NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
لاول مره في تاريخ المنتديات قصه بالبث المباشر (قصه حدثت منذ ساعات) حقيقيه 1000
القصة منقولة فور نشرها
اليوم:السبت
التاريخ:11\12\2008
المكان:أحدي عمارات الزمالك(بيتي اقصد)
وقت كتابه الرساله:11:49ص
وقت الحدث:9ص
طبعا كلكم مستغربين ليه المقدمه اللي فاتت دي ؟
لأني من غلاوتكم عليه مقدرش ااخر عنكم في قصه حدثت ليه فعلا من ساعات بس وزي ما هو مكتوب وعلي فكره القصه دي حقيقه 100% في الأحداث والأوقات(واللي مش مصدق براحته)
انا كنت نازل النهارده كالعاده لشغلي الساعه 9 الا ربع وانا نازل علي السلم سمعت صوت حلو قوي بيتكلم مع حد الصوت ده جديد لأن كل اللي ساكن في العماره بتاعتي انا و4 شققق تاني واحده جنبي وكل فين وفين اما اشوف صاحبتها (ست جامده جدا) واتنين في تالت دور وواحده في التاني
المهم مخدتش في بالي وجيت نازل لقيت واحده بتنده عليه
؟:لوسمحت يا استاذ .....يا استاذ
انا: مين
؟: انا هنا بص فوق
انا: افندم اي خدمه(لقيت وش سبحان الخلاق بيكلمني ومخبي جسمه ورا درابزين السلم
؟:لو سمحت ممكن طلب
انا: امري يا فندم عيوني
؟:طب ثواني
واختفت الست شويه وبعدين لقيتها نازله لابسه روب قماش وهيه نازله كام فيه بعض من الهوا الخفيف اللي طير حته صغيره من الروب من تحت كانت كافيه لأني الأحظ انا الست دي مش بني أدمه دي ميتقلش عليها غير اسد ومن العيار التقيل ......... المهم........نزلت وقالتلي
؟:انا اسفه اني هعطلك
انا:ولا يهمك
؟: اصلي انا ساكنه جديد في الشقه اللي فوق حضرتك علي طول ولسه ساكنه امبارح بليل(ملحوظه/انا جيت من الشغل الساعه 3 الفجر فملحظتش ان الشقه اللي فوق فيها حد)
انا: يا فندم شرفتينا ويا رب نكون جيران كويسين مع حضرتك
؟:**** يخليك حضرتك زوق قوي .....معلش انا كنت بغسل وبعدين في حته من الغسل بتاعي وقعت علي التنده بتاعه حضرتك وحاولت اجيبها من فوق معرفتش فممكن حضرتك تجيبهالي
انا: قوي قوي
؟: بس انا مكسوفه قوي اصلها حته يعني شخصيه جدا بس هعمل للضروره احكام
انا: طب حضرتك ممكن تخلي ابن حضرتك او جوزك ينزل يجيبها
؟: انا ماليش غير بنت واحده عندها 15 سنه وجوزي نايم ولو ضربت جنبه قنبله مش هيصحها قبل الضهر اصله بعيد عنك من النوع اللي بيشرب
انا: طب اتفضلي يا فندم احنا هنفضل واقفين علي السلم كده ؟
؟: مرسيه بس اصلي سايبه الغسيل للبنت
انا: لا و**** اتفضلي
المهم دخلت واحنا بنكمل كلام
انا: هوه جوز حضرتك بيشتغل ايه
؟: جوزي كان مسافر بره في عمان وقعد هناك 15 سنه اتجوزني وسافر علي طول وجه السنه دي وهيقعد بس ولاد الحرام هناك علموه الشرب والحاجات دي فمقضيها سكر لحد الصبح بس هوه لسه بيفكر يعمل مشروع هنا في مصر
كنا وصلنا للتنده
انا: هيه وقعت فين بالظبط
؟: هنا
جبت سلم وفتحت درفه الألوميتال من فوق عشان انا عامل فوق التنده حاجه زي الشباك الصغير عشان اقفل اللأميتال الكبير وافتحه هوه للتهويه...المهم طلعت علي السلم وبصيت لقت حاجه روز مكعبله في بعض مديت ايدي وجبتها كانت تعتبر ناشف
؟: من فضلك متفردهاش
انا

