NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

المهندس اكس

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اكسيياتxxxxxxxxx

قصص متنوعه هقدمها علي الموقع خياليه اقرب الي الواقع اتمني تعجبكم

X 1

اسمي اكس

طبعا مش الحقيقي

زىى زي كثير ممن هنا نريد ان نهرب من واقعنا الذي نعيشه

انا بحب اعمل واقع افتراضي لنفسي

دعوني اهرب الي عالمي

سافتح لكم نافذه لتشاهدو معي عالمي

عالمي فيه ما هو ممنوع وما هو غريب وما يتحدث به نفس كل واحد منا

شهريار لشهرذاد ليلي لقيس عنتر لعبله

جنس شذوذ عري

نبدا يلا

الاكسايه الاولي X1

يوم السبت * الحج سليمان راجل مزارع يصحي بدري ياخد البهايم الغيط وي

صحي من النوم بعد ليله من ليالي الشتاء البارده فطر مع ام صباح و اخد البهايم وطلع الغيط و هو في الطريق لقي واحد سايح في دمه زعق باعلي صوته قتيييييل قتيل يا خلق هوووووو

الناس اتجمعت وجه واحد من الشباب الي باين عليه انه متعلم وفاهم ومسك ايده وحط ودنه علي بوقه علشان يسمع صوت النفس ويشوف النبض وهلل ده فيه النفس لسه يلا يا اخوانا نشيله علي المستوصف

شالوه علي العربيه الكروو وراحو بيه علي المسنوصف

البواب نايم علي باب المستوصف و دخان الولعه معبي الاوضه بتاعته

عم جابر يا عم جابر

افتح يا عم جابر الراجل هيموت مننا

يقوم عم جابر مفزوع و يتكعبل في القفطان الي لابسه ويقوم يفتح البوابه ويزعق علي التمرجي يجيب التورولي ويجي

وطبعا لا حياه لمن تنادي يقوم الاستاذ صلاح يجيب التوروالى ويحطه المصاب ويدخلوه و يعملو دوشه في المستوصف

الدكتوريقوم مفزوع من النوم بعد ليله جنسيه مع الممرضه ويقوم يلبس هدومه بسرعه يشوف الدوشه الي تحت

الحقنا يا دكتور الواد هيموت مننا

الدكتور يدخل غرفة الكشف ويفاجا بوتحد شبه ميت ويكشف عليه ويضرخ فيهم انتو عملتو فيه ايه

ده مفيش حته فيه سليمه انا هبلغ المركز لان دي جريمه مينفعش اسكت عليها

رد عليه الاستاذ صلاح

احنا لقناه مرمي علي الطريق وشكله مش من هنا اصلا

الدكتور برضو لازم ابلغ دي مسئوليه يا جماعه

الحج سليمان اعمل الي تشوفه يا دكتور بس الحقه بسرعه

الدكتور عمل الاسعافات الازمه وطلب المركز وطلب اسعاف علشان مطلوب عمليات كتير لان والمستوصف مفهوش امكانيات

عربيه البكس وصلت ونزل منها ضابط المباحث ومعاه القوه الي معاه و عملو محضر بالواقعه وصرح بنقل المصاب للقصر العيني باسيوط واتخاذ اللازم

الاسعاف وصلت ونقلت المصاب

الدكتور اتصل علي دكتور في قسم الطوارئ وشرحله الحاله وطلب منه تجهيز العمليات والاتصال بالدكاتره

وصلو الطوارئ ودخلوه علي الفحص والاشعه والتحاليل

عم سليمان اتصل بمدام سماح مرات سيادة النائب الي بنته صباح شغاله عندها

وحكالها الي حصل و هي قامت باحلي واجب مع عم سليمان و اتصلت باخوها دكتور منير مدير القصر العيني علشان توصيه علي المصاب و الي قام بالمطلوب

و اشرف بنفسه علي الفحوصات العمليات الي اتعملت للمصاب المجهول حتي الان

القاهره

مهندس عصام في مكتبه

يا ريهام اتصلي بالمهندس ايهاب بلغيه يجيني بسرعه لما يوصل

حاضر يا فندم

بعد نص ساعه

ريهام مش عارفه اوصل للمهندس ايهاب

م عصام اذاي مش عارفه توصليله

ريهام اتصل علي موبايله مقفول والبيت ميعرفوش هو فين والحرسه الي معاه محدش بيرد منهم والواتس والفيس والتلجرام و الاتستا كلهم اتقفلو والGPS مش محدد موقعه

م عصام ايه انتي بتقولي ايه يعني الارض اتشقت وبلعته

م عصام يتصل علي رقم وينتظر

مستر بيتر الو مستر عصام اخبار حضرتك

م عصام مش خير يا مستر مهندس ايهاب ملوش اثر

بيتر ازاي انت عارف معني كده انه اتخطف محدش ياخد خبربالي حصل وانا هاتصرف وينهي الاتصال و يصرخ باولو باولو

باولو اوامرك مستر بيتر

بيتر ايهاب اتخطف اتصرف بسرعه

باولو اوامرك

اسيوط

الدكتور منير يا دكتور يوسف ايه اخر تطورات الحاله الي عندك

د يوسف الحاله صعبه كسور وجروح و رصاص احنا عملنا الي لازم نعمله لازم نستني 72 ساعه علي الاقل علشان نعرف النتيجه

د منير تمام مش عاوز اي خبر او تصريح عن الحاله

د يوسف تمام يا دكتور عن اذنك

د منير اتفضل و يتصل بمدام سماح

مدام سماح ايوه يا منير ايه الاخبار

د منير الحاله حرجه جدا ومش هنعرف غير بعد 72 ساعه انا عاوز اعرف مين ده

مدام سماح محدش يعرف عنه حاجه لقيه جمب الفيلا وعم سليمان كلمني ووصاني عليه وانتا عارف ماقدرش ارفضله طلب علشانك انت و الشملول الي متجوزاه لان عارفه انكم متقدروش تستغنو عن زبه الكبير الي بيفشخكم ولا عن صباح و اخواتها الي بتخلصو بيهم مصالحكم والحفلات الجنسيه الي بتعملوها في القصر

د منير يعني انتي الي مش بتعتقي الدكتورعلاء بتاع المستوصف الي بيفشخك انتي والشرموطه مراتي عموما انا هاعمل الي اقدر عليه علشان خاطر عم سليمان

بعد 72 ساعه

القاهره في الشركه

مستر بيتر اذاي يا باولو ملهوش اثر ده لو الارض انشقت وبلعته كنا عرفنا طيب الحرس والعربيات شكلك عاوز تتحال علي المعاش يا باولو

باولو احنا بنباول نفتح البرنامج علشان نعرف اخر تحركاته لاكن لاسف مش عارفين لانه من تصميم المهندس ايهاب و هو مامنه كويس جدا لدرجه اني استعنت بالالفا ديو و برضو مش عارف يفتحه

بيتر الالفا ديو مش عارف يفتحه ودي كارثه لوحدها لما عالم برمجيات و واحد من افضل الهكر على مستوي العالم ميعرف يهكر برنامج المهندس اكس يبقى تحنا خسرنا بروفسير في البرمجيات مش مجرد مبرمج لاكبر منظمه للامن والحمايه

اطلبلي مستر تومس هو هيعرف يجيبه حتي لو في سابع ارض

اسيوط

د يوسف المريض فاق يا دكتور منير و حالته بتتحسن بسرعه عجيبه ووتضح من بنيته انه هيستعيد كامل صحته خلال اسبوع

د منير هايل يا دكتور يوسف ومكافئه ليك هبعتلك شيماء تبات معاك الليله

د يوسف اشكرك يا دكتور منير عن اذنك

د منير يطلب مدام سماح

مدام سماح خير يا منير

د منير الراجل بيتحسن وانا وعدت يوسف بشيماء تبات معاه

مدام سماح ماشي يا منير وتبقي تيجى تاخد مكافاتك

د منير حالا يا بيبي

مدام سماح يا صباح ابعتي لابوكي علشان منير جاي و بلغي شيماء هتبات مع د يوسف

صباح حاضر يا مدام

الي اللقاء قى الحلقه الثانيه

• عجبني
التفاعلات: mjwdymajd459
حلوه استمر

• عجبني
التفاعلات: المهندس اكس و نسونجي قديم خالص
رائع استمر

• عجبني
التفاعلات: المهندس اكس و نسونجي قديم خالص
😘 😘 🤪 🤪 :unsure: :unsure: (y) (y) 👏 👏 😍 😍 :D :D :coffee: :coffee: :love: :love: :devilish: :devilish:

