NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة الانتقام من أشد الأعداء | السلسلة الأولي | ـ أحدي عشر جزء 6/9/2022

تم أضافة الجزء الثامن

تم أضافة الحزء التاسع

و**** يبرو قصه جامده كملها بس ياريت تعمل فلاش باك توضح الناس الفلوس دي جت منين انو يشتري كل دا

و**** يبرو قصه جامده كملها بس ياريت تعمل فلاش باك توضح الناس الفلوس دي جت منين انو يشتري كل دا
اشطا يبرو

اشطا يبرو
+امتا لجديد بس نصيحه خلي الفلاش باك يكون في السلسله التانيه واكيد ايبقا علي كذا جزء لانه اكيد ايبق طويل

+امتا لجديد بس نصيحه خلي الفلاش باك يكون في السلسله التانيه واكيد ايبقا علي كذا جزء لانه اكيد ايبق طويل
انا هعمل كدا

تم أضافة الجزء العاشر

• عجبني
التفاعلات: alfahd
تم أضافة الجزء الحادي عشر والأخير مع تمنيات هيئة المشرفين والنقاد بمزيد من الأبداع

ما زلت تسرد القصة بسرعة كبيرة وبدون تفاصيل كأنك تحكي ملخصا لقصة.
وأسلوب معاملتك لأبيك يجعله يبدو كأنه *** صغير.
وفرقتك السرية تشبه فرقة الفرعون المصري لكن كالعادة بدون تفاصيل.
يجب أن تتمهل وتعطي كل شيء حقه. ليست هناك جائزة لأسرع كاتب قصة.

ما زلت تسرد القصة بسرعة كبيرة وبدون تفاصيل كأنك تحكي ملخصا لقصة.
وأسلوب معاملتك لأبيك يجعله يبدو كأنه *** صغير.
وفرقتك السرية تشبه فرقة الفرعون المصري لكن كالعادة بدون تفاصيل.
يجب أن تتمهل وتعطي كل شيء حقه. ليست هناك جائزة لأسرع كاتب قصة.
انا وفرعون المصري متفقين علي كدا لن له دور في الاجزاء اللي جيه وحوار معامله الاب بخصوص لما اتقدمت لاخويا زين لان ابويا ملوش في الحاجات دي فهمت

دا انتا بتعمل شغل فشيخ يجدع منتظر السلسله الجديده

انا وفرعون المصري متفقين علي كدا لن له دور في الاجزاء اللي جيه وحوار معامله الاب بخصوص لما اتقدمت لاخويا زين لان ابويا ملوش في الحاجات دي فهمت
أنا أقول لك رأيي إن أردت أن تنتفع به، لكن لا يجب أن أقنعك أو تقنعني. لكن أنت أمسكت بالمسائل الثانوية.

دي قصه علي ما يجيبو قصه 😂😂😂😂

بتبدأ القصه من ظابط اسمه محمد ومشهور بالنسر وابن ظابط برضو اسمو زين ومشهور بالنمر انما انا فا اسمي الفهد لسه في الثانويه العامه بالنسبا للطول
طول بابا: 190/اخويا: 188/انا: 189 /ماما: 166
بالنسبه للاعمار: بابا: 46سنه /اخويا: 24سنه/انا: 18سنه/ماما: 46سنه/
الرتب: بابا: عميد في فرقة 777 /اخويا:نقيب في فرقة 777 علشان كان قناص /
الجسم: عمتن انا وبابا واخويا نفس الجسم علشان رياضين ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
المهم بتبدا القصه عندــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انا: صحيت من النوم كان كلو صحي صبحت عليهم ودخلت الحمام، استحميت وطلعت من الحمام شربت القهوة وفطرت وسلمت عليهم وروحت الامتحان (كان ساعتها امتحنات الثانويه العامة كان اخر يوم) وبعد 3ساعات خلصت الامتحان وكلمت ماما علشان كانت متوتره وطمنتها وروحت خرجنا انا وصحابي (اللي هما احمد ومحمود وزياد انا الوحيد الاطول منهم كلهم) سلمت علي احمد واستنيت محمود وزياد عقبال مجم كانت الساعه 3 العصر روحنا اكنا في ماك وبعدها مول مصر ودخلنا لعبنا فالتلج عقبال ملخصنا كانت الساعه حوالي 9 بليل قالولي تعال نسهر علي القهوة قلتلهم لا وروحت البيت طلعت قعدت مع ماما واتعشينا انا وماما وكل واحد دخل اوضتو انا دخلت فتحت اللاب جبت معلومات علي الاقتصاد وال توقعات بتاعت الدهب هيغلي ولا هيرخص طلع نسبه توقع الرخص بتاع الدهب حوالي 60 فالميه والغلي 40 فالميه وانا توقعت ان الدهب هيغلي وبالفعل تاني يوم لقيت الدهب غلي وكسبت الرهان سعتها كسبت حوالي 1000 دولار، وخدت الفلوس حولتهم علي حساب ماما واتفجءت لما لقت اتحول لحسابها الف دولار بتقولي اتحول لحسابي الف دولار، انا: اه منا عارف يماما انا اللي حولتهملك، ماما: جبت الفلوس منين
انا: يماما اتوقعت ان الدهب هيغلي في موقع رهان علي رخص الدهب او غلوه اوانا اتوقعت صح في حولتلك الفلوس اهي تبقا معاكي علشان انا لو معايا الفلوس هصرفهم فثانيا تمام يماما
ماما: تمام يحبيبي

وانا نزلت خدت عربيه اخويا زين وروحت المول جبت هدوم ليا ودفعت من الفيزا بتاعتي ومشيت روحت عند بيت عمتي سلمت عليها وقعدت معاها ساعه ومشيت وبعدها روحت لخالتي سمعت صوت صويت جي من شقة خالتي نديت عليها خالتي وانا برزع الباب لقيت اللي فتحتلي بنتها وهيا بتعيط ببص علي خالتي لقيت جوزها بيضربها وخالتي بتعيط لقيت جسمي فار واتعصبت لقيت نفسي مسكتو اديتو كام قلم علي كام بونيه شلت خالتي من الارض قعدتها علي الكنبه وقلتلو طلقها قالي لا اديتو بالقلم هطلقها ولا لا هو هطلقها هطلقها كلمت المأذون جيه لقي جوز خالتي بوقو بيجيب ددمم قالو مين اللي عمل فيك كدا ردي انا: قولتلو انا يشيخنا قلي ليه قولتو بيضرب خالتي وكان هيموتها سكت وقالي عاوز اتنين شهود كلم الواد احمد صاحبي جه وانا طلعت بطاقتي واحمد طلع بطاقتو وطلقناهم وكلمت امي بلغتها وهيا فرحت لما لقتني قولتها ضربتو وقوتلها هبات معخالتي كام يوم وهاجي

ماما: تمام يفهد

انا: نديت علي خالتي

خالتي: اي يفهد عاوز اي/ انا: انا هقعد معاكي كام يوم لحد مالجو يهدي

خالتي بفرحه : بجد / انا:اه وجد الجد كمان صحيح هنزل اجيب الهدوم بتاعتي من العربيه تحت وطالع /خالتي: ماشي يفهد، نزلت جبت الهدوم وطلعت قعدت مع خالتي اتغدينا وقعدنا نتكلم انا وهيا وبنتها وقولتها هخش كلية شرطه وهيا فرحت اوي وقعدنا نتكلم لحد الساعه 12 لقيت الباب بيخبط ببص مين لقيت جوزها جي سكران وعاوز يخش طلعتو عاوز يزقني علشان يخش مسكتو دشملتو اقلام علي بونيات علي شلليط طرتدو برا العماره وطلعت لقيت خالتي بتعيط بتقولي لولاك مكنش زمان موجوده علي الحياه حضنتها وقولتها انافضهرك انا هحميكي من اي حد ودخلت انا وهيا المطبخ حضرنا العشا ليا وليها ولعيلها واتعشيناونمنا ، يتبععععع

