NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة البداية - حتى الجزء السادس 18/2/2022

Zero abotreka

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مقدمة
اولا: انا اول مره تقريبا اكتب قصه او احاول حتي اني اكتب حاجه
القصه دي تعتبر خيال كامل مفيش فيها اي حاجه من الواقع علشان الواقع مستحيل يحصل أو يتحقق فيه حاجه ذي دي.
ثانيا : انا قريت قصص كتير جدا سواء هنا او علي المنتدي القديم مشفتش حاجه شبيها للقصه دي انا هحاول علي قد ماقدر اجرب أن يكون فيه تشويق دا غير أن القصه مافيهاش جنس كتير

الشخصيات
  • انا اسمي زين العشماوي من سوهاج ( عندي 24 سنه جسمي يعتبر رفيع مش هقول رياضي لاني مش من محبين الاكل اسمراني شعري متوسط اسود وشكلي يعتبر عادي زبي طبيعي ذي الناس الطبيعيه مش كبير ولا صغير طبيعي حوالي 18 سنتي )​
عائلتي مكونه من اربع افراد ابوي وامي واختي وانا
  • ابويا الحاج ابراهيم العشماوي 54 سنه راجل عصامي رفض ورثه من أبوه وقرر يعتمد علي نفسه من صغره حالته الماديه مقدرش اقول غني ولا اقدر اقول فقير متوسط الحال شغال مدير مدرسة.​
  • امي عايده ربة منزل 45 سنه (الوصف مش مهم ملهاش دور ف القصه)​
  • اختي تسنيم 20 سنه في كلية علاج طبيعي ( ملهاش دور في القصه )​

الجزء الأول
تبدء وانا عندي ١٧ سنه وانت فب أولي ثانوي كنت دايما شاطر في المدرسه لاني مش اجتماعي خالص مليش اصدقاء نهائي كنت دايما قاعد لوحدي مهتم بدراستي وخلاص بس كان في افكار كتير ف دماغي ليه انا مش ذي الناس احاول اقرب من دا ودا لكن كان في حاجة بتمنعني اني اقرب من حد مش خوف لا كنت بحس أن مفيش حد ممكن يفهمني أو يفهم انا ليه شكاك كنت بحاسب نفسي يوميا علي اي حاجه انا بعملها حتي لو كانت مش مهمه بس كنت بخاف من الغلط بخاف حد يزعل مني لاي سبب ويمكن دا كان سبب المشاكل بيني وبين ابويا دائما انا ليه حابس نفسي ليه مش بخرج بس كان ردي انا كدا مستريح اكتر لا باذي حد ولا حد ياذيني وبعد كدا اكتشفت اني كدا علشان كنت بخاف لحد ياذيني ف أهلي مش فيا انا عمري ماخفت علي نفسي
البدايه :
كنت يوم ف المدرسه عادي ف الفسحه قاعد لوحدي ف الحوش قاعد بسمع اغاني ف الهاند فري ومش مركز مع حد بس وانا قاعد واحد جديد لسه جاي المدرسه اول مره أشوفه
جيه وقعد جنبي وجاي يتعرف عليا انا في الوقت دا مفكرتش كتير انا كنت خدت قرار اني هحاول اتعرف علي الناس واتعامل معاهم عادي
انا : زين العشماوي
هو: محمود عبد العزيز
انا : انت جديد هنا انا اول مره اشوفك
محمود: لسه منقول جديد من مدرسه ف القاهره انا واهلي
انا : شرفت سوهاج بس ايه اللي يخليك تسيب القاهره وتيجي هنا
محمود : ابويا لسه منقول هنا شغل جديد ابويا ظابط شرطه واتنقل هنا
انا : علشان كدا خير ياعم المهم انت ليك اخوات ولا لا
محمود : ايوه عندي أختين واحده اكبر مني بسنه والتانيه من سني معانا هنا في المدرسه
انا : تمام
محمود : وانت عندك اخوات
انا : ايوه اخت واحده اصغر مني ب اربع سنين لسه ٦ ابتدائي
محمود : بس انت ليه قاعد لواحدك
انا : بحب اقعد مع حالي كدا مابحبش اقعد مع حد
محمود : يعني انت مدايق اني قاعد معاك
انا : لا عادي لو مدايق مكنتش هكلمك عادي 😂
محمود : طيب ياعم اكيد هنكون صحاب
انا : انشاء .... معرفة خير
انا: يلا بينا نطلع الحصه الفسحه خلصت
محمود: يلا انت في فصل كام
انا : أولي رابع وانت
محمود : أولي سادس بس اختي معاك في أولي رابع
انا : خلاص يلا بينا
دخلنا الفصول وخلصت الحصص وطلعت من المدرسة ماشي في الطريق مروح ولقيت حد بينده عليا من ورا ببص لقيته محمود وقفت استنيته
انا : اذيك يامحمود
محمود: ايه ياعم ماستنتش ليه نمشي سوي
انا : معليش طلعت من الفصل مشيت علي طول متعود علي كدا بقي
محمود: ولا يهمك اعرفك دول اخواتي البنات زينب اللي معاك في الفصل ودي ابتسام في سنه تانيه
انا : اهلا وسهلا منورين سوهاج
زينب وابتسام : دا نورك يا زين
ومشينا روحنا وطلعو ساكنين في العمارة اللي قصادنا
طلعت البيت فتحت ودخلت امي قاعده جوه
انا: اذيك يا حاجه عامله ايه
امي : اذيك ياحبيبي عملت ايه النهارده
انا : ولا حاجه الطبيعي بتاع كل يوم بس اتعرفت علي واحد لسه منقول عندنا النهارده جايين من القاهره
امي : بجد اتعرفت علي حد ولا بتقول كدا وخلاص
انا : لا بجد يامي انا قررت اتعرف علي الناس واتعامل معاهم
امي : جدع ياحبيبي بس اوعي يكون مش كويس
انا : مسير الايام تبين بس شكله محترم
امي : ماشي ياحبيبي المهم انت جعان ولا هتستني ابوك لما يجيب اختك ويجي
انا : هما اكيد زمانهم جايين هستناهم وخلاص انا هخش اخد دش واغير
امي : ماشي روح
دخلت خدت دش وغيرت هدومي كان ابويا جيه هو واختي من المدرسه وطلعت اتغديت ودخلت قاعد اذاكر لغاية بليل وبعدين نمت
تاني يوم نازل رايح المدرسه لقيت محمود وأخواته نازلين برده ندهت عليه ومشيت معاهم
محمود : ايه انت امبارح طلعت مانزلتش تاني ولا روحت دروس ولا حاجه
انا : لا مانا مابخدش دروس بذاكر لواحدي
محمود: ليه يعني
انا : عادي مسئلة تعود مش اكتر
محمود : شكلك دحيح
انا : ولا دحيح ولا حاجه ياعم
محمود : ماشي يا سيدي مش هحسدك 😂😂
انا : 😂😂😂😂 يلا ياعم
روحنا المدرسه وعدت الأيام وكنت اتصاحبت علي محمود وأخواته وطلعوا ناس محترمه وداخلين علي الامتحانات بتاعت الترم الاول في الفتره دي دي محمود كان بيجيلي البيت وانا بروحله وعادي
في يوم بليل لاقيت تلفوني بيرن ولاقيته محمود
انا : عاوز ايه يازفت
محمود : ياعم بطل دح وتعالي نخرج شويه انا مخنوق
انا : ياعم عندنا امتحان عربي بكره وتقولي تعالي نخرج انت عبيط ولا ايه
محمود : ياعم زهقان
انا : لا ياعم مش خارج بعد الامتحانات نعمل اللي احنا عاوزينه
محمود : طب تعالي ذاكر معايا حتي مخنوق ياعم من القاعده لواحدي
انا : ولا انزل من علي دماغي روح لأختك تذاكرلك مهي دحيحه

محمود : ياعم لا بتخنقني
انا : خلاص ذاكر لوحدك اعتمد علي نفسك يافاشل
محمود : دا انت عيل بضان امشي ياعم مش عاوز منك حاجه
وقفل

قعدت كملت مذاكره ونمت صحيت الصبح روحت ندهت عليه ردت عليا زينب من فوق
زينب: اطلع يازين محمود لسه بيلبس
انا : لا مش طالع قوليله ينجز بس
زينب: ماشي
وقفت تحت اكتر من نص ساعه وبعدين لاقيتهم نازلين وانا متعصب وعلي أخري
انا : ايه ياعم دا كله بتلبس
محمود : ياعم انت اللي جاي بدري
انا : ماشي امشي هنتاخر
روحنا الامتحان وانا حليت الامتحان كان سهل وخلصت في نص الوقت وطلعت بره وشويه ولاقيت زينب طالعه ومحمود لسه جوه
انا : هو اخوكي بيعمل ايه دا كله الامتحان سهل
زينب : لا مهو مش بيحب يطلع بدري
انا: يادي النيله طيب اقعدي ياستي نستناه
وقعدنا بره نص ساعه وهو لسه مطلعش قعدنا راجعنا الامتحان سوي وهو. لسه بردو
انا : ايه دا كله انا قايم اشوفه
زينب : اقعد هو جيه هناك اهو
محمود طالع وباين عليه مدايق
انا : مالك يازفت
محمود: ياعم مفيش سبت نقطتين في النحو
انا : ياعم احا دا كله جوه وتقولي مخلصتش
انت بتستهبل
محمود : ياعم اللي حصل المهم يلا بينا
انا : يلا ياعم
روحنا وخلصت الامتحانات وكله تمام والنتيجه خلاص هتظهر النهارده لاقيت محمود بيرن عليا
انا : ايه ياكسمك انا موريش غيرك
محمود : ياعم انت تعرف غيري انزل انا تحت تعالي نروح نجيب النتيجه
انا : طيب نازلك اهو
نزلت وروحنا جبنا النتيجه وطلعت الاول علي المدرسه
وزينب الرابعه ومحمود السابع علي المدرسه
انا : مانت كويس اهو بكسمك كنت بتقول هشيل وتطلع السابع
محمود : بس يلا دانت كنت بتطلع اول واحد ومابتخدش دروس وتطلع الاول
انا : يخربيت عينك هتموتي
محمود : ياعم فكك المهم انت هتعمل ايه في الاجازه
انا: ولا حاجه هروح اقعد علي اللاب بتاعي في حاجه في دماغي بنفزها كدا .... تظبط
محمود: ايه هي دي
انا : بعدين هقولك
انا : يلا بينا
محمود : يلا اما اشوف اخرتها معاك
انا : كل خير ياحوده
روحنا وقعدت في البيت
فتحت اللاب وكملت اللي كنت بعمله
اللي هو ايه
الجزء الثاني
فعلا الحياه عباره عن قرارت ولازم كل واحد يكون سيد قراره
الجزء دا بمناسبه حلوه كتبته وانا مبسوط اوي من امبارح بعد فوز المنتخب امبارح مبروووك الصعود و.... يكتب البطوله من نصيبنا

