NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يا باشا انت فنان والقصة حلوة جدا جدا ومفيش احسن من كده والفكرة حلوة اول مرة حد يعملها واحنا متعودين دايما منك على الجديد والقصص التانية براحتك فيها خد وقتك بس معلش انا هعلق على حاجه واحده بس هى الثورة كانت 25 يناير 2011 ولا 2010 عشان انا دماغى لفت
و تسلم ايدك بجد يا فنان على الجزء الرائع ده مفيش غيرك انت و احمد صقر الى بتعملو الجزء طويل كده و جورج بردو بس مش قوي تسلم ايدك بجد ♥♥💪🔥
حبيب قلبي تسلم لي رأيك و ايوه الثوره كانت في ٢٠١٠ شهر 3 بس احداثها و بدايه المشاكل بدات من قبل كده بكتير و علشان بطل القصه من الصعيد فا صدا الثوره وصل هناك متأخر شويه

• عجبني
التفاعلات: برنس الكون
كفار يموت اخيرنا رجعتك رجع الأسد لغابه كل القرود تخب لسه مشفتش بس نو كومنت تلم البعبعععععععععععععع حاضر كل ي كني عشان احنا ف خاطر 🚫🚫🚫🚫🔇🔇
ايوه كده صيطني 😂😂

• حبيته
التفاعلات: رجل من هذا الزمن
يادين امي الفخم حمادة فتحي رجع بجديد عاش فشخ جزاء فاجر شكل في مدعكة هتحصل وده مش جديد عليك بتوفيق يا غالي
اتقل التقيل لسه جاي 😉😉

• عجبني
التفاعلات: الذئب الوحيد
حبيب قلبي تسلم لي رأيك و ايوه الثوره كانت في ٢٠١٠ شهر 3 بس احداثها و بدايه المشاكل بدات من قبل كده بكتير و علشان بطل القصه من الصعيد فا صدا الثوره وصل هناك متأخر شويه
تمام يا بعبع

• عجبني
التفاعلات: حماده فتحي محمود
قصه جميله اكمل

• عجبني
كالعادة يا حمادة لا تعليق علي ما يخطه قلمك وينثره ابداعك علي تلك الصفحات، ديما مبدع ومن الناس القليلة جدا الي بتعيش القارئ داخل القصة، انت واحمد سليمان-صقر- واستاذ بكاء القلوب بتخلوا القارئ يحس كأنه واخد كرسي قاعد عليه في ركن في الاوضة او المكان الي بيحصل فيه الاحداث وبيشاهدها لايف ويتفاعل مع احادثها كانه فرد في القصة، والشعور ده في ناس كتير ممكن تتخيله مع البطل عشان بيحطوا نفسهم مكانه عشان يعيشوا البطولة في الخيال بس انتوا التلاته بتخلوا القارئ يعيش مكان كل فرد في القصة مشاعره ودوافعه وانفعالاته وطريقه تفكيره فبجد شكرا ليك جدا.

اما موضوع سرعة الاحداث فلا مش سريعة انت بتتكلم في حسبه كام شهر عرضت فيهم الموجز والاحداث الرئيسية فيها فمش سريع، وبالنسبة للغة الكتابة فهي ممكن تكون غريبة علي القارئ الجديد شوي بس واضحه وسهله وبتعرف تعرض بيها المطلوب عرضه وده المهم.

بس طلب شخصي يا حمادة اتمني طول الاجزاء يستمر علي نفس المنوال ده.
وبكرر شكري ليك.

• حبيته
كالعادة يا حمادة لا تعليق علي ما يخطه قلمك وينثره ابداعك علي تلك الصفحات، ديما مبدع ومن الناس القليلة جدا الي بتعيش القارئ داخل القصة، انت واحمد سليمان-صقر- واستاذ بكاء القلوب بتخلوا القارئ يحس كأنه واخد كرسي قاعد عليه في ركن في الاوضة او المكان الي بيحصل فيه الاحداث وبيشاهدها لايف ويتفاعل مع احادثها كانه فرد في القصة، والشعور ده في ناس كتير ممكن تتخيله مع البطل عشان بيحطوا نفسهم مكانه عشان يعيشوا البطولة في الخيال بس انتوا التلاته بتخلوا القارئ يعيش مكان كل فرد في القصة مشاعره ودوافعه وانفعالاته وطريقه تفكيره فبجد شكرا ليك جدا.

اما موضوع سرعة الاحداث فلا مش سريعة انت بتتكلم في حسبه كام شهر عرضت فيهم الموجز والاحداث الرئيسية فيها فمش سريع، وبالنسبة للغة الكتابة فهي ممكن تكون غريبة علي القارئ الجديد شوي بس واضحه وسهله وبتعرف تعرض بيها المطلوب عرضه وده المهم.

بس طلب شخصي يا حمادة اتمني طول الاجزاء يستمر علي نفس المنوال ده.
وبكرر شكري ليك.

و غلوتك عندي ما عارف ارد على كلامك الجميل ده ازي بجد ❤️❤️

• حبيته
التفاعلات: THE BLACK HORSE
ياخي ما هذا الجمال والعظمه دا انتا دمرتني بالجمال دا منتظرك يوحش

• حبيته
تسسسسسسلم ايدك مبدع وليس غريب عنك ابداعك المتميز شكرا لك على تعبك ومجهودك دمت بخير وعافيه ياغالي

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بجد
اول ما شوفت الاسم تلقائي فرحت
واسم القصه لوحده فاجئني بصراحه تخيلت هتبقى نفس نظام الفنجان وحكاية حق والبدايه
بس بصراحه يابعبع خارج التوقعات ونظام وقصه جديده من نوعها
مستنيين الجديد ع نار يابعبع

• حبيته
اااااااااى ياجدع اى ياعم الجمداااااان ده حرام عليك قلوبنا متستحملش كدا بدايه جامده جدا جدا جداااااااااااا

• حبيته
احلى حاجة الواحد يشوفها اول م يصحى❤
الجزء نار و جامد اووي و احييك على كل فكرة ف الفصل دة و منتظرين الجديد يا بعبع❤❤🔥

• حبيته
و غلوتك عندي ما عارف ارد على كلامك الجميل ده ازي بجد ❤️❤️
كونك بخير ديما يا حمادة وبتتقدم من ابداع لابداع ده افضل رد، وبرضوا مستنين نسمع اسمك في الواقع في عمل فني ذي ما وعدتنا **** يوفقك ويكون قريب وتحقق الي بتحلم بيه

• حبيته
انا قولت تلم البعبعععععععععععععع رجع لزم تقراء وانت مركز ف سبت القصه وقراءته دلوقتي مع احترامي لي بيكتب يجو يتعلموا من ملك الدمار حماده فتحي نزل كلها تعتزل مش كلام وخرق انت لوحد برت

• حبيته
مرحبا بالعوده الجامده يا كبير

• حبيته
معلش يعنى يا فنان لو بتقل عليك بس ممكن اسماء قصصك كلهاء

• عجبني
الجزء الجامد جدا جدا احسن حاجه فالقصه حرفيا ان فكرتها بسيطه جدا بس طبعا قلم حماده فتحي يفرق حاجه فوق مستوي العظمه يا بعبع ابداااااع

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%