NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة اكبر حفله جنسيه قصه حقيقيه-حتي الجزء الثاني 9/9/2023

لو حابب اكون معاك انا من الجيزه 25 سنه هدلعلك اي حد
 
خمس مرات ايه بس 😂
انت بتلعب ماتش كورة 😂😂
عليا الطلاق حاجه فشخ انتي لو كنتي في الحفله كنتي هتعرفي ان ازاي الكل بيجيب ب الكميه دي تقريبا الواحد مبيبقاش عايز يبطل نيك اصلا ❤️❤️
 
  • عجبني
التفاعلات: عادل حسني
لو زوجين ومحتاجين فحل في سريه تامه 38سنه
 
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه نحن في انتظارك يا غالي على نار حاول تستعجل ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه نحن في انتظارك يا غالي على نار حاول تستعجل ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
انا الكاتب وموجود بس مش عارف اكمل وانزل التكمله فين عشان تترفع معاها وعايز الهديه بتعتي كمان 😂😂😂
 
تكمل قصتك هنا في تعليق ثم تبلغ المشرفين لدمجها وضحي الطريقة الصحيحة يا @Eden 123
 
يتم وضع الحزء كتعليق في الجزء الاول ويتم ابلاغنا هنا للدمج مع وضع اسم القصة والرابط الخاص بها
 
التجربه دي حقيقيه 100% ومن احلي التجارب في حياتي عشان مطولش عليكو كنت بكلم زوجين واتعرفنا علي بعض وتمام نزلت قبلتهم في كافيه وقعدنا اتعرفنا علي بعض عصام 35سنه ومروه 32سنه مروه كانت بزازها كبيره ومشدوده وطيزها متوسطه وبعد متعرفنا اتفقنا اني اروحلهم يوم الخميس اقضيه معاهم فروحتلهم وطلعت قعدنا سوه وكانت هي لابسه ترنج بكم وقعدنا وقالولي احنا عاملينلك مفجاه تحفه وشويه والجرس رن وفجاه دخل علينا زوجين تانين ايمن 39سنه ومراته هاجر 37سنه حاجه بزازها وطيزها كبيره وحاجه جيلي كده المهم بعد م قعدنا واتعرفنا كلنا وكله تمام قمنا نتعشي وعاملين سمك وجمبري عشان الليله الكبيره دي ف خلصنا ومروه خدت هاجر ودخلو جوه يغيرو وطلعو حاجه مختلفه الاتنين لابسين قمصان نوم تهيج الحجر وتوقف الازبار كلها ولاقيتلك مروه جت قعدت بيني وبين ايمن وهاجر جت قعدت بيني وبين عصام وانا مقضيها بوس وتفريش في الاتنين وهما بيدعكو في زوبري في البنطلون وبعدها خرجوه من البنطلون خلو كل الازبار بره وبقو يقارنو بين الازبار واشتغلو في وصله مص للازبار تهيج روحت شادد مروه نيمتها ورفعت قميص النوم وقلعتها الاندر وقعدت الحس كسها وادعك فيه وهي ميته وبتجيب ميتها حاجه عسل وعصام قعد يلحس ل هاجر وزوبر ايمن في بوق مروه وروحت انا قايم حطه في كس مروه اللي قعدت تصرخ وعصام قعد ينيك هاجر وهاجر تمص زوبر جوزها ايمن وبعدين جه ايمن حطه في كس مروه مكاني وانا حطيته في طيز هاجر كانت مفشوخه وعصام بينيكها من كسها وانا من طيزها وشويه وسبتها وحطيته في طيز مروه وايمن بينيكها وتعبنا كلنا وانا جبت في طيز مروه وايمن علي بطنها وعصام جاب علي طيز هاجر وقعدنا ريحنا وفجاه الباب خبطت ولاقيت مروه بتقول متتخضوش وبتفتح عريانه ولاقينا اتنين دخلين يحلو من علي حبل المشنقه وبيقولولها كده تبتدي من غيرنا ي مروه وفي ثانيه كانو ملط الاولي مريم ودي 31سنه وصحبه مروه وحاجه كده بزاز وطياز متوسطين ونورهان حاجه زي اختها بس طيزها اكبر شويه ودي كانت 24سنه ولسه مش مفتوحه وقلعو ملط وهوب قعدو يلعبو في زبارنا لحد مشدت وانا خدت نورهان وخلتها في وضع الدوج ونزلت الحس كسها من تحت وخرم طيزها لحد م جبتهم وكانت بتموت تحتي روحت قومت وحطيتها في خرم طيزها براحه لحد م دخلته كلها وبدات افشخها نيك وهي اهاتها سمعت الشارع وكاان عصام نايم علي الارض ومريم قعده علي زوبره وهاجر قعده علي وشه ومروه فاشخه رجلها وايمن بينيكها شويه وقامت نورهان من تحتي وجاتلي مريم وكانت لبوه علي الاخر قالتلي عيزاك تهريلي كسي وطيزي ونيمتها وفتحت رجلها وقعدت احطه مره في كسها ومره في طيزها وبعدين بقيت انيكها في كسها شويه وابدل احطه في طيزها لحد م قربت اجيب قالتلي هاتهم في بقي وخدت اللبن كله وبلعته وكلهم جابوهم برضو وكانت ليله فاجره وكملنا تاني جبت في اليوم ده 5مرات لما زوبري فضي وطبعا كله بنات ورجاله جبنا كتير وتقريبا دي اكتر مره في حياتي امارس مع العدد ده كله بس كان يوم فاجر واتكرر تاني كذا مره ولو في اي زوجين حابين يجربو معايا ميتكسفوش ثقه وامان ومتعه كبيره واستنوني في قصص جيه كتير كلها حقيقيه 100%
نيالك يا ريتني مكانك
 
تم اضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: Eden 123
التجربه دي حقيقيه 100% ومن احلي التجارب في حياتي عشان مطولش عليكو كنت بكلم زوجين واتعرفنا علي بعض وتمام نزلت قبلتهم في كافيه وقعدنا اتعرفنا علي بعض عصام 35سنه ومروه 32سنه مروه كانت بزازها كبيره ومشدوده وطيزها متوسطه وبعد متعرفنا اتفقنا اني اروحلهم يوم الخميس اقضيه معاهم فروحتلهم وطلعت قعدنا سوه وكانت هي لابسه ترنج بكم وقعدنا وقالولي احنا عاملينلك مفجاه تحفه وشويه والجرس رن وفجاه دخل علينا زوجين تانين ايمن 39سنه ومراته هاجر 37سنه حاجه بزازها وطيزها كبيره وحاجه جيلي كده المهم بعد م قعدنا واتعرفنا كلنا وكله تمام قمنا نتعشي وعاملين سمك وجمبري عشان الليله الكبيره دي ف خلصنا ومروه خدت هاجر ودخلو جوه يغيرو وطلعو حاجه مختلفه الاتنين لابسين قمصان نوم تهيج الحجر وتوقف الازبار كلها ولاقيتلك مروه جت قعدت بيني وبين ايمن وهاجر جت قعدت بيني وبين عصام وانا مقضيها بوس وتفريش في الاتنين وهما بيدعكو في زوبري في البنطلون وبعدها خرجوه من البنطلون خلو كل الازبار بره وبقو يقارنو بين الازبار واشتغلو في وصله مص للازبار تهيج روحت شادد مروه نيمتها ورفعت قميص النوم