NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

منقول قصيرة اكتشفت ان جوزي شاذ فا خونته مع اتنين معرفهمش في نفس الليلة

Farida_

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
3 أبريل 2022
المشاركات
241
مستوى التفاعل
562
نقاط
263
الجنس
أنثي
الدولة
مصر
توجه جنسي
ثنائي الميل
القصة دي علي لسان صاحبتها

أنا مي عندي ٣١ سنة في عز شبابي متجوزة عندي جسم حلو رفيع عود ومؤخرة ممتلئة مثيرة بتبان خاصة في الفساتين وصدر مش كبير لاكن متناسق مع جسمي وحلماته وردية وكس منفوخ بارز



اتجوزت عن حب راجل كنت شايفة فيه جميع صفات الرجولة والحب وكان طيب وحنين قوته الجنسية مش قوية لاكن مكنتش معترضة وكنت بحبه ، بعد سنتين جواز بدأت علاقتنا الجمسية تقل ولما كنا بنعمل كده كان برضو بيعملها بملل وحسيت بالخيانة ، قولت لازم اعرف بيخوني ولا لا ، جوزي كان مهندس ديكور بيسافر كتير فا الموضوع كان صعب ، لحد ما قالي انه عنده شغل في الجونة قولتله ترجع بالسلامة يا حبيبي وقررت اتتبعه واعرف بيخوني ولا ، لما نزل فندق فالجونة قولتله صور الاوضة والطرقة عشان بحب اتفرج علي الفنادق ومن الصور عرفت الفندق ورقم الاوضة وسافرت علي هناك وقررت امسكه متلبس في الليل ، لما وصلت الجونة اتفاجئت ببرودة الجو فا مخرجتش وقررت افضل في الفندق ، بعد ما قعدت في الاوضة لساعات حسيت بملل شديد وقررت انزل البار الي فالفندق بس مشربتش وبسبب اننا كنا الصبح فا مكنش في ناس كتير اتعرفت علي الولد الي بيقف علي البار كان اسمه مصطفي قعدنا نتكلم كلام عادي كان دمه خفيف ، لحد ما الليل جه اتصلت علي جوزي مردش فا اتأكدت انه بيخوني ، طلعت وانا متعصبة لاوضته والدموع فعيني وفتحت الباب بعصبيه ولسه هزعق لاكن اتصدمت صدمة عمري صدمة خلتني اقف مبلمة...لقيت جوزي نايم علي بطني ومعاه واحد رافع رجليه وبينيكه فطيزه وجوزي بيتلوي ولا اجدعها شرموطة وقتها معرفتش اتكلم وهو اتصدم ولسه هيتكلم طلعت اجري وانا بعيط ومنهارة نزلت عند البار ولقيت مصطفي برضو شافني عايطة قالي مالك مردتش عليه بعدها قولتله بشرود انا عاوزه اسكر قالي غلط كده قولي مالك زعقتله وقولتله انت مالك انت قالي طي اهدي جابلي حاجة شربتها معرفش اسمها لكد دلوقتي معجبنيش طعمها بس طلبت كاس كمان ومفعولها بدأ يشتغل وبدأت ادوخ ومبقاش متزنة وبدأت احكيله وانا بعيط ومكياجي بايظ مصطفي هداني وقالي تعالي امسحلك مكياجك بمنديل ووقف حد مكانه ودخلني مخزن وبلبل منديل وبدأ يمسح المكياج ووصل لشفايفي وبدأ يمسحها ببطء ويلف المنديل عليها فبصتله فعينه بشبق وحط صباعة علي شفتي كأنه بيمسح بيه روحت مصيت صباعه وكنت قاعدة وهو واقف فا زبه بدأ يقوم وكان في وشي فكيتله زراير البنطلون وخرجت زبهدعكته وانا بمص صباعه بعدها مشيت لساني علي زبه وبلحسه وبدأت مص كان طويل مبيوصلش للاخر وبضانه كبيرة حطيتهم فبقي ومصيتهم وانا بصاله فعينه وهو في عالم تاني وواضح قلة خبرته خرج صدري برة ومكنتش لابسة برا لاني كنت لابسة فستان قصير فوق الركبة بأكتاف زي الي في الصورة لاكن الفرق انه كان بأكتاف ، خرج صدريوبدأ مص فيه وايده بتحسس علي كل مكان في جسمي ، بعدها رفع الفستان وظهر قدامه طيزي القمحاوية راح ضربني عليها واتجنن من منظرها ونزل لحسها وبمنتهي الفحولة رفع رجليا علي اكتافه وقلعني الاندر وبدأ ينيك طيزي وانا بصوت فا كتم صوتي بانه حط الاندر فبوقي وانا طيزي كانت واسعة لاني كنت بنيك طيزي بخيار كبير وانا نزلت شهوتي و بعدها سرع جدا وقالي هجيبهم قولتله نزل فطيزي نزلهم وحسيت بسخونت لبنه وخرجت من المخزن وانا سكرانة وفي لبن بيشر من طيزي علي فخادي الي باينه من الفستان ركبت الاسنسير وانا مصدعة ودايخة من الخمرة وعايزة ارجع ركب الاسنسير واحد ببدلة باين عليه انه مهم في اواخر الاربعين وشكله شيك ، ركب قال مساء الخير رديت عليه وانا بدوخ وحسيت نفسي بقع علي الارض لقياه سندني بسرعة قولتله سوري ووقفت قولتله هروح اوضتي قالي تروحي ازاي وانتي فالحالة دي انا هوصلك ، سندني لحد ما وصلنا الاوضة وقولتله مش قادرة هرجع وجريت علي الحمام رجعت في القعدة ودايخة لسه قوم لقيته لقيت اسلوبه اتغير وقالي أنا عرفت انتي دايخة ليه لبن مين ده الي بيشر على رجلك وحط ايده علي فخدتي وبدأ يرفع ايده وشال الفستان وشاف طيزي متغرق لبن راح شايلني وانا مش بقاوم موديني علي السرير ومنيمني علي حجره علي بطني ودخل صباع فطيزي للاخر لقيه دخل بسبب اللبن فا قالي دا انتي شرموطة بقا وضربني علي طيزيودخل التاني حسيت بالم شوية لاكن دخل ف دا دخل التالت وبدأ ينيكني بصوابعه وايده التانية نزلت الفستان وطلعت بزازي وبدأت تدعك فيهم بعدها فركلي كسي ودعك زنبوري وانا سخنت اوي وبتأوه ونزلت فايده وخلامي لحست عسلي من ايده وقام وطلع زبه وبدأ يدعكه ويمشيه هلي كسي وشوية يمشيه علي طيزي من برة وقالي فنسي فوضع الدوجي وبدأ ينيك كسي وانا بصوت و دخوله سهل بسبب افرازاتي ولقيته بدأ يقلع وهو بينكني وراح رابط الكرفتة علي رقبتي وخنقني بيها وينيك بعنف كسي ، حس انه هيجيبهم فا هدي شوية وجاب موزة من طبق الفاكهة الي في الاوضة وبدأ ينيك كسي تاني ويحاول يدخل الموزة فطيزي كأن فيا زبين وانا بتلبون واتلوي زو وجيبت للمرة التالتة النهاردة خرج الموزة فا بقا خرم طيزي بيفتح ويقفل لوحده وراح جاب شامبو من الحمام وكب شوية علي طيزي وفضل يضربني عليها وازازة الشانبو بتشر وراح كابب شوية علي صوابعه الاتنين ودخلهم فطيزي ملاها شامبو ودهن زبه ورجع ينكني تاني ودخله المرادي للاخر لدرجة ان زبه اختفي فطيزي وانا بالعه زبه لاخره قالي اجيب فين قولتله بوقي عدلني وقولتله استني ربط زبه بالاندر وبدأت امص هو مستحملش وجابهم لاكنهم منزلوش ولا بتاعه نام بسبب اني رابطه زبه ولما بدأ يتألم فكيت الاندر واتنطرو جم علي وشي والي لحقته بلعته ونمنا ، صحيت الصبح مصدعة اوي ومش فاكرة حاجة خالص ولقيت نفسي عريانة علي السرير وشي ملذق وجنبي ازازة شامبو دخلت الحمام ببص في المراية لقيت اني رقبتي مربوطة بكرفته فا افتكرت كل حاجة وهيجت وبدأت افرك كسي وسخنت اكتر لما اكتشفت انه اخد الاندر معاه وجيبتهم وانا بفتكر وفتحت الموبايل لقيت جوزي اتصل ٦٣ مرة رنيت عليه وقولتله انا هسامحك واعمل الي انت عايزه ، قالي انا مراعيكي ولو عايزة يكون ليكي علاقات عادي لاني مش هظلمك معايا قولتله عمري ما اعمل كده وانا اصلا لبن الرجالة وريحتهم لسه علي جسمي 😈
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: Ramy6, Adam Afndena, MADAM SOSO و 17 آخرين
رووووووووعة
 
  • عجبني
التفاعلات: Farida_
حلوه جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: Farida_
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جامدة🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
 
  • عجبني
التفاعلات: Farida_
رائعه جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: Farida_
Genuine 👍👍
 
  • عجبني
التفاعلات: Farida_
حلوه اوووى
 
  • عجبني
التفاعلات: Farida_
القصة دي علي لسان صاحبتها

أنا مي عندي ٣١ سنة في عز شبابي متجوزة عندي جسم حلو رفيع عود ومؤخرة ممتلئة مثيرة بتبان خاصة في الفساتين وصدر مش كبير لاكن متناسق مع جسمي وحلماته وردية وكس منفوخ بارز



اتجوزت عن حب راجل كنت شايفة فيه جميع صفات الرجولة والحب وكان طيب وحنين قوته الجنسية مش قوية لاكن مكنتش معترضة وكنت بحبه ، بعد سنتين جواز بدأت علاقتنا الجمسية تقل ولما كنا بنعمل كده كان برضو بيعملها بملل وحسيت بالخيانة ، قولت لازم اعرف بيخوني ولا لا ، جوزي كان مهندس ديكور بيسافر كتير فا الموضوع كان صعب ، لحد ما قالي انه عنده شغل في الجونة قولتله ترجع بالسلامة يا حبيبي وقررت اتتبعه واعرف بيخوني ولا ، لما نزل فندق فالجونة قولتله صور الاوضة والطرقة عشان بحب اتفرج علي الفنادق ومن الصور عرفت الفندق ورقم الاوضة وسافرت علي هناك وقررت امسكه متلبس في الليل ، لما وصلت الجونة اتفاجئت ببرودة الجو فا مخرجتش وقررت افضل في الفندق ، بعد ما قعدت في الاوضة لساعات حسيت بملل شديد وقررت انزل البار الي فالفندق بس مشربتش وبسبب اننا كنا الصبح فا مكنش في ناس كتير اتعرفت علي الولد الي بيقف علي البار كان اسمه مصطفي قعدنا نتكلم كلام عادي كان دمه خفيف ، لحد ما الليل جه اتصلت علي جوزي مردش فا اتأكدت انه بيخوني ، طلعت وانا متعصبة لاوضته والدموع فعيني وفتحت الباب بعصبيه ولسه هزعق لاكن اتصدمت صدمة عمري صدمة خلتني اقف مبلمة...لقيت جوزي نايم علي بطني ومعاه واحد رافع رجليه وبينيكه فطيزه وجوزي بيتلوي ولا اجدعها شرموطة وقتها معرفتش اتكلم وهو اتصدم ولسه هيتكلم طلعت اجري وانا بعيط ومنهارة نزلت عند البار ولقيت مصطفي برضو شافني عايطة قالي مالك مردتش عليه بعدها قولتله بشرود انا عاوزه اسكر قالي غلط كده قولي مالك زعقتله وقولتله انت مالك انت قالي طي اهدي جابلي حاجة شربتها معرفش اسمها لكد دلوقتي معجبنيش طعمها بس طلبت كاس كمان ومفعولها بدأ يشتغل وبدأت ادوخ ومبقاش متزنة وبدأت احكيله وانا بعيط ومكياجي بايظ مصطفي هداني وقالي تعالي امسحلك مكياجك بمنديل ووقف حد مكانه ودخلني مخزن وبلبل منديل وبدأ يمسح المكياج ووصل لشفايفي وبدأ يمسحها ببطء ويلف المنديل عليها فبصتله فعينه بشبق وحط صباعة علي شفتي كأنه بيمسح بيه روحت مصيت صباعه وكنت قاعدة وهو واقف فا زبه بدأ يقوم وكان في وشي فكيتله زراير البنطلون وخرجت زبهدعكته وانا بمص صباعه بعدها مشيت لساني علي زبه وبلحسه وبدأت مص كان طويل مبيوصلش للاخر وبضانه كبيرة حطيتهم فبقي ومصيتهم وانا بصاله فعينه وهو في عالم تاني وواضح قلة خبرته خرج صدري برة ومكنتش لابسة برا لاني كنت لابسة فستان قصير فوق الركبة بأكتاف زي الي في الصورة لاكن الفرق انه كان بأكتاف ، خرج صدريوبدأ مص فيه وايده بتحسس علي كل مكان في جسمي ، بعدها رفع الفستان وظهر قدامه طيزي القمحاوية راح ضربني عليها واتجنن من منظرها ونزل لحسها وبمنتهي الفحولة رفع رجليا علي اكتافه وقلعني الاندر وبدأ ينيك طيزي وانا بصوت فا كتم صوتي بانه حط الاندر فبوقي وانا طيزي كانت واسعة لاني كنت بنيك طيزي بخيار كبير وانا نزلت شهوتي و بعدها سرع جدا وقالي هجيبهم قولتله نزل فطيزي نزلهم وحسيت بسخونت لبنه وخرجت من المخزن وانا سكرانة وفي لبن بيشر من طيزي علي فخادي الي باينه من الفستان ركبت الاسنسير وانا مصدعة ودايخة من الخمرة وعايزة ارجع ركب الاسنسير واحد ببدلة باين عليه انه مهم في اواخر الاربعين وشكله شيك ، ركب قال مساء الخير رديت عليه وانا بدوخ وحسيت نفسي بقع علي الارض لقياه سندني بسرعة قولتله سوري ووقفت قولتله هروح اوضتي قالي تروحي ازاي وانتي فالحالة دي انا هوصلك ، سندني لحد ما وصلنا الاوضة وقولتله مش قادرة هرجع وجريت علي الحمام رجعت في القعدة ودايخة لسه قوم لقيته لقيت اسلوبه اتغير وقالي أنا عرفت انتي دايخة ليه لبن مين ده الي بيشر على رجلك وحط ايده علي فخدتي وبدأ يرفع ايده وشال الفستان وشاف طيزي متغرق لبن راح شايلني وانا مش بقاوم موديني علي السرير ومنيمني علي حجره علي بطني ودخل صباع فطيزي للاخر لقيه دخل بسبب اللبن فا قالي دا انتي شرموطة بقا وضربني علي طيزيودخل التاني حسيت بالم شوية لاكن دخل ف دا دخل التالت وبدأ ينيكني بصوابعه وايده التانية نزلت الفستان وطلعت بزازي وبدأت تدعك فيهم بعدها فركلي كسي ودعك زنبوري وانا سخنت اوي وبتأوه ونزلت فايده وخلامي لحست عسلي من ايده وقام وطلع زبه وبدأ يدعكه ويمشيه هلي كسي وشوية يمشيه علي طيزي من برة وقالي فنسي فوضع الدوجي وبدأ ينيك كسي وانا بصوت و دخوله سهل بسبب افرازاتي ولقيته بدأ يقلع وهو بينكني وراح رابط الكرفتة علي رقبتي وخنقني بيها وينيك بعنف كسي ، حس انه هيجيبهم فا هدي شوية وجاب موزة من طبق الفاكهة الي في الاوضة وبدأ ينيك كسي تاني ويحاول يدخل الموزة فطيزي كأن فيا زبين وانا بتلبون واتلوي زو وجيبت للمرة التالتة النهاردة خرج الموزة فا بقا خرم طيزي بيفتح ويقفل لوحده وراح جاب شامبو من الحمام وكب شوية علي طيزي وفضل يضربني عليها وازازة الشانبو بتشر وراح كابب شوية علي صوابعه الاتنين ودخلهم فطيزي ملاها شامبو ودهن زبه ورجع ينكني تاني ودخله المرادي للاخر لدرجة ان زبه اختفي فطيزي وانا بالعه زبه لاخره قالي اجيب فين قولتله بوقي عدلني وقولتله استني ربط زبه بالاندر وبدأت امص هو مستحملش وجابهم لاكنهم منزلوش ولا بتاعه نام بسبب اني رابطه زبه ولما بدأ يتألم فكيت الاندر واتنطرو جم علي وشي والي لحقته بلعته ونمنا ، صحيت الصبح مصدعة اوي ومش فاكرة حاجة خالص ولقيت نفسي عريانة علي السرير وشي ملذق وجنبي ازازة شامبو دخلت الحمام ببص في المراية لقيت اني رقبتي مربوطة بكرفته فا افتكرت كل حاجة وهيجت وبدأت افرك كسي وسخنت اكتر لما اكتشفت انه اخد الاندر معاه وجيبتهم وانا بفتكر وفتحت الموبايل لقيت جوزي اتصل ٦٣ مرة رنيت عليه وقولتله انا هسامحك واعمل الي انت عايزه ، قالي انا مراعيكي ولو عايزة يكون ليكي علاقات عادي لاني مش هظلمك معايا قولتله عمري ما اعمل كده وانا اصلا لبن الرجالة وريحتهم لسه علي جسمي 😈
جميله جدا
 
  • عجبني
التفاعلات: Farida_
القصة دي علي لسان صاحبتها

أنا مي عندي ٣١ سنة في عز شبابي متجوزة عندي جسم حلو رفيع عود ومؤخرة ممتلئة مثيرة بتبان خاصة في الفساتين وصدر مش كبير لاكن متناسق مع جسمي وحلماته وردية وكس منفوخ بارز