وقفنا الجزء اللي فات وانا فاتح اللاب بعد ما النتيجه ظهرت
اقولكوا كنت بعمل ايه
كنت سمعت عالم كان بيقول أن الإنسان بيستخدم 10% من قدرات عقله بس
فكان بيسال نفسه طب ايه اللي ممكن يحصل لو انسان استخدم 100% من قدرات العقل البشري
كان الرد الطبيعي اللي ممكن يتقال
أن الإنسان ممكن يتحكم في العالم بدماغه ممكن يسخر كل حاجه لخدمته
بس علشان توصل للقدرات الكامله لعقلك
صعب ان لم يكن مستحيل بس انا كان بقالي اكتر من سنه بدرس في الموضوع وكان شاغل تفكيري
لدرجه صعبه جدا لغاية ماقدرت اوصل أن الإنسان ممكن يتحكم في عقله عن طريق
التدريبات الذهنيه عن تريق التأمل اليومي
من 8ساعات ل 15 ساعه يوميا
كان الموضوع صعب جدا بس خلاص
كنت قررت اني احاول
ولو قدرت يبقي انا حققت المستحيل
بس انا كنت مؤمن اني هقدر علشان كدا كنت لازم احاول
وفعلا النتيجه ظهرت واحنا ف اول شهر 2 سنه 2017
ومعايا 15 يوم انا مقرر اني هتدرب فيهم مش 15 ساعه بس لا 18 ساعه في اليوم بس اهم حاجه في التدريب دا هو التركيز الكامل لازم يكون المكان في حته هادية جدا يكون الصوت في اقل حاجه مش موجود اللي يكون موجود هو صوت الطبيعه اللي هتاثر علي عقلك وتوصل درجة تفكيرك القوه الكامله علشان كدا أنا قولت أن انسب مكان ليا أنه يكون ف كهف أو اي حاجه في الصحراء بس أن شاب عمره 16 سنه لسه مكملش 18 من عمره صعب وأن ابويا مستحيل يوافق فكان لازم يكون في حل بديل مؤقت علي الأقل لو لاقيت فيه امل هجرب اني اروح كهف في الصحراء وعلشان كدا المكان اللي ممكن اقدر أركز فيه هو كان ف السطح بتاع العماره بتاعتنا اللي هي 25 دور يعني المكان عالي جدا وانا كنت عامل حاجه شبيهه بقعده عربي علي قدي كدا فوق
نروح لاول يوم من ايام التدريب صحيت الساعه 6 الصبح
وطبعا ابويا وامي استغربوا انا ايه اللي مصحيني بدري كدا في الاجازه والأغرب طبعا اني بره القوضه بتاعتي وبفطر معاهم المهم فطرت معاهم وطلعت فوق السطح وبداءت تدريب الساعه 6.30 للساعه 12 تأمل وزهني صافي مش شاغل تفكيري باي حاجه غير قدرات العقل القصوي وفعلا كنت حاسس براحه غريبه مش شاغل بالي بالدنيا ولافي اي تفكير أو اي حاجه تشتتني المهم بعد الساعه 12 كنت جعان جدا نزلت علشان اكل
وبعدين اطلع تاني الساعه 1 وفعلا طلعت وكملت بنفس الطريقه للساعه 6 المغرب ونزلت كلت تاني وطلعت كملت للساعه 12 بليل ونزلت فتحت اللاب وبداءت اذاكر برمجه وتصميم برامج وهاك ولاقيت نفسي بحفظ اي حاجه في اقل من ثانيه مجرد ما اقراءها مره وحده الاقي نفسي حافظه وفاهمه
عرفت ساعتها اني فعليا موضوع التأمل دا بيساعد جدا وكنت مبسوط فشخ المهم كملت علي نفس الطريقه لمدة عشر ايام طبعا الكل مستغرب وابويا بالذات كان مستغرب بس في نفس الوقت هو مبسوط اني مش قاعد دائما ف القوضه وهو فاكر اني بخرج اتفسح بس هو اهم حاجه عنده وسؤاله المكرر في الفتره دي اوعا تكون بتعمل حاجه غلط بس طبعا كنت بطمنه المهم بعد مرور العشر ايام كنت وصلت اني خلصت تعليم جميع لغات البرمجه وبقيت اقدر اصمم اقوي البرامج الكاملة والنادرة اللي ممكن اي إنسان يحاول يشتريها باي فلوس ممكن علشان هو عارف ومتأكد أنها هتساعده جدا وكمان كنت بقيت اقوي هاكر علي مستوي العالم وكنت اقدر اصد اقوي هجوم لاي مجموعه من الهكر باسهل طريقه ممكنه وكمان ابعتله فيرس بسيط انا اللي عامله يدمره جهازه باسهل طريقه ممكنه من غير ماهو يعرف انا مين ومن سابع المستحيلات أن أي واحد يعرف الهاك اللي واقف قدامه وفعلا قدرت ادمر اقوي مجموعه من الهاكر اللي شغالين في جهاز المخابرات الإسرائيلية (جهاز الموساد الإسرائيلي)واخد من عنده معلومات تدمر إسرائيل كلها بسهوله والفتره قدرت اعرف أني بقيت بتحكم في
قوه عقلي بنسبة 50% وكمان بقيت اقدر اتكلم اغلب لغات العالم بس بردو كنت حاسس اني لسه محققتش حاجه من اللي عاوزها أو نفسي فيها
وعلشان كدا قررت اني لازم اطلع الصحرا في أي كهف بس كان في خوف جوايا كان هو اللي ماخرني اني انفذ اي حاجه وعلشان كدا قررت اني لازم يكون في تدريبات قتاليه في اليوم الجاي اللي هو اليوم 11
وفعلا قدرت أتقن جميع مهارات الكونج فو في يوم واحد ودا انجاز مستحيل اي كان أنه يحققه في يوم المهم روحت الصحرا في اليوم اللي بعده عند كهف موجود في منطقة وادي الجان وطبعن انا مكنتش اعرف بس قضيت اول يوم وانا بتمرن سواء التدريب الذهنيه أو التدريبات القتاليه بس بليل حصل حاجه غريبه جدا بعد مخلصت تدريب وقررت اني انام في أول الكهف سمعت اصوات غريبه اكيد كنت خايف بس كنت مؤمن ..... أن طول مانا بفكر في حاجه كويسه واني ناوي اخدم الناس مش بعمل كدا علشان اني اسيطر علي العالم أو اذي حد هكون كويس ف حاولت انام وفعلا اول ليله عدت من غير اي حاجه وصحيت تاني يوم مع طلوع الشمس وبدأت مرحله تانيه من التدريب وكانت دي المرحله قبل الاخيره وهي اقدر اطلع اي ذكريات حصلت معايا طول عمري حتي وانا *** الموضوع مستحيل بس كنت لازم اعمل كدا وفعلا ابتديت احاول افتكر اقرب حاجه الاول حصلت معايا مثلا من سنه وانا في 3 اعدادي بعد ما فات حوالي 5 ساعات وانا بحاول بس مش عارف افتكر اي حاجه لاقيت نفسي تلقائى بتمرن علي فنون قتاليه تانيه فنون قتال ممنوعه حاجات انا نفسي معرفهاش وكنت قادر اتحكم في جسمي بسهوله بعمل حركات غريبه انا مش قادر اعرف هي اسمها ايه حتي في حاجه جوايه هي اللي بتحركني بالطريقه دي بداء عقلي يكلمني
انا : هو ايه اللي بيحصل مش انا اللي بتحكم ف جسمي
نفسي : لا مش انت دا عقلك اللي انت خليته يوصل لمرحله من القوه اللي ممكن ينفجر بيها
انا : لا يبقي انا لازم اخلص التدريب دا في اقل من خمس ايام ولازم اكون انا المتحكم في عقلي
نفسي : ايوه كدا لازم انت تفكر في طريقه تخليك انت المتحكم الوحيد والا هيحصل انفصام في شخصيتك وهيبقي صعب انك تتحكم في الشخصيه التانيه
انا : اكيد مش هسمح ب حاجه ذي دي امال انا بتمرن ليه علشان شخص تاني هو اللي يتحكم في لا انا بتمرن علشان اتحكم في العالم واكون الحاكم بتاعه كله عاوز أوحد العالم كله لازم اصلح حاله لازم مايباقش حد محتاج ولا اي حد مسيطر علي حد تاني لازم يكون في عدل علشان اكتر مقوله انا بسمعها
كل ماسال علي العدل والمساواة
يترد عليا( لقد مات عمر )
نفسي : يبقي هنقدر لازم نكمل تدريب
انا : انا هكمل واللي يحصل يحصل واكيد هنجح
وفعلا بدأت تاني تدرب ذهني كامل لمدة عشر ساعات كاملة وفعلا قدرت اني افتكر كل الذكريات اللي حصلت معايا السنين اللي فاتت
بس اكتر حاجه ديقتني بعد مافتكرت الذكريات اللي فاتت كانت ايه اللي خلاني ابقي انسان انطوائي وقافل علي نفسي

عوده فلاش باك
وانا في سنه تانيه اعدادي لما شفت اكتر انسانه كنت بحبها لدرجه الجنون كنت شايفها ملاك
انسانه مكنتش اقدر اوصفها ولا كنت حتي ممكن حد يتكلم عليها لما لاقيتها بتخوني مع اعز صاحب ليا
كان اسمها (ايه) وهي فعلا كانت ايه جمال وأدب واخلاق ( أو دا اللي كنت فاكره ) مع صاحبي اللي كنت بقول عليه اخويا (صالح ) ولما جيت اوجهم قالتلي انا اصلا كنت واخداك كوبري علشان اوصل لصاحبك بصراحه في الأول كنت زعلان منها بس زعلي الاكتر كان اني الخيانه جت من صاحبي الوحيد

عوده من الفلاش باك
وعلشان كدا بقيت الشخص اللي انتو شايفنه دا مليش صحاب نهائي معنديش ثقه في حد
بس بردو قولت لنفسي كدا احسن لو كنت لسه بحبها وهو صاحبي عمري ما كنت هفكر اعمل اللي انا بعمله دلوقت
المهم خلصت تدريبات ذهنيه علشان الذكريات بس في نفس المرحله دي كنت عاوز احاول أتقن التحكم بالعقول بس ماكنتش عارف اذاي أو ايه اللي ممكن اجرب عليه
بس فاجأه سمعت صوت ف دماغي بيقولي التحكم بالعقول
سهل جدا عن طريق التنويم المغناطيسي باستخدام قدرات دماغك وعينك والتركيز الكامل
انت دلوقتي اقوي واحد بيركز في اي حاجه وينسي الدنيا
بس لازم تحاول تتحكم في الوقت اللي انت بتوصل فيه لحالة التركيز الكامله ودا تحدي بالنسبه ليا
وخلص اليوم ودخلت انام بس بردو سامع نفس الأصوات بتاعت الليله اللي فاتت بس المره دي مش صوت واحد لا دا اكتر تقريبا صوت 3 أشخاص بيتكلم.
بلغه انا مش فاهمها بس دا صوت حريمي وف نفس الوقت في خيال بس مش شايف حد معرفتش انام ومش عارف أركز في اي حاجه ممكن تخليني اشوفهم بس بعد اكتر من ساعه الصوت دا اختفي انا خوفت بس النوم كان اقوي من الخوف خصوصاً مع الإرهاق اللي انت فيه من كتر التدريبات وقله الاكل والنوم
ف نمت وصحيت تاني يوم بردو مع طلوع الشمس وبدأت تدريبات وفعلا قدرت اتحكم في الوقت اللي بوصل فيه للتركيز الكامل كان الأول في خلال ربع ساعه لكن دلوقت لا في اقل من دقيقه
دلوقتي نروح لفكرة التحكم في الزمن بس الموضوع دا انا ماكنتش مقتنع بيه هل هو حقيقه ولا دي اوهام في دماغي بس
كنت عاوز اتاكد من الفكره دي بس فيه حاجه تانيه مهمه ممكن تساعد اني اتحكم في الوقت وهي اني اتحرك بسرعه محدش يقدر يحس بيها وعلشان كدا قعدت احسب فيها الإنسان بيتحرك بسرعة 44.5 كم في الساعة وهو بيتحكم ب 1% بس من قدرات عقله فما بالك بإنسان بيتحكم ب 100% من قدرات عقله اكيد هيتحرك بسرعه محدش يقدر يحس بيها علشان سرعة الاشاره اللي هتوصل من المخ للاعصاب هتبقي في جزء اقل من الثانيه يعني ممكن الإنسان يتحرك بسرعة الضوء ودا اللي كنت عاوز احققه بس بردو كنت لازم اراعي أن مع زيادة السرعه والحمل اللي هيكون موجود علي العضلات ممكن يخليها تنفجر علشان كدا كان لازم يكون في تدريبات بدنيه مهمه في الفتره دي كان لسه معايا اكتر من عشر ساعات علي بليل انا كنت في الوقت دا الساعه 2 الظهر فقررت اني ابدء تدريب علي طول وفعلا بدأت وحققت تقدم وفعلا سرعة وصل الاشاره من الدماغ للعضلات انا مكنتش بحس بيه وواتحركت بسرعة الضوء فعلا اقدر الف الكره الارضيه في اقل من ساعه وكنت مبسوط فشخ اني وصلت للمستوي دا غير ان كمان يعتبر شكلي اتغير بنسبة 100% بقا جسمي ممشوق عندي عضلات تقني طلعت علشان انا. كنت أملس لكن دلوقت لا حسيت اني شخص تاني انا مش زين اللي كان من 14 يوم ضعيف طويل علي الفاضي معندوش اي قدره ولا حتي يقدر يشيل 25 كيله ويتحرك بيهم لا انا دلوقت ممكن أشيل 1000 كم واختفي بيهم
😂😂😂
كان لازم انام في الوقت دا كنت مرهق جدا بس كنت جعان والأكل كان خلص بس انا دلوقت اقدر اروح المدينه اجيب اكل من اي مطعم في خمس دقائق وارجع وفعلا عملت كدا اتحركت علي البلد وجبت اكل ورجعت اكلت ونمت
بس وانا رايح انام سمعت نفس الصوت اللي بيتكرر من اول ليله في الكهف بس المره دي انا مكنتش خايف لا انا كنت عاوز اعرف مين اللي بيتكلم واذاي انا مش شايفهم بداءت أركز ف الصوت جاي منين وشوفت الخيال بتاعهم وركزت في ثانيه ظهروا 3 بنات اول ماشفتهم انا قولت دول مش ممكن يكونو بنات بجد دول حوريات مش حقيقه لا دول بيتكلموا ويضحكو عليا انا باصص عليهم وساكت بداو يستغبربو انا ليه باصص ناحيتهم هل انا شايفهم كانو فاكرين أن اللي بعملو دا اكيد هبل فضلت باصص وبضحك عليهم 😂😂 بداو يتحركوا من مكانهم وانا بردو باصص عليهم وهنا قررت اسالهم انتو مين بس مش عارف هما هيفهمو ولا لا
بس قولت لو فهمو هيردو
انا: انتو مين وبتعملوا ايه هنا
بنت منهم : انت شايفنا
انا : انتو بتتكلموا عربي
بنت : انت شايفنا اذاي
انا : ذي مانتو شايفني كدا
انتو مين
بنت احنا ولاد الملك( اسفان ) ملك الجن السفلي منفين هنا من ١٠٠٠ سنه
انا : ليه منفين مش الملك ابوكو
هسميهم ب الأرقام لغاية ماعرف الاسماء
بنت ١ : لا ماهو اللي نفينا
انا: ليه
بنت ٢: علشان رفضنا نتجوز من ٣ أمراء من ملوك الجن السفلي فقرر نفينا لهنا ممنوع نزولنا المملكه ولا حتي نقدر نعيش وسط البشر
انا: طيب انتو اسماءكو ايه طيب هفضل اتكلم كدا كدا معاك ومش عارف اسماءكو ايه
بنت١: انا زفيرا
بنت٢: وانا نيشا
بنت ٣: وانا فانيسا
انا : وانا زين العشماوي
زفيرا : ماحنا عارفين وشايفنك من يوم ماجيت وايه التدريبات الغريبة اللي انت بتعملها
انا : دي تدريبات للتحكم بالقدرات الكامله للعقل وحكية الحكايه كامله
نيشا : اخيرا شوفنا واحد من البشر بيفكر ويحاول يعرف حقيقة الكون
زفيرا : مش دا المهم المهم انت قدرت توصل للقدرات
نيشا: وهل انت في حد ممكن يساعدك أنك تعمل اللي انت بتفكر فيه دا علشان وانت لواحد لو انت اقوي واحد في العالم هتموت ذي غيرك
انا : لغاية دلوقت مفيش حد انا ممكن اثق فيه أنه ممكن يساعدني وحققت تقريبا ٨٥% من قدراتي بس لسه المرحله الاخيره اللي هبداء فيها بكره الصبح
بس بما انكو سالتوا في حد بيساعدني ولا لا
ايه رايكو تساعدوني
هما التلاته : علي اخر الزمن نكون خدم ل بشري
انا قومت وقفت من مكاني بس بسرعه محدش حس بيا وبقيت وراهم انا مش اي حد من البشر
هما : مستغربين اذاي محسوس بيا
احنا هنكون خدامك اول مره منحسش بيك انت اذاي اتحركت كدا احنا محسيناش بيك خالص
انا : كل دا وانا لسه مكملتش هدفي وهوصل دلوقت عاوز اعرف منكوا طريقة التحكم بالعقول اذاي اعرف هنا بيفكرو بايه دي المرحله الاخيره من التدريبات دا ه يكون اقوي سلاح عندي
زفيرا : اول حاجه هتعملها انك تكون قريب منهم تركز في عقولهم واكيد هتعرف هما بيفكرو بايه بداءت أركز مع نيشا اوي لدرجه اني عرفت هي بتفكر في ايه
بداءت اضحك جدا اخيرا حققت القدرات الكامله ل عقلي
بس اللي ضحكني بجد هي نيشا اللي كانت بتفكر فيه 🤣🤣🤣
نيشا : انت بتضحك ليه كدا
انا : اصلك بتفكري بنفس طريقة البشر انتي متاكده انك من الجن
نيشا اتكسفت اوي 😂😂
نيشا : ماحنا بردو بنفكر في كدا وبصراحه انت السبب بس اذاي انت قدرت تعرف انا بفكر في ايه
انا : هههههههههههه 🤣🤣 ياستي ركزت ذي ما زفيرا قالت وفعلا قدرت اعرف بس لازم اقدر اعرف بعد كدا في وقت تركيز أقل من كدا
المهم لازم نرجع للي كنتي بتفكري فيه ويترا انت لواحدك ولا كلكو بتفكرو كدا
نيشا: اكيد كلنا احنا كنا بنتكلم في كدا قبل مانتكلم معاك
انا : كلكوا 😂😂 طب وكنتوا هتعملوا ايه
بس فيه حاجه انا مش فاهمها ايه اللغه اللي كنتو بتتكلموا بيها دي
زفيرا : ياعم دي لغت الجن السفلي الاصليه
نيشا : ياعم فكك دلوقت من كدا هنعمل ايه دلوقت
فانيسا : ها أنجز ياعم البيض انت ماتخلص
انا : بصوا اكيد انا ذي اي حد بفكر في الكلام دا بس انا لسه معايا بكره تدريب وخايف اعمل حاجه مقدرش اصحي الصبح ويروح اليوم ومبقاش خلصت خلوها بكره
زفيرا : واحنا معاك في اي حاجه بس هنام في حضنك 😂😂 اكيد كدا الكل عرف هما بيفكروا في ايه
انا : ماشي
فجاءة لاقيت نفسي في قوضة نوم جميله سرير كبير جدا جوا الكهف وشاشه وكل حاجه تحسها بيت كامل
انا : ايه دا احنا فين
زفيرا : دي القوضه بتاعتنا احنا اللي عملينها بس مفيش حد يقدر يشوفها غيرنا ودلوقت احنا بنخدمك يبقي تقدر تشوف كل حاجه بتاعتنا
انا : فينكو من اول يوم ظهري انكسر من النوم. علي الرمل
هما: 🤣🤣🤣🤣 معليش بقي
انا طب يلا ننام
هما : يلا 😞😞
زفيرا ( طولها ١٦٠ شعرها اصفر وطويل بيضه جدا بزازها كبيرة وطيزها اكبر بكتير ميلف علي ابوه)
نيشا( طولها ١٧٠ شعرها اسود وكيرلي قمحيه بس جميله اوي وبزازها مش كبيره اوي بس طيزها كبيغ اوي)
فانيسا ( طولها ١٦٥ شعرها اسود طويل وبيضه بزازها متوسطه
وطيزها متوسطه بس مكوره شكلها حلو اوي )
نمت في النص جات زفيرا علي يميني ونيشا علي شمالي وفانيسا لسه وقفه وشكلها زعلان
انا: مالك
فانيسا : كل واحده نامت في حته وانا انام فين عاوزه انام جنبك
(بتتكلم بطفوليه اوي)
انا: بس كدا تعالي في حضني هنا
فانيسا مبسوطه وجات جري نامت علي صدري
انا بصراحه كنت مبسوط جدا نمت وصحيت ذي مانا وهما لسه نايمين
سبتهم وقمت كملت تدريب للمغرب ودخلت تاني عندهم
لقيتهم صاحين وعاملين اكل اكلت وقعدت معاهم شويه وبعدين قولتلهم يلا بينا ندخل جوا
قامو يجرو ودخلت بعدهم لاقيتهم قالعين خالص انا كنت بقول أنهم جمال لا دا اكتر من كدا بكتير زفيرا جت عليا وابتدا تقلعني هدومي ونزلت علي ركبها ومسكت زبي ونزلت مص فيه ذي المحرومه
انا : براحه ياشرموطه هتاكليه فيه ايه
زفيرا مكمله مص وانا علي أخري وجت نيشا وفانيسا جنبها وبداءو مص هما التلاته
انا : ياولاد الكلب براحه
هما ولا هما هنا اصلا
شديت نيشا من شعرها ونزلت مص فيشفايفها ولسانها خليتها دأبت وراحت في داهيه
روحت بعديها ل زفيرا وختها علي السرير ونزلت لحس في كسها كنت بأكله مش بلحس بس وقمت واقف ماسك زبي ورازعه مره واحده في كسها اللي كان ديق اوي ونزلت رزع من اللي قلبك يحبه وهي تصرخ براحه اوووووووووووف اااااااااااه احاااااااا
زفيرا : ياعم براحه هموت
انا : بس ياشرموطه تتناكي وانت ساكته
روحت بعديها ل نيشا وجبتها مكانها ونزلت نبيك فيها وهي اااااااه كمان ارزع كمان
ااااااااوف احاااااااااااااا
كملت رزع فيها وروحت ل فانيسا ونزلت فيها بووس من شفايفها اللي شبه الفراوله ومنها براحه علي السرير ونزلت الحس كسها وحطيت زبي علي أول كسها وبضرب بيه وهي دخله بقي مش قادره وانا ولا سال فيها ومكمل لغاية مجابت عسلها ورحت مدخله براحه خالص ونزلت بنيك فيها برومنسيه وبراحه خالص وبعدين نزلت رزع علي أخري لغاية محسيت اني هجيب جبتهم التلاته تحت زبي وجبت علي وشهم التلاته وحيبت كميه كبيره اوي علشان كان بقالي فتره كبيره جدا ما ضربتش عشره
ونمنا مكانا لغاية الصبح قومنا وقولتلهم يلا انتو هتيجو معايا وكددا كدا محدش يقدر يشوفكو ولا يتكلم معاكو غيري
قالوا احنا تحت امرك يلا بينا
قولتلهم هاتو ايديكوا وانا هجري بسرعه الضوء لهناك
ضحكوا التلاته : ياعم انت ليه مش مصدق أن إحنا جن احنا هننقلك هناك من غير تعب قولتلهم معليش لسه مش مصدق يلا وفعلا نقلوني قدام اول البيت كنا الساعه ٧ والناس لسه نايمه طلعت وخبطت علي الباب فتح ابويا وسلمت عليه وسلمت علي امي اللي كانت. مبسوطين من شكلي الجديد وطريقة ضحكي واني مبسوط معتش مكشر علي طول قولهم انا هخش انا بس انا جعان امي قالتلي خش ياحبيبي نام وهصحيك علي الغداء وهعملك كل اللي نفسك فيه .

هقف هنا واستنوني الجزء اللي جاي يوم الاربع بليل

الجزء الثالث
بمناسبة فوز مصر امبارح الف مبروك لينا كلنا وعقبال النهائي
وقفنا الجزء اللي فات بعد مارجعت البيت وسلمت علي ابويا و امي وقلتلهما انا داخل انام وامي بالتي هتعمل الاكل وتصحيني

دخلت انام وطبعا كان معايا زفيرا و نيشا و فانيسا بعد ما دخلنا
زفيرا : ايه دا السرير صغير واحنا هنام فين بقي
انا : انتو مش جن ماتترزعو في اي حته انا مال امي
نيشا : نعم يعني احنا سيبنا الكهف الكبير اللي فيه اوضه اد الشقه بتاعتكوا كلها علشان نترزع في اي حته
انا كنت علي السرير
فانيسا : انا بقي كدا أو كدا انا هنام في حضنه مليش دعوه بيكو
زفيرا : اه ماهو حبيب القلب ماشي ياختي انا عارفه هنام فين بردو
جت علي يميني نامت علي دراعي
فجاءه نيشا ماتكلمتش اصلا لقيتها علي دراعي الشمال
انا : احا بقي انا هنام نفس النومه دي تاني **** بجد
هما : واحنا مالنا مش هنام غير كدا
انا : طب اتخمدو علشان امي مش هتكمل ساعه هي اكيد مجهزه الأكل اصلا هي كانت عارفه أن انا جاي النهارده ف كلها نصايه يلا ننام
روحت في النوم انا كنت تعبان اصلا من كتر التدريب
امي جت تصحيني بعد ساعه بس انا مش نايم لواحي هي فتحت الاوضه من هنا وكان التلاته صحيين واقفين بعيد امي صحتني
انا : ايه يامي
امي : يلا ياحبيبي الاكل جاهز
انا ؛ ايه دا انتي لحقتي ياست انتي انا مكملتش ساعه ايه دا سيبيني نايم كمان شويه
امي : قوم يلا انت هتستهبل احنا العصر انت بقالك كتير نايم
انا : انتي بتقولي ايه عصر ايه
امي : و.... احنا العصر بقي بطل رخامه
انا : خلاص قايم جاي وراكي اهو
بعد امي ما مشيت بصيت عن الشباك لاقيته التلاته واقفين
انا :هههههههههه ايه دا فيه ايه انتو واقفين كدا ليه 😂😂
زفيرا : ياعم امك اول ما دخلت قومنا بسرعه
انا : 😂😂 هو انتو نسيين انكو جن ولا ايه محدش بيشفكو غيري
نيشا : احنا نسينا اصلا بس خلي بالك انت كدا هيقولو عليك مجنون احنا بنتكلم كتير وانت صوتك بس اللي بره
انا : تصدقي عندك حق لازم القوضه تكون عازله للصوت ودي عليكو يلا وإلا مش هعمل معاكو حاجه تاني
هما بسرعه كانت القوضه عازله للصوت
هما : خلاص ياعم محدش هيسمعك غيرنا في ام القوضه دي
انا : ايه دا بالسرعه دي
هما : احنا في زمن السرعة يابا
انا : يابا انتو منين بقي
هما : 😂😂😂 يلا ياعم احنا جعانين
انا : نعم انتو هتاكلو معانا ولا ايه
هما: اكيد امال نعمل ايه
انا : انتو مش جن نزلوا اكل من الهوا وكلوا انا مال امي روحو كلو في اي حته ايه الهبل دا انا ناقص جن مش عارف هو ايه
هما : ياعم عاوزين ندوق طبيخ الحاجه
انا : لا بجد امشي يابت انتي وهي من هنا
قومت طلعت بره
لاقيت ابويا واختي وامي قاع*** علي السفره مستنيني
ابويا : ايه يابن الكلب كل دا نوم
انا : كنت مرهق باحاج في ايه
ابويا : طب يلا اترزع
انا : حاضر ياحاج
انا بكلم اختي : عامله ايه ياقرده
اختي : قرده في عينك
انا ؛ ماشي ياستي عامله ايه
اختي : انا كويسه بس زعلانه منك 🥺
انا : ليه بقي
اختي : علشان مرديتش تاخدني معاك
انا معليش المره الجايه بس انا جبتلك هديه معايا بعد الاكل هجبهملك
اختي : خلاص مسمحاك 😍
امي : اه يامصلحجيه اول ماسمعتي هديه خلاص مسمحاك
ابويا : اه ياقرده
اختي : اخويا حبيبي اله
انا : ماشي ياستي
قعدنا ناكل وطبعا ابويا مسبنيش اكل ها اتبسط في الغردقه ( ايوا يالمبي محدش يعرف اني كنت في الصحراء هما فاهمين اني كنت ف الغردقه بتفسح )
انا : اه يابابا اتبسط اوي
بس كانا لازم تكونو معايا
ابويا : المره الجايه
انا : خلاص ماشي
المهم اكلت وقومت دخلت القوضه بتاعتي
وقررت اول حاجه اني انزل برنامج من اللي كنت عامله علي النت من البرامج الكاملة اللي كنت عملتها في الأول
وبسعر عادي انا مكنتش عارف طبعا تسعيرة البرامج دي علشان كدا أنا
اول حاجه عملتها وهي كان اني اخترقت اليوت يوب ونزلت اعلان عن البرنامج بتاعي( اللي هو يعتبر برنامج حمايه كامل للاندرويد والايفون والكمبيوتر كمان يعتبر سيستم حمايه كامل ومفيش فيه نقطة ضعف غير نقطه واحده ومحدش يعرفها غيري علشان لو حبيت اخترق اي جهاز عليه برنامج الحمايه بتاعي بس يبقي صعب علي اي حد)
انه هينزل لمده 5 ايام مجاني وشرحت البرنامج كويس وخليته ينزل قبل اي فيديو ايا كان هو ايه
وعملت كدا علي الفيس والانستا وتويتر كمان
ونزلت البرنامج وقولت مش هبص غير في اليوم الرابع
بع*** قررت افتح تلفوني
لاقيت مكالمات كتير موصلتش طبعا التلفون كان مقفول
بس عرفت مين اللي رن
لاقيت محمود ودا انا متوقعه بس لاقيت حاجه غريبه لاقيت زينب اخت محمود
انا : ايه دا هي زينب ليه رنه عليا في حاجه غريبه
المهم فتحت الواتس لاقيتها بردو باعته رسايل كتير تقريبا كل يوم في 15 يوم اللي عده كل يوم رساله انت فين مش باين ليه وعامل ايه والكلام دا
قعدت افكر مع نفسي شويه
انا : طب محمود يسأل ويرن ماشي زينب ليه
نفسي : ياعم عادي تلاقيها معجبه ولا حاجه
انا : ياعم دي اخت صاحبي انت عبيط
نفسي : ياعم عادي وايه المشكله في كدا
انا : بص فكك المهم ارد عليها ولا لا
نفسي : اه ياعم رد دي حتة بطل اصلا
انا : بس ياعم انا مش فايق للكلام دا انا هرن علي محمود وخلاص
المهم رنيت علي محمود
انا : اذيك ياحوده عامل ايه واحشني اوي
محمود : زين الواطي كدا يامعفن تطلع الغردقه من غيري ماشي انت جيت امته
انا : وانت عرفت منين بقي اني في الغردقه ولا اني جيت
محمود : ولا بطل غباء اكيد جيت سالت عليك في البيت وعرفت انك في الغردقه وسايب التلفون مقفول هنا
انا : لا ذكي يلا طب مادا شئ متوقع منك
محمود : ماشي. هشوفك امته
انا : ياعم يلا نخرج انا زهقان اصلا
محمود : خالصه البس وعدي عليا
انا : ماشي ****
محمود : ****
نزلت روحت لمحمود بنده عليه من تحت ردت عليا زينب أخته
انا : محمود فين لبس ولا لسه
زينب : بيلبس اطلع
انا : لا قوليله ينجز
زينب : ماشي
محمود طلعلي : ياعم اطلع علي ملابس
انا : لا أنجز انا هنا اهو
انا : زفيرا
زفيرا : ايه
انا :عاوز اسمع اللي بيحصل فوق
زفيرا : ماشي
انا سامع كل حاجه
محمود : اهو ياستي مش راضي يطلع ولو عرف اني اللي اديتك رقمه هيزعل
زينب : محمود انت اخويا التوام وانا لما حسيت اني معجبه بيه قولتلك ع طول
محمود : عارف كدا كويس بس زين مختلف زين حتي لو فيه حاجه من يمته هو كمان مش هيردا يقولك علشان انا مازعلش زين مكانش ليه صحاب انا اول صاحب ليه وهو تقريبا اقرب صاحب ليا انا عارفه من فتره قليله بس لا هو انسان محترم مش عاوز اخسره
زينب : انا عارفه كدا وعلشان كدا لو لقيت انك ممكن تخسره علشاني انا هبعد ومش هحاول حتي احبه وهكسر قلبي
محمود : انشاء .... قلبك مايتكسرش ولا انا اخسر صاحبي
نرجع عندي
انا واقف تحت وفي نفس الوقت انا مبتسم علشان انا طلع اختياري لصاحبي صح وعلشان كدا قررت اني ممكن افتح قلبي تاني بس هسيبها للظروف
محمود نزل ليا تحت لقاني واقف مستنيه بس انا شكلي متغير 180 درجه مش ده زين اللي كان يعرفه الرفيع اللي كان دائما مكشر مخنوق
انا : محمود الواطي عامل ايه واحشني
محمود : انا بردو اللي واطي ماشي ياعم بس ايه التغير دا مبتسم وعملت فورمه كمان
انا : ايه رايك كدا احسن ولا لا
محمود : قالي اكيد احسن بس عملت كدا اذاي في ١٥ يوم بس
انا : سر المهنه يلا
محمود : خالصه اعم هنروح فين بقي
انا : يلا تعالي ارزعك ماتشين انا عارف انك بتحب البلايستيشن وانا كمان جدا متعه
محمود : ترزعني دا انت غلبان اوي
انا : هههههههههههه 🤣 يلا علي اللي يحاسب
محمود : يلا بس ماترجعش تعيط
انا : المايه تكدب الغطاس
روحنا البلايستيشن علشان نلعب ماتشيين قعدنا نلعب ٥ ساعات عاملين نرزع في بعض بس في الاخر النتيجه انا اللي كسبت فرق ماتش واحد بس كنت مبسوط
انا : قوم حاسب ياروح امك
محمود : حظ عوالم هنتقابل تاني وهاكلك
انا : يلا ياكوكو معليش
محمود حاسب ومشينا روحت البيت نمت ومفيش حاجه جديد مردتش ارد علي زينب لسه قولت سيبها اول الدراسه وكاني معرفش أنها هي
عدت الأربع ايام عادي مفيش جديد كل يوم بخرج انا ومحمود شويه وبليل مع زفيرا ونيشا وفانيسا اللي لاقيتها متعلقه بيا وبتحبني جدا بس عادي هي جنيه وانا بشري بس هي فاهمه دا كويس
بعد الاربع ايام معده دخلت ابص علي البرنامج لاقيت البرنامج اللي محملينه اكتر من ١٠٠ الف شخص قولت حلو اوي كدا ينزل البرنامج بقي بفلوس
خليت البرنامج هينزل لمده ٣ ايام ب ١٠ دولار بس بعد كدا ب ١٠٠ دولار لمده 5 ايام بع*** ب ١٠٠٠ لمدة عشر ايام بعد كدا هسبت سعره لمده شهر ب ١٠٠٠٠٠ دولار بعد كدا هيبقي السعر النهائي ١٠٠٠٠٠٠ دولار ونزلت البرنامج وسيبته بس ربطه بحساب ف البنك بره مصر
رجعت تاني المدرسه الترم التاني وكل حاجه ماشيه تمام مش راضي ابص علي حسابي ولا راضي ابص علي البرنامج حتي مقضيها دراسه وخروج بس في نفس الوقت بداءت احس بحاجه ناحية زينب وبداءت اقرب منها شويه ونتكلم اكتر في المدرسه او علي التلفون
بس خدت قرار اني مش هقولها حاجه دلوقت
عدي شهرين مفيش حاجه اتغيرت كنا خلاص قربنا علي الامتحانات كنت بذاكر عادي خفيف بس مكنتش محتاج اني ادح ولا الكلام دا كله دخلنا الامتحانات وطلعت الاول بردو ومفيش جديد جات الاجازه ودي كانت بداية التحول في حياتي كلها
فتحت البرنامج لاقيته واخد ريت خمس نجوم ومتحمل اكتر من ٥ مليون مره انا اتخضيت ببص علي حسابي لقيته فيه رقم انا مكنتش ممكن اتوقع رقم ذي دا ابدا
حسابي فيه ٥٠٠ مليون دولار
انا بقيت مليونير في شهر ايه دا فيه ايه
بس بردو كنت عاوز اعرف هل في شركات حملت البرنامج دا ولا كلها ناس عادي
دخلت علي سجل تحميل البرنامج لاقيت اغلي اللي حمل البرنامج شركات من خارج مصر وأشخاص أغلبهم اغنيه اوي بس مش رجال أعمال وخلاص لا دول في الباطن اوسخ ناس في العالم بداءت الوم نفسي جدا برنامج ذي دا غلط اللي انا عملته وبجد مش عارف اعمل ايه ادمر الناس دي ولا اعمل ايه .

