NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

juba4

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
ف خلال كام يوم فاتو اكتشفت ان ف مجتمعنا عموما الجنس خاد مساحه اكبر من حجمه بمعني ان طالب جامعي بدا ياثر ويهمل ف دراسته بسبب الجنس سواء بقا افلام اباحيه او جنس حقيقي وهو ميعرفش ان شويه الوقت الي بيضيعهم دول بياثرو ع سنين من عمره لسه هتيجي او بمعني اصح بيدمروها مش بياثرو عليها بس سعات طب ده لسه شاب المشكله ف الي بلاقيه متجوز مهمل مراته واولاده ونفسه عشان ساعه ولقيت بنات فقدت الي بيلمع ويزين المراه الحب والحنان بقت كل الي يهمها علاقه تهديها وخلاص
المغزي اعقلو انت هتعمل الي انت عايزو بس مش بالطريقه عايز تعمل علاقه هتعمل بس ف وقتها (خلي نفسك رقم واحد فحياتك وبعدين اي حاجه تحتك مش العكس )
السؤال هنا انت شايف ان ده كلام يزعل او مش صح او عايز تتنقاش فيه

• عجبني
التفاعلات: So Serious و مصطفى مصطفى
ف خلال كام يوم فاتو اكتشفت ان ف مجتمعنا عموما الجنس خاد مساحه اكبر من حجمه بمعني ان طالب جامعي بدا ياثر ويهمل ف دراسته بسبب الجنس سواء بقا افلام اباحيه او جنس حقيقي وهو ميعرفش ان شويه الوقت الي بيضيعهم دول بياثرو ع سنين من عمره لسه هتيجي او بمعني اصح بيدمروها مش بياثرو عليها بس سعات طب ده لسه شاب المشكله ف الي بلاقيه متجوز مهمل مراته واولاده ونفسه عشان ساعه ولقيت بنات فقدت الي بيلمع ويزين المراه الحب والحنان بقت كل الي يهمها علاقه تهديها وخلاص
المغزي اعقلو انت هتعمل الي انت عايزو بس مش بالطريقه عايز تعمل علاقه هتعمل بس ف وقتها (خلي نفسك رقم واحد فحياتك وبعدين اي حاجه تحتك مش العكس )
للاسف أن دي حرب على العرب كلهم عشان ميطلعش من عندهم ناس نبغه ويفيدو المجتمع

• عجبني
التفاعلات: doctor_massage
للاسف أن دي حرب على العرب كلهم عشان ميطلعش من عندهم ناس نبغه ويفيدو المجتمع
الحوار مش حوار حرب قد مهو حوار اننا فرحنين ب ده

• عجبني
التفاعلات: عناب٤٤
الحوار مش حوار حرب قد مهو حوار اننا فرحنين ب ده
ماهيه حرب الكترونيه بينزلولك برامج سواء التك توك وكواي ليه وقمه الفجور والعري الي بنشوفها ليه عشان ولا الافلام الجنسيه ليه عشان ليغو عقلك ويبقى تفكيرك في الجنس وبس ومتهتمش بالدراسه ولا باي حاجه غير الجنس بس عشان يعرفوا يدخلو في البلاد ويحتلوها من غير مقاومه

ماهيه حرب الكترونيه بينزلولك برامج سواء التك توك وكواي ليه وقمه الفجور والعري الي بنشوفها ليه عشان ولا الافلام الجنسيه ليه عشان ليغو عقلك ويبقى تفكيرك في الجنس وبس ومتهتمش بالدراسه ولا باي حاجه غير الجنس بس عشان يعرفوا يدخلو في البلاد ويحتلوها من غير مقاومه
طب ف استفاد من البرامج دي وقدم محتوايات هادفه وناجحه البرامج دي بينت حقيقتنا مش اكتر

طب ف استفاد من البرامج دي وقدم محتوايات هادفه وناجحه البرامج دي بينت حقيقتنا مش اكتر
بعد ايه بانت حقيقتها بعد خراب كتير اتقدم

• عجبني
التفاعلات: juba4
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بعد ايه بانت حقيقتها بعد خراب كتير اتقدم
هي اصلا خربت م انا وغيري لما بيطلع محتوي مش هادف بنسقفله بيخلي غيره يطلع يعمل زيه عشان يتسقفلو لكن لو وقفت ضده مش هنلاقي حد يعمل كده

• أتفق
التفاعلات: مصطفى مصطفى
كلام صح

• حبيته
التفاعلات: juba4
كلام بيلمس الواقع.
اسلوب خبيث بيدمر عقول اجيال و بيستهلك انتاجيتها، زود عليه ان في اهمال متعمد للمؤسسات الدينيه و منظمات المجتمع المدني و تناول الجنس في الاعمال الفنيه و دا ساعد في الانحطاط الاخلاقي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%