اتجوزت عن حب راجل كنت شايفة فيه جميع صفات الرجولة والحب وكان طيب وحنين قوته الجنسية مش قوية لاكن مكنتش معترضة وكنت بحبه ، بعد سنتين جواز بدأت علاقتنا الجمسية تقل ولما كنا بنعمل كده كان برضو بيعملها بملل وحسيت بالخيانة ، قولت لازم اعرف بيخوني ولا لا ، جوزي كان مهندس ديكور بيسافر كتير فا الموضوع كان صعب ، لحد ما قالي انه عنده شغل في الجونة قولتله ترجع بالسلامة يا حبيبي وقررت اتتبعه واعرف بيخوني ولا ، لما نزل فندق فالجونة قولتله صور الاوضة والطرقة عشان بحب اتفرج علي الفنادق ومن الصور عرفت الفندق ورقم الاوضة وسافرت علي هناك وقررت امسكه متلبس في الليل ، لما وصلت الجونة اتفاجئت ببرودة الجو فا مخرجتش وقررت افضل في الفندق ، بعد ما قعدت في الاوضة لساعات حسيت بملل شديد وقررت انزل البار الي فالفندق بس مشربتش وبسبب اننا كنا الصبح فا مكنش في ناس كتير اتعرفت علي الولد الي بيقف علي البار كان اسمه مصطفي قعدنا نتكلم كلام عادي كان دمه خفيف ، لحد ما الليل جه اتصلت علي جوزي مردش فا اتأكدت انه بيخوني ، طلعت وانا متعصبة لاوضته والدموع فعيني وفتحت الباب بعصبيه ولسه هزعق لاكن اتصدمت صدمة عمري صدمة خلتني اقف مبلمة...لقيت جوزي نايم علي بطني ومعاه واحد رافع رجليه وبينيكه فطيزه وجوزي بيتلوي ولا اجدعها شرموطة وقتها معرفتش اتكلم وهو اتصدم ولسه هيتكلم طلعت اجري وانا بعيط ومنهارة نزلت عند البار ولقيت مصطفي برضو شافني عايطة قالي مالك مردتش عليه بعدها قولتله بشرود انا عاوزه اسكر قالي غلط كده قولي مالك زعقتله وقولتله انت مالك انت قالي طي اهدي جابلي حاجة شربتها معرفش اسمها لكد دلوقتي معجبنيش طعمها بس طلبت كاس كمان ومفعولها بدأ يشتغل وبدأت ادوخ ومبقاش متزنة وبدأت احكيله وانا بعيط ومكياجي بايظ مصطفي هداني وقالي تعالي امسحلك مكياجك بمنديل ووقف حد مكانه ودخلني مخزن وبلبل منديل وبدأ يمسح المكياج ووصل لشفايفي وبدأ يمسحها ببطء ويلف المنديل عليها فبصتله فعينه بشبق وحط صباعة علي شفتي كأنه بيمسح بيه روحت مصيت صباعه وكنت قاعدة وهو واقف فا زبه بدأ يقوم وكان في وشي فكيتله زراير البنطلون وخرجت زبهدعكته وانا بمص صباعه بعدها مشيت لساني علي زبه وبلحسه وبدأت مص كان طويل مبيوصلش للاخر وبضانه كبيرة حطيتهم فبقي ومصيتهم وانا بصاله فعينه وهو في عالم تاني وواضح قلة خبرته خرج صدري برة ومكنتش لابسة برا لاني كنت لابسة فستان قصير فوق الركبة بأكتاف زي الي في الصورة لاكن الفرق انه كان بأكتاف ، خرج صدريوبدأ مص فيه وايده بتحسس علي كل مكان في جسمي ، بعدها رفع الفستان وظهر قدامه طيزي القمحاوية راح ضربني عليها واتجنن من منظرها ونزل لحسها وبمنتهي الفحولة رفع رجليا علي اكتافه وقلعني الاندر وبدأ ينيك طيزي وانا بصوت فا كتم صوتي بانه حط الاندر فبوقي وانا طيزي كانت واسعة لاني كنت بنيك طيزي بخيار كبير وانا نزلت شهوتي و بعدها سرع جدا وقالي هجيبهم قولتله نزل فطيزي نزلهم وحسيت بسخونت لبنه وخرجت من المخزن وانا سكرانة وفي لبن بيشر من طيزي علي فخادي الي باينه من الفستان ركبت الاسنسير وانا مصدعة ودايخة من الخمرة وعايزة ارجع ركب الاسنسير واحد ببدلة باين عليه انه مهم في اواخر الاربعين وشكله شيك ، ركب قال مساء الخير رديت عليه وانا بدوخ وحسيت نفسي بقع علي الارض لقياه سندني بسرعة قولتله سوري ووقفت قولتله هروح اوضتي قالي تروحي ازاي وانتي فالحالة دي انا هوصلك ، سندني لحد ما وصلنا الاوضة وقولتله مش قادرة هرجع وجريت علي الحمام رجعت في القعدة ودايخة لسه قوم لقيته لقيت اسلوبه اتغير وقالي أنا عرفت انتي دايخة ليه لبن مين ده الي بيشر على رجلك وحط ايده علي فخدتي وبدأ يرفع ايده وشال الفستان وشاف طيزي متغرق لبن راح شايلني وانا مش بقاوم موديني علي السرير ومنيمني علي حجره علي بطني ودخل صباع فطيزي للاخر لقيه دخل بسبب اللبن فا قالي دا انتي شرموطة بقا وضربني علي طيزيودخل التاني حسيت بالم شوية لاكن دخل ف دا دخل التالت وبدأ ينيكني بصوابعه وايده التانية نزلت الفستان وطلعت بزازي وبدأت تدعك فيهم بعدها فركلي كسي ودعك زنبوري وانا سخنت اوي وبتأوه ونزلت فايده وخلامي لحست عسلي من ايده وقام وطلع زبه وبدأ يدعكه ويمشيه هلي كسي وشوية يمشيه علي طيزي من برة وقالي فنسي فوضع الدوجي وبدأ ينيك كسي وانا بصوت و دخوله سهل بسبب افرازاتي ولقيته بدأ يقلع وهو بينكني وراح رابط الكرفتة علي رقبتي وخنقني بيها وينيك بعنف كسي ، حس انه هيجيبهم فا هدي شوية وجاب موزة من طبق الفاكهة الي في الاوضة وبدأ ينيك كسي تاني ويحاول يدخل الموزة فطيزي كأن فيا زبين وانا بتلبون واتلوي زو وجيبت للمرة التالتة النهاردة خرج الموزة فا بقا خرم طيزي بيفتح ويقفل لوحده وراح جاب شامبو من الحمام وكب شوية علي طيزي وفضل يضربني عليها وازازة الشانبو بتشر وراح كابب شوية علي صوابعه الاتنين ودخلهم فطيزي ملاها شامبو ودهن زبه ورجع ينكني تاني ودخله المرادي للاخر لدرجة ان زبه اختفي فطيزي وانا بالعه زبه لاخره قالي اجيب فين قولتله بوقي عدلني وقولتله استني ربط زبه بالاندر وبدأت امص هو مستحملش وجابهم لاكنهم منزلوش ولا بتاعه نام بسبب اني رابطه زبه ولما بدأ يتألم فكيت الاندر واتنطرو جم علي وشي والي لحقته بلعته ونمنا ، صحيت الصبح مصدعة اوي ومش فاكرة حاجة خالص ولقيت نفسي عريانة علي السرير وشي ملذق وجنبي ازازة شامبو دخلت الحمام ببص في المراية لقيت اني رقبتي مربوطة بكرفته فا افتكرت كل حاجة وهيجت وبدأت افرك كسي وسخنت اكتر لما اكتشفت انه اخد الاندر معاه وجيبتهم وانا بفتكر وفتحت الموبايل لقيت جوزي اتصل ٦٣ مرة رنيت عليه وقولتله انا هسامحك واعمل الي انت عايزه ، قالي انا مراعيكي ولو عايزة يكون ليكي علاقات عادي لاني مش هظلمك معايا قولتله عمري ما اعمل كده وانا اصلا لبن الرجالة وريحتهم لسه علي جسمي 😈
جدعه
 
