NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Abdo1234

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
23 أبريل 2022
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
الجزء الأول:
انا محمود عندي ١٩سنة وليا اخت اسمها منال عندها ٢٨سنة مطلقة….
في البداية احنا عايشين في قرية ريفية والدي متوفي وماما سنها كبير ومش بتعمل حاجة غير انها تتفرج علي التلفزيون وتاكول وتنام اختي كانت متجوزة واحد كان بيضربها وبيعاملها معاملة العبيد وطلقناها منه وغير انها مبتخلفش ورجعت عاشت معانا تاني وانا معاها دايما وجمبها وبواسيها علطول وبنحب بعض اوي في يوم الجو كان برد اوي ونزلت الشغل ولاقيت اختي بتتصل عليا وبتقولي هاتلي معاك اولويز يامحمود كنا مبنتكسفش من بعض عادي وجبتلها ونا مروح ودخلت استحمت ودخلت استحميت بعدها ولمحت الاندر بتاعها في سبت الغسيل كنت اول مرة افكر في اختي كده مسكته وفضلت اشمه وزبي وقف وقعدت اضرب فيه عشرة وحطيته في سبت الغسيل تاني واستحميت وطلعت لبست هدومي وكلت وقعدت عالكمبيوتر شوية ولاقيت اختي دخلالي وحسيتها متضايقة قعدت عالسرير وسألتها مالك قالتلي ايه اللي انت عملتو في الحمام ده افتكرت ان نسيت اخبي الاندر تاني خوفت منها لتقول لماما قولتها انا اسف يا منال حقك عليا غصب عني ****واخر مرة وقعدت اعتذرلها قالتلي يامحمود ياحبيبي الحاجات دي غلط وبتتعب استني اما تتجوز وابقي اعمل كده براحتك عشان مراتك متقولش عليك قطة وغمزت قولتلها لا عاش ولا كان وزبي بدأ يقف وهي لمحته وقالتلي انا بقولك مراتك مش انا ضحكت وقولتلها لا متخافيش منه مبيعضش زبي كان عامل خيمه كبيرة في البنطلون قالتلي مفيش واحدة ماشي معاها كده ولا كده يولا قولتلها خالص من البيت للشغل ومن الشغل للبيت وضحكنا احنا الاتنين قولتلها منال انا بحبك اوي قالتلي وانا كمان يحبيبي قولتلها لا انا بحبك بجد يا منال مش حب اخ لاخته قالتلي ازاااااي يعني!!! قولتلها انا بحبك من زمان وخوفت عليكي بعد الطلاق ترافقي اي شاب من بتوع اليومين دول انا اخوكي يا منال لو احتاجتي اي حاجة قوليلي وقربت منها اووي اتوترت وقالتلي ماشي يا محمود وعمالة تبص علي زبي قالتلي في ايه هو مبيهداش ولا ايه قولتلها تعبان حتي اسأليه كده وقربت من شفايفها ودخلنا في بوسه عميقة اوي لمدة خمس دقايق لحد ما هي كانت هتتخنق قالتلي يامحمود عشان خاطري بلاش انا خايفة قولتلها متخافيش طول ما انا معاكي يحبيبتي ومسكت ايديها وحطيتها علي زبي عضت علي شفتها ومسكته جامد نزلت البنطلون وقلعت التيشرت ومسكت بزازها الكبيرة وفضلت اقفش وامسك فيهم قلعتها واحدة واحدة ونزلت ارضع في بزازها وهي بتوحوح تحتي وبتقولي كمان يحبيبي ااااااه مش قادرة يامحمود محرومة اااححححح ونزلت علي كسها قالتلي لا يامحمود انا عندي الدورة اضايقت اووووي قالتلي معلش يحبيبي هي هتخلص بكره مجتش من يوم قالتلي هريحك ومسكت زبي وبتمصه محترفة نيييييك في المص قعدت تمص لحد ما جبتهم في بوقها وبلعتهم كلهم مطلعش ولا نقطه بره بوقها قعدنا شوية هدينا وخدتها فحضني قولتلها انتي من النهاردة مراتي حبيبتي قالتلي وانت جوزي وحضنتها جامد ونمنا في حضن بعض نكمل الجزء التاني.. ايه رأيكم في القصة قولولي لو عجبتكم اكمل او لا؟؟
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Mahmoud Elsayed11, حزلقوم, فريد الوحش و 12 آخرين
🤤🤤🔥❤️
 
  • عجبني
التفاعلات: انا الاستاذ
(y) (y) (y)
 
  • عجبني
التفاعلات: انا الاستاذ
سريعه جدا
 
الجزء الأول:
انا محمود عندي ١٩سنة وليا اخت اسمها منال عندها ٢٨سنة مطلقة….
في البداية احنا عايشين في قرية ريفية والدي متوفي وماما سنها كبير ومش بتعمل حاجة غير انها تتفرج علي التلفزيون وتاكول وتنام اختي كانت متجوزة واحد كان بيضربها وبيعاملها معاملة العبيد وطلقناها منه وغير انها مبتخلفش ورجعت عاشت معانا تاني وانا معاها دايما وجمبها وبواسيها علطول وبنحب بعض اوي في يوم الجو كان برد اوي ونزلت الشغل ولاقيت اختي بتتصل عليا وبتقولي هاتلي معاك اولويز يامحمود كنا مبنتكسفش من بعض عادي وجبتلها ونا مروح ودخلت استحمت ودخلت استحميت بعدها ولمحت الاندر بتاعها في سبت الغسيل كنت اول مرة افكر في اختي كده مسكته وفضلت اشمه وزبي وقف وقعدت اضرب فيه عشرة وحطيته في سبت الغسيل تاني واستحميت وطلعت لبست هدومي وكلت وقعدت عالكمبيوتر شوية ولاقيت اختي دخلالي وحسيتها متضايقة قعدت عالسرير وسألتها مالك قالتلي ايه اللي انت عملتو في الحمام ده افتكرت ان نسيت اخبي الاندر تاني خوفت منها لتقول لماما قولتها انا اسف يا منال حقك عليا غصب عني ****واخر مرة وقعدت اعتذرلها قالتلي يامحمود ياحبيبي الحاجات دي غلط وبتتعب استني اما تتجوز وابقي اعمل كده براحتك عشان مراتك متقولش عليك قطة وغمزت قولتلها لا عاش ولا كان وزبي بدأ يقف وهي لمحته وقالتلي انا بقولك مراتك مش انا ضحكت وقولتلها لا متخافيش منه مبيعضش زبي كان عامل خيمه كبيرة في البنطلون قالتلي مفيش واحدة ماشي معاها كده ولا كده يولا قولتلها خالص من البيت للشغل ومن الشغل للبيت وضحكنا احنا الاتنين قولتلها منال انا بحبك اوