NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

برنس الكون

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو النااس الى بتعمل تيك توك دول وبيطلعو معاهم بنات سوا حبيبته او اخته او صاحبته وفيه الى بيطلع امه كمان وبنته يعني ده كله عشان الفلوس تطلع حريمك الى مفروض تحافظ عليهم انت بنفسك تطلعهم بلبس مش كويس والى بترقص والى واقفه مع واحد وبتقول حبيبي وجنبها اخوها يقول انا اخوها الى رافع ارايل بقت حاجه سافله جدا ده غير الى بيعمل محتوى كله كدب والى بيعمل محتوى ملوش لازمة انا حبيت اتكلم معاكم فى الموضوع ده مين الى متفق مع كلامى وهل ممكن الراجل يبيع نفسه وشرفه عشان الفلوس
ده امريكا منعت التيك توك فيها وبتهيالى بيعملو حاجه شبه الاستفتاء عشان يمنعو من العالم كله ايه رايكو فى الموضوع ده

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123 و رجل كتوم
دي حقيقة

• عجبني
التفاعلات: برنس الكون
كلوا دلوقتي كدا وبيزيدوا زي النحل
ماهو الي ربا بتاع مربا

• عجبني
يعم دا مصر بقت عبارة عن تيك توك اصلآ، إنك تلغي حاجه زي كدا صعب دلوقتي، ادخل شوف مستخدمين التطبيق في مصر كام مليون

• عجبني
يعم دا مصر بقت عبارة عن تيك توك اصلآ، إنك تلغي حاجه زي كدا صعب دلوقتي، ادخل شوف مستخدمين التطبيق في مصر كام مليون
انا معاك يا صاحبي انها صعبة صعبة جدا كمان بس مش مستحيلة يعني الدولة لو خدت خطوات مع النااس الى بتقلع دى والى بيقولو كلام مينفعش يتقال الكل هيحترم نفسه

• عجبني
التفاعلات: Ki1inG
طيب ما الدوله خدت مواقف سواء حنين حسام ولا موده الادهم ولا البنت والولد دا بس للاسف البنات والشباب مش بيتعلمو من أخطاء الغير الأهم يجيب فلوس ازاي بقى معرفش يعرض اهلو يعرض البت بتعتو مش مهم المهم الفلوس
Images 3

• عجبني
يا ريت يكون خبر انه هيتقفل في مصر حقيقي لانه خلى الناس تعمل اي حاجه عشان تعلي الريتش وعشان الفلوس انا عمري ما استحملت اشوف فيديو واحد عليه

• عجبني
طيب ما الدوله خدت مواقف سواء حنين حسام ولا موده الادهم ولا البنت والولد دا بس للاسف البنات والشباب مش بيتعلمو من أخطاء الغير الأهم يجيب فلوس ازاي بقى معرفش يعرض اهلو يعرض البت بتعتو مش مهم المهم الفلوسمشاهدة المرفق 266838
و**** كلامك مظبوط بس النااس دى من مده انما لو فيه سجن و إجراءات اول باول مش هيحصل كده

• عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
يا ريت يكون خبر انه هيتقفل في مصر حقيقي لانه خلى الناس تعمل اي حاجه عشان تعلي الريتش وعشان الفلوس انا عمري ما استحملت اشوف فيديو واحد عليه
انا ببقا عايز اقتل الى بيعرض امه او اخته او حبيبته عشان الريتش و الفلوس دنا حتى هنا بكره قصص الدياثة بقينا فى مرحلة صعبة فعلاً

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا معاك يا صاحبي انها صعبة صعبة جدا كمان بس مش مستحيلة يعني الدولة لو خدت خطوات مع النااس الى بتقلع دى والى بيقولو كلام مينفعش يتقال الكل هيحترم نفسه
مش مستحيل بس صعب شوية

• عجبني
مفيش راجل مش غيور علي اهل بيته دول أشباه رجال وياريت يمنعوه

• عجبني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Omar elerany
لا لا ناس كتير قالت ان التيك توك هيتقفل في شهر 8 تقريبا او بعد كام يوم مش متاكد بالظبط بس هو هيتقفل في مصر ومش هيرجع تاني خلاص

• عجبني
لا لا ناس كتير قالت ان التيك توك هيتقفل في شهر 8 تقريبا او بعد كام يوم مش متاكد بالظبط بس هو هيتقفل في مصر ومش هيرجع تاني خلاص
نتراهن من دلوقتي و معاك لاخر السنة انه ولا اي حاجه هتحصل

انا بجد بقيت اكره حاجة اسمها تيك توك كان في الاول كويس وكدة بس بقت الناس مريضة ريتش وفلوس وشهرة وبالذات اللي بيطلعوا لايفات بقا ياديني علي القرف والوساخة

• عجبني
شفت لايف لواحد مطلع عيلته بترقص وهو عمال يسقفلهم يعني يا اخي احا علي المنيكة ده انت ديوث كبير وخول

• عجبني
التفاعلات: برنس الكون و Ki1inG
نتراهن من دلوقتي و معاك لاخر السنة انه ولا اي حاجه هتحصل
مش عارف بقا بس ادينا هنشوف هنخسر ايه يعني عادي بس ان شاء **** يتقفل

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%