NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جزء ايه بس ده ولا حاجه قدام بعض الكتاب + الدليل النمر ايوه النمر ده لسه كان بيقول الجزء جامد و الكلام ده بس صدفه اتصدمت بيه هنا و شفت كلامه هنا و اتفاجأت بجد

ولا ايه يا نمر يا غالي
@Elnamr
ايه ياعم انا بهزر في ايه وكلنا بنهزر متقفش كدة يلا اظبط بدل متتظبط👿😂

• عجبني
التفاعلات: 👑 كاتبه ✍️
يابا اكتب ايه هنا لا يا صحبي تاني لا انا حرمت خلاص لما يطلع عيل خول يقول في زمتي و في زمت واحد صحبي برنس الكون الراجل اللي جزمته برقبه اهله بالنفر كلام زي اللي قاله يبقي لا كفايه اوي كده و جبرت على كده
كسم ياعم اللي يتكلم عليك انت واخويا برنس نص كلمة احا وبعدين ولا يغلنا ياعم كله في الزبالة كلنا اخوات وحبايب مع بعض واللي يرازي فينا يبقي كسمه ولا يلزمنا خلصانة يخويا وكسم اي حد تاني غلط فيكوا ♥️♥️

• حبيته
التفاعلات: برنس الكون
الصراحه يا نمر حقه هو كان بيفكر يكتب تانى بس بعد الموضوع ده وبعد تصرف الإدارة الغريب انخا مسحت التعليقات بس واكتفت بكده يبقى الراجل حقه وانا بس اكمل قصتى على خير عشان انا دمجت مع واحد تانى وبعد كده بالسلامه
يسطا لا اهدي بس وبطل عبط انت كمان طالما الادارة معملتش حاجة يبقي اشتموه وطلعوا ميتينه وميتين اهله بس ميمكن يكون اتحظر اصلا

• بيضحكني
القصه جميله مفيش كلام
بس ليه عدد العمات مش مظبوط في كل مره

• عجبني
التفاعلات: حماده فتحي محمود
كسم ياعم اللي يتكلم عليك انت واخويا برنس نص كلمة احا وبعدين ولا يغلنا ياعم كله في الزبالة كلنا اخوات وحبايب مع بعض واللي يرازي فينا يبقي كسمه ولا يلزمنا خلصانة يخويا وكسم اي حد تاني غلط فيكوا ♥️♥️
حبيبي يا نمر تسلم ♥

• حبيته
التفاعلات: Elnamr
يسطا لا اهدي بس وبطل عبط انت كمان طالما الادارة معملتش حاجة يبقي اشتموه وطلعوا ميتينه وميتين اهله بس ميمكن يكون اتحظر اصلا
ياعم انا بلغت الصبح مسحو التعليقات العصر لقيته معلق هنا تانى عملت بلاغ تانى قالو انت مش واخد بالك انه معملو حظر نهائي بعيدا انه مش معمله حاجة بس ليه حظر بس بعد كل ده ليه مش حذف حساب

• محزن
  • بيضحكني
التفاعلات: أركان شاهين
ياعم اركان يا عسل بهزر متبقاش قفوش😂😂
عارف ي نمر لو كنت قلت رأيك بصراحه
ف القصه *** ها احترمك اكثر لانك
اتكلمت ب صراحه و على فكره انا
مش قافش على كلامك هنا ده شئ طبيعي بس لو كونت اتكلمت معايا شخصياً مش ها ازعل ابدأ ب العكس
هكون سعيد.... مفيش مشكله ي برو 💥

• عجبني
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: برنس الكون و 👑 كاتبه ✍️
ياعم انا بلغت الصبح مسحو التعليقات العصر لقيته معلق هنا تانى عملت بلاغ تانى قالو انت مش واخد بالك انه معملو حظر نهائي بعيدا انه مش معمله حاجة بس ليه حظر بس بعد كل ده ليه مش حذف حساب
مش عارف و**** يسطا بس لو في اي حاجة تاني قولي وكسمه تالت مرة وحقك عليا يخويا♥️

• حبيته
كعبلون اتحرق
ولا ريح وبطل منيكة وخليك راجل بدل مانت داخل في كل كومنت كدة زي الحربايه عايز تلم ريتش للي بعتك ومنيكة علي الفاضي انتو الاتنين روح شوف جي من انهي خرارة يلعن ميتين البضان والخولنة علي المسا احا

مش عارف و**** يسطا بس لو في اي حاجة تاني قولي وكسمه تالت مرة وحقك عليا يخويا♥️
حبيب اخوك تسلم ♥

• حبيته
متخفش انا مش كدا يا غالي
ياعم عرف احنا اخوات يا جدع انا بهزر ويعم من غير ما أقرأ الجزء طويل اطول من جزء حماده ( سامحنا يارب) ولا تزعل ♥♥😂

• عجبني
التفاعلات: أركان شاهين
عارف ي نمر لو كنت قلت رأيك بصراحه
ف القصه *** ها احترمك اكثر لانك
اتكلمت ب صراحه و على فكره انا
مش قافش على كلامك هنا ده شئ طبيعي بس لو كونت اتكلمت معايا شخصياً مش ها ازعل ابدأ ب العكس
هكون سعيد.... مفيش مشكله ي برو 💥
طب مانا قولت رأيي بصراحة يسطا ومن غير اي تطبيل او مجاملة وانت سالتني كذا مرة وقلت رأيي في ايه بقا انت زعلان من ايه دلوقتي وانا اراضيك يسطا ومعلش انا لسة واخد بالي من الكومنت بتاعك دلوقتي علشان مكنش جالي اشعار وحقك عليا يخويا لو فهمت اي حاجة مني غلط انا عمري مغلط فيك ده انا اعتبرتك اخويا اصلا انت واي واحد بتكلم معاه هنا في المنتدي فياريت متكونش زعلان مني في اي حاجة تمام♥️

• حبيته
طب مانا قولت رأيي بصراحة يسطا ومن غير اي تطبيل او مجاملة وانت سالتني كذا مرة وقلت رأيي في ايه بقا انت زعلان من ايه دلوقتي وانا اراضيك يسطا ومعلش انا لسة واخد بالي من الكومنت بتاعك دلوقتي علشان مكنش جالي اشعار وحقك عليا يخويا لو فهمت اي حاجة مني غلط انا عمري مغلط فيك ده انا اعتبرتك اخويا اصلا انت واي واحد بتكلم معاه هنا في المنتدي فياريت متكونش زعلان مني في اي حاجة تمام♥️
مفيش حاجه ي غالي 👑

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كلنا هنا أخوان مفيش زعل ي غالي 👑

• حبيته
مبارك يا حمادة على االمركز الثانى

• حبيته
مبروووووك المركز الثاني
مستنين باقي القصه علي احر من الجمر

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة