NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mad Man1

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
صباح الخير على احلى منتدى
عندي كلمتين ياريت حد يفسرهم صح
هوا ليه مفيش موجب يتقال عليه موجب عادي، لازم يتقال عليه فحل شديد ايه يا جدعان هوا مينفعش نتكلم عادي بدون مبالغه
اما بقى التعامل على المنتدى
معظم اللي بيقولوا على نفسهم متحررين للأسف مقضيينها تخيلات
افهم يا حبيبي انتا وهوا متحرر يعني ايه الأول وبعدين ابقى اكتسب اللقب، مش لقب هوا وعايز تعلقه باي طريقه والسلام
الحاجه التانيه
بالنسبه للجنسين رجال ونساء
ليه يا جدعان مفيش مصداقية، ليه كل واحده بتتنك علينا وبتبيع وتشتري في 50 واحد من اللي بيقولوا على نفسهم فحول
يبقى فين الفحول بقى
انا واحد من الناس بحب الأول قبل ما اتكلم في الجنس اني اعمل علاقة صحوبيه مع اللي هتكلم معاه مش هقول صداقه، لقينا نفسنا تمام دماغنا تمام كان بها، لقينا نفسنا كل واحد بيفكر في ناحيه يبقى كل واحد ياخد من التاني اللي هوا عايزه وبس
انا اتمنى لما اتعرف على حد يتكلم معايا صحوبيه الأول نفضفض مع بعض ومن خلال الفضفضه دي كل واحد يمتع التاني
مش كل ما اكلم واحد يقولي جنس بس
اسف على الاطاله
واخيرا انا موجب موجب موجب

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ديجا, چومانه❤️🔥, انوثة مستترة و 6 آخرين
هوا ليه مفيش موجب يتقال عليه موجب عادي، لازم يتقال عليه فحل شديد ايه يا جدعان هوا مينفعش نتكلم عادي بدون مبالغه
افهم يا حبيبي انتا وهوا متحرر يعني ايه الأول وبعدين ابقى اكتسب اللقب، مش لقب هوا وعايز تعلقه باي طريقه والسلام
الحاجه التانيه
ليه يا جدعان مفيش مصداقية، ليه كل واحده بتتنك علينا وبتبيع وتشتري في 50 واحد من اللي بيقولوا على نفسهم فحول
يبقى فين الفحول بقى
انا واحد من الناس بحب الأول قبل ما اتكلم في الجنس اني اعمل علاقة صحوبيه مع اللي هتكلم معاه مش هقول صداقه، لقينا نفسنا تمام دماغنا تمام كان بها، لقينا نفسنا كل واحد بيفكر في ناحيه يبقى كل واحد ياخد من التاني اللي هوا عايزه وبس
انا اتمنى لما اتعرف على حد يتكلم معايا صحوبيه الأول نفضفض مع بعض ومن خلال الفضفضه دي كل واحد يمتع التاني
اسف على الاطاله
كلامك جميل وصحيح. بس شو بدنا نحكي. هيك حال المنتديات. نسبة المصداقية قليلة وكل ٢٠ واحد يمكن تلاقي واحد بيحكي معك صح وصادق بالي بيقوله. انا زيك بحب ندردش ونحكي وببين معنا خلال الكلام المصداقية والفكر راكب على الفكر بعدين سكس. اصلا هيك احلى... تحميس واثارة بعدين سكس اذا بيزبط. اما نط على الطياز والزبار مباشرة مافيها اثارة ولا بتحقق الاشباع النفسي الي معظمنا هون بدور عليه.
رايي الخاص ومع الشكر

كلامك جميل وصحيح. بس شو بدنا نحكي. هيك حال المنتديات. نسبة المصداقية قليلة وكل ٢٠ واحد يمكن تلاقي واحد بيحكي معك صح وصادق بالي بيقوله. انا زيك بحب ندردش ونحكي وببين معنا خلال الكلام المصداقية والفكر راكب على الفكر بعدين سكس. اصلا هيك احلى... تحميس واثارة بعدين سكس اذا بيزبط. اما نط على الطياز والزبار مباشرة مافيها اثارة ولا بتحقق الاشباع النفسي الي معظمنا هون بدور عليه.
رايي الخاص ومع الشكر
شرفني مرورك
للأسف قليل اللي يتكلم بمصداقية

• عجبني
التفاعلات: عباس الديري
شرفني مرورك
للأسف قليل اللي يتكلم بمصداقية
لكن ما بتخلاش.
ولما تلاقي الصادق تلاقي نفسك فرحت وانبسطت ولاقيت الي بتدور عليه

