NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش التوب عايز اي من السالب ⁦

بكره الفكرة بتاعة ان التوب ياخد من السالب اللي هو عايزه و بعدين يسيبه حتي لو الاتنين مرتبطين ممكن يسيبه و يقوم يعمل اي حاجة و ديه لوحدها بتحسس السالب ان هو مجرد آله للجنس و خلاص و ديه حاجة مقرفة جدا بصراحة ... اكتر لحظة ممتعة بعد متجيبهم جواه تنام جنبه و تاخده في حضنك ديه اكتر حاجة بتحسسه انك فعلا مالكه و فعلا عايزه و ساعتها بيبقي عايز يفضل معاك علي طول لمجرد ان يحس الاحساس ده ...... فبلاش تستعملوهم و خلاص .... انا توب بالمناسبة

• عجبني
التفاعلات: الزبير الأول
كلامك صح لان السالب بيبقي عنده مشاعر بردو مش صنم

• عجبني
التفاعلات: Kemo 69 و mayarmero(ولد بنوتي)
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن علشان من جواه بيكون حاسس انه عامل حاجة غلط

• عجبني
التفاعلات: Kemo 69 و mayarmero(ولد بنوتي)
كلام موزون ياريت الكل يفكر كده انما اغلبهم عايزين جنس وخلاص

• عجبني
التفاعلات: Kemo 69
ياريت كل التوبات زيك ي حب

بكره الفكرة بتاعة ان التوب ياخد من السالب اللي هو عايزه و بعدين يسيبه حتي لو الاتنين مرتبطين ممكن يسيبه و يقوم يعمل اي حاجة و ديه لوحدها بتحسس السالب ان هو مجرد آله للجنس و خلاص و ديه حاجة مقرفة جدا بصراحة ... اكتر لحظة ممتعة بعد متجيبهم جواه تنام جنبه و تاخده في حضنك ديه اكتر حاجة بتحسسه انك فعلا مالكه و فعلا عايزه و ساعتها بيبقي عايز يفضل معاك علي طول لمجرد ان يحس الاحساس ده ...... فبلاش تستعملوهم و خلاص .... انا توب بالمناسبة
نفس الشيء لو زهق السالب حيسيب التوب

انا بسمية شريك المتعه لانة من غيرة انا مش هتمتع وطيزة الناعمة بتخلى المتعه اجمل ومشاعرة الجميلة بتكون رقيقة وحنين وهو حاضن حته منى جواة وبيعاملها بلط ولما بنطر جواة بيكون سخن كل دة لازم احافظ علية

HsVjQVV.md.jpg HsVjQVV.md.jpg HsMIqge.md.jpg

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%