NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

AlFã7d

Neswangy Pasha
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر الشهر
إنضم
31 يوليو 2023
المشاركات
13,142
مستوى التفاعل
9,740
الإقامة
أرض الرجولة سوهاج
نقاط
53,771
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
احنا خلصنا السيدان هنخش في الاس يو في
اول عربية معانا آلباجيرو 2019 بمعني اصح المرادي مش هكلمك كا مجرب هكلمك كا واحد صاحب العربية دي ودي احسن نسخة انا ركبتها ليها الصراحه لحد دلوقتي ومتنساش انك مع الخبير
نبدا بالمواصفات الخليجي مش مواصفات عربيتي انا اللي معايا بلاك اديشن
نبدا بالماتور الخليجي بينزل 3.8 cc بيطلع حوالي 240حصان التسارع من 0الي 100 في 10.8 ث
السرعة القصوي 200
ماتور علي ابوه من الاخر
تاني ماتور خليجي 3.5 cc بيطلع 189 حصان تسارع في 12.8 ث
تالت ماتور ودا اللي في مصر 3.0 بيطلع 174 حصان تسارع 14.8 ث
دا بالنسبة للماوتير وملخص المواصفات
نخش في المميزات
اول ميزة/اعتمادية جدا بس عاوزة فلوس وبنزين
تاني ميزة/تكييف تلاجة في أغلب الأوقات يعني لو فوق 45 التكييف هيقل الكفاءة شوية بسيطة
تالت ميزة/الفرامل كويسة جدا وحلوة بس في الماتور 3.8 مش 3.5 لان في فرق في الفرامل كبير رابع ميزة/الميكانيكي مش هتروح له أن شاء ****
الا في الصيانة الدورية وبس
خامس ميزة/الاوبشنز الكتير جدا والحلوة
نخش في العيوب
اول عيب /قطع الغيار الغالية طبعا
تاني عيب/بنزين كتير جدا وسفاحه مش اكتر من كدا وعيش يمعلم
هقولك الاسعار الخليجي والوكيل
عندك من اول 3800000 لحد 4800000 جنيه مصري ايوا زي ما شوفت
اوريك العربية بتاعتي بقي من حيث المواصفات والاسعار
من ناحية المواصفات في فرق هيا بتنزل بماتور 3.8 بس اللي معايا الماتور 4.8 سي سي بيطلع اكتر من 340 حصان دا علي حسب علمي وتجربتي طبعا مختلفة في الشكل حتي التابلوة مختلف والاوبشنز كمان يعني من الاخر لو راجل تعالي ورايا وهوريك الاسلفت وهوا بيسلم عليك
نخش في الأسعار
انا اجيبها من الامارات كانت في رينج 130 الف درهم ،هوريكم صور البلاك اديشن
متنساش اسألني ولا تسأل مهندس
مش مهندس عربيات بس خبرة

JblYkCB.md.jpg JblYOQV.md.jpg JblYvEP.md.jpg
 
  • عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
مبفهمش فيهم نهائي
 
  • عجبني
التفاعلات: AlFã7d
احنا خلصنا السيدان هنخش في الاس يو في
اول عربية معانا آلباجيرو 2019 بمعني اصح المرادي مش هكلمك كا مجرب هكلمك كا واحد صاحب العربية دي ودي احسن نسخة انا ركبتها ليها الصراحه لحد دلوقتي ومتنساش انك مع الخبير
نبدا بالمواصفات الخليجي مش مواصفات عربيتي انا اللي معايا بلاك اديشن
نبدا بالماتور الخليجي بينزل 3.8 cc بيطلع حوالي 240حصان التسارع من 0الي 100 في 10.8 ث
السرعة القصوي 200
ماتور علي ابوه من الاخر
تاني ماتور خليجي 3.5 cc بيطلع 189 حصان تسارع في 12.8 ث
تالت ماتور ودا اللي في مصر 3.0 بيطلع 174 حصان تسارع 14.8 ث
دا بالنسبة للماوتير وملخص المواصفات
نخش في المميزات
اول ميزة/اعتمادية جدا بس عاوزة فلوس وبنزين
تاني ميزة/تكييف تلاجة في أغلب الأوقات يعني لو فوق 45 التكييف هيقل الكفاءة شوية بسيطة
تالت ميزة/الفرامل كويسة جدا وحلوة بس في الماتور 3.8 مش 3.5 لان في فرق في الفرامل كبير رابع ميزة/الميكانيكي مش هتروح له أن شاء ****
الا في الصيانة الدورية وبس
خامس ميزة/الاوبشنز الكتير جدا والحلوة
نخش في العيوب
اول عيب /قطع الغيار الغالية طبعا
تاني عيب/بنزين كتير جدا وسفاحه مش اكتر من كدا وعيش يمعلم
هقولك الاسعار الخليجي والوكيل
عندك من اول 3800000 لحد 4800000 جنيه مصري ايوا زي ما شوفت
اوريك العربية بتاعتي بقي من حيث المواصفات والاسعار
من ناحية المواصفات في فرق هيا بتنزل بماتور 3.8 بس اللي معايا الماتور 4.8 سي سي بيطلع اكتر من 340 حصان دا علي حسب علمي وتجربتي طبعا مختلفة في الشكل حتي التابلوة مختلف والاوبشنز كمان يعني من الاخر لو راجل تعالي ورايا وهوريك الاسلفت وهوا بيسلم عليك
نخش في الأسعار
انا اجيبها من الامارات كانت في رينج 130 الف درهم ،هوريكم صور البلاك اديشن
متنساش اسألني ولا تسأل مهندس
مش مهندس عربيات بس خبرة

JblYkCB.md.jpg JblYOQV.md.jpg JblYvEP.md.jpg
تجربتى معاها فى مصر كانت موديل 2001
كانت بتنزل بموتور 4500 cc
بس اوعى وشك
دبابة بتطير مع ثبات مع فرامل مافيهاش غلطة
من القاهرة لسفاجا فى 4 ساعات على الطريق القديم
وتوصل ولا كأنك عملت حاجة أصلا
 
  • عجبني
التفاعلات: AlFã7d
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تجربتى معاها فى مصر كانت موديل 2001
كانت بتنزل بموتور 4500 cc
بس اوعى وشك
دبابة بتطير مع ثبات مع فرامل مافيهاش غلطة
من القاهرة لسفاجا فى 4 ساعات على الطريق القديم
وتوصل ولا كأنك عملت حاجة أصلا
بالظبط 😂 😂
 
  • عجبني
التفاعلات: aahmedegypt

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%