NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة الايميل الفيك والطريق للنيك | السلسلة الثالثة | ـ حتي الجزء السابع 23/4/2023

العقرب وحسب

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
➤السابقة

الجزء الاول

وقت ما حصل الهجوم على الفرح وكان ضرب النار من كل حته وجميع الاتجاهات وكل الناس خايفه طلعت سلاحى انا وطارق وكل الشركه وبدأنا نرد الضرب والحرس شغال ضرب نار امرت الحرس انه ينزل كل الزعماء العرب على الفايت اريا تحت الفيلا واتصلت على مروان (ارجع السلسلة الثانية وانت تعرفه)
انا/انت عارف هتعمل ايه
مروان/تمام يا خالد سلام عشان انفذ
قفلت مع مروان وكان الحرس بدء يسيطر على الموقف خرجت بره الكمبوند مع الحراسة عشان نأمن الدنيا كان مروان حضر ومعاه ناس من المهاجمين
انا/عاش يا رجاله فى حد اتصاب او حصل حاجه ليه
قائد الحرس/فى اصبات انما من غير اى قتلى
انا /هات البهوات دول يا مروان وتعالى معايا
رحنا على مكان محصصه الاستجواب عشان داخل سور الكمبوند
انا/ قول بقى مين انتو وازاى جالكم قلب تعملو ده ومين ساعدكم داخل مصر بالسلاح ده
قاتل ١/ مش هتاخد منى معلومه
انا/ مروان عايزاك تجيب الدسوقي عشان هو اللي دخل ليهم السلاح وعايز رد على اللى حصل بكره هتقتل رئيس ال ك جى بى والمخابرات الفرنسيه وكمان عايز ماركز وجون و كيري يكونو عندى وعايز رئيس الموساد وعايزك انت والرجاله تدمرو قصور الناس دى وانسف الكرملين وبرج ايفل وبالمره مصانع الطائرات الحربية الروسية والفرنسية
مروان/طيب انا هحتاج فهد والصخره
انا/خد اى حد تحتاجه من الرجاله
قاتل٢/انت عرفت كل ده ازاى
انا/اخلص الفرح ويكون الباقي حضر ونتكلم
وخرجت رحت للناس وكملنا الفرح اه كان في توتر شويه بس الدنيا بقت تمام اما الكل لقانى بغنى وبرقص ولا اكن فى حاجه حصلت وخلصت اليله وطارق اخد مايسه على الفيلا بتاعته وانا اخدت زوجاتى على الفيلا بتعتى
انا/دلوقتي بقى ابدء بمين وانتو ال٢ زى القمر كده
لبنى/بيا انا
لميس/اشمعنا انتى
انا/بقولكم ايه مش من اولها بصو. انا هعمل قرعه ونشوف مين الاول ولا تيجو انتو ال٢مع بعض ونخلص
لميس /نيجى مع بعض احسن
لبنى/طيب اظن ده حل كويس مش وحش
انا/فيها كسوف ولا
لبنى/ هتعدى
لميس/ شويه بس المهم اننا معاك ولا ايه ياا لبنى
لبنى /عندك حق
انا/شيلت كل وحده على كتف ودخلت بيهم على الاوضه وانا دخلت اخد شور من ارهاق الفرح واللى حصل وهما كمان وكل وحده طالعه بقميص ابيض بتنور فيه وتمت الدخله وفتحت ال٢ مع بعض بايدى عشان محدش يزل وبعد كده بدأت بلبنى وبعدين لميس ونزلت فى كس لميس الاول واستمرت الدخله وتانى يوم كنت مبلغ اخوالى ان محدش ييجى يرن علينا الا اما نتصل احنا وعند طارق كان نفس النظام بس مايسه تعبت منه عشان لوحدها وكانت بتتمنى لو في حد معاها يساعدها على طارق وحضرت العيله كلها عندو وطارق جه هو كمان عندى والكل اطمن على البنات
ساميه/خف شويه دول لسه جداد ممكن يتعبو منك
انا/هى لبنى اشتكت
لبنى /بتقول كويس ان لميس موجوده او كان حصل ليها حاجه بس ال٢ مبسوطين وانت كمان طلعت بتفهم انك ما ضغطش عليهم
انا/دول قلبى وانا عارف البنت بتتعب اليوم ده عشان كده مكملتش معاهم
ساميه/**** يخليك ليهم ويخليهم ليك
فوزيه/البنات مبسوطين جدا وبيقولو فيك شعر واقتنعو باللى انت عملته وبيقولو انك حنين قوى
انا/هو فى حد مايكنش حنين على قلبه دول قلبى وبناتكم في عينى ما تخافوش عليهم
فوزيه/شدو حيلكم عايزين ولى العهد
انا/غريبه يعني مش جاين تعرجو يعني
ساميه/اتلم بدل ما يطلعو عليك وخليك فى حالك
خالى احمد/فى إيه هو انتو كده على طول ناقر ونقير
انا/حماتى وبتدلع عليا اعملها ايه يعنى بقولك ايه يا خالو اطلعلها الادهم
ساميه/ولا تعرف تعمل حاجه انت وهو عشان خالد قال هيحمى العيله دى كلها من اى حد وانا من العيله وبطلع لسانها
طارق/رد بقى على الكلام ده
انا/هو لسه اخترعو رد الكلام ده يابنى خالى محمود/هههههههههههه قفشتك بس انت هتعمل ايه فى الموضوع ده
انا/هو انا فاضى اللى هيعمل مع الناس اللي جايه الشباب بتاعتنا شريف وحسن ونادر وطه ووليد واحمد ومصطفى
خالى محمود/بس دول لسه بدري عليهم عشان يدخلو الحرب دى
انا دول كبار والكبار يلعبو مع الكبار مش مع الصغار
مصطفى/عندك حق يا خالد احنا لازم نبقى زيك كل واحد يبقى ليه شخصيتين وحده للتعامل فى الشغل والتانيه في البيت مع الاهل
وليد/بس لازم تبقى عارف تفرق
مصطفى/قدامك استاذ اهو انت ماحضرتش الفرح ولا ايه
حسن/ تصدق فى اقل من ثانيه الادهم ظهر ومره وحده اختفى وظهر خالد
شريف/ ركزو كده فى معنى الاسم يا شويه هبل الادهم يعنى الحصان الاسود حالك السواد يعني مش زى ما الكل فاكر ان خالد عنده شيزوفرينيا ولا حاجه هو اختار صفه وهي موجودة فيه انما شخص واحد بس اللى بيتعامل
خالتى/تصدق فعلا ده تفكير ابلسه
عمتى/انا شايفه ابليس بيسقف هناك اهو بس على دماغ شريف اللى قرت بين السطور اللى محدش عرفه من الدنيا كلها هو عرفه
شريف وبمناسبة المديح ده انا بطلب ايد بنتك سماح منك انتى وعمى مدحت ده بعد ازنك يا بابا انت وعمى وجواز اخواتى طبعا
انا/نشوف سماح الاول ونرد عليك
سماح/اظن خير البر عاجله
طارق/ده رد وحده هو لم اتأخر شويه كانت هى اللى طلبت ايده
مدحت/بص يا شريف انا من جهتى موافق طبعا
انا/الفلا بتعتكم موجودة هنا والشبكه بقى تنزل انت وهى تختروها مع بعض
طه/بقولك ايه يا حج وانت هتقف تتفرج
خالى محمود/ما شريف اتكلم اتكلم انت وانا مالى
طه/بص لفريده بقولك ايه يا عمتى انتى وعمى صلاح انا كمان عايز اطلب ايد فريدة.
صلاح/يلا وبلمره الفرح يكون يوم واحد انزلو بكره هاتو الشبكه مع بعض
انا / بس تنجزو عشان اللى وراكم
فريدة/ وهو يقدر يتأخر عن اللى مطلوب منه
طارق/الحق دى دابحه القطه
فريدة/مش القطه انما احنا متفقين انه يكون في ضهركم زى ما انتو في ضهرنا كلنا احنا واحد والناس دى لو طالت تعمل اى حاجة عشان تخلص منا هتعمل كده يبقى لازم نكون كده مصلحة المجموعة اهم من مصلحة الفرد
انا/ ببص لطارق واخوالى والكل لقيت الكل معجب جدا بكلامها وانا كنت فرحان جدا من كلامها شوفتو الكلام ده انا بحول اعمله مع العرب كلهم وقولت ابدء باهل بيتى ودلوقتي بس بجنى ثمار تعبى اللى فات عمتى /بعد الكلام ده اللى مافيش كلام يتقال يبقى في فعل بس
انا/هههههههههههه طيب بقولكم إيه من غير مترود احنا عرسان جداد وعايز اسافر شهر عسل
لبنى/فعلا قعدو كتير بس شريف وطه فرحونا
طارق/دول قطعو علينا يعني بدل شهر عسل هيكون اسبوعين بس عشان فرحهم هما كمان
مايسه/ تصدق فعلا
لميس /وهو شهر العسل بيبقى اول شهر بس احنا حياتنا كلها عسل ان شاء ****
انا/شوفت الكلام رد بقى
طارق/يابنى دى مخلتش جبهة عشان اعرف ارد القصف ده
خالى محمود/ طيب ما تلغو السفر عشان اللى حصل
صلاح/ما ينفعش لازم تبقى كل حاجه زى ما هى
انا/محدش يتصل عليا يا شريف اتعاملو انتو وحد منكم يسافر يحل مشاكل شرق آسيا
حسن/سافروا وماتشغلش بالك