• عجبني
التفاعلات: Mad Man1
الحاجه التانيه
يبقى فين الفحول بقى
اسف على الاطاله
عندك حق ومش عارف ليه فيه عدد كبير من فصيلة الفحول حد فهمه انها ميزه استثنائية انه عنده عضو ذكري فتلاقيع باعت صورته ويقولك ايه رايك؟
اللي هو يعني طب لو قولتلك حلو هتبعتهولي مثلا ولا هو هيكون احسن من بتاع حد تاني في ايه؟

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: انوثة مستترة, Banoottaawii, جدو سامى 🕊️ 𓁈 و 2 آخرين
عندك حق ومش عارف ليه فيه عدد كبير من فصيلة الفحول حد فهمه انها ميزه استثنائية انه عنده عضو ذكري فتلاقيع باعت صورته ويقولك ايه رايك؟
اللي هو يعني طب لو قولتلك حلو هتبعتهولي مثلا ولا هو هيكون احسن من بتاع حد تاني في ايه؟
كلامك كله حقيقه
كلمة فحل فقدت معناها اصلا باللي بيتعمل فيها هنا في المنتدى
شرفني مرورك

كل كلمه صح الصح قليل اوي اوي اللي يتعامل هنا بمصداقيه وانا بعتبر نفسي من القليل اللي بيتكلم بمصداقيه لانه في الاول وفي الاخر هي معامله وبتتحسب عليا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Mad Man1 و جدو سامى 🕊️ 𓁈
وجهة نظرى وتجربتى من المنتدى ، ان البنات والستات هنا عددهم مش كبير زى الرجاله ، واللى موجود مبيتواصلش بسهوله ، يعنى مش مجرد انى انزل الكيك او التليجرا هلاقيهم بيجروا عليا ، لان الست بتبقى محتاجه معامله راقية مش بس جنس وكمان الاهم ان اللى بيدخل هنا بيدور على السرية وده بردوا نادراًُ لما تلاقيه
أنا بقا بعيداً عن تزويق الكلام داخل أشقط بس بشكل راقى وعلاقة مستمرة وسرية فلو فيه ست من القليلين اللى هنا شافت الكومنت ده ممكن نتكلم على كيك
بس يا ريت الشباب اللى عاملين نفسهم نسوان يمتنعوا
ده الكيك Zabeer.com

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Mad Man1 و جدو سامى 🕊️ 𓁈
زي ميكون عنده زوبر مفيش زيه متعامد مع الشمس ومتوازي مع القمر إلي هوه يعني احه

• بيضحكني
التفاعلات: جدو سامى 🕊️ 𓁈 و Mad Man1
كل كلمه صح الصح قليل اوي اوي اللي يتعامل هنا بمصداقيه وانا بعتبر نفسي من القليل اللي بيتكلم بمصداقيه لانه في الاول وفي الاخر هي معامله وبتتحسب عليا
الفكره اننا كلنا هربانين من الواقع وجايين نفضفض ونفك عن نفسنا شوية
هخلص من حوارات لحوارات مش كلام برده
شرفني مرورك

• عجبني
التفاعلات: انوثة مستترة و mondy_2
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وجهة نظرى وتجربتى من المنتدى ، ان البنات والستات هنا عددهم مش كبير زى الرجاله ، واللى موجود مبيتواصلش بسهوله ، يعنى مش مجرد انى انزل الكيك او التليجرا هلاقيهم بيجروا عليا ، لان الست بتبقى محتاجه معامله راقية مش بس جنس وكمان الاهم ان اللى بيدخل هنا بيدور على السرية وده بردوا نادراًُ لما تلاقيه
أنا بقا بعيداً عن تزويق الكلام داخل أشقط بس بشكل راقى وعلاقة مستمرة وسرية فلو فيه ست من القليلين اللى هنا شافت الكومنت ده ممكن نتكلم على كيك
بس يا ريت الشباب اللى عاملين نفسهم نسوان يمتنعوا
ده الكيك Zabeer.com
حقك تشقط يا عم
عييييش 😂😂

زي ميكون عنده زوبر مفيش زيه متعامد مع الشمس ومتوازي مع القمر إلي هوه يعني احه
يا اخي الواحد قرف من الناس دي بصراحه

الفكره اننا كلنا هربانين من الواقع وجايين نفضفض ونفك عن نفسنا شوية
هخلص من حوارات لحوارات مش كلام برده
شرفني مرورك
صح بردو ميرسي علي ذوقك

• عجبني
التفاعلات: Mad Man1
معليش بس انت متخيل ان فيه اي حاجة على النت ناجحة اساسا؟ انت لو اشتريت شراب اون لاين هتاخد على عينك
الدنيا هنا واقع افتراضي ماتخدش الامور منها على محمل الجد

الحاجه التانيه
يبقى فين الفحول بقى
اسف على الاطاله
بصراحة كلامك منطقى جدا ومعقول وكلام ناس بتفهم

كلامك صح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%