NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

OlaaNaDy

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
من اسم الاكونت بتاعك الواحدة بتعرف وتفهم دماغك وحرفياً واسفه 80% من الي عاملين اكونتات هنا مرضي بمرض اسمو شايل زبه ع كتفه ومفكر نفسه في زمن الشقط بوردة حمرا وسرية تامة يخربيت كدة

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: Maxxx_PlayerxXx, وسام69, x🅨🅞🅖🅘 و 11 آخرين
من اسم الاكونت بتاعك الواحدة بتعرف وتفهم دماغك وحرفياً واسفه 80% من الي عاملين اكونتات هنا مرضي بمرض اسمو شايل زبه ع كتفه ومفكر نفسه في زمن الشقط بوردة حمرا وسرية تامة يخربيت كدة
مش صح اوي عن نفسي بحترم كل الناس
ولما حد بيعجبني تفكيره بخشله نتناقش
او نكون اصحاب. لو وافق بكلمه موفقش
بقوله انا اسف وهحترم رغبتك

• عجبني
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘
على حسب اللى قدامى برضوا هو اللى بيحدد اعمله ازاى

• عجبني
طب وانتي بقا دخلتي هنا ليه منخالينا صادقين احنا داخلين هنا علشان نعمل كل اللي عاوزينه بدون رقابه

• عجبني
طب وانتي بقا دخلتي هنا ليه منخالينا صادقين احنا داخلين هنا علشان نعمل كل اللي عاوزينه بدون رقابه
داخلة اضيع وقت واقرا قصص لان بحب القصص الي زي كدة من ايام المنتدي القديم وحمادة فتحي عادي

• عجبني
التفاعلات: x🅨🅞🅖🅘 و الكنج واحد بس
مش لازم علي فكرة المنتدي هنا كله بياخد راحته أكتر من اللازم مش لازم يكون اللي بيحصل هنا هو عقلية الشخص

• عجبني
داخلة اضيع وقت واقرا قصص لان بحب القصص الي زي كدة من ايام المنتدي القديم وحمادة فتحي عادي
تصدقين أن دا حال معظم الناس اللي هنا بس ممكن تزيد شويه لو بدل القصص ما تقرايها تسمعها من صاحبها

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اسمي علي عادي خالص، شايل ايه علي كتفي كده ؟

• عجبني

خبير روحني حضرتك

• بيضحكني
اي دا يعني فهمتي اي من اسمي

• بيضحكني
التفاعلات: The dark lord و أّلَسِـأّحًر
طب و اسمىى؟

دول مرضي نفسيين بيفكرو بالنص اللي تحت وبس

ماله اسم الاكونت وبتفهم دماغي ازاي ده لو ساحره هتاخد وقت عن كده😂
بس عادي انا كاتب جوبا لاني معروف بالحقيقه بجوبا وده ههتفمي منه اي بقا😂

انا بشوف كدا برضوا كتير ومفكر نفسه بقا مهران ابو زب حصان
بس مش كلهم و**** يعني انا مسمي الحساب باسم زبي الهايج مش علشلن بتاي طوله مترين ولا دنجوان
بس انا فعلا بحس ان ديما ان يتاعي هايج بشكل غريب ديما هايج

Judgmental 😅😅😅

عادي ياعلا
انا مثلا مسميه كده علشان مفيش حد يتعرف عليا غير اللي حابب ده
يعني تصديقا لكلامك بس مش اسم الاكونت هو اللي هيخليني اسد
وكمان مش هو اللي هيشفي غريزتي ويشبع رؤيتي لنفسي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%