الجزء الثاني

احب الاول اعتزر عن الجزء الصغير وقلة احداثه وصغره واتمنى ان الجزء ده يعجبكم

نبدء الجزء
شريف/هنعمل ايه دلوقتي مروان هيبدء التنفيذ
طه/انا بلغت مروان انه ما يدمرش الطائرات الحربية الروسية والفرنسية انما يجيبهم على هنا ويسحب كل الات اللى فى المصانع
حسن/ عين العقل تنفع لينا هنا
شريف/وهنعمل إيه مع اندونيسيا عشان نبدء الشغل هناك
مصطفى/محاولة نديهم سيرب رافار وميج من اللو هيجي من الحوار ده
وليد/وانا بجهز شحنه الأسلحة الخفيفة والمتوسطة عشان تروح على هناك
شريف/ طيب ده كده حورات الشغل والناس اللى خالد هيجيبهم دول
حسن/اما يرجع هو بقى يشوف هيعمل ايه
تليفون شريف بيرن وبتكون خطيبته
سماح/إيه يا بيه هو من اولها كده مش هنروح نجيب الشبكه ولا ايه
شريف/اجهزو مسافه السكه ونكون عندكم
سماح/قول لطه يفتح الفون بتاعه عشان فريده هتولع فيه
شريف/طه هو انت قافل فونك
طه/يخرب بيتك يا قرمط يالا بينا يعم بدل ما ناخد لفت نظر
حسن/تستاهلو يلا اتكلو انتو على ما نشوف احنا اللي هيتم
نزل شريف وطه جرى على الفيلا وطه طبعا طول الطريق بيكلم فريدة يعتزر ليها
طه/يله يا ملكه قلبى
فريدة/مع ان مش بيتاكل بعقلى حلوه بس مقبولة منك على قد سنك
شريف/برنسيسه الكون كله ممكن تتكرم وتتشرف تركب معايا العربية عشان نجيب الشبكه
سماح/وشها احمر من كلامه طيب بس انت بتعرف تقول كلام حلو اهو
وركبو العربيه وراحو اختارو الشبكه وخرجو اتفسحو وظبطو الدنيا ورجعو
نروح بقى لأمريكا الجنوبية
شيماء/دلوقتي الدنيا تمام بس في مشكله في بوليفيا
فاروق/ولا مشكله ولا حاجه الكل دلوقتي بيدور انه يسلح نفسه واحنا بقينا الملوك
عماد/خلو بالكم من حاجه احنا بنحارب الكل دلوقتي من لوبى ياهودى لصهينه للقوى العظمى بس حركة جيش عربي موحد دى ضربة معلم
هدى/طبعا
دخلت سحر عليهم وهى قلقانه
سحر/المصنع اللى بدأنا تنفيذه انفجر كل الانشاءات اللى فيه
فاروق/ كده العب احلو كلممى مروان ياشيماء وخليه يذود رجاله هنا
عماد/انا هكلم الرجاله اللى بتأمن نشوف لو مسكو حد من اللى نفذ عشان نعرف مين عمل كده
سحر/ اللى عمل كده رجاله بونو
فاروق/ كده تمام وخرج تليفونه ورن على شريف ابعت 10 طائرات من اللى فى السرداب وابعت 3غوصات حربيه مش علميه
شريف/ فى الطريق ليك وصلنا الخبر عندك وفى فرقه هتصل ليكم كمان من رجلتنا
فاروق/اتحركو من امتى
شريف/ساعتين يكونو عندك بس الطائرات مش هتدخل البرازيل غير اما نشوف رد فعلهم ايه الاول عشان مش عايزين عداء معاهم احنا لسه بنقول يا هادى
فاروق/هههههههههههه مين معايا خالد ولا شريف انت بقيت تتكلم زيه كده ليه
شريف/معلش استحمل بقى هههههههههههه
شيماء/فى ايه يا فاروق
فاروق/هكلمك لو فيه جديد سلام
شيماء/هو في ايه
فاروق/ولا حاجه شريف بدء يتعامل بأسلوب خالد بالضبط
عماد/ازاى يعنى
فاروق/بكلمه اللى احنا هنحتاجه هنا قالى مش هيدخل غير الرجاله لحد ما يشوف رد فعل البرازيل ايه على الموضوع ده
شيماء/هههههههههههه عشان كده بتقوله انه بقي زى خالد
فاروق/اه طبعا عشان ده تصرف خالد في الحوار ده
شيماء/هو في حد بيفهم دماغ خالد ولا هو ناوى على إيه عشان انت تتوقع او غيرك
عماد/عندك حق انا كل مره بحس انى تلميذ لسه بتعلم
سحر/كلنا كده هو استاذ في رد الفعل القوى وعرف يسيطر على الكل بشياكه
هدى/كله كوم وانه يعمل اجتماع مع كل الأطراف فى محاولة اغتياله كوم تانى ده ابليس نفسه مش هيفكر فى كده مشى رأيه وفي حضور الكل ومباركتهم كمان
نسيبهم بالهرى بتاعهم ونروح على شرق آسيا
عصام/سمعتو اللى حصل في البرازيل
جاكى/اه فاروق وشيماء هيتصرفو ما تشغلش بالك المهم احنا هنعمل ايه خالد عايز تايون فى اقرب وقت يكون لينا فروع فيها غير ان فى تحركات مريبه فى الصين والهند وكوريا الشمالية تعبأه عامه
مها/شكل كده الحرب العالمية التالته قربت
متولي/ممكن بس بعد الرد على موضع ضرب الفرح ده الموضوع هيهدى كتير
جاكى /وده كمان حوار الفايدى ممكن نركز على اللى هنا خالد عايز كل دوله يكون فيها مصانع شكل يعني اندونيسيا السيارات الكهربائية وتايون المحمول الاب توب والفلبين عايز فيها مصانع الاغذيه وتوذيع انتاج كل بلد على اسيا كلها غير انه عايز ياخد شركات إنتاج الطاقة الكهربائية فى اسيا كلها مع زيادة الانتاج وده ازاى مش فاهم
متولي/ انتى كملتى الداتا اللى فى السرداب
جاكى/لا فى إيه فاتنى
مها/انزلى مصر وكملى الداتا عشان لسه في كتير ولازم تكونى على علم بيه
جاكى/ انا هنزل مصر يوم اخلص وارجع ليكم
متولي/تمام بس في الانجاز
جاكى/يوم واحد بس
نروح عندى انا وطارق ومايسه ولميس ولبنى
طارق/سمعت عن اللى حصل في البرازيل
انا/وانا مالى يا لطفى انا في اجازه
لبنى /هههههههههههه ايوه بأماره انك متابع كل حاجه حتى طريقه شريف فى حل المواضيع
لميس/طبعا بس مش بيدخل في حاجه مسيبهم يتصرفو مع نفسهم وده الصح عشان الكل يعرف ان المجموعة كلها خالد
انا/ده فعلا وعجبنى تفكير شريف انه مايدخلش المجال الجوى البرازيلي ولا المياه الإقليمية وينتظر رد فعل البرازيل على اللى حصل
مايسه/انت إيه رأيك في اللى حصل وهيكون رد فعل البرازيل ايه
طارق/هيأمنو كل المواقع بتاعتنا وخصوصاً بعد عقد انتاج الطاقة الكهربائية الجديد
انا /فعلا ده هيحصل بقولكم ايه حد ياجى ينزل معايا البحر
الكل/يلا بينا ونزلنا البحر وقدينها لعب في المياه وسبقات بنا عوم وغطس وخرجنا من المياه لقيت مروان بره وفي 5جسس جمبه
انا/إيه جابك هنا انت مش عندك مأمورية شغال عليها
مروان/ اه عندى بس عملت زيك واعتمدت على الرجاله بتعتى يتصرفو وانتو مأموريتى الأساسية
انا/طيب عرفت مين بعت دول ولا لا
مروان/المحفل اللى بعتهم على هنا
انا/تمام فى حاجه تانى ولا نكمل شهر العسل بتاعنا
مروان/هههههههههههه على راحتك يا كبير انا هنا بس ما تنساش تدريبك
سابنا ومشى مروان
لبنى /احنا لازم نرجع
لميس/فعلا ده لازم يحصل انا بقيت خايفه عليك
مايسه /انتو هبل طبعا هنكمل ولا اى حاجة
طارق/ممكن مكالمة تليفون
انا/مالوش لزوم مروان هيعمل اللى انت بتتصل عشانه انا جعان حد هياكل معايا
لبنى/انا هاكل وبراحتك يا حبيبي انا مطمنه وانا معاك
لميس/خالد انت لو حصل ليك حاجه هموت
انا/انتى متأكده انك مراتى اجمدى كده شويه
طارق/هههههههههههه زى ما خالد بيقول دايما اللى ابوها موته ماتزعلش
مايسه/انتو مجانين حرفياً بس بعشقكم
لميس /خالد ده قلبي مش هعرف اعيش من غيره
لبنى/ افهمك انا كل اللى بيعمل كده بيعتمد انه مش معروف انما خالد لا بيواجه وده مسبب رعب ليهم فا اطمنى الجبان ده اخره
انا/ ممكن اغيب شويه وارجع تانى
طارق/هتروح بنفسك تجيبهم
انا /طبعا
سيبتهم وخرجت ركبت طياره من طيارات السرداب ورحت على النمسا مكان التجمع بتاع المحفل وخطفتهم كلهم عن طريق شعاع نقل موجود في الطيارات اللى فى السرداب وده اللى خطفت بيه الناس اللي قبلهم وحت على الفيلا ورميتهم في البدروم على ما اخلص شهر العسل بتاعنا وافضى ليهم واتصلت على فارس وده من رجالتى زى مروان وقلت ليه يصفى اى حد من رجال الأعمال اللى تابعين للمحفل الصهيوني وبلغت شريف انى عايز اجتمع مع كل تجار السلاح حوالين العالم كل التجار عشان اجتمع بيهم ونتفق على الشغل ورجعت تاني على الجزيره اللى بنصيف فيها وى جزيرة شيدوان فى الغردقة (بالنسبة ليا ياجماعه انا من عشاق الغردقة والبحر الأحمر فامحدش يزعل ان. مش بقضى شهر العسل في المالديف او هواى البحر الأحمر ده عشق) اول ما وصلت
لميس/جريت على حضنى وبتبوس فيا أخيراً وصلت
لبنى /حمد **** على سلامتك يا قلبي اتعشيت ولا
انا /اتعشيت انتى هتستهبلى من غيركم يعني
لبنى/طيب العشا 10دقايق ويجهز وانتى بطلى محن وتعالى نجهز العشا واجمدى كده انتى مرات خالد
لميس/حاضر يا لبنى يالى بينا
انا طارق فين هو ومايسه
مايسه/احنا هنا هدخل مع لبنى ومايسه المطبخ نجهز العشا وانتو خلصو اجتماعكم بسرعه مش ناقصه شغل هنا
انا/حاضر اوامر تانيه
مايسه/هههههههههههه لا كفايه عليكم كده ودخلت على المطبخ
طارق/فى حاجه
انا/الهند والصين وكوريا الشمالية بيجهزو الجيوش بتاعتهم وبيستعدو للحرب
طارق/يغرق الاسطول بتاعهم والطيران ونخلص
انا/لا طبعا دول لازم تتمحى اى قوه عسكريه ليهم بس ما نبدئش احنا ممكن يكونو قاصدين امريكا وممكن اليابان وممكن احنا اما نشوف اللى هيحصل وانا بلغت الرئيس ووزير الدفاع يفعلو قبه الطاقه لصد اى هجوم البرازيل ردت واتفق مع فاروق على انها بسبب اللى حصل ده هتدينا 10 سنين ذياده سماح من الضرائب والرسوم الجمركية على كل منتجاتنا وكل الشغل بتاعنا
طارق/كده تمام واحنا فى السليم طيب وانت جبت غوصات عشان تأمن الجزيره هنا
انا/ طبعا اكيد
طارق/واندونيسيا هتعمل ايه معاهم
انا/شريف اتصرف وبعت ليهم سيرب رافار وسلاح خفيف هديه واتفق معاهم على انه هيديهم 50 طياره الجيل الخامس بشرط 99سنه بدون ضرايب على كل نشاطتنا عندهم وامتلاك شركة الطاقة الكهربائية فى مقابل الصفقة وانشاء مصنع طائرات حربية هناك مقابل اننا نمدهم بسرب سنوى من انتاجنا
طارق/معقول ده ده شريف طلع صايع
انا/تصدق
لبنى /يله للاكل الاكل هيبرد
قومنا كلنا
نروح فند الفايدى في وسط افريقيا والقلق كله خارجي وداخلى
نسرين/ فى حرب أهلية في الكونغو هنعمل ايه ودى اكبر مورد للالماس بالنسبة لينا
الفايدى/ننهى الصراع ده ولا نشعلله اكتر
حسناء/ننهى احنا مش زى غيرنا لازم الشعب يعرف كده عشان نكون محبوبين منهم
يسرا/انا نهيت الكلام في نيجيريا وخلاص الشغل بدء في المصانع هناك واتفقت معاهم على شركة الطاقة الكهربائية بدون مقابل مقابل ذيادت الانتاج ونسبه من الأرباح 15%
على/وانا عملت في أوغندا نفس الكلام وبدأت هنا في إنشاء 100مدرسه لجميع المراحل التعليمية
نسرين/وانا اتفقت مع الحكومة الصومالية على زراعة 5مليون فدان وذيادت الطاقة الكهربائية وانشاء مصانع الكترونيه محمول وتفقت على إنشاء 1000مدرسه تعليم مختلفة وانشاء جامعة واتفق على إنشاء 80محطه تحليه مياه البحر وتحويلها الى مياه شرب وانشاء قواعد عسكرية زى ما نحب مع تسليح الجيش الصومالى وتدريبه
الفايدى /وأثيوبيا مش طيقانا من بعد تدمير السد وخالد قال سيبهم ليه وهو هيتصرف
نسرين/كنت عايزه ابعت الماشية اللى كانت مطلوبة مننا فى مصر
على/انا بعت من نيجيريا100 الف رأس ماشية ولسه فى 200 كمان على اخر الشهر
الفايدى /وانا اتفقت مع السودان على 100الف راس هتتبت كمان يومين
حسناء/وانا من افريقيا الوسطى 180الف راس ماشيه المفروض هتصل بكره
الفايدى/وجاكى بتقول انها هتبعت مليون ونصف المليون من استراليا والهند
يسرا/وفي من روندا وبرندى 250الف راس ماشيه اتشحنت بس جوى فى طياره من طيارات السرداب دول وصلو خلاص
على/فاروق اتفق مع البرازيل على 5مليون رأي ماشيه فى خلال 6شهور وبدء من امبارح فى شحنهم بس خالد عايز يعمل مزارع عجول وجاموس في الصومال عايز سيطرة كاملة عليها عشان مضيق باب المندب وضمان السيطرة على البحر الأحمر
نسيبهم شويه ونروح لعبدو جنوب القارة الأفريقية

اميره/انا هبدل مع هدى عماد. وحشني
سلمى/عماد ولا كسك اللى كلك وعايزه تتناكى
اميره/ما عبدو قايم بالواجب بس بجد عماد وحشني

عبدو/طيب تمام بلغى فاروق او شيماء وبدلى مع هدى
انور/مع ان كسك هيوحشنى بس مش مشكله
سلمى /ما مجدى وحشنى بس الشغل اهم
اتفقو على انها تبدل بس بعد موافقت هدى والناس هناك واتصلت وتم التبادل واميره سافرت على امريكا الجنوبيه وهدى جت مكانها وفي الأثناء دى كان اسطول الصيني والهندى والكوري الشمالي اتحرك اتجاه بحر العرب والبحر الأحمر يعني التحركات بتاعتهم كانت ضدنا
والى هنا ينتهي الجزء الثاني من السلسله واتمنى انه يكون على قدر ومستوى المتابعين الاعزاء

الجزء الثالث

هو في حد يستاهل ان الواحد مزاجه يتعكر عشانه ما أظنش
نبدء الجزء
انا/احنا لازم نرجع دلوقتي حالا
لبنى /فى ايه
طارق/الحرب العالمية التالته
طلعت الفون ورنيت على شريف
انا/تطلع على السرداب حالا وتخرج كل الطائرات اللى تقدرو عليها وتجينى على الجزيره حالا عشان راجع
ببص ورايا لاقيت مروان
مروان/يلا بينا نرجع وخلى بالك فى تحركات فى اروبا بس منتظرين اللى هيحصل ايه
انا/جهاز الكل يا شريف سلامه
رنيت على الرئيس
انا/ازيك يا فندم عرفت اللى حصل
الرئيس عرفت والفايدى قصف الاسطول اللى داخل من باب المندب وقسم الغوصات على 2زجظء تانى راح الخليج العربي
انا/تمام لحد كده انا جاى فى الطريق يا فندم ولو في جديد بلغنى
ركبت طياره ورجعت على السرداب عشان احنا ال6 بنقود الطائرات دى وكان هناك شريف
ولاقيت الرئيس بيرن
الرئيس/فى هجوم على الجزائر والمغرب
انا/شامل ولا بحرى
الرئيس/شامل والطيران المغربي والجزائر مشتبك معاهم جوى
انا/شكراً يا فندم هو العقرب فين
الرئيس/فى طريقه لعندك ومعاه 100طيار
انا/مالهمش لازمه يا فندم انا عايز الطيارين دول ينضمو لاسطول الطيارين بتعونا وانا هتصرف
الرئيس/هو هيكون عندك في اقرب وقت وده عشان الطائرات الحربية اللى كانت بتطور عندك بأوامر شريف والشباب
انا/تمام يا فندم والعقرب وصل
العقرب/بيعملوا علينا كماشه عشان ينهونا
انا/ايه خايف
طارق/مين ده اللي يخاف ده يتخاف منه
لبنى/خد الناس اللي معاك على الطيران الحربي اللى هنا واحنا هنطلع بالطائرات دى ونقسم نفسنا
انا/انتو ال٦ هطتلعو على المغرب والجزائر تنفذو الموقف هناك وانا منتظر باقي الشباب عشان ننقذ الخليج والبحر الأبيض المتوسط
لميس /احنا التلاته بس وانت ابعت 5غوصات لهناك يأمنو البحر وبس كده
شريف/ احنا وصلنا وانا رجعت الطيران اللى كان رايح البرازيل وزمانه هناك دلوقتي

كان كل الشباب وصل وكل منا ركب طياره والعقرب معانا باقى الشباب طه وحسن وسامح وسماح وفريده واحمدو مصطفى و نادر وال100طيار بالطائرات الحربية الموجودة وبدأنا التوزيع ال100طياره مع باقي طائرات الجيش اتجهت لتأمين الحدود الشمالية وال16 طائرة من السرداب غير ال2 اللى كان بعتهم شريف على البرازيل كانو وصلو حدود المغرب واشتبكو مع العدو وقدرو اسقاط جميع الطائرات وامنو الجه الغربية واحنا قسمنا نفسنا 4مجموعات طياره فضلت فى مصر ودى كانت انا والعقرب وسامح وفريده ولبنى وطه راحو على الخليج العربي والجموعه التانيه راحو على المحيط الهندي وكان شريف وسماح ومصطفى ونادر ودول مهمتهم ضرب اى سفن حربية فى المحيط الهندي كله والمجموعه ال٣ كانت طارق ومروان ولميس وطه وحسن ومايسه دول 3مجموعات ودى هتضرب مطارات الهند والصين وكوريا الشمالية وقواعد الصواريخ والدفاع الجوي وضرب اكبر مدينة في كل دوله اللى الهند دى ضربت 3 مدن بس اماكن تركيز مجتمعات الهندوس واللى بيعبدو اى حاجة سارحه على الارض زى ما عملت قبل كده في لوس انجلوس وفعلا كل مجموعة عملت اللى عليها وعندى انا في ده كله كنت براقب الدول الغربية اللى بتهاجم من أوروبا وكانت اوربا كلها ودى كانت مقبلانى مشكله فيها وانها فى تجمعات مسلمين وال الكتاب ودى كانت مشكله في اضطريت انى اضرب القوه العسكريه كامله من جنود لمعدات وغير ذلك وفضل وشبه ان مبقاش في قوه عسكريه تذكر غير القوه العسكريه العربية وانتهت الحرب وكانت اسرع حرب في التاريخ بعد الحرب دول أوروبية واسياويه كانت عايزه تحاكمنى بتهمة مجرم حرب وقعدنا معاهم في الوقت ده كانت الصين والهند وكوريا قدرو يقصفو دول عربية زى الامارات وقطر والبحرين واليمن قبل التحرك المضاد بتاعنا واتسببو فى مقتل وإصابة اكتر من 100الف مواطن عربي وحلف أوروبا قدر انه يقصف الشمال الإفريقي كله وسببو مقتل وإصابة اكتر من 136الف مواطن عربي وفى مجلس الامن
الرئيس الايطالى /لازم يحاكم بتهمت مجرم حرب ده قتلو اكتر من 100مليون بشرى من مدنى وعسكرى وابادو 5مدن كبرى في اسيا
رئيس المجر/انا اوافق على هذا الاقتراح
رئيس الكورى الشمالي/لن اترك احد من هؤلاء العرب احياء لقد اباد مدينة كامله من دولتى
الرئيس الامريكي/ هههههههههههه رغم تحالفكم ولم تقدرو عليه وهو اتى الى هذا الاجتماع ونرى ما انتم فاعلون
دخلت انا وفرقه كامله من الحرس بتاعى على فرقه من 777 بعد اسر جميع الحرس ووجود 5طائرات من طائرات السرداب فى الجو على ارتفاعات شاهقه
انا/ اطالب بأعدام جميع من شارك فى هذه الحرب بتهمت الاجرام الحربى وغرامه ماليه تقدر 1ترليون جنيه عربي من كل دوله سنويا
الرئيس الايطالى/ومن انت حتى تملى علينا شروطك هكذا
الرئيس الامريكي/هذا هو الادهم الذى كنتم تريدون محاكمته
انا/ بعد ذلك الا يتكلم من لا اازن له او سيكون اخر ما سيقوله
الرئيس الكوري الشمالي/هل( طخ صوت رصاصة في منتصف الجبهة ) ..............
انا/ من يريد ان يتكلم دون ازن غيره
القاعه/.....................
انا/ لا اظن ذلك انتم تريدون محاكمتى وانا لم اهاجم احد منكموانتم قمتم بقتل اكثر من 236 الف مواطن عربي اذا تكرر هذا بعد ذلك اى دولة ستشارك في عدوان عسكري على اى دوله عربيه سابيدها كامله والان انتم تعرفون ماذا نحن قادرون عليه

ا لرئيس الامريكي/ بعد أن رفع يده وازنت له بالكلام قد نبهت عليهم ولم يسمعوا لى وغرهم اعداد جيوشهم وزواجك
انا/ اعلم ذلك ولان نقوم بالقصاص العادل لشهداء العرب الرجاله اللى معايا خلصولى على كل رئيس او ملك دوله اشترك في العدوان علينا مش عايز حد عايش واتصفى جميع رؤساء الدول اللى شاركت في العدوان على الوطن العربي
انا/الرئيس الامريكي فى اجتماع بعد شهر من الآن حتى ارى ما سيقدمون من اموال كتعويض على خسائرنا
الرئيس الامريكي/اتمنى ان يتفهمو ذلك.
وسيبت الرجاله وخرجنا وطبعا بعد اللى حصل ده والكل شاف الطائرات بتاعت السرداب وكل العالم بيحلم بتصنيع مثلها او اخذها منا وبدءت حرب العصابات وكانت اكبر المشاكل اللى مقبلانى كميه الفساد اللى عندنا في مقوله بتعجبنى جدا (كل ماتكبر خاف من الصغير مش من الكبير واعمل كساب الصغير قبل الكبير)
بعد ما خلصت ورجعت تاني على مصر
تليفوني رن وكانت لبنى
لبنى/حبيبي انت وصلت
انا/اه يا قلبي في الشركة هخلص واجى على البيت
لبنى/واحنا منتظرينك هتتغدى إيه
انا/سى فود (ده كود انهم يجهزو )
لبنى/ هههههههههههه ماشى احلى اكله سمك لحبيب قلبي
انا/سلام عشان اخلص واجى وقفلت معاها عندهم
لبنى/اجهزى يا ختى عشان فيها دلع النهارده
لميس/ما ده يومك
لبنى/ومن امتى في يومى ويومك يا هبله ولا قلت النيك بوظط دماغك اذا كان احنا ال٢ مش بنسد معاه يلا يا ختى نجهز بس الاول هنعمل اكل ودخلوا المطبخ وهملو الاكل وبدؤ يجهزو لاحلا حفله نيك وانا وصلت ال2 لبسين قمصان نوم قصيره جدا ومفتوحة من الضهر والصدر وحاجه وهم
انا/إيه هتقدرو النهارده ولا هتفيصو
لميس / مش عارفه بس كل اللى اقدر اقولك عليه انك هتستمتع وبس
دى صورة لبنى

HXarRSe.jpg HXarAl9.jpg HXaruK7.jpg HXar7Hu.jpg
دى صورة تقريبيه للميس
HXaUNdg.jpg HXaUO7a.jpg HXaUekJ.jpg
انا/احنا ليلتنا بيضه بقى
لبنى/هههههههههههه كده نزعل احنا ليلتنا عسل بالبن
انا/ ماشى يا قلبي عسل بالبن
لميس/هو احنا هنقضيها كلام

انا/تعالو ومسكت شفايف لميس وباكل فيها ولبنى/ خلتني البجامه ونزلت الشرت. وبتكلم زبرى انا عايزه اتكيف بس ما تقلش علينا وانا هبسطك وفبدأت رضاعه فيه وانا ماسك شفايف لميس بوس ومص ومص لسان وهي بدأت تهيج ونزلت على رقبتها مص ولحس ودى بدأت تتاوه اااااه حلو اوي كمل وانا نازل زى ما انا ونزلت على البزاز لحس فى ابزازها زى ما انا من غير الحلمه ودى ابىس ايدك وارضع منهم وانا زى ما انا وشويه وضميت ابزازها على بعض ومسكت الحلمتين مص ورضاعه ودى ارتعشت ونزلت سيبتها على السرير ونزلت جبت لبنى بوس ورضاعه في شفايفها وضربت ابزازها كام كف لحد ما احمرو وقرصت الحلمتين نزلت ونزلتها جنب لميس ونزلت ارضع من كس وحده وانيك وحده باصبعتى ونزلو كمان مره ومسكت لبنى وحطيت زنبورها بين اسنانى ودخلت اصبعتى فى سقف كسها ولمست الدى بوست ودى كهربا مسكت فيها وعماله ترتعش وتنزل بغباء سيبتها ومسكت لميس اللى بدأت تفوق وعملت معاها زى لبنى ولميس بترتعش مسكت لبنى ورشقت زبرى فيها مره وحده ومكمل لعب في كس لميس وبنيك لبنى وال٢ اااااه براحه مش قادره وفضلت انيك لبنى 10دقايق وخرجت زبرى من كسها ودخلته فى كس لميس اللى بتموت اااااةه خخخخخخخ ااااااح مش قادره كنتى هتعملى ايه لوحدك ولبنى فى عالم تانى
وانا عمال ارزع فى لميس ولميس خلاص بتموت ورجت للبنى اللى اول ما دخلت فيها وهي انت مش بتنزل ليه انا كسى اتهرى مش قادره يالهوى عليك وانا نازل رزع فيها وبدلت ونزلت فى كس لبنى زريحنا شويه وعملنا واحد تانى وبعد كده
لميس/كنتى هتعملى ايه لوحدك اذا كان وانا معاكى مش قادرين عليه تخيلى لو وحدك
لبنى /كنت هموت طبعا شكرا انك وافقتى ان يتجوزك
لميس / شيماء كان عندها حق بحبكم انتو ال٢
وخلص اليوم ونزلت الشغل ولاقيت مصيبه كبيره
نتكلم عنها في الجزء الجاى
سلام..............