• عجبني
التفاعلات: BraveHeart، المهندس اكس و نسونجي قديم خالص
الحلقه التانيه

مدام سماح يا صباح ابعتي لابوكي علشان منير جاي و بلغي شيماء هتبات مع د يوسف

صباح حاضر يا مدام

صباح تتصل علي ابوها وتبلغه يجي علشان معاه مهمه خاصه

وتنادي شيماء تجهز نفسها لانها معاها شغل مهم مع الدكتور يوسف

عم سليمان يطلع علي الدكتور علاء و يطلب منه الحقنه بتاعت البور علشان يوجب مع الضيف كويس

شيماء تتصل بالكوفيره علشان تجهزها

وصل دكتور منير العزبه ويدخل الفيلا

م سماح اهلا يا منير اخبارك

د منير بخير وهكون احسن بعد المكافئه

م سماح يا صباح خدي دكتور منير و جهزيه لابوكي

صباح تاخد د منير علي الدور التاني و تدخله اوضه في اخر الدور

صباح يلا يا منير اقلع علشان احميك و نجهز للماتش دكتور منير يقلع كل هدومه ويدخل الحمام و صباح وراه و تحميه و تعمله مساج و تحطله مرهم و نفس الكلام مع سليمان بس الي بيجهزه الداده فوزيه لانها هيا المساعده بتاعته ومسئوله البهوات الكبار

سليمان يدخل علي منير الي قاعد علي ركبه ويوقفو يبوس ايد سليمان الي يضربه بالقلم و يمسك راس منير ويقربها من زبه و منير يحط زبر سليمتن في بقه و يمص ولا اجدعها شرموطه و فوزيه تلف خلف منير وتحط صصباعها في طيظ منيروتوسعها و كمان صباع وتضرب منير علي طيظه و هو يتلو زي الشرموطه و عم سليمان منتشي من الي بيحصل و زبره بيتضحم كمان و يخرجه من بوق منير و ياخد منير علي السرير و ينومه علي بطنه ويحشر زبره في طيظ منير الي يصرخ زي الشرموطه و عم سليمتن يهبد في منير بزبره الضخم ومنير مبسوط و فوزيه بتلعب في نفسها من الاثاره الي هيا فيها و صراخ منير و محنه والي بيعمله زبر عم سليمان المزارع فيه والهبد الي بيعملهفي منير ونفسها تكون مكانه

ويغير عم سليمان الوضع و ينام علي ضهره و منير يركب علي زبره و فوزيه تاخد شفايف عم سليمان و ياكلهم من المحن الي هيا فيه ويستمر الوضع ده تلات سعات و منير يجيب اكتر من مره و عم سليمان يجيب للمره التالته في طيز منير ويغرقها بلبنه ومنير ينسحب من الحلبه و تاخد فوزيه مكانه و يواصل سليمان الدك في كسها و طيظها ومنير ياخد دش و يهرب من الاوضه لان طيظه اتهرت بمعني الكلمه تقابله صباح و تساله اذاكان ابوها قام بالواجب ولا قصر معاه

د منير ده غول مش بني ادم انا اتفشخت و خزنت لشهرين قدام و فوزيه بتكمل جوه معاه و شكرا لمساعدتك يا صبوحتي

صباح انتا عارف المكافئه الي تقدمها لينا تعالج ايمان اختي و يرجعها احسن من الاول انت عارف ايمان ايه بالنسبالنا

د منير متقلقيش انا مش هسيبها الا لما تمشي علي رجليها زي الاول

م سماح ايه يا منير انبسط ولا سليمان قصر رقبتنا

د منير الاسد ده عمره مقصر معايا ابدا انا الي بقصر معاه بس فوزيه بتكمل معاه جوه المهم الشخص الي عندي ايه حكايته