وقلعتها الاندر وقعدت الحس كسها وادعك فيه وهي ميته وبتجيب ميتها حاجه عسل وعصام قعد يلحس ل هاجر وزوبر ايمن في بوق مروه وروحت انا قايم حطه في كس مروه اللي قعدت تصرخ وعصام قعد ينيك هاجر وهاجر تمص زوبر جوزها ايمن وبعدين جه ايمن حطه في كس مروه مكاني وانا حطيته في طيز هاجر كانت مفشوخه وعصام بينيكها من كسها وانا من طيزها وشويه وسبتها وحطيته في طيز مروه وايمن بينيكها وتعبنا كلنا وانا جبت في طيز مروه وايمن علي بطنها وعصام جاب علي طيز هاجر وقعدنا ريحنا وفجاه الباب خبطت ولاقيت مروه بتقول متتخضوش وبتفتح عريانه ولاقينا اتنين دخلين يحلو من علي حبل المشنقه وبيقولولها كده تبتدي من غيرنا ي مروه وفي ثانيه كانو ملط الاولي مريم ودي 31سنه وصحبه مروه وحاجه كده بزاز وطياز متوسطين ونورهان حاجه زي اختها بس طيزها اكبر شويه ودي كانت 24سنه ولسه مش مفتوحه وقلعو ملط وهوب قعدو يلعبو في زبارنا لحد مشدت وانا خدت نورهان وخلتها في وضع الدوج ونزلت الحس كسها من تحت وخرم طيزها لحد م جبتهم وكانت بتموت تحتي روحت قومت وحطيتها في خرم طيزها براحه لحد م دخلته كلها وبدات افشخها نيك وهي اهاتها سمعت الشارع وكاان عصام نايم علي الارض ومريم قعده علي زوبره وهاجر قعده علي وشه ومروه فاشخه رجلها وايمن بينيكها شويه وقامت نورهان من تحتي وجاتلي مريم وكانت لبوه علي الاخر قالتلي عيزاك تهريلي كسي وطيزي ونيمتها وفتحت رجلها وقعدت احطه مره في كسها ومره في طيزها وبعدين بقيت انيكها في كسها شويه وابدل احطه في طيزها لحد م قربت اجيب قالتلي هاتهم في بقي وخدت اللبن كله وبلعته وكلهم جابوهم برضو وكانت ليله فاجره وكملنا تاني جبت في اليوم ده 5مرات لما زوبري فضي وطبعا كله بنات ورجاله جبنا كتير وتقريبا دي اكتر مره في حياتي امارس مع العدد ده كله بس كان يوم فاجر واتكرر تاني كذا مره ولو في اي زوجين حابين يجربو معايا ميتكسفوش ثقه وامان ومتعه كبيره واستنوني في قصص جيه كتير كلها حقيقيه 100%

بما انه مطلب جماهيري اني اكمل القصه ف هكمل
الموضوع كله اني فعلا بكسل اكتب خصوصا ان مليش صحاب كتير وكده وبمر بفترات عصيبه
الجزء التاني
طبعا السهره دي كانت صباحي احنا حرفيا كلنا نيمين ملط محدش عارف مين نايم في حضن مين بس اللي اعرفه ان الشقه مقلوبه مردغانه الصبح جه ونورهان ومريم روحو بس ادوني ارقمهم قبل م يمشو وايمن برضو اداني رقمه وطبعا عصام ومروه مسبونيش اروح غير لما افطر واخد دوش ومروه دخلت معايا ونيكتها واحد علي السريع وانا مهدود حيل اهلي من الحفله وروحت خدت الجمعه كله نوم حرفيا من التعب
وبليل تليفوني رن كان ايمن وسلم عليا وكده وقالي احنا اتبسطنا جامد امبارح وعيزينك تيجي تنورنا فقولتله املي مخزون اللبن بتاعي بس واجي علي طول 😂
