NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

falcon4000

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
مساء الفل عليكم
انا فالكون جديد معاكم دى اول قصه ليه هنا لا اعذورنى لو فى غلطات
ابطال القصه
يونس محمد 26 سنه خريج كلية التجارة طوله 162سم
وزنه 85 عنده عضلات لانه بيلعب ملاكمه
الام
ساميه احمد ست زى ايه ست مصريه ربه منزل
الاخ
احمد محمد 22 طالب فى اخر سنه فى كليه الهندسه
صديق
عمار سالم 26 طوله 186 وزنه 85 رفيع جدا صاحب صحبه جدا ومحبوب جدا
ساره على 24 طولها 160 وزنه 75 عندها بزاز متوسطه
طيزها كبيره جدا مدوره وسكسى جدا
مريم عماد 24 طولها 165 وزنها 80 عندها بزاز بحجم الرمان وطيزها كبيره ومدوره جدا وسكسى
دول الابطال لحد دلوقتي لسه فى شخصيات تانيه هتظهر بعدين

الجزء الاول

انا يونس محمد عندى 26 سنه خريج كليه التجاره قصير طولى 162 وزنى 85 عندى عضلات بحكم انى يمارسه الجيم ورياضه الملاكمه
انا والدى متوفى من وانا عندى 5 سنين عايش مع امى واخويا امى ربه منزل ست زى اي ست مصريه
الحكايه حصلت من حوالى 6 سنين كنت فى سنه تانيه فى الجامعه كنت مختلف ساعتها كنت تخين جدا وكنت فى حالى جدا مكنش ليا غير صاحب واحد هو عمار سالم اعرفه من واحنا فى اعدداى رجل جدع وصاحب صحبه جدا انا زى ماقلت لكم انا فى حالى فى الجامعه وكنت معروف بالدحيح بحكم انى كان مستويى كان كويس جدا كنت معروف الحياة ماشيه عادى جدا لحد ما يوم جديد صحيت على تلفونى بيرن كان عمار صاحبى

عمار : ايه عرص لسه نايم قوم هنتاخر عن الجامعه

انا : فى ايه متناك ع الصبح قايم اهو
قومت اتشطفت و فطرت ونازلت روحت الجامعه
اول ما وصلت قابلت عمار
عمار : لازم اشتمك عشان تصحى يا علق
انا : فى ايه يا معرص اعمل ايه كنت سهران عشان كنت بذاكرة
عمار : أيوة يابا ليك حق انت الدحيح طلعت الاول السنه اللى فاتت وناوى على السنه دى
انا : قول ما .... انت هتحسدنى
عمار : سيبك انت دفعه السنه الجديده ايه شكلها لوز اللوز فى حلويات يابا
انا بالنسبالي مكنتش ليا فى حوار الارتباط والبنات والجو ده لانى زى مقلتلكه انا فى حالى المهم فضلت اتكلم معاه لحد ما شوفتها ملاك ماشى بنت قمر جدا قصير وعنده بزاز وسط وطيزها مدوره وسكسى شوفت شكلها تنحت من جمالها فضلت سرحان لحد معمار قالى
عمار : فى ايه يبنى سرحان فى انت ليك الجو ولايه 😂😂
انا : انا لا عادى مفيش
بعد كده دخلت حضرة المحاضرات اللى عليا وبعد كتير روحت على البيت اتغديت واليوم عدى عادى بعد كده فى الأيام اللى بعد كده كنت واقف فى الجامعه عند الكافيه كنت قاعد لوحدى لأن عمار كان تعبان فمقدرش يجى كنت قاعد فى الكافيه بذاكر شويه وكنت مركز لحد ما فوقت على صوت انثوى ببص لقيتها
ساره : صباح الخير انت يونس المشهور بالدحيح 😂😂
انا : اه انا
ساره : اخبارك ايه انا أسمى ساره فى الفرقه الاولى فى نجاره
انا : اهلا وسهلا
ساره : اهلا بيك انا سمعت انك طالب شاطر ومجتهد انا
بس كان عندى مشاكل فى كذا ماده لو وتقدر تساعدنى فىها بس ده بعد اذنك
انا : اه طبعا معنديش مانع انا طبعا من جوايا فرحان جدا بعد كده خدت رقمها وعادى جدا بعد كده كنت فى الشارع فرحان جدا طائر من الفرحه بعد كده روحت البيت وبعد كده كلمتها وبقينا صحاب جدا وبقيت تساعدها فى المواد اللى مش عارفها والموضوع ماشى عادى جدا لحد مخلصنا امتحانات السنه كلها ونجحت انا و ساره نجحت بتقدير ممتاز طول الفتره دى وانا كل مره التقى نفسى مشدو ليها لحد فى يوم كنت عند عمار فى بيته
عمار: مالك يا يونس سرحان
انا : مفيش بس بفكر فى موضوع كده
عمار : خير يبنى قولى يمكن اساعدك
قولته انى بحب ساره وعايز اخطبها ومش عارف اجبها ازاى قالى اول ما تشوفها قول كل اللى جواك ومتخفش
مبقتش متردد بعد كده بكام يوم اتصلت بيها وقولتها كنت اقابلك اتققنا وقبلتها فى كافيه جمب الجامعه
انا : ساره كنت عايز اقولك على حاجه
ساره : فى ايه يا يونس قول
انا : انا بحبك وكنت عايز اتجوزك
ساره : انت مجنون ولايه هو انت فاكر انى يم ببص ابص عليك انت انت مش شايف شكلك ولايه 😂
انا مصدوم من كلامها كانى حد دلق عليا مائه ساقعه
بعد كده قعده تضحك كتير ونا من الصدمه قومت ومشيت ماشى فى الشارع احاسيس الكسره باين عليا للدرجادى انا شكلى وحش للدرجادى مفو قتش غير على الصوت واحد بيقولى حاسب ببص لقيت عربيه جايه نحيت بسرعه كبيره وقام خبطتنى وانا واقع فى الارض وكل حاجه بتضلم من حوليا
انتهاء الجزء الاول اسف لو مفيش جنس دلوقتى بس جايه فى الأجزاء التانيه لو الجزء الاول عاجبكم قوللى اكمل ولايه وشكرا

• عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: falconx, الحالم, Pop master و 19 آخرين
:censored: :censored: :coffee: :coffee: 🤪 🤪 (y) (y) :love: :love: o_O o_O :whistle: :whistle: :sleep: :sleep: 😎 😎 :devilish: :devilish: :unsure: :unsure:

• عجبني
التفاعلات: my1712 و falcon4000
مساء الفل عليكم
ابطال القصه
الام
الاخ
صديق
مريم عماد 24 طولها 165 وزنها 80 عندها بزاز بحجم الرمان وطيزها كبيره ومدوره جدا وسكسى

الجزء الاول

انا يونس محمد عندى 26 سنه خريج كليه التجاره قصير طولى 162 وزنى 85 عندى عضلات بحكم انى يمارسه الجيم ورياضه الملاكمه
انا والدى متوفى من وانا عندى 5 سنين عايش مع امى واخويا امى ربه منزل ست زى اي ست مصريه
الحكايه حصلت من حوالى 6 سنين كنت فى سنه تانيه فى الجامعه كنت مختلف ساعتها كنت تخين جدا وكنت فى حالى جدا مكنش ليا غير صاحب واحد هو عمار سالم اعرفه من واحنا فى اعدداى رجل جدع وصاحب صحبه جدا انا زى ماقلت لكم انا فى حالى فى الجامعه وكنت معروف بالدحيح بحكم انى كان مستويى كان كويس جدا كنت معروف الحياة ماشيه عادى جدا لحد ما يوم جديد صحيت على تلفونى بيرن كان عمار صاحبى

اول ما وصلت قابلت عمار
عمار : أيوة يابا ليك حق انت الدحيح طلعت الاول السنه اللى فاتت وناوى على السنه دى
انا بالنسبالي مكنتش ليا فى حوار الارتباط والبنات والجو ده لانى زى مقلتلكه انا فى حالى المهم فضلت اتكلم معاه لحد ما شوفتها ملاك ماشى بنت قمر جدا قصير وعنده بزاز وسط وطيزها مدوره وسكسى شوفت شكلها تنحت من جمالها فضلت سرحان لحد معمار قالى
بعد كده دخلت حضرة المحاضرات اللى عليا وبعد كتير روحت على البيت اتغديت واليوم عدى عادى بعد كده فى الأيام اللى بعد كده كنت واقف فى الجامعه عند الكافيه كنت قاعد لوحدى لأن عمار كان تعبان فمقدرش يجى كنت قاعد فى الكافيه بذاكر شويه وكنت مركز لحد ما فوقت على صوت انثوى ببص لقيتها
انا : اه طبعا معنديش مانع انا طبعا من جوايا فرحان جدا بعد كده خدت رقمها وعادى جدا بعد كده كنت فى الشارع فرحان جدا طائر من الفرحه بعد كده روحت البيت وبعد كده كلمتها وبقينا صحاب جدا وبقيت تساعدها فى المواد اللى مش عارفها والموضوع ماشى عادى جدا لحد مخلصنا امتحانات السنه كلها ونجحت انا و ساره نجحت بتقدير ممتاز طول الفتره دى وانا كل مره التقى نفسى مشدو ليها لحد فى يوم كنت عند عمار فى بيته
قولته انى بحب ساره وعايز اخطبها ومش عارف اجبها ازاى قالى اول ما تشوفها قول كل اللى جواك ومتخفش
مبقتش متردد بعد كده بكام يوم اتصلت بيها وقولتها كنت اقابلك اتققنا وقبلتها فى كافيه جمب الجامعه
ساره : انت مجنون ولايه هو انت فاكر انى يم ببص ابص عليك انت انت مش شايف شكلك ولايه 😂
بعد كده قعده تضحك كتير ونا من الصدمه قومت ومشيت ماشى فى الشارع احاسيس الكسره باين عليا للدرجادى انا شكلى وحش للدرجادى مفو قتش غير على الصوت واحد بيقولى حاسب ببص لقيت عربيه جايه نحيت بسرعه كبيره وقام خبطتنى وانا واقع فى الارض وكل حاجه بتضلم من حوليا
انتهاء الجزء الاول اسف لو مفيش جنس دلوقتى بس جايه فى الأجزاء التانيه لو الجزء الاول عاجبكم قوللى اكمل ولايه وشكرا
تمام بس مش فيه تشابه مع حكايتي احمد صقر

• عجبني
التفاعلات: وحيد حزين، my1712 و falcon4000
  • عجبني
التفاعلات: my1712
بدايه كويسه و نزل الجزء الثاني هنا زي الكومنت عادي