الجزء الرابع

نبدأ الجزء
رحت على الشركه لايتها كوم تراب
انا/فى ايه يابنى إيه اللى حصل
فردالامن/انا لسه جاى لاقيتها كده
انا /في حد حصل ليه حاجه
فرد الامن/محدش يعرف
سيبته ودخلت العربية برن على طارق
طارق/في ايه ما انا جايلك فى الطريق اهو
انا/الشركه كوم تراب ارجع على البيت وافتح الكاميرات اللى فى الشارع واللى مركابينها على العمارة اللى فى وش الشاركه انا عايز اعرف مين عمل كده فى اقرب وقت وبالمره شوف فى حد مات من الامن ولا لا وقفلت معاه
اتصلت على العقرب
العقرب/ما تدورش كتير مش هتلاقي حاجه على الكاميرات عشان اخترقناها ملاقناش حاجه متشوش عليها
انا/طيب والعمل إيه انا هستجوب الموظفين اللى عندى بالطريقة ممكن حد فيهم اللى عمالها
العقرب/تمام وانا هبعتلك خبير مفرقعات وفريق المعمل الجنائي نشوف نوع المتفجرات دى ايه ممكن نوصل لاى. حاجه
انا/تمام سلام دلوقتي مع بعض على تليفون
شويه وتليفونى وكان بريفت نمبر
صوت/ معلش تعيش وتاخد غيرها زى ما بتقولو يا مصريين
انا/حلوه وملعوبه بس اخرك ايه

صوت/ ايه هنجت من اول الجيم ده لسه بنسخن
انا/اهنج ايه ده انا لسه في بتنا مش الملعب حتى طيب المطلوب
صوت/ دماركم يا عرب
انا/كان غيرك اشطر والرد هيوصلك قريب
صوت/ طيب انت عارف هترد على مين
انا/ خلصانه يا ديفيد الرد كمان ساعه
صوت/اقتله عشان الجو يفضى ليا واحتمال اكافأك بسبب قتله انى اخف عنك
انا/طيب سلام دلوقتي عشان اشوف اللي ورايا وابقى رن عليا تانى
صوت/ كمان ساعه اكون رنيت بعد المصيبه الجديده
انا/سلام وقفلت السكه
انا مع نفسي مين ده وايه تانى اللى هيحصل
عقلى/مش احتمال يكون ده ليه علاقه مع اللى حصل في البرازيل
انا/جايز بردو انا هرن على شيماء اشوف وصلت لايه واشدد الحراسة على المنشآت والمصانع وونشوف الدنيا
عقلى /ولازم تمسح المصانع كلها عشان ممكن يكون سابقك وزارع متفجرات من زمان
انا/ هبلغ العقرب يتصرف وهكلم مروان يشوف الرجاله اللى موجودة مين فيهم ليه فى المتفجرات
عقلى /كده تمام بس انجز
خرجت الفون ورنيت على مروان وقلتله يمسح كل المصانع والفروع بتاعتنا ويشوف لو فيه متفجرات ويغير نظام الامن كله قفلت مع مروان وكلمت شيماء
شيماء/اللى سمعته ده حصل
انا/اه حصل انتو وصلتو للى عمل كده فى البرازيل
شيماء/لا وكل الطرق مقفوله
انا/ زودو الحراسة عليكم ومن رجلتنا مش اى حد مفهوم
شيماء/مفهوم
انا/خلو بالكم من نفسكم سلام
شيماء/سلام
انا بينى وبين عقلى كده وضحت يبقى هو نفس الشخص
الفون رن وكان طارق
طارق/خالد في حاجه غريبه
انا/فى ايه مافيش حد دخل الشركه يفجرها صح
طارق فعلا وده ممكن يكون موظف في الشركه او ممكن حد من الامن
انا/ هنشوف المهم خلى ميرنا تبلغ الناس ان الكل يروح على الفرع بتاع الشركه التانى
طارق/ تمام وخلى بالك فى 9من بتوع الامن ماتو فى التفجير كانو داخل الشركه فى وقت التفجير
انا/شوف هما مين وبعت الاهليم شيك تعويض مليون جنيه عربي واتكفل بمصاريف اولادهم وتعليم الاولاد ومعاش محترم لكل واح منهم ضعف او ضعفين الراتب بتاعه اللى كان بيقبضه وادى لكل اسره شقه تمليك وخلى حبايبنا يكتبوها باسم اللى ماتو بتاريخ قديم عشان تبقى شقه ورثه
طارق/تمام انفذ وارجع ليك سلام
وقفلنا وكان الناس جت بتوع المعمل الجنائي وخبراء المفرقعات والمعدات عشان الانقاض وبدؤ شغلهم ولقيت مروان بيرن
مروان/لاقينا متفجرات فى مصنع مواتير العربيات ومصنع المحمول ولاقينا متفجرات فى مصنع الحديد

انا /والباقي الرجاله لسه شغاله فيهم
انا /موقوته ولا عن بعد
مروان موقوته
انا/في حاجه فيهم توقيتها قريب
مروان/لا كل اللى اتلاقى توقيتات بعيده انا /اخلى كل المصانع وادى لكل العمال اجازه لحد ما تطمن على الباقي
مروان/تمام يا كبير انا ب كلمت العقرب يبعت ليا خبره من القوات المسلحة عشان نخلص بدرى
انا/عفارم عليك انا عايز اقل من ساعه هى بجد نوع المتفجرات دى ايه
مروان /سى4 وقنابل سريعه الاشتعال
انا/خلص ورن عليا سلام وقفلت مع مروان ولاقيت العقرب بيخبط على ازاز العربية فتحت ليه
العقرب/ مين عمل كده
انا/مش عارف بس كله هيبان انا عايز اامن السرداب محدش يدخله غير ناس معدودة وجزء منه يخرج للتدريب الناس اللي هندربهم على قيادت الطائرات دى وكمان عايز نبدء ابحاث عليها ونشوف هنقدر نطور فيها إيه
العقرب/مش الاول نشوف مين ده اللي عمل كده
انا/هيروح فين وقعدنا نتكلم في كل التفاصيل ونشوف هنعمل ايه وهنصل للشخص ده ازاى والفون رن وكان مروان
مروان/لقينا القنبلة اللى قولت عليها قبل ما تنفجر بدقيقه
انا/كمل زى ما انت لحد ما نشوف اللى هيحصل ايه
مروان /تمام
انا/خلص وادينى تمام
قفلت مع مروان وكلمت طارق
طارق/انا لسه في اجتماع مع الكل
انا/اقرء افكار الكل الاول وشوف فى حد منهم يعرف ولا لا
طارق/انا هعمل كده
قفلت مع طارق والفون رن وكان البريفت نمبر طيب مش كنت تأمن خالك بدل المصانع تعيش انت خالك مات
انا/ان كنت عملتها هموتك اسوء موته ممكن تتمات على الارض وقفلت معاه وكلمت خالى محمود
خالى محمود/فى إيه وايه اللى سمعناه من شويه
انا/المهم انتو كويسين
خالى محمود/اه كلنا بخير
انا/خالى احمد فى البيت ولا فين
خالى محمود/ مش عارف هو في ايه
انا/تمام هتصل عليه اطمنه
وقفلت السكه ورنيت على خالى احمد جرس ومردش مره تانى وتالت مردش وانا قاعد هتجنن وخايف يكون اتقتل شويه وتلفونى رن وكنت بدأت اتحرك على الفيلا
وكان رقم خالى احمد
انا/انت مش بترد ليه
صوت/انت مين صاحب الفون ده في مستشفى...... وحالته الصحية خطيره
انا/شكرا ليك انا جاى فى الطريق
اتصلت على شريف
انا/ خد حراسه كبيره واطلع على مستشفى......... وامنها كويس مش عايز دبانه تدخل وانا جايلك
شريف/فى حاجه
انا/نفذ وبعدين نتكلم
قفلت مع شريف واتصلت على طه
طه/بقولك ايه شدد الحراسه على جميع الفلات
طه/ازود من كده
انا /اه مش عايز دبانه تدخل او تخرج من الكمبوند من غير ما يتعرف هى داخله ليه ولمين
طه/تمام هبلغ حسام يزود الحراسة
وقفلت معاه
انا/هعمل حوالين الكمبوند قوه طاقه الحماية عشان اللى جاى وعايز نفس التأمين على الرئيس وكل الوزارات والهيئات الحكومية وشركات الطاقه ومصانع السلاح
العقرب/فى ايه انا مابقتش فاهم حاجه
انا/فى حرب عصابات هتشتغل وانا مش فاضى اامن كل دول واشتغل على معرفت مين اللي بيلعب بالنار ده وانا شاكك انهم مجموعة
العقرب/تمام وبدء يعمل تليفوناته عشان ننفذ اللى اتقال
عند طارق كان عامل اجتماع واتكلم على اللى حصل والكل زعلان ولاقى مدير الحسابات والسكرتيره بتعته مش على بعضهم
طارق /الاجتماع انتها بس استنى انت يا محسن انت ورنا

