NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ازاي اخويا وصل لكسي الجزء السادس

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

موني وبس

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
27 ديسمبر 2022
المشاركات
120
مستوى التفاعل
1,889
العمر
24
الإقامة
مصر
نقاط
1,303
الجنس
أنثي
الدولة
مصر
توجه جنسي
انجذب للذكور
صباح الفل لكل الاعضاء
اسفه جدا علي التاخير بس ده لظروف خارجه عن الاراده
وهنكمل السلسه كلها قريب
كنا وصلنا لحد ما خرجنا روحنا النادي وسبته ودخلت الحمام وكنت جايبه مرهم للالتهابات لاني كنت حاسه ان كسي ملتهب ومش قادره حد يلمسه وكنت عارفه كمان انه مش هيسيبني اما نرجع وخصوصا بعد ما ناكني وداق طعمه وانا كمان كنت هيجانه قوي عليه وهحاول اختصر الفتره دي لانها مكنش فيها احداث كتير لان كلها كانت نيك ومكناش بنخرج كتير ومكنش في دماغنا غير الجنس هو اجازه وانا مش شغاله فمكنش في دماغنا غير كده بس اللي حصل في اليوم ده كان غريب وكانت اول مره اعمل كده وآخر مره اني اقلع الاندر وامشي في الشارع من غيره ومش عايزه اطول عليكم في المقدمه انا دخلت الحمام ودهنت كسي بالمرهم علشان يرطبه شويه وقلعت الاندر والشورت حطيتهم في شنطتي وخرجت قعدة معاه وبيقولي اتاخرتي ليه قلت ليه كنت بحط مرهم حاسه ان كسي ملتهب ومولع ضحك وسكتنا اما جه الجرسون طلبت ليمون وهو طلب قهوه وقعدنا نتكلم ونهزر وبيقولي تعرفي انا حاسس اني في حلم جميل قلت ليه لاء مش حلم ده حقيقي بس هو اللي بنعمله ده صح والا غلط قالي مش عارف قلت ليه ولا انا كمان بس اللي متاكده منه انه محدش هيفضح التاني وده حلاوة الموضوع وتاني حاجه محدش هيشك واحد في المليون ان بيحصل حاجه قالي بقولك ايه فكك من الحوار ده واللي يحصل يحصل قلت ليه علي رايك وغيرت الموضوع بقوله انا حاسه ان كسي اتفتح لدرجه اني حاسه الهوا بيدخل جوه هو فطس من الضحك وقالي اشمعنا قلت ليه تخيل واحده بقالها 4 سنين مش بتتناك وفي يوم وليله كسها يلتهب من كتر النيك قالي يخرب عقلك ده انتي مشكله وقعدنا ضحكنا كتير وقمنا نتمشي بيقولي مش هتلبسي الكلوت قلت ليه ايه الالفاظ دي اسمه اندر قالي كلوت بتهيجني اكتر قلت ليه طيب لا مش هلبسه خلي كسي يتهوي شويه بدل كتمته دي واتمشينا واحنا مروحين عدي علي محل طلب كباب وكفته وركبنا تاكسي وروحنا وقلت ليه انت ناوي علي ايه غداء سمك وعشا كباب وكفته قالي احنا عرسان جداد ولازم نتغذي كويس وطلعنا حطينا العشا وقالي يلا قلت ليه هقبال ما تعمل الشاي اكون غيرت لبسي وجيت ودخلت لبست قميص ابيض واندر وحطيت ميك اب كامل كان هو عمل الشاي وانا بصراحه طولت عليه علشان يهيج اكتر وانا خرجت وقغد يصفر وقالي الطقم عليكي بينطق وقعدنا شربنا الشاي وكنت قاعده جنبه وهو واخدني في حضنه مره يحسس علي شعري ومره يمسك صدري وانا طلعت بتاعه وقعدت العب فيه وفيه نقطتين نزلوا من زبه وانا بقوله ايه ده انت جبت ضحك وقالي لاء ده نقط بتنزل اما الواحد يكون هايج اخدتهم دوقتهم لقيت طعمهم مالح شويه بس مش وحش قالي ايه انت مش بتقرفي قلت ليه بقرف ومستحيل كنت اعمل كده مع طليقي بس مش عارفه معاك بعمل كل حاجه قالي من النهارده تنسي انك كنتي متجوزه انت مراتي بس قلت ليه طيب قالي يلا ندخل اوضتي قلت ليه لاء امبارح كنا في اوضتك النهارده في اوضتي قالي يلا واحنا داخلينا راح شالني علي ايده وبصراحه انا جنبه زي العصفوره وهو ما شاء **** طول بعرض اتعلقت في رقبته ودخلنا الاوضه وراحي ماسك شفايفي في بوسه وهو شايلني ونزلني ولسه شفايفه بنبوس في بعض ورحنا علي السرير ونزلني وقعد يبوس ويقفش في صدري ويلعب في كسي كان عامل زي عازف البيانو ويعرف يهيجني ازاي وبقولس يلا يا احمد دخل بتاعك قالي ايه بتاعي ده شاورت علي زبه وقلت ليه ده قالي ده اسمه زبك او زبرك وبعدين احنا لسه بنسخن مستعجله ليه قلت ليه انا هيجانه قوي قالي انا اكتر منك بس احلي حاجه اما نبقي هيجانين ونبداء رزع ونزل علي كسي لحس خفيف وعض في زنبوري وكسي عمال ينزل ويفتح شفايفه ويدخل لسانه جوا كان بينيكني بلسانه وانا اه اه احححححح واشده من راسه واقوله اكتر يا احمد دخل لسانك كله اه اه