الجزء التاني

تاني يوم صحيت الساعه حوالي 6ونص نولت اجري حوالي نص ساعه ورجعت البيت بتاع خالتي
لقتها صحيت فطرنا انا وهيا وشربت القهوة بتاعتي وقولتي لخالتي، انا: خالتي متيجي ننزل المول تجيبي هدوم ليكي ولي ايلا( دا كان اسم بنتها) خالتي: تمام يفهد استنيت لحد ما استاذه ايلا صحيت وفطرت كانت الساعة حوالي 12 الضهر لبسنا ونزلنا وروحنا المول وديت خالتي زارا جابت كام طقم ولسا بتطلع الفلوس قوتلها انتي بتطلعي اي، خالتي: بطلع الفلوس يفهد
انا: انتي كدا بتشتميني وطلعت الفيزا وحسبت وروحنا محل مشهور للبس بتاع ******* بس جبت كام طقم ل ايلا وحسبت وانا بحاسب لقيت الكاشير بيقولي **** يخلي بنت حضرتك ابتسمت له وخدت ايلا ومشينا وبعدها خدتهم علي مطعم شيك اكلتهم منو كان فالمول برضو وبعدها خدت ايلا وخالتي وديت ايلا محل لعب كبير جبتلها كل اللعب اللي هيا عاوزها وروحنا علي البيت كانت الساعة حوالي 8 بليل ايلا دخلت اوضتها تلعب وانا وخالتي قعدنا واتكلمنا لحد الساعة 11 قمت انا حضرت العشا لان انا بحب اتطبخ وحمرت بطاطس لي ايلا وجهزت الاكل كان برجر وسجق مدخن وكلنا وانا باكل بقيت بأكل ايلا فبقها وكانت مبسوطة وانا كنت حاسس اني ابوها مش ابن خالتها وخلصت اكل كانت ايلا خلصت اكل خدتها معايا غسلتلها ايديها وغسلت ايدي وكانت خالتي مبسوطه بيا وخدت ايلا دخلتها سريرها و قريت لها حدوتة ونامت بس قبل متنام قلتلي كان نفسي تبقا بابا والكلمه اثرت فيا قوي وبعدها طلعت من اوضتها لقيت خالتي عاوزه تتكلم معايا
خالتي: تعالى عوزاك في كلمتين يفهد
انا: حاضر يخلتي وروحتلها خير في اي
لقيت خالتي بتقولي انا اول مره فحياتي الاقي بنتي ايلا فرحانه قوي كدا،واول مره احس انها بنتك مش ابن خالتها، انا: خالتي ايلا كانت عاوزه الحنان اللي مفتقدا في ابوها لقيتو فيا ورب*** يقدرني واسعدها واعوضها عن حنان الاب بحناني ولقيت خالتي بتقولي انتا كبرت في نظري قوي يفهد وانتا اول واحد وقف جمبي والوحيد اللي حسيت معاه بالامان اللي كنت مفتقده من طليقي والنهارده بذات حسيت انك راجل بجد لما خلتني مدفعش ولا جنيه، انا: عيب يا خالتي لما يكون معاكي راجل هسيبك تدفعي انتي من دلوقتي انتي وايلا ملزومين مني انا تمام، خالتي: تمام يفهد
ودخل كل واحد اوضتو وقلقت قبل الفجر بربع ساعه لقيت ايلا بتعيط ختها في حضني ونمت جمبها لحد الساعه سبعه وخالتي متفاجاه لما لقيت ايلا حضناني واول متحرتك لقيت ايلا بتقولي صباح الخير يبابا، انابستغراب وخالتي برضو اتفجءت لما لقيت ايلا بتحضني وتبوسني ونزلت من علي السرير راحت الحمام انا اولا مطلعت ايلا دخلت الحمام و طلعت قولت لخالتي هنزل اتمشي نص ساعه لحد متجهز الفطار نزلت جريت وانا نازل لقيت ايلا بتقولي بابا خضني معاك خدتها وشلتها علي دراعي وجريت بيها وهيا فرحانه ورجعت كان الفطار جاهز فطرت انا وايلا وخالتي وشربت القهوة بتاعتي في البلكونه وبعدها باربع ساعات لقيت امي في الشقه هي وزين وبابا فخالتي دخلت يعملوهم حاجه يشربوها ولقيت امي دخلت مع خالتي ولقيت ابويا بيقولي راجل ياض يفهد بس ضربت جوز خالتك ازاي دا حيطه قولتلو انا غضبت وانتا عارف يبابا لما بغضب اي اللي بيحصلي بابا اه عارف مبتحسش بنفسك ولقيت نفسي نازل عليه بونيات واقلام وخليت بقو جاب ددمم وخليتو يطلقها غصب عنو انا يبابا هقعد مع خالتي علطول ماشي يبابا، بابا: ماشي يفهد قولي قررت تخش كليه اي، انا: اه قررت شرطة يبابا، لقيت بابا فرحان: مبروك مقدما يحضرت الظابط انا بهزار: تمام يفندم ونديت علي ايلا مكلتش الكلمه لقتها جيا جري عليا وبتقولي انا اهو يبابا، لقيت بابا بيبصلي باستغراب انا قولت لي ايلا تسلم علي ابويا واخويا زين وقولتلها تخش جوا وانا هجبلها عصير عقبال متلعب بالالعاب شويه ايلا: حاضر يبابا وبوستها ودخات اوضتها اول مدخلت ايلا الاوضه قولت لي ابويا: يبابا كنت امبارح انا وهيا وخالتي في المول تمام بابا: تمام فدخلت جبت لي ايلا لبس ليها وانا بحاسب لقيت الكاشير بيقولي رب** يخليلك بنت حضرتك هيا بعد مجينا من المول امبارح عملت انا وخالتي العشا انتا عارف اني بحب اطبخ بابا: اه عارف فانا بقيت بأكلها في بقها وبعد مانا وهيا خلصنا الاكل خدتها غسلتلها ايديها ودعكت سننها وشلتها دخلتها اوضه نومها وحكتلها حدوته ونامت وانا كمان دخلت نمت صحيت قبل الفجر بربع ساعه لقيت ايلا بتعيط دخلت نمت جمبها علي شان تطمن اني نايم جمبها صحيت الساعه سبعه اول مقمت من جمبها لقتها بستني وقالتي صبح الخير يبابا انا وخالتي استغربنا ولقتها حضنتي ونزلت من السرير راحت الحمام هيا طلعت وانا دخلت وطبعا انتا عارف اني بمشي كل يوم نص ساعه الصبح فلقيت الاستاذه لبسه ترنج رياضي بكم علشان هيا لسا صغيره وانا طبعا لابس الترنج بتاعي ولقتها بتقول انا هاجي معاك يبابا وخدتها شلتها علي دراعي وجريت بيها ولقتها فرحانه ورجعنا فطرنا وشربت القهوة لحد منتو جيتو لقيت ابويا بيبصلي بنظره فخر وبيقولي عرفت اربي فعلا واستاذنتهم دخلت عملت عصير منجا لي ايلا وشربتو معانا في الصاله وبتقولي شكرا يبابا، انا: العفو يحبيبت بابا وشلتها علي دراعي وخدتها الحمام غسلتلها بقها وكلو مصدوم معادا بابا امي بتقولي بابا، انا اه بابا يماما دي بنتي وايلا قالت اه ده بابا وحضنتني وقعدت معاهم و ايلا قعدا في حضني وقولتلها تعالي ننزل هيا قالت يلا يبابا ولبسنا ونزلنا انا وهيا ركبت عربيه اخويا زين هي يعتبر عربيتي انا كمان برضو وخدتها رحت اكلتها من ماك وشغلتلها الاغاني اللي هيا بتحبها واشتريت لها دونتس وروحنا ركنت العربيه وخدتها علي دراعي وتطلعنا الشقه فتحت بالمفتاح اللي معايا وكنت جايب انا وهيا دونتس اورنجل يعني بسكر لان هيا عندها حساسية من الشوكلاته وانا جبت زيها انما هما جبتلهم من كل نوع اتنين كانو حوالي 6انواع حوالي 12دونتس وكلت انا وايلا وهيا علي حجري ولغوسنا وشنا بالسكر وكلو قعد يضحك عليا انا طب ماشي اغسل ايدي واجلكو وخدت ايلا في ايدي وغسلتلها بقها وطلعنا قعدنا لحد الغدا ولقيتهم هيمشو قولتهم يكلو وقولتهم اللي مش هياكل معايا انا مش هرعرفو كلو شربو الشاي ومشيو لقيت خالتي بتقولي كنت فكراك هتمشي معاهم انا: لا انا هعيش معاكي علطول هي فرحت بجد انا: اه بجد ولقتها نطت في حضني وقعدنا انا وهيا وايلا لحد معاد العشا سألت ايلا تكلي اي يحبيبت بابي قالتي عاوزه اكل بيتزا انا: حاضر سألت خالتي تكلي نوع اي. من البيتزا قالتي سي فود وانتا انا هاكل سي فود برضو انتي يا ايلا، ايلا: هاكل بيتزا ببرواني انا: تمام يروحي وطلبت الاوردر من بابا جونز جي بعد حوالي ساعه كلنا ونمنا بس المراضي لقيت ايلا قالتي بابي انا هنام جمبك النهاردة انا تمام يروح بابي تعالي ونمنا
يتبع ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

