NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Mo s

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
فيها ايه لو الدنيا بقت سهله واللي نفسه يركب اي واحده يركبها عادي يعني مثلا عجبتك ام صاحبك او اخته او مراته فتركبهم عادي ويكون برضاهم وبرضاه وهو لو نفسه في حريمك يركبهم عادي برضاهم ورضاك او مثلا شوفت واحده جامده في الشارع تركبها عادي والشوا ذ يركبوا بعض عادي ونبقي عايشين في تحر ر

• عجبني
  • طب!
التفاعلات: كسك متعتى، ابن المنيا و بت النيل
فيها ايه لو الدنيا بقت سهله واللي نفسه يركب اي واحده يركبها عادي يعني مثلا عجبتك ام صاحبك او اخته او مراته فتركبهم عادي ويكون برضاهم وبرضاه وهو لو نفسه في حريمك يركبهم عادي برضاهم ورضاك او مثلا شوفت واحده جامده في الشارع تركبها عادي والشوا ذ يركبوا بعض عادي ونبقي عايشين في تحر ر
يعني يرضيك اركب امك؟

• عجبني
التفاعلات: Mo s
انا ب

انا بسال وانت ترد مش تسالنى
ماشي هو انت ببتكلم عن الكل اني الدنيا كلها تبقي متاحه لينا كلنا ف طبيعي هسئلك هتقبل تشوفني بنيكها

• عجبني
التفاعلات: بت النيل و Mo s
ماشي هو انت ببتكلم عن الكل اني الدنيا كلها تبقي متاحه لينا كلنا ف طبيعي هسئلك هتقبل تشوفني بنيكها
لو انت هترضى اتمتع بامك ليه لاء

• عجبني
التفاعلات: بت النيل
قصدك نبقى زي البهائم بس.

• عجبني
  • أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: كسك متعتى، فخامة رجل♡ و فحل موجب للسالب والديوث
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو انت هترضى اتمتع بامك ليه لاء
انا عن نفسي وعن نفس كل راجل صعيدي ولا الموت قصاد الشرف لكن الدور والباقي ع غيري بقي 👌

حبيبي مينفعش من غير قيود.
ساعتها كله بينك في كله وساعتها مش هببقي في زواج وهيبقي في ولاد حرام

بعض الجماعات الفكرية في ألمانيا وأمريكا جربت تعملها.. وأسسوا مستعمرات لنفسهم هما بس عشان يمارسوا التحرر.. لكن فشلوا
لأن الفطرة الانسانية طغت على بعض الافراد.. واتفككت الجماعات دى

ماشى اذا كان ده يرضيك ممكن تسلفنى اختك ومراتك امتعهم ليك ونخليها ملييطة نيك فى محارمك

تم اغلاق الموضوع لاثاره الجدل والتعدي علي الغير في الكومنتات
سنكتفي بتحذيرك

@Mo s

• عجبني
التفاعلات: فخامة رجل♡
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%