NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ازاى تعمل علاقة مع صحبتك

Arhs

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
انا عندى صحاب بنات كتير ونفسى انيكهم كلهم بس المشكلة انى مش عارف ازاى اجيبلهم الموضوع وكل ما اجى المح اتكسف وارجع تانى .. حد عارف دخلة كويسة للموضوع دة يفيدنى

• عجبني
التفاعلات: Bebo Tigher
ابدأ الأول باللمس و الهزار زي إنك تهزر معاهم تلمس الفخد او البزاز لو واحده منعت و اتضايقت ابعد فورا اما لو مفيش ممانعه كمل و زود لحد م يبقى تقفيش صريح و بعد كده لمح لها بهزار لو تقبلته صارحها بس طبعا و انتوا لوحدكم. ارجوا اني اكون افدتك 👌

• عجبني
التفاعلات: Arhs
اه استفدت فشخ تسلملى ❤️
طب هو لو معنديش مكان فاضى العربية تنفع 😂
ولو العربية متنفعش اتصرف رايك اتصرف فى مكان ازاى

طول ما انتوا صحاب انسي لان الست مش زي الراجل كله علي كله لا الست بتفرق بين صحاب بس و حبايب و ول ما هي صاحبتك و مافيش مشاعر انسي لان مدخل البنت عموما ودنها لازم تحسسها علي الاقل انك مهتم بيها و ابعدها عن حتت اننا صحاب دي

• عجبني
اه استفدت فشخ تسلملى ❤️
طب هو لو معنديش مكان فاضى العربية تنفع 😂
ولو العربية متنفعش اتصرف رايك اتصرف فى مكان ازاى
حاول تشوف حد تعرفه يكون ثقة ظبت معاه الحوار و لو مفيش اي مكان حاول تأجر اوضة في فندق احسن بس لو مفيش امل يبقى العربية و خلاص و احلى نيك يا برنس

حاول تشوف حد تعرفه يكون ثقة ظبت معاه الحوار و لو مفيش اي مكان حاول تأجر اوضة في فندق احسن بس لو مفيش امل يبقى العربية و خلاص و احلى نيك يا برنس
طب حوار تاجير اوضة فى فندق دة ازاى هو ممكن فنادق ترضى ؟

طول ما انتوا صحاب انسي لان الست مش زي الراجل كله علي كله لا الست بتفرق بين صحاب بس و حبايب و ول ما هي صاحبتك و مافيش مشاعر انسي لان مدخل البنت عموما ودنها لازم تحسسها علي الاقل انك مهتم بيها و ابعدها عن حتت اننا صحاب دي
اعرف نسوان بتنام مع طوب الارض للمتعه بس مش شرط يكون بيحبها هى عاوزة تنبسط مش اكتر

اعرف نسوان بتنام مع طوب الارض للمتعه بس مش شرط يكون بيحبها هى عاوزة تنبسط مش اكتر
لا دي لو شرموطه انا بتكلم لو صاحبتك من النوع اللي ليها صحاب عادي و انسانه عاديه يعني

• عجبني
طب حوار تاجير اوضة فى فندق دة ازاى هو ممكن فنادق ترضى ؟
ممكن جدا لو تعرف حد فيه او تروح فنادق خمس نجوم الدنيا فيها بتبقى احااا خالص كله مع بعضه😂

ممكن جدا لو تعرف حد فيه او تروح فنادق خمس نجوم الدنيا فيها بتبقى احااا خالص كله مع بعضه😂
احيه انت بتتكلم جد بيحصل كدا فعلا ؟
انا ممكن اروح خمس نجوم عادى بس الفكرة انى فاكر مينفعش ولازم قيسمة جواز وحوار

لازم تكون عارف حد هناك او يكون فندق سياحي

و لو على قسيمة الجواز شوف مأذون ابن حلال و اغمزه بحاجة 😂😂

حبيبي ممكن تعرفني على واحده منهم؟

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
سيبك من مشكله المكان الاول انت بتفكر من الاخر بمعني ابدا الاول مع البنات صحابك انك مثلا بتعدي الشارع حط ايدك علي وسطها وانتو بتعدو بدل كتفها وزي ما الاخ العزيز قالك برضو حاول تتحرش بس بصياعه مش هعيد كلامه وممكن كمان تمسك ايدها ممكن تكون عادية بالنسبالك بس ليها بتفرق معاها اوي واضغط علي ايدها ضغطه ليها معني مش عارف فاهمني ولا لا بس مش عاوز اطول عليك بعد كدا بقا فكر في الاماكن ودي سهلا صدقني تحياتي ليك

مافيش حاجه بتيجي كده لوحديها أي أنثى لازم تحس أنها اجمل واروع وافضل واحدة بالنسبه ليك

بص انت لازم تتجرأ في كلامك، يعني تقول الفاظ سافله ، تشتم، تقول مواقف و نكت سافله. بعدين تتجرأ في هزارك معاها لحد ما يوصل للمس. الشات مهم اوي اتجرأ في الشات و ابعت صور سكس و امسحها و قولها بالغلط ، كل ده انت بتجس النبض و هتيجي واحده واحده صدقني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%