NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

البنت اللي بحبها طلعت lesbian (الجزء الرابع والجزء الخامس والأخير)

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Ahmad Mmmr

نسوانجى بريمو
عضو
إنضم
18 فبراير 2023
المشاركات
115
مستوى التفاعل
182
نقاط
47
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ازيكم وقفنا في الجزء اللي فات لما حسن قالي انك من النوع اللي بيحب انو يبدل الادوار بينه وبين الست إللي معه وهي اللي تنيكه ولكن ده بينه وبينها بس أنا كنت بسمع كلامه ده وأنا حاسس انو فعلا بيتكلم عليا لأن علي الرغم من أني بولع لما بلبس لبس حريمي او احس إني بنت وممكن ابقي مع ست في السرير وهي إللي تنكني بس رغم ده أنا لسه معنديش استعداد إني اظهر قدام الناس علي إني الست وهي الراجل واحب اني افضل قدام الناس شكلي راجل مش خول وهنا حسن قطع تفكيري ده وقال تحب تعرف طلبي قولتله ايوه قالي هقولك بص انا وخطبتي اول ما جينا مصر هنا ورجعنا من بره حصل مع خطبتي مشاكل ماديه كبيره ومكنتش عارفه تحلها ازاي وملقتش حد يقف جنبها خالص والمشاكل دي فضلت لفتره لغايت ما ناس صحابها عرفوها علي ست اسمها ليلي هانم ليلي دي بقي كانت غنيه فشخ معاها فلوس كتير اوي وعندها شركه عقارات كبيره وهي عندها حوالي ٢٨ سنه وخطبتي اتعرفت عليها وهي كانت ست كويسه جدآ وكلامها كان كله بحترام وخطبتي حكت ليها مشاكلها الماديه وليلي هانم سعدتها في المشاكل دي وادتها مبلغ كبير خلي خطبتي تحل اغلب المشاكل بالملبغ ده بس إللي خطبتي كانت فكره في الأول انها بتساعدها عادي بس بعد كده لاحظت ان ليلي كلامها معها اتغير لانها في الاول طلبت ان خطبتي تشتغل معها في الشركه وخطبتي وفقت وده كان مبلغ كبير هتقبضه كل شهر بس بعد كده ليلي بدات تتغير مع خطبتي في طرقتها وكلامها كله بقي عباره عن تلميحات جنسيه خطبتتي افتكرت ان ليلي هانم ست بتحب الستات وبقت تجاريها علي اساس انها فاهمه انها عايزه تنام معاها بس اللي اكتشفته ان ليلي ملهاش في البنات ولا حاجه لا دي ليها في الرجاله بس رجاله من نوع مختلف قولتله ساعتها نوع مختلف إزاي قالي في يوم ليلي عزمت خطبتي علي حافله في البيت عندها وخطبتي خدتني معاها وانا كنت وقتها خلاص كنت اتعود علي اللبس البناتي الضيق إللي راسم جسمي غير أني جسمي ناعم زي ما انت شايف فلبست يومها لبس ملفت لبس قميص علي اللحم وكان ضيق اوي ومبين بزازي اللي تعتبر شبه بزاز البنت إللي في اول البلوغ وبنطلون قماش ضيق وراسم طيزي الكبيره وروحت مع خطبتي بس وانا هناك كنت ملاحظ ان ليلي عينها منزلتش عني وطول الوقت مركزه معايا وكانت بتعكسني بكلام كله سكسي وده كان مخلي خطبتي مضايقه بس بعد الحفله دي ليلي حسمت امرها وكلمت خطبتي بعدها بيومين وقالتلها أنا محتاجه المبلغ اللي سلفته ليكي عشان عندي مشكله في الشغل ومحتاجه