• عجبني
التفاعلات: falcon4000
و منتظر الأجزاء الجايه بس ياريت بسرعه

• عجبني
جميله يا برنس

• عجبني
الجزء الثالث
احداث القصه اللى يحكيها فى 2023 حاليا واسف على التاخير
من زمان وتحديد فى القاهره سنه 1998
سيد الطوخى : ايه يينى اخبارك ايه
محمد احمد : تمام الح......
سيد الطوخى: تمام بقولك ايه كانت فى مصلحه حلوة اوى وحتاجك معايا فيها
محمد احمد: ايه هى المصلحه
سيد الطوخى: مصلحه الماظ و دهب لو قدرنا ناخده هنوصل وهنعدى يا حمد
احمد محمد: انت عارف انى مليش فى السكه دى
سيد الطوخى: يبنى افهم انت اخووويا مش صحبى الدنيا دى مش عايز المحترم مش عايزه الغنى الدنيا عايزة القوى القوه والسلطة والنفوذ هما اللى بيكسبه غير كده يا بلح لكن انك تعيش جو المحترم والغابات صدقنى مش هتزصل لحاجه اسمع كلامى انا عايز مصلحتك لانى حاسس بيك اديك شوفت لم رحت تتقدم للبت اللى انت بتحبها ايه اللى حصل أبوه رفضك ازاى اكمن انك فقير صدقنى ياحمد اسمع كلامى انا عايز مصلحتك
احمد محمد : اول مره تكسبنى فى مناظره يا سيد للاسف انت معاك حق الدنيا مش عايزة غير القوى اللى عنده سلطه ونفوذ عارف لو كنت غنى كان زمان بقا معايا كل حاجه انا معاك ياسيد ايه المصلحه
سيد الطوخى : تعجبنى يابرو هقولك فى راجل اعمال تقيل اجنبى اسمه ماركوس جونيور الراجل راجل معاه تقيل اوى عنده اكبر شركه استيراد وتصدير فى العالم راجل عنده ٤٠ سنه مفيش حاجه مميز راجل ابيضنى وتخين بس مفيش حاجه تانى الراجل ده عنده قصر كبير فى مصر كل سنه بينزل يقعد شهر إجازة وحرفية بيعمل حفلات وشو كتير جدا فحنا الخلط بتاعتنا هتكون يوم حفلاته بس فى مشكله الحفله دى من نوع خاص
محمد احمد: يعنى ايه نسوان يعنى ومليكه
سيد الطوخى: لا الصراحه الحفله دى بتاعت الشواذ لا الراجل ده شاذ و خول وبيركب ويتركب
احمد محمد : يعنى ايه حفله شواء
سيد الطوخى: هقولك فاكر فريدى ميركلى بتاع فرقه كوين الاجنبيه
احمد محمد: اه فاكر كان عامل حفله عنده فى قصره الحلقه كانت بتاعت شواذ عشان فريدى كان شاذ
احمد محمد : طب الحل ايه
سيد الطوخى: الحل بسيط انت هتخش وهتتنكر كانك لا مؤاخذه يعنى شاذ وانا هتابعك عن الكمبيوتر لأن هخترق الكاميرات وهبقى معاك خطوه بخطوه
احمد محمد : اشمعنا انا يعنى
سيد الطوخى: هقولك ليه اولا انت شكلك حلوة ثانيا انت لو حصل لقدر..... واتقفشت هتعرف تتعامل بحكم انك ملاكم وبتعرف تدافع عن نفسك كويس إنما انا مش هسلك وكمان عشان انت صايع بتعرف تتعامل لو اتزنقت مش هتبقى متترد
احمد محمد : طب ايه المطلوب منى
سيد الطوخى: ببساطة شديده انت هتتنكر زى ما قولتلك على انك شاذ يعنى تلبس باروكا تحط مكياج تلبس جيبه قصيره الحاجات دى ومهمتك انك تعلقه بحيث أنه يسحبك معاه الأوضه بتاعته الخزنه بتاعته هتلاقي فيها الماظ المطلوب منك انك تجيبه وتخرج من هناك من غير ناخد ياخد باله منك بس الموضوع سهل وبعد كده هتبقى مليونير يا احمد
احمد محمد : تمام على البركه
سيد الطوخى: تمام بعد بكره التنفيذ
بعدها روح احمد محمد بيته اول ما داخل داخل المطبخ عمل قهوه وبعد كده دخل اوضته عمال يفكر فى المهم الصعبه اللى جايه اللى هتغير حياته 180 درجه وأن لو العمليه تمت هبقى غنى فى 48 ساعه خير بعدها نام من التفكير
يوم التنفيذ
وصل احمد محمد الحفله المكان قصر كبير فى حد تعتبر مقطوعه عن الناس شويه داخل احمد الحفله وكان لبس بلوزة وجيبه ولبس باروكه وحاطط ميكاج يعنى شاذ درجه اول. كان داخل وفى ودنه سماعه صغير جدا كان بيتابعه سيد من خلال الكمبيوتر لانه اخترق الكاميرات
بعدها
سيد الطوخى: الراجل قدمك اهو حاول تلفت انتباه بالطريقه
احمد محمد: حاضر
بعدها راح محمد عند البار وشرب ويسكى وبعدها طلع الاستيدج حاول يرقص باغراء بحيث يلفت انتباه ماركوس لحد ماركوس خد باله منه
سيد الطوخى : هو ده الكلام خلى بالك الراجل جاى عليك
داخل ماركوس وبدأ يتكلم بس بالإنجليزية بس طبعا هترجم الكلام
ماركوس : اسمك ايه يا جميله
احمد محمد : تونى
ماركوس : اسم جميل يا تونى انت بتعرف ترقص الحقيقه رقصك حلو جدا
احمد محمد : شكرا
ماركوس : نسيت اعرفك بنفسى انا أسمى ماركوس راجل اعمال وصاحب الليله دى كلها
احمد محمد : تمام حلو جدا
ماركوس : تسمحلى اعزمك على ويسكى
احمد محمد: طبعا معنديش مانع
ماركوس : 2 ويسكى يا جون
بعدها بدأ ماركوس يقرب جنب احمد وابتد يتكلم معاه وشويه شويه يهزر وبعدها بدأ يحط أيده على ضهر احمد شويه شويه بدأ يحسس عليه وقوله تعالى افرجك على الجناح الخاص بتاعى حط نبقى بعيد عن الدوشه
احمد محمد : تمام معنديش مانع
بعدها اتحرك ماركوس و احمد وطبعا الحفله ولعه بس احمد كان ماشى درجه كمان وكان هيغمى عليا من الصدمه اللى شفها فى الحفله خولات كتير بمكياج راكبين بعض حرفيا احمد كان بيقول فى نفسه أنته خساره فيكم كلمه رجوله وبعدها داخل الجناح بتاع ماركوس وبعدها ماركوس شغل موسيقى هادئه وبعدها قاله خليك هنا ثوانى هجيب ويسكى من جو
احمد محمد : اوكى
بعدها داخل ماركوس وبعدها ابتداء محمد يدور على الخزنه
محمد احمد : هى فين شايلها فين
سيد الطوخى : دور كويس ياحمد
احمد محمد: انا بدور اهو مش لاقيها
سيد الطوخى: حاول بسرعه قبل الراجل ما يجى
بعدها بعد تدوير بدون فائده محمد ابتداء يفقد الأمل لحد مالمح فى لوحه كبيره فى وشه بعدها عيناه لمعت وابتسام بعدها راح شال اللوحه ولقى الخزنه وراه بعدها سمع صوت ماركوس جاى عليا بعدها رجع كل حاجه مكانها دخل ماركوس لاب بيجامه حمراء واجيب ويسكى معاه
ماركوس : اتاخرت عليك
محمد احمد : لا
بعدها اديله كاس وحمد قعد يشرب لحد مابتداء ماركوس يقرب من احمد ابتداء يحضن محمد وبعدها قرب من عشان يبوسه بعدها محمد احمد فجاه بضربه قويه على دماغه قام واقع وأغمى عليه بعدها
سيد الطوخى : يلا بسرعه مفيش وقت قبل ما يفوق
جرى محمد شال اللوحه وظهرت الخزنه بعدين حط جهاز على الخزنه الجهاز ده بيعرف الباسورد بتاع اي خزنه جهاز متطور بعدها ظهر الرقم السري بتاع الخزنه بعدها فتح الخزنه لاقى كيس اسود صغير خد محمد فتحه
محمد احمد: oh my god ايه ده معقول
سيد الطوخى: ايه يبنى الالماظ هو
محمد احمد: اه هو
سيد الطوخى: يلا بسرعه قبل. الراجل ما يفوق بعدها اتجاه احمد للباب لسه بيفتح لقى قدامه ...
طب كده انتهاء الجزء الثالث عشان تفهم مين الشخصيات دى القراء الجزء التاني هتلاقى لينك فى التعليقات مش عليه هيودك الجزء الثاني طب مين الشخصيات بتاعت قصه النهارده
محمد احمد ابو بطل القصه بتاعتنا يونس محمد
سيد الطوخى راجل اعمال كبير بس واسف لو القصه مفيش احداث جنسيه لو عايزين اكمل قالولى فى التعليقات وشكرا على دعمكم الفتره اللى فاتت