وقلبني علي بطني وقعد يلحس في منطق الركبه وبعدين نام فوقي وقعد يلحس ورا ودني وزبه راشق في طيزي وحاسه عامل زي الحديده وانا سبت خالص ومش قادره قلت ليه ارحمني بقي ودخله مش قادره قالي مش لما تمصي زب سيدك الاول يا كلبه قلت ليه طيب يلا قومني وقعد علي السرير بقوله اطلع قالي انزلي علي الارض يا كلبه نزلت امص في زبه وكان بيدوس علي راسي لحد ما حسيت ان زبه وصل لزوري ومدخلش الا نصه وكنت هتخنق ويسيبني ويرجع تاني وفي نفس الوقت بيلعب بصباع رجله في كسى ويقولي مصي يا شرموطه وانا باكل في زبه من الهيجان ويدوس علي راسه ويدخل زبه لزوري ويقولي ده زب سيدك اللس هيعشرك مصي يا وسخه مصي يا متناكه يا شرموطه يا كلبه انا سيدك يا علقه وبيضربني علي وشي خفيف ويقولي انا ايه اقوله سيدي اللي هيفشخني ويقولي انت ايه اقوله كلبه ومتناكه وشرموطه وعلقه يقولي كلبة مين اقوله سيدي احمد اللي هيعشرني وقعدت حوالي 10 دقايق ما بين مص وضرب وشتيمه وانا هموت من الهيجان وخصوصا الشتيمه بتهيحني قوي وقلت ليه مش قادره يا احمد قالي قومي يا متناكه وخلاني فقست علي السرير وجه من ورايا ويدخل راس زبه ويخرجها تاني اما كان بيسحب زبه كنت بحس ان روحي بتتسحب معاه ويدخله تاني احس انها رجعت وراح مره واحده رازعه صوت حسيت ان العماره كلها سمعت صوتي وراح ماسك شعري وبداء يرزع جامد وانا بقوله براحه براحه مش قادره اححححح هموت وهو متحكم كامل مش عارفه اتحرك وراح سا يبني وقالبني علي وشي وقالي دوقي طعم كسك يا بنت المتناكه وراح حشره كله في زوري وراح نايم فوقي وبداء يخبط وقلت ليه براحه هموت قالي موتي انت كلبه وخدامة زبي انت ايه قلت ليه كلبه وخدامة زبك هجيب مش قادره ااااااااه احححححح وحسيت بنافوره عايز تطلع بس هو زبه مالي كسي وهو حاشره جامد وسبت شويه وانا جبت وسحب زبه غرقت السرير ووراكي وهو نزل يلحس وطلع تاني فوقي وكمل نيك وانا مش قادره اقوله براحه احححح هموت اااااه قالي انت ايه قلت ليه شرموطه ومتناكه وقحبه وقالي انا ايه قلت ليه سيدي ونياكي واخويا اللي بتعشرني وانا اختك اللي انت خليتها شرموطه ومتناكه وانا اما قلت ليه كده لقيته هاج قوي وبداء يرزع جامد روحت قلت ليه عشر اختك وحبلها عايزني اتفضح وهو لقيته هاج وشدني من اكتافي لتحت حسيت ان زبه وصل لبطني رحت مصرخه اااااااااه وهو راح منزل نافورة لبن مولع في كسي حسيت انه وصل لزوري وحسيت بريحته في مناخيري ونام فوقي لحد ما زبه بداء يكش ويخرج وكسي بينبض ويفتح ويقفل علي زبه لحد ما خرج ولقيت لبنه نازل من علي زبه وبيخرج من كسي جبت القميص تحتيه وقلت ليه ده كله قالي ده غير اللي في كسك ما نزلش وهو نام جنبي وانا نمت في حضنه وبيقولي ايه خلاص كده قلت ليه تعبانه قوي مش قادره قالي بس انا عايز انيك تاني قلت ليه طيب بس سيبني اريح شويه قالي لو سبتك هتنامي ولو نمتي هصحيك او هتقومي تلاقيني راكبك قلت ليه انت مش بتشبع قالي هو انا لحقت ده انا لسه دخلتي كانت امبارح قلت ليه طيب هريح شويه واقوم قالي لاء قومي اغسلي جسمك ونضفي كسك من اللبن هتفوقي وانا هولع سيجاره ونعمل 2 قهوه نشربهم ونعمل واحد تاني وننام قلت ليه طيب قمت فعلا لبنه كان نازل مغرق وراكي ونازل من كسي غسلت جسمي وهو عمل قهوه وشربناها وهو قام غسل جسمه وقعدنا نتكلم وبقوله يا احمد انت بتشتمني ليه قالي ببقي هايج وكل اتنين متجوزين بيحصل بينهم كده واختك نفسها بتتشتم واخوكي بيشتم مراته وابوكي **** يرحمه كان بيشتم امك بس ده بيبقي وقت السرير بس وبذمتك بتحبيه والا لاء قلت ليه آه بحبه بس انت ايه عرفك بقي باختك واخوك وامك قالي الرجاله كلها واحد وبتحب كده وانتوا كمان بتحبوا كده سكت وقالي يلا قمنا عملنا واحد وبعدها نمنا واسمحولي هسرع الاحداث شويه لان مفيش حاجه حصلت الفتره دي غير اكل ونيك واتمني يكون الجزء ده عجبكم لو معجبكمش آسفه لوقتكم ولو عايزين تعرفوا ازاي اخويا محمد ناكني وازاي ناكوني الاتنين مع بعض قولوا في الكومنتات
وارجو دمج الجزء ده والجزء الخامس لاني مش بعرف ادمج السلاسل
 
  • انا سخنت كده ليه
  • عجبني
التفاعلات: Flash99 و Ahmed.7
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%