NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دا انت واد لقطه . عاوزين الجزء الثانى .
 
  • عجبني
التفاعلات: Kayla banoty
كنت واقف في بلاستشين فالاجازة و انا اصلا طري كده و دلوع و بتاعتي كبيرة و لحظت ان في واد اسمر كده و مز بيجي يلعب ساعة سنجل و يمشى باين عليه محترم و في حاله يعني لو جربت معاه مش هيفصحني قدام صحابي.. فكرت ازاي اجيب رجله بدات افتح هزار معاه مرة في مرة بقا الهزار باليد اخبطه و يخبطني و كده لحد م بدأ يتجرأ و بعبصني ع اساس انه هزار طبعا ونا عملت اني عادي هزار بقا بس انا اصلا كنت مبسوط ان الخطة ماشية صح لحد م بقا عادي و لحد م جيه في مرة دخل ايده جوه الشورت لقاني مش لابس اندر و يلي هيجه اكتر لقاني ناعم فشخ بعبصني كالعادة و ملاقش مني اغتراض فبقا كل م يجي ينده عليا كل شوية و يحط ايده جوه الشورت و يبعبصني لحد م اتعودت خلاص ف جيه في مرة و مش اقرب مني فاستغربت و بقيت انا يلي بحكها معاه و كل شوية ادخل اساله عاوز حاجة بس مطولش و قام ماشي قمت مسك فيه و خرجت معاه اساله متغير لية قالي عادي قولتله يعني مش زعلان مني في حاجة قالي لا طبعا قولتله خلاص مش هاخد فلوس قالي لا مينفعش قولتله خليها المرة الجاية.. جه المرة يلي بعدها حوالي عشرة الصبح كنت لسى فاتح و مفيش حد و بالصدفة كنت حالق و مظبط و منضف جسمي زي العرايس اول لما شفته فرحت و دخلته الروم و قعد قمت دخلت عنده قولتله شكلك مروق النهاردة حالق دقنك و مظبط قالي مش دقني بس انا حالق تحت و فوق قام ضحكت و قولتله مش لوحدك قالي بجد قمت ضحكت و لسى هقوم قام قالي طب مش هتشوف الحلاقة و تقولي رايك قولتله عسل قام نزل طرف الشورت و قالي طب و ده انا شوفت زبره تنحت احاا بجد كبير و تخين يلهوي عليه قالي طب م تيجي تشوفه محلوق حلو ولا لا و قام مسكه و حرك ايده عليه لقتني مشيت زي المسحور و وطيت و مسكته قام حط ايده ع ايدي و بقا يحركها حسيت اني سخنت و خرمي بقا يفتح و يوسع قولتله لا مش هينفع حد يطب علينا قام ثبت ايدي و دخل ايده جوة الشورت بعبصني غمضت عيني من الهيجان و تهت فعالم تاني شوية و بعدين قولتله طب اصبر رحت قفلت الباب بالقفل و رجعت قعدت قدامه ع الارض بين رجليه و مسكت بتاعيه و فضلت احرك ايدي عليه ونا باصص في عيونه و ادعك زبره لحد م هاج بقيت امص و الحسه و امشي لساني عليه من عند الخصية لحد فتحه الزبر و هو بدا ينهج مش قادر قالي مش كفاية كده قمت و اديته ضهري و نزلت الشورت و وطيت قام حط وشه بين فخادي و بقا يبوس فتحة تيزي و يشمها اححححح الحركة دي بتهيجني فشخ اصلا و بعد كده حط لسانه و بقا يلحس و يزق لسانه جوه ونا مسكت فخادي فتحتهم ع الاخر و بعض ع شفايفي و عيني مغمضة من كتر الهيجان و نفسي بقا يعلى و ايده بتبعص في تيزي الاول صباع لقاه دخل بسهولة حط اتنين لقاهم عادي قام حط تلاتة اتحشروا قام نزل ريق ع ايده و دخله جوه الخرم و حط صوابعه مبقتش قادرة و بقيت بشد في صدري و بفرك حلمة بزي من الهيجان حتة زبري بقا ينقط قام شديني ع بتاعه و مسكتني قعدتني عليه و بقيت انا ادخله بشويش لحد م قعدت عليه و خدته كله في تيزي قام جط ايده تحت التيشرت بتاعي و بقا يقفشني من بزازي و بعصرهم في ايده ونا بحرك تيزي ع زبره قدام و ورا و بحركه دواير هاج و بقا يشدني اجمد و يضربني سبنكات غ تيزي ف بقيت بطلع بشويش و بنزل احااا بجد من زمان ملقتش زبر كده يملى تيزي و احس معاه احساس اول مرة و هو لما لقاني سخن مسك وسطي و بقا يرفعني و ينططني ع زبره لحد م اتاكده ان تيزي وسعت و بقا زبره سالك جوه مني بقا يرزع جامد و صوته نفسه يعلي ونا بصوت ااااه ااااي و اقوله زبرك حلو اوي لحد م قرب يجيب قام كبس تيزي و نطر جوه مني و استنى قمت لفيت رقبتي و حطيت شفايفي ع شفايفه نبوس بعض بعدين اداني لسانه بقيت امصه و هو مسك لساني مصه و بقا يعض شفتي يلي تحت لحد لما خلص نطر و حابه لبنه كله حوالي عشر دقايق يخربيته قمت من ع زبره و وطيت مسكت الشورت قالي رايح فين و سايب ده و شاور ع زبره قمت قعدت جنبه و وطيت مسكت زبره و بقيت الحسه و انضفه لحد م بقا اشطا بس هو كان عاج تاني و زبره نفخ و وقف عملت نفسي مش واخد بالي و رفعت دماغي و حطيت شفايفي ع شفايفه و مستنيه يبوسني عشان اخرج قام زقني نمت ع ضهري قام قالع الشورت خالص و مسك فخدي حسس عليه و اداني سبنكاية فهمت عاوز ايه فمت رفعت رجليا مسكهم و حط زبره في الخرم و هاتك يا دعك اححححح يلهوي ع الاحساس كأنه بينيك كس مش تيز لو معاه مرا مش هيرزع فيها كده ااااه ااووووف شوية و لقيته شلحني التيشيرت قمت قلعتها و بقا يقفش في بزازاي و نزل براسه عليهم يمص الحلمة و يشدها بسنانه اااااي اااااح الواد مفتري نيك ونا م سخسخ خالص منه قام و سحب زبره و نزل رجليا قولت كويس هنزل تخت زبره و ينطرهم ع وشي زي الافلام لقيته مسكني خلاني الف ع وشي و اقرفص ع ايدي و رجلي وضع الدوجي يعني و رجع يكمل نيك يكسمي ياني اااااه بجد كنت خللص بموت تحت منه حوالي تلت ساعة و لقتني نفسي بنطر من غير م المس و من غير بتاعي م يقف اصلا قام هو كمان حشر زبره في تيزي حسيت انه وصل زوري و رجع يكب تاني و قام نزل بجسمه عليا و حضني مقدرتش اشيله فنمت ع بطني و هو راكبني و زبره بيحلب اللبن جوه تيزي لحد م بتاعه نام قام و مسك مناديل مسح زبره و لبس الشورت و قعد ونا قمت بالعافية قام اداني مناديل مقدرتش امسح فحطيتهم بين فخادي و طيت مسكت الشورت و لبسته و قعدت جنبه اخد نفسي قام بص فالساعة قالي انه مضطر يمشي و قام بسني و حطلي مية جنيه قولتله ايه ده انتا ملعبتش قالي ومال انا كنت بعمل ايه ضحكت و قولتله طب الساعة ب٢٠ بس اي ده كله قالي البلاستيشن ب٢٠ لكن الملبن ب مية اكسفت و ضحكت قام قالي قوم يلا افتحلي عشان اتاخرت قمت لبست التيشرت و خرجت فتحتله و مشي ... يتبع
عاوزين نشوف كتابات وإبداعات منك تاني
 
  • عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
فنانه تسلم ايديكي
 
عاوز اتعرف على سالب
 
  • عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 
قصتك جامد
كنت واقف في بلاستشين فالاجازة و انا اصلا طري كده و دلوع و بتاعتي كبيرة و لحظت ان في واد اسمر كده و مز بيجي يلعب ساعة سنجل و يمشى باين عليه محترم و في حاله يعني لو جربت معاه مش هيفصحني قدام صحابي.. فكرت ازاي اجيب رجله بدات افتح هزار معاه مرة في مرة بقا الهزار باليد اخبطه و يخبطني و كده لحد م بدأ يتجرأ و بعبصني ع اساس انه هزار طبعا ونا عملت اني عادي هزار بقا بس انا اصلا كنت مبسوط ان الخطة ماشية صح لحد م بقا عادي و لحد م جيه في مرة دخل ايده جوه الشورت لقاني مش لابس اندر و يلي هيجه اكتر لقاني ناعم فشخ بعبصني كالعادة و ملاقش مني اغتراض فبقا كل م يجي ينده عليا كل شوية و يحط ايده جوه الشورت و يبعبصني لحد م اتعودت خلاص ف جيه في مرة و مش اقرب مني فاستغربت و بقيت انا يلي بحكها معاه و كل شوية ادخل اساله عاوز حاجة بس مطولش و قام ماشي قمت مسك فيه و خرجت معاه اساله متغير لية قالي عادي قولتله يعني مش زعلان مني في حاجة قالي لا طبعا قولتله خلاص مش هاخد فلوس قالي لا مينفعش قولتله خليها المرة الجاية.. جه المرة يلي بعدها حوالي عشرة الصبح كنت لسى فاتح و مفيش حد و بالصدفة كنت حالق و مظبط و منضف جسمي زي العرايس اول لما