ضحك وقالي اه ياريت عشان هاجر هتفضي لبنك وقالي وهزرنا وهاجر هزرت وقفلنا وتاني يوم لاقيت ايمن بيكلمني تاني قالي بص ي معلم اخت هاجر شرموطه كبيره وهايجه وعايزه تتناك بس هاجر رافضه اني انيكها ف انا عايزك تكون عندنا واتفق انا مع اختها ونخليها تدخل وانت بتنيكها عشان هاجر متقدرش تتكلم مع اختها وهي شيفه حد غريب بينيك اختها وقالي كده كده هينوبك من الحب جانب وهتنيكها معايا وللعلم هي مطلقه بس مقعدتش كتير متجوزه اتفقنا وقالي ايه رايك سهره الخميس ده قولتله ماشي ي سيدي وعدي اليوم عادي ويوم التلات لاقيت عصام جوز مروه بيتصل بيا بيقولي ايه ي معلم الخميس زي الاسبوع اللي فات قولتله متخليها الجمعه عشان عندي شغل وهطول في الخميس وكده واتفقنا علي الجمعه ويومها بليل مريم كلمتني هي ونورهان وبيسالو جي الخميس ولا لا وقولتلهم الجمعه وكده وكانو عيزين يقبلوني في يومها وانا رفضت وقولتلهم خلوها الجمعه احسن
وجه يوم العمليه يوم الخميس خلصت شغلي عادي وروحت خدت دوش وحلقت ل حنكش صحبي وايمن كلمني واداني العنوان وروحت فتحلي وقعدت واتكلمنا وبتاع وكل ده هاجر مظهرتش لحد منديت علي ايمن وقالي يلا ناكل دخلنا اوضه السفره لاقيت اسماك وجمبري وسي فود وبتاع قولت ل هاجر شكلك ناويه تفضي لبني قالتلي لا مش هنتعب كتير عشان لسه الحفله بكره بس بغذيك عشان تقدر تستحمل انت وايمن وضحكنا وقعدنا احنا التلاته كلنا وبتاع وهاجر دخلت تغير الترنج ولبست قميص نوم اسود وهي جسمها ابيض ف كان عليها طلقه وقالتلنا تعالو نقعد جوه دخلنا احنا التلاته وبدانا نبوس ونفرش فيها وهي سايحه وانا وايمن قلعنا هدومنا وهي نزلت علي ازبارنا تمص فيها شويه وقومناها وقلعناها ملط وضربتها علي طيزها سبانك ابن متناكه صوتت وايمن بيقولها صوتك ي لبوه وطلعت نمت علي ضهري وهي عملت وضع دوجي وقعدت تمص في زوبري وايمن ركبه في كسها وقعد يرزع فيها شويه وبعدين قامت قعدت هي علي زوبري ودخل في كسها وايمن من وراها دخله في طيزها واحنا الاتنين بنرزع فيها وهي متكيفه فشخ وعماله تزوم وتصوت وكسها غرقان عسل وايمن قام خرج قالهم هروح الحمام واحي وانا عارف هو رايح فين ولاقيته داخل معاه واحده انا عارفها كويس كانت متجوزه صحبي اسمها مي وجسمها ابيض زي اختها وكانت بتلعب رياضه مهتميه بنفسها جسمها مظبوط بزازها مشدوده وطيزها مقلوظه وداخله ملط مع ايمن قعدت وراه هاجر وبتبعبصها في طيزها وطبعا هاجر فاكره ايمن بتقوله دخل زبك بقي صباعك مش هيعمل حاجه وايمن كان واقف وراه مي ورزعه فيها صوتت هاجر اتخضت وبتلف لاقيت ايمن بيرزع في اختها مي قالتلها لفي ي شرموطه وكملي كلنا في الهوه سوه هاجر سكتت وفضلت تتنطط علي بتاعي بس حسسها اضيقت قمت قلبها علي ضهرها ونزلت الحس كسها عشان تسيح وتنسي وتكمل متعه وايمن نازل ترزيع