NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حلو اوووووي كلامك ده ي دعاااء جدااا فعلا الست بتاخد من محرمات الفكر بس من وجهة نظرك انتي شايفة الست ازاي تخرج من محرمات الفكر ف النقطة دي لان هيا تبقا متحررة الفكر ف الحوار ده
الحل فى الدين لو احنا بمشى حياتنا بالدين مش بالعادات والتقاليد كانت كل مشاكلنا اتحلت

• عجبني
التفاعلات: midoneek، Mimo130sm و نسيم الليالي
مفيش واحده هتقبل أن جوزها يتجوز عليها

الراجل اللى يقول ان واحدة بس تكفيه عاطفيا و جنسيا .. يبقا استثناء و مش العموم ..
اغلب الرجالة بتبص و يتمنى اكتر من واحدة .. و علشان كده الشرع حدد التعدد ب ٤ فقط .. قبل كده كان الرجالة بيتجوزوا بال ١٠
أضن 100.
ومش كفاية

• عجبني
التفاعلات: midoneek
الموضوع مش ليه علاقة بالجنس بس انا لو بحبه و هو بيحبني اكيد مش هعوز واحدة تشاركني في و هو برضو مش هيكون محتاجة واحدة تانية
بجد

• عجبني
اعرف ناس بعيدا عن الجنس والخيانه ي جون كانت عيشتها مع جوزها معقده بشكل غريب جدااا لحد ان في حد قاله اتجوز عليها هتمشي معاك تمام طبعا لما عرفت انه هيتجوز الموضوع كان هيقلب طلاق لكن بعد كده حياتهم اختلفت تماما والمعاملة اتغيرت وهيا اللي جابتله التالته والرابعة
بالضبط
الراجل بيقدر جدا أن مراته توافق يتجوز عليها ساعتها الراجل بيعز مراته دي دونا عن باقي زوجاته

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ليه معظم البنات مش بيحبو تعدد الزوجات ولو جوزها قدراته الجنسية عالية ايه وجهة نظركم
دي المرأة بشكل عام
متحبش حد يشاركها فجوزها
دة أمر طبيعي
والشرع حلل أربعة بس بشروط
مش أربعة وخلاص
يعني من غير ظلم

• عجبني
قدرات عاليه يبقي دوري اخليه ميبصش بره واعمل كيفه ايا كان ، لكن محدش ياخد مشاعره غيري
اه من المشاعر
دي لمستحيل حد يقدر يدها لأي حد غير .انسانه وحدة بس

• عجبني
ماينفع يصير لغيري

هى دورها أنه ميبصش بره
دا حقيقي لكن الادوار انو كمان دوره يكفيها من كل حاجة ويشيلها لكن للاسف المشاكل الجنسية اخر سنين كانت مسببة كمية تعب نفسي بشع وخيانات

يعني
الحل فى الدين لو احنا بمشى حياتنا بالدين مش بالعادات والتقاليد كانت كل مشاكلنا اتحلت
انا مش بتكلم عن الجانب الديني لان لو هنتكلم ف الدين هنقول ان الست ملهاش انها تعترض ابدا لان ده شرع **** وزي ماحنا بنقول مثني وثلاث اللي معظم الرجالة ميفهموش حاجه ف الدين غير انهم يقولها بس لكن باقيها فإن خفتم الاتعدلو فواحده وربنا قال ولن تستطيعوا انت تعدلو بين النساء ولو حرصتم الدين مسبهاش مطلقة كده كل واحد يعمل اللي يعجبه ويقول ده شرع
انا بتكلم من وجهة نظر الست وغيرتها وعدم تقبلها بست تانيه تبقا ضرتها لكن الدين له ثوابت مينفعش ناخد اللي يعجبنا ونسيب الباقي

• عجبني
التفاعلات: نسيم الليالي
مفيش واحده هتقبل أن جوزها يتجوز عليها
الموضوع ليه شوية أبعاد تانيه ي محمد غير انها غيرة وبس وفي أزواج عيشتهم بتبقا معقدة جدا ومش بيحلها غير التعدد حتي لو هيا كرهته ف الاول بس بعد كده بتحبه جدااااا ودي حاجه انا شفتها

• حبيته
التفاعلات: محمد اشرف1
الموضوع ليه شوية أبعاد تانيه ي محمد غير انها غيرة وبس وفي أزواج عيشتهم بتبقا معقدة جدا ومش بيحلها غير التعدد حتي لو هيا كرهته ف الاول بس بعد كده بتحبه جدااااا ودي حاجه انا شفتها
تمام بس الأغلب مش هيوافق

دي المرأة بشكل عام
متحبش حد يشاركها فجوزها
دة أمر طبيعي
والشرع حلل أربعة بس بشروط
مش أربعة وخلاص
يعني من غير ظلم
يسلم لسانك ي صحبي لكن الظاهر ان اللي بيجربو التعدد من الستات بعد كده بيحبوه اوووي لدرجه ان هما اللي بيشوفو العروسة لجوزهم

• عجبني
التفاعلات: نسيم الليالي
الست مش بتحب اللي يشاركها ابدا في جوزها مهما كانت الظروف
**** خلقنا كدا
فعلا بس بعد كده بيحبوه اوووي وبتبقا الحياه كويسة جداااا وانا شفت ناس كتير التعدد خلاهم كويسين رغم انه كان مرفوض وحياتهم كانت غم

اثبتي علي مبدئك ده وربنا يوفقك في حياتك الزوجيه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%