NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

👑Godzila👑

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ايه اكتر الاوضاع اللي بتحبها وايه اكتر حاجة بتهيجكك

انا بحب اي وضع وال بيهيجني لما حد يمسكهولي

انا بحب اي وضع وال بيهيجني لما حد يمسكهولي
بتحب كل الاوضاع يعني ومش هيفرق معاك وضع معين وبتهيج لما حد يمسكه ايا ةان هو مين صح كدة

انا بحب كل الاوضاع اهم حاجة نكون في هيجان قوي واحب لو في حد من اهلها معايا يمسك زبري ويدخله في كسها بحس بالفحولة وفي اوضاع تانية معينة للديوثين بحب اعملها برصو بس لما بكون مع واحد ومراته

انت بتحلم

انا بحب كل الاوضاع اهم حاجة نكون في هيجان قوي واحب لو في حد من اهلها معايا يمسك زبري ويدخله في كسها بحس بالفحولة وفي اوضاع تانية معينة للديوثين بحب اعملها برصو بس لما بكون مع واحد ومراته
طبيعي اكتر الموجب الفحل اللي زينا بيحب الديوثين علشان بيهيج منهم اوووي في حضورهم في كلامهم في كل حاجة تخصهم

• عجبني
التفاعلات: شاب فيلسوف
طبيعي اكتر الموجب الفحل اللي زينا بيحب الديوثين علشان بيهيج منهم اوووي في حضورهم في كلامهم في كل حاجة تخصهم
بالظبط بس انا في علاقة مع واحدة نفسي ابنها يعرف ويجي يسندها وانا بنيك فيها 😂😂

بالظبط بس انا في علاقة مع واحدة نفسي ابنها يعرف ويجي يسندها وانا بنيك فيها 😂😂
مش هتعرف الا لو امه عايزاه يعرف وهو يكون حابب ده وديوث اصلا لانه ممكن يعرف يوصل لحجات تتعبك انت

مش هتعرف الا لو امه عايزاه يعرف وهو يكون حابب ده وديوث اصلا لانه ممكن يعرف يوصل لحجات تتعبك انت
هو صحبي وانا وامه بنتهيل انه معانا وعارف كدا بس مش هكدب عليك انا بس لما اكون هايج بتخيل انه عارف لكن حقيقة انا مش عايزه يعرف

• عجبني
التفاعلات: زوج قححححبه
هو صحبي وانا وامه بنتهيل انه معانا وعارف كدا بس مش هكدب عليك انا بس لما اكون هايج بتخيل انه عارف لكن حقيقة انا مش عايزه يعرف
ايوة طبيعي تبقي خايف لانك بالنسبة لنفسك وبالنسباله بتعمل حاجة غلط ياحبيبي فاهم دماغي طبعا

• عجبني
التفاعلات: شاب فيلسوف
بحب أي وضع أكون مستسلم فيه.
مثلا لما أكون نايم على بطني وجسمي مفرود وصاحبي نايم فوقي بينيكني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بحب أي وضع أكون مستسلم فيه.
مثلا لما أكون نايم على بطني وجسمي مفرود وصاحبي نايم فوقي بينيكني
اكيد جسمك بيعجبه علشان كدة بيفضل ينيك فيك طبعا

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول
لما تنام تحتي ع بطنها وانا انام فوقها ع طيزها

لما تكون هي فوقي راكبه على بتاعي وصدرها في ايدي .. والدوجي استايل .. ولما تكون راقده تحتي .. ولما أشيلها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%