شفته فرحت و دخلته الروم و قعد قمت دخلت عنده قولتله شكلك مروق النهاردة حالق دقنك و مظبط قالي مش دقني بس انا حالق تحت و فوق قام ضحكت و قولتله مش لوحدك قالي بجد قمت ضحكت و لسى هقوم قام قالي طب مش هتشوف الحلاقة و تقولي رايك قولتله عسل قام نزل طرف الشورت و قالي طب و ده انا شوفت زبره تنحت احاا بجد كبير و تخين يلهوي عليه قالي طب م تيجي تشوفه محلوق حلو ولا لا و قام مسكه و حرك ايده عليه لقتني مشيت زي المسحور و وطيت و مسكته قام حط ايده ع ايدي و بقا يحركها حسيت اني سخنت و خرمي بقا يفتح و يوسع قولتله لا مش هينفع حد يطب علينا قام ثبت ايدي و دخل ايده جوة الشورت بعبصني غمضت عيني من الهيجان و تهت فعالم تاني شوية و بعدين قولتله طب اصبر رحت قفلت الباب بالقفل و رجعت قعدت قدامه ع الارض بين رجليه و مسكت بتاعيه و فضلت احرك ايدي عليه ونا باصص في عيونه و ادعك زبره لحد م هاج بقيت امص و الحسه و امشي لساني عليه من عند الخصية لحد فتحه الزبر و هو بدا ينهج مش قادر قالي مش كفاية كده قمت و اديته ضهري و نزلت الشورت و وطيت قام حط وشه بين فخادي و بقا يبوس فتحة تيزي و يشمها اححححح الحركة دي بتهيجني فشخ اصلا و بعد كده حط لسانه و بقا يلحس و يزق لسانه جوه ونا مسكت فخادي فتحتهم ع الاخر و بعض ع شفايفي و عيني مغمضة من كتر الهيجان و نفسي بقا يعلى و ايده بتبعص في تيزي الاول صباع لقاه دخل بسهولة حط اتنين لقاهم عادي قام حط تلاتة اتحشروا قام نزل ريق ع ايده و دخله جوه الخرم و حط صوابعه مبقتش قادرة و بقيت بشد في صدري و بفرك حلمة بزي من الهيجان حتة زبري بقا ينقط قام شديني ع بتاعه و مسكتني قعدتني عليه و بقيت انا ادخله بشويش لحد م قعدت عليه و خدته كله في تيزي قام جط ايده تحت التيشرت بتاعي و بقا يقفشني من بزازي و بعصرهم في ايده ونا بحرك تيزي ع زبره قدام و ورا و بحركه دواير هاج و بقا يشدني اجمد و يضربني سبنكات غ تيزي ف بقيت بطلع بشويش و بنزل احااا بجد من زمان ملقتش زبر كده يملى تيزي و احس معاه احساس اول مرة و هو لما لقاني سخن مسك وسطي و بقا يرفعني و ينططني ع زبره لحد م اتاكده ان تيزي وسعت و بقا زبره سالك جوه مني بقا يرزع جامد و صوته نفسه يعلي ونا بصوت ااااه ااااي و اقوله زبرك حلو اوي لحد م قرب يجيب قام كبس تيزي و نطر جوه مني و استنى قمت لفيت رقبتي و حطيت شفايفي ع شفايفه نبوس بعض بعدين اداني لسانه بقيت امصه و هو مسك لساني مصه و بقا يعض شفتي يلي تحت لحد لما خلص نطر و حابه لبنه كله حوالي عشر دقايق يخربيته قمت من ع زبره و وطيت مسكت الشورت قالي رايح فين و سايب ده و شاور ع زبره قمت قعدت جنبه و وطيت مسكت زبره و بقيت الحسه و انضفه لحد م بقا اشطا بس هو كان عاج تاني و زبره نفخ و وقف عملت نفسي مش واخد بالي و رفعت دماغي و حطيت شفايفي ع شفايفه و مستنيه يبوسني عشان اخرج قام زقني نمت ع ضهري قام قالع الشورت خالص و مسك فخدي حسس عليه و اداني سبنكاية فهمت عاوز ايه فمت رفعت رجليا مسكهم و حط زبره في الخرم و هاتك يا دعك اححححح يلهوي ع الاحساس كأنه بينيك كس مش تيز لو معاه مرا مش هيرزع فيها كده ااااه ااووووف شوية و لقيته شلحني التيشيرت قمت قلعتها و بقا يقفش في بزازاي و نزل براسه عليهم يمص الحلمة و يشدها بسنانه اااااي اااااح الواد مفتري نيك ونا م سخسخ خالص منه قام و سحب زبره و نزل رجليا قولت كويس هنزل تخت زبره و ينطرهم ع وشي زي الافلام لقيته مسكني خلاني الف ع وشي و اقرفص ع ايدي و رجلي وضع الدوجي يعني و رجع يكمل نيك يكسمي ياني اااااه بجد كنت خللص بموت تحت منه حوالي تلت ساعة و لقتني نفسي بنطر من غير م المس و من غير بتاعي