• عجبني
التفاعلات: الحالم, Loda😉, ممدوح ابو و شخص آخر
الجزء الرابع
احمد محمد : لسه بفتح الباب عشان أخرج لقيت فى وشى راجل ضخم الجثه شبه المصارع كالى المهم ابتديت اضربه لكنه كان جامد جدا وقوى وضربنى فى وشى بالبوكس وقعت فى الارض دايخ مش قادر اتحرك
بعدها لمحت من بعيد عصابه زى بتاعت البيسبول كان موجوده على جمب حاولت ازحف على الأرض وانا دايخ خدت العصابه وضربته بعزم على دماغه لحد ما وقع فى الارض بعدها خلعت من المكان كله بعد رجعت عند بيت سيد صاحبى
سيد الطوخى : .. ينور عليك يا بطل على وضعك انت المفروض تشتغل فى المجال
محمد احمد : مجال ايه انا كنت هموت يبنى
سيد الطوخى : لازم تتعب عشان توصل للمجد لازم تتعب المهم انا من بكره هصرف الألماظ ده ونبقى اكلمك تقبلك عشان نقسم الحاجه
محمد احمد : تمام
بعدها سابت سيد صاحبى ورجعت البيت اول لما دخلت كان الكل نايم فدخلت على اوضتى قعدت افكر فى اللى جاى عمال احسب وبخطط عمال اتخيل نفسى ساكن فى احلى قصور وراكب احلى عربيات و متجوز حب حياتى
بعدها من كتر التفكير نمت تانى يوم صحيت روحت عند جامعه القاهره عشان اقابل حبيبتى نسيت اعرفكم عليها اسمها قمر
وصف للقمر جميله جدا شبه الفنانه شيريهان جدا تحس انها النسخه الكوب. بتاعتها
المهم روحت جامعة القاهرة وصلت عند مبنى كليه الاثار بس ملقتهش فضلت اسال عليها صحابنها البنات تيجى تقولى معلش يا عزيزى ليه معذب نفسك ما تكلمها على الفون 🤣🤣 هقولك ببساطه أننا فى الفتره ده كنا فى سنه 1998 كان مفيش حاجه المهم فضلت اسال لحد قابلت صحابها وقالولى انها طلعت تدريب مع المرشدين فى الاهرامات بعدها روحت عند الاهرامات وفضلت ادور لحد مالاقيت فى فوج سياحى ولقيتها هناك مع الفوج روحتلها ومدتها على جنب وقعدت اتكلم معاها
قمر : احمد انت اللى جابك هنا عرفت ازاى
احمد محمد : سالت عليكى وقالولى انك هنا فجيتلك عشان الصراحه وحشتينى جدا
قمر : وانت كمان
محمد احمد : مالك بتقولها بحزن كده ليه
قمر : لا مفيش حاجه ياحمد
محمد احمد : فى ايه يا قمر انا عارف انك مش بتكدبى فى ايه
قمر : الصراحه فى واحد متقدملى وبابا وافق
احمد محمد : ايه !؟
قمر : زى مابقولك كده حاولت أقوله انى بحبك ومش هتجوز حد غيرك قام ضاربنى بالقلم وقالى ان انت فقير ومش من مستواه
محمد احمد : فاللخظه دى انا كنت بغلى من جوايا ازاى حب حياتى هيتسرق منى كده انا لازم اعمل حاجه فا للحظه دى كنت سرحان و فوقت من سرحانى على صوت قمر
قمر : احمد سرحان ليه
محمد احمد : مفيش ومين العريس اللى متقدملك
قمر : بلاش تعرف عشان هتتصدم لو عرفت
محمد احمد : مين يا قمر
قمر : سيد الطوخى صاحبك
محمد احمد : ايه 😳😳