  • عجبني
التفاعلات: Farida_
جامده بس محتاجه شوية حبكه ف القصه يعني شوية واقعيه
 
  • عجبني
التفاعلات: Farida_
يا بخت جوزك جامع كل المتعه اللي في الدنيا
 
  • عجبني
التفاعلات: Farida_
رووووووووووووووووعه
 
  • عجبني
التفاعلات: Farida_
القصة دي علي لسان صاحبتها

أنا مي عندي ٣١ سنة في عز شبابي متجوزة عندي جسم حلو رفيع عود ومؤخرة ممتلئة مثيرة بتبان خاصة في الفساتين وصدر مش كبير لاكن متناسق مع جسمي وحلماته وردية وكس منفوخ بارز



اتجوزت عن حب راجل كنت شايفة فيه جميع صفات الرجولة والحب وكان طيب وحنين قوته الجنسية مش قوية لاكن مكنتش معترضة وكنت بحبه ، بعد سنتين جواز بدأت علاقتنا الجمسية تقل ولما كنا بنعمل كده كان برضو بيعملها بملل وحسيت بالخيانة ، قولت لازم اعرف بيخوني ولا لا ، جوزي كان مهندس ديكور بيسافر كتير فا الموضوع كان صعب ، لحد ما قالي انه عنده شغل في الجونة قولتله ترجع بالسلامة يا حبيبي وقررت اتتبعه واعرف بيخوني ولا ، لما نزل فندق فالجونة قولتله صور الاوضة والطرقة عشان بحب اتفرج علي الفنادق ومن الصور عرفت الفندق ورقم الاوضة وسافرت علي هناك وقررت امسكه متلبس في الليل ، لما وصلت الجونة اتفاجئت ببرودة الجو فا مخرجتش وقررت افضل في الفندق ، بعد ما قعدت في الاوضة لساعات حسيت بملل شديد وقررت انزل البار الي فالفندق بس مشربتش وبسبب اننا كنا الصبح فا مكنش في ناس كتير اتعرفت علي الولد الي بيقف علي البار كان اسمه مصطفي قعدنا نتكلم كلام عادي كان دمه خفيف ، لحد ما الليل جه اتصلت علي جوزي مردش فا اتأكدت انه بيخوني ، طلعت وانا متعصبة لاوضته والدموع فعيني وفتحت الباب بعصبيه ولسه هزعق لاكن اتصدمت صدمة عمري صدمة خلتني اقف مبلمة...لقيت جوزي نايم علي بطني ومعاه واحد رافع رجليه وبينيكه فطيزه وجوزي بيتلوي ولا اجدعها شرموطة وقتها معرفتش اتكلم وهو اتصدم ولسه هيتكلم طلعت اجري وانا بعيط ومنهارة نزلت عند البار ولقيت مصطفي برضو شافني عايطة قالي مالك مردتش عليه بعدها قولتله بشرود انا عاوزه اسكر قالي غلط كده قولي مالك زعقتله وقولتله انت مالك انت قالي طي اهدي جابلي حاجة شربتها معرفش اسمها لكد دلوقتي معجبنيش طعمها بس طلبت كاس كمان ومفعولها بدأ يشتغل وبدأت ادوخ ومبقاش متزنة وبدأت احكيله وانا بعيط ومكياجي بايظ مصطفي هداني وقالي تعالي امسحلك مكياجك بمنديل ووقف حد مكانه ودخلني مخزن وبلبل منديل وبدأ يمسح المكياج ووصل لشفايفي وبدأ يمسحها ببطء ويلف المنديل عليها فبصتله فعينه بشبق وحط صباعة علي شفتي كأنه بيمسح بيه روحت مصيت صباعه وكنت قاعدة وهو واقف فا زبه بدأ يقوم وكان في وشي فكيتله زراير البنطلون وخرجت زبهدعكته وانا بمص صباعه بعدها مشيت لساني علي زبه وبلحسه وبدأت مص كان طويل مبيوصلش للاخر وبضانه كبيرة حطيتهم فبقي ومصيتهم وانا بصاله فعينه وهو في عالم تاني وواضح قلة خبرته خرج صدري برة ومكنتش لابسة برا لاني كنت لابسة فستان قصير فوق الركبة بأكتاف زي الي في الصورة لاكن الفرق انه كان بأكتاف ، خرج صدريوبدأ مص فيه وايده بتحسس علي كل مكان في جسمي ، بعدها رفع الفستان وظهر قدامه طيزي القمحاوية راح ضربني عليها واتجنن من منظرها ونزل لحسها وبمنتهي الفحولة رفع رجليا