الجزء الثالث

نمنا انا وايلا وصحينا كان يوم نتيجة الثانوية العامة
ايلا: صباح الخير يبابي، انا: صباح الخير يحبيت بابي وبستها ودخلت الحمام وطلعت لقيت ايلا بتقولي متنزلش من غيري يبابي، انا: حاضر يروحي واستنيتها لحد مخلصت لبس خدتها ونزلت جريت اناوهيا وطلعنا لقيت خالتي صحيت دخلت اوضتي غيرت هدومي وجهزت معاها الفطار فطرنا وشربت القهوة بتاعتي وفتحت موقع النتيجة لقيت نفسي جبت95٪ خالتي فرحت وانا كلمت ابويا
انا: الو، بابا: الو ازيك يبني، انا: بابا انا جبت 95 فالميه بابا فرح وقالي متقولش لامك، انا: ليه يبابا
بابا قالي: عشان هعملها مفاجأة، انا.. تمام يبابا قفلت، وقولت لخالتي تلبس هيا وايلا، خالتي: تمام يفهد خدتهم اكلتهم من مطعم هما بيحبو ودخلتهم السينما وكلعنا كانت الساعه حوالي 4الضهر خدتهم علي الملاهي علشان ايلا وحرفيا لعبتها كل الالعاب بتاعت الملاهي وخدتها روحنا محل مشهور بتاع ايس كريم كلنا خالتي ملخوستش بقها انما انا و ايلا لغوصنا وشنا كلو وكان الايسكريم منجا لن انا وهيا بنحب المنجا وخالتي مسحتلي بقي انا وايلا وروحنا كانت الساعه حوالي 7ونص لقيت صحابي وابويا وامي كلموني وانا طبعا كنت عامل وضع الطيران ورديت علي ابويا وامي وصحابي وصحابي كانو عاوزني انزل معاهم وانا رفضت طبعا بعد معشت مع خالتي وبنتهم بقيت مهتم بيهم اكتر من نفسي وقعدنا انا وايلا وخالتي نتفرج علي فلم لحد الساعه 12وكلمت مطعم هارديز والاكل جيه بعد حوالي نص ساعه وكلنا ونمنا كالعاده انا وايلا وتكرر نفس الروتين اليومي لحد ساعه التقديم للكليه وطبعا علشان ابويا عميد مكملتش نص ساعه وكنت خلصت وبعدها لقيت الكليه بتكلمني وقالولي اني اتقبلت وروحت التدريب وسبهم حوالي 45 يوم وخلصت التدريب وبقيت ملازم اول واول مرجعت البيت لقيت ايلا جريت عليا بالحضن وقالتي وحشتني يبابي، انا: وانتي كمان يحبيت بابي، سلمت علي خالتي وهيا فرحانه لقني دخلت عليهم بالبدله بتاعتي وفرحت طبعا اول مشافت النجمتين متعلقين حضنتني وقالتي مبروك يحضره الظابط وقعدت الاجازه كانت حوالي اسبوعين فالاسبوع التاني لقيت الباب بيخبط جامد وبفتح لقيت ظابط بيقولي معانا امر من المحكمه بحضنه الطفله ايلا عماد وبيزعق، انا اتعصبت: قلتلو مش هتخضها مني الظابط: مش هينفع يفندم
انابقلو انتا مش عارف انا مين، الظابط بكل رخامه هتكون مين يعني، انارديت عليه انا الظابط فهد محمدزين واخو الظابط زين محمد زين وابن العميد محمد زين الظابط بكل احترام انا اسف يفندم بس معايا امر باحضرها، انا قولتو هبقا اجي انا وهيا المحكمه وممتها الظابط تمام يفندم وقفلت الباب ولقيت ايلا بتعيط يبابا هيخدوني منك، انا محدش يقدر يقرب منك يحبيبت بابا وخدتها فحضني وفي اول جلسه
القاضي: قضيه رقم309079
دخل المحامي بتاعي وقال سيدي القاضي حضرات الساده المستشرين انا معايا كام دليل يرفض احتضان الطفله لابوها اولا حسب تقرير الدي ان اي ان استاذ عماد مش ابوها انما والد الطفله هو الاستاذ فهد محمد زين وزوجتو الاستاذه ساندي محمد علي ودا كان اسم خالتي وامي مندهشا ازاي دي اختي وانا امو المحامي رد قال حضرتك الاستاذه ساندي حسب تقرير الدي ان اي مش اخت حضرت ثانيا يسيدي القاضي انا الاستاذ عماد كان بيضرب الاستاذه ساندي والطفله ايلا وانا قولت للقاضي ممكن اتكلم سيادتك
القاضي: اتفضل يحضره الظابط
انا بطلب من المحكمه اني اغير اسم بنتي من ايلا عماد لي ايلا فهد محمد زين
القاضي: طلبك مقبول يحضرت الظابط
انما ازاي ساندي مراتك وهيا مطلقا من 6 شهور
انا: يسياده القاضي انا شكيت ان ايلا بنتي وفخدتها حللت دي ان اي وسعتها كلمت عماد ابوها وجه عملنا التحليل بس مرعفتوش النتيجه وطلعت النتيجه ان ايلا تبقا بنتي وانا موضوع ان اتجوزت ازاي ساندي انا اتجوزها بعد ماعدتها خلصت واجوزتها انما ازاي عرفت اني خالتي مش اخت امي امي عملت عمليه من اربع شهور وكانت عاوزه ددمم فخالتي قالت انا عتبرعلها وطلع فصيله الدم غير مططبقا فانا سعتها روحت علي جدتي وحكتلها وجدتي قالتي ان ساندي مش خالتي فانا رجعت المستشفي لقيت زين اخويا اتبرعلها بالدم
وانما موضوع ساندي خلفت مني ازاي وانا مش جوزها كنا يوم من اربع سنين خالتي جت قعدت معانا فهوا يوم حملها مني وانا بنام مبحسش باي حد لقن نومي تقيل وبس كدا سيدي القاضي
القاضي: شكرا يحضرت الظابط وقعدت مكاني وبعد الاستراحه
القاضي: اولا حكمت المحكمه حضريا علي الدعوه بشان الطفله ايلا عماد بتغير اسمها من ايلا عماد اللي والدها الحقيقي فهد محمد زين وثانيا امرنا بحببس الاستاذ عماد ورفعت الجالسه وخدت مراتي وبنتي علي السجل المدني وغيرت اسم ايلا وبعدها روحنا البيت وبالمناسبه قولت لمراتي ساندي تحضر شنطتي وشنطتها و شنطت ايلا وقولتهم هنغير البيت وفي ظرف يومين نقلنا في الشقه اللي فوش شقتنا وبعدها بيومين لقيت ساندي بتقولي انا حامل انا سعتها فرحت لان حققت امنيه ايلا ان يكون عندها اخ وطبعا ماما وبابا واخويا عرفو بالخبر وفرحو ولقيت ابويا هيبقا عندي حفيد تاني وسعتها انا بليل لقيت اللواء كامل بيكلمني بيقولي مبروك يحضرت الظابط بقيت نقيب سعتها قولت لساندي وهيا فرحت وقالتي مبروك يجوزي وقولت لامي وابويا وابويا فرح وقالي مبروك يسياده النقيب وقولت لي ساندي تلبس هيا وايلا، ساندي: ليه يحبيبي
انا: هنخرج نتعشي بره، هيا حاضر يروحي ولبسنا ونزلنا اتعشينا ورجعنا ونمت وضحيت الصبح نزلت اتمشيت انا وايلا ورجعنا فطرنا ونزلت الشغل وكانت اول قضيه امسكها وفي ظرف 6ساعات جبت العيال بتوع القضيه واللواء لما عرف ان مراتي حامل بركلي واداني مكافاه علشان القضيه دي كنت اسرع ظابط قفل قضيه وكان اليوم اول الشهر خدت مرتبي كان حوالي 6الاف قبل الترقيه بعد الترقيه بقا حوالي 10 وغير المكافاه كانت حوالي 4 الالف يعني قبضت حوالي 14الالف وطلبت من اللواء كامل اني اخد اجازه اسبوعين ووافق علي الاجازه وروحت قولت لساندي تجهز شنطتها علشان هنسافر نصيف في الساحل وخدت المفتاح بتاع الشاليه وخدت امي معايا تصيف معانا وروحنا الساحل ودخلنا الشاليه وسبت ايلا مع ماما وخدت ساندي روحنا جبنا اكل علشان نفطر وبعد مفطرنا روحت طلبت اكله سمك محترمه كانت بحوالي الفين جنيه روحت ابشاليه دخلت غيرت هدومي وايلا لبست هدوم البحر بس مخلتهش تلبس بكيني لبستها مايوه كان بكم وحلو وكنت جبت لساندي مايوه شارعي ولبستو و كان حلو عليها وامي نفس نوع المايوه ونزلنا البحر واول مقلعت التشترت بانت عضالاتي وكانت باينه وكل البنات بصتلهي ومزهولين من شكل عضلاتي وخدت مراتي وايلا ونزلنا ولعبنا وكان واحد حاول يتحرش بمراتي وانا مسكتو شخرمتو حرفيا مبقاش في وشه حته سليمه فكرني علشان في الساحل هبقا ديوث وفشختو ولقيت صحابو عاوزين يضربوني فشختهم هما كمان وكانو وقعو علي الارض وضربت كل واحد فيهم ضربا في بيضانو الا الواد اللي حاول يتحرش بمراتي تلات ضربات وطلعت دخلتهم الشاليه وبعدها روحت جبت الاكل وكالنا كلنا وقولت لي مراتي اني هطلع انام شويه وغمزت لمراتي وهيا فهمت وطلعت ورايا اول مدخلت الاوضه قفلت الباب بالتراباس
وخدتها في بوسه وبدأت تسيح معايا وقلعت الهدوم وهيا قلعت برضو وبعدها نزلت بوست رقبتها وزقتها علي السرير ومصيت بزازها وبعدها لحست كسها ولقتها بتقولي: دخلو بسرعه يحبيبي دخلوووووووووو واول مدخلتو اهه‍هههههههه براحههههههههه كسيييييي وجابت بسرعه وانا كملت خدت من عسل كسها حطيتو علي زبي ودخلتو فطيزها هيا اهههههههههههه براححححححههههههه بتاعك كبير وبقيت انكها وخلتها تاخد الدوجي وكملت نيك فطيزها اول محسيت اني هجيب قمت دخلتو فكسها مرا وحدا هيا اههههههههههههههههههه من كتر الصويته افتكرت ان امي مش بس هيا اللي سمعت انا قولت الساحل كلو سمع وخلتها مصت زبي تاني بعد مجبت وزبي وقف تاني والمرادي غيرت الوضع خلتا ترفع رجلها علي كتفي ودخلت مرا وحدة صوتت وبقيت بنكها بسرعه وبقوه وكل دا وانا مش واخد فياجرا وبعد مخلصت واستحمينا انا وهي وعملنا واحد في الحمام وطلعنا من الحمام لبسنا ونزلنا تحت لقيت امي بتقولي براحه عليها البت هتموت فايدك هي مش حملك انا رديت عليها يماما مراتي وبراحتي وبعدها اتعشينا ونمنا،،،،،،،،،،،،
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
يتبع