الجزء الخامس

اصعب حاجه فى الدنيا الخيانه والغدر وخصوصاً لما يكون الخيانه من اقرب الناس ليك بتبقا صدمه زى ماحصلى بالظبط بعد ما سمعت كلام قمر سابتها ومشيت روحت اقابل سيد عشان المفروض كنت أقابله عشان نقسم الفلوس المهم وانا فى الطريق لي عمال افكر بغلى من جوايا مش عارف اعمل ايه عايز انتقم بس الخد الحق خرافه المهم وصلت عنده وقابلته

سيد الطوخى : اهلا يا باشا اهو انا من اللحظه دى انت بقيت غنى جدا وتقدر تحقق حلمك

احمد محمد : اخير اللحظه دى انا كنت مستنيها من زمان يا سيد

سيد الطوخى: اديها جت يا معلم حسابك اهو انت كده بقيت ميلونير

احمد محمد : كام دول يا سيد

سيد الطوخى : دول ٤ مليون جنيه
كده تقدر تحقق حلمك وتبدأى وتقدر تتقدم عشان تتجوز قمر

احمد محمد : اه ياسيد انا كنت مستنى اللحظه دى من زمان بعدها سبته ومشيت وعمال افكر اعمل ايه بعدها رجعت على بيتى بسرعه جريت طلعت شنطتى وخدت هدومى وبعدها كلمت قمر على التلفون الارضى وقولتلها تقابلنى حالا وبعد ما قفلت معاها عرفت ابويا انى مسافر شغل بره محافظه القاهره وهغيب فتره بعدها ابويا وافق بعد ماستغراب منى بعدها نزلت وخدت تاكسى وقبلت قمر
قمر : ايه ياحمد فى ايه
احمد محمد: من غير كلام كتير عشان مفيش وقت احنا هنتجوز ولازم نهرب فورا
قمر : هنروح فين طيب متخافيش بره مصر بحيث أن مفيش حد يوصلنا بعدها

فلاش باك

قبل مارجع البيت روحت عند واحد صاحبى أمه جيفارا وده يعتبر ملك ممكن يعملك فيزا شبه الاصليه بالضبط ومحدش يقدر يقفشك فيها ومتعرفش تفرق نابينها ومابين الاصليه المهم روحتله وخليته بعملنا فيزتان ليه والقمر بس باسامى غير اسامينى
وكان أسمى انتونى غونزاليس وقمر باسم ساره وليام وجنيستنا كانت من المكسيك

