NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مثير البوم البوم لمجموعة متحررات هيجيبوا لبنك الجزء الثالث

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Ahmed15, bandd, كوكو الشقى و 21 آخرين
لا هم مش لدرجة يجيبو لبنى :ROFLMAO: :ROFLMAO: بس الصراحة ملبن عاوزمعاملة من نوع خاااص

• بيضحكني
التفاعلات: talin
  • بيضحكني
التفاعلات: الملك السادى
لأ فعلا
مش لدرجة يجيبوا لبنك 😛😛
مش خفيف لدرجة لبنى ينزل على صورة يعنى دا كدا يبقى ابقى فى خطر :ROFLMAO:
ومختلفتش انهم ملبن

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عذرا مفهمتش ردك !! وضحى معلش
كلكم زى بعض
وكلامكم هو هو
وفى السرير الست هى اللى بتكتشف الراجل من الدكر اللى دائما يتكلم على قدراته ونفسه
عموما اللى يشوف صور زى دي ويقول مش خفيف وما ينزلش لبنه دى حاجة تقلق الست اصلا 😛

• عجبني
التفاعلات: عاشق الطيز1
كلكم زى بعض
وكلامكم هو هو
وفى السرير الست هى اللى بتكتشف الراجل من الدكر اللى دائما يتكلم على قدراته ونفسه
عموما اللى يشوف صور زى دي ويقول مش خفيف وما ينزلش لبنه دى حاجة تقلق الست اصلا 😛
انا لا حكيت عن بطولاوت ولا بتنجان وعلى فكرة انا شخص عادى يعنى مش هولاكو لا بقعد عشرين ساعة ولا بتاعى طوله خمسين متر زى ما المعظم هنا بيبالغ بس انا شوفت بورن كتير وشوفت نسوان حلوة صور او فيديوهات او على الطبيعة مش اول ما اشوف صورة لواحدة حلوة لبنى هينزل على طول يعنى اها عادى يحصل انتصاب وشهوة زى اى حد طبيعى يعنى لكن مش جيب لبنى بمجرد ما ابص على واحدة حلوة يعنى ششايفة دا طبيعى ؟؟ الا لو مسكتها بقى وتخيلتتها وححصل احتكاك بايدى

انا لا حكيت عن بطولاوت ولا بتنجان وعلى فكرة انا شخص عادى يعنى مش هولاكو لا بقعد عشرين ساعة ولا بتاعى طوله خمسين متر زى ما المعظم هنا بيبالغ بس انا شوفت بورن كتير وشوفت نسوان حلوة صور او فيديوهات او على الطبيعة مش اول ما اشوف صورة لواحدة حلوة لبنى هينزل على طول يعنى اها عادى يحصل انتصاب وشهوة زى اى حد طبيعى يعنى لكن مش جيب لبنى بمجرد ما ابص على واحدة حلوة يعنى ششايفة دا طبيعى ؟؟ الا لو مسكتها بقى وتخيلتتها وححصل احتكاك بايدى
انت يتقلق منك 😂😂 وعليك 😛😛

ماهو ليه دى فى اول البوست
اها قصدك على كلامك دا يعنى ""
كلكم زى بعض
وكلامكم هو هو
عموما اللى يشوف صور زى دي ويقول مش خفيف وما ينزلش لبنه دى حاجة تقلق الست اصلا 😛 """

عموما صح انتى صح الفيصل فى الموضوع دا السرير مش مجرد الكلام
وبأكدلك تانى انا لا بستعرض ولا نيلة بس مفيش حد طبيعى لبنه ينزل على صورة واحدة حلوة من غير اى فعل منه خالص كدا تبقى بلوة سودة :ROFLMAO:

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: talin و الملك السادى
واحده بس االي لما بشوفه بيحصل كده واسمها تالين❤️
فاكر
لما كنت بتنزل لبنك عليا واحنا على السلم 🔥

اها قصدك على كلامك دا يعنى ""
كلكم زى بعض
وكلامكم هو هو
عموما اللى يشوف صور زى دي ويقول مش خفيف وما ينزلش لبنه دى حاجة تقلق الست اصلا 😛 """

عموما صح انتى صح الفيصل فى الموضوع دا السرير مش مجرد الكلام
وبأكدلك تانى انا لا بستعرض ولا نيلة بس مفيش حد طبيعى لبنه ينزل على صورة واحدة حلوة من غير اى فعل منه خالص كدا تبقى بلوة سودة :ROFLMAO:
توء توء توء
العكس هو الصحيح
انت مش فااااااهم خالص 😛

ايه الحاجات الحلوه دي يا توتا شوقتينا

فاكر
لما كنت بتنزل لبنك عليا واحنا على السلم 🔥
من ساعتها وانا كل يوم بحلم باليوم دا وانا بنزلهم في البلكونه وانتي بتمتعيني و تدلعي علي زبي😅❤️

توء توء توء
العكس هو الصحيح
انت مش فااااااهم خالص 😛
انه عكس الىل صحيح بالظبط فهمينى بس عشان اكون معاكى على الخط :ROFLMAO:

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%