NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

starwar2014

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
ليه الزبر لما بيجيب لبنه جوه البنوتى
بيخلى البنوتى علطول مثار و عاوز اكتر
وبيبدأ الأحساس يأثر على تفكيره و يخليه يعمل أى حاجة عشان يحصل معاه كده تانى

• عجبني
التفاعلات: eslam aboelmagd و elgazaar
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كنا في دورة تدريببة اسبوعين والمبيت كان في فندق.. وكل اتنين في غرفة.. واحنا من محافظات مختلفة.. وحظي ان اللي معايا اكتشفت انه بنوتي.. ونضيف اوي.. اول 4 ايام كان تعارف واغراء ومصارحة.. بعد كده مقدرتش اقاومه صراحة.. كان بيستخدم حقنة شرجية ماية وزيت عطري ريحته تهيج..
وبالرغم اني مش بمارس مع ولاد.. لكن مارست معاه كل ليلة.. وايام كان صبح وليل.. وفي يوم اتاخرنا عن المحاضرة نص ساعة بسبب النيك
ودا بسبب انه فعلا كان بيحب اني انزل جوة طيزه وميسيبنيش غير لما انزل جواه.. وساعات كان هو ينزل قبل ما انا اجيبهم فكان يمصلي زبي واجيبهم في بوقه..
كانت تجربة متكررتش تاني وماعتقدتش اني هلاقي حد في نضافته وحلاوته كده

• عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008 و سالب طري
ليه الزبر لما بيجيب لبنه جوه البنوتى
بيخلى البنوتى علطول مثار و عاوز اكتر
وبيبدأ الأحساس يأثر على تفكيره و يخليه يعمل أى حاجة عشان يحصل معاه كده تانى
بسبب الحراره يعني لو فحل قذف كس بنت بيجيها حراره يخليها تحس انها مرتاحه و تبي تنام بس طيز البنوتي لما يقذف ب طيزه و تجيه حراره تجيه شهوه اكبر لان شعور جديد للولد

• عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008
الموضوع اقلبوه فلسفة زي ما عايزين
لكن هو سببه علمي صافي لان السائل المنوي بيعمل تقدري تقولي تفاعل او نشاط بكتيري جوا المستقيم وبيسبب حكة وحرقة
كأن جسمك طلع فيه حبة لسبب مجهول عالاغلب كل ما حتهرشيها اكتر حترتاحي لحظتها لكن الحبة حالتها حتصير اسوء
كدا عمل اللبن فالشرج هو صح حيخلي البنوتي يحس بشعور جامد وانه ارتاح لكن كل مرة حترجع طيزه تاكل
هو يقدر يطنش الشعور ومع الوقت والسنين حيروح لحاله ولا يتعالج بسرعة
لكن الموضوع فيه جانب نفسي هو من اول مرة رضي فيها يتعاشر باللبن فطيزه هو خلاص رجولته باي باي يعني لو طيزه وصلت لمرحلة انه ميحتملش ولازم لبن ينزل فيها عالاغلب مش حيمسك نفسه

• عجبني
التفاعلات: Hicham Yoseef792008

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%