فلوس طبعا خطبتي قالت مش معايا المبلغ ده دلوقتي ولا هعرف اتصرف في نصه حتي قالتلها ليلي خلاص أنا هعررض عليكي عرض ممكن اخليني انسي الفلوس واسمحك فيها لو وافقتي عليه قالتلها عرض إيه قالتلها عايزه خطيبك سونه خطبتي قالتلها ازاي يعني قالتلها هقولك أنا ست اتجوزت راجل اكبر مني بكتير ومات وسابلي الفلوس دي كلها وانتي شايفه أنا لسه في عز شبابي وفرسه زي ما أنتي شايفه وكل الرجاله تتمني نظره مني بس أنا عايزه راجل من النوع بتاع سونه خطيبك طري وناعم ويكون أنا الراجل معه ده متعتي قبلت ايوه رجاله كتير كده او نفسها تبقي كده بس معجبونيش إللي دخل دماغي حسن وبعدين ليلي مستنتش خطبتي ترد وقالت أنا عارفه انو منسون وانك أنتي إللي ممشياه وأنتي الراجل يعني لو وافقتي يبقي الموضوع انتهي هسيبك تفكري وتردي عليا وقامت طبعا خطبتي حكتلي وأنا موافقتش لاني بحب خطبتي وعايزها وعشان كده خطبتي فكرت انها تقولها بلاش حسن بس أنا هجبلك واحد تاني صاحب حسن زيه كده بس اديني وقت عقبال ما اشوفهولك وقالتلها كده فعلاً وليلي قالتلها ماشي معاكي شهر لو مجبتهوليش او حتي جبتي ومعجبنيش يبقي حسن بتاعي بس من حظك انك جيت وحكتلي موضوعك ده بعد رد ليلي بيوم وده إللي خلاني اوافق اعلمك عشان تبقي انت اللي خطبتي هتقول ليلي عليك حسن خلص كلامه وأنا كنت ساكت مش عارف اقول إيه بس لاقيت نفسي من غير تفكير بقوله لا طبعاً مش موافق انت بتستغلني وقاعد ازعق ودخلت غيرت هدومي الحريمي اللي لابسها ولبست لبسي وقولتله أنا مش عايز اعرفك تاني ونزلت ومشيت بس لما روحت لاقيت حسن بعتلي صور ليا وأنا ملط وهو بيحلق شعر جسمي وشكلي وهو بيعلمني الرقص وصوري وأنا لابس لانجيري وكلوتات حريمي وبراهات وده صدمني لا وكمان فيديو وهو بيغسل جسمي وبيلعب في خرمي وانا مستسلم وشكلي وأنا مبسوط و**** نفسي من ليه أنا سكت مكنتش عارف اقول إيه ومردتش بس بعدها بحوالي نص ساعه بعتلي تاني وقالي أنا ووريت صورتك بالانجيري لليلي وهي اعجبت بيك وبجسمك وعايزه تقبلك لو مجتش بكره عندي عشان تقابلها أنا هوري الصور دي لكل اللي يعرفك وهفضحك أنا مكنتش عارف اعمل إيه كنت مشتت اوافق علي كلامك وابقي مجرد سلعه بيبعها ويشتريها ولا ارفض ويفضحني بالصور وفضلت في الحيره دي لتاني يوم ومش عارف انام ولسه بفكر
الجزء الخامس:
المهم فضلت بفكر ومش عارف اعمل إيه بس في النهايه معنديش حل تاني لازم اوافق واروح اقابلها عشان متفضحش وفعلا لبست في المعاد ونزلت وروحت ليه وققابلني وقالي كنت عارف انك هتيجي بس أنا عايز اقولك إني مش ببتزك ولا حاجه أنا بعمل فيك جميله هتفضل تشكرني عليها طول عمرك قولتلها من غير تفكير أنا موافق علي اي حاجه بس الصور دي محدش يشوفها خالص ماشي قال ليا ماشي شويه وجت ليلي هي وخطيبه حسن أنا اول ما شوفتها انبهرت هي حلوه اوي فعلاً مكنتش اتخيل أنها جميله كده

HhoV1yu.md.jpg

HhoVhGV.md.jpg HhoVj6B.md.jpgكانت نفس الجسم ده بظبط مع بزاز اكبر شويه كانت شخصيه هاديه في الأول بس باين في عينها انها قويه وبتحب السيطره سلمت عليا وقالتلي أنا شوفت صورتك وعجبتني قولت لازم اقبلك وقالت لحسن وخطبته انها عايزه تقعد معايا لوحدها قاموا فعلا وسابونا وقالتلي بس عشان أنا مش بتاعت هري كتير أنا اسمي ليلي عندي ٢٨سنه أنا مش بدور علي علاقه يومين وخلاص لا أنا بدور علي علاقه جواز وارتباط يعني لازم ابقي عارفه كل حاجه عنك وانت كمان هنبدا بيك احكيلي عنك وعن حياتك وبالتفصيل ومن غير كذب أنا الصراحه ثقتها بنفسها دي وكلامها إللي كله قوه دي خلاني خوفت منها من جوايا واترعب الصراحه بس في نفس الوقت زبي وقف وده إللي أنا استغربته لان كلامها ده خلاني اتخيلت للحظه كده شكلها وهي منيماني تحتها وركباني وبتنكني وأنا بصوت زي اللبوه تحتها وده خلي زبي يولع اكتر واهايج وابقي مش علي بعضي بس تمالكت نفسي ومكنتش عايز ابقي ضيف ومستسلم ليها كده في الاول وبدات احكلها عن حياتي وقصتي كلها بالتفاصيل لغايت ما خلصت قالتلي جميل بص بقي انا هخليك ملك معاك كل إللي تتمني وكل إللي انت عايزو وهخليك باشا وسيد الناس كلها بس مقابل ده هتعملي إللي أنا عايزاه كله قولتلها ازاي قالت انت هتبقي في طوعي وتحت امري أنا عايزك تبقي جوزي عارف يعني إيه هتبقي جوز ليلي هانم قولتله يعني إيه وأنا يدوب ببلع ريقي من بالعافيه من كتر خوفي من هيبتها قالت يعني هتبقي قدام الناس احمد باشا بس بيني وبينك هتبقي انت مراتي أنا هبقي الراجل في العلاقه أنا راجل بس قدام الناس بس لكن معايا هتبقي مره الكلمه هتبقي كلمتي واللي هقول عليه هتعمله كل غلطه ليك بعقاب مني ومتخافش أنا مش ساديه أوي بس بحب السيطره وده انت هتتبسط منه متخافش وبنسبه للجنس فده مهم اوي عندي بس أنا إللي هبقي الراجل في السرير يعني أنا إللي هنيكك يا متناكي كلمه متناكي دي منها خلتني حرفيا نقط في البوكسر وزبي واقف علي الاخر لسه ده خلاهي خدت بالها وقالت مش هتسبني افكر وكملت وقالت بس في الأول قبل اي حاجه عايزه اجربك في السرير ودلوقتي حالا أنا قولتلها دلوقتي إزاي راحت قايمه وشداني من دراعي وقالت بصوت عالي حسن راح حسن طلع وقالها نعم قالت أنا عايزه تجهز صحبك ويبقيي احلي عروسه عشان هدخل عليه دلوقتي حسن قالها وهو بيضحك عنيا وخدني علي الاوضه وهو لسه بيضحك وأنا كنت عرفيا مصدوم من إللي بيحصل ومش مصدق وفي نفس الوقت لسه مولع أوي من اللي خلاص فضله دقائق ويحصل وخدني حسن وقالني وحماني واختار ليا قميص نوم احمر وكلوت سبعه وبرا احمر برضو ولبسهملي من وطبعا نعملي جسمي في الاول قبل ما البس الطقم وقالي بصوت واطي في وداني متخافش هتتبسط اوي وهتتمتع وهتريح خرمك يا خول وخرج وبعد ما خرج بكام دقيقه لقيت ليلي داخله بالمنظر ده

HhohUZb.md.jpg
منظرها وهي داخله عليا بالمنظر ده خلاني فعلاً ولعت اكتر لان هي مش بس واحده ست بطل داخله عليا وأنا عارف انها هتنكني وانا لابس ليها قميص نوم ومحضر ليها جسمي ونفسي لا دي كمان داخله بهدوم ولابسه زب فوق الهدوم يعني هتنكني كده من غير ما تقلع وده خلاني هايج وممحون فشخ لاني حسيت كأني بنت قاعده في ليله دخلتها مستني جوزها وفحلها ودكره يدخل عليها وينكها ويملي كسها بلبنه دخلت وقاعد وقالتلي تعالي جيت ووقف قدامها قالت بصوت واطي انا هنيكك وهفشخك علي السرير إللي انت كنت قاعد عليه ده ولو عجبتني هتبقي جوزي ولبوتي والخول بتاعي وزبي ده مش هيخرج من طيزك تاني وهيفضل ممتعها فلو عايز متبعدش عنه خليك لبوته انهارده وابسطه علي الاخر هي قالت الكلام وده وأنا ركبي سابت وخرم طيزي خلاص بقي مولع واشتاق لزبه اول مره احس الاحساس ده احس إني فعلاً عايز اتناك كده ومش اتناك وخلاص لا أنا عايز اتناك واتعشر منها وزبها يملي طيزي ويفشخها من فلاقيت نفسي بقولها وأنا خدامك ومتناكك ولبوتك وهبقي تحت رجلك ضحكت وشاوورت علي زبها فهمت ونزلت علي ركبي ومسكت زبها وبدأت الحس في راسه والعب بلساني علي خرم راسه وادخل راسه واخرها في بوقي وبعدين نزلت بلساني علي بقيت زبها لاخره وطلعت تاني وعملت كده تاني وحطيت كله في بوقي لاخره وخرجت وبدات امص فيه تاني بشكل اسرع وده خلاها تولع وتندمج معايا وتمسك راسي مع كل مره بداخله في بوقي وتحشىره لاخره في بوقي لغايت ما اتخنق وتخرجه ودخله تاني لاخره لغايت ما اتخنق وتخرجه أنا ساعتها كنت دووبت في ايدها وراحت قامت وسحباني من شعري وأنا علي ايدي ورجلي لغايت السرير ورمتني عليه وجيت علي بطني راحت ضرباني علي طيزي وبتشاور بصباعها لا وقالت أنا عايزه افتح الخول بتاعي وعيني في عينه وقلبتني علي ضهري وخلتني افتح رجلي وامسكها وخرم طيزي بقي باين قدامها بدات تمشي صباعها عليه وأنا بدات اولع مع لمستها و زبي بينقط وهي لسه بتلعب في خرمي من بره وراحت مره واحده حطت صباعها علي راس زبي وبلته بلبني وبدات تمشي تاني علي خرمي وهي بتقول عشان يدخل وتحس بلبنك في طيزك يا متناك وراحت مدخله في طيزي طلعت مني ااااااه مكتومه بحاول مبينش اني مولع علي دخول صباعها في خرمي بس هي ضربتني علي طيزي وقالتلي أنا عايزه اهاتك تملي الشقه كلها أنا احب انيكك وانت بتصوت زي الشرموطه عايزه اتمزج بأهاتك العاليه يا كسمك وضربتني كام ضربه علي طيزي ولعوني وبدات تدخل وتخرج في صباعها وأنا بدات اهاتي تعلي مع دخول وخروج صباعها في طيزي ااااااه اااااه اااااه بتاوه بلبونه اول مره اعرف إني ممكن ابقي لبوه كده اول مره احس اني مره وشرموطه كده اول مره اعرف إني خول كده اول مره احس إني فعلاً بنت وبتناك من واحده بطل زي ليلي وبتفشخ خرمي بس قطع اهاتي إللي بتعلي شويه شويه دخول صباعين منها في خرمي خلاني صرخت اااااااااااااااااااااااه بس مش صرخه وجع لا دي صرخه متعه صرخه لبوه بتتناك من دكرها وفحلها وهي قالتلي صرخ يا خول صرخ وانا بنيكك بصباعي صرخ وعرف الناس كلها انك متناكي واني بنيكك في طيزك يا بن المتناكه بصباعي صرخ لسه هتصرخ اكتر لما اركبك بزبي واعشر طيازك الملبن وضربتني علي طيزي جامد اوي خلتني اصرخ اكتر وهي لسه بتنكني بصباعها في خرمي ااااااه اااااه اووووف بصوت جامد من المتعه اللي وصلت معايا لدرجه كبيره خلتني انزل لبني علي بطني وهي لسه بتبعبص فيا بصباعها اللي داخل خارج في طيزي

HhoN4MG.md.jpg
وهنا خلاص عرفت اني استويت وقررت تريحني وراحت هي رفعه رجلي علي كتفها وراحت بدات تمشي زبها علي خرمي وأنا لسه مولع و علي اخري وقالت عايزه قولتلها أيوه عايزه دخلي لاخره فيا دخلي جامد جوايا حطي زبك في طيزي نكيني نكيني نفسي اتركب منك نفسي طيزي تتعشر منك عايز احس بفحلتك معايا عايزك تفشخي طيزي تحت اااااه ايوه أنا الخول بتاعك أنا متناكك أنا لبوتك من انهارده وطيزي وكلي ملكك أنتي وبس وهنا راحت مدخله زبها في طيزي لاخره وده لانه صغير وكانت طيزي أصلا وسعت من لعبها فيا اووووووووف صوت صويته ولا اجدعها لبوه كنت بصوت بكل لبونه وكل شرمطه جوايا اخيرا دخلتي فيا نكيني أنا ملكك أنا بتاعك أنا تحت رجلك وزبك ريحي خرمي نكيني نيكيني يا ستي ليلي افشخي طيزي بزبك وهي بدات تنيك فيا جامد وتدخله لاخره وتخرجه ودخله تاني لاخره وأنا مولع وبتاوه جامد لدرجه تقريبا خلت كل الشارع اللي احنا فيه يسمع صويتي واهاتي وراحت قلباني علي بطني ركبتني وبدأت تدخله وتخرجه وبعدها نامت علي ضهرها وبدات تنططني علي زبها وأنا بصوت زي الشرموطه وهي بتضرب علي طيازي جامد وبتقولي خده لاخره جواكي يا لبوه بفشخ طيازك يا شرموطه يا لبوه زبي وبدات تنكني وأنا كنت جبتهم تاني وخلاص مبقاش فيا حيل خلاص أنا اتفشخت منها بجد وهي حست وراحت مققوماني ورمتني علي ضهري علي السرير وقلعت الزب والبنطلون والكلوت وقاعدت بكسها علي بوقي وكان كسها غرقان بعسلها لحسته لغايت ما اترعشت ونيمنا جنب بعض ميتين من التعب وخلاص مش قادرين لغايت ما خطيبت حسن ووحسن دخلوا صحونا وقومنا وهي قامت ولبست وأنا كمان بس طيزي كانت لسه وجعاني من النيكه الجامده دي وهي نزلت وخدتني معاها وقالتلي بعد ما ركبت معاها العربيه بتاعتها أنا هستناك تيجي تتقدملي كمان اسبوع عشان يبقي جوزنا بشكل رسمي وبعدها هتيجي تعيش معايا في البيت عندي وفعلا روحت واتقدمت ليها واتجوزنا بعدها بكام شهر كانت لازم تنكني فيهم كل يومين تلاته وبقيت مدير معاها في شركتها وبقت حياتي عباره عن أن الصبح احمد باشا وبليل احمد خول ولبوته ليلي هانم في السرير
النهايه ♥️♥️
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ملبن, Ror, ELATTAR و 2 آخرين
عايز القصه كامله
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmad Mmmr
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%