عوده من الفلاش باك

بعدها طلعنا على المطار بس قبلها كنا كتبنا الكتاب وبعدها روحنا على المطار وسافرنا امريكا وتحديدا فى ولايه ميامى الأمريكية وعدت فتره كبيره حوالى 5 سنين وانا كنت فتحت شركه كبيره لحاجات بتاعت الغطس فى البحر بما انى كنت فى ميامى فى دى ارض فى بحر كبيره وجميله فأنا كنت شغال فى المجال ده وساعتها كنت خلفت من قمر ولد زى القمر وسميت يونس وكنا عايشن حياه جميله جدا بس الظاهر الواحد مش مكتوبله انى يفرح كتير فى مره قررت اخد قمر ويونس ابنى فى رحله كده فى البحر باليخت بتاعى المهم فى اليوم ده كنا مبسوطين جدا لحد ما قمر قالتلى
قمر : انا عايز اقولك على خير جميله جدا
احمد محمد : ايه هو
قمر : احنا هنبفا 4
احمد محمد : بجد انا مش مصدق يعنى هيبقى فى قمر
قمر : اه
ساعتها انا كنت طاير من الفرحه ورحت قولتلها من اللحظه ماتتحركيش خالص عشان الجنين انا هعمل كل حاجه خليكى هنا بس ثانيه انزل اجيب الغداء بعدها نزلت اعمل اكل على السريعه وبعدها قبل ماعمل الغداء روحت اطمن على يونس كان نايم فى اوضه تحت بعدها طلعت وانا عمال اندها على قمر مراتى لحد ما وصلت على سطح اليخت وانفاجت لما ليقت ضربه على دماغى
افقدتنى الوعى بعدها صحيت لقيته اللى خلاكى اتصدم
ماركوس : ايه يا معلم فاكرنى نسيتك ولا يه فاكرنى مش هعرف اجيبك
احمد محمد انت مين انا معرفشكش
ماركوس: ازاى مش عارفنى معقول طب شكلى هفكر كويس
بعدها لقيت بودى جارد عمال أدنى بوكس جامد على وشى فاللحظه دى وشى كان بينفذ ومراتى كنت بتعيط وبتصرخ من اللى بيحصل وكان فى حد محاوطها بسكينه فر رقبتها
ماركوس: ايه افتكرتنى
احمد محمد : انت عايز منى وعرفت مكانى ازاى
ماركوس : انت عارف انا عاوز ايه اللى انت خدته ومنى انا بالنسبه انا وصلتلك ازاى الحقيقه كان صعب جدا انى اوصلك للدرجه انى فقدت الامل لحد القدر بعتلى الشخص اللى خلانى اوصلك بسهوله
احمد محمد : مين هو
صوت شخص : انا ياحمد ولا تحب اقولك يا نتونى
احمد محمد : سيد 😳😳
سيد الطوخى: مفاجاه مش كده فاكرنى مش عارف اوصلك

وهنا انتهى الجزء الخامس واسف جدا على التاخير للناس اللى كنت بتابع القصه لانى كنت مشغول جدا فى الدراسه والشغل اوعدكه مش هتاخر كتير واسف لو مفيش احداث جنسيه بس هيبقى فى الأجزاء اللى جايه بس طبعا لو انته عايزنى اكمل لو عازينى اكمل قولولي فى التعليقات شكرا

يسطا القصه حلوه وكل حاجه بس المشكله ان الاجزاء صغيره اوي وبتتأخر اوي

• عجبني
يسطا القصه حلوه وكل حاجه بس المشكله ان الاجزاء صغيره اوي وبتتأخر اوي
معلش اسف كنت الفتره اللى فاتت مشغول جدا فى الشغل والدراسه وأعدك هكتر الاجزاء

الجزء الرابع
احمد محمد : لسه بفتح الباب عشان أخرج لقيت فى وشى راجل ضخم الجثه شبه المصارع كالى المهم ابتديت اضربه لكنه كان جامد جدا وقوى وضربنى فى وشى بالبوكس وقعت فى الارض دايخ مش قادر اتحرك
بعدها لمحت من بعيد عصابه زى بتاعت البيسبول كان موجوده على جمب حاولت ازحف على الأرض وانا دايخ خدت العصابه وضربته بعزم على دماغه لحد ما وقع فى الارض بعدها خلعت من المكان كله بعد رجعت عند بيت سيد صاحبى
سيد الطوخى : لازم تتعب عشان توصل للمجد لازم تتعب المهم انا من بكره هصرف الألماظ ده ونبقى اكلمك تقبلك عشان نقسم الحاجه
بعدها سابت سيد صاحبى ورجعت البيت اول لما دخلت كان الكل نايم فدخلت على اوضتى قعدت افكر فى اللى جاى عمال احسب وبخطط عمال اتخيل نفسى ساكن فى احلى قصور وراكب احلى عربيات و متجوز حب حياتى
بعدها من كتر التفكير نمت تانى يوم صحيت روحت عند جامعه القاهره عشان اقابل حبيبتى نسيت اعرفكم عليها اسمها قمر
المهم روحت جامعة القاهرة وصلت عند مبنى كليه الاثار بس ملقتهش فضلت اسال عليها صحابنها البنات تيجى تقولى معلش يا عزيزى ليه معذب نفسك ما تكلمها على الفون 🤣🤣 هقولك ببساطه أننا فى الفتره ده كنا فى سنه 1998 كان مفيش حاجه المهم فضلت اسال لحد قابلت صحابها وقالولى انها طلعت تدريب مع المرشدين فى الاهرامات بعدها روحت عند الاهرامات وفضلت ادور لحد مالاقيت فى فوج سياحى ولقيتها هناك مع الفوج روحتلها ومدتها على جنب وقعدت اتكلم معاها
قمر : زى مابقولك كده حاولت أقوله انى بحبك ومش هتجوز حد غيرك قام ضاربنى بالقلم وقالى ان انت فقير ومش من مستواه
محمد احمد : فاللخظه دى انا كنت بغلى من جوايا ازاى حب حياتى هيتسرق منى كده انا لازم اعمل حاجه فا للحظه دى كنت سرحان و فوقت من سرحانى على صوت قمر