الكل خرج وال٢ فضلوا
طارق/ليه كده والناس اللى ماتت دى زنبها ايه
محسن/ انت بتتكلم عن ايه انا مش فاهم حاجه
طارق/هههههههههههه حلوه اخدت 15 مليون دولار والأستاذة زيهم وزرعتو المتفجرات ليه انتو بتقبضو مبالغ ماتحلموش بيها واظن انتو عارفين لو خالد عرف هيكون التصرف ازاى
رنا/ ايه ده انا مقبلش الاتهامات دى انا مش قتالة قتله
طارق/بصى يا كسمك انتى وهو عشان نبقى على نور انا عارف كل حاجه عنكم وعارف انه بينيكك وكمان حلو الطقم الاسود عليكى وانت يا كسمك مش كل ما تنام معاها تخليها تدخل الحمام تريح نفسها اقول تانى ولا عرفتو اللى عملتوه
واقلكم على التقيله اللى دفع ليكم رجل الأعمال فوزى الضبع
ال٢ تنحو وفتحين بقهم
رنا/انا مليش دعوه هو اللى زرع المتفجرات في الجراج مش انا
طارق/ انتى تخرسى خالص وداس على الجرس جنبه دخل واحد من الحرس دول يتحبسو لحد ما الادهم يبت في امرهم
منير /(قائد الحرس) تمام يا كبير
طارق/خدهم من قدامى احبسهم وتعالى عشان عندنا طلعه
منير/فين
طارق/منير الضبع
منير/تمام يا كبير
عندى انا فى المستشفى اللى فيها خالى
انا/خير يا دكتور هى الحاله ايه
الدكتور/الحاله حرجة جداً مخبيش عليك
انا/ممكن ادخل طقم الدكتره اللى معايا يساعدو اللى جوه
الدكتور/مافيش مشكله بس هنحتاج اجهزه عشا المستشفى مافيش فيها الامكانيات لازمه
انا/نسيطر على الحاله وهنقلو احسن مستشفى في البلد
الدكتور/اللى تشوفه يا فندم اروح اشوف شغلى
انا/اتفضل
شريف/هو في ايه وبابا ماله
انا/ان شاء **** هيكون بخير هو كان رايح فين على الصبح كده وماشى من غير حرس ازاى
جه حارس من اللى معايا وميل على ودنى الحارس/يافندم هو اللي قال للحرس مايخرجوش معاه ورفض أي حرس بس الحرس خرج وراه يأمنه من بعيد وقدرو يجيبو ٢ من اللى نفذو الهجوم
انا/تمام بس ازاى يتصاب وهو في عربيه مصفحه
الحارس /الشباك كان مفتوح
انا/تمام هما فين دلوقتي
الحارس/في العربيات بره
انا /طيب تمام وطمن انهم مايعرفوش يموتو نفسهم عشان بالتأكيد عندهم اوامر بكده
الحارس/حصل يا فندم
انا/تمام سيبنى دلوقتي لحد ما نطمن على خالى الاول
شريف/مين عمل كده يا خالد
انا/اصبر عشان نعرف
طارق/ما هو مش ابوك عشان كده بتتعامل ببرود
انا/شكرا جزيلا يابنى خالى انا عارف انك مش في وعيك دلوقتي نطمن عليه وبعد كده نشوف الكلام ده
شريف/انهار من العياط يا خالد مش عايزه يموت اعمل اللى تقدر عليه
انا/ ماشى يا شريف واوعى تتصل على حد من اخواتك ويعرفو حاجه دلوقتي لما نطمن عليه وننقله من هنا الاول
شريف/اللى تشوفه واغم عليه
شيلت شريف دخلته اوضه وطلبت دكتور وخرجت عشان اعرف مين اللي عمل كده
وخرجت لل٢ اللى ممسوكين من اللى نفذو
ماتكلمتش معاهم وقرأت افكارهم وكانو قتله مأجورين من الديب ويب واللى سهل ليهم العملية الضبع وتليفونى رن وكان طارق
طارق/انا هروح للضبع اجيبه عشان هو اللي نفذ التفجير
انا/مش الضبع حد تانى بس هو نفذ اوامر بس هاتو على الفيلا وتعالى
طارق/ساعه واكون عندك
انا/ خالك مضروب بالنار وبين الحياة والموت
طارق/الحرس بلغنى وهتعمل إيه
انا/مافيش حل غير الادهم يتعامل
طارق/تمام يا ادهم نتقابل في الفلا
وقفل السكه انا خدوهم على الفيلا لحد ما ارجع
الحارس/تمام يا كبير
دخلت وانتظرت لحد ما شريف جالى
شريف/فى جديد
انا/لا بس هانت انا طلبت طياره مجهزه عشان ننقله اول ما يخرج من العمليات
شريف/انا اسف يا خالد علي اللى قولته انا مش عارف انا قولت كده ازاى
انا/انت عبيط يابنى نطمن على ابوك الاول شويه وخرج الكاتره من اوضة العمليات
دكتور/لازم يتنقل من هنا فورا
انا/الطياره جاهز ومنتظر خروجكم
واخدنا خالى ورحنا بيه على المستشفى الخاص بتاعتى ودخل على العنايه المركزه
دكتور/ان عدت ال72 ساعه الجايه بخير هيكون في امل انه يكون كويس انا تسلم يا دكتور
وتليفونى رن وكانت لبنى
لبنى /إيه حصل لبابا
انا/هو كويس دلوقتي ادعيله بس يعدى اليومين دول على خير عندك الحرس اوعى تخرجى انتى والجماعة من غير حرس ومن غير العربيات المصفحه
لبنى/حاضر يا خالد ولو حصل اى حاجه بلغنى ابوس ايدك
انا/ماشى يا قلبي سلام
وقفلت معاه
عند طارق واللى معاه
طارق/صفى اى حد انا عايز الضبع واهل بيته
منير/تمام يا كبير زى ما سمعتو مش عايزين حد عايش غير هو وأسرته بس
وبدأو الهجوم وضرب النار اشتغل من جميع الاتجاهات
اتصلت على طارق فى عز المعمعه وبلغته انه ينسحب فوراً هو الرجاله وبعت طياره من السرداب جابت اسرته بس كان هو مش موجود
انا/طارق اقلب الدنيا كلها عليه واعمل بحث DNA مش بحث وجوه الكلام ده وركز شويه عشان اللى جاى
طارق/تمام وقفل
الطياره اخدت اهل الضبع على الكمبوند مع اللى هناك ونشرت طيران السرداب يبحث عن الضبع وبعد ساعه لقو الضبع وكان مقتول فى الصحراء والجماعة وصلو المستشفى وانا اخدت دور كامل عشان يباتو فيها وعملت حواليها درع طاقه عشان يتصدى لاى هجوم ومسكت الاب توب الخاص بيا عشان اتبع امر القتل اللى كان لخالى واشوف الدنيا إيه ولقيت اوامر قتل لكل الناس وقعدت ادور على مين صاحب الاوردر والطريق مسدود طلعت الفون واتصلت على كل المجموعات تشدد الحراسة لحد ما ابعت ليهم كور الطاقه اللى بتفعل درع الطاقه وعلى كل المقرات والتحركات تقل جدآ ولغيت كل اوردارات القتل اللى على الديب ويب لحد ما اطمن على خالى ونشوف الدنيا والرد هيكون ازاى والفون رن بريفت نمبر
صوت/حلو اللى عملته ده بس دى البداية
انا/وماتخفش النهاية عندى انا غلط وتغريت بالقوه ونسيت قواعد العبه بس اللى جاى انت مش قده
صوت/هههههههههههه هو انت تعلم من تحادث
انا/لا اهتم بمن تكون انما اهتم بأن نهايتك على يدى
صوت/لنلعب سويا لقد تشوقت للعب الجيد
انا/وانا اشتقت لارض الملعب ولكن اعلم ان القاء سيكون نهايتك وسكون اكثر من سيئة اعلم هذا جيدا
صوت/لا تعلم ما سيحدث في القاء يا خالد او اقول الادهم
انا /قل ما تشاء النتيجة واحدة الى لقاء
صوت/هههههههههههه الى لقاء
وقفل السكه ولاقيت شريف جاى جني
شريف/خالد انت ناوى على إيه
انا/نطمن على ابوك الاول وبعد كده نبدء نتحرك اللى بيلعب استاذ لعب من وراء ستار وانا ليها وهجيبه لابوك ياخد حقه منه وبعديها هقتله على الهواء مباشره وبأبشع الطرق
شريف/ يخليك لنا وانا مكنتش فى وعيى اما غلط فيك هناك
انا/يا اهبل انت زى طارق ومتربيين مع بعض وغير كده انت اخو مراتى هزعل منك انا زعلان عليك وزعلان على نفسى عشان اللى حصل خلانى افقد التركيز وكان زمان الحوار ده خلص
شريف/من دلوقتي هتلاقينى في كامل تركيزى
انا/وده اللى طالبه منك
لاقيت خالى محمود جى علينا
خالى محمود/هو إيه اللى حصل يا خالد وازاى الحرس يسيبه لوحده
انا/كانت اوامره ولولا انه كان فاتح ازاز العربية ماكنش يبقى موجود هنا انت تعرف هو كان رايح فين بدرى كده
خالى محمود/ لا مش عارف بس دى مش اول مره يعملها
انا/ازاى يعنى انتو مش شيفين اللى احنا فيه ازاى تسمح بحاجة زى دى
خالى محمود/انت عارف خالك احمد محدش يقدر يقنعه غير اللي في دماغه
انا خصل خير واحنا قاعدين حصل هجوم على المستشفى وكان هجوم كبير جداً
ونلتقي في الجزء القادم القاكم على خير

سلام..............

الجزء الخامس

نبدأ الجزء
طبعا بسبب درع الطاقه اللى محاوط المستشفى مافيش اى تأثير على اللى جوه
طلعت الفون وكلمت رعد (قائد فريق الحرس اللى بيأمن المستشفى)
رعد/طبعا عايزهم عايشين
انا/طبعا بس هما كام واحد منهم وصفى الباقى
رعد/تمام
خارج المستشفى حرب أهلية شغاله
فى ناس هتسأل طيب انت ما استخدمتش الطياران ليه هقوله عشان اعرف الكل ان رجالتى اسود
لبنى/فى ايه هو احنا مش هنخلص
انا/نص ساعة والدنيا تبقى تمام ماتشغليش بالك
لميس/مين ده اللي بيعمل ده كله
انا/مش عارف بس اكيد هعرف قريب
سبتهم وقومت دخلت اوضه من الاوض واتصلت على العقرب
انا/وصلت لحاجة
العقرب/اه اللى بيعمل كده رئيس الموساد السابق
انا/مش لوحده انا هتصرف ومع بعض اللى يصل لاى حاجه يبلغ التانى
العقرب /تمام
وقفلت مع القرب واتصلت على الناس اللي تبعى حوالين العالم يجمعو معلومات عن اللى بيحصل ومين وراه والكل اجمع انه رأيس الموساد السابق بس انا كنت شاكك ان فى حد تانى وخصوصاً انى ضعفت اليهود في أنحاء العالم كله وخلصت تليفوناتى ولاقيت رئيس المخابرات الجزائرية بيرن
انا/اهلا بحضرتك
النمر/(وده اسم رئيس المخابرات الجزائرية) ادهم اللى خلف الهجوم عليك 4اشخاص رئيس المكتب الخامس والكى جى بى الروسى والموساد السابق والمخابرات الفرنسيه وده الدفعه الاولى
انا/فى اخبار عن مكان تواجدهم
النمر/لا
انا/شكرا جزيلا على مجهود حضرتك
النمر/احنا اخوان هبعت ليك كل المعلومات اللى وصلنا ليها على الميل بتاعنا
انا/منتظر سلام
طلعت الاب توب وعملت اتصال آمن مع كل أجهزة المخابرات الغربية وبلغتهم ان الكل يكثف بحثه عن كل رؤساء اجهزه المخابرات الغربية وقفلت معاهم وبعد كده كلمت الشركه كلهم وبلغتهم انهم يبلغو عن اى تحركات استخباراتية او اى تحرك مريب وبعد كده اتصلت على الرجاله بتعتنا حولين العالم وبلغتهم انهم يبحثو عن اى عائلات لرؤساء المخابرات الغربية ويجيبوهم على عندى وخصوصاً المخابرات الفرنسية والكى جى بى والمكتب الخامس واى مخابرات غربية وخرجت بعد كده للجماعة بره

مايسه/انت كنت فين وضرب النار شغال
انا/موجود بس بريح شويه
لبنى/بتريح ماشى
مايسه/إيه اللى ماشى
لميس/هتلاقيه بيفكر يرد على اللى بيحصل هو ده بتاع راحه
لبنى/نام شويه عشان تفوق للى جاى
الفون رن وكان رعد
رعد /حصل
انا/ هاتهم على البدروم بتاع المستشفى قبل ما يروحو جنب اخواتهم
رعد/قبل ما تنزل هيكونو موجودين
قفلت مع رعد وسيبت الجماعة ونزلت لقيته معاه 4
انا/ وانا ببص لعنيهم قرأت أفكارهم وعرفت أن فى 2 منهم مرتزقة و2ضباط مخابرات شورت لرعد يصفى ال2 المرتزقة وسيبت ال2رجال المخابرات اللى كانو فرنسى وروسى هتتكلمى ولا إيه
الروسى/انت عارف اننا مش هنتكلم
انا/اتكلم انا رعد مراته وولاده تتصل على الرجاله اللى فى موسكو يجبوهم هما 4افراد واقتل ابو وامه بالمره العنوان............
الفرنسى/ماذا تريد
انا/لا اريد شئ فأنا اعلم كل شئ وانت الاخر ستجد زوجته في مدريد ومعها طفلين كلم الرجاله تجيبهم وييجو
الروسى/ ماذا تريد ان تعرف وانا سأجيبك
الفرنسى/وانا كذلك
انا/قلت لكم لا اريد ڜئ لقد علمت ما اريد
رعد نفذ اللى قولت عليه
رعد/الرجاله بتاعت روسيا اتحركو على العنوان اللى لسه قايل عليه ولسه هتصل على اللى فى أسبانيا يتحركو على العنوان اللى هناك
انا/تمام وخدو الناس دى ضايفوهم مع حبيبنا وسيبتهم وطلعت على فوق عند الجماعه
لبنى/ارتاح شويه يا حبيبي
انا/هانت هو في اى تقدم
لبنى /اه الحمد لله الدكتور قال ان لو عدينا الفترة دى بخير هيكون تمام
انا/الحمد لله انا هقوم اروح مشوار وجاى
لبنى/رايح فين
انا/من امتى بتسأل بقولك إيه تعالى معايا عشان مش هينفع لوحدى
لبنى/انت هتقلقنى ليه
انا/انتى بقيتى رغايه انجزى ويلا
نزلنا على تحت واول ما ركبنا العربيه
لبنى/على فين انا حاسه ان المشوار يخص خروج بابا واللى حصل
انا/ابوكى متجوز ومخلف بنت هى دلوقتي 12 سنه بس بسبب اللى حصل وتعبه طلق امها وليروح عندهم كل فتره يسيب مصاريف ليهم ويقضى اليوم معاهم
لبنى/عشان كده وانت عرفت منين
انا/عارف من زمان
لبنى/ومقولتش ليه
انا/ما كنش ينفع ان حد يعرف
لبنى/وهتعمل ايه دلوقتي
انا/هنجيبهم على الكمبوند يقعدو فى فلا من اللى هناك
لبنى/اترمت فى حضنى شكرا ليك يا قلبي وقفت جنبنا كتير
انا/المشكلة ساميه هعمل معاها إيه
لبنى/سيب ماما عليا
انا/ماشى يا قلبي ويلا عشان وصلنا
لبنى/إيه ده هما عايشين هنا
انا/تخيلى بقى انتو عايشين في فلل وحرس وعربيات وهى عايشه فى الحى الشعبى ده
لبنى /يلا بينا
طلعنا على بيت فى الشارع وخبطنا على الباب وفتحت البنت الباب خالد عاش من شافك
انا/حبيبت قلبي يا نور معلش كنت عامل نوش في العالم كله زى ما قولتلك
نور/هو كل ده منك وانا اقول هو اللى بيحصل ده زى ما كنت بتكلم مع خالد ليه
انا/انتى تأمرى وانا انفذ وايه اتعلمتى البخل يعني مش هندخل ولا ايه
نور /اسفه بس كنت وحشنى جدا مين دى
انا/دى لبنى اختك الكبيرة
نور/............
لبنى/ساكته ليه انا معرفش انك موجودة اللى وانا فى الطريق لهنا وكده هتخلينى اضرب خالد عشان مخبى اختى القمر دى عنى
نور/ماتقدريش لو عملتى كده هضربك انا
لبنى/بقى كده ماشي يا قمر اعدهالو عشان خاطرك بس
انا/فين ماما يانور
دخلت نور لمامتها وخرجت تانى
نور/خمس دقايق وخارجه
قعدت اهزر معاها ونلعب شويه وخرجت مامتها اسمها سعاد
سعاد/عاش من شافك يا خالد ازيك يا لبنى
لبنى/انتى تعرفينى
سعاد/واعرف كل اخواتك مش اخوات بنتى
انا/طيب يا سعاد الوقت ازن خلاص انتى وابوكى وامك لازم تعزلو وتيجو معايا دلوقتي

