NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Adam Afndena

عالم زمان
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ناشر مجلة
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أستطيع التجاهل حدّ العمى، أستطيع الصمت حتى الموت، أستطيع أن أجعل كل شيء يعود للصفر ولنقطة العدم فإياك واستفزاز ما بداخلي. *الحياة أحياناً تحتاج إلى تجاهل، تجاهل أحداث أشخاص أفعال أو أقوال علم نفسك التجاهل الذكي فليس كل أمر يحتاج وقوفك

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: كبرياء انثي, خبير معتزل (الخال), Life Arch و 10 آخرين
أستطيع التجاهل حدّ العمى، أستطيع الصمت حتى الموت، أستطيع أن أجعل كل شيء يعود للصفر ولنقطة العدم فإياك واستفزاز ما بداخلي. *الحياة أحياناً تحتاج إلى تجاهل، تجاهل أحداث أشخاص أفعال أو أقوال علم نفسك التجاهل الذكي فليس كل أمر يحتاج وقوفك
معاك حق

• حبيته
التفاعلات: Adam Afndena
التجاهل اول خطوات النضوج

• أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد و Adam Afndena
  • حبيته
  • حبيته
  • حبيته
التفاعلات: J U B A
  • حبيته
  • حبيته
التفاعلات: J U B A
التجاهل فن لايجيده الكثيرين

• أتفق
  • حبيته
التفاعلات: The Sub
اعتقد أن التجاهل و الترفع عن الكلام و المناقشه مع الناس المش مناسبه هو أعظم خدمه ممكن البني ادم يقدمها لنفسه

• أتفق
التفاعلات: The Sub و Adam Afndena
اعتقد أن التجاهل و الترفع عن الكلام و المناقشه مع الناس المش مناسبه هو أعظم خدمه ممكن البني ادم يقدمها لنفسه
راحه البال من نقاش غير مفيد ومش هيجيب نتيجه

• أتفق
التفاعلات: I'm Klein
راحه البال من نقاش غير مفيد ومش هيجيب نتيجه
يمكن الاول كنت بقاوح كتير ومبحبش حد يقاوحني .. بس لسه من قريب جدا اقتنعت بأنه مش لازم تهري كتير والموضوع طلع مريح جداااااااااااااا لدرجه اني بقيت بنبسط لما اعمل للناس اللي زي كده بلوكات .. احساس السعاده بعد البلوك ده طلع فشيخ

• حبيته
يمكن الاول كنت بقاوح كتير ومبحبش حد يقاوحني .. بس لسه من قريب جدا اقتنعت بأنه مش لازم تهري كتير والموضوع طلع مريح جداااااااااااااا لدرجه اني بقيت بنبسط لما اعمل للناس اللي زي كده بلوكات .. احساس السعاده بعد البلوك ده طلع فشيخ
بتحسي انك شيلط طوبه من كتير على صدرك
**** يبسط دايما

عندك حق في كل الكلام دا
لكن أنا مشكلتي في التجاهل الذكي دا بقا لاني اوقات كتير بتهرب عليا مواضيع كتير و أشخاص بسبب عندم الذكاء في اختيار توقيت التجاهل أو بكون متعصب اكتر و اقوى من اني اتجاهل .
و بعد كدا احس بالندم و الغباء لاني لو كنت اخترت الوقت المناسب كانت الكفة هتكون راجحة لصفي.
👍👍

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عندك حق في كل الكلام دا
لكن أنا مشكلتي في التجاهل الذكي دا بقا لاني اوقات كتير بتهرب عليا مواضيع كتير و أشخاص بسبب عندم الذكاء في اختيار توقيت التجاهل أو بكون متعصب اكتر و اقوى من اني اتجاهل .
و بعد كدا احس بالندم و الغباء لاني لو كنت اخترت الوقت المناسب كانت الكفة هتكون راجحة لصفي.
👍👍
الوقت والتحكم فى اعصابك بيخاليكى تعرف تتصرف صح واهم من انك تندم انك تكون اتعلمت تتصرف ازاى وامتى وانك تتجاهل فى الوقت الميسببلكش الم أو مشاكل

• عجبني
التفاعلات: Dot com
بعد ما يفيض بيك هتبدأ تتجاهل غصب عنك عشان تقدر تتعايش. وتكمل

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%