الجزء الخامس

اصعب حاجه فى الدنيا الخيانه والغدر وخصوصاً لما يكون الخيانه من اقرب الناس ليك بتبقا صدمه زى ماحصلى بالظبط بعد ما سمعت كلام قمر سابتها ومشيت روحت اقابل سيد عشان المفروض كنت أقابله عشان نقسم الفلوس المهم وانا فى الطريق لي عمال افكر بغلى من جوايا مش عارف اعمل ايه عايز انتقم بس الخد الحق خرافه المهم وصلت عنده وقابلته

احمد محمد : اه ياسيد انا كنت مستنى اللحظه دى من زمان بعدها سبته ومشيت وعمال افكر اعمل ايه بعدها رجعت على بيتى بسرعه جريت طلعت شنطتى وخدت هدومى وبعدها كلمت قمر على التلفون الارضى وقولتلها تقابلنى حالا وبعد ما قفلت معاها عرفت ابويا انى مسافر شغل بره محافظه القاهره وهغيب فتره بعدها ابويا وافق بعد ماستغراب منى بعدها نزلت وخدت تاكسى وقبلت قمر

فلاش باك

قبل مارجع البيت روحت عند واحد صاحبى أمه جيفارا وده يعتبر ملك ممكن يعملك فيزا شبه الاصليه بالضبط ومحدش يقدر يقفشك فيها ومتعرفش تفرق نابينها ومابين الاصليه المهم روحتله وخليته بعملنا فيزتان ليه والقمر بس باسامى غير اسامينى

عوده من الفلاش باك

بعدها طلعنا على المطار بس قبلها كنا كتبنا الكتاب وبعدها روحنا على المطار وسافرنا امريكا وتحديدا فى ولايه ميامى الأمريكية وعدت فتره كبيره حوالى 5 سنين وانا كنت فتحت شركه كبيره لحاجات بتاعت الغطس فى البحر بما انى كنت فى ميامى فى دى ارض فى بحر كبيره وجميله فأنا كنت شغال فى المجال ده وساعتها كنت خلفت من قمر ولد زى القمر وسميت يونس وكنا عايشن حياه جميله جدا بس الظاهر الواحد مش مكتوبله انى يفرح كتير فى مره قررت اخد قمر ويونس ابنى فى رحله كده فى البحر باليخت بتاعى المهم فى اليوم ده كنا مبسوطين جدا لحد ما قمر قالتلى
ساعتها انا كنت طاير من الفرحه ورحت قولتلها من اللحظه ماتتحركيش خالص عشان الجنين انا هعمل كل حاجه خليكى هنا بس ثانيه انزل اجيب الغداء بعدها نزلت اعمل اكل على السريعه وبعدها قبل ماعمل الغداء روحت اطمن على يونس كان نايم فى اوضه تحت بعدها طلعت وانا عمال اندها على قمر مراتى لحد ما وصلت على سطح اليخت وانفاجت لما ليقت ضربه على دماغى
بعدها لقيت بودى جارد عمال أدنى بوكس جامد على وشى فاللحظه دى وشى كان بينفذ ومراتى كنت بتعيط وبتصرخ من اللى بيحصل وكان فى حد محاوطها بسكينه فر رقبتها
ماركوس : انت عارف انا عاوز ايه اللى انت خدته ومنى انا بالنسبه انا وصلتلك ازاى الحقيقه كان صعب جدا انى اوصلك للدرجه انى فقدت الامل لحد القدر بعتلى الشخص اللى خلانى اوصلك بسهوله

وهنا انتهى الجزء الخامس واسف جدا على التاخير للناس اللى كنت بتابع القصه لانى كنت مشغول جدا فى الدراسه والشغل اوعدكه مش هتاخر كتير واسف لو مفيش احداث جنسيه بس هيبقى فى الأجزاء اللى جايه بس طبعا لو انته عايزنى اكمل لو عازينى اكمل قولولي فى التعليقات شكرا