م يقف اصلا قام هو كمان حشر زبره في تيزي حسيت انه وصل زوري و رجع يكب تاني و قام نزل بجسمه عليا و حضني مقدرتش اشيله فنمت ع بطني و هو راكبني و زبره بيحلب اللبن جوه تيزي لحد م بتاعه نام قام و مسك مناديل مسح زبره و لبس الشورت و قعد ونا قمت بالعافية قام اداني مناديل مقدرتش امسح فحطيتهم بين فخادي و طيت مسكت الشورت و لبسته و قعدت جنبه اخد نفسي قام بص فالساعة قالي انه مضطر يمشي و قام بسني و حطلي مية جنيه قولتله ايه ده انتا ملعبتش قالي ومال انا كنت بعمل ايه ضحكت و قولتله طب الساعة ب٢٠ بس اي ده كله قالي البلاستيشن ب٢٠ لكن الملبن ب مية اكسفت و ضحكت قام قالي قوم يلا افتحلي عشان اتاخرت قمت لبست التيشرت و خرجت فتحتله و مشي ... يتب
 
كمل قصتك
كنت واقف في بلاستشين فالاجازة و انا اصلا طري كده و دلوع و بتاعتي كبيرة و لحظت ان في واد اسمر كده و مز بيجي يلعب ساعة سنجل و يمشى باين عليه محترم و في حاله يعني لو جربت معاه مش هيفصحني قدام صحابي.. فكرت ازاي اجيب رجله بدات افتح هزار معاه مرة في مرة بقا الهزار باليد اخبطه و يخبطني و كده لحد م بدأ يتجرأ و بعبصني ع اساس انه هزار طبعا ونا عملت اني عادي هزار بقا بس انا اصلا كنت مبسوط ان الخطة ماشية صح لحد م بقا عادي و لحد م جيه في مرة دخل ايده جوه الشورت لقاني مش لابس اندر و يلي هيجه اكتر لقاني ناعم فشخ بعبصني كالعادة و ملاقش مني اغتراض فبقا كل م يجي ينده عليا كل شوية و يحط ايده جوه الشورت و يبعبصني لحد م اتعودت خلاص ف جيه في مرة و مش اقرب مني فاستغربت و بقيت انا يلي بحكها معاه و كل شوية ادخل اساله عاوز حاجة بس مطولش و قام ماشي قمت مسك فيه و خرجت معاه اساله متغير لية قالي عادي قولتله يعني مش زعلان مني في حاجة قالي لا طبعا قولتله خلاص مش هاخد فلوس قالي لا مينفعش قولتله خليها المرة الجاية.. جه المرة يلي بعدها حوالي عشرة الصبح كنت لسى فاتح و مفيش حد و بالصدفة كنت حالق و مظبط و منضف جسمي زي العرايس اول لما شفته فرحت و دخلته الروم و قعد قمت دخلت عنده قولتله شكلك مروق النهاردة حالق دقنك و مظبط قالي مش دقني بس انا حالق تحت و فوق قام ضحكت و قولتله مش لوحدك قالي بجد قمت ضحكت و لسى هقوم قام قالي طب مش هتشوف الحلاقة و تقولي رايك قولتله عسل قام نزل طرف الشورت و قالي طب و ده انا شوفت زبره تنحت احاا بجد كبير و تخين يلهوي عليه قالي طب م تيجي تشوفه محلوق حلو ولا لا و قام مسكه و حرك ايده عليه لقتني مشيت زي المسحور و وطيت و مسكته قام حط ايده ع ايدي و بقا يحركها حسيت اني سخنت و خرمي بقا يفتح و يوسع قولتله لا مش هينفع حد يطب علينا قام ثبت ايدي و دخل ايده جوة الشورت بعبصني غمضت عيني من الهيجان و تهت فعالم تاني شوية و بعدين قولتله طب اصبر رحت قفلت الباب بالقفل و رجعت قعدت قدامه ع الارض بين رجليه و مسكت بتاعيه و فضلت احرك ايدي عليه ونا باصص في عيونه و ادعك زبره لحد م هاج بقيت امص و الحسه و امشي لساني عليه من عند الخصية لحد فتحه الزبر و هو بدا ينهج مش قادر قالي مش كفاية كده قمت و اديته ضهري و نزلت الشورت و وطيت قام حط وشه بين فخادي و بقا يبوس فتحة تيزي و يشمها اححححح الحركة دي بتهيجني فشخ اصلا و بعد كده حط لسانه و بقا يلحس و يزق لسانه جوه ونا مسكت فخادي فتحتهم ع الاخر و بعض ع شفايفي و عيني مغمضة من كتر الهيجان و نفسي بقا يعلى و ايده بتبعص في تيزي الاول صباع لقاه دخل بسهولة حط اتنين لقاهم عادي قام حط تلاتة اتحشروا قام نزل ريق ع ايده و دخله جوه الخرم و حط صوابعه مبقتش قادرة و بقيت بشد في صدري و بفرك حلمة بزي من الهيجان حتة زبري بقا ينقط قام شديني ع