الجزء السادس

قبل مانبدأ احب اقول للناس ان الجزء اترفع بالغلط عشان فى مشكله عندى فى التعليقات والكتابة مش عارف فى ايه بالضبط عشان كده اترفع الجزء قبل ما يكمل بسبب المشكلة دى

نبدأ الجزء
سعاد/النهارده النهارده طيب احنا مش جاهزين
لبنى/هتجهزو إيه انتو هتيجو زى ما انتو كده كلمى جدو وتيته يجهزو
سعاد/شكرا لذوقك وانك بتسمى علتى جدك وتيته
لبنى/ هههههههههههه مش جدو وتيته نور وهى اختى ولا إيه
سعاد/طبعا بس
لبنى /من غير بس
نور/انا كنت خائفة منكم قوى لتكرهونى
لبنى/اخدت نور في حضنها هو فى حد يكره اخته انتى من النهارده زى مايسه وطارق
نور /باست لبنى فى خدها يا ريت باقي اخواتى يبقوا زيك
لبنى/واحسن منى كمان يلا بينا
سعاد/احمد فين
انا/تعب شويه مقدرش ييجى
وخلت غيرت لبنتها وخرجت وكانت رنت على امها وأبوها واتجمعنا كلنا عند العربيات
لبنى/معلش يا طنط نور هتركب معايا انا ماصدقت انها رضت عنى
نور بتبص لامها
سعاد/اركبى مع اختك يا نور
ركبنا الغربيات وطلعنا على مول نعمل شوبنج لبس جديد للكل ولعب كتير لنور وفون جديد للكل مع خطوط جديدة ورحنا على الكمبوند ودخلتهم الفلا بتعتهم واخدت سعاد على جنب
انا/خالى اضرب بالنار وهو جى ليكم عشان كده مجاش معانا ودلوقتي مافيش خروج غير بحراسة وبعربيه تبعنا مفهوم
سعاد/مفهوم وكفاية اللى انت عامله معانا من وقت ما عرفت بنور
انا/نور اختى الصغيرة واخت مراتى على فكره لبنى مراتى
سعاد/.....يسعدكم
انا/شوفى هتحتاجى إيه وفى ماركت هنا هاتى اللى انتى عايزاه منه
فيه كل حاجه
سعاد/..... يخليك لينا
انا/دى فيزا غير اللى معاكى اصرفى براحتك
سعاد/بس ده كتير قوى
لبنى/هو في حاجه تغلى عليكم نور زينا بالضبط
ابوها/كتير قوى ده يابنى
انا/إيه هو اللى كتير يا حجيج مش كنت بتقول انى زى ابنك فى اب يقول كده ما تحضرينا يا ماما
امها/هو بعد الكلمه دى حد يقدر يقول حاجه....... يكرمك يا بنى وينصرك على من يعديك
انا/احسن دعوه دى محتاجها قوى فين نور
لبنى/بتتجول فى المكان مش مفكراك بحد
انا/هههههههههههه طبعا
سعاد/بتضحك على إيه
انا/اصل الهانم عملت كده اول ما وصلت هى كمان شكل كده العرق دساس
لبنى/اعترض بقى احنا دلوقتي ٢ مش لوحدى
سعاد/انت متجوزها ولا من فوق روس بعض
انا/من ده على ده شوفتى انى اتظلمت معاكى
نور/كانت وصلت في إيه مزعل اختى ليه
لبنى /مش قولتلك بقينا ٢اتكلم بقى
انا/هو انا اعترضت على حاجه وكان الكل واقف يضحك على اللى بيعملوه فيا
لبنى/بقولك ايه انا هاخد نور تبات معايا النهارده
انا/وانا مالى انتى واختك ماليش دعوه اتصرفو براحتكم
لبنى/اهو خلع انتى بقى إيه رأيك
نور/بصت لأمها إيه رأيك يا ماما
سعاد/انا ظالى انا كمان دى اختك انتى مش اختى انا زى ما تحبى
نور /خلاص هبات مع لبنى
انا/هبعتلك لميس كمان
لبنى / تسلم يا قلبي
نور/انا خايفه طلعت مش بتحبنى
لبنى/مش قولتى عليا كده انا كمان ودلوقتي إيه ودى اختك زى ظا انا اختك
انا/استأزن انا لبنى ابقى خدى نور وسعاد الماركت عشان تشوف محتاجه إيه
لبنى/كنت هعمل كده وابقى بلغنى لو في جديد
انا/تمام يلا سلام انا
خرجت لقيت شيماء بترن
شيماء/خالد فى تحركات مريبه هنا من المخابرات الفرنسية والروسيه
انا/صفى الكل
شيماء/فاروق قال كده وشغال على كده بس هنحتاج رجاله زيادة
انا/مع الحاجة بعت ليكم رجاله زيادة باللى عندكم لو حبيتو تحتلو امريكا تقدرو

وقفلت معاه والفون رن وكان نادر وده قائد الرجاله اللى فى روسيا
نادر/كله تمام وجبنا الناس اللى هناك
انا/هبعتلك طياره من عند السعدى تشحنهم على عندى هنا
نادر/وانا منتظر
قفلت مع نادر وكلمت السعدى
السعدى/أأخيرا اتصلت
انا/الدنيا ايه
السعدى /حصل هجوم والجيش الشيشاني اتصرف
انا/طيب نضف شرق أوروبا من رؤاساء المخابرات والافراد العاملة
السعدى/بدأت اتحرك فى كده وكمان قالب الدنيا على رؤساء المخابرات الفرنسية والروسيه والموساد السابق وكل عائلاتهم
انا/تمام اتعامل بقى سلام
قفلت مع السعدى لقيت جاكى بترن عليا
جاكى/ايه الدنيا الناس اللي قولت عليهم فى الصين نعمل إيه
انا/راقبى من بعيد محدش يغيب عن عينك
جاكى/اجيبهم احسن
انا/هاتيهم ونشوف مين هيلعب مكانهم
جاكى/تمام 5سعات يكونو عندك
انا/تمام تسلم يا قمر
قفلت مع جاكى ودخلت المستشفى عند الجماعه كان طارق جه
شريف/لبنى فين
انا/فى الفلا
شريف/ليه فى ايه
انا/كنت بخلص ابوك من مشواره اللى بيروحه
مايسه/مشوار ايه بالضبط
بصيت لطارق
انا/خد مراتك وفهمها وانا هفهم شريف هنا روحو انتو دلوقتي
شريف/انا مش مطمن
انا/تعالى معايا ننزل البوفيه هموت على فنجان قهوه
شريف/وانا كمان
لميس/اما تاكلو الاول انتو ما اكلتوش حاجه من الصبح
انا/نأجل القهوه دلوقتي الحكومة امرت وعشان امك وعمتك
شريف تمام
قعدنا ناكل وخلصنا اكل ونزلت انا وشريف البوفيه نشرب قهوه
شريف/فى ايه هو بابا متجوز
انا/اه ومخلف بنت زى القمر ولبنى معاها دلوقتي فى الفلا
شريف/عشان كده مكنش بياخد الحرس معاه
انا/كنت عارف وكنت على اتصال بيهم وبروح عندهم على طول بس الفتره الاخيره الاخيره بسبب اللى حصل غبت عنهم
شريف/وتخبى عنى ليه
انا/عشان امك ماكنش وقت انها تعرف
شريف/ماشى يا خالد طيب انا عايز اشوفها
انا/يلا بينا عشان وحشانى جدا ودماغها دى الماظ بنت انما ايه
شريف/هههههههههههه ازاى يعنى
انا/كل اللى اتعمل كان من افكارها وافكارى مع بعض
شريف/لا انا كده لازم اشوفها حالا
انا/يلا بينا
رجعنا على الكمبوند لقينا مايسه ولبنى ونور قاعدين يلعبو ونور مبهدلاهم
لبنى/إيه ده شريف كمان
شريف/اركنى على جنب انتى نور
نور/وانت شريف اخويا صح كده
شريف/صح طبعا
انا/كنتو بتلعبو ايه
نور /اونو وال٢ شايلين العب
لبنى/خالد هى واخده المصل
انا/اه طبعا
مايسه/عشان كده بس دى دهيه يا عم انت
نور/طبعا مش تربيه الادهم
شريف لبنى مايسه فتحو بوقهم وتنحو
شريف/قولتى مين
لبنى/اللى سمعته ده حقيقي ولا انا مش بسمع
مايسه/ادهم مين
نور/الادهم مش ادهم
انا وطارق ميتين ضحك
شريف/انت يا عم ما تقول حاجه عشان كده انا واخد على دماغى ومش فاهم
انا/قولت ليك ان كل اللى بيحصل من تخطيطنا سوا اصبر بس
نور/قول اللى عايز تقوله
انا/بابا انضرب بالنار وهو جى عندكم النهارده وانا وصلت للناس اللى عملو كده نعمل إيه معاهم
نور/فى حد هيكمل مكانهم
طارق/ اه في
نور/ضيقت عنيها وصلت لعائلاتهم
انا/خلاص على وصول ليهم
نور/يبقوا عبره للكل هما وعائلاتهم مع تصفيه كل اللى هيكمل مكانهم
شريف/نعم ياختي انا لو مش سامع الكلام ده منك كنت قولت ان الادهم اللى بيتكلم
لبنى/هههههههههههه هههههههههههه طيب بقولكم إيه يلا نكمل انا كده اطمنت طيب نسخه وحده كانت كفايه دلوقتي ٢
مايسه/خلاص بقى لينا ضهر دلوقتي
نور /اكيد طبعا بس بعيد عن خالد وطارق
مايسه/نعم طيب دى مرات خالد وانا مرات طارق هتكوني ضهرنا لمين
نور/عشان انتى هبله دول ضهرنا كلنا حتى ضهرى انا كمان ازاى اكون ضهرك فى وجودهم
شريف/هههههههههههه هههههههههههه هههههههههههه فى حد منكم عنده رد
لبنى/هه رد على أية بالضبط ما الحجه نور لخصت الكلام كله
انا/نتكلم في المفيد الحوار ده هيخلص بكره كمان ساعتين هيكون رؤاساء المخابرات الفرنسية والروسيه والموساد السابق هنا وبكره عائلاتهم كمان
نور/قبل ما تعلن عن كده تكون خلصت من الكل
شريف/عندها حق
انا/كمان ساعتين هيكون الكل مرتاح وبعدها هضرب الصين وكوريا الشمالية هخفض عدد سكانهم لملاين بدل مليارات
لبنى/بلاش ابرياء
انا/واللى فى المستشفى ده مش ابرياء
نور /وامريكا نظامها ايه
انا / اما الناس دى تيجي نعرف كل حاجه لو مشتركين معاهم يبقى هما كمان وكل دوله اشتركت في كده
شريف/ فى حاجه طده ولا كله تمام
نور/في طبعا لازم لازم نخلص من فلول الصهيوني والاسرائيلى
شريف/ انا مش عارف هو مين الطفل هنا بس فعلا ده لازم يحصل انا هقوم اغير واخد شور وارجع ليكم تانى
لبنى/مش قالتلك تربيه الادهم هيربى إيه يعني
مايسه/على رأيك وانامش هسيب حقى لازم اغلبها النهارده
نور /ممكن اشوف بابا
انا/نعرف ساميه الاول عشان مش ناقصه انها تدخل في غيبوبه هى كمان
لبنى /انا هكلمها وافهمها
نور/اختى حببتى
مايسه/وانا لأ
نور/وهى الدنيا تنفع من غيرك يا قمر انتى
لبنى/مابلاش عشان شكلك بقى وحش اوي كل مره تعلم عليكى
مايسه/وانتى مالك
ورنيت على سعاد عشان مايسه وشريف يتعرفو عليها وجت وشريف دخل بعدها
لبنى/ده شريف طبعا عرفاه من الصور ودى ياشريف ماما نور
شريف/لا ليه حق يتجوز على ماما انتى زى القمر
سعاد/ تسلم يا شريف
شريف/انتى لسه على زمة بابا
سعاد/لا
شريف/يقوم بالسلامه وارجعك على زمته تانى
نور /ياعم اسكت انت
سعاد/عيب كده يا نور اعتذرى لاخوكى الكبير
شريف/سبيها براحتها دى اختى حببتى تقول اللى هى عايزاه
انا/اكيد طبعا بعد ما طلعت الادهم اللى جواها
شريف/ومن غير وانت عارف
ومره وحده لاقينا صوت على الباب وكانت ساميه

