NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كل ماستر أو مسترس يحكي ازاي بيذل العبد بتاعه و بيستمتع بايه اكتر
و كل كلب أو خدام يحكي ازاي سيده بيذله بايه و ايه اكتر حاجه ليستمتع بيها في الذل

• عجبني
التفاعلات: Savoy، Mostafaelshazly و بنوتي اسمر
الذل ايه كذا طريقه ونوع

• عجبني
التفاعلات: ماستر سادي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عندي سليف معايا من سنين هو بيعشق الرجلين انا مش بشتم ولا بضرب بس بيكون نايم على الارض وانا على كرسي وبحط رجل على زبره ورجل على بؤه بيلحسها
بذله اني ارفع رجلي لفوق وهو يرفع راسه عشان يوصلها ويلحسها

• عجبني
التفاعلات: مشغول بيك
احححح بتهيجني لي يا جيمي ...
اقلك . انا من النوع الي بيستخدم ايدو اكتر
ببداء معاهم باني بمشيها وراية علي اديها ورجليها واحنا ملط طبعا وبشدها من شعرها بقعد علي كنبة وبجبها علي رجلية بطنها فلي رجلي وبززها فايد وكيوزها فوشي واعبطها بايدي التنيا .... كفاية عليك كده النهارده

• حبيته
التفاعلات: مشغول بيك
انا كان معايا في مره سليف و كنت مخنوق جدا بسببها و عاوز اطلع الي فيا فيها
اخذتها الحمام و ربطها في البانيو ، و دخلت صابونه كامله في طيزها و تبنتها علي بطنها في البانيو
و كان عقبها أنها تنام طول الليل في البانيو و من غير ما تطلع اي براز
و طبعا هي ما قدرتش ما تطلعش حاجه من طيزها بسبب الصابوه و خدت احلا عقاب 😂

لما اتف ف وشها واوريها بالقلم
متعه لا توصف

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: omar50 و ماستر سادي
كل حاجة بس في حاجات معينة كدة بحس ان عيني مكسورة اوي واني خلاص بقيت مرة بكس رسمي
اما بيفضل بهدومة وجزمته ويخليني ملط قدامه اخدمه واعمله اكل وشرب وانا ملط وحافي بحس احساس غريب اوي ومهين كدة
اما بيديني بالجزمة علي قفايا وانا واقف مديله طيزي بحس بقمة الذل اني ملط وشايف طيزي كدة وهو حتي مقلعش وبيديني باوسخ حاجة علي قفايا وانا مقدرش افتح بقي
وفيه اكتر مرة كان بيكلم بنات قدامي ويفتح سبيكر عشان يكسر عيني ويعرفني ان البنات بتتشرمط عليه وكدة وانا المفروض لني راجل زيه بس قالع ملط وفاتحله طيزي
مرة جبتله شاي وهو كان بيشرب شيشة وكان بيقولي الماشة بتتعة الشيشة ديه احطها كدة بين فلاق طيازي وانا ماشي
روحتله بكباية الشاي والماشة في طيزي طبعاً ملط وحافي وهو بكامل شياكته وكان بيكلم بنت وفاتح سبيكر وبتضحك وتتشرمط عليه
من غير ما يعنل ميوت وطي صوته وقالي شايف راجل زيي بيعمل ايه وخول ابن شرموطة زيك بيعمل ايه ومنظره عامل ازاي
نزلتهم علي نفسي في ساعتها مقدرتش لان حسيت بقمة الذل اللي في الدنيا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%