بتاعه و مسكتني قعدتني عليه و بقيت انا ادخله بشويش لحد م قعدت عليه و خدته كله في تيزي قام جط ايده تحت التيشرت بتاعي و بقا يقفشني من بزازي و بعصرهم في ايده ونا بحرك تيزي ع زبره قدام و ورا و بحركه دواير هاج و بقا يشدني اجمد و يضربني سبنكات غ تيزي ف بقيت بطلع بشويش و بنزل احااا بجد من زمان ملقتش زبر كده يملى تيزي و احس معاه احساس اول مرة و هو لما لقاني سخن مسك وسطي و بقا يرفعني و ينططني ع زبره لحد م اتاكده ان تيزي وسعت و بقا زبره سالك جوه مني بقا يرزع جامد و صوته نفسه يعلي ونا بصوت ااااه ااااي و اقوله زبرك حلو اوي لحد م قرب يجيب قام كبس تيزي و نطر جوه مني و استنى قمت لفيت رقبتي و حطيت شفايفي ع شفايفه نبوس بعض بعدين اداني لسانه بقيت امصه و هو مسك لساني مصه و بقا يعض شفتي يلي تحت لحد لما خلص نطر و حابه لبنه كله حوالي عشر دقايق يخربيته قمت من ع زبره و وطيت مسكت الشورت قالي رايح فين و سايب ده و شاور ع زبره قمت قعدت جنبه و وطيت مسكت زبره و بقيت الحسه و انضفه لحد م بقا اشطا بس هو كان عاج تاني و زبره نفخ و وقف عملت نفسي مش واخد بالي و رفعت دماغي و حطيت شفايفي ع شفايفه و مستنيه يبوسني عشان اخرج قام زقني نمت ع ضهري قام قالع الشورت خالص و مسك فخدي حسس عليه و اداني سبنكاية فهمت عاوز ايه فمت رفعت رجليا مسكهم و حط زبره في الخرم و هاتك يا دعك اححححح يلهوي ع الاحساس كأنه بينيك كس مش تيز لو معاه مرا مش هيرزع فيها كده ااااه ااووووف شوية و لقيته شلحني التيشيرت قمت قلعتها و بقا يقفش في بزازاي و نزل براسه عليهم يمص الحلمة و يشدها بسنانه اااااي اااااح الواد مفتري نيك ونا م سخسخ خالص منه قام و سحب زبره و نزل رجليا قولت كويس هنزل تخت زبره و ينطرهم ع وشي زي الافلام لقيته مسكني خلاني الف ع وشي و اقرفص ع ايدي و رجلي وضع الدوجي يعني و رجع يكمل نيك يكسمي ياني اااااه بجد كنت خللص بموت تحت منه حوالي تلت ساعة و لقتني نفسي بنطر من غير م المس و من غير بتاعي م يقف اصلا قام هو كمان حشر زبره في تيزي حسيت انه وصل زوري و رجع يكب تاني و قام نزل بجسمه عليا و حضني مقدرتش اشيله فنمت ع بطني و هو راكبني و زبره بيحلب اللبن جوه تيزي لحد م بتاعه نام قام و مسك مناديل مسح زبره و لبس الشورت و قعد ونا قمت بالعافية قام اداني مناديل مقدرتش امسح فحطيتهم بين فخادي و طيت مسكت الشورت و لبسته و قعدت جنبه اخد نفسي قام بص فالساعة قالي انه مضطر يمشي و قام بسني و حطلي مية جنيه قولتله ايه ده انتا ملعبتش قالي ومال انا كنت بعمل ايه ضحكت و قولتله طب الساعة ب٢٠ بس اي ده كله قالي البلاستيشن ب٢٠ لكن الملبن ب مية اكسفت و ضحكت قام قالي قوم يلا افتحلي عشان اتاخرت قمت لبست التيشرت و خرجت فتحتله و مشي ... يتبع
 
  • عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
🤍حلوة كمل
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عاوز امص وابلع لبن اي ١٠ سوا واخليهم ينيكوا طيزي وينزلوا لبنهم فيا جامد
 
  • عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
ابعتولي وانا هريحك ازباركم وتريحولي خرمي
 