علي اكتافه وقلعني الاندر وبدأ ينيك طيزي وانا بصوت فا كتم صوتي بانه حط الاندر فبوقي وانا طيزي كانت واسعة لاني كنت بنيك طيزي بخيار كبير وانا نزلت شهوتي و بعدها سرع جدا وقالي هجيبهم قولتله نزل فطيزي نزلهم وحسيت بسخونت لبنه وخرجت من المخزن وانا سكرانة وفي لبن بيشر من طيزي علي فخادي الي باينه من الفستان ركبت الاسنسير وانا مصدعة ودايخة من الخمرة وعايزة ارجع ركب الاسنسير واحد ببدلة باين عليه انه مهم في اواخر الاربعين وشكله شيك ، ركب قال مساء الخير رديت عليه وانا بدوخ وحسيت نفسي بقع علي الارض لقياه سندني بسرعة قولتله سوري ووقفت قولتله هروح اوضتي قالي تروحي ازاي وانتي فالحالة دي انا هوصلك ، سندني لحد ما وصلنا الاوضة وقولتله مش قادرة هرجع وجريت علي الحمام رجعت في القعدة ودايخة لسه قوم لقيته لقيت اسلوبه اتغير وقالي أنا عرفت انتي دايخة ليه لبن مين ده الي بيشر على رجلك وحط ايده علي فخدتي وبدأ يرفع ايده وشال الفستان وشاف طيزي متغرق لبن راح شايلني وانا مش بقاوم موديني علي السرير ومنيمني علي حجره علي بطني ودخل صباع فطيزي للاخر لقيه دخل بسبب اللبن فا قالي دا انتي شرموطة بقا وضربني علي طيزيودخل التاني حسيت بالم شوية لاكن دخل ف دا دخل التالت وبدأ ينيكني بصوابعه وايده التانية نزلت الفستان وطلعت بزازي وبدأت تدعك فيهم بعدها فركلي كسي ودعك زنبوري وانا سخنت اوي وبتأوه ونزلت فايده وخلامي لحست عسلي من ايده وقام وطلع زبه وبدأ يدعكه ويمشيه هلي كسي وشوية يمشيه علي طيزي من برة وقالي فنسي فوضع الدوجي وبدأ ينيك كسي وانا بصوت و دخوله سهل بسبب افرازاتي ولقيته بدأ يقلع وهو بينكني وراح رابط الكرفتة علي رقبتي وخنقني بيها وينيك بعنف كسي ، حس انه هيجيبهم فا هدي شوية وجاب موزة من طبق الفاكهة الي في الاوضة وبدأ ينيك كسي تاني ويحاول يدخل الموزة فطيزي كأن فيا زبين وانا بتلبون واتلوي زو وجيبت للمرة التالتة النهاردة خرج الموزة فا بقا خرم طيزي بيفتح ويقفل لوحده وراح جاب شامبو من الحمام وكب شوية علي طيزي وفضل يضربني عليها وازازة الشانبو بتشر وراح كابب شوية علي صوابعه الاتنين ودخلهم فطيزي ملاها شامبو ودهن زبه ورجع ينكني تاني ودخله المرادي للاخر لدرجة ان زبه اختفي فطيزي وانا بالعه زبه لاخره قالي اجيب فين قولتله بوقي عدلني وقولتله استني ربط زبه بالاندر وبدأت امص هو مستحملش وجابهم لاكنهم منزلوش ولا بتاعه نام بسبب اني رابطه زبه ولما بدأ يتألم فكيت الاندر واتنطرو جم علي وشي والي لحقته بلعته ونمنا ، صحيت الصبح مصدعة اوي ومش فاكرة حاجة خالص ولقيت نفسي عريانة علي السرير وشي ملذق وجنبي ازازة شامبو دخلت الحمام ببص في المراية لقيت اني رقبتي مربوطة بكرفته فا افتكرت كل حاجة وهيجت وبدأت افرك كسي وسخنت اكتر لما اكتشفت انه اخد الاندر معاه وجيبتهم وانا بفتكر وفتحت الموبايل لقيت جوزي اتصل ٦٣ مرة رنيت عليه وقولتله انا هسامحك واعمل الي انت عايزه ، قالي انا مراعيكي ولو عايزة يكون ليكي علاقات عادي لاني مش هظلمك معايا قولتله عمري ما اعمل كده وانا اصلا لبن الرجالة وريحتهم لسه علي جسمي 😈
قصة حلوة واحسن حاجة اللي انت عملتيه وكده خدتي حقك منه،،،، وبعد كده اعملي اللي انت عاوزاه وبراحكتك
 
