NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة فانتازيا وخيال الاراده والعزيمه ـ حتي الجزء السادس 6/10/2022

يسطا انتا لو متتاخرش وتنزل اجزاء طويله زي الجزء دا كدا يبقا ياااه ع كسم العظمه هتلاقي ريتش وناس اكتر هتتابعك والقصه هتتحسن والحياه هتبقا جميله انما انتا بتنزل جزء كل فتره فا انا بنسي اللي فات اساسا فاهمني انما الاحداث والقصه نفسها فا هيه جامده نييك ينجم شابو يفنان مستني الجديد
أنا مستعد أن أنا انزل الأجزاء طويله جدا وف اقرب وقت جدا بس أنا مشغول من ناحيه أن أنا بنزل اجيب الطلبات عشان والدي عامل عمليه ومن ناحيه تانيه عشان الدراسه في عندي مشاكل من الناحيتين بس حاضر إن شاء **** خلال الأسبوع ده هينزل الجزء الجديد ❤️

القصة جميله جدا و الواحد مفتقد النوع دا من القصص فعلا كمل مستني منك كل جديد

حلوة كمل بسرعه بلييييييز 🥺

متى ستكمل قصتك هذه

متى ستكمل قصتك هذه
بعد م انشر القصه الجديده اللي بكتب ف امها 🤡🤡

انا ليا سنه بكتب ف القصه الجديده

بس احتمال قبل م انشر القصه هكمل القصه دي لحد الجزء الثامن وبس
الثامن هيكون الجزء الاخير

• عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
متى ستكمل قصتك هذه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليتواصل مع المشرفين

من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليتواصل مع المشرفين
طب أنا مش موجود مثلا يعني أنا قولت قريب هكملها وبرضو مصمم أن أنا طيف أو مش موجود وبتتجاهل تعليقي طيب تمام اوي 🤗

• عجبني
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%