كنت واقف في بلاستشين فالاجازة و انا اصلا طري كده و دلوع و بتاعتي كبيرة و لحظت ان في واد اسمر كده و مز بيجي يلعب ساعة سنجل و يمشى باين عليه محترم و في حاله يعني لو جربت معاه مش هيفصحني قدام صحابي.. فكرت ازاي اجيب رجله بدات افتح هزار معاه مرة في مرة بقا الهزار باليد اخبطه و يخبطني و كده لحد م بدأ يتجرأ و بعبصني ع اساس انه هزار طبعا ونا عملت اني عادي هزار بقا بس انا اصلا كنت مبسوط ان الخطة ماشية صح لحد م بقا عادي و لحد م جيه في مرة دخل ايده جوه الشورت لقاني مش لابس اندر و يلي هيجه اكتر لقاني ناعم فشخ بعبصني كالعادة و ملاقش مني اغتراض فبقا كل م يجي ينده عليا كل شوية و يحط ايده جوه الشورت و يبعبصني لحد م اتعودت خلاص ف جيه في مرة و مش اقرب مني فاستغربت و بقيت انا يلي بحكها معاه و كل شوية ادخل اساله عاوز حاجة بس مطولش و قام ماشي قمت مسك فيه و خرجت معاه اساله متغير لية قالي عادي قولتله يعني مش زعلان مني في حاجة قالي لا طبعا قولتله خلاص مش هاخد فلوس قالي لا مينفعش قولتله خليها المرة الجاية.. جه المرة يلي بعدها حوالي عشرة الصبح كنت لسى فاتح و مفيش حد و بالصدفة كنت حالق و مظبط و منضف جسمي زي العرايس اول لما شفته فرحت و دخلته الروم و قعد قمت دخلت عنده قولتله شكلك مروق النهاردة حالق دقنك و مظبط قالي مش دقني بس انا حالق تحت و فوق قام ضحكت و قولتله مش لوحدك قالي بجد قمت ضحكت و لسى هقوم قام قالي طب مش هتشوف الحلاقة و تقولي رايك قولتله عسل قام نزل طرف الشورت و قالي طب و ده انا شوفت زبره تنحت احاا بجد كبير و تخين يلهوي عليه قالي طب م تيجي تشوفه محلوق حلو ولا لا و قام مسكه و حرك ايده عليه لقتني مشيت زي المسحور و وطيت و مسكته قام حط ايده ع ايدي و بقا يحركها حسيت اني سخنت و خرمي بقا يفتح و يوسع قولتله لا مش هينفع حد يطب علينا قام ثبت ايدي و دخل ايده جوة الشورت بعبصني غمضت عيني من الهيجان و تهت فعالم تاني شوية و بعدين قولتله طب اصبر رحت قفلت الباب بالقفل و رجعت قعدت قدامه ع الارض بين رجليه و مسكت بتاعيه و فضلت احرك ايدي عليه ونا باصص في عيونه و ادعك زبره لحد م هاج بقيت امص و الحسه و امشي لساني عليه من عند الخصية لحد فتحه الزبر و هو بدا ينهج مش قادر قالي مش كفاية كده قمت و اديته ضهري و نزلت الشورت و وطيت قام حط وشه بين فخادي و بقا يبوس فتحة تيزي و يشمها اححححح الحركة دي بتهيجني فشخ اصلا و بعد كده حط لسانه و بقا يلحس و يزق لسانه جوه ونا مسكت فخادي فتحتهم ع الاخر و بعض ع شفايفي و عيني مغمضة من كتر الهيجان و نفسي بقا يعلى و ايده بتبعص في تيزي الاول صباع لقاه دخل بسهولة حط اتنين لقاهم عادي قام حط تلاتة اتحشروا قام نزل ريق ع ايده و دخله جوه الخرم و حط صوابعه مبقتش قادرة و بقيت بشد في صدري و بفرك حلمة بزي من الهيجان حتة زبري بقا ينقط قام شديني ع بتاعه و مسكتني قعدتني عليه و بقيت انا ادخله بشويش لحد م قعدت عليه و خدته كله في تيزي قام جط ايده تحت التيشرت بتاعي و بقا يقفشني من بزازي و بعصرهم في ايده ونا بحرك تيزي ع زبره قدام و ورا و بحركه دواير هاج و بقا يشدني اجمد و يضربني سبنكات غ تيزي ف بقيت بطلع بشويش و بنزل احااا بجد من زمان ملقتش زبر كده يملى تيزي و احس معاه احساس اول مرة و هو لما لقاني سخن مسك وسطي و بقا يرفعني و ينططني ع زبره لحد م اتاكده ان تيزي وسعت و بقا زبره سالك جوه مني بقا يرزع جامد و صوته نفسه يعلي ونا بصوت ااااه ااااي و اقوله زبرك حلو اوي لحد م قرب يجيب قام كبس تيزي و نطر جوه مني و استنى قمت لفيت رقبتي و حطيت شفايفي ع شفايفه نبوس بعض بعدين اداني لسانه بقيت امصه و هو مسك لساني مصه و بقا يعض شفتي يلي تحت لحد لما خلص نطر و حابه لبنه كله حوالي عشر دقايق يخربيته قمت من ع زبره و وطيت مسكت الشورت قالي رايح فين و سايب ده و شاور ع زبره قمت قعدت جنبه و وطيت مسكت زبره و بقيت الحسه و انضفه لحد م بقا اشطا بس هو كان عاج تاني و زبره نفخ و وقف عملت نفسي مش واخد بالي و رفعت دماغي و حطيت شفايفي ع شفايفه و مستنيه يبوسني عشان اخرج قام زقني نمت ع ضهري قام قالع الشورت خالص و مسك فخدي حسس