انا هوقف هنا معليش انا يتأسف طبعا علي التأخير وان الجزء دا صغير شويه بس الفتره دي الشغل كتير دا غير اني تعبان بعتذر كمان مره وانا هحاول فعلا انزل جزء تاني بكره​

الجزء الرابع

وقفنا الجزء اللي فات بعد مارجعت الناس اللي حملت البرنامج ولاقيت أن أغلبهم ناس زباله وبجد انا مكنتش عارف اعمل ايه مع الناس دي سواء اني اقدر اخترق البرنامج بتاعي وأبلغ عنهم ولا اني ادمرهم بنفسي
بس كان خوفي اكبر بكتير بس حاولت اهدي نفسي وافكر انا هعمل ايه
بس الشيطان كان اقوي مني قدر يسيطر علي دماغي وفكره واحد بس اللي ف دماغي اني هخترق البرنامج بتاعي واللي يحصل يحصل لازم محميش الناس دي
علشان كدا أنا هكون بضيع حاجه انا نفسي اعملها
بداءت فعلا اخترق الاجهزه دي ولاقيت بلاوي عن كل الاشخاص دي اللي بيتاجر في السلاح واللي ف الاعضاء واللي في المخدرات وحاجات اوسخ من كدا بس اوسخ من انا فيه ناس بتاجر بالبنات الصغيره علشان يشغلوهم في الدعاره انا مشفتش وساخه كدا بجد
فعلا بلغت عنهم كل واحد تبع حكومته وكلهم اتمسكو تقريبا بس اللي مكونتش اعرفه أن اللي الناس اللي اتمسكت دي أغلبهم شغالين تحت منظمه واحده بس وهي المتحكم في السوق دا
المهم بعد ماتمسكو انا كنت هديت وكنت عاوز امسح البرنامج بتاعي من النت خالص بس الصعوبه مش في كدا لو انا مسحت البرنامج ومنزلتش ليه ابديت كل فتره يبقي معملتش حاجه انا كنت عامله في البدايه أنه يكون بيحمي الناس من الهاك وإن محدش يهددهم بس الموضوع طلع كله غلط عرفت اني قدام واقع اقوي أن الناس اللي هتقدر تشتري البرنامج دي اصلا ناس ف الأساس شغلها كله شمال قررت استخدم البرنامج بطريقه تانيه بداءت انزل السعر بتاعه علشان اعرف مين اللي هيحمل واي واحد شغال شمال هبلغ عنه مش هدده لازم العالم ينضف ودي كانت اول خطوه صح امشي فيها
المهم عدي اسبوع مفيش جديد الناس اللي بلغت عنها اتمسكو كلهم والبرنامج تحميله يعتبر واقف محدش بيحمله وانا مش قادر اوصل لاي حد يكون شغله شمال ابلغ عنه
قررت انزل اتفسح مع صحابي شويه نزلت انا ومحمود وزينب أخته اتمشينا شويه وروحنا مطعم عزمتهم علي اكل
هما قعدين مستغربين انا ليه دخلت المطعم دا المطعم غالي جدا بس ميعرفوش اني مليونير انا مكنتش ناوي ابين حاجه اصلا بس اكلنا وجات الفاتوره ١٠٥٠ جنيه عشوه
انا : ولا يامحمود
محمود : ايه ياعم اللي جبنا هنا يخربيتك
انا : ياعم مكنتش اعرف انه غالي للدرجه دي المهم انت جاهز علشان هنغسل الصحون باين
محمود : وحياة امك انت اللي عازم ادفع يادكر انا هاخد اختي واخلع 🤣🤣
انا : بتدبسني ياسطا انا زين اخوك عيب كدا
زينب : فيه ايه يابني انت وهو
انا : لا باخد رأيه نحلي بايه بس 🤣
محمود : دا احنا هنحلي تحليه انما ايه زي الفل 🤣🤣
انا : جرسون
جروسن : اامر يافندم
انا : واحد قهوه مظبوط وهات له قهوه ساده 🤣🤣 وهات لها عصير مانجا
الجرسون : تمام يافندم ومشي
محمود : معاك حق مهي خربانه خربانه
انا : ولا انت معاك كام
محمود : انا معايا ٥٠ واختي تقريبا ٢٠٠
انا : احا اختك معاها اكتر منك
محمود : اصل انا بشرب سجائر بقالي شويه
انا : وحياة امك بجد طب هات سجاره
محمود : ايه دا وانت بتشرب من امته
انا : ياه من يجي ٥ شهور كدا
محمود : خد ياعم
ولعت السجاره
زينب : انت بتعمل ايه يازين طب محمود فاسد انت زيه 🥺
انا : لا مانا افشل منه بشويه 🤣🤣
وبعدين فكي كدا محدش واخد منها حاجه
الجرسون جاب المشاريب ونزلها وقعدنا نرغي في اي حاجه لغايه دخل المطعم بنتين بس ايه ابطال
محمود مركز معاهم فشخ
انا : ياعم في ايه فوق كدا مالك خرمت البنات
محمود : ياعم اسكت انت متعرفش مين دول
انا : لا مين دول
محمود: دول معانا في المدرسه واحده اسمها ندين والتانيه اسمها دارين
انا : وانت عرفت منين يافالح
محمود : صحاب زينب
انا : بجد طب اغمز اختك خليها تشوفهم بس من غير قصد
محمود : ليه
انا : اسمع الكلام بس
محمود : ماشي اما نشوف اخرتها ايه
انا : اخرتها فل اغمز بس
غمزها محمود برجله هي بتبصله كدا قالها معليش خبطتك عصب أن عني
زينب : وحياة. امك عصت الكوتش
محمود : ماخلاص اهدي ياستي انا اخوكي ع فكره الولا قاعد معانا يقول قاعد مع عربجي اهدي ياوحش
زينب : عربجي ايه ياحيون
زينب : ايه دا دول ندين ودارين صحابي شورتلهم
هما ايه دا زينب عامله ايه
زينب : الحمد ... ايه اللي جابكو هنا
دارين : احنا متعودين نيجي هنا علي طول انتي ايه اللي جابك هنا ومين اللي معاكي دول انا حاسه اني عرفاهم
زينب : ياستي دا محمود اخويا وزين صاحبنا. وعزمنا علي العشا هنا بس كدا تعالي اعرفك عليهم
زينب : طبعا انتو عارفين محمود اهو اللي قاعد ودا بقي زين ودول يازين دارين وندين
انا : اهلا وسهلا اتفضلو اقعدو
محمود : اتفضلو
دارين : شكرا مش عاوزين نزعجو بس
انا : ولا إزعاج ولا حاجه واحنا ننطول ( زينب بصتلي بصه كانت هتاكلني )
ندين : خلاص ياسيدي هنقعد
ندين : المهم بقي انت عامل ايه يازين وايه الفورمه دي ماكنتش كدا
انا : ايه دا هو انتي اصلا تعرفيني قبل كدا
ندي : اكيد ياعني انا معاك في الفصل من سنه أولي ابتدائي
انا : ايه هو انتي اسمك نديم ايه
ندين : ندين الراسي
انا : نعم هنكدب من اولها ندين بشنب
ندين : ايه دا ياعم انت لسه فاكر كنت طفله
انا : لا بجد انت ندين الراسي
ندين : اه و**** دي بنت عمي حسن دارين الراسي بردو بس كانت عايشه في القاهره ولسه جايه هنا السنه دي وانت ياعم من ساعت الحوار ايه وانت خدت جنب لواحدك ونسيتنا
انا : بلاش السيره دي انا مصدقت نسيت وبداءت ارجع لنفسي المهم انتي عامله ايه وأخبارك
ندين : ياسيدي انا تمام وزي الفل بس بردو ايه الفورمه دي بقيت قمر
زينب دخلت في الحوار
زينب : ياستي لا اول السنه كان دمه اخف لكن دلوقتي بقي رخم
انا : بس يابابا
انا بكلم ندين : بس ايه رايك اعجب 😉
ندين : دانت تعجب محافظه
زينب : اقوم امشي انا كل واحد بيتكلم مع واحده هو انا جايه عازول ولا ايه 🥺
انا : هو القمر لو مشي احنا هنشوف اذاي 😍
زينب وشها قلب طماطميه
محمود : ايه ياكابتن هتعاكس اختي وانا قاعد
انا : بس يلا ركز في اللي انت فيه ( هو كان قاعد بيسبل لدارين وهي كامان )
ندين في ودني : يخربيتك كلت دماغ البنت في لحظه
انا : احنا جامدين بس
ندين : ههههه 🤣🤣 ماشي ياعم
المهم انت بخيل ولا ايه مش هتعزمنا علي حاجه
انا : انت هتشغليني مانا عارف ان المطعم بتاعكو
ندين : لا يابا انت اللي هتعزمني بردو
انا : ماشي ياستي موافق ها تأكلي ولا تشربي
ندين : لا ياعم احنا هنشرب بس
انا : ماشي بردو تشربي ايه
ندين : انا هاخد عصير مانجا
دارين : وانا هاخد عصير جوافه
انا طلبت من الجرسون اللي موجود وقعدنا نرغي شويه وزينب علي آخرها وجيه وقت الحساب لقيت محمود مره واحده ياعم هو احنا معانا فلوس
انا : اتكلم عن نفسك يابابا انا مش هعزمك لو مش معايا فلوس يادغف انا كنت بشتغلك
محمود طيب خلاص انا عاوز عصير بقي انا كمان
انا ؛ وحياة امك
المهم قمت احاسب بس ندين ماكنتش راضيه وبتقولي استني انت هتعمل ايه المطعم دا بتاعنا انت هتهزر
انا : لا ياستي لينا عزمه عندك المره دي لا ومتزعلنيش اسكتي حاسبت وخلاص المهم هاتي رقمك ياستي
ندين : رقم تلفون
وانتي يادارين
دارين اكتب : رقم تلفون
ورنيت عليهم كمان وسجلنا ارقام بعض
انا : طب احنا هنقوم بقي يلا بينا نمشي
محمود : يلا بينا
اتحركنا علي البيت
وصلت لقيت الجماعه لسه صاحين قعدت معاهم شويه وفجاءه حصل هجوم علي البيت ناس مقنعين كتير انا خدت اختي ودخلتها القوضه ولسه طالع بسرعه لقيت ابويا وامي الاتنين مقتولين انا وقفت مكاني بس لو فضلت لحظه ثابت اختي هتموت بداءت اتحرك بسرعه جدا قدرت اوقف من خلالها الوقت وجبت سكينه من المطبخ ودبحت الاربعه اللي كانو جوا نزلت تحت ابص لقيت اتنين كمان بره قتلتهم وطلعت فوق لقيت واحد ورا الباب انا مكنتش شايفه خدت طلقه في ظهري بس اقتلته ودخلت عند اختي لاقيته بتعيط جامد انا خلاص معتش قادر اقف وخايف لحد تاني يجي
ناديت بصوت عالي زفيرا
زفيرا ظهرت شافتني جات تجري عليا
انا :انت لوحدك ليه
زفيرا : اخواتي في الكهف انت ندهت عليا بس استدعيهم
انا : ايوا بسرعه
جم الاتنين فانيسا ونيشا
انا : بسرعه ابويا وامي علي اقرب مستشفي فعلا اتحركو
زفيرا كانت لسه واقفه
انا : زفيرا خديني انا واختي ويلا وراهم انا مش قادر اتحرك
زفيرا خدتني روحنا المستشفي
انا اول ماوصلت هناك الدكاتره جم
انا : بسرعه ابويا وامي ابوس ايديكوا ووقعت اغمي عليا اختي جنبي بتعيط
خدوني علي غرفه العمليات طلعو الرصاصه
انا حاسس اني فايق بس لا انا مش شايف حاجه انا لسه مافوقتش
المهم طلعت من غرفة العمليات فضلة في الغيبوبه اسبوع
بعد أسبوع انا فوقت ببص جانبي لاقيت اختي قاعده ماسكه ايدي
انا : تسنيم بصوت مش باين
تسنيم : زين انت كويس
قامت تجري تجيب دكتور
الدكتور : حمد .... علي السلامه يابطل
انا : ابويا وامي
الدكتور : شد حيلك
انا : لا لا لا مش ممكن انا السبب ملحقتهمش
الدكتور اهدي انت لسه فايق من غيبوبه بقالك اسبوع
انا بعيط جامد مش ممكن يكونو ماتو
تسنيم زين اهدي انا مليش غيرك دلوقت اهدي
انا في دماغي زفيرا
زفيرا ظهرت انا : مين اللي عملها
زفيرا : لسه مش عارفه
انا : لا تحاولي توصليله هوريه نار جهنم علي الارض
هولع في العالم كله
زفيرا : اهدي بس ابقي كويس وهعملك اللي انت عاوزه
انا : ماشي اختي بتروح ولا قاعده جنبي من يومها
زفيرا : كلنا جنبك من يومها محدش مشي نيشا وفانيسا قاعدين قدام الباب علشان لو حصل اي هجوم تاني
انا : ماشي انا هخلي اختي تروح انت معاها ماتسييهاش ولا لحظه لو دخلت الحمام انتي معاها
زفيرا : حاضر
انا : تسنيم
تسنيم : نعم
انا : خلاص انا بقيت كويس قومي روحي ومتخافيش من اي حاجه انا معاكي وفي ناس هتحرسك
تسنيم : مش هقدر اخش البيت وانت مش معايا معتش ليا غيرك
انا : مين اللي دفن ابوكي وامك
تسنيم : جات ناس بيقولوا انهم اعمامنا من أسوان هما اللي دفنهم كانو عاوزين يدفنوهم هناك بس انا مرديتش ادفنو هنا في الترب اللي بابا كان شريها
انا : اعمام وظهرو دلوقت ماشي بعدين نشوف الكلام دا المهم انا عاوز أخرج من هنا
تسنيم : مش هينفع انت لسه فايق يومين ونخرج
انا : ماشي محدش من صحابي جه
تسنيم : محمود وزينب بيجو كل يوم وبنتين تنين بس انا معرفهمش
بعدها بشويه دخل ناس انا معرفهمش
انا : انتو مين وعاوزين ايه اتكلم راجل كبير
انا عمك اخو ابوك واسمي ابراهيم ودا عمك مصطفي
انا : اعمامي اول مره اسمع أن ليا اعمام
عمي ابراهيم : كل شئ باوان يابن اخوي
انا : صح كلامك بس ايه اللي يثبتلي انكو اعمامي
عمي ابراهيم : انت مش مصدق العيب مش عليك العيب علي ابوي اللي ترد اخوي لما اتجوز من بره العيله قوم انت بس وابقي كويس وانا هحكيلك كل حاجه
قعدو معايا شويه واختي قاعده ماسكه ايدي مش راضيه تسيبها وفجاءه سمعت صوت ضرب نار بره اختي خافت جدا
انا : تسنيم ماتخافيش
انا في دماغي : زفيرا نيشا فانيسا كل اللي بيضرب نار يموت
زفيرا : تمام
انا : عاوز واحد حي في الكهف
بس طلع عمي ابراهيم ف لحظه كان في ناس كتير من رجالتهم بره كل اللي كانو بيضربو نار علشان يدخلو عندي ماتو
عمي ابراهيم دخل تاني وقال : ماتخافش طول مانا موجود
انا : ماتقلقش انا مابخافش وحقي هجيبه لو في جهنم
عمي : جدع راجل من ظهر راجل
المهم دلوقت انتو هتيجو معايا البلد وسط اهلكوا
انا : اهلنا هو احنا لينا اهل كمان
عمي : اكيد ليك عيلتك من أكبر عائلات الصعيد كلها
انا : وكنتوا فين
عمي : بعدين ياولدي
انا : مش هسيب بيتي ومش هرجع في حته انا اتولدت هنا وهموت وادفن جنب ابوي
عمي : وبعدين معاك دانت دماغك ناشفه بعدين نتحدث
انا : الكلام في الحته دي مات مش هنتحدث فيه واصل
عمي : ماشي يابن اخوي اللي انت عاوزه
انا : عاوز امشي من هنا
تسنيم : وبعدين معاك قولنا مش هينفع عاوز تسيبني لواحدي
انا : ماتخافيش عمر الشقي بقي
قعدت اختي جنبي مش راضيه تخليني اطلع من المستشفى وانا مش عاوز ازعلها
بعديها بشويه لقيت محمود داخل هو وزينب ودارين وندين
محمود : الف سلامه عليك يا خويا
انا : .... يسلمك متحرمش من سؤالك
محمود : ماتقولش كدا معذتك عندي كبيره اوي
انا : تسلم ياحبيبي
ندين : الف سلامه عليك قلقتنا
انا : .... يسلمك
دارين : الف سلامه
انا : .... يسلمك
زينب بتعيط : الف سلامه عليك
انا : بطلي عياط انا بقيت كويس
زينب : حاضر
قضيت اليومين في المستشفي بس عمال بفكر مين اللي ممكن يكون وراها
انا ؛ مين اللي وراها
نفسي : اكيد حد من الناس اللي انت سلمتهم
انا : ممكن اه وممكن لا بس الاغلب الناس اللي وراهم مش هما
نفسي : في الغالب انت صح بس ايه العمل احنا منعرفش مين اللي وراهم
انا : هعرفه وهخليه يتمني الموت
بعد يومين خرجت وروحت البيت بس خليت تسنيم تاخدني المدافن وكان معانا محمود صاحبي
انا وصلت عند المدافن قعدت علي الارض وقعدت اعيط جامد
انا : بعد كل اللي عملته مقدرتش احميكو انا السبب في اللي حصل مش هسيب حقكو يضيع
انت خلفت راجل يابا حقك مش هيروح
روحت البيت مكنتش قادر ادخل البيت بس دخلت علشان تسنيم اللي مرديتش تدخل القوضه بتاعتها وجات معايا قوضتي
تنام جنبي
احنا كنا بليل محمود نزل روح وانا قعدت انا وتسنيم شويه بعدين تسنيم نامت جنبي علي السرير بقالها ١٠ ايام صاحيه جنبي
انا قعدت شويه افكر هعمل ايه وبعدين قررت ولاقيت الحل جبت اللاب بتاعي وفتحت الدرك ويب .

يترا مين اللي عملها دا اللي هنعرفو الجزء الجاي يوم الخميس

الجزء الخامس

طبعا انا اسف علي التأخير بس للظروف خارجه
المهم انا هنزل جزء كمان اخر الاسبوع

وقفنا الجزء اللي فات وانا في البيت انا واختي بس وانا بفكر مين اللي عمل كدا محدش عارف مين حتي الجن اللي معايا مش عارف بس أنا قولت ممكن اعرف
فتحت اللاب بتاعي ودخلت علي الدرك ويب
لاقيت فيه اوردرات اغتيال ب اسمي كتير اتنين منهم فشل بس لسه كتير اكتر من ١٥ اوردر معنا كدا ان ممكن في اي لحظه يحصل هجوم عليا تاني واختي معايا لا مش هقدر يحصلها حاجه ممكن اموت
قعدت كتير مش قادر اوصل لحاجه مين اللي ورا قرارات الاغتيال دي مش لاقي اي حاجه بس لازم هوصل
نمت جنب اختي خلاص معتش قادر افكر بس مش عارف انام برده ابويا وامي في خيالي وابويا بيقولي اختك
وانا قاعد بعيط جامد بس من غير صوت بس خلاص كدا
قررت انام فعلا نمت وصحيت الصبح بدري واختي لسه نايمه سبتها نايمه وقومت خرجت بره ورنيت علي عمي ابراهيم
انا : صباح الخير اذيك ياعمي
ابراهيم : صباح الخير ياحبيبي عامل ايه النهارده
انا : تمام بخير عمي انا عاوز ايه الحكايه وانتو كنتو فين
ابراهيم : بص ياحبيبي شويه كدا وهاجي عندك وافهمك
كل حاجه بس فوق كدا علي ماجي مسافة الطريق
انا : ماشي ياعمي في انتظارك قفلت معاه
اما اشوف بقي ايه الحكايه القديمه دي
بعد ساعه اختي صحت وطلعت بره القوضه بتدور عليا زين انت فين
انا : تعالي ياتسنيم انا هنا اهو
جت جري اترمت في حضني وبتعيط بردو
تسنيم : انت روحت فين صحيت مالقتكش خوفت عليك
انا : ياحبيبتي ماتخافيش من حاجه خالص وانا معاكي انا قاعد هنا في الصاله من بدري مرديتش اصحيكي بس
تسنيم : ماشي اوعي تسيبني انت كمان
انا : ماتخافيش من حاجه مش هسيبك انا معاكي اهو المهم بطلي عياط اللي حصل حصل كل واحد ليه وقت دا وقتهم بطلي عياط خلاص
تسنيم : حاضر .... يرحمهم
انا : ي.... المهم عمك ابراهيم جاي دلوقت علشان نعرف ايه الحكايه وبعدين هكرر سواء هنعيش هنا ولا هنروح معاهم ماشي
تسنيم : ماشي ياحبيبي اللي تشوفه
بعد ساعه كدا عمي جيه وانا طبعا كنت لسه بشرب القهوه مع سيجاره اول ماعمي خبط قومت افتح الباب وطفيت السيجاره طبعا
ابراهيم : اذيك يازين
انا : تمام اتفضل ياعمي
عمي : بص يا سيدي انت عاوز تعرف ايه
انا : انتو اذي اعمامي وانا معرفش عنكو حاجه وايه اللي حصل زمان عاوز اعرف كل حاجه بس ثواني تسنيم اعملي قهوه ليا ولعلمك وخشي جوه
تسنيم : حاضر
انا : اتفضل ياعمي انا سامعك
عمي : بص ياسيدي اول حاجه الكلام دا حصل وابوك لسه صغير اول حاجه ابوك ماسموش ابراهيم لا انا اللي اسمي ابراهيم بس هو اختار الاسم دا علشاني لان ابوك يعتبر هو اللي مربيني لانه الكبير ابوك اسمه جمال زين ابرهيم خالد العطار من عيلة العطار من قنا مش من سوهاج ولا عيلتكو اسمها العشماوي ابوك وهو في الكليه كان هنا في كليه سوهاج اتعرف علي امك وحبها ولما جيه يقول لجدك زين رفض علشان احنا مابنتجوزش من بره العيله ابوك رفض وقاله لا انا هاتجوزها جدك طرده بره العيله ابوك مشي وعلشان احنا منعرفش عنه حاجه غير اسمه وجيه عاش هنا في سوهاج بس انا كنت عارف وكنت علي تواصل دائما مع ابوك بس من ورا جدك علشان لو كان عرف كان طردني انا كمان وانا ابقي كداب لو قولت ماخفتش لا خوفت منه بس في آخر أيامه كان نفسه يشوف ابوك وانا كلمته بس ابوك رفض ومرديش وانا كنت جاي لابوك قبل الحادثه ب اسبوع علشان يجي يشوف أبوه بس جدك مات قبلها بيوم وبعدين انا عرفت اللي حصل وجيت علشانكو انا وعمك مصطفي وجدك قبل ما يموت كتب ورث ابوك نص الورث واحنا النص الباقي وعلشان كدا عاوزاك تيجي معايا عند اهلك تشوف ستك وأهلك وتتعرف عليهم
انا : ماشي ياعمي انا موافق اجي معاك بس سؤال انت ليه هتديني نص ورث ابوك وانت اخوك مات مامكن تقول هو مات وخلاص
عمي : ابوك هو اللي مربيني وأخواته كلهم بيحبوه وكان نفسهم يجو بس موت جدك مخلاش حد عارف يجي
انا : خلاص ياعمي ماشي هاجي معاك النهارده بس في حاجه انت لازم تعرفها انا كل الورث اللي عندك والفلوس انا مش عاوز حاجه عاوز كل حاجه باسم اختي بعد ما تغير اسمها انا مش هغير اسمي دلوقت علشان في حاجه انا هقولك عليها بس بعد اما نروح هناك عند العيله
عمي : اللي انت عاوزه هعملهولك بس دا حقك ليه عاوز تسيبه دا فلوس كتير
انا : هعرفك كل حاجه ياعمي
عمي : ماشي اجهز انت واختك علي اخلي الرجاله تجهز العربيات
انا : حاضر
انا : تسنيم
تسنيم : نعم ياحبيبي
انا : اجهزي علشان هنروح مع عمك
تسنيم : حاضر
المهم جهزنا انا واختي واتحركنا علي قنا علي نجع العطارين بعد فتره وصلنا قصر كبير جدا
عمي : تعالي ياحبيبي
انا : حاضر وراك اهو ياعمي
نزلت انا واختي مع عمي ودخلنا القصر لاقيت ست كبيره قاعده في أول الباب اول ماشافتنا داخلين قالت تعالي ياحبيبي في حضن ستك تعالي قعدت تعيط كتير في حضني وبعدين سلمت علي تسنيم وسلمت علي مرات عمي ابراهيم اسمها ابتسام وعلي ولاده علي وجمال وأصول بنته وقال ل علي طلع ولاد عمك قوضهم فوق يريحو علشان يتعرفوا علي بقيت العيله علي العشاء
طلع معانا علي فوق ورانا القوض بس تسنيم رفضت تنام لواحدها وجات معايا قوضتي دخلنا القوضه قوضه كبيره جدا تقريبا قد الشقه اللي احنا كنا قاعدين فيها كلها دخلت قعدت علي السرير تسنيم جات قعدت جنبي علي السرير كان نفسي اقولها علي اللي انا ناوي اعمله بس خايف من رد فعلها هي لسه صغيره بس بردو اللي انا ناوي اعمله صعب عليها انها تستحمله بس قولت استني الاول اشوف عمي هيقولي ايه علشان انا بردو مش كبير المهم تسنيم نامت في حضني وانا كمان نمت صحيت علي خبط علي الباب
انا : ايوه مين
اصول : انا اصول بنت عمك بابا بيقولك يلا العشا والجماعه تحت
انا : حاضر جاي اهو
قومت طلعت وصحيت تسنيم وطلعت لاقيتها بتخبط علي قوضه تسنيم
انا : اصول تسنيم معايا اهي هي بتنام معايا
اصول : خلاص ماشي خليها تلبس وتيجي معاك انا ماشي
المهم دخلت خدت دش ولبست وتسنيم دخلت تاخد دش وتلبس انا قاعد مستنيها علشان ننزل سوي نزلنا تحت قاعد علي السفره عمي ابراهيم ومراته ابتسام وعياله وعمي مصطفي ومراته منار وعياله حسن وإبراهيم ومنه بنته وعمتي سوميه وجوزها احمد وعيالها قمر وهبه سلمت عليهم انا وتسنيم واتعرفنا علي بعض وتسنيم ماسكه في أيدي ستي ندهت عليها وقالت لها متخافيش انتي وسط اهلك ياحبيبتي
ستي اسمها مريم وعندها ٧٠ سنه
عمي ابراهيم : عنده ٤٥ سنه
ابتسام مراته : ٤٠ سنه
علي وأصول تواءم : ١٨ سنه من سني
جمال : ١٤ سنه من سن تسنيم
عمي مصطفي : ٤٠ سنه الصغير في اخواته
منار مراته : ٣٥ سنه
حسن : ١٦ سنه
ابراهيم : ١٢ سنه
منه : ١٤ من سن تسنيم وجمال
عمتي : ٥٠ سنه
احمد جوزها : ٥٢ سنه
قمر : ٢٢ سنه
هبه : ١٨ سنه

تسنيم : حاضر ياتيته
ستي : اقعدي ياحبيبتي جنبي يازين اقعد جنب ولاد عمك ياحبيبي
قعدت جنب أصول وعلي بس قاعد ساكت مابكلش وتسنيم ستي بتاكلها بالعافيه
عمي ابراهيم : مالك يازين مابتاكلش ليه
انا : معليش ياعمي بس مش قادر اكل معليش انا هقف بره شويه لو حد بس يعملي قهوه
ستي : لا كل الاول انت مكلتش حاجه وعمك بيقول انك مافطرتش كمان
انا : مليش نفس بجد ياستي معليش
انا : بعد اذنكوا انا واقف بره
عمي ابراهيم : ماشي يازين
نده علي حد من الخدم تعملي قهوه
بعد ما طلعت بره
عمي مصطفي بيكلم تسنيم : عامله ايه ياحبيبتي
تسنيم : انا بخير ياعمو
عمي مصطفي : طيب ياحبيبتي كلي .... يرحمهم ماتخافيش من اي حاجه خالص احنا كلنا اهلك وجنبك
تسنيم : انا مش خايفه علي نفسي انا خايفه علي زين من ساعت مافاق وهو متغير مابياكولش ومابينامش خالص ويبقي مطمنه وهو جنبي بس
عمي مصطفي : ماتخافيش احنا هنتكلم معاه
عمي ابراهيم : كلي يابنت الغالي كل حاجه هتتحل
ستي عماله تاكلها
انا واقف عمال بفكر ومولع سيجاره وبشرب قهوه اقول لتسنيم ولا لا
وعمال بحرق في سجاير بعد شويه طلعلي ابن عمي ابراهيم علي وقف معايا
علي : ايه يازين قومت ومكالتش وبتشرب قهوه وسجاير بس من غير اكل فك كدا .... يرحمهم ياعم قدرهم كدا
انا : معليش ياعلي بس دا مش قدرهم انا السبب في كل حاجه مش قادر اصدق أنهم ماتو بسببي ومش هرتاح الا اما اعرف مين اللي وراي موتهم واجيب حقهم بس خايف علي تسنيم
علي : ياعم بسببك ليه انت عملت ايه
انا : معليش ياعلي انت ابن عمي يمكن اكون لسه عارفك النهارده بس احنا من سن بعض بس مش هينفع اقولك علشان هخاف عليك انت كمان بس لو حصلي حاجه تخلي بالك من تسنيم انتو إخوتها وولاد عمها انت وأخواتك وولاد عمك وعمتك
علي : فيه ايه يازين انا ابن عمك يعني اخوك بتوصيني علي اختي وبعدين ياعم ماتخافش من حاجه الأول كنت لواحدك دلوقتي لا احنا جنبك هنقدر نحميك عرفني في ايه
انا : معليش ياعلي سبني براحتي
علي : ماشي يازين براحتك بس فك وتعالي ندخل جوه
انا : روح ياعلي وانا شويه وجاي علشان عاوز عمي ابراهيم في موضوع
علي : ماشي
دخل علي وانا وقفت شويه شربت كمان سيجاره ودخلت لقيت ستي قاعده وواخده تسنيم في حضنها اول ماشفتي دخلت
ستي : تعالي يازين جنبي
انا : حاضر ياتيته وروحت قعدت جنبها
ستي : ليه ماكلتش وريحتك سجاير كمان وبتشرب قهوه بس ليه كدا ياحبيبي
انا : معليش ياستي مليش نفس للاكل بقي والسجاير والقهوه تعود بس من كتر الزهق
ستي : بس كدا غلط ياحبيبي
انا : ماتخافيش ياتيته ابنك جمال مخلف راجل انا بعرف افصل كويس شويه كدا وهبقي كويس
ستي مايلت علي ودني : ماشي ياحبيبي بس خلي بالك علشان تسنيم
انا : عمي ابراهيم بعد اذنك كنت عاوزك انت وعمي مصطفي في موضوع
عمي ابراهيم : تعالي ياحبيبي ندخل المكتب
قومت انا وعمي ابراهيم وعمي مصطفي وانا قايم خت علي في أيدي تعالي يعلي معانا
دخلنا جوها عمي قعد علي المكتب
انا : بصوا ياجماعه لازم الكل يبقي عارف دلوقت انتو اهلي وانا هعمل حاجه بس لازم تقفوا معايا
عمي ابراهيم : فيه ايه يازين هتقلقنا ليه
انا : ماتخافش ياعمي انا هقولكوا علي اللي حصل واللي انا بفكر فيه
اللي حصل أن انا بحب البرامجه علشان كدا الفتره اللي فاتت انا عملت سيستم حمايه كامل ونزلته علي النت للبيع وكدا بس اللي حصل أن اللي اشتري البرنامج دا عصابات وناس من الموساد الإسرائيلي والمافيا الايطالي وناس غيرهم كلهم اوسخ من بعض بس انا كنت عامل نقطة ضعف في البرنامج دا علشان اعرف اشوف مين اللي نزل البرنامج دا ولما شوفت كدا أنا اخترقت الناس دي وبلغت عنهم كلهم طبعا اتسجنو بس تقريبا كدا أن دول عرايس في ايد ناس اكبر منهم بكتير واللي حصل بعد كدا اني الناس حولت تقتلني اول مره مات فيها ابويا وامي والمره التانيه بتاعت المستشفى ومش عارف المره الجايه ايه اللي ممكن يحصل علشان كدا انت لما جيت وقولتلي علي حكاية ابويا انا قولتلك هتغير اسم اختي بس صح
عمي ابراهيم : صح ولسه مش عارف بردو انت عاوز توصل لايه
انا : ياعمي انا لازم اموت قدام الناس دي انا لما دخلت علي الدرك ويب اللي بيتحط عليه اسم الناس اللي مطلوب اغتيلهم لاقيتي اسمي كامل وعليه بدل الاوردر الواحد اكتوبر من ١٥ اتنين منهم فشل الباقي لسه معني كدا أنهم هيحاولو تاني كتير انا دلوقتي لسه داخل ٣ ثانوي واختي في ٢ اعدادي انا هعمل ايه انا خايف علي تسنيم وكدا مش هيسكتو وعارفين أنها نقطة ضعفي وعلشان كدا أنا لازم اموت
عمي ابراهيم : يعني ايه تموت انت لو حصلك حاجه اختك مش هتستحمل
انا : علشان كدا أنا هعيش الفتره اللي جايه دي عادي لغاية مهما يحاولو تاني بس اول ماهيحصل انا لازم هما يعرفوا اني مت وانا هختفي سنه ولا اكتر لغاية ماعرف مين اللي عمل كدا ومش هسيبه
وانا هقدر اعمل كدا كويس بس المشكله كلها في تسنيم لو عرفتها مش هتستحمل ولو معرفتهاش بردوا مش هتستحمل علشان كدا شور عليا اعرفها ولا لا
عمي ابراهيم : يعني انت واخد القرار وبتعرفني بس وبتقولي اشور عليك تعرفها ولا لا
يابني انا هقدر احميك انت عارف يعني ايه عيله العطار احنا اكبر عيله في الصعيد تقريبا احنا اللي حاكمين الصعيد
انا : ياعمي حتي لو انت اللي حاكم الصعيد اوردرات القتل اللي علي اسمي مش من مصر حد تقدر توصله لا دي من بره مصر لو حصل واي حد من العيله حصله حاجه انا عمري ما هعرف اسامح نفسي
ياعمي انا اقدر احمي نفسي كويس بس لو انا مش موجود وحد حصله حاجه بسببي وانا مصدقت لاقيت اني عندي أهل معليش ياعمي سبني المرادي بدماغي واي حاجه تانيه انا هسمع كلامك فيها علشان انت شبه ابويا في كل حاجه انت وعمي مصطفي وعلي اللي من النهارده هو اخويا مش هينفع
عمي ابراهيم : ماشي يازين انت مش هتعرف اختك بس بعد ماتنفذ اللي انت عاوزه انا هعرفها بيني وبينها ماشي
انا : تمام ياعمي وانت ياعلي ذي ما قلتلك اختي امانه في رقبتك
علي : اوعي تخاف عليها في رقبتي اختي وهحميها لاخر يوم في عمري
عمي مصطفي : متخافش علي تسنيم يازين بين أهلها وانت متخافش هتبقي كويس جمال اخويا عرف يربي ابنه بيخاف علي اللي منه
انا : تشكر ياعمي يلا نطلع بس بعد اذنكوا محدش يعرف حاجه علشان تسنيم
عمي ابراهيم وعمي مصطفي : ماتقلقش كله هيبقي تمام يلا بينا
عمي ابراهيم : بس عاوز منك وعد الاول
انا : وعد ايه
عمي ابراهيم : لو احتاجت رجاله أو سلاح أو فلوس تطلب علي طول وكدا أو كدا انا هفتح حساب باسمك تسحب منه
انا : حاضر ياعمي بس بلاش اي حساب انا حسابي في فلوس كتير مش محتاج فلوس ولو احتاجت اي حاجه هطلبها
عمي : ماشي يازين يلا بينا نطلع
طلعنا قعدنا مع الجماعه شويه وطلعنا ننام تسنيم بردو جت نامت جنبي
انا : ايه ياتسنيم مش هتنامي بقي ف قوضتك خايفه من ايه انا جنبك
تسنيم : انا مش خايفه انا عاوزه اكون جنبك بس
انا : خلاص ياستي اللي انتي عايزاه براحتك نامي في حضني
المهم من بكره اسمك هيتغير لاسم عيلتك الحقيقي وهتنقلي هنا في المدرسه اللي هنا علشان بداية السنه الجديده اللي بعد شهرين دي
تسنيم : ماشي ياحبيبي وانت مش هتنقل معايا
انا : لا مش هنقل علشان انا داخل ٣ ثانوي وهناك انا عارف المدرسين وكدا بس هجيلك كل اسبوع وانت هنا مع اعمامك وستك ماشي
تسنيم : لا مش هنقل انا هاجي معاك
انا : ياحبيبتي هو انا هسيبك انا جنبك اهو لسه شهرين علي بدايه المدرسه سيبيها لساعتها بس
تسنيم : ماشي اما يجي وقتها
المهم قعدت شويه انا وتسنيم وبعدين هي نامت انا طلعت اقف ف البلكونه اشرب سيجاره وافكر في الزمن الغريب دا افتكرت زفيرا اللي بقيت بعرف اتواصل معاها هي واخواتها وهما بعيد في الكهف مجرد مانده عليهم يجو علي طول المهم قولت انده علي زفيرا
انا زفيرا تعالي عاوزك
زفيرا ظهرت جنبي : اؤمر يازين
انا : عرفتي مين اللي عمل كدا مين اللي حاطط أوامر الاغتيالات دي
زفيرا : للاسف لسه بس اللي عرفته أن الأوامر دي طالعه من اسرائيل بس عن طريق مين لسه ماعرفتش بس هعرف قريب
انا : تمام لازم في اقرب وقت ممكن ولازم تراقبيني الفتره اللي جايه انتي وأخواتك اي تحرك غريب تبلغيني علشان انفذ اللي انتي سمعتيه تحت اكيد
زفيرا : ماشي بس انت عرفت منين اني سمعت اوعا تقول انك شوفتني تحت
انا : انت ناسيه انا مين ولا ايه مش لازم تظهري علشان اشوفك انا بشوفك مجرد مابتيجي حتي لو عامله لنفسك اخفاء انتي ناسيه ولا ايه انا شفتكو اذاي
زفيرا : خلاص ماشي
انا : بعد كدا لو انا مقولتلكيش تيجي تراقبي من بعيد
زفيرا : حاضر
انا : يلا روحي وسلمي علي اخواتك لغايه وقت التنفيذ وهاجي اعيش معاكو هناك في الكهف
زفيرا : تمام سلام
المهم دخلت نمت جنب تسنيم
صحينا تاني يوم نزلنا تحت فطرنا وقعدنا مع الجماعه
المهم عدي شهر ومفيش اي تحرك من الجماعه اللي بره وانا مستغرب الهدوء دا
بس كنت قاعد مستني التحرك بتاعهم بردو
المهم بعديها بيوم نزلت انا وعلي ركبنا العربيه وروحنا كافيه قاعد انا وعلي اللي بقي اقرب واحد ليا الفتره اللي فاتت (كنت علي تواصل دايم مع محمود وشلت فكرة زينب أخته من دماغي خالص)
قاعدين فجاءه
زفيرا في تحرك بره خلي بالك
انا : تمام وقت التنفيذ المهم علي مايحصلوش حاجه ماشي
زفيرا ماشي
انا : علي ماتقوم تجيب سجاير من بره وتيجي
علي : مالسجاير قدامك
انا : علي انا هموت ناو بس علي صدري كدا بس ماتتحركش دا قناص انا هوهمه دلوقت وانت تاخدني علي المستشفى
علي اذاي
انا : ماتخافش علي اخوك المهم مش هوصيك علي اختك
علي ماتخافش
انا : تمام زفيرا الرصاصه ماتوصلش كيس ددمم هنا مكان النقطة دي بسرعه
القناص ضرب الرصاصه طبعا ماوصلتش بس كيس الدم انفتح وانا وقعت علي طول
علي كمل التمسليه وقام يجري عليا وشالني في العربيه للمستشفي
علي وهو في العربيه هو شايف ددمم بس مش عارف انا عايش ولا لا وانا مش راضي اصحي علشان يكمل بنفس القلق المهم كلم أبوه وعرفه عمي حصلنا علي المستشفى انا دخلت قوضة العمليات بس انا صاحي مفيش حاجه الدكتور دخل اول ما دخل انا ندهت عليه قرب عليا قولتله اطلع انده عمي ابراهيم من بره وهو هيفهمك طلع الناس دي من هنا وقولهم أن الحاله دي ماتت الدكتور مش فاهم بس عارف عمي ابراهيم
نفذ من غير كلام دخل عمي ابراهيم مع الدكتور ومعاه علي فهم الدكتور والدكتور عرف هيعمل ايه
الدكتور: انت هتاخد حقنه بنج دلوقت وعمك هياخدك علي المدافن وكدا
انا : لا مش هاخد بنج تسنيم هتدخل دلوقت ومتخافش انا بعرف امثل كويس اني ميت
الدكتور : براحتك
انا : عمي يلا نفذ اللي اتفقنا عليه
عمي : تمام
عمي طلع بره وهو بيعيط وقال لتسنيم تدخل تودعني
تسنيم انهارت دخلت جنبي انا سامع كل حاجه
تسنيم : انت مش قولت مش هتسيبني ليه كدا تسيبني لواحدي هموت من بعدك يا خويا وانهارت خدها عمي وطلع دخلت بعدها اصول لواحدها من غير ماحد يشوفها
اصول : كدا تموت قبل ماقولك اني من يوم ماشوفتك وانا بحبك كدا مش هحب حد بعدك انت حبيبي بس وقعدت تعيط جنبي شويه وبعدين طلعت اول ما طلعت.
انا : ايه دا اصول بتحبني ياه معليش بقي مش مكتوب ليا اني اسمعها منك وانا مفتح وارد عليكي. بس هرجع وهقولك أني من يوم شوفتك وانا بحبك وهحميكي ماتخافيش لسه شويه صغيرين وهرجع
عمي دخل وقف جنبي :احنا هنعمل ايه
انا : هتجيب نعش وتحطني فيه بس مش هيكون انا هتقول للدكتور يجيب جثه من التلاجه هتدفن مكاني وانا همشي ومتقلقش عليا بس بسرعه يلا علشان القناص عاوز يتأكد علشان يوصل الجماعه اني مت وانا هكون وراه ماتقلقش
عمي : ماشي
عمي نزل ونفذ كل حاجه وزفيرا كانت جنب القناص اللي فعلا عمل اللي كنت متوقعه وراقب وعرف اني مت وبلغ جماعته اني مت هنا انا ابتسمت وقلت كدا هبداء اللعب وانا مش خايف يلا بينا .

الجزء اللي جاي هنعرف ايه اللي زين هيعمله

الجزء السادس
وقفنا الجزء اللي بعد مازين مات وادفن خلاص
في الوقت دا زفيرا كانت بتراقب القناص اللي هيوصل اني مت خلاص علشان تعرف مين اللي ورا الاوردرات دي
بس للاسف بردو موصلتش لحاجه علشان الاوردر متاخد من علي الدرك ويب يعني من غير معرفة مين اللي طالب
المهم قررت ارجع البيت بتاعنا تاني في سوهاج وهغير اسمي لاي حاجه لفتره علشان اعرف اتحرك براحتي
وفعلا روحت البيت وغيرت اسمي وكل حاجه بقي اسمي مازن ياسر الدوسري
الاب ياسر متوفي هو الام ووحيد يعيني محدش يعرفني بس بردو اني اقعد في نفس البيت مش هينفع علشان كدا روحت وقابلت عمي ابراهيم تاني يوم
انا . عمي دلوقت انت لازم تودي شهادة الوفاه المدرسه بتاعتي وتنقل تسنيم هنا
عمي .ماشي هعمل كدا بس انت ناوي علي وايه واقول لتسنيم دلوقت ولا امته
انا .لا شويه كدا علشان محدش يحث بالتغير وانت حاولوا تهدوها بالنسبه للي انا ناوي اعمله ماتخافش انا هنزل اسكندريه وهقدم علي المدرسه هناك بس عاوز ورق علشان اعرف اقدم هناك ومحتاج مكان اقعد فيه بس الورق يكون باسم مازن ياسر الدوسري
عمي. تمام خد دا مفتاح شقه هناك والورق نص ساعه ويكون جاهز
انا . تمام انا هوصل مشوار كدا واجي علي ماتكون خلصت
نزلت روحت عند قوضه تسنيم من غير حد ماياخد باله تسنيم منهاره ومش عاوزه تعيش من غير ابوها وامها وأخوها اللي ماتو في اقل من شهريين بس مش ناسيه وصية اخوها أنها تكمل حياتها وهو معاها في كل مكان مش مصدقه أنه مات بس خلاص اللي حصل حصل وقفت في القوضه وقالت
انا عارفه انك عايش مش مصدقه وعلشان كدا أنا هكمل في حياتي ولو انت عايش انت هتيجي ليا تاني انا عارفه اني اهم عندك من نفسك ونزلت تحت عند ستها عادي
تسنيم . تيتا انا جعانه
تيتا . حاضر ياحبيبتي 10 دقائق والأكل يكون جاهز
تسنيم .ماشي ياتيتا ياعثل المهم ماتخافيش اخويا مماتش وانا عارفه بطلي عياط وصيته محدش يعيط عليه ابدا
تيتا .حاضر يانور عيني المهم انتي كويسه
تسنيم . انا تمام كله هيبقي ذي الفل المهم ياتيتا هي اصول فين
تيتا . اصول فوق اندهيلها علشان تأكل معاكي
تسنيم . حاضر هروح انديها
تسنيم طلعت عند اصول فوق
تسنيم . ي أصول يلا علشان ناكل
اصول قاعده بتعيط . تعالي ياتسنيم
تسنيم .مالك ياصول خلاص .... يرحمه امسكي نفسك
اصول . مات قبل مايعرف اني بحبه
تسنيم .بكره تحبي حد تاني حياتك مش هتقف انا يمكن اصغر منك بس مسير الايام توريكي أن الجاي احسن
اوصل . انا عمري ماهحب بعده وانا مش مصدقه أنه مات خصوصا أنه قريب من علي اخويا اوي وعلي مش باين عليه زعل زين مماتش انا متاكده من كدا أنا هستناه لو لاخر يوم في عمري
تسنيم ابتسمت لانها عرفت أن زين مماتش مش احساسها وبس لا دا اصول كمان
تسنيم .ماشي ياصولا يلا بينا بقي ناكل بس فيه سؤال انت حبيتي زين امته بقي
صولا . من اول يوم شوفته كان نفسي اقولها بس كل شئ باوان
تسنيم .ماشي بس خلي بالك هو لو مماتش وهو اللي عمل كدا لازم ماحدش يعرف اخويا ممهدد بالموت وممكن اي حد يستغلننا في كدا
صولا . اكيد لازم ناخد بالنا
انا واقف بره وبضحك **** عليكو وانا اللي كنت بقول محدش هياخد باله من حاجه 🤣🤣🤣
ماشي ياعلي الكلب دا اللي محدش يلاحظ
نزلت روحت قوضه علي كان نايم
انا .اصحي ياحيوان
علي . مين ايه دا انت ايه اللي جابك هنا محدش يعرف انك عايش
انا . وحياة امك مش عارف تبين انك زعلان يومين تسنيم وأصول قطعو عليك
علي . هاى اسود طب والحل
انا . الحل هما هيحاولو يوقعكو في الكلام اوعا
علي .ماشي بس انت هتروح فين
انا . هنزل اسكندريه ب اسم تاني وهخلص من اللي ورايا وانت تشد حيلك انت وأصول علشان تيجو جامعة اسكندريه السنه الجايه هندسه شد حيلك
علي . ماتقلقش علي اصول هي كدا كدا شاطره جدا وبتطلع دائما الأولي المشكله فيا
انا .ماتقلقش انا هساعدك
علي . خلاص تمام المهم تيجي كل شويه تشقر علينا
انا .لا مش هينفع السنه دي لازم اختفي خالص

