NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mo3geza

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ازاي اعرف ان البنت او الست الي قدامي شرموطه او هايجه او طريقه اجس نبض الست عشان اعرف

• عجبني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
ياريت اللى يعرف يرد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ازاي اعرف ان البنت او الست الي قدامي شرموطه او هايجه او طريقه اجس نبض الست عشان اعرف
الست بطبيعتها مبتحبش تبين انها هي اللي عوزاك ، لازم تحس انك انت اللي هايج عليها و عاوزها ، بس هي لو عوزاك هتديك إشارات و علي حسب قربك منها الإشارات بتكون قوية
يعني لو من العيلة و كدا بتلبس لبس يلفت شوية تحط مكاب تتعامل معاك بلطف و تبتسم اغلب الوقت

• عجبني
التفاعلات: Mo3geza و عمر الحريرى
متحاولش هى لو عوزاك حتشقطك من غير ما تحس

الست بطبيعتها مبتحبش تبين انها هي اللي عوزاك ، لازم تحس انك انت اللي هايج عليها و عاوزها ، بس هي لو عوزاك هتديك إشارات و علي حسب قربك منها الإشارات بتكون قوية
يعني لو من العيلة و كدا بتلبس لبس يلفت شوية تحط مكاب تتعامل معاك بلطف و تبتسم اغلب الوقت
لا مش من العيله
واحده جارتي مره تدخلت الاسنسير هي و بناتها عطياني طزها وانا زبي وقف من طيازها الجامده و الاسنسير زحمه بقا زبي راشق في الفرده طيازها بس هي ولا كانها حسه
و مره طلعتي من الشقه شبه قميص نوم قماش مبين حلماتها لونها اي بس مش بتتعامل معايا

• عجبني
التفاعلات: Mo7amme3d
لا مش من العيله
واحده جارتي مره تدخلت الاسنسير هي و بناتها عطياني طزها وانا زبي وقف من طيازها الجامده و الاسنسير زحمه بقا زبي راشق في الفرده طيازها بس هي ولا كانها حسه
و مره طلعتي من الشقه شبه قميص نوم قماش مبين حلماتها لونها اي بس مش بتتعامل معايا
مش ببتعامل معايا كتير انا حسيسها لبوه

لا مش من العيله
ممكن هي تكون متحررة عادي و مش في دماغها حاجه ، دا موقف و عدي
اوعي تتهور لتتعور
ممكن تعملك مشكلة كبيرة لو انت اللي اتخيلت كدا في دماغك فهمني

لا مش من العيله
دي عايزك وش يمعلم دوس وبالتوفيق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%