الجزء الرابع

الجزء الخامس

فلاش باك

عوده من الفلاش باك

الجزء السادس
سيد الطوخى: فاكرنى مش هعرف اوصلك انت لو فى اخر الدنيا هجيبك لو بطن الحوت هجيبك
احمد محمد : انت عايز منى ايه
سيد الطوخى: بسيطه عايز عمرك
احمد محمد : ايه
سيد الطوخى : زى ما سمعت عايز روحك المشكلة انا حاولت اوقعك كتير بس المشكله انك مش عايز تسيب الدنيا حاولت بكل الطرق حتى آخر طريقه لما خليتك تسرق الألماظ كنت فاكر انك هتموت ونخلص منك بس للاسف طلعت ماسك فى الحياه
احمد محمد : انت ليه بتكرهنى كدا انا كنت فاكرك اخووويا
سيد الطوخى: اخو مين انت هتستعبط اخو مين انا على اخر الزمان ابقى اخوك انا هقولك انا بكرهك ليه عشان انت مغرور فاكر نفسك شاطر فى كل حاجه عامل نفسك التوب فى الكمبيوتر وأمن المعلومات مع انى انا اللى معلمك وخليتك توب فى المجال بس مشكلتك انك كنت متفوق فى المجال حتى لما عملت مشروع تخرج نجحت عنى فيه بسب انك عملت حاجه جباره وانا فضلت قاعد مش مصدق انك ازاى تكسب والمشروع بتاعك ينجح حتى لما فكرت احب البنت الوحيد اللى فى حياته لاقيتك بمنتهى السخافه روحت حبتها عرفت ليه انا طول عمر بكرهك ياحمد وعايزك تعرف أن الايه نهايتك على اليخت ده
بعد كلام سيد الطوخى لاقيت جاى ناحيتى ومعها مسدس ومستعد انى يضربنى وجاء قالى
سيد الطوخى: مكنتش متوقع أن النهايه هتنتهى بسرعه يلا ارقد فى سلام يا عزيزى
محمد احمد: معتقدش بص وراك كده
سيد الطوخى بص وراه لاقى مراكب جايه ناحيته ومحمله رجاله كتير باسلحه
فلاش باك
محمد احمد: جون
جون: اومر يافندم
محمد احمد: عايزك تجهز بالرجاله بكره لأن فى ناس هتهجم علينا عايز تبقى معايا خطوه بخطوه
عوده من الفلاش باك
سيد الطوخى: ايه ده مين دول
قالحظه دى هاجمت على سيد بالضرب ومن ناحيه تانيه الرجاله بتاعتى عمالين يشتبكه مع رجاله ماركوس وقمر استهلت على جمب وفضلت الخنقه شغاله وانا حرفيا نموت سيد الطوخى من الضرب فضلت اضربه لحد ما حسيت انى فى طلقه جيت فى ظهرى بعد حسيت الن بعدها وقعت على الأرض قمر اول ما شافتنى جريت عليا بس حد من رجاله ماركوس ماسكها وكان فى أيده سكينه وفى أقل من ثانيه كان دابح قمر وعت جمبى وانا فضلت باصصلها وانا عمال اعيط بعدها رجالتى اتصفه كلهم ولقيت سيد جاى عليا
سيد غ: مش قولتلك نهايتك على أيدى اديك اهو بتنفس اخر نفس قبل موتك انا مش عايز اقولك انى مبسوط جدا ومتخفش عايز اطمنك أن ابنك هيحصلكم هههههههه
ضحك هستريه وبعدها شاور لرجاه ماركوس اللى ابتداع يرحمه بنزين على جميع أنحاء اليخت وبعدها حد من الرجاله نده على سيد وعرفه أن ابن قمر نايم فى اوضته
بعدها الرجاله خدته ورمته من اليخت وبعدها ماشى سيد وهو بيبص على احمد محمد وإليخت بيولع
سيد الطوخى: rest in the pacea يا صديقى
بعدها المركب انفجر تمام واتوفى محمد احمد وقمر
بعدها فاق سيد من سرحانه وهو بيبص على الصورة
سالم : سيد بيه
سيد الطوخى: ايه يا سالم فى حاجه
سالم : عرفت مكانه
سيد الطوخى: هو فين دلوقتي
سالم : فى حلبه ملاكمه لانه بيلعب فى حلبه الملاكمه
سيد الطوخى: عايزك تراقبه من بعيد لبعيد
بعدها نرجع لاحداثنا الحاليه 2023 فضلت واقف مستنى خصمى فى الحلبه
يونس محمد: مين اكمل معقول
اكمل: مفاجاه مش كده
يونس: ازاى
بعدها ابتداء النزال وكانت الافضليه لصالح اكمل ويونس مكنش قادر على أكمل بسب قوته البدنيه العاليه
بعدها ضربه اكمل ضربه جامده وقع على الارض بعدها
اكمل: انت ليه مركز يا يونس الرياضه دى بالذات لازم تركن العواطف والمشاعر على جمب لانك لو معملتش كده هتخسر كتير ركز
بعد الكلام ده يونس اتحمس وابتداء يضرب اكمل جامد لحد ما عمله حركه submission وقادر من خلالها يخلى اكمل يغمى عليه وساعتها كسب يونس والجماهير ابتدأت تشجع يونس جامد وبعدها قام اكمل
اكمل انا كنت بحمسك وبشجعك عشان لازم تركن العواطف على جمب عشان تقدر تنجح
بعدها دخلت الحمغخدت دش ومشيت وانا فى طريقى لاقيت مجموعه شباب بيضربه حد روحت جريت دفعت عنه وضربتهم ضرب حامد وبعدها كلهم جريه
بعد بصيت على الرجل وبعدها اطمنت عليها
يونس : انت كويس
شخص آخر : اه كويس جدا شكرا انا مش عارف اقولك ايه انا مدين جدا بحاتى
يونس : لا محصلش حاجه اهم حاجه انك بخير
شخص آخر : شكرا يا ستاذ
يونس : يونس محمد
شخص اغ : تشرفنا ياستاذ يونس على العموم ده رقمى كلمنى لو حتاجت ايه حاجه
يونس : تمام هو اسم حضرتك ايه
شخص آخر: سيد الطوخى
وبكده انتهى الجزء السادس لو الجزء عجبكم اكتبلى فى التعليقات

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الحالم، MohaMmad *** و Magdy66
مساء الفل عليكم
ابطال القصه
الام
الاخ
صديق

الجزء الاول

اول ما وصلت قابلت عمار
بداية جميلة كمل وبالتوفيق

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا بصراحه قصه جامده فششششششششششششششخ ومستنين الجزء السابع امتا ياكبير

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%