ساميه/ازيك يا سعاد بنتك دى
سعاد/اه يا ساميه بنتى
ساميه/نور صح كده
نور/اه يا طنط
ساميه/ياد يا خالد هو انت مش بتعرف تربى
انا/معلش بس لسه مش عرفاكى دى سومى او سومه او سوسو عشان ماتولعش فينا
نور/بس كده ازيك يا سوسو وجت جنبها وركبتها الهوى
ساميه/لا كده تربيتك انتى عرفتى الحركه دى من مين
نور / من بابا ومن خالد قالو ان دى اقرب طريقه للاعتزار ليكى
ساميه/ماشى يا قمر انتى
شريف/بقولك ايه يا سوسو فكك من انك بتعاملى طفله ده دى تربيه الادهم ما انتى من حقك ماسمعتيش اللى انا سمعته
ساميه/انت بتقول ايه بقى المفعوصه دى تربيه الادهم
لبنى/ده انتى غلبانه قوى مين مفعوصه دى لسه معلمه على الكل مايسه وانا وشريف
ساميه/فى ايه
مايسه/فى الشغل وفي الرد على الكلام
ساميه/مسكتنى من ودنى عملت إيه في البنت
انا/وانا مالى يا لطفى مش ولادك اللى بيركنو دماغهم تحت ضغط
سعاد/انا مش بعرف اتكلم معاها أساساً تغلط وتخلينى اعتذر منها مش اعاقبها
نور/بقولك ايه يا سوسو هو بابا اخباره إيه
ساميه/هو هيكون بخير بعد ما يسمع صوتك هو بالتأكيد هيكون قلقان عليكى
شويه وتليفونى رن وكانت جاكى
جاكى/الناس على وصول عندك
انا/تمام يا جاكى وصفى رئيس المخابرات الكوريه والصين والهند
جاكى/الناس اتحركت وانا لقيت معاهم رئس المخابرات الصينيه جبته معاهم
انا/تمام نفذى فى اسرع وقت
جاكى/تمام ساعه كويس
انا/تمام بعائلاتهم
جاكى/ساعه وارن عليك اكون نفذت
انا/سلام
طارق/العرسان وصلو
انا/اه بس منتظر خالى يفوق عشان ياخد حقه منهم وبعد كده هقلبها دمار على الكل
شريف/انا بكرر اسفى يا حالد
ساميه/عملت ايه يا ابن الموكوسه
انا/ولا حاجه كانت نرفزه وقت غضب وهو عيل اهبل أساساً
نور/هههههههههههه طيب بقولكم إيه مش جعانين عايزه اكل معاكم
ساميه/بس احنا اكلنا في المستشفى
نور/شوفى يا لبنى سوسو مش عايزه تاكل معايا
ساميه/خلاص ده انتى حقنه
سعاد/هههههههههههه معلش انتو اول مره تتعاملو معاها
نور/اللى جاى ماينفعش على معده خاليه ولا قلة نوم عشان بابا حقه يجى زى ما في دماغى
ساميه/وايه فى دماغك
نور/الجحيم على الارض وكانت نظرات عنيها مرعبه بجد
ساميه/بتبلع ريقها ماشى يا الادهم ماهو كان ناقص الادهم جديد
انا/ وانا مالي دلوقتي ياشريف انت واخواتك التصرف معاكم وده حقكم شوفو عايزينه ازاى
شريف/هههههههههههه اه ما انت مسيب النسخه الصغيره بتاعتك
طارق/ انا هكون تلميذ شاطر واسمع الكلام
انا/انتو عارفين هتعملو إيه في اللى جايين طبعا انا هرجع المستشفى انا ونور بعد الاكل
ساميه/خدوني معاكم انا وسعاد
انا/مافيش مشكله الاكل جهز وقعدنا ناكل كلنا ونهزر ونضحك بس كل واحد مننا خايف على اللى فى المستشفى خلصنا اكل وطلعنا على المستشفى احنا ال4 وسيبت شريف وطارق يستقبلو هديه جاكى واحنا فى الطريق الفون رن وكان السعدى
السعدى/كله تمام زى ما انت قولت
انا/تسلم يا غالي
وقفلت معاه ودخلنا على المستشفى واخدت ازن من الفريق الطبى انهم يدخلو للمريض شويه عشان الحاله النفسيه ليه
ودخلنا كلنا بعد التعقيم طبعا
ساميه/قوم يا احمد شوف مين هنا
نور مسكت ايده وباستها
نور/قوم يا بابا ولا اولع الدنيا كلها عشان خاطرك ان ماقومتش لحد بكره هزعل منك وانت عارف زعلى كويس
سعاد/قوم يا احمد عشان الكل العيال هيخربو الدنيا لو ما قومتش
ساميه/قوم يا حبيبي و**** مسمحاك وكمان هرجعك لسعاد بس قوم
الدكتور/كفايه كده عشان الحاله
انا/يلا بينا يا جماعه وانا عارف خالى مش فيها رجوع لسعاد هيفوق منها وعشان خاطر الكل هيقوم
خرجنا بره وسعاد وسامية بيعيطو
نور/بلاش عياط ده بينرفزه هو هيقوم وبكره كمان عشان عارف زعلى كويس
سعاد وسامية سكتو مع دخول خالتى
خالتى/مين دول يا ساميه
ساميه/دى نور بنت اخوكى ودى مراته التانيه
خالتى/هو احمد متجوز عليكى
ساميه/من زمان وخربت الدنيا بس خلاص يقوم بالسلامه وانا هرجعه ليها بنفسى
خالى محمود/ ازيك يا نور انا عمك محمود
نور/بابا وخالد وطارق حكيين ليا عن العيله كلها
خالى محمود/يعني انت كنت عارف هو بيروح فين وبتشتغلنى
الفون رن وكانت شيماء
شيماء/فى حركة غريبه عندى هنا وفى محولات اغتيال للحكومات اللى بنتعامل معاها وبنتعامل معاها وبنصدها
انا عفارم عليكم وقولى لفاروق سيطر على الكل مافيش اسر تصفيه بس ورنى على الساعدى والناس بلغيهم انهم يأمنو الحكومات اللى بنتعامل معاها كلها لحد ما نشوف الدنيا ايه واشوف رأى الادهم الصغير
شيماء/بجد هى نور جنبك ادينى اكلمها
انا/نور معاكى
نور/ازيك يا شوشو يا قمر
شيماء/انتى اللى قمر يا قمر انتو عند بباكى هو اخباره إيه
نور /اخره معايا بكره العصر وهزعل منه
شيماء/بلاش وحياتى عندك محتاجينك معانا
وهما بيتكلمو مروان بيرن ويت
نور /شيماء فى وايت خليكى ما تقفليش عشان عايزاكى
وادتنى الفون
انا/فى جديد
مروان/كرثه فى محولات لاقتحام السرداب بأى طريقة مجموعة انتحاريه من جنسيات مختلفة
انا/ طيب خد نص رجالتك واطلع على هناك وانا هكلم العقرب يبعت ناس على هنا وانا رايح على هناك بالحرس بتاعى
وخليك مكانك هما عايزين شتاتونا
مروان/تمام يا غالي فهمت وقفل
انا/ قولت لشيماءهقل دلوقتي عشان فى مشكله في السرداب
شيماء/طيب انت هتروح ليه ماتبعت الرجاله
انا/عايز اعرف مين اللى فى الملعب دلوقتي
شيماء/خلى بالك من نفسك
قفلت مع شيماء وكلمت الفايدى قولتله يأمن الحكومات ويأمنو نفسهم كويس وكلمت عبدو وفهمته انه يأمن الحكومات اللى بنتعامل معاها وهما كمان وركبت طياره من طيارات السرداب ورحت على هناك وكان في كميه أسلحة وبشر ماهوله وفى اشتباكات بين رجالتنا والمجواعات اللى بتحاول تقتحم السرداب مع ظهورى انا والحرس وبدأت معركة
وده هنحكيه في الجزء القادم
سلام..............

الجزء السابع

حصل هجوم على السرداب وكان هجوم كبير جداً واشتغل الضرب اكتر من ساعه وقدرنا نسيطر على الموقف اتصاب من عندنا رجاله كتير بس قدرنا نصفى الكل اللى شويه استسلمو فى الاخر