علي . تمام بس اهم حاجه تخلي بالك من نفسك
انا . ماتقلقش انت الوحيد اللي عارف انا اقدر اعمل ايه كويس وبعدين انا خلفي ادربك بس بعد السنه دي المهم انت لازم تظبط جسمك
علي . ماشي
انا . يلا انا هنزل أقابل ابوك اخد منه الورق واخلع قوم انزل كل معاهم واعمل نفسك زعلان شويه
علي .خلاص ياعم ماشي
نزلت قابلت عمي وخدت منه الورق واداني عربيه bm 0 وقالي تفضل معاك و باسمك الجديد خدتها ومشيت نزلت اسكندريه علي الشقه الجديده
اول ما دخلت الشقه
انا . زفيرا نيشا فانيسا تعالو هنا خلاص معتش فيه كهف
زفيرا .ياه اخيرا
نيشا جات في حضني وقالتلي وحشتيني اوي
انا . مش وقت محن لازم اللي عمل كدا الاول لازم اوصل للمنظمه دي
فانيسا . ياحبيبي لازم نهدي شويه المنظمه دي حاولت تقتلك علشان انت تقريبا خلصت من كل الناس الغ كانو بيلعبوا بيهم لازم تلاقي حل انك تكبر الاول علشان تدخل المنظمه دي
انا . برافو عليكي يافانيسا لازم افكر اذاي هقدر اوصل للمنظمه دي
انا عاوز اعرف كل الناس اللي دخلت السجن بسببي كانو بيشتغلوا في ايه بالظبط ومين الناس اللي شغاله معاهم هنا وايه المجالات بتاعتهم ودا دوركو السنه دي كلها
انا هركز في الدراسه ودا شغلكوا الفتره اللي جايه ولازم يكون حاجه لسه شغل في الهندسه علشان دي الكليه اللي هدخلها وانتي يانيشا عاوزك اربعه وعشرين ساعه مراقبه اهلي
فانيسا وزافيرا تمام نريح النهارده ومن بكره هنتحرك
نيشا .بس انا كنت عاوزه ابقي جنبك هنا
انا . معليش يانيشا بس المراقبة دي لمدة شهر ولا حاجه لغاية أما الموضوع يتقفل خالص فهمتي وانا واثق فيكي
نيشا . حاضر هعملك اللي انت عاوزه بس النهارده انت بتاعي
انا . ماشي ياستي هظبطك قبل ماتمشي المهم هتنامي هناك في قوضتي اوعي حد يلاحظ حاجه غلط في القوضه تسنيم وأصول بيخشو القوضه كل يوم
نيشا . تمام 😃
انا . انا جعان حد هياكل نطلب اكل من بره ولا هتعملوا اكل عفاريتي وكدا
هما . لا اكيد اكل من بره احنا اميرات يابا
انا . ماشي يا اميرات 🤣
المهم طلبنا اكل وكلنا وكل حاجه ذي الفل بعد الاكل نيشا يلا بقي ندخل جوه
انا . ماشي يلا زفيرا انتي وفانيسا القوض عندك اهي كل واحد قوضه
خدت نيشا ودخلنا عملنا الواحد التمام ( مابعرفش اكتب مشاهد سكس 🤣🤣)
طلعت بره بعد الساعه 12 كانو نامو نزلت اتمشي شويه علي البحر(بالمناسبه الشقه في محطة الرمل )
فضلت ماشي علي البحر لغاية القلعه مش عارف عدي اد ايه وانا ماشي بس كنت بفكر انا هعمل ايه ومش عارف اوصل غير اني لازم تكبر في شغل انا معايا فلوس بس لسه مش هعرف افتح اي شغل من غير شهاده ان في الفتره هغير الكود بتاعي علي الدرك ويب وهفضل ادرب في المنظمه من تحت لتحت وفي نفس الوقت هكمل ٣ ثانوي بس من غير ماقرب من حد علشان اي حد هيقرب مني هيكون نقطة ضعف لغاية ماوصل للي انا عاوزه
وفعلا تاني يوم نزلت روحت مدرسه وقدمت الورق بتاعي واتقبلت فيها باسمي الجديد وكدا أو كدا ٣ ثانوي مفيش فيها حضور بداءت الدراسه وانا تقريبا خلصت المنهج في أول اسبوع وحليت امتحانات بس في نفس الوقت كنت بخبط في المنظمه وكل اسبوع بغير الكود بتاعي علي الدرك ويب علشان محدش ياخد باله واتعرفت علي اكتر من هاك قاعد في حتت بره مصر وبداءت اكون اصدقاء كتير وبيخبطو معايا واللي لاقيته حسبته أن المنظمه دي شغال تحت ايديها منظمة هكر كبيره من أخطر الجماعات اسمها جماعة hks ودي جماعه كبيره جدا ليهم ناس في كل دوله وانا سميت الجماعه اللي تحت ايدي ب Hkz واتعرفت علي واحد اسمه الجوكر ( ليه دور كبير في القصه الفتره اللي جايه ) وكنت بتكلم معاه كتير وعرفت عنه كل حاجه وهو كمان عرف عني كل حاجه بس (اكتر شدتني ليه أنه كان ظابط في الجيش المصري فرقه ٩٩٩ ودي من أخطر الفرق وأقواهم في الجيش بس ساب الجيش من فتره كبيره واختفي لأسباب. ان الجيش في خونه كتير هو فضحهم بس القيادة مصدقتش حاجه ورفدته ف انتقل الي كندا وعاش هناك واشتغل في الهاك اللي كان بيحبه وف نفس الوقت بيساعد اي حد محتاج مساعده ضد أي حد بياذي في الناس )
ومن هنا هو قرر يكون دراعي اليمين في الشغل اللي هيبداء بعد السنه دي ويكون هو الحامي ليا
المهم نجري الأحداث
بعد مرور السنه دي انا تقريبا كنت عرفت كل الناس اللي شغاله في المنظمه بس الوحيد اللي معرفتوش هو الملك بتاع المنظمه كان مجهول بالنسبه ليا بس هعرفه
خلصت امتحانات ٣ ثانوي
انا جبت ٩٩.٩٪ وطلعت الاول علي الجمهوريه علمي رياضه وطبعا كنت غيرة شكلي علشان محدش يعرفني ساعت اعلان النتيجه
وعلي جاب ٩٧٪ ب مساعدتي طبعا
اصول جابت ٩٨٪ علمي رياضه بطلب مني من علي
هبه بنت عمتي جابت ٩٦٪ علمي علوم
محمود صاحبي اللي كنت بردو مراقبه ٩٥٪ علمي رياضه
زينب أخته جابت ٩٧٪ علمي علوم
المهم بعد النتيجه وانا خلاص كنت اطمنت أن خلاص المنظمه نسيت اني عايش قررت ارجع اشوف اهلي واعرفهم اني عايش بس هما بس
كلمت عمي( علي تلفون كنت جايبه ليه علشان اعرف أكلمه في اي وقت ومحدش يعرف عنه حاجه )
انا . اذيك ياحاج عامل ايه وأخبارك ايه
عمي . انا تمام ياحبيبي كل دا ماتسالش عليا سنه كامله تكلمني مرتين ثلاثه بس
انا. معليش ياعمي بس انت عارف الظروف المهم مبروك ل علي وأصول وهبه
عمي . لا دي انت اللي تعملها وتباركلهم ب نفسك خلاص الجماعه نسيتك
انا . لا هما مانسوش انا مابطلتش ضرب فيهم بس هما فاكرين اني مت بس انا دلوقت مش لواحدي
وانا فعلا كنت بكلمك علشان كدا أنا ناويت اجي اذورك وانت تجمع العيله ومتعرفش حد اني جاي
ولا حد يعرف اني عايش
عمي . تمام جاي امته
انا . بكره
عمي. تمام انا هكلم العيله واجمعهم بكره علي العشاء
انا . تمام ياعمي سلام
خلصت مكالمه مع عمي وروحت جبت ٣ هدايا لأصول وهبه وتسنيم
بعدت نيشا بالهديه بتاعت تسنيم وأصول اللي كانو عباره عن( علبه كبيره مليانه جميع انواع الشوكلاته وساعه روليكس حريمي ) مع كل هديه كارت
عند تسنيم
تسنيم لقت الهديه علي السرير فتحتها طبعا كانت فاكره حد من البيت بس شافت الكارت اللي مكتوب ( وحشتيني اوي وعقبال نجاحك في ٣ثانوي ذي ولاد عمك ياصغنن ياعثل انت ) قفلت الكارت وقالت زين اللي باعتها انا متاكده
عند اصول
صولا لقت الهديه علي السرير وفتحتها بس الكارت كان مختلف ( حبيبتي اللي بجد انت الوحيده اللي تستحق تكون جنبي دائما انا بحبك اوي )
كانت فاكره أن حد تاني اللي باعتها وكانت هترميها بس تسنيم جات عندها وشافت الهديه وهي رايحه ترميها
تسنيم. صولا بتعملي ايه وايه الهديه دي
صولا . مش عارفه ياختي لاقيتها علي السرير وفيها الكارت دا خدي
تسنيم قراءت الكارت وضحكت . زين راجع دي من زين انا حاليا واحده زيها
صولا بحزن . تسنيم فوقكي بقي زين لو كان عايش كان رجع انا بحبه وهفضل أحبه لاخر يوم في عمري بس خلاص بقي زين شكله مات ومش راجع
تسنيم . لا زين اخويا راجع وقريب اوي كمان انا حاسه بكدا
صولا . ماشي يا تسنيم اما نشوف اخرتها معاكي
صولا في الوقت دا كانت خلاص فقدة الامل اني عايش خصوصا اني خليت عماد يمثل بجد اني ميت ومحدش فيهم عرف يوقعو ف الكلام بس بردو كان نفسها زين يكون عايش لأنها بتحبه جامد ومش قادره تنسي ابدا
نرجع عندي قضيت اليوم الاخير دا انا و زفيرا ونيشا وفانيسا نضحك ونهزر وبليل فتحت الدرك ويب وكلمت الجوكر قولتله اجهز هنبداء نتحرك الفتره اللي جايه
الجوكر . وانا جاهز في اي وقت والرجاله بتوعنا كمان جاهزين وجهزت ليك هنا فيلا ناقصه شويه حاجات بسيطه في التشطيبات هتخلص علي مانت تكون رجعت من الزياره بتاعتك
انا . تمام ياجو بس خلي بالك انا هكلم عمي علشان نفتح شركة برمجيات وشركة مقاولات هما يكونو بوابة دخولنا المنظمه علشان هنخبط ف الناس بتوعهم هنا في مصر تجهز وتكلمني
الجوكر . تمام يا خويا سلام
انا . سلام
المهم دخلت انام وصحيت بدري ركبت العربيه وواتحركت علي نجع العطارين وصلت هناك الساعه ٣ العصر لقيت علي واقف مستنيني بره القصر بتاع عمي
انا. علوه عامل ايه واحشني
علي . بالحضن ياواد عمي انت اكتر و....
انا . ايه اللي حصل اوعا يكون حد وقعك
علي . لا ياعم ماتخافش محدش عرف يوقعني
انا . قشطه انا هدخل معاك علي اساس اني واحد صاحبك وكدا لو عرفوني خلاص محدش عرفني اسكت خالص لبليل
علي . تمام يلا بينا
المهم دخلنا البيت لاقيت ستي وأصول وتسنيم وجمال وابتسام مرآة عمي قاعدين بره اللي اول ماشفوني
ابتسام . مش تقول إن معاك حد ياعلي
علي . معليش يا ماما دا مازن صاحبي جاي من اسكندريه لسه وهيقعد معايا يومين
ابتسام . منورنا يامازن
انا . دا نورك ياطنط
ببص علي تسنيم اللي من اول ماشفتني وهي بصالي وانا عامل نفسي مش مركز معاها لاقيتها بتقرب مني وبتبص في وشي جامد
انا . ايه دا هو في حاجه يانسه
اول ماقولت كدا لاقيت تسنيم دخلت في حضني وقعدت تعيط جامد علي شافها
علي . تسنيم في ايه كدا غلط يقول علينا ايه الراجل
تسنيم . بس يلا دا زين اخويا هو انا هتوه عن اخويا حتي لو غير شكله
انا ببص في وشها جامد وقمت ضاحك
انا . قروبه طول عمرك كنت عارف انك هتافشيني اول ماتشوفيني
تسنيم . كدا يازين سنه كامله معرفش عنك حاجه
انا . هش اسكتي انتي عارفه ليه بصيت لستي وروحت عندها
انا . عامله ايه يارومه ياعثل انت
ستي خدتني في حضنها . كدا يازين انا كنت هموت
انا . الف بعد الشر ياست الكل غصب عني
انا . اذيك يامرات عمي
ابتسام مش مصدقه .زين انت عايش بجد حمد.... علي السلامه
انا . .... يسلمك ياطنط معليش بقي اكيد تسنيم تعبتك ف غيابي
ابتسام . تسنيم دي بنتي اللي مخلفتهاش
تسنيم . تسلمي ياسومه ياعثل
سلمت علي جمال وروحت لأصول
انا . ايه رايك في الهديه بتاعتك
اصول . زين انت بجد عايش وانت اللي باعت الهديه
انا. ومش الهديه دي بس لا والهديه بتاعت عيد ميلادك اللي رمتيها كمان
صولا . وكمان عرفت اني رميتها ليه تعمل فيا كدا ليه
انا. الظروف اللي حكمت ياصولا بس خلاص اللي عدي وفات مات دلوقتي انا مازن مش زين
وعاوز اقولك علي أن اللي مكتوب في الكارت حقيقي
صولا بفرحه . بجد مش كلام وخلاص
انا . كلام ايه وخلاص هتعرفي بليل يلا بقي خدي البت دي وامشوا
قعدت جنب ستي
ستي . ولا هدية ايه
انا . بليل هتعرفي مش هقولك 🤣🤣
ستي . اه يابن الكلب مش هتقولي ماشي
ستي . وانت ياعلي الكلب كنت عارف أنه عايش
علي . وانا مالي ياستي ماهو اللي قال وبعدين ولادك الاتنين عارفين بقي
ستي . ايه ابراهيم ومصطفي عارفين اه ياولاد الجزمه انا هربيهم من اول وجديد
انا . معليش بقي انا اللي قايلهم علشان خايف عليكو
ستي . خد يلا
انا . نعم ياحاجه
ستي جابتني من ودني علي الارض انت تسكت خالص لو اتكلمت تاني هنفخك
انا . حاضر حاضر سيبي بقي
ستي . امشي روح ريح شويه لبليل
انا . حاضر تعالي ياعلي نطلع بره الجنينه شويه
المهم طلعنا بره وولعت سيجاره
علي . هات سيجاره
انا . ودا من امته بقي
علي . من يوم مانت مشيت
انا . اه يازباله بتستغل الظروف ماشي
علي . ياعم فكك بقي المهم ايه رايك في جسمي ظبط جسمي واتعلمت ضرب النار وكل حاجه واتعلمت حبة برمجه علي هاك شويه
انا . تمام كدا ذي الفل هنبدلء الفتره الجايه وعاوزك جنبي
علي . وانا معاك طالما في الخير
انا . تمام
المهم وقفنا شويه وجيه عمي والجماعه سلمت علي الكل وطبعا أكدت علي الكل أن محدش يعرف حاجه اني عايش المهم بعد العشا واحنا قاعدين
انا . بقولك ياعمي
عمي ابراهيم . ايه ياحبيبي في حاجه ولا ايه
انا . لا ابدا بس انا عاوز اطلب ايد بنتك اصول
اصول اتكسفت وقامت تجري علي فوق
عمي شاف بنته . ياعم انا موافق بس اخد رأيها
انا . طبعا ياعمي بس مانتاش محتاج الكسوف علامت الرضيع ولا ايه يارومه
ستي . مبروووك ياحبيبي رأي مين يابراهيم دا البت سمعت من هنا طلعت تجري محتاج راي يلا يابراهبم نقراء الفاتحه
ابراهيم . حاضر يامي
المهم قرينا الفاتحه والحريم ذغرط والكل كان مبسوط معادا هبه المهم ماحتتش في دماغي وقعدت انا وصولا شويه نحب في بعض وبعدين طلعت انام وخلص اليوم
يترا ايه اللي جاي وايه اللي ناوي عليه زين

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
التفاعلات: العنتير و ناقد بناء
جامد كدا ومش مهم يكون في سكس من البداية المهم القصة والحلو انك محدد ايام النشر أبدعت

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
جامد كدا ومش مهم يكون في سكس من البداية المهم القصة والحلو انك محدد ايام النشر أبدعت
شكرا جدا ياريت بس لو تعرف اذاي حوار دمج الأجزاء وكدا

• عجبني
شكرا جدا ياريت بس لو تعرف اذاي حوار دمج الأجزاء وكدا
سهل جدا هتكتب الجزء الجديد هنا زي اي رد عالموضوع وتروح عالموضوع المثبت بالقصص بتاع طلبات الدمج وتحط الرابط وتطلب انه يتدمج والمشرفين هيدمجو بأقرب وقت

• عجبني
استمر يا باشا القصه جميله جداً وبدايه مبشره

• عجبني
القصة جامدة فشششخ كمل يا غالي ومعاك حق انا مشفتش قصة زي كدة في المنتدي القديم انت ابدعت

• عجبني
القصه جامده حقيقى يسطا عااش فشخ ومستنى بقيه الاجزاء

• عجبني
بدايه موفقه يا برنس. استمر يا نجم

• عجبني
بس طول الجزء شويه 🙏

• عجبني
بص المهم محور القصه يكون جامد مش مهم السكس كتير ولا قليل بس عاش مستني باقي الاجزاء احشنت

• عجبني
بص شكله هيكون شغل فاخر من الاخر
عاش
جامده

• عجبني
عاش استمر يا غالى

• عجبني
عاش استمر ياصاحبي

• عجبني