الجزء الرابع

صحيت انا ومراتي وايلا بنتي امي كانت لسه نايمه
ونزلت انا وايلا جرينا علي البحر ورجعنا فطرنا واحنا بنفطر
امي: صباح الخير يحضرت الظابط
انا: صباح النور يماما واكلت الاستاذه ايلا وخدتها علي دراعي وغلسنا بوقنا وغيرنا لبسنا لبسنا المايوهات ونزلنا البحر المشهد كاالااتي
انا خدت ايلا علي دارعي وساندي مسكه فدراعي ونزلنا لعبنا فالبحر ولمحت واحد حاول يغتصب امي مسكتو فشختو اقلام وشلاليط وبونيات وعلقتو علي الباب الشاليه والناس بييتحيلو عليا انزلو
انا: مش هنزل الوسخ ابن المتناكه دا ولدرجه صاحب المنتجع جي يتاحيل عليا، انا: انتا مش عارف انا ابقا مين وابن مين
صاحب المنتجع: ابن مين يعني
انارديت عليه: انا النقيب فهد محمد زين وابن العميد محمد زين واخو الرائد زين محمد زين
صاحب المنتجع باسف: انا اسف اللي ميعرفك يجهلك يافندم حضرتك تحب تعمل فيه اي واحنا تحت امرك
انابتكبر: عاوز كل الرجاله اللي شغلين معاك ينيكو فيه وتصوروه وتنزلوه علي النت
صاحب المنتجع: حاضر يفندم انتا تأمر
انا: شكرا وقفلت الباب فوشه وقلت لامي ومراتي وبنتي يجهزو شناطهم علشان هنمشي من الساحل ولبسو انا لبست وانا طالع لقيت صاحب المنتجع في وشي
صاحب المنتجع: حصل يفندم بلي حضرتك امرت بيه
انا: تمام شكرا وكانو مراتي وبنتي وامي لبسو وانا خدتهم ومشيت كانو فكرين اننا هنروح القاهره كلمت البواب بتاع الفيلا بتاعتي اللي فشرم الشيخ وخليتو ينضف الفيلا عقبال ماجي وانا رايح عديت علي سوبر ماركت مشهور جبت اكل علشان الغدا وجبت سناكس وروحت الفيلا وطبعا محدش كان يعرف اني عندي فيلا لا امي ولا مراتي
امي: هيا الفيلا بتاعت مين يبني
انا: الفيلا دي بتاعتي يماما
امي: تمام يبني مبروك
انا:روحت وديت الاكل التلاجه وطلبت من المطعم اللي انا كنت مشارك فيه بالنص وهما اول مقولت العنوان بتاع الفيلا
مدير المطعم بتاعي: اهلا الفهد باشا نورت شرم الشيخ
انا: بنورك ياحمد كنت عاوز اكله سمك ليا تكفي حوالي 5 افراد
احمد: حاضر يباشا نص ساعه ويكون عند حضرتك الاكل في الفيلا بتاعت حضرتك سلام يفندم، انا: سلام ياحمد
امي: يفهد امتا الاكل ييجي/انا: نص ساعه يماما
امي: تمام يروحي /وبعد نص ساعه الاكل جيه ولسه هحاسب الدلفري قالي مشتر احمد قالي مخدش من حضرتك فلوس وكلمت احمد
انا: الو ياحمد
احمد: الو يفهد بيه
انا: هوا الدلفري مش رادي ياخد الفلوس ليه
احمد: الاكل علي حساب المطعم وكمان ظا بتاع حضرتك يعني منغير فلوس اصلا
انا: تمام ياحمد، قفلت مع احمد واديت لبتاع الدلفري 100جنيه ليه وقفلت الباب ودخلت كالانا
امي حبيبي هوا بتاع الدلفري مخدش منك فلوس ليه
انارديت عليها: يماما هياخد مني فلوس ازاي والمطعم بتاعي
امي مصدومه: بتاعك ازاي، انا: زي السكر فالشاي وبعد ملخصنا اكل طلعت فوق وانا طالع غمزت لمراتي هيا فهمت بس المرادي ضحكت هيا وامي وبعد نص ساعه لقيت مراتي بتخبط عليا لسا بتكمل تخبيط ساحبتها لجوه وقفلت الباب بسرعه وتربست وبوست مراتي الاول من بقها وبعدها نزلت علي رقبتها لحد مكنتش قدره تمسك نفسها وكانت هتقع قومت نزلتها علي السرير وقلعتها البرا ولحست حوالين الحلمه
ساندي: اه براححححههههه حلمتييي بتوجعنييييي
انا: نزلت علي كسها لحستو لحد ماجابت عسلها نزلت علي خرم طيزها ولحستو
ساندي: اه براحهههههه دخلو دخلوووو بسرعه
انا: حاضر يروحي ودخلتو
هيا: اههههه اخيرا
انا: قعدت ادقها دق فكسها لحد مورم
ساندي: اههههه ارحمنيي كسييي اتفشخخ وحسيت فعلن بكدا لما لقيتو ورم قعدت اسرع لحد مجبت في كسها وبعدها خلتها تمص زبي وقام بس المرادي نكتها فطيزها وهيا قلتلي هاتهم في بقي جبتهم ودلخنا استحمينا ونزلنا خدت ساندي وبنتي وقلت لامي تنزل معانا نتمشي علي البحر بس هيا قالتي: لا
انا: تمام وخدت بنتي ومراتي اتمشينا ورحنا الكافيه بتاعي
المساعد بتاعي: اهلا استاذ فهد نورت الكافيه بتاعك
انا: بنورك يا امجد
امجد: شكرا يفندم تحب تشرب اي
انا: هاتلنا تلاته مانجا و تلاته مولتن كيك بس بس مش اتشوكلت علشان عندي حساسيه انا وبنتي
امجد: تمام يفندم اي حاجه تاني
انا:لا شكرا ياامجد
امجد: تحت امرك يفهد باشا
وبعد نص ساعه الحاجه جت
انا: شكرا يا امجد
امجد: علي اي يفهد باشا ومشي امجد وكلانا ومراتي بتقولي مش هتحاسب، انارديت عليها: دا الكافيه بتاعي يساندي هدفع ليه، ساندي: بتاعك
انا اه يساندي (ورجعنا الفيلا طلعنا نمنا) يتبعععععه

الجزء الخامس

صحيت الصبح وكالعاده نزلت اجري اناوبنتي ورجعنا علي الفيلا اول مرجعت لقيت احمد بيرن
انا: الو ياحمد، احمد: تمام يفهد بيه هضرتك انا بعتلك الفطار لخمس افراد
انا: تمام ياحمد شكرا /احمد: لاشكرا علي واجب دا المطعم بتاع حضرتك، وبعدها بخمس دقايق لقيت الدلفري جيه ولقيت الفطار كان كريب متقطع بالنوتلا والموز وبيض اوملت وجميع انواع المربات وعسل اسود وعسل ابيض وتوست وعيش ايطالي
وخمس كوبيات عصير مانجا وفراوله وغير الجبن وكالنا كلنا وغيرنا هدومنا بس منزلناش البحر نزلنا البيسين بتاع الفيلا وكنت عامل بار صغير في البسين وعومنا كلنا وخلاصنا علي الساعه 2الضهر وكلمت بابا
انا: الو يبابا، بابا: الو يفهد عامل اي/انا: كويس يبابا متيجي انتاواخويا صيفو معانا وخدو اجازه
بابا: حاضر يبني /انا: بابا متروحش الشاليه بتاع الساحل، بابا: ليه/انا: علشان مشيت منو هبعتلك لوكشين تعالو عليه تمام/بابا: تمام يفهد تلات ساعات وهنيجي/انا: تيجو بالسلامه يبابا
بابا: حبيبي سلام، انا: سلام
أنا: ماما /امي: نعم يفهد/انا: بابا جي هوا واخويا فهناكل اسناك لحد مايجو /ماما: تمام يحبيبي
عدي ساعتين كان فاضل حوالي ساعه وييجو كلمت احمد
احمد: الو يفهد بيه
أنا: الو ياحمد كنت عاوزك تجبلي جميع انواع السمك من جمبري لحد استكوزا بس عاوزهم يجو بعد ساعه ونص تمام ياحمد
احمد: تمام يفهد بيه
وقفلت مع احمد ونديت ايلا بنتي نتمشي انا وهيا علي البحر
ايلا: حاضر يبابي، انا يلا وخدتها ونزلنا اتمشينا كان عدي ساعه وعقبال مروحت الفيلا لقتهم لسه موصلوش رنيت عليهم، انا: الو يبابا انتو قدمكو اد اي،، بابا: خمس دقايق ودخلين وطلعت جبتهم من بره الفيلا وخليت البواب ياخد الشنط وخليت الامن بتاع الفيلا يركنو العربيه في الجراش بتاعي
ودخلت انا واوخيا وبابا وبنتي معانا بس لقيت بابا شلها واول مدخلنا لقيت بابا بيقولي هو اوخيا الفيلا دي بتاع مين، انارديت عليه: بتاعتي يبابا
بابا مصدوم بتاعتك/انا: اه بتاعتي وكان الدليفري وصل خدت الاكل منو انا واخويا علشان كتير واديت للواد ميه جنيه وقفلت الباب ودخلنا واحنا بناكل قيت بابا بيقول انتا يفهد مدفعتش الحساب ليه،، انا: رديت عليه وقلتلو ازاي يبابا حد بيدفع فلوس في مطعمه، بابا مصدوم مطعمك، انا: اه مطعمي وبعدين احنا هنقعد نتكلم كلو كلو وبقيت بديهم الاكل بايدي وكان في استكوزا بتاع حوالي 7 كيلو وكلنها كلنا وخلصنا اكل وغلسنا ايدينا ولقيت بابا اول مخلص خد ايلا فحضنو وقالها حبيبت جدو وقعدت جمبو ولقيت ابويا بيشورلي عيها عشان كانت بتشرب مايه ودهولت نفسها زي مكنت بعمل بالظبط ولقيت ابويا كدا اتاكدت انها فعلا بنتك يفهد وقعدنا نتكلم لحد الساعه 11ونص ولقتهم جاعو قلت لكلو يجهز لبسو وانا لبست وخدتهم علي البحر اتمشينا لحد الكافيه بتاعي واول دخلت لقيت امجد بيقولي ازايك يمدير وقلتلهم تكلو اي وتشرب اي ان قولت لاامجد يجبيلي انا وبنتي عصير مانجا ومولتن كيك بس مش شوكلت وانما بابا وامي واخويا طلبو مولتن كيك بس اتشوكلت وعصير موخيتو ومراتي قالتي هاتلي نفس طلبك وبعد نص ساعه الحاجه وصلت وكلنا ومشينا وابويا بيقولي مش هنحاسب
انارديت علي ابويا قولتو الكافيه بتاعي يبابا،، بابا بصدمه حته ده بتاعك برضو امال انا هحاسب علي اي،، انا رديت علي ابويا وقولتو انتا هنا مش هتحاسب علي حاجه خالص لان انا صاحب المنتجع دا كلو بابا بصدمه صاحب المنتجع،،، انا: اه صاحبو وروحنا الفيلا غيرنا وقعدنا وانا وابويا واخويا نتكلم عقبال ميعملو الشاي
ابويا: قولي انتا مشيت من الشاليه بتاع الساحل ليه،، انا: يبابا مش هينفع اقعد فالساحل تاني اول يوم لما نزلت البحر لقيت واحد حاول يتحرش بمراتي وفكراني هسكت علشان فالساحل وكدا فكارني ديوث ولما لقيتو بيحاول مسكتو دعكتو اقلام علي شلاليط علي بونيات وجمع صحابو فكريني عيل فرفور مسكتهم شخرمتهم وقعو علي الارض وضربت كل واخد بالشلوط في بضانو بس الواد اللي حاول يتحرش بمراتي تلات ضربات
تاني موقف اللي هوا تاني يوم نزلت انا ومراتي وبنتي ماما مردتش تنزل ولحمت ماما كان واحد بيحاول يغتصبها،،، بابا: المهم عملت اي،،، انارديت علي فشختو طبعا ودخلتهم الشاليه وعلقتو علي باب الشاليه وكلو بيتحايل عليا انزلو لحد ملقيت صاحب المنتجع ويتكبر عليا وبيقولي انتا مين وابن مين رديت عليه انا ابقا الظابط فهد محمد زين وابن العميد محمد زين واول مقلتلو كدا قالي انا اسف يفندم اللي ميعرفك ميجهلك شوف انتا تأمر بي اي وانا هعملو انا قولتو تخلي كل الرجاله اللي شغالين معاك ينيكو ويصورو صاحب المنتجع حاضر يفندم وانا ماشي من الشاليه لقيت صاحب المنتجع بيعتزرلي وبيقولي حصل يفندم وبس كدا يبابا
بابا: قالي جدع يحضرت الظابط وكمان انا عرفت ان انتا قفلت قضيه في 6 ساعات حصل ياض
انا: حصل يبابا وشربنا الشاي وطلعت الاوضه انا ومراتي ودخلنا واول مدخلنا خدتها في بوسه طويله لحد مساحت ونزلت علي رقبتها لحس وبعدها خدتها بوسه فرنسيه وبعدها لقتها بتقولي: اههههههههه بجييييب بجيبببب، وكل ده وانا لسه مدخلتوش ونزلت لحست حوالين الحلمه وبعدها قعدت اشد فالحلمه وبعدها نزلت لحست كسها لقتهاجابت في بوقي بلعتهم وبعدها لحست طيزها ودخلت زوبري في كسها اول مخلتو هيا قالت: اههههههههههه يخربيت بتاعك كبيييير اوييي
انا: اسكتي يبنت المفضوحه هنتفضح
ساندي: مصوت برحتي انا مراتك عادي يعني
وغير الوضع عملنا الدوجي وبعدها خلتها تتنط علي بتاعي وبعدها عملنا وضع الفرسه ودخلنا استحمينا ونمنا تاني يوم الصبح صبحت عليهم ونزلت اجري انا والاستاذه ايلا بس المرادي لقيت اخويا جه معايا وابويا برضو جرني علي البحر ورجعنا كانو جهزو الفطار فطرنا واحنا بنفطر لقيت ابويا بيقولي ابقي خف الصوت شوية يفهد، انا:
تمام يحج وقلتلهم هنزل البسن مش البحر كلهم قالو ماشي وغيرنا كلنا الهدوم ونزلنا وخدنا انا وابويا واخويا شوت اسبريسو كل واحد فينا معادا انا دبل شوت وشربناهم وكملنا عوم وكلمت المطعم بتاعي التاني بس كان بتاع مشويات وكان المساعد بتاعي وهو المدير اسمه علي
انا: الو ازايك يعلي/علي: ازيك يفهد بيه خير
انا: كنت عاوز 2كيلو طرب علي اتنين كيلو كفته علي اتنين كيلو ريش ضاني علي بتلو وكباب بس الكباب اربعه كيلو اتنين ضاني واتنين بتلو وحطلي بتاع خمستشر علبه طحينه وخمستاشر سلطه وتوميه ورز بسمتي وعادي وبشعريه وملوخيه وطاجن عكاوي وطاجن ورق عنب بالكواري وممبار وعاوز معاها موزه ضاني وموزه بتلو تمام
علي: تمام يفهد بيه،،، وقفلت مع علي وكلنا دخلنا استحمينا وطلعنا لعبت انا واخويا بلاستشن وايلا وبابا معانا لحد مالاكل جه وخدت الاكل ومحسبتش برضو وجي ابويا يحاسب قولتو انتا بتعمل اي قاللي بحاسب،، اناريدت عليه وقولتو هتاحسب الزاي في المحل بتاعي وديت للواد بتاع الدليفري ميه ليه ومشيتو وكلنا لحد مشبعنا ولقيت ابويا: بيقولي انتا بتعمل كدا ليه مش راضي تخليني احسب؛ انا رديت عليه: يبابا بيحاسب في المطعم بتاعو بابا قالي لا يبقا خالص لان اصلا المنتجع كلو بتاعي تمام،، بابا: تمام يفهد واتعشنا وطلعنا نمنا ــــــــــــــــــــــــــــــيتبعـــــــــــــــــــــــــ

الفهد المصري

الجزء السادس

تاني يوم صحينا كلنا وكالعاده جريت و لروحنا فطرنا واتفقت معاهم اننا ننزل البحر وقالو كلهم تمام وانا نازل البحر لقيت مدير المنتجع بتاعي جه
مديرالمنتجع: الفهد بيه نورت يباشا المنتجع بتاعك واهلا استاذ زين اهلا استاذ محمد
انا: بنورك ياامير
امير: علي اي يفهد بيه استاذن انا بقا يفهد بيه
انا: ازنك معاك ياامير وقلعت التيشيرت انا وبابا واخويا وبسبب طولنا وعضلاتنا كان كل السياح بيبصو علينا وبذات انا علشان عضلاتي كانت اكبر منهم ونزلنا كلنا البحر وطلعنا غيرنا هدومنا ونزلنا روحنا المطعم التالت بتاعي كان بتاع اكل ايطالي وكان المساعد بتاعي اسمه البتشينو
انا: ازيك يالبتشينو
البتشينو: تمام يفهد بيه
انا: عاوز يالبتشنينو ست اطباق باستا ريد صوص و وايت صوص وبيتزا تمام
انا: تمام هتلي الاكل علي السفره الVip
انا: خدتهم ودخلنا الاوضه البريفت دي بتاعتي انا بس عدا نص ساعه والاكل جيه وكان مكتوب علي اللوضه من جوه ولكم فهد بيه بس بالانجلش
ولقيت بابا بيقولي: اوعي يفهد يكون المطعم بتاعك برضو
انا بضحك: اه بتاعي يبابا انا قولتلك المنتجع بتاعي حتي المطاعم
بابا: تمام يبني،،، وكلنا وقعدنا كلنا في المكتب بتاعي جبتلهم عصير وشربنا العصير ومشينا وقولتلهم تعالو نروح الفيلا نلبس ونروح الكافيه كلهم قالو ماشي وروحنا الكافيه
انا: ياامجد تعالي
امجد: نعم يمدير
انا: عاوز 5 شاي علي الفحم وواحد اورنج جوس
امجد: حاضر يفهد بيه احاجه تاني
انا: لا ياامجد،، ومشي وقعدنا نتكلم كلنا لحد ما الحاجه جت وشربنا ومشينا روحنا واحنا طالعين الاوض لقيت بابا بيقولي: ابقا خف الصوت شويه
انا: براحتي يبابا مراتي وانا حر وضحكنا كلنا،، ودخلت انا وهيا وبقينا بنبوس بعض وبنتخانق باللسان وبعدها نزلت لبزازها ولحست حوالين الحلمه وعديت الحلمه بتاعتها ونزلت علي كسها لحستو بعدها نزلت علي خرم طيزها لحستو ونيمتها علي السرير وفرشت كسها
هيا: اههههههههههه دخلووووو وحيات امك انا مش قادره
انا: دخلتو جواها واول مجبت،، هيا: ياه اخيرا هديت ودخلنا استحمينا وطلعنا نمنا،،،،،، يتبع،،،،،

الجزء السابع

تاني يوم صحيت ونزلت جريت انا وبنتي كالعاده ورجعنا كانو صحيو، انا: ياجماعه كلو النهاردة يحضر شنتطو،، كلهم: حاضر،،، وفطرنا ولبسنا وانا ركبت عربيتي وبابا ركب عربيتو وبابا خد ماما وانا خدت مراتي وبنتي ومشينا وراهم وروحنا لقتهم هيعملو اكل،، انا: متعملوش اكل انا هطلب اكل وطلبت من محل بتاع مشويات مشهور والاكل جيه وحسبت علي الاكل ودخلنا كالنا كلنا وخدت بنتي فايدي وغلسنا بوقنا وطلعنا ورحت شقتي انا وبنتي ومراتي بس المرادي بنتي نامت جمبنا ومملناش حاجه انا ومراتي وفنس والوقت مراتي دخلت فالشهر التالت ليها ومش هعمل معاها حاجه لحد متولد وبنتي نامت فحضني وصحيت تاني يوم نزلت انا وبنتي جرينا نص ساعه علي الكورنيش ورجعنا البيت وكانت مراتي صحيت وكانت هتعمل الفطار بس انا قولتلها متعملوش انا هعملو،، هيا: تمام يروحي
انا: تمام، ودخلت عملت الاكل وحطيتو علي السفره وفطرنا ودخلت عملت القهوة بتاعتي في البلكونه دخلت قولت لمراتي تلبس، هيا: لي يحبيبي،،: انا: هننزل نجيب هدوم ليا وليكي ولي ايلا،، هيا: تمام يروحي،،، ولبسنا ونزلنا روحنا المول وخلصنا روحنا كالنا في مطعم فرايد تشيكن خدت لبابا وماما واويا اكل ليهم وروحنا وخبطت علي باب شقتنا وفتح اخويا الباب ودخلت ادتهم الاكل وطلعت روحت شقتي وقعدنا نتفرج علي فلم مصري ولحد الساعه 11 الفلم خلص ودخلت حضرت اكل كان سجق محمر وكبده و بطاطس وطبعا الببسي ووكالنا ونمنا،،،،،،،، وبتبععع

الجزء الثامن

صحيت تاني يوم نزلت جريت وطلعت فطرنا كلنا وعملت كوبية القهوة وطلعت شربتها في البلكونة
لقيت تليفوني بيرن وكان اللواء كامل
انا: ازايك يفندم اخبارك يفندم
كامل: بص يحضره الظابط انتا دلوقتي اتنقلت من قسم بتاعك لي فرقة 777 وهيكون القائد بتاعك العميد محمد زين والدك
انا: تمام يفندم،، وقفلت مع اللواء كامل وكلمت بابا
انا: الو ازايك يبابا،،بابا: ازيك يفهد في حاجه
انا: اه يبابا انا دلوقتي بقيت معاك فنفس الفرقه بتاعتك انتا و اخويا،، بابا: تمام يفهد خد بالك عندنا عمليه كمان تلات ايام تمام
انا: تمام يفندم،،، وقفلت معاه ودخلت من البلكونه
انا: ساندي البسي انتي وايلا علشان هنخرج
ساندي: تمام يروحي،،،،،، ولبسو ونزلنا روحنا مول مصر لعبنا فالتلج وروحنا فالقسم بتاع الاكل طلبنا من ماك وكالنا كلنا وروحنا جبنا هدوم وبعدها جبنا دونتس وروحنا كانت الساعه8:دخلنا الحاجه الشقه ودخلنا قعدنا مع بابا وماما واخويا،،، مراتي وامي وبنتي دخلو المطبخ يعملولنا قهوة
بابا: بعد بكرة يفهد انتا وزين هنتحرك من البيت الفجر وهتعرف في غرفة العمليات اي هيا العمليه تمام،، اناواخويا: تمام يبابا،،، وجابو القهوة وشربنها وقعدنا مع بعض شويه ودخلت اناومراتي وبنتي الشقة بتاعتي وطلبت اكل وكالنا ونمنا بس قبل منام،،، انا: ساندي عوزك فكلمتين،،، ساندي: خير يحبيبي،، انا: بقيت انا وبابا واخويا في فرقة واحدة في عندي عمليه كمان يومين وهاجي بعدها بكام ساعه تمام،،، ساندي: تمام يروحي ونمنا (عدي يومين والمفروض النهاردة معاد العمليه نفس الروتين بس نمت النهارده بدري جدا نمت الساعه 7المغرب وصحيت الفجر لبست بدله الشغل ونزلت انا وبابا واخويا غرفه العمليات
بابا: بصو يرجالة احنا مهمتنا النهاردة هنقتل مجموعة ارهابيه بيخطتو يقتلو مستشار رئيس الوزراء تمام يرجالة،،، كلنا: تمام يفندم
بابا: فهد وزين عاوزكو،، احنا: نعم يفندم خير
بابا: بصو انتا يازين هتبعد عن مكان الارهابين انتا وباقي القانصين بحوالي 100متر انما انتا يفهد هنتحرك انا وانتا علي مكان الارهابين واحنا هنهاجم تمام،، انا: تمام يبابا واتحركنا روحنا الموقع وجهزنا حجتنا وبابا كان عاوز يخش الاول
انا: بابا انتا مش هتخش الاول انا الاول تمام علشان لو حصلي حاجه انتا تشلني تمام يبابا
بابا: تمام،،، واتحركت انا وباقي الظباط انا حطيت علي الباب قنبلة علشان تفتح الباب ولبست انا والظباط مسك الغاز ورميت من الشبابيك قنابل غاز مسيله للدموع ودخلت انا من الباب وكام عسكري معايا ومن الشباك اليمين ظابط ومن الشمال ظابط وظابطين من الباب الخلفي ومعاهم كام عسكري ودخلت قتلت الارهابين ونزلت النفق انا وباقي الظباط وبابا فوق مسكنا اكبر ارهابي في العالم انا والظباط وخليتو يقلع الحزام الناسف وطلعنا بيه وخدناه علي الامن الدولي وسلمتهلهم وروحت انا وبابا واخويا البيت كانت الساعه حوالي 11 الضهر اول مدخلت لقيت مراتي وبنتي جريو عليا وحضنوني ودخلت استحميت ولبست شورت وتيشيرت وقعدت معاهم ودخلت خبط علي شقة ابويا وفتحتلي امي وحضنتني ودخلت انا وبنتي ومراتي قعدنا معاهم،، ولقيت بابا بيقولي: انما انتا يفهد مردتش تخليني ادخل الاول يعني،، انا: يبابا مش هينفع انتا تخش الاول انا لسه صغير يعني لوخدت طلقه هتبقا خفيف شويه عنك
وبرضو انا لسه نقيب يبابا انتا عميد فالازم اخش الاول فهمت يبابا،، بابو: فهمت يفهد بس قولي ازاي عملت الخطه ازاي انتا نفذت خطه غير الخطه بتاعتنا خالص،،، انا: يبابا انا مهمنيش اخش ازاي انا كل اللي همني اخش منغير محد من العساكر والظباط يحصلهم حاجه فهمت،، بابا: فهمت يابني،،
وشربنا العصير وماما عملت اكل كان ملوخية وشوربه ورز بالشعرية وفراخ وكالنا،، انا: تسلم ايدك يماما،، ماما: علي اي يحبيبي،،، وخلصنا اكل وقعدنا مع بعض نتكلم علشان نجوز اخويا،، طلعت البلكونه وخدت لشاي فايدي، انا: يزين هات الشاي بتاعك وتعالى،، زين: حاضر،، انا: طلعت سجاره من جيبي،، اخويا: انتا بتشرب سجاير،، انا: اه يزين في حاجه،،زين: لا بس بسأل،، انا: تاخد سجاره،، زين: هات هات،، انا: خد يزين،، وشربنا انا وهوا السجاره
انا: ياض يزين انتا مش عاوز تتجوز،، زين: اكيد عاوز بس مش دلوقتي علشان لو اتجوزت دلوقتي امك وابوك مين هيقعد معاهم وانا علي الاقل عملهم حس في البيت فهمت، انا: اه فهمت ياض يزين وخلصنا كوبيه الشاي،، زين: متيجي نخش
انا: مش هينفع علشان مراتي حامل وكدا انتا فاهم
زين: فهمت خلاص يفهد،، وخلصنا السجاره ودخلنا واول مدخلنا،، بابا: اي رحيت السجاير دي،، انا: دي رحتي انا واخويا يبابا كنا لسه بنشرب سجاره
بابا: اه تمام بس من امتا بتشرب سجاير يفهد
انا: يبابا بشربها كل مكون متديق بشرب سجاره والكلام ده من سنه بس انا قررت ابطل سجاير علشان بنتي وابني اللي جي فالسكه
بابا: تمام يفهد وسلمت عليهم ودخلت شقتي انا ومراتي والاستاذه الصغيره دخلنا كالنا الدونتس بتاعت امبارح لحد معاد العشي وعكلت عشي لينا وكلنا ونمنا ـــــــــــــــــــــــــــــــــ يتبع

الجزء التاسع

صحيت تاني يوم شربت لبن وكلت بيض ونزلت جريت ساعه، وانا بجري لقيت عماد طليق مراتي
عماد: هموتك يفهد هنتقم منك
انا: ولا تعرف تعمل حاجه ولو عملت حاجه ممكن تاخد حكم كبير
عماد بقلق: ازاي اخد حكم كبير
انا: انادلوقتي ظابط يعني متقدرش تكلمني
عماد: ماشي يفهد يانا يانتا علموت
انا: تمام يعماد بس انتا اللي بدات
عماد: تمام، وكملت جري وطلعت وانا طالع لقيت عماد بيحاول يكسر باب شقتي، انا بضربو: انتا بتعمل اي يخول،، عماد: بفتح الباب،، انا: يبجحتك يا اخي ومسكتو ضربتو وبابا واوخيا طلعو من الشقه،،، باباواخويا: بتعمل اي يفهد،، انا: بيحاول الخول يخش شقتي ويتهجم علي مراتي وبنتي
لقيت بابا اتحول بقا بيضرب معايا واخويا بردو وكملنا فيه ضرب لحد مكان يعتبر ميت ومش ميت
،، انا: زين خد ابن المتناكه دا من هنا وارميه في اي شارع،،، زين بخوف مني: حاضر يفهد،، بابا: اهدا يفهد يبني وسعتها طلعت بنتي ومراتي ولسه بيطلعو من باب الشقه،، انابزعيق: خشوو جوا،، هما خافو ودخلو من غير ميتكلمو،، بابا: تعاله يبني معايا،، ودخلنا شقتنا ماما دخلت عملتلي لمون،، ماما: خد يبني اشرب اللمون دا واهدا،، وشربتو وهديت واول مهديت قولت لماما، انا: ماما هاتي ساندي وايلا من الشقه وتعالي،، ماما: حاضر يبني،،
ودخلت جابت ساندي وايلا،، اول مدخلو انا قومت وكانو خايفين مني خدتهم فحضني ولقيت ساندي حضناني اكنها طفله.وايلا نفس الكلام ولقتهم بيعيطو،، انا: متعيطوش انا كنت غضبان بس مش اكتر ومسحت دمعوهم ولقيت ابويا بيقولي: فهد انا نسيت اقولك امن الدولة عاوزك علي الساعه1،،
انا: تمام يبابا،، وخدت بنتي ومراتي ودخلنا شقتنا واول مدخلنا الشقه،، لقيت ايلا بتقول: باباوبتعيط هوا انتا كنت هتضربني،، انا: لا يحبيتي انتي بنتي وحدش يعمل كدا فبنتو وخدتها فحضني،، انا: بقولكم احنا هنقعد ننكد علي بعد قومو كل واحده فيكو تغسل وشها عقبال معمل الفطار ودخلت عملت الفطار فطرنا وعملت القهوة ودخلت لبست علشان الساعه كانت 12ونص لبست بدله سوداء حتي القميص اسود مع الساعه والبرفيوم بتاعي ونزلت خدت عربيتي وصلت في معاد المعاد بظبط
انا: سلمت علي الظابط اهلا يفندم
الظابط: اولا انا مش فندم ثانيا اسمي حسام وانا وانتا نفس السن فممكن تقولي يحس وثالثا احنا جيبينك علشان انتا اول ظابط يقبض علي اخطر ارهاب فالعالم فعلشان كدا انتا اترقيت بقيت رائد دلوقتي مبروك انما بخصوص المرتب انتا المرتب بتاعك زاد حوالي 4الاف جنيه غير المكافأة حوالي
6 الاف جنيه تمام يسياده الرائد،،، انا: تمام يفندم،،
واستئزنت ومشيت روحت البيت وانا طبعا وانا مروحي روحت ابل جبت لي ابويا وبنتي واخويا موبيلات وجبت لمراتي وبنتي سلسلتين واحده الماظ والتانيه دهب،، كلمت ساندي انا: الو يساندي عاوزك تخش تقعدي انتي وايلا مع بابا وماما عقبال ماجي تمام،، ساندي: تمام يحبيبي،،، ودخلت علي شقتنا سلمت عليهم وقلعت الجزمه ودخلت،، ماما؛ ماشاء*** عليك يبني عريس يواد،،، انا: لا مش عريس متجوز وطلعت لماما السلسله بتاعتها ولبستهلها،، مامابفرح: دي بتاعتي انا، انا: اه يماما
وروحت قعدت جمب ساندي طلعت السلسله من العلبه ولبستهلها،، ساندي: دي بتاعت مين،، انا: دي بتاعتك انتي،، ساندي: بجد،، انا: اه بجد،، وبعدها طلعت لي ايلا موبيلها وادتهولها وكانت فرحانه وبعدها،،، بابا: اي ياض الكرم اللي نزل عليك دا،، انا: طول عمري كريم وانتا عارف كويس،، ونديت علي زين،،زين: نعم في اي يعم انتا،، انا وقفت قولتلو ولد: لما تكلم سياده الرائد تكلم بأحترام،، اخويا: حاضر اي انتا بقيت رائد حضني وطلعت موبيلو وادتهولو وبعدها طلعت موبيل بابا وادتهولو
انا: بابا ماما كلكم حضرو نفسكم علشان هنخرج نتعشي برا،، كلهم: حاضر يفهد،، ودخلت غيرت هودومي ولبست لبس شيك كان جكت اسود جلد وبنطلون اسود وبوت اسود نظاره نظر سودا كانت مكمله حلاوه الطقم وبنتي لبسه اسود ومراتي لبسه اسود برضو ونزلت ركبت البي امي السودا لان انا بحب اللون الاسود جدا وروحنا مطعم تبع المطاعم بتاعتي واول مدخلت،،، قصي: ينهار ابيض الفهد بيه مره واحده وحضني،، انا: حبيبي يقصي بص انا عاوز الاكل في مكان الميتنج بتاعي عوزاك تجبلي احسن انواع الاسماك عندك،، قصي: تمام يمدير،، وجه الاكل وكلنا ومشينا روحنا نمنا
ـــــــــــــــــــــــــــــــيتبعــــــــــــــــــــــــــــ

الجزء العاشر

صحيت تاني يوم شربت عصير فريش ونزلت جريت، وانا نازل،، بابا: فهد حضر نفسك باليل عندنا عمليه تمام،، انا: تمام يبابا،، ونزلت جريت ساعه وكان يوم جمعه رجعت البيت لقتهم لسا نيمين لبست ونزلت السوبرماركت اللي انا مشارك في تلات تربعو اول مروحت،،، حازم: اهلا الفهدبيه
،، انا: اهلا يحازم عاوز جبن وشكولاتات مستورده وبيبسي وشيبسي وهاتلي بطاطس بوم فريت جميع الانواع وهاتلي جميع انواع التوابل ومن كل حاجه اتنين وجهز الحاجه وهاتهم العربيه،، حازم: تمام يفهد بيه،،،، وبعد نص ساعه الحاجه جهزت،، حازم: الحاجه جهزت يفهد بيه وحطنها في شنطه العربيه وكلو تمام،، انا: تمام يحازم وخدت العربيه وروحت محل الجزاره اللي بتعامل معاه،، هو محل مشهور بس مش هقول الاسم،،، انا: سلام عليكم يعم حسن،، حسن: عليكم السلام يفهد بيه أمورني يفهد بيه،،، انا: بص يعم حسن عاوز 8كيلو سجق و10لحمه و6كبده عادي وجملي تمام يعم حسن
حسن: تمام يفهد بيه،، الحساب كام يعم حسن
حسن: خلي علينا المرادي يفهد بيه،، انا: لا ميصحش كام يعم حسن،، حسن: كلو يبيه ان****
حوالي 2500،، انا: تمام يعم حسن،، واديتو الفلوس وقولتو يخلصهم بسرعه وخلصهم وخدتهم وروحت خدت الحاجه وخبط علي باب شقة بابا وفتحلي بابا: خير يفهد في اي،، انا: كل خير يحج دا اللحمه والفراخ هتيجي كمان شويه ودول البقاله
بابا: مكلف نفسك ليه يفهد،، انا: يبابا دا اقل حاجه ممكن ادهالكو كفايه ان انتو ربتوني وكبرتوني،،،،،،،
بابا: ابني بحق وحقيق متخش يبني،، انا: معلش يبابا مش هينفع عشان سايب بنتي ومراتي نيمين وهيقلقو عليا وكدا متيجي تفطر معايا،، بابا: لا يبني هفطر مع امك تمام،، انا: تمام يبابا استاذن انا بقا،، ودخلت الشقه بتاعتي دخلت،، انا: ساندي ايلا يلا قومو علشان نفطر،، ساندي وايلا: جايين اهو،،
انا: ماشي،، وعملت الفطار ودخلت الحاجه اللي انا جبتها المطبخ وحطتهم الفريزر وحضرت الاكل وفطرنا وشربت القهوةبتاعتي بعد مخلصت القهوة،
انا: ساندي تعالي،، ساندي: نعم يروحي،، انا: اعملي حسابك احنا هنمشي من الشقه هنروح نسكن في فيلا تمام،، ساندي: تمام يروحي انا معاك في اي حته،، انا: مرسي يقلبي،،، انا: كلمت بابا الو يبابا
بابا: الو يفهد عاوز اي،، انا: بابا قدامك يومين وتجهز شنتطك انتا وماما واخويا علشان هنروح نعيش في الفيلا بتاعتي،، بابا: بتاعتك،، انا: اه بتاعتي،،، بابا: ماشي يفهد،، ودخلت عملت الغدا واتغدينا ونمنا وصحيت الفجر لبست هدوم الشغل وروحت غرفه العمليات انا وبابا واخويا،،،، بابا: اولا نحب نبارك كلنا للحضره الظابط فهد بقا رائد علشان القبض علي اخطر ارهابي فالعالم،، دلوقتي نخش علي المهمه المهمه هيا ان في مجموعه من المافيا الايطاليه نويين يقتلو وزير الدخليه احنا مهمتنا نقتلهم تمام يالرجاله،، كلنا تمام يفندم وجهزنا كلنا ووزعت الظباط انا عند الباب وظابط في الممر اليمين وظابط في الممر الشمال وانا فالنص عند الباب وظابط في الباب والوراني وكام عسكري ودخلنا انا والعساكر ضمرنا المكان ولقيت واحد منشن المسدس علي بابا لحقت بابا وقتلتو وخلصنا المهمه وروحت البيت كانت الساعه حوالي
8 لقيت مراتي وبنتي جريو عليا وحضانوني ودخلت غيرت هدومي وفطرنا ودخلت قعدت مع بابا وماما واخويا،، لقيت بابا واخويا: انتا انقذتني ازاي،، انا: يبابا لقيت الواد عمال يبصلك كتير عرفت انو عاوز يموتك فلحقتك قبل ميقتلك ثانيا كلكم تحضرو شنتطكم علشان هنروح ننقل في الفيلا بتاعتي تمام،، كلهم: تمام،،، وكل واحد دخل حضر شنتطو وانا وبنتي ومراتي دخلنا الشقه وحضرنا الشنط بتاعتنا وخليت زين اخويا يخد عربيتي البي ام وانا ركبت المرسيدس وروحنا الفيلا واول مدخلنا الفيلا كلهم قالولي: هي دي فيلا ولا فندق خمس نجوم وكنت عامل استف خدمين ليا وكانت مديره الاستف اسمها اسماء
اسماء: اهلا يفهد بيه نورت بيتك
انا: بنورك ياسماء نادي حد من الاستف يشيل الشنط بتاعتنا،، اسماء حاضر يفندم،،، انا كنت عامل الاستف كلو بنات بس،،، وخدو البنات الشنط وطلعوها وقعدنا في الصالون نتكلم مع بعض وبعدها اتغدينا وقعدنا مع بعض لحد معاد العشاء اتعشينا ونمنا ـــــــــــــــــــــــــــــــــ يتبع