م سماح ماعرفش هو مين بس انا كلمت فواد بيه يعملي تحريات عنه و هو وعدني انه يبلغني بالي يعرفه و كمان طلبت من ايمان تعمل سيرش عنه علي البرنامج الي عندنا لان من وصفك ليه يبقي لوقطه و نضمه للمنظمه بتاعتنا

د منير متستعجليش يا سماح اتا هانام لاتي مش عارف امشي و لما اصحي نتكلم

في احدي الشقق في اسيوط يدخل د يوسف و معاه شيماء وياخدها في حضنه ويدخلو في قبله رومنسيه و يقلعو لبعض ويشيله و يدخلو الي السرير و يبداء صراع من نوع اخر ليشبع ويمتع احدهم الاخر في تفاني متبادل يبذل كل مت في وسعه لاسعاد الاخريوسف يعشق كل شيء في شيماء روحها و رائحتها وجسدها ويتعامل يكل رقه وعشق يمتص شفتيها وحلمه الاذنيها ورقبتها وحلمات رمانتيها وسرتها و بظرها و اشفار كسها الجميل و يدخل لسانه فيه وينزل الاطراف قدميها و يمصهما ويرجع الي اشفار كسها و يلتهمه و شيماء في عالم اخر من الشهوه والهيام في عالم الجنس الجميل و ترفع راسه بيديها و تلتهم شفتيه وتشرب من رحيق فمه و يشرب من رحيق فمها و تعلو صدرهو تقبل صدره و حلمات صدره و تلتقم زبره في فمها وترضعه كالطفل يرضع من صدر امه وتدغدغ راس زبره و تاكله حتي الخسيتين و تلعق الخسيتين ولا يكف يوسف عن التاوه و يرفع راسها ويشدها لتركب علي زبره و تصرخ من الشهوه كانها تنناك لاول مره في حياتها و تتراقص عل زبر يوسف وتتنايك عليه و تستمر عل هذا الوضع حتي تاتي بشهوتها و تغرق يوسف من شلال شهوتها و تنهج من الشهوه و يبدا الشوط الخاص بيوسف و يغير وضع النيك ويعتليها كالفارس و يضرب اعماق كسها بزبره و تعلو اهاتها ويستمر في دك كسها اكتر من ساعه و يقذف داخل كسها ويصرخت معا لينتهي جوله النيك و يناما في احضان بعض

القاهره

م عصام يا مستر موريس احنا عملنا الي نقدر عليه في مصر بلغنا كل الجهات المعنيه ونشرات في جميع الاقسام والمستشفيات و المنظمات الخاصه والبلطجيه نشرات في مواقع السوشيل مديا

موريس مش معقول هيكون راح فين المنظمه في كل دول العالم بتدور عليه و برنامج التتبع بتاعه مش بيجيب اخباره ولا تحركاته و كمان مش عارفين نخترقه علشان نعرف اخر مكان كان متوتجد فيه ده لو اكس عاوز يخفي نفسه مش هيعرف يعمل كده

م عصام الموضوع فيه حلقات مفقوده

موريس مفيش غير اننا ننتظر

اسيوط

ايمان يا مدام سماح مش لاقيه عنه اي معلومات و التشوهات الي حصلتله وبسبب العمليات ملامحه اتغيرت يعني بصمة الوجه الاصليه اتغيرت وكمان برنامج اكس مش متعرف علي

م سماح ازاي يا ايمان دي اول مره تحصل اننا منعرفش نستعلم عن حد ونجيب معلومات عنه عن طريق البرنامج مستحيل يحصل

ايمان ده الي حصل يا مدام وانتي مش عاوزه نكلم عزت بيه و كمان التعتيم الي انتي عاوزاه عليه مخليني مش عارفه اتحرك

م سماح استني لما يفوق واحنا هنعرف اصله و فصله انا هاتصل ب منير اساله عنه تسيبك تشوفي شغلك يا ايمان

هنكمل الحلقه الجايه

• عجبني
التفاعلات: نسونجي قديم خالص و BraveHeart
جميله اكمل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%