بشكل كوميدي) ليه هيه فيها قنبله ولا ايه
؟: (ضاحكه)لا اصلها تكسف شويه
انا: يا ستي عادي يعني هتكون ايه ؟؟؟(قولتها ونيتي سليمه و**** وفوجئت بالرد)
؟: ستياني
انا حست اول ما سمعت الكلمه اني هقع من علي السلم بصيت في عينيها لقيت نظرتها اتغيرت 360درجه نظره كلها كسوف وشرمطه وشهوه...مسكت الستيان وتعمدت افرده بشكل يوحي بأنه اتفرد غصب عني
؟: يا خبر
انا: مالك ؟ عادي .... بس ايه ده كله ( بهزار) لما فردت الستيان لقيت حجمه بيقول انا بسند بطيختين مصنوعين من الملبن
؟:هعمل ايه ماهو من الزمن
حسيت من كلمتها اننا دخلنا في مرحله جديده فبدأت بتحويل اسلوب الكلام مابين هزار وشرمطه وكان لازم اعمل اختبار قلب الهجوم
انا: انتي اسمك ايه
؟: ناهد
انا: ماهو باين
تحولت ضحكتها الأنثويه الرقيقه لضحكه اشبه بضحكه امرأه مومس او تشتهي الجنس
انا
مكملا) امال يعني مش باين عليكي حاجه
؟: لا لا لا حاسب ده بس عشان روب ولابسه من غير هدوم من تحته بس لو ركزت هتلاقي حاجات ممكن تعورك....انت اسمك ايه
انا: محمد
؟: يعني مش باين
ضحكنا سوا
انا: ايه رأيك نشرب كوبيتين كابتشينوا
؟: والغسيل ؟
انا : مش هنكمل حاجه ولا خايفه من بنتك
؟: لا بنتي لو غبت عنها بالسنين مش هتسأل فيه......هات ياعم خلينا نروق
دخلت اعمل الكابتشينو ووانا رايح المطبخ قفلت باب الشقه لجس النبض لقيتها عادي ووانا رايح المطبخ بدأت تتكلم معايا
؟: تلفزيونك ده شكله غريب
انا: ده مسرح منزلي
؟: اه انت باين عليك رايق قوي ..........انت متجوز؟؟
انا: مطلق
؟: يا حرام
انا: ميصعبش عليكي غالي
دخلت اعمل الكابتشينوا وبيني وبينكوا حطيتلها حاجه تخليها تهيج جدا جدا جدا هيه حاجه للشباب ومش فياجرا بس لو الست خادتها والنبي لو هيه مين ممكن تاكلك بعد 15 دقيقه من شربها (لو عايزين تعرفوها ده موضوع تاني)
المهم جبت الكابتشينو وهيه كانت بتهابر مع التلفزيون عشان تفتحه لقيتها بتقولي
؟: انت جايب تلفزيون يبضن عليك؟
انا: يبضن؟؟؟
؟: اه مش احنا بقينا اصحاب يبقي مالوش لازمه الكسوف
انا: طب مادام مافيش كسوف ما تقلعي الروب اللي محررك ده
؟: لا دا انا لو قلعته تبقي مصيبه
انا: هوه فيه حد معانا يا ستي اقلعيه وخدي راحتك
؟: اوك
وقلعت الروب..............قلعت الرووووووووووووووووووووووووب يا جماعه....................قلعت الروووووووووووب يا اخواننننننننننننننننننننننننننننااا ااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااا
ويا ريتها ما قلعت
انا لقيت قدامي علي مستوي نظري كورتين من الجلي الأبيض جدا وفيهم حبيتين كريز وسط وفلق البزاز عايز زبر حمار يدخل بينهم وعلي الرغم من انها كانت لابسه جلابيه بيضا بس كانت مبلوله وكل حاجه باينه
لاقتني متنح لبزازها ومش عارف اتكلم لقيتها بتقولي
؟:انت عمرك ما شفت واحده
انا: واحده وانتي اي واحده
ضحكت ضحكه شرموطيه عاليه حسيت ان جوزها صحي منها
؟: طب اقعد اقعد خلينا نروق ونشرب الكابتشينوا وتروح شغلك
انا: كس ام شغلي
؟: انت قليل الادب
انا: من بعض ما عندكم
عادت الضحكه مره تاني وبصت لقت زبري زي عمود النور جوه البنطلون فضلت تشرب وتبص لزبري من تحت لتحت وتبص للتلفزيون لحد ما الموضوع اشتغل ولقيتها بتقولي
؟: انت مش حران انت كمان
انا: قوي
؟: طب ما تقلع
انا: لو قلعت انا مش مسئول فيه حاجات هتضرب وممكن تزعلي
؟: يا عم اقلع خليه يشم نفسه
قلعت خالص ملط
؟:يخرب بيت ابوك ايه ده انت امك كانت بتتوحم علي حمار (وعادت الضحكه)
ومنضفه لمين بقييييييييي
انا: للي عايز يدوقه
؟: طب ممكن ادوقه؟
انا