  • عجبني
التفاعلات: العاشق 55 و Farida_
القصة دي علي لسان صاحبتها

أنا مي عندي ٣١ سنة في عز شبابي متجوزة عندي جسم حلو رفيع عود ومؤخرة ممتلئة مثيرة بتبان خاصة في الفساتين وصدر مش كبير لاكن متناسق مع جسمي وحلماته وردية وكس منفوخ بارز



اتجوزت عن حب راجل كنت شايفة فيه جميع صفات الرجولة والحب وكان طيب وحنين قوته الجنسية مش قوية لاكن مكنتش معترضة وكنت بحبه ، بعد سنتين جواز بدأت علاقتنا الجمسية تقل ولما كنا بنعمل كده كان برضو بيعملها بملل وحسيت بالخيانة ، قولت لازم اعرف بيخوني ولا لا ، جوزي كان مهندس ديكور بيسافر كتير فا الموضوع كان صعب ، لحد ما قالي انه عنده شغل في الجونة قولتله ترجع بالسلامة يا حبيبي وقررت اتتبعه واعرف بيخوني ولا ، لما نزل فندق فالجونة قولتله صور الاوضة والطرقة عشان بحب اتفرج علي الفنادق ومن الصور عرفت الفندق ورقم الاوضة وسافرت علي هناك وقررت امسكه متلبس في الليل ، لما وصلت الجونة اتفاجئت ببرودة الجو فا مخرجتش وقررت افضل في الفندق ، بعد ما قعدت في الاوضة لساعات حسيت بملل شديد وقررت انزل البار الي فالفندق بس مشربتش وبسبب اننا كنا الصبح فا مكنش في ناس كتير اتعرفت علي الولد الي بيقف علي البار كان اسمه مصطفي قعدنا نتكلم كلام عادي كان دمه خفيف ، لحد ما الليل جه اتصلت علي جوزي مردش فا اتأكدت انه بيخوني ، طلعت وانا متعصبة لاوضته والدموع فعيني وفتحت الباب بعصبيه ولسه هزعق لاكن اتصدمت صدمة عمري صدمة خلتني اقف مبلمة...لقيت جوزي نايم علي بطني ومعاه واحد رافع رجليه وبينيكه فطيزه وجوزي بيتلوي ولا اجدعها شرموطة وقتها معرفتش اتكلم وهو اتصدم ولسه هيتكلم طلعت اجري وانا بعيط ومنهارة نزلت عند البار ولقيت مصطفي برضو شافني عايطة قالي مالك مردتش عليه بعدها قولتله بشرود انا عاوزه اسكر قالي غلط كده قولي مالك زعقتله وقولتله انت مالك انت قالي طي اهدي جابلي حاجة شربتها معرفش اسمها لكد دلوقتي معجبنيش طعمها بس طلبت كاس كمان ومفعولها بدأ يشتغل وبدأت ادوخ ومبقاش متزنة وبدأت احكيله وانا بعيط ومكياجي بايظ مصطفي هداني وقالي تعالي امسحلك مكياجك بمنديل ووقف حد مكانه ودخلني مخزن وبلبل منديل وبدأ يمسح المكياج ووصل لشفايفي وبدأ يمسحها ببطء ويلف المنديل عليها فبصتله فعينه بشبق وحط صباعة علي شفتي كأنه بيمسح بيه روحت مصيت صباعه وكنت قاعدة وهو واقف فا زبه بدأ يقوم وكان في وشي فكيتله زراير البنطلون وخرجت زبهدعكته وانا بمص صباعه بعدها مشيت لساني علي زبه وبلحسه وبدأت مص كان طويل مبيوصلش للاخر وبضانه كبيرة حطيتهم فبقي ومصيتهم وانا بصاله فعينه وهو في عالم تاني وواضح قلة خبرته خرج صدري برة ومكنتش لابسة برا لاني كنت لابسة فستان قصير فوق الركبة بأكتاف زي الي في الصورة لاكن الفرق انه كان بأكتاف ، خرج صدريوبدأ مص فيه وايده بتحسس علي كل مكان في جسمي ، بعدها رفع الفستان وظهر قدامه طيزي القمحاوية راح ضربني عليها واتجنن من منظرها ونزل لحسها وبمنتهي الفحولة رفع رجليا علي اكتافه وقلعني الاندر وبدأ ينيك طيزي وانا بصوت فا كتم صوتي بانه حط الاندر فبوقي وانا طيزي كانت واسعة لاني كنت بنيك طيزي بخيار كبير وانا نزلت شهوتي و بعدها سرع جدا وقالي هجيبهم قولتله نزل فطيزي نزلهم وحسيت بسخونت لبنه وخرجت من المخزن وانا سكرانة وفي لبن بيشر من طيزي علي فخادي الي باينه من الفستان ركبت الاسنسير وانا مصدعة ودايخة من الخمرة وعايزة ارجع ركب الاسنسير واحد ببدلة باين عليه انه مهم في اواخر الاربعين وشكله شيك ، ركب قال مساء الخير رديت عليه وانا بدوخ وحسيت نفسي بقع علي الارض لقياه سندني بسرعة قولتله سوري ووقفت قولتله هروح اوضتي قالي تروحي ازاي وانتي فالحالة دي انا هوصلك ، سندني لحد ما وصلنا الاوضة وقولتله مش قادرة هرجع وجريت علي الحمام رجعت في القعدة ودايخة لسه قوم لقيته لقيت اسلوبه اتغير وقالي أنا عرفت انتي دايخة ليه لبن مين ده الي بيشر على رجلك وحط ايده علي فخدتي وبدأ يرفع ايده وشال الفستان وشاف طيزي متغرق لبن راح شايلني وانا مش بقاوم موديني علي السرير ومنيمني علي حجره علي بطني ودخل صباع فطيزي للاخر لقيه دخل بسبب اللبن فا قالي دا انتي شرموطة بقا وضربني علي طيزيودخل التاني حسيت بالم شوية لاكن دخل ف دا دخل التالت وبدأ ينيكني بصوابعه وايده التانية نزلت الفستان وطلعت بزازي وبدأت تدعك فيهم بعدها فركلي كسي ودعك زنبوري وانا سخنت اوي وبتأوه ونزلت فايده وخلامي لحست عسلي من ايده وقام وطلع زبه وبدأ يدعكه ويمشيه هلي كسي وشوية يمشيه علي طيزي من برة وقالي فنسي فوضع الدوجي وبدأ ينيك كسي وانا بصوت و دخوله سهل بسبب افرازاتي ولقيته بدأ يقلع وهو بينكني وراح رابط الكرفتة علي رقبتي وخنقني بيها وينيك بعنف كسي ، حس انه هيجيبهم فا هدي شوية وجاب موزة من طبق الفاكهة الي في الاوضة وبدأ ينيك كسي تاني ويحاول يدخل الموزة فطيزي كأن فيا زبين وانا بتلبون واتلوي زو وجيبت للمرة التالتة النهاردة خرج الموزة فا بقا خرم طيزي بيفتح ويقفل لوحده وراح جاب شامبو من الحمام وكب شوية علي طيزي وفضل يضربني عليها وازازة الشانبو بتشر وراح كابب شوية علي صوابعه الاتنين ودخلهم فطيزي ملاها شامبو ودهن زبه ورجع ينكني تاني ودخله المرادي للاخر لدرجة ان زبه اختفي فطيزي وانا بالعه زبه لاخره قالي اجيب فين قولتله بوقي عدلني وقولتله استني ربط زبه بالاندر وبدأت امص هو مستحملش وجابهم لاكنهم منزلوش ولا بتاعه نام بسبب اني رابطه زبه ولما بدأ يتألم فكيت الاندر واتنطرو جم علي وشي والي لحقته بلعته ونمنا ، صحيت الصبح مصدعة اوي ومش فاكرة حاجة خالص ولقيت نفسي عريانة علي السرير وشي ملذق وجنبي ازازة شامبو دخلت الحمام ببص في المراية لقيت اني رقبتي مربوطة بكرفته فا افتكرت كل حاجة وهيجت وبدأت افرك كسي وسخنت اكتر لما اكتشفت انه اخد الاندر معاه وجيبتهم وانا بفتكر وفتحت الموبايل لقيت جوزي اتصل ٦٣ مرة رنيت عليه وقولتله انا هسامحك واعمل الي انت عايزه ، قالي انا مراعيكي ولو عايزة يكون ليكي علاقات عادي لاني مش هظلمك معايا قولتله عمري ما اعمل كده وانا اصلا لبن الرجالة وريحتهم لسه علي جسمي 😈
.
القصة دي علي لسان صاحبتها

أنا مي عندي ٣١ سنة في عز شبابي متجوزة عندي جسم حلو رفيع عود ومؤخرة ممتلئة مثيرة بتبان خاصة في الفساتين وصدر مش كبير لاكن متناسق مع جسمي وحلماته وردية وكس منفوخ بارز



