NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا مودي اوي

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا بقيت حاسس ان طيزي بتكلني و وانا بنيك مراتي ببقا عاوز احس بزوبر فيا وعاوز اشوفها زوبري ف كوسها وزوبر صاحي ف خورم طيزها ونجيب كلنا مره واحده

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الجنتل حوده, asaad2024, jjojja و شخص آخر
ملهاش حل غير انك تبدا تتكلم معاها و تخليها هي كمان تفكر في الأفكار ديه و لما تبقوا تمام تشوفوا حد ثقه يعمل معاكوا كده

ملهاش حل غير انك تبدا تتكلم معاها و تخليها هي كمان تفكر في الأفكار ديه و لما تبقوا تمام تشوفوا حد ثقه يعمل معاكوا كده
ازاي اعمل كده وبعدها هعوز اتنين واحد يجيب فيا وواحد يجيب فيها

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: asaad2024
  • عجبني
التفاعلات: نفسى اكون خول
انا بقيت حاسس ان طيزي بتكلني و وانا بنيك مراتي ببقا عاوز احس بزوبر فيا وعاوز اشوفها زوبري ف كوسها وزوبر صاحي ف خورم طيزها ونجيب كلنا مره واحده
دا ليفل الوحش

خليلك فالتخيل بس متزودش عن كده

• عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يعنى انت شاذ و ديوث الاتنين فى وقت واحد
و بنت الناس الى معاك ذنبها ايه يعنى فى ميولك المنحرفة دى

• عجبني
التفاعلات: FahdFahd
يعنى محتجنى يعنى😂😂

الخيال شيء و الواقع شيء
انت لو نفسك بهذه الننطقة اكتشفها مش بالضرورة مع راجل! ممكن تلحسلك و تبعبصك (عادي!)

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%