في ذهول من الموقف كله ) تحت امرك
وبدأت في مص زبري كأكبر عاهره في العالم بأدت بالراس وهيه ماسكه بيضاني من تحت وفضلت لحد ما بدأت تنيك بقها في زبري وتلحس زبري من تحت وبيضي
؟: افتح رجلك وارفع نفسك قوي
رفعت رجلي وبدأت في لحس الجزء اللي بين بيضاني وخرط طيزي ولسانها عامل زي الصنفره الناعمه حسيت ان روحي بتتسحب مع كل لاحسه من لحستها...وراحت نازله علي خرم طيزي وفضلت تلحس فيه اكتر من 10 دقايق
؟: ايه الطيز دي كلها انت بتتناك فيها؟
انا: يا متناكه هوه انا زيك يا شرمطه
؟: طب يلا دوقني لسانك
وراحت قالعه الجلابيه ولفت توريني طيزها........ونظرا لجمال طيزها الساحق انا مش هينفع اوصفه حيث انها مرفوعه كأنها علي ونش ومشدوده كأنها حديد وطيره كأنها ميه وناعمه كأنها ازاز
انا: جوزك الخول ده نايم وسايب الطيز دي لمين
؟: ليك(وعادت الضحكه)
رفعت رجلها الشمال علي أيد الكنبه والتانيه علي الأرض وبدأت في لحس اشهي كس بالعالم نازل منها عسل واكتر كمان وراحت لافه نفسها
؟:عليك وعلي طيزي قطعها
ونامت علي الأرض وفتحت طيزها بيأيدها لأول مره في حياتي ياجماعه بجد الاقي خرم طيز روووووووووووز..........تصوروا روووووووووووووووووووووووووووووووز
وبدأت الحس الحس الحس الحس الحس لحد ما حسيت اني رقي نشف ...راحت مفلقسه وفتحت كسها علي الأخر رحت مدخل زبري وكأنه دخل في فرن وانا بنيك وادخل واطلع وادخل واطلع وهيه تصوت وانا عمال اشتم فيه يا بنت المتناكه يا شرموطه يا لبوه وهيه تقلي كمان اضربني وانا اضربها علي طيزها و ضهرها اشتمني وانا اسب والعن فيها وهيه ماسكه بزازاها وتشد فيهم
وراحت لافه ونايمه علي ضهرها ورافعه رجليها قوي
رحت نايم عيل بزازها وقعدت امص في الحلمه وبزازها وتحت بزازها ورقبتها وراجع تاني علي الحلمه وبعدين قعدت بين رجلها ورفعتها قوي وبدأت ادخله مره في كسها وبعدين اطلعه وادخله مره في طيزها واعيد تاني اكتر من 10 مرات ومحستش بنفسي غير وانا واقف وشايلها وشي في وشها ورجليها ألأتنين علي دراعي وزبري في طيزها راشق راشقه من الكتاب وبعمل بيها وضع الكنغر (علي فكره هيه خفيفه اقوي ورشيقه قوي) وفضلت لحد ما حسيت بأنها بتتبول علي عضوي وهيه بتصرخ
؟: يا كسسسسسسسسسسسسسسس اممممممممممممممكككككككككككككككككككك كك بجييييييييييييييييييييييييييييييييي يبببببببببببببب بببببببب
وانا في نفس اللحظه كنت بنزل
ووقعنا احنا الأتنين سوا علي الأرض لأني حسيت اني جسمي خلاص مش شايلني لأني كنت بنيكها وانا بطنطط بيها في الشقه
راحت قايمه باسياني وقيلالي بحبك
وفي لمح البصر كانت لابسه الجلابيه والروب وقالتلي
؟: ستياني ده تذكار يا نور عيوني
وطلعت علي شقتها......................
انا بكتب الرساله دي دلوقت وانا عريان ملط وسائل شهوتها لسه علي زبري وقبل ما استحمي
يا جماعه القصه دي صدقوني 100% بجد ومش هينفع احلف بأكتر من كده عشان حرام

• عجبني
التفاعلات: زبہيہ حہيہحہآنہ, Mar3shly, Mada6666 و 2 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو ايه اسم اللي شربتهولها وهيجها؟؟؟؟؟

جيد

• عجبني
التفاعلات: بعشق البزاز الملبن الكبير
اسمه ايه اللي حطيته في الكابتشونيه

تمام..وجميله جدا..ومصدقينك يعم من غير حلفان انها حقيقيه وحصلت بساهم حاجه المهيج اللى حطيته لها فى الكابتشينو ده اسمه ايه ضرورى اوووى...قول عادى يعنى عشان نجربه..ولو حتى فى الخاص بعد اذنك ياغالى...

كلنا عاوزين نعرف حطيت ايه😂

كذاب وقصه مسروقه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%