اتجوزت عن حب راجل كنت شايفة فيه جميع صفات الرجولة والحب وكان طيب وحنين قوته الجنسية مش قوية لاكن مكنتش معترضة وكنت بحبه ، بعد سنتين جواز بدأت علاقتنا الجمسية تقل ولما كنا بنعمل كده كان برضو بيعملها بملل وحسيت بالخيانة ، قولت لازم اعرف بيخوني ولا لا ، جوزي كان مهندس ديكور بيسافر كتير فا الموضوع كان صعب ، لحد ما قالي انه عنده شغل في الجونة قولتله ترجع بالسلامة يا حبيبي وقررت اتتبعه واعرف بيخوني ولا ، لما نزل فندق فالجونة قولتله صور الاوضة والطرقة عشان بحب اتفرج علي الفنادق ومن الصور عرفت الفندق ورقم الاوضة وسافرت علي هناك وقررت امسكه متلبس في الليل ، لما وصلت الجونة اتفاجئت ببرودة الجو فا مخرجتش وقررت افضل في الفندق ، بعد ما قعدت في الاوضة لساعات حسيت بملل شديد وقررت انزل البار الي فالفندق بس مشربتش وبسبب اننا كنا الصبح فا مكنش في ناس كتير اتعرفت علي الولد الي بيقف علي البار كان اسمه مصطفي قعدنا نتكلم كلام عادي كان دمه خفيف ، لحد ما الليل جه اتصلت علي جوزي مردش فا اتأكدت انه بيخوني ، طلعت وانا متعصبة لاوضته والدموع فعيني وفتحت الباب بعصبيه ولسه هزعق لاكن اتصدمت صدمة عمري صدمة خلتني اقف مبلمة...لقيت جوزي نايم علي بطني ومعاه واحد رافع رجليه وبينيكه فطيزه وجوزي بيتلوي ولا اجدعها شرموطة وقتها معرفتش اتكلم وهو اتصدم ولسه هيتكلم طلعت اجري وانا بعيط ومنهارة نزلت عند البار ولقيت مصطفي برضو شافني عايطة قالي مالك مردتش عليه بعدها قولتله بشرود انا عاوزه اسكر قالي غلط كده قولي مالك زعقتله وقولتله انت مالك انت قالي طي اهدي جابلي حاجة شربتها معرفش اسمها لكد دلوقتي معجبنيش طعمها بس طلبت كاس كمان ومفعولها بدأ يشتغل وبدأت ادوخ ومبقاش متزنة وبدأت احكيله وانا بعيط ومكياجي بايظ مصطفي هداني وقالي تعالي امسحلك مكياجك بمنديل ووقف حد مكانه ودخلني مخزن وبلبل منديل وبدأ يمسح المكياج ووصل لشفايفي وبدأ يمسحها ببطء ويلف المنديل عليها فبصتله فعينه بشبق وحط صباعة علي شفتي كأنه بيمسح بيه روحت مصيت صباعه وكنت قاعدة وهو واقف فا زبه بدأ يقوم وكان في وشي فكيتله زراير البنطلون وخرجت زبهدعكته وانا بمص صباعه بعدها مشيت لساني علي زبه وبلحسه وبدأت مص كان طويل مبيوصلش للاخر وبضانه كبيرة حطيتهم فبقي ومصيتهم وانا بصاله فعينه وهو في عالم تاني وواضح قلة خبرته خرج صدري برة ومكنتش لابسة برا لاني كنت لابسة فستان قصير فوق الركبة بأكتاف زي الي في الصورة لاكن الفرق انه كان بأكتاف ، خرج صدريوبدأ مص فيه وايده بتحسس علي كل مكان في جسمي ، بعدها رفع الفستان وظهر قدامه طيزي القمحاوية راح ضربني عليها واتجنن من منظرها ونزل لحسها وبمنتهي الفحولة رفع رجليا علي اكتافه وقلعني الاندر وبدأ ينيك طيزي وانا بصوت فا كتم صوتي بانه حط الاندر فبوقي وانا طيزي كانت واسعة لاني كنت بنيك طيزي بخيار كبير وانا نزلت شهوتي و بعدها سرع جدا وقالي هجيبهم قولتله نزل فطيزي نزلهم وحسيت بسخونت لبنه وخرجت من المخزن وانا سكرانة وفي لبن بيشر من طيزي علي فخادي الي باينه من الفستان ركبت الاسنسير وانا مصدعة ودايخة من الخمرة وعايزة ارجع ركب الاسنسير واحد ببدلة باين عليه انه مهم في اواخر الاربعين وشكله شيك ، ركب قال مساء الخير رديت عليه وانا بدوخ وحسيت نفسي بقع علي الارض لقياه سندني بسرعة قولتله سوري ووقفت قولتله هروح اوضتي قالي تروحي ازاي وانتي فالحالة دي انا هوصلك ، سندني لحد ما وصلنا الاوضة وقولتله مش قادرة هرجع وجريت علي الحمام رجعت في القعدة ودايخة لسه قوم لقيته لقيت اسلوبه اتغير وقالي أنا عرفت انتي دايخة ليه لبن مين ده الي بيشر على رجلك وحط ايده علي فخدتي وبدأ يرفع ايده وشال الفستان وشاف طيزي متغرق لبن راح شايلني وانا مش بقاوم موديني علي السرير ومنيمني علي حجره علي بطني ودخل صباع فطيزي للاخر لقيه دخل بسبب اللبن فا قالي دا انتي شرموطة بقا وضربني علي طيزيودخل التاني حسيت بالم شوية لاكن دخل ف دا دخل التالت وبدأ ينيكني بصوابعه وايده التانية نزلت الفستان وطلعت بزازي وبدأت تدعك فيهم بعدها فركلي كسي ودعك زنبوري وانا سخنت اوي وبتأوه ونزلت فايده وخلامي لحست عسلي من ايده وقام وطلع زبه وبدأ يدعكه ويمشيه هلي كسي وشوية يمشيه علي طيزي من برة وقالي فنسي فوضع الدوجي وبدأ ينيك كسي وانا بصوت و دخوله سهل بسبب افرازاتي ولقيته بدأ يقلع وهو بينكني وراح رابط الكرفتة علي رقبتي وخنقني بيها وينيك بعنف كسي ، حس انه هيجيبهم فا هدي شوية وجاب موزة من طبق الفاكهة الي في الاوضة وبدأ ينيك كسي تاني ويحاول يدخل الموزة فطيزي كأن فيا زبين وانا بتلبون واتلوي زو وجيبت للمرة التالتة النهاردة خرج الموزة فا بقا خرم طيزي بيفتح ويقفل لوحده وراح جاب شامبو من الحمام وكب شوية علي طيزي وفضل يضربني عليها وازازة الشانبو بتشر وراح كابب شوية علي صوابعه الاتنين ودخلهم فطيزي ملاها شامبو ودهن زبه ورجع ينكني تاني ودخله المرادي للاخر لدرجة ان زبه اختفي فطيزي وانا بالعه زبه لاخره قالي اجيب فين قولتله بوقي عدلني وقولتله استني ربط زبه بالاندر وبدأت امص هو مستحملش وجابهم لاكنهم منزلوش ولا بتاعه نام بسبب اني رابطه زبه ولما بدأ يتألم فكيت الاندر واتنطرو جم علي وشي والي لحقته بلعته ونمنا ، صحيت الصبح مصدعة اوي ومش فاكرة حاجة خالص ولقيت نفسي عريانة علي السرير وشي ملذق وجنبي ازازة شامبو دخلت الحمام ببص في المراية لقيت اني رقبتي مربوطة بكرفته فا افتكرت كل حاجة وهيجت وبدأت افرك كسي وسخنت اكتر لما اكتشفت انه اخد الاندر معاه وجيبتهم وانا بفتكر وفتحت الموبايل لقيت جوزي اتصل ٦٣ مرة رنيت عليه وقولتله انا هسامحك واعمل الي انت عايزه ، قالي انا مراعيكي ولو عايزة يكون ليكي علاقات عادي لاني مش هظلمك معايا قولتله عمري ما اعمل كده وانا اصلا لبن الرجالة وريحتهم لسه علي جسمي 😈
.
 
  • عجبني
التفاعلات: sarasalma577
تصرف طبيعي وكده انتي تتمتعي براحتك وفي اي وقت ومع اي حد وجوزك موجود معاكي بياخد باله منك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%