انا/منذر (قائد حرس السرداب) خد الناس دى وحقق معاهم
منذر/ معلش يا خالد خلى مروان هو اللي يحقق معاهم مراتى هتولد النهارده او بكره بالكتير
انا/الف مبروك يا رايق يتربى في عزك ان شاء ****
منذر/**** يبارك فيك وتربى ولادك وتفرح بيهم
انا/هكلم طارق يبعت عربيه اسعاف البيت عندك ياخدو المدام على المستشفى اللى فى الكمبوند عشان الامان ليكم
منذر/**** يبارك فيك يا صاحبي انت تعرف انها متراهنا معايا على كده
انا/هههههههههههه بجد
منذر/بجد بقولها مش هعرف اخد اجازه من الشغل فى اللى احنا فيه دلوقتي قالتلى اول ما هتقول لخالد هيبعت عربيه اسعاف تاخدنى ويخليك تقعد جنبى لحد ما اسبع كمان
انا/مراتك اذكى منك على فكره عشان انت المفروض تكون عارف ده كويس
منذر/انا عارف ده كويس بس اللى بيحصل كتير ومحدش يقدر يتحرك في مكانه ان ممكن يتهاجم في اى وقت
مروان/الف مبروك يا صاحبي روح انت ومالكش دعوه بحاجة اخواتك رجاله ويسدو مكانك ولا عندك شك
منذر/لا طبعا بس هما عرفو ازاى المكان هنا
انا/واضحة زى الشمس في خاين
مروان/انا قولت كده
انا/حقق مع اللى اتمسكو واعرف مين بعتهم واعرف الخاين وبلغنى واكشف عن هويه. اللى ماتو واعرف تاريخ حياتهم
ممروان/ تمام
مسكت الفون واتصلت على طارق وبلغته ياخد عربيه اسعاف ويطلع على عنوان منذر ياخد مراته ويطلع بيها على المستشفى اللى فى الكمبوند
انا/طيب همشى انا ومنذر وانت كمل يا مروان عايز نتايج قريب جداً وانقل المصابين على المستشفى اللى كان فيها خالى وخلى التأمين زى ماهو مش عايز دبانه تدخل من غير ازن اهم حاجه عندى الرجاله بتعتى
مروان/الكل عارف كده
انا/تمام يا رايق وانا هخلص اللى فى ايدى واجيلهم اطمن عليهم واقعد معاهم
واخدت مروان وطلعت بيه على الكمبوند وكان خالى روح هو كمان والكل متجمع عنده في الفلا بتاعته
نور/أخيراً شرفت يا استاذ
انا/انا مش مطمنلك يا بنت النتى
نور/ ده انا غلبانه
أمها/هههههههههههه طيب الكلام ده على حد غيره
انا/ده حقيقي على اى حد غيرى
نور / على اى حد انت كنت فين يا استاذ
انا/ هو انتى مراتى وانا معرفش
نور/ لا بس بنتك اللى ربيتها
لبنى/هههههههههههه هههههههههههه قصف جبها فى منتصف الجبها تماماً
انا/بقى كده يا نور تشمتى فيا البنت دى كده
نور/هو انا غلط وجاوب على السؤال
انا/كان في هجوم على السرداب وكنت هناك
لميس/يا وقعتك السوده وانت ايه اللى وداك هناك انت مش ناوى تهدى هتموتنى ناقصه عمر
انا/يعني انتى مش عارفه اللى احنا فيه
لبنى /عارفين بس بنخاف عليك
نور/لازم يعمل كده عشان الرجاله تبقى متأكده ان الكل واحد ومافيش حد احسن من حد وانه الكل بيدافع عن قضيه وحده
لميس/احنا عارفين كده بس بنقلق عليه
انا/وهو انا حاجه سهله كده اطمنو
خالى احمد/عنده حق
نور/سيبك منهم دى بنات خيخه خلينا في المهم انا اتصلت على مصانع السلاح عشان الصفقه بتاعت جاكى وقالو جاهزة احركها ولا ايه رأيك
انا/ حركيها والطائرات الحربية خلصت ولا لسه
نور /على اخر الاسبوع
يبقى ابعتى السلاح اول ما يجهز والطائرات الحربية اول ما تخلص تتبعت عشان نبدء الشغل اللى بجد
حسن/الوضع في سوريا وفلسطين مش مستقر انا/اتصل على الكل وظبط اجتماع عشان نخلص من الحوار ده كله
وانجزو كده الفرح بتاعكم بكره عشان نخلص ونركز ويلا الكل يطلع يلبس لبس رياضي ويحصلنا على الفيت اريا بعد ربع ساعة كان الكل اتجمع حتى اخوالى وزوجاتهم وطارق كان جه هو كمان وقسمت التقسيمه شريف هيلاعب حسن وطه هلاعب سامح وطارق هيلاعب نادر وأحمد هلاعب مصطفى والفائزين كلهم هيلاعبونى طبعا الكل ضحك واتريقو عليا اللى نور اللى كانت بتضحك عليهم وقسمت البنات طبعا بعيد عن لبنى ولميس ومايسه عشان الحمل
نور هتلاعب فجر وفريده هتلاعب سماح وبدء القتال شريف كسب حسن بعد ما فرهضو بعض وطه غلب سامح بعد ما غلب معاه شبه صدفه ان طه غلب سامح وطارق غلب نادر بسهولة وأحمد ومصطفى طحنو بعض ومصطفى غلب احمد بسبب ان احمد اتشتت والبنات جم يبدأو
خالى محمود /طيب طلع نور من الفيت ده بدل ما تتأذى
نور/خالد ابعتلى حاجه اربطها على عينى عشان يبقى في تعادل
خالى احمد/تعادل انت عملت ايه في البنت يا خالد انا مش مطمن ليك وليها
فجر/طيب ماتخديش مقلب في نفسك كده عشان انا هغلبك
نور /طيب انا هلاعبك بالنص اللى فوق بس ورجليا هدافع بيها بس
فجر/اعملى اللى يريحك بس ما انصحكيش بكده
نور /يلا بينا احنا هنرغى
انا/**** يستر نور خلى بالك من فجر عشان دى مش بتطلع من الفيت اريا أساساً
نور /انت عارف انا ايه بالضبط
وبدء الفيت دقيقه وكانت فجر اغم عليها الكل كان متنح من نور
نور/سيبك من الفيت ده انتى وهى وادخلو فايت معايا
خالى احمد/ فكره حلوه اما نشوف اخرت البنت دى ايه
انا قاعد اضحك انا وطارق عشان احنا اللى مدربين نور
شريف/ مين دى يا خالد دى لو دخلت فيت معايا هتغلبنى بسهولة
انا /اتفرج على اللى جاى بس واجهزو كده عشان انا مش هرحم حد فيكم
شريف/بعد اللى شوفته من نور عرفت انتو كنتو بتضحكو على إيه وايه الاسليب دى اللى بتلعب بيها انا ماشوفتش الاسلوب ده قبل كده
بدء الفيت بين نور وسماح وفريده وبدء الفيت وتسعين ثانيه كانو مغم عليهم
نور/ايه الهبل ده لا دول لازملهم وقفه
انا/عندك حق وتدريبهم معاكى وتدريبك انتى معايا نبدء احنا يا شباب ولا تريحو شويه كمان
طارق/انت هتتغلب عشان انا معاهم
نور/هههههههههههه انت غلبان انت كمان
طارق/هو في ايه انا مش فاهم
نور/خالد مافيش اسلوب قديم ولا جديد اللى وهو عارفه وبيستخدمه يعنى انتو الكل كده هتتغلبو وربنا يستر ما حدش فيكم يتصاب اصابه شديده هاتو اخركم عشان يجيب اوله
وبدء الفيت بينى وبين طارق وشريف وطه ومصطفى
انا/ هدافع بس اشوف مستواكم واول ضربة توصل ليا هبدء اهاجم
طارق/تمام بس ما تزعلش
عند الجماعه
خالى محمود/انتى ازاى كده يانور انتى طلعتى مش سهله
نور/ابن اختك مش بيرحم في التدريبات وكان بيجهزنى انى اعرف ادافع عن نفسى واكون معاها فى اللى بيعملوا
خالى احمد/و**** انا معارف الواحد يشكر خالد ده ازاى
نور/ هههههههههههه تشكر مين يابابا انت ان شكرته هتزعلو منك وهتحسسه انه مش ابنك وانه غريب عنكم
خالى محمود/عندك حق يا بنتى
نور/سيبكم من الكلام ده وخلينا نتفرج على الفايت ده
فريدة/انا عايزه ادرب معاكى بعد كده
نور/كده كده انا اللى هدربكم من هنا ورايح وبدايه التدريب اتفرجى على الدفاع بتاع خالد واحفظيه كويس
فجر طلعت الفون تسجل الفايت عشان تدرب عليه بعد كده
عندنا بدء الفيت وهما ال4 مش عارفين يلمسونى
انا / بقولك ايه انت وهو ادخلو معانا يلا الفايت ده ودخل باقى الشباب وانا عمال ادافع ومش عارفين يوصلو ليا ضربه لاكتر من خمس دقايق
انا/إيه الضعف ده انا ههاجم وقتكم خلص
طارق/كل واحد ياخذ باله من ومكملش كلامه وكان اغم عليه وبعد كده 30ثانيه كانو ال8رقدين على الارض
فريدة انا ماشوفتش حاجه هو ايه اللي حصل وازاى حد يفهمنا
فجر/انا سجلت الفايت ده وهبدء اضرب على الدفاع والهجوم ده
نور/ولاهم السرعه
سماح/طبعاً بس هو فى كده لو ما شوفتش بعينى كنت هقول ده فيلم انا بعد ما فوقت الشباب
طارق/هو ايه اللي حصل انا ماشوفتش حاجه
نور/الضربات دى لو مش في مكانها صح فيها موت
ساميه/وانتى تعرفى منين
نور عشان خالد ضربنى عليها وبابا فى المستشفى
انا/ الكل يدربب من هنا ورايح 8 سعات في اليوم والتدريبات هتبقى موت وفكك انت وهو من الاستهبال اللى انتو فيه
مصطفى/ انا معاك بس عايز اوصل لمستواك ده
انا/اتمنى توصلو لده واعلى من كده انا كنت بهرج معاكم
طارق/ انا عايز اعرف ازاى ده حصل احنا مش بندرب مع بعض على طول
انا/والتدريبات والاساليب اللى فى السرداب ادربت عليها
طارق/ اااه كده تمام
خالى محمود/ كده الواحد اطمن عليكم يا ولاد اتمنى تفصلو ايد وحده
احمد/احنا ايد وحده وهنعيش كده لحد ما نموت وهنربى ولادنا على كده
حسن/ هو ده الكلام
انا الكل هيدرب التدريبات دى
خالى احمد/احنا عجزنا خلاص
نور/ هههههههههههه تبقى تشوف اللي درب خالد وطارق عنده 80سنه وعنده ليونه مش في الشباب وايه ندور على عريس لل2 ولا إيه
ساميه/عندك حق
انا/هتنزلو تدريب معانا ومافيش كلام تانى
ام نور/واحنا
طارق الكلام للكل حتى الحوامل دول اللى هتمسك تادريبكم نور
ساميه/بلاش نور عشان دى تربيه واطيه
ام نور/شكرا يا ساميه
ساميه/هو انتى ربيتى احنا هنصيع ما العيال دول هما اللى ربوها وبتشاور عليا انا. وطارق
ام نور/ كده انتى عندك حق وانتى يا نور انا ماما حببتك براحه عليا انا وسامية
نور /هههههههههههه من عنيا انتو تأمرو
ساميه/بقولك ايه يا ختى انا مش مستريحه للبنت دى
ام نور/ كلام في سرك ولا انا
خالتى/بعد اللى شوفته ولا انا شكلنا كده دخلين على سواد من ال2 دول
عمتى/ هههههههههههه بس بمنفعه لينا هيخلينا ما نكبرش بسرعه ونحافظ على شبابنا اكبر وقت
ساميه/عندك حق
انا/نور مش عايز حد يموت في التدريب اصابات ماشى
عمتى/تعالى يا خالد قربت منها وال4اتلمو عليا وبدؤ ضرب فيا اصابات ايه يا ابن الكلب
انا/ بدأت اركبهم الهو هما ال4 ماتخفيش كدمات بس وخلو بالكم الكل هياخد جرعه رابعه من المصل
حسن/اشمعنا
انا/عشان انا اخدت الرابعه وبتعمل بلاوى
نور/ده حقيقي اومال انا بقيت كده ازاى
انا/ يلا يا خالو عشان تاخد حقك من اللى امر باغتيالك
خالى احمد/انا مسيبلكم الموضوع ده يا ولاد بس قبلها انتو عرفتو اللى عايزينه

شريف/ وخلصناه كمان مش ناقص غير انك تاخذ حقك

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: تفاه, ahmed6261, Al Joker Osama و 34 آخرين
الجزء عظمة بس مفيهوش احداث

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ahmed6261, خواجه, Big dick💪 و 4 آخرين
عاش يسطا عظمه والجزء الجديد امتا

• عجبني
التفاعلات: ahmed6261, Big dick💪, mksj و 3 آخرين
الجزء عظمة بس مفيهوش احداث
استعجلت نزوله بس عشان كنت متفق معاكم على يومين وانا مش بحب اغير كلامى

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ahmed6261, mksj, Magdy66 و 3 آخرين
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ahmed6261, mksj, Magdy66 و 2 آخرين
جامد وأبقا حاول تكبر

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261, mksj, Magdy66 و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الاحداث قليلة المره دي ودي مش عادتك مستنيين منك الافضل✨

• عجبني
التفاعلات: ahmed6261, mksj, Magdy66 و شخص آخر
الاحداث قليلة المره دي ودي مش عادتك مستنيين منك الافضل✨
حبيبي و**** عارف ان الجزء صغير بس بسبب انى وعدت انى هبدء فيها كمان يومين ده السبب بس

• عجبني
التفاعلات: ahmed6261، mksj و Magdy66
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261, Big dick💪, mksj و 2 آخرين
  • عجبني
عاش يا يسطى

• عجبني
التفاعلات: ahmed6261, Big dick💪, Magdy66 و شخص آخر
  • عجبني
التفاعلات: ahmed6261, Big dick💪, mksj و شخص آخر
حبيبي و**** عارف ان الجزء صغير بس بسبب انى وعدت انى هبدء فيها كمان يومين ده السبب بس
يا عالمي ع اقل من مهلك بس عشمان ف اخويا يطول ف الاحداث شوية مش اكتر 💫✨

• عجبني
يا عالمي ع اقل من مهلك بس عشمان ف اخويا يطول ف الاحداث شوية مش اكتر 💫✨
حبيبي و**** وأن شاء **** الجزء الجديد يعجبكم ويكون على مستوى المتابعين

• عجبني
  • حبيته
o_O o_O :coffee: :coffee: (y) (y) :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :love: :love: :cool: :cool: :sneaky: :sneaky: :giggle: :giggle: 😜 😜

• عجبني
  • عجبني
  • عجبني
ايه يابوب طمنا عليك

• عجبني
التفاعلات: ahmed6261, Big dick💪, Magdy66 و شخص آخر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل