NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة فانتازيا وخيال الاراده والعزيمه ـ حتي الجزء السادس 6/10/2022

جااااااامد فشخ يبرو عوده حميده علي السريع بقا بليزز

احتمال الجزء الرابع النهارده أو بكره أنا عارف كده كده أن مفيش حد مهتم بالقصه ف اشطا 😂😂😂💔

• عجبني
التفاعلات: Ahmedrda و Ahmed Engks
احتمال الجزء الرابع النهارده أو بكره أنا عارف كده كده أن مفيش حد مهتم بالقصه ف اشطا 😂😂😂💔
ليه يا عم

بس لو الجزء صغير هنفخك

تم أضافة الجزء الرابع

يسطا عاش الجزء فشيخ بس صغير واوعي تفكر في يوم من الايام في الانتحار حرام يسطا استغفر ربك كدة غلط وخير ان شاء **** ومفيش دعم علشان انت كنت مختفي ومكنتش هترجع تاني وكدة بس الدعم هيرجع ان شاء ****

• حبيته
التفاعلات: Bastcrono
الجزء الجاي امتا

سنة 1635 في القرن السابع عشر وليست في القرن السادس عشر لأن القرن الأول يبدأ من سنة 1 إلى سنة 100 ولا يبدأ من سنة 100 لسنة 200.

سنة 1635 في القرن السابع عشر وليست في القرن السادس عشر لأن القرن الأول يبدأ من سنة 1 إلى سنة 100 ولا يبدأ من سنة 100 لسنة 200.
لا انت غلطان يا غالي أنا قائل في القرن السادس عشر وبالتحديد عام 1635 يعني انت بتقول القرن وبتحدد فيه الحاجه دي القرن 100 سنه
مش عارف انت فاهمني ولا لا 🙂💔

لا انت غلطان يا غالي أنا قائل في القرن السادس عشر وبالتحديد عام 1635 يعني انت بتقول القرن وبتحدد فيه الحاجه دي القرن 100 سنه
مش عارف انت فاهمني ولا لا 🙂💔
طيب يا عزيزي، نحن في أي قرن الآن في عام 2022؟

بس برحتك يسطا شوف حياتك و نزل برحتك
لا لا يا برو كله إلا زعلك أنا بدأت اصلا ف الكتابه من امبارح ومش عارف هخلصه امتي بس ممكن بابكتير اوي اسبوع او اقل

• حبيته
التفاعلات: Ahmed Engks
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ايوه يا نجم 🌟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%