NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

برنس المجرة

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
مشرف سابق
الموقع الالكتروني
www.wattpad.com
توجه جنسي
أنجذب للإناث
التحرش والاغتصاب قضية بتواجة المجتمع
مش فى الوطن العربى بس ، دة فى كل العالم
انا حبيت اتناقش مع الاعضاء اية موقفكو من التحرش والاغتصاب .
فى تحرش بيبقا لذيذ اللى هو لما يجى يصطاد واحدة وبيبقا بيشوفها يوميا او كل كام يوم يجس النبض وهو بيسلم يطول ومرة يحسس ومرة يعدى من وراها لحد ما يصطادها دة اسمة صياد
وفن اصطياد المرأة وبيبقا لعيب معنديش مانع انما اللى بيتحرش فى المواصلات والاسواق والزحمة ومش هيشوفها تانى.
وليا اسئلة كل مدة بفكر فيها
ابدأ بااسئلة للمتحرش
اية فايدة انك تحسس على واحدة او تبعبصها وانت عارف انك مش هطولها ؟
ازاى جالك قلب ، افرض واحد فضحكتك هتبقا مبسوط ؟
بالنسبة للمغتصب ليا سؤال واحد
كسم برود اعصابة لما زبرة يبقا واقف وبينيك واحد بتعيط ومناخيرها سايبة وممكن من كتر خوفها تعمل حمام على نفسها ، فين المتعة فى كدة ؟

• عجبني
التفاعلات: حسام الصياد، Bebo Tigher و Amigod
أنا بشوف المتحرش أو المغتصب ده مريض ليس إلا للأسباب الي انت قولتها مالهاش حل تاني غير أنه شخص مريض نفسياً ولا يتم فصله عن المجتمع

• عجبني
التفاعلات: برنس المجرة
أنا بشوف المتحرش أو المغتصب ده مريض ليس إلا للأسباب الي انت قولتها مالهاش حل تاني غير أنه شخص مريض نفسياً ولا يتم فصله عن المجتمع
دة حقيقى لان دى مش ميول دة مرض نفسى وخطير جدا
انا اعرف واحد زمان متحرش فى الأسواق زوجتة جابت عباية جديدة وهو ميعرفش عجبتة طيزها ولزق فيها لقيتة جوزها وكان عندها علم بكدة بس كانت بتكدب كلام الناس هى نزلت علية ضرب فى وسط السوق والنسوان متتوصاش
الغريبة فى الموضوع دة انت طيز مراتك عجبتك وانت متعرفش انها مراتك ما هى حلالك وفى بيتك
افرض كانت بنتك ولا امك
مرض خطير فعلا

• عجبني
التفاعلات: Amigod
دة حقيقى لان دى مش ميول دة مرض نفسى وخطير جدا
انا اعرف واحد زمان متحرش فى الأسواق زوجتة جابت عباية جديدة وهو ميعرفش عجبتة طيزها ولزق فيها لقيتة جوزها وكان عندها علم بكدة بس كانت بتكدب كلام الناس هى نزلت علية ضرب فى وسط السوق والنسوان متتوصاش
الغريبة فى الموضوع دة انت طيز مراتك عجبتك وانت متعرفش انها مراتك ما هى حلالك وفى بيتك
افرض كانت بنتك ولا امك
مرض خطير فعلا
ولو مراته عريانه قصاده في البيت مش هيبصلها بقول ده مرض

• عجبني
التفاعلات: برنس المجرة
  • عجبني
التفاعلات: (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
وبرضو المغتصب
انا فاكر قضية *** كان شاب عاوز يغتصبة وكان بيعافر معاة ولما الطفل دة اسهل الشاب ضربة بطوبة فى دماغة موتة ومسحلة من ورا واغتصبة وهو ميت
انا مش عارف ازاى زبرة قدر يقف مع الموت والاسهال

التحرش مش مرض
لان المريض يعالج و يكون حالة عابرة
اما المتحرش فهو شخص انامي لشهوته يستبيح جسد غيره لنفسه دون حو ما يهموش قبول او رفض!

فعلا التحرش و الاغتصاب دول أسوء حاجه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
التحرش وال****** قضية بتواجة المجتمع
مش فى الوطن العربى بس ، دة فى كل العالم
انا حبيت اتناقش مع الاعضاء اية موقفكو من التحرش وال****** .
فى تحرش بيبقا لذيذ اللى هو لما يجى يصطاد واحدة وبيبقا بيشوفها يوميا او كل كام يوم يجس النبض وهو بيسلم يطول ومرة يحسس ومرة يعدى من وراها لحد ما يصطادها دة اسمة صياد
وفن اصطياد المرأة وبيبقا لعيب معنديش مانع انما اللى بيتحرش فى المواصلات والاسواق والزحمة ومش هيشوفها تانى.
وليا اسئلة كل مدة بفكر فيها
ابدأ بااسئلة للمتحرش
اية فايدة انك تحسس على واحدة او تبعبصها وانت عارف انك مش هطولها ؟
ازاى جالك قلب ، افرض واحد فضحكتك هتبقا مبسوط ؟
بالنسبة للمغتصب ليا سؤال واحد
كسم برود اعصابة لما زبرة يبقا واقف وبينيك واحد بتعيط ومناخيرها سايبة وممكن من كتر خوفها تعمل حمام على نفسها ، فين المتعة فى كدة ؟
كل الاحترام الك بالاول
لانك فصلت بين المرض النفسي بالموصالات والزحمة والتحرش بالاطفال والقرف
وبيت فن التحرش بالشخصية المستهدفة واللي بيكون فيها تحرشك حالة من ضمت الحالات اللي بتمارسها لاصطياد انثى او ذكر
واللي انت اصلا بتكون مخطط لاشعار الشخصية انو نفسك فيها عن طريق يطول بالسلام ويلمس ايديها بحنية
او يلمس كتفها ويضحك
وهون بشوف ردة الفعل وعليها بقرر الاستمرار اولا

ومع ذلك انا بمراهقتي مارست التحرش بالاسواق كثير

بس كانت فترت هيجان ومراهقة ومش بندم عليها
بس اتعلمت انها تصنع مني انسان مريض علشان كدا بطلتها والتزمت واتعلمت انو مش كل بنت او ست بالشارع هي فريسة
بالعكس جدا جدا
لازم يكون عندي نظرة ثاقبة
لتمييز الانثى اللي لازم اغامر والفت انتباهها بحركة او لمسة او كلمة

• عجبني
التفاعلات: Mino yassmin
عودة
أعلى أسفل
0%