NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه اقدام النساء - عشق بلا حدود

عاشق القدمين

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
انا مهووس باقدام البنات جدااا ، و فيه ولاد كمان رجليهم حلوة اوى ، انا بعشق انى اتفرج على رجلين البنات فى الصيف و خصوصا لو اقدام البنت سكسى و مثيرة و مهتمة بيها و صوابعها متناسقة و كعوبها مليانة و حمرة ، انا بشوف فيهم جمال و هيجان و ببقى عاوز ابوس رجليها و امص صوابعها واحد واحد و الحس كعوبها و بطن رجليها ، و اول حاجة بتشدنى فى البنت هى رجليها ، و لو فى الشتا بقدر اتخيل شكل رجلين البنت من شكل ايديها وصوابع ايديها ، بيبقى فيه شبه كبير بين صوابع الايد وصوابع الرجل من حيث التناسق و الجمال ، و بحب اوى انى لو اتعرفت على حد او انى اعرف حد من قبل كده انى اتابع وقت الشتا لبسها و شياكتها فى الشوزات و كمان وقت الصيف فى شياكتها فى السابو و الصندل و شكل و الوان المانيكير فى رجليها ، و ده عينة من الرجلين اللى انا بعشقهم 👇، مين زيى و بحب و بيعشق الاقدام 🥰

• عجبني
التفاعلات: Josapr
غريب ولا شخص رد عليك
اكثر شي احبه في البنت رجليها ويديها
اتابع في الانستغرام البنات الي عندهم ارجل جميلة و femboy الي عندهم ارجل جميلة يهتمو بيها
تجيني شهوة لما اشوف اقدام جميلة
واحب لما بنت تقوم بادخال اصابع رجليها في طيزي

• عجبني
التفاعلات: Ronee
غريب ولا شخص رد عليك
اكثر شي احبه في البنت رجليها ويديها
اتابع في الانستغرام البنات الي عندهم ارجل جميلة و femboy الي عندهم ارجل جميلة يهتمو بيها
تجيني شهوة لما اشوف اقدام جميلة
واحب لما بنت تقوم بادخال اصابع رجليها في طيزي
ذوقك عالى و بتقدر جمال الاقدام 👏

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
اقدام البنات هى اول مستوى جمال الانثى فانا اول شى انظر اليه هى قدم لمره كل مهى مهتما بجليها يبقى مهتمه بباقى جسمها وده بيدينى انطباع جيد وطبعا اول الاثاره عند بعض النساء لحس ارجلهم وانا احب لحس الارجل جدا جدا

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و عاشق القدمين
اقدام البنات هى اول مستوى جمال الانثى فانا اول شى انظر اليه هى قدم لمره كل مهى مهتما بجليها يبقى مهتمه بباقى جسمها وده بيدينى انطباع جيد وطبعا اول الاثاره عند بعض النساء لحس ارجلهم وانا احب لحس الارجل جدا جدا
لحس الاقدام ده عشقى الاول ، بحب جدا انى امص صوابع رجليهم و كعوبهم ، و بحب كمان انى اجيب لبنى على رجليهم 😉

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و صلاح الخيال
تحفه زوقك في الاقدام زي زوقي بالظبط جميل جدا

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%