحقنة فهيضطر يتنااااك من اي حاجة يشوفها والحقنة دي كانت ممكن تعمل مفعولها من اول اسبوع بس انا قلت لا شهرين عشان يبقي فعلا الشرموطة شوشو صقفوا البنات اوي وفرحوا قالت عميدة محدش يجي جمبوا ولا يعملوا حاجة ولا ينيكة ولا يلمسة ورموني في اوضة لمدة يومين كنت هتجنن وعاوز اتناك وطيزي بتاكلني وعمال احط صوابعي فيها واحكها في الحيطة عدوا اليومين ورحط لمكتب العميدة خدتني ورحنا الملعب لقيتهم كلهم واقفين قعدت ابوس اديهم ورجليهم والحسها عشان حد ينيكني طيزي كانت بتاكلني اوي فضلت اترجاهم وابوس رجليهم بس محدش رضي ينيكني خالص مشتهم العميدة قالت للسكرتيرة بتاعتها هاتية علي اوضتي وتعالي وخدتني وانا ماشي وراها علي اديا ورجليا زي الكلب وعمال احك طيزي في رجليها وهيا تضحك وتقولي للدرجاتي عاوزا تتناكي يا شادية طيزك بتاكلك اوي وصلنا لقوضت العميدة ودخلتني لقيت الكلية كلها قاعدين وشافوني انا اتكسفت اوي تافوا عليا وقالولي يا وسخ يا شرموط راحت العميدة قالتلي هما معاهم ازبار صناعية وهما الي هينكوك بس انت اطلب منهم ودي كانت حفلة التخرج بتاعتي وقاموا ناكوني واحدة واحدة لغايت محسيت اني هجيب ددمم من طيزي من كتر المتعة رجعت تاني العميدة وتفتفي طيزي العميدة وقالتلي هيا دي شهادتك يا شوشو الف الف مبروك وشربتني السكرتيرة بولها قالتلي دا الختم وخاتدني واحدة من الحرس معاها ووصلتني لغايت البوبابة وقالتلي كل متحبي تتناكي يا شوشو ابقي بس تعالي وانا هظبطك وقامت مدياني بعبوص جميل اوي قمت وطيت بوست رجليها عشان اشكرها قالتلي انا كدا اتبسط منك وادتني عنوان بيت دعارة وقالتلي انا مفهما صاحبتة حالتك ومورياها الفديوهات كل مطيزك تاكلك عدي عليها بس وقولها انا خدامتك شوشو وهيا هتكيفك يا شادية
 
  • عجبني
التفاعلات: Al-Mahdy و معتز000
يارتني مكانو انا بحب البنات تعمل فيا اكتر من كدا انا خول اصلا اوف
 
  • عجبني
التفاعلات: ستك نونا
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%