عليه و اداني سبنكاية فهمت عاوز ايه فمت رفعت رجليا مسكهم و حط زبره في الخرم و هاتك يا دعك اححححح يلهوي ع الاحساس كأنه بينيك كس مش تيز لو معاه مرا مش هيرزع فيها كده ااااه ااووووف شوية و لقيته شلحني التيشيرت قمت قلعتها و بقا يقفش في بزازاي و نزل براسه عليهم يمص الحلمة و يشدها بسنانه اااااي اااااح الواد مفتري نيك ونا م سخسخ خالص منه قام و سحب زبره و نزل رجليا قولت كويس هنزل تخت زبره و ينطرهم ع وشي زي الافلام لقيته مسكني خلاني الف ع وشي و اقرفص ع ايدي و رجلي وضع الدوجي يعني و رجع يكمل نيك يكسمي ياني اااااه بجد كنت خللص بموت تحت منه حوالي تلت ساعة و لقتني نفسي بنطر من غير م المس و من غير بتاعي م يقف اصلا قام هو كمان حشر زبره في تيزي حسيت انه وصل زوري و رجع يكب تاني و قام نزل بجسمه عليا و حضني مقدرتش اشيله فنمت ع بطني و هو راكبني و زبره بيحلب اللبن جوه تيزي لحد م بتاعه نام قام و مسك مناديل مسح زبره و لبس الشورت و قعد ونا قمت بالعافية قام اداني مناديل مقدرتش امسح فحطيتهم بين فخادي و طيت مسكت الشورت و لبسته و قعدت جنبه اخد نفسي قام بص فالساعة قالي انه مضطر يمشي و قام بسني و حطلي مية جنيه قولتله ايه ده انتا ملعبتش قالي ومال انا كنت بعمل ايه ضحكت و قولتله طب الساعة ب٢٠ بس اي ده كله قالي البلاستيشن ب٢٠ لكن الملبن ب مية اكسفت و ضحكت قام قالي قوم يلا افتحلي عشان اتاخرت قمت لبست التيشرت و خرجت فتحتله و مشي ... يتبع
جميله
 
كنت واقف في بلاستشين فالاجازة و انا اصلا طري كده و دلوع و بتاعتي كبيرة و لحظت ان في واد اسمر كده و مز بيجي يلعب ساعة سنجل و يمشى باين عليه محترم و في حاله يعني لو جربت معاه مش هيفصحني قدام صحابي.. فكرت ازاي اجيب رجله بدات افتح هزار معاه مرة في مرة بقا الهزار باليد اخبطه و يخبطني و كده لحد م بدأ يتجرأ و بعبصني ع اساس انه هزار طبعا ونا عملت اني عادي هزار بقا بس انا اصلا كنت مبسوط ان الخطة ماشية صح لحد م بقا عادي و لحد م جيه في مرة دخل ايده جوه الشورت لقاني مش لابس اندر و يلي هيجه اكتر لقاني ناعم فشخ بعبصني كالعادة و ملاقش مني اغتراض فبقا كل م يجي ينده عليا كل شوية و يحط ايده جوه الشورت و يبعبصني لحد م اتعودت خلاص ف جيه في مرة و مش اقرب مني فاستغربت و بقيت انا يلي بحكها معاه و كل شوية ادخل اساله عاوز حاجة بس مطولش و قام ماشي قمت مسك فيه و خرجت معاه اساله متغير لية قالي عادي قولتله يعني مش زعلان مني في حاجة قالي لا طبعا قولتله خلاص مش هاخد فلوس قالي لا مينفعش قولتله خليها المرة الجاية.. جه المرة يلي بعدها حوالي عشرة الصبح كنت لسى فاتح و مفيش حد و بالصدفة كنت حالق و مظبط و منضف جسمي زي العرايس اول لما شفته فرحت و دخلته الروم و قعد قمت دخلت عنده قولتله شكلك مروق النهاردة حالق دقنك و مظبط قالي مش دقني بس انا حالق تحت و فوق قام ضحكت و قولتله مش لوحدك قالي بجد قمت ضحكت و لسى هقوم قام قالي طب مش هتشوف الحلاقة و تقولي رايك قولتله عسل قام نزل طرف الشورت و قالي طب و ده انا شوفت زبره تنحت احاا بجد كبير و تخين يلهوي عليه قالي طب م تيجي تشوفه محلوق حلو ولا لا و قام مسكه و حرك ايده عليه لقتني مشيت زي المسحور و وطيت و مسكته قام حط ايده ع ايدي و بقا يحركها حسيت اني سخنت و خرمي بقا يفتح و يوسع قولتله لا مش هينفع حد يطب علينا قام ثبت ايدي و دخل ايده جوة الشورت بعبصني غمضت عيني من الهيجان و تهت فعالم تاني شوية و بعدين قولتله طب اصبر رحت قفلت الباب بالقفل و رجعت قعدت قدامه ع الارض بين رجليه و مسكت بتاعيه و فضلت احرك ايدي عليه ونا باصص في عيونه و ادعك زبره لحد