في مي لانه كان نفسه فيها ولاقيت مي نزلت تحتي تمص في زوبري وانا بلحس كس هاجر وايمن جه مسك مراته وبدا يعدلها ينيكها في كسها قالتله لا دخله في طيزي رشقه في طيزها وعمال يرزع فيها ومي قومتها وقعدت الحس كسها الاول وابعبصها في طيزها الضيقه ودخلت صباعين وقومت فرشتها بزوبري علي كسها واه علي نطرها العسل حاجه بنت متناكه اول منزلت عسلها رشقت زوبري جواها وقعدت انيك فيها لحد متعبنا احنا الاتنين ونزلو الاتنين علي الارض جمب بعض وانا وايمن جبناهم علي وشهم وقعدو يلحسو وش بعض وبعد مخلصنا قعدو يتعتبو وهاجر بتقول ل مي ليه عملتي كده وبتاع وخرجو خدو دش وخرجو بيضحكو ومتصفيين وقعدين كلنا ملط في الصاله جيبين فاكهه وعصير وقعدين قدان التليفزيون هاجر في حضن ايمن جوزها ومي قاعده في حضني وبنتكلم انا وهي وبقولها اطلقتي ليه قالتلي اصله طلع بيتناك وكان عيزيني انيكه وكمان معرص كان بيجيب رجاله تنيكني وتنيكه واخواته البنات الاتنين كده مع جوازهم وامه نفس الكلام وعيله بنت متناكه وانا بقول ف سري بقي كل ده يطلع منك ي عمده وانا قاعد بكلمها ايدي علي كتفها ونزلتها علي بزها وبمسكها من الحلمه بتعتها وبفرك فيها والحركه دي بتجنن النسوان 😂 وهي مسكت زوبري وبعدين لاقيتها قامت ونزلت تمص زوبري وكل ده وهاجر وايمن بيتفرجو بس وقامت نيمتها علي الكنبه وفتحت رجليها وقعدت الحس كسها كتير لحد م جابت وقامت نزلت علي زوبري قعدت تمص فيه لحد م جبتهم في بوقها وهاجر ندهت عليها قلتلها ب النص راحت مي رايحلها وشربو لبني هما الاتنين ونزلو علي زوبر ايمن يمصو فيه سوه لحد م جاب في بوقهم ودخلت نمت في اوصه ومي اوضه وايمن وهاجر في اوضيتهم ونمنا وبنستعد للمعركه حفله يوم الجمعه
انا اسف اني بتأخر بس هحاول متأخرش تاني انا مستني رايكم واعدل اي حاجه في طريقتي لو حبيين بس القصه لا لانها قصص حقيقيه انا عيشتها وفعلا انا زمان مكنتش بصدق حجات كتير لحد م حصلت معايا وبقيت اصدق عادي انا محتاج الفتره دي دعم نفسي بجد عشان اقدر اكمل وانتظم معاكو وهحاول اخلي الجزاء الجديد بليل او الصبح ب الكتير
كمل يا برنس وما تتاخر
 
فى
التجربه دي حقيقيه 100% ومن احلي التجارب في حياتي عشان مطولش عليكو كنت بكلم زوجين واتعرفنا علي بعض وتمام نزلت قبلتهم في كافيه وقعدنا اتعرفنا علي بعض عصام 35سنه ومروه 32سنه مروه كانت بزازها كبيره ومشدوده وطيزها متوسطه وبعد متعرفنا اتفقنا اني اروحلهم يوم الخميس اقضيه معاهم فروحتلهم وطلعت قعدنا سوه وكانت هي لابسه ترنج بكم وقعدنا وقالولي احنا عاملينلك مفجاه تحفه وشويه والجرس رن وفجاه دخل علينا زوجين تانين ايمن 39سنه ومراته هاجر 37سنه حاجه بزازها وطيزها كبيره وحاجه جيلي كده المهم بعد م قعدنا واتعرفنا كلنا وكله تمام قمنا نتعشي وعاملين سمك وجمبري عشان الليله الكبيره دي ف خلصنا ومروه خدت هاجر ودخلو جوه يغيرو وطلعو حاجه مختلفه الاتنين لابسين قمصان نوم تهيج الحجر وتوقف الازبار كلها ولاقيتلك مروه جت قعدت بيني وبين ايمن وهاجر جت قعدت بيني وبين عصام وانا مقضيها بوس وتفريش في الاتنين وهما بيدعكو في زوبري في البنطلون وبعدها خرجوه من البنطلون خلو كل الازبار بره وبقو يقارنو بين الازبار واشتغلو في وصله مص للازبار تهيج روحت شادد مروه نيمتها ورفعت قميص النوم وقلعتها الاندر وقعدت الحس كسها وادعك فيه وهي ميته وبتجيب ميتها حاجه عسل وعصام قعد يلحس ل هاجر وزوبر ايمن في بوق مروه وروحت انا قايم حطه في كس مروه اللي قعدت تصرخ وعصام قعد ينيك هاجر وهاجر تمص زوبر جوزها ايمن وبعدين جه ايمن حطه في كس مروه مكاني وانا حطيته في طيز هاجر كانت مفشوخه وعصام بينيكها من كسها وانا من طيزها وشويه وسبتها وحطيته في طيز مروه وايمن بينيكها وتعبنا كلنا وانا جبت في طيز مروه وايمن علي بطنها وعصام جاب علي طيز هاجر وقعدنا ريحنا وفجاه الباب خبطت ولاقيت مروه بتقول متتخضوش وبتفتح عريانه ولاقينا اتنين دخلين يحلو من علي حبل المشنقه وبيقولولها كده تبتدي من غيرنا ي مروه وفي ثانيه كانو ملط الاولي مريم ودي 31سنه وصحبه مروه وحاجه كده بزاز وطياز متوسطين ونورهان حاجه زي اختها بس طيزها اكبر شويه ودي كانت 24سنه ولسه مش مفتوحه وقلعو ملط وهوب قعدو يلعبو في زبارنا لحد مشدت وانا خدت نورهان وخلتها في وضع الدوج ونزلت الحس كسها من تحت وخرم طيزها لحد م جبتهم وكانت بتموت تحتي روحت قومت وحطيتها في خرم طيزها براحه لحد م دخلته كلها وبدات افشخها نيك وهي اهاتها سمعت الشارع وكاان عصام نايم علي الارض ومريم قعده علي زوبره وهاجر قعده علي وشه ومروه فاشخه رجلها وايمن بينيكها شويه وقامت نورهان من تحتي وجاتلي مريم وكانت لبوه علي الاخر قالتلي عيزاك تهريلي كسي وطيزي ونيمتها وفتحت رجلها وقعدت احطه مره في كسها ومره في طيزها وبعدين بقيت انيكها في كسها شويه وابدل احطه في طيزها لحد م قربت اجيب قالتلي هاتهم في بقي وخدت اللبن كله وبلعته وكلهم جابوهم برضو وكانت ليله فاجره وكملنا تاني جبت في اليوم ده 5مرات لما زوبري فضي وطبعا كله بنات ورجاله جبنا كتير وتقريبا دي اكتر مره في حياتي امارس مع العدد ده كله بس كان يوم فاجر واتكرر تاني كذا مره ولو في اي زوجين حابين يجربو معايا ميتكسفوش ثقه وامان ومتعه كبيره واستنوني في قصص جيه كتير كلها حقيقيه 100%

بما انه مطلب جماهيري اني اكمل القصه ف هكمل
الموضوع كله اني فعلا بكسل اكتب خصوصا ان مليش صحاب كتير وكده وبمر بفترات عصيبه
الجزء التاني
طبعا السهره دي كانت صباحي احنا حرفيا كلنا نيمين ملط محدش عارف مين نايم في حضن مين بس اللي اعرفه ان الشقه مقلوبه مردغانه الصبح جه ونورهان ومريم روحو بس ادوني ارقمهم قبل م يمشو وايمن برضو اداني رقمه وطبعا عصام ومروه مسبونيش اروح غير لما افطر واخد دوش ومروه دخلت معايا ونيكتها واحد علي السريع وانا مهدود حيل اهلي من الحفله وروحت خدت الجمعه كله نوم حرفيا من التعب
وبليل تليفوني رن كان ايمن وسلم عليا وكده وقالي احنا اتبسطنا جامد امبارح وعيزينك تيجي تنورنا فقولتله املي مخزون اللبن بتاعي بس واجي علي طول 😂
ضحك وقالي اه ياريت عشان هاجر هتفضي لبنك وقالي وهزرنا وهاجر هزرت وقفلنا وتاني يوم لاقيت ايمن بيكلمني تاني قالي بص ي معلم اخت هاجر شرموطه كبيره وهايجه وعايزه تتناك بس هاجر رافضه اني انيكها ف انا عايزك تكون عندنا واتفق انا مع اختها ونخليها تدخل وانت بتنيكها عشان هاجر متقدرش تتكلم مع اختها وهي شيفه حد غريب بينيك اختها وقالي كده كده هينوبك من الحب جانب وهتنيكها معايا وللعلم هي مطلقه بس مقعدتش كتير متجوزه اتفقنا وقالي ايه رايك سهره الخميس ده قولتله ماشي ي سيدي وعدي اليوم عادي ويوم التلات لاقيت عصام جوز مروه بيتصل بيا بيقولي ايه ي معلم الخميس زي الاسبوع اللي فات قولتله متخليها الجمعه عشان عندي شغل وهطول في الخميس وكده واتفقنا علي الجمعه ويومها بليل مريم كلمتني هي ونورهان وبيسالو جي الخميس ولا لا وقولتلهم الجمعه وكده وكانو عيزين يقبلوني في يومها وانا رفضت وقولتلهم خلوها الجمعه احسن
وجه يوم العمليه يوم الخميس خلصت شغلي عادي وروحت خدت دوش وحلقت ل حنكش صحبي وايمن كلمني واداني العنوان وروحت فتحلي وقعدت واتكلمنا وبتاع وكل ده هاجر مظهرتش لحد منديت علي ايمن وقالي يلا ناكل دخلنا اوضه السفره لاقيت اسماك وجمبري وسي فود وبتاع قولت ل هاجر شكلك ناويه تفضي لبني قالتلي لا مش هنتعب كتير عشان لسه الحفله بكره بس بغذيك عشان تقدر تستحمل انت وايمن وضحكنا وقعدنا احنا التلاته كلنا وبتاع وهاجر دخلت تغير الترنج ولبست قميص نوم اسود وهي جسمها ابيض ف كان عليها طلقه وقالتلنا تعالو نقعد جوه دخلنا احنا التلاته وبدانا نبوس ونفرش فيها وهي سايحه وانا وايمن قلعنا هدومنا وهي نزلت علي ازبارنا تمص فيها شويه وقومناها وقلعناها ملط وضربتها علي طيزها سبانك ابن متناكه صوتت وايمن بيقولها صوتك ي لبوه وطلعت نمت علي ضهري وهي عملت وضع دوجي وقعدت تمص في زوبري وايمن ركبه في كسها وقعد يرزع فيها شويه وبعدين قامت قعدت هي علي زوبري ودخل في كسها وايمن من وراها دخله في طيزها واحنا الاتنين بنرزع فيها وهي متكيفه فشخ وعماله تزوم وتصوت وكسها غرقان عسل وايمن قام خرج قالهم هروح الحمام واحي وانا عارف هو رايح فين ولاقيته داخل معاه واحده انا عارفها كويس كانت متجوزه صحبي اسمها مي وجسمها ابيض زي اختها وكانت بتلعب رياضه مهتميه بنفسها جسمها مظبوط بزازها مشدوده وطيزها مقلوظه وداخله ملط مع ايمن قعدت وراه هاجر وبتبعبصها في طيزها وطبعا هاجر فاكره ايمن بتقوله دخل زبك بقي صباعك مش هيعمل حاجه وايمن كان واقف وراه مي ورزعه فيها صوتت هاجر اتخضت وبتلف لاقيت ايمن بيرزع في اختها مي قالتلها لفي ي شرموطه وكملي كلنا في الهوه سوه هاجر سكتت وفضلت تتنطط علي بتاعي بس حسسها اضيقت قمت قلبها علي ضهرها ونزلت الحس كسها عشان تسيح وتنسي وتكمل متعه وايمن نازل ترزيع في مي لانه كان نفسه فيها ولاقيت مي نزلت تحتي تمص في زوبري وانا بلحس كس هاجر وايمن جه مسك مراته وبدا يعدلها ينيكها في كسها قالتله لا دخله في طيزي رشقه في طيزها وعمال يرزع فيها ومي قومتها وقعدت الحس كسها الاول وابعبصها في طيزها الضيقه ودخلت صباعين وقومت فرشتها بزوبري علي كسها واه علي نطرها العسل حاجه بنت متناكه اول منزلت عسلها رشقت زوبري جواها وقعدت انيك فيها لحد متعبنا احنا الاتنين ونزلو الاتنين علي الارض جمب بعض وانا وايمن جبناهم علي وشهم وقعدو يلحسو وش بعض وبعد مخلصنا قعدو يتعتبو وهاجر بتقول ل مي ليه عملتي كده وبتاع وخرجو خدو دش وخرجو بيضحكو ومتصفيين وقعدين كلنا ملط في الصاله جيبين فاكهه وعصير وقعدين قدان التليفزيون هاجر في حضن ايمن جوزها ومي قاعده في حضني وبنتكلم انا وهي وبقولها اطلقتي ليه قالتلي اصله طلع بيتناك وكان عيزيني انيكه وكمان معرص كان بيجيب رجاله تنيكني وتنيكه واخواته البنات الاتنين كده مع جوازهم وامه نفس الكلام وعيله بنت متناكه وانا بقول ف سري بقي كل ده يطلع منك ي عمده وانا قاعد بكلمها ايدي علي كتفها ونزلتها علي بزها وبمسكها من الحلمه بتعتها وبفرك فيها والحركه دي بتجنن النسوان 😂 وهي مسكت زوبري وبعدين لاقيتها قامت ونزلت تمص زوبري وكل ده وهاجر وايمن بيتفرجو بس وقامت نيمتها علي الكنبه وفتحت رجليها وقعدت الحس كسها كتير لحد م جابت وقامت نزلت علي زوبري قعدت تمص فيه لحد م جبتهم في بوقها وهاجر ندهت عليها قلتلها ب النص راحت مي رايحلها وشربو لبني هما الاتنين ونزلو علي زوبر ايمن يمصو فيه سوه لحد م جاب في بوقهم ودخلت نمت في اوصه ومي اوضه وايمن وهاجر في اوضيتهم ونمنا وبنستعد للمعركه حفله يوم الجمعه
انا اسف اني بتأخر بس هحاول متأخرش تاني انا مستني رايكم واعدل اي حاجه في طريقتي لو حبيين بس القصه لا لانها قصص حقيقيه انا عيشتها وفعلا انا زمان مكنتش بصدق حجات كتير لحد م حصلت معايا وبقيت اصدق عادي انا محتاج الفتره دي دعم نفسي بجد عشان اقدر اكمل وانتظم معاكو وهحاول اخلي الجزاء الجديد بليل او الصبح ب الكتير
فى انتظار جديدك الأروع والمميز
 
كمل يا برنس وياريت يكون في تفاصيل اكثر من كده
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%