الجزء الحادي عشر والأخير

الفرح للاخ الكبير زين
صحيت تاني يوم،،انا: نزلت اسماء يا اسماء
اسماء: صباح الخير يفهد بيه تامرني بي اي
انا: عاوز كوبية عصير فريش تمام
اسماء: تمام يفهد بيه،،،، ودخلت عملت العصير،،، اسماء: اتفضل العصير يفهد بيه،، شربتو،، انا: شكرا ياسماء،، اسماء: علي اي يفهد بيه،،، ونزلت جريت في الكمبوند ورجعت الفيلا كان الكل صحي واسماء عملت الفطار وفطرنا كلنا وخليت اسماء عملت ليا انا واخويا وابويا قهوة وللاباقي عصير
انا: زين عاوزك،، زين: نعم يفهد،، انا: بص يزين عاوزك تتجوز كدا انتا ملكش حجه قولت علشان بابا وماما اديهم عيشين معايا في الفيلا قولت اي،
زين بتفكير: ماشي انا موافق بس عاوز واحده اتجوزها علي طول مش هخطبها تمام يفهد،، انا: تمام يزين عاوز تتجوز مين،، زين: عاوز اتجوز رنا بنت خالك،، انا: تمام يعم انتا كل اللي عليك تتجوزها وخلاص لكن مصاريف الفرح وكل حاجه عليا وهجبلك الفيلا اللي جمبنا تمام،،، زين: تمام يفهد،،، وكلمت خالي،، انا: الو ازيك يخالي عامل اي
خالي: تمام يحبيبي خير في حاجه
انا: اه كل خير انا كنت عاوز اجوز اخويا زين لرنا اي رايك،، خالي: طلاما انتا اللي قولت يبقا اتفقنا ابقا هات اخوك وابوك وامك ومراتك وتعالي
انا: تمام يخالي سلام 👋،، خالي: مع السلامه
واول مقفلت لقيت زين: ها عملت اي،، انا: وافق يعريس،، زين بفرحه زي *******: بجد ولقيتو حضني،، روحت انا وزين عند بابا وماما،، انا: بابا ماما ساندي كمان ساعه كلو يجهز تمام،، كلهم: ليه يفهد،، انا: هنروح نزور خالي احمد علشان نتقدم لرنا لزين،، باباوماما: بجد زين اخيرا هيتجوز،، انا: اه ويلا بقا كلو يلبس،، كلهم: حاضر يفهد،،، وكلو دخل يلبس وانا لبست جكيت اسود وبنطلون اسود وبوت اسود والنضاره السودا وحطيت برفيوم كلاسيك ونزلت خدت مراتي وبنتي في الجي كلاس بتاعتي واخويا خد البي ام بتاعتي وروحنا علي محل شوكلاتات كبير وشيك جبنا منو علبتين وروحنا محل ورد وروحنا مجوهات وجبنا الخاتم والدبله وروحنا طلعت انا الاول خبطت واول مخبطت،، لقيت خالي بيفتح ليا،، خالي: هوا انتا العريس،، انا: لا انا اخوه ،، خالي: مانا عارف بس بهزر وبعدين انتو هتفضلو علي الباب كدا خشو يلا
انا: حاضر يلا يجماعه خشو ودخلو ورايا واول مدخلنا وقعدنا،، لقيت خالي: هوا انا ممكن ابدل بدل ماخد زين اخد فهد كلنا ضحكنا وانا رديت عليه: لا انا دلوقتي متتجوز ومخلف بنت والولد في السكه،، خالي: يعم خلاص متزعلش،، انا: مش زعلان بس عاوز اجوز زين اخويا،، خالي: تمام يعم
نخش في الموضوع بقا،، انا: اه ياريت نخش في الموضوع،، خالي: انا عاوز نص مليون مهرونص مؤخر وعاوزين شقه،، انا: بص يخالي انا مش هجيب شقه في فيلا جمب الفيلا بتاعتي هيخدها والجواز علطول مفيش خطوبه تمام،، خالي: تمام يفهد نقرءه الفتحه،، قراينا الفتحه،، بص يخالي كنت عاوز اقول ان معاد الفرح الخميس الجاي تمام
خالي: تمام يحضره الظابط،، انا: دلوقتي تجيب العروسه علشان نلبسها الشبكه بتاعتها تمام وهكلم المأذون يجي تمام،، خالي: تمام يفهد
الماذون جه وكتبنا الكتاب وحسبت المأذون ومشي
انا: طب نستاذن احنا بقا وهاخد يخالي رنا معانا تمام،، خالي: تمام ونزلنا انا ركبت الجي كلاس وبابا وماما ركبو معايا واخويا ورنا لوحدهم ورحنا المطعم بتاعي بتاع الاكل الاوروبي،، كان اول فرع ليه،،، اول مدخلت لقيت قاصم المساعد بتاعي،،
قاصم: الفهد بيه بنفسه جيه لحد عندي
انا: بص يقاصم حضرلي السفره البريفت بتاعتي حالا،، قاصم: تمام يفهد بيه،، بعد دقيقتين قاصم السفره جاهزه يفهد بيه،، انا: تمام يقاصم،،، خدتهم قاعدنا في السفره وطلبنا الاكل وروحنا رنا وروحنا
البيت نمنا صحيت تاني يوم فطرت بس مردتش اجري جريت علي التريد ميل وشربت القهوة وخدنا اجازه انا وبابا واخويا روحنا المول جبنا البدل وجبنا الحجات اللي كنا عاوزنها وروحنا اتعشينا نمنا وصحيت تاني يوم يتبع

صحيت تاني يوم خدت مراتي وروحنا الدكتور
كشفت، مبروك ياستاذ فهد المدام حامل في توام ولد وبنت، انا: ال*** فيك يدكتور نستاذن احنا بقا يدكتور،، الدكتور: اذنك معاك يفهد بيه،، وروحنا المول جبنا فستان ليها ولي ايلا وروحنا اتعشينا كلنا ونمنا،،، قبل الفرح بيوم،،،، انا روحت المكان السري بتاعي،، الفرقه بتاعتي،،، اهلا يفهد خير كنت عوزنا ليه
انا: بكره فرح اخويا زين عاوز الليله تكون متأمنه تمام،، هيلا: تمام يفهد،، لوكاس: تمام يفهد،،، فرانسيسكو: تمام يفهد،، ايزابيلا: تمام يفهد(القدرات بتاعت الفرقه بتاعتي،، انا: بقراءة الافكار وبتحكم فيها وسريع جدا لدرجه اني انا اسرع من بوجاتي شيرون،، هيلا: هاكر محترف ودا خلي يبقا معايا فلوس ومنتجاعات ومطاعم وكافيهات،،، لوكاس: بيتحكم في الحاجه وبيحركها عن بعد،،، فرانسيسكو: بيتنقل من مكان لمكان وبيطير في الجو،،، ايزابيلا: بتعمل تنويم مغناطيسي بسرعه الصوت،،) انا: اتفقنا يفرقه الفهد الغامض،، كلهم؛: اتفقنا يفهد وسبتهم ومشيت روحت الفيلا وطلعت ونمت،، تاني يوم(يوم الفرح) انا صحيت كالعاده نزلت جريت وفطرنا كلنا وبعدها روحنا انا وزين وبابا الحلاق حلقنا
ورجعنا البيت ودخلنا استحمينا ولبسنا البدل واتشيكنا وكلمت هيلا،، انا: هيلا عاوز حالا رولز روليس،، هيلا: تمام يقائد ونمرتها زين 1111،، انا: تمام يهيلا سلام،، وقفلت معاهم وركب الروز روليس وانا ركبت انا ومراتي وبنتي الجي كلاس وروحنا القاعه وكانت اكبر قاعه في افخم فندق ودخلنا رقصنا كلنا ولقيت عماد هوا وكام خول عاوزين يخدو بنتي ومراتي مني،، انا: عاوز اي يعماد يخول
عماد: عاوز اخد روحك واخد بنتي ومراتي
انا: ههههه ضحكتني يمتناك اولا مش هتعرف تاخد روحي، واول مقولت الفهد الرجاله بتاعتي طلعت والعيال خافت وعماد بردو
كل الناس اللي كانو في الفرح مذهولين وزعقت انا: بص يمتناك شويه الخولات اللي معاك هنسبهم يمشو انما انتا هخلي الرجاله ينيكوك يرجاله، كلهم: نعم يفهد بيه، انا: افشخوه بس بعد الفرح،، شغلو المزيكا وشغلو المزيكا وبعد تاني اغنيه كانت لي عمرو دياب عمرو دياب دخل وغني ومشي وبعدها كان اغنيه لي رضا البحراوي ودخل رضا البحراوي ومعاه جوهره،، رضا البحراوي: احلي تحيه لحضره الظابط زين العريس وحضره الظابط محمد زين وحضره الظابط الفهد بيه وبغني الاغنيتين بتوعو وجي بعدو حماقي وبعدو رامي صبري ومعاه رامي جمال وبعدها جه حماده هلال وجه معاد الاستراحه وانا كنت جايب اغلي انواع الاكل وطبعا اوبن بوفيه
واخويا زين جه عليا حضني: انا النهاردة يفهد اسعد يوم فحايتي،، انا: دا اقل واجب اعملو معاك ياخويا،، زين: حبيبي،، وكالانا كلنا وبعدها جه احمد عامر غني كام اغنيه وبعدها جه و**** وبندق وباقي المغنين والفرح خلص وقبل المفرح يخلص كلمت هيلا تغير الروز روليس من اللون الابيض لسودا وروحنا والفرح خلص وروحنا نمنا،،، واللي اللقاء في السلسه التانيه كان معاكم الفهد ✍️
أنا أول مره اتوووه في قراءة قصة كده حرام عليك ياجدع رجاء لو سمحت ماتكتبش تاني

أنا أول مره اتوووه في قراءة قصة كده حرام عليك ياجدع رجاء لو سمحت ماتكتبش تاني
شكرا لي انتقادك بس احسنلك تاجل رأيك دلوقتي علشان السلسلة التانيه بوم البوم وجي معايا ضيف كبيى

• عجبني
التفاعلات: Mohamedrmsis
دي قصه علي ما يجيبو قصه 😂😂😂😂
شكرا علي انتقادك بس طلاما رأيك كدا احسنلك متقولوش وعلشان انتا مش عارف الكاتب بيتعب اد اي علشان يكتب جزء واحد

شكرا لي انتقادك بس احسنلك تاجل رأيك دلوقتي علشان السلسلة التانيه بوم البوم وجي معايا ضيف كبيى
انا بعتذر منك بس انا مش هعرف اقرأ السلسلة الثانية من غير ما افهم السلسلة الأولى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياريت لو تعيد كتابة السلسلة الأولى مع تنسيق الأدوار والشخصيات والفلاشات باك والأحداث

انا افتكرت أن آخر السلسله هتصحي من النوم وتقول ياه دا كان حلم جميل
... يعني عندك مطاعم ومنتجع وكافيهات وسوبر ماركت وانت نقيب واقول لابوك دول بتوعي وما يقولك تمام من غير ما يعرف مصدر الفلوس ... وكمان كليه الشرطه خلصتها في 45يوم والبنت تطلع بنتك وخالتك تبقي مش خالتك وتتجوزها وفي الاخر الفلوس تطلع من الهاكر وانت ظابط شرطه .. في ايه تاني في السلسله التانيه يا ترى ؟

انا افتكرت أن آخر السلسله هتصحي من النوم وتقول ياه دا كان حلم جميل
... يعني عندك مطاعم ومنتجع وكافيهات وسوبر ماركت وانت نقيب واقول لابوك دول بتوعي وما يقولك تمام من غير ما يعرف مصدر الفلوس ... وكمان كليه الشرطه خلصتها في 45يوم والبنت تطلع بنتك وخالتك تبقي مش خالتك وتتجوزها وفي الاخر الفلوس تطلع من الهاكر وانت ظابط شرطه .. في ايه تاني في السلسله التانيه يا ترى ؟
اقرا السلسه التانيه هتفهم قصدي اي في الفلاش باك انما كليه الشرطه قصدي اول اجازه كانت بعد 45يوم معلش علشان نسيت اكتب الجزء الصغير دا

• عجبني
التفاعلات: Bolbol1968

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%