م هاج بقيت امص و الحسه و امشي لساني عليه من عند الخصية لحد فتحه الزبر و هو بدا ينهج مش قادر قالي مش كفاية كده قمت و اديته ضهري و نزلت الشورت و وطيت قام حط وشه بين فخادي و بقا يبوس فتحة تيزي و يشمها اححححح الحركة دي بتهيجني فشخ اصلا و بعد كده حط لسانه و بقا يلحس و يزق لسانه جوه ونا مسكت فخادي فتحتهم ع الاخر و بعض ع شفايفي و عيني مغمضة من كتر الهيجان و نفسي بقا يعلى و ايده بتبعص في تيزي الاول صباع لقاه دخل بسهولة حط اتنين لقاهم عادي قام حط تلاتة اتحشروا قام نزل ريق ع ايده و دخله جوه الخرم و حط صوابعه مبقتش قادرة و بقيت بشد في صدري و بفرك حلمة بزي من الهيجان حتة زبري بقا ينقط قام شديني ع بتاعه و مسكتني قعدتني عليه و بقيت انا ادخله بشويش لحد م قعدت عليه و خدته كله في تيزي قام جط ايده تحت التيشرت بتاعي و بقا يقفشني من بزازي و بعصرهم في ايده ونا بحرك تيزي ع زبره قدام و ورا و بحركه دواير هاج و بقا يشدني اجمد و يضربني سبنكات غ تيزي ف بقيت بطلع بشويش و بنزل احااا بجد من زمان ملقتش زبر كده يملى تيزي و احس معاه احساس اول مرة و هو لما لقاني سخن مسك وسطي و بقا يرفعني و ينططني ع زبره لحد م اتاكده ان تيزي وسعت و بقا زبره سالك جوه مني بقا يرزع جامد و صوته نفسه يعلي ونا بصوت ااااه ااااي و اقوله زبرك حلو اوي لحد م قرب يجيب قام كبس تيزي و نطر جوه مني و استنى قمت لفيت رقبتي و حطيت شفايفي ع شفايفه نبوس بعض بعدين اداني لسانه بقيت امصه و هو مسك لساني مصه و بقا يعض شفتي يلي تحت لحد لما خلص نطر و حابه لبنه كله حوالي عشر دقايق يخربيته قمت من ع زبره و وطيت مسكت الشورت قالي رايح فين و سايب ده و شاور ع زبره قمت قعدت جنبه و وطيت مسكت زبره و بقيت الحسه و انضفه لحد م بقا اشطا بس هو كان عاج تاني و زبره نفخ و وقف عملت نفسي مش واخد بالي و رفعت دماغي و حطيت شفايفي ع شفايفه و مستنيه يبوسني عشان اخرج قام زقني نمت ع ضهري قام قالع الشورت خالص و مسك فخدي حسس عليه و اداني سبنكاية فهمت عاوز ايه فمت رفعت رجليا مسكهم و حط زبره في الخرم و هاتك يا دعك اححححح يلهوي ع الاحساس كأنه بينيك كس مش تيز لو معاه مرا مش هيرزع فيها كده ااااه ااووووف شوية و لقيته شلحني التيشيرت قمت قلعتها و بقا يقفش في بزازاي و نزل براسه عليهم يمص الحلمة و يشدها بسنانه اااااي اااااح الواد مفتري نيك ونا م سخسخ خالص منه قام و سحب زبره و نزل رجليا قولت كويس هنزل تخت زبره و ينطرهم ع وشي زي الافلام لقيته مسكني خلاني الف ع وشي و اقرفص ع ايدي و رجلي وضع الدوجي يعني و رجع يكمل نيك يكسمي ياني اااااه بجد كنت خللص بموت تحت منه حوالي تلت ساعة و لقتني نفسي بنطر من غير م المس و من غير بتاعي م يقف اصلا قام هو كمان حشر زبره في تيزي حسيت انه وصل زوري و رجع يكب تاني و قام نزل بجسمه عليا و حضني مقدرتش اشيله فنمت ع بطني و هو راكبني و زبره بيحلب اللبن جوه تيزي لحد م بتاعه نام قام و مسك مناديل مسح زبره و لبس الشورت و قعد ونا قمت بالعافية قام اداني مناديل مقدرتش امسح فحطيتهم بين فخادي و طيت مسكت الشورت و لبسته و قعدت جنبه اخد نفسي قام بص فالساعة قالي انه مضطر يمشي و قام بسني و حطلي مية جنيه قولتله ايه ده انتا ملعبتش قالي ومال انا كنت بعمل ايه ضحكت و قولتله طب الساعة ب٢٠ بس اي ده كله قالي البلاستيشن ب٢٠ لكن الملبن ب مية اكسفت و ضحكت قام قالي قوم يلا افتحلي عشان اتاخرت قمت لبست التيشرت و خرجت فتحتله و مشي ... يتبع
اصيلا
 
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: abdo690

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%