NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ahmad medo

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
30 مارس 2022
المشاركات
22
مستوى التفاعل
9
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اولا احب اعرفكم بنفسي انا اسمي احمد ٢٢ سنه
الحكايه دي حقيقه كلها
بدات من صغري ف المدرسه ف اولي اعدادي كنت خام 😂 معرفش حاجه عن السكس خالص ابتديت اسمع من صحابي ف الفصل عن الجنس والمسميات بقا وكدا وكنت بسمعهم بيتكلموا عن انهم بيضربوا عشره وانا معرفش الحاجات دي جه واحد صحبي قالي اعلمك تعملها ازاي وقالي انت تقلع هدومك وتتف علي ايدك وتفضل تدعك ف بتاعك روحت يومها من المدرسه دخلت الحمام وفضلت ادعك ف زبي جامد وجت لحظه كدا اتشنجت فيها جامد بس مفيش حاجه نزلت بس وكنت مبسوط اوي روحت تاني يوم وحكيتله اللي حصل ف قالي تعالي ف حصه الالعاب نطلع الفصل واعلمك ف قولتله ماشي وجت وقت الحصه والفصل كله بقي فاضي طلعنا انا وهوا وخدني ورا باب الفصل ووقف ورايا وفضل يحك فيا ويدعك ف صدري وانا وقتها كنت مبسوط وخد ايدي وحطها علي زبره وانا اتصدمت دا كبير اكبر من بتاعي ف قالي انه بلغ وتعالي اوريك بضرب عشره ازاي قلع بنطلونه وطلع زبره وانا بقيت متنح اول مره اشوف زبر حاجه طويله وعريضه وفيها عروق وناشف كدا مش زي بتاعي قالي حطه ف بقك انا مرضتش وكنت قرفان ف الاول قالي حطه وهتتبسط حطيته مكنتش عارف امص ازاي وقالي اكنك بترضع فضلت امص فيه وارضعه ولقيته اتشنج وطلع زبره وحاجه بيضا بتنزل منه انا خوفت واتخضيت قالي دا طبيعي عشان هوا بلغ واني بتاعي هيبقي زيه قالي متقولش لحد خالص واما تعوز تعمل كدا تعالي قولي وخلصنا ولبس البنطلون ونزلنا وعدي اليوم ومفيش حاجه حصلت
تاني يوم روحت المدرسه كان في اتنين معانا ف الفصل لقيتهم بيقربوا مني وعايزين يقعدوا جمبي وزي يصاحبوني يعني وانا قعدت معاهم واحده واحده لقيت ايديهم بتنزل علي طيزي من ورا وبيقفشوا فيها وانا من خوفي مكنتش بتكلم بس كنت بحس ف بان في حاجه مخلياني مبسوط بعدين بقوا يرموا قلم تحت الديسك ويطلعوا زبارهم ويخلوني انزل اجيب القلم وامص زبرهم وانا كنت مبسوط اني بعمل كدا كنا كل يوم علي كدا لحد م الموضوع ابتدا ينتشر ف الفصل بعدت عنهم وبقيت اقعد لوحدي بس الموضوع فضل مكمل معايا.
وخلصت اولي وتانيه اعدادي وجيت ف تالته اعدادي اتنقلت فصل تاني قابلت فيه واحد كان اكبر مننا بسنه كنت انا عايز اقرب منه اروح اقعد جمبه ف الاخر ومره ف مره ابتدا يتحرش بيا وانا كنت مبسوط اني وصلت للي عايزه ابتدا يدخل ايده وانا قاعد ويبعبصني ويهمس ف وداني ويقولي خرمك لبن وانا مش فاهم بس فرحان اوي وطلع زبره وقالي اقفل ايدك عليه واطلع وانزل فضلت اعمل كدا لحد م هوا جابهم وهوا كان دخل نص صباعه ف خرمي ونضف نفسه ودخل بتاعه وخلصنا ..
اعذروني لو في كلام مش واضح او خطا ف الكتابه دي اول مره اكتب فيها
لسه في حكايات ومقابلات كتيررره لوعايزني اكمل قولولي


Ahmad medo(الجزء التاني)

اسف علي التاخير بس انا طالب مغترب وببقي مشغول اغلب الوقت
هحاول احدد معاد كل يوم للنشر
وقفنا في الجزء اللي فاتت لحد م كنت ف اعداديه وكنت عرفت كل حاجه عن السكس
واتنقلت من المدرسه ودخلت ثانوي وابتديت اتشد للرجاله والمدرسين الرجاله وبقيت بمعني اصح حيحان اوي😂 وعايز اجرب بجد
دخلت علي الفيس عملت اكونت ودخلت علي صفحات gays وكلمت ناس وبقيت ابعت نودز لجمسي وبقوا معجبين بيه اوي اتفقت مع واحد كان عنده ٣٢ سنه وانا وقتها ١٦ اني هقابله وفهمته اني اول مره ليا واننا هنتعامل سوفت ورحتله قابلته وركبنا للبيت عنده ودي كانت اول مره ليا اقابل حد دخلت قعدنا ف الصاله قالي خش غير دخلت يادوب خلعت القميص لقيته داخل عليا ملط وانا شوفت كدا سحت خالص كملت خلع الهدوم وطفي النور وطلعنا علي السرير واول حاجه عملناها بوسه ف الشفايف دوبنا فيها وكانت احلي حاجه بالنسبالي قعدنا نبوس بعض ونرضع ف لسان بعض وارضع ف شفايفه ولسانه وكنت ببوسه اكني باكل شفايفه ووهوا كان هايج اوي وزبه كان بين فخادي قعد يحك جامد لحد م جابهم وبقيت اخدهم بايدي وادعك بيهم بزازي ودخلنا ف بوسه تاني وبعدها نزلت علي زبه امصه واشفطه ودي كانت اول مره ليا امسك زبر وامصه وارضعه وبقيت اشفطه وادخل لساني ف خرم الراس واشفطه وارضع ف البيضان واسمع اهاته وكنت مبسوط اوي لحد م جابهم علي بزازي ومسحتهم وقمنا ولبست ومشيت وروحت وحصل ظروف خلتني معرفش اقابل حد لمده سنتين بس كنت بتفرج علي سكس وبحب اتفرج علي الرجاله ف المصيف والشعر علي جسمهم وزبرهم بيترج جوا البوكسر وبقيت عايز اعمل علاقه كامله بقيت اخد بوكسر ابويا اشمه والحس مكان بتاعه
ف بيت خالي :
هوا مطلق وعايش لوحده كنت بروح اقعد معاه وعشان بيقعد بالبوكسر بس الابيض السبعه وافضل ابصله وكنت ببقي هموت واستناه ينزل واخد بوكسره الحس فيه وافضل العب ف نفسي
وافتح الكومبيوتر بتاعه والاقيه بيتفرج علي سكس وبقيت افتح الhistory بتاع جوجل واعرفه اني دخلت وشوفت انه بيتفرج علي سكس بس لحد دلوقتي محصلش حاجه بينا
انصحوني اعمل حاجه ولا لا ؟.
لسه في مقابلات كتير اووي لحد وقتنا دا دلوقتي قولولي اكمل ولا لا


الجزء التالت
كنت ف تالته ثانوي ومكنتش اتفتحت لسه واتعرفت علي دكر بمعني الكلمه طول بعرض ومشعر اللي بدور عليه بجد وكلمته واتفقنا انه هيجيلي البيت اما يكون فاضي و وفضلنا نتكلم كذا يوم لحد ف يوم كان البيت فاضي الصبح كلمته وجالي ودخلنا الاوضه جوا واترميت ف حضنه اقعد الحس ف لسانه وامص ف شفايه وارضع فيهم وقلعته القميص وبقيت اشم في صدره والحسه والحس باطه ونزلت بلساني علي بطنه وسرته ونزلت علي زبره كان واقف ف البنطلون علي جمب بقيت الحسه و وفكيت الحزام والزرار ونزلت البنطلون و وبقيت ارضع ف البوكسر والحسه وطلعت زبره اللي اتنطر ف وشي واخدته ف بقي بقيت ارضع والحس فيه واشفطه والف لساني حوالين راس زبره واشفطها ونزلت بلساني علي بضانه الحسها وارضع فيها وخلاني اعمل دوجي علي السرير ورجلي علي الارض وجه وقف ورايا تف علي خرمي وحشر زبره فضل يزقه شويه بشويه لحد مدخله للاخر وقالي مبروك يالبوتي دلوقتي بقيتي شرموطه رسمي ودم شرفك علي زبري وابتدا يدخل ويخرج زبره واحده واحده لحد مخرمي خد علي الوضع وبقيت انا اللي بطلب منه يزود وفضل يرزع فيا لحد م بضانه بقت تخبط فيا ووقام ساحب شخره وكب لبنه جوا طيزي اللي بقا يلسعني ف خرمي وحسيت ان بطني اتملت من لبن فحلي وخرج زبره خدته ف بقي نضفته ومصيته واداني بوسه ومشي ودي كانت اول مره اتفتحت فيها
ولسه في مقابلات كتيرررر جايه حصلت …..
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
كمل يصحبى
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmad medo و ليبي زباب
القصة جميلة جدا استمر
احسنت النشر
تحياتي ليك 🌹❤
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmad medo
كمل ♥️
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmad medo و saleb_2222
بداية حلوة كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmad medo
حلوه كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmad medo
تم أضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmad medo
تم أضافة الجزء الثالث
 
  • عجبني
التفاعلات: Ahmad medo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هي دائما تكون البداية هكذا مه صديق أو قريب من النفس العمر والاستمرار يولد العشق والخبرة وهذا اكبر عوامل الاستمرار ..الف شكر على فكرة وجمال و واقعية فكرة القصة ....
 
يا سلام لو القصه دي متصورة فيديو أحسن من أحسن ١٠٠ فيديو ، قصه روعه بجد
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 
اولا احب اعرفكم بنفسي انا اسمي احمد ٢٢ سنه
الحكايه دي حقيقه كلها
بدات من صغري ف المدرسه ف اولي اعدادي كنت خام 😂 معرفش حاجه عن السكس خالص ابتديت اسمع من صحابي ف الفصل عن الجنس والمسميات بقا وكدا وكنت بسمعهم بيتكلموا عن انهم بيضربوا عشره وانا معرفش الحاجات دي جه واحد صحبي قالي اعلمك تعملها ازاي وقالي انت تقلع هدومك وتتف علي ايدك وتفضل تدعك ف بتاعك روحت يومها من المدرسه دخلت الحمام وفضلت ادعك ف زبي جامد وجت لحظه كدا اتشنجت فيها جامد بس مفيش حاجه نزلت بس وكنت مبسوط اوي روحت تاني يوم وحكيتله اللي حصل ف قالي تعالي ف حصه الالعاب نطلع الفصل واعلمك ف قولتله ماشي وجت وقت الحصه والفصل كله بقي فاضي طلعنا انا وهوا وخدني ورا باب الفصل ووقف ورايا وفضل يحك فيا ويدعك ف صدري وانا وقتها كنت مبسوط وخد ايدي وحطها علي زبره وانا اتصدمت دا كبير اكبر من بتاعي ف قالي انه بلغ وتعالي اوريك بضرب عشره ازاي قلع بنطلونه وطلع زبره وانا بقيت متنح اول مره اشوف زبر حاجه طويله وعريضه وفيها عروق وناشف كدا مش زي بتاعي قالي حطه ف بقك انا مرضتش وكنت قرفان ف الاول قالي حطه وهتتبسط حطيته مكنتش عارف امص ازاي وقالي اكنك بترضع فضلت امص فيه وارضعه ولقيته اتشنج وطلع زبره وحاجه بيضا بتنزل منه انا خوفت واتخضيت قالي دا طبيعي عشان هوا بلغ واني بتاعي هيبقي زيه قالي متقولش لحد خالص واما تعوز تعمل كدا تعالي قولي وخلصنا ولبس البنطلون ونزلنا وعدي اليوم ومفيش حاجه حصلت
تاني يوم روحت المدرسه كان في اتنين معانا ف الفصل لقيتهم بيقربوا مني وعايزين يقعدوا جمبي وزي يصاحبوني يعني وانا قعدت معاهم واحده واحده لقيت ايديهم بتنزل علي طيزي من ورا وبيقفشوا فيها وانا من خوفي مكنتش بتكلم بس كنت بحس ف بان في حاجه مخلياني مبسوط بعدين بقوا يرموا قلم تحت الديسك ويطلعوا زبارهم ويخلوني انزل اجيب القلم وامص زبرهم وانا كنت مبسوط اني بعمل كدا كنا كل يوم علي كدا لحد م الموضوع ابتدا ينتشر ف الفصل بعدت عنهم وبقيت اقعد لوحدي بس الموضوع فضل مكمل معايا.
وخلصت اولي وتانيه اعدادي وجيت ف تالته اعدادي اتنقلت فصل تاني قابلت فيه واحد كان اكبر مننا بسنه كنت انا عايز اقرب منه اروح اقعد جمبه ف الاخر ومره ف مره ابتدا يتحرش بيا وانا كنت مبسوط اني وصلت للي عايزه ابتدا يدخل ايده وانا قاعد ويبعبصني ويهمس ف وداني ويقولي خرمك لبن وانا مش فاهم بس فرحان اوي وطلع زبره وقالي اقفل ايدك عليه واطلع وانزل فضلت اعمل كدا لحد م هوا جابهم وهوا كان دخل نص صباعه ف خرمي ونضف نفسه ودخل بتاعه وخلصنا ..
اعذروني لو في كلام مش واضح او خطا ف الكتابه دي اول مره اكتب فيها
لسه في حكايات ومقابلات كتيررره لوعايزني اكمل قولولي


Ahmad medo(الجزء التاني)

اسف علي التاخير بس انا طالب مغترب وببقي مشغول اغلب الوقت
هحاول احدد معاد كل يوم للنشر
وقفنا في الجزء اللي فاتت لحد م كنت ف اعداديه وكنت عرفت كل حاجه عن السكس
واتنقلت من المدرسه ودخلت ثانوي وابتديت اتشد للرجاله والمدرسين الرجاله وبقيت بمعني اصح حيحان اوي😂 وعايز اجرب بجد
دخلت علي الفيس عملت اكونت ودخلت علي صفحات gays وكلمت ناس وبقيت ابعت نودز لجمسي وبقوا معجبين بيه اوي اتفقت مع واحد كان عنده ٣٢ سنه وانا وقتها ١٦ اني هقابله وفهمته اني اول مره ليا واننا هنتعامل سوفت ورحتله قابلته وركبنا للبيت عنده ودي كانت اول مره ليا اقابل حد دخلت قعدنا ف الصاله قالي خش غير دخلت يادوب خلعت القميص لقيته داخل عليا ملط وانا شوفت كدا سحت خالص كملت خلع الهدوم وطفي النور وطلعنا علي السرير واول حاجه عملناها بوسه ف الشفايف دوبنا فيها وكانت احلي حاجه بالنسبالي قعدنا نبوس بعض ونرضع ف لسان بعض وارضع ف شفايفه ولسانه وكنت ببوسه اكني باكل شفايفه ووهوا كان هايج اوي وزبه كان بين فخادي قعد يحك جامد لحد م جابهم وبقيت اخدهم بايدي وادعك بيهم بزازي ودخلنا ف بوسه تاني وبعدها نزلت علي زبه امصه واشفطه ودي كانت اول مره ليا امسك زبر وامصه وارضعه وبقيت اشفطه وادخل لساني ف خرم الراس واشفطه وارضع ف البيضان واسمع اهاته وكنت مبسوط اوي لحد م جابهم علي بزازي ومسحتهم وقمنا ولبست ومشيت وروحت وحصل ظروف خلتني معرفش اقابل حد لمده سنتين بس كنت بتفرج علي سكس وبحب اتفرج علي الرجاله ف المصيف والشعر علي جسمهم وزبرهم بيترج جوا البوكسر وبقيت عايز اعمل علاقه كامله بقيت اخد بوكسر ابويا اشمه والحس مكان بتاعه
ف بيت خالي :
هوا مطلق وعايش لوحده كنت بروح اقعد معاه وعشان بيقعد بالبوكسر بس الابيض السبعه وافضل ابصله وكنت ببقي هموت واستناه ينزل واخد بوكسره الحس فيه وافضل العب ف نفسي
وافتح الكومبيوتر بتاعه والاقيه بيتفرج علي سكس وبقيت افتح الhistory بتاع جوجل واعرفه اني دخلت وشوفت انه بيتفرج علي سكس بس لحد دلوقتي محصلش حاجه بينا
انصحوني اعمل حاجه ولا لا ؟.
لسه في مقابلات كتير اووي لحد وقتنا دا دلوقتي قولولي اكمل ولا لا


الجزء التالت
كنت ف تالته ثانوي ومكنتش اتفتحت لسه واتعرفت علي دكر بمعني الكلمه طول بعرض ومشعر اللي بدور عليه بجد وكلمته واتفقنا انه هيجيلي البيت اما يكون فاضي و وفضلنا نتكلم كذا يوم لحد ف يوم كان البيت فاضي الصبح كلمته وجالي ودخلنا الاوضه جوا واترميت ف حضنه اقعد الحس ف لسانه وامص ف شفايه وارضع فيهم وقلعته القميص وبقيت اشم في صدره والحسه والحس باطه ونزلت بلساني علي بطنه وسرته ونزلت علي زبره كان واقف ف البنطلون علي جمب بقيت الحسه و وفكيت الحزام والزرار ونزلت البنطلون و وبقيت ارضع ف البوكسر والحسه وطلعت زبره اللي اتنطر ف وشي واخدته ف بقي بقيت ارضع والحس فيه واشفطه والف لساني حوالين راس زبره واشفطها ونزلت بلساني علي بضانه الحسها وارضع فيها وخلاني اعمل دوجي علي السرير ورجلي علي الارض وجه وقف ورايا تف علي خرمي وحشر زبره فضل يزقه شويه بشويه لحد مدخله للاخر وقالي مبروك يالبوتي دلوقتي بقيتي شرموطه رسمي ودم شرفك علي زبري وابتدا يدخل ويخرج زبره واحده واحده لحد مخرمي خد علي الوضع وبقيت انا اللي بطلب منه يزود وفضل يرزع فيا لحد م بضانه بقت تخبط فيا ووقام ساحب شخره وكب لبنه جوا طيزي اللي بقا يلسعني ف خرمي وحسيت ان بطني اتملت من لبن فحلي وخرج زبره خدته ف بقي نضفته ومصيته واداني بوسه ومشي ودي كانت اول مره اتفتحت فيها
ولسه في مقابلات كتيرررر جايه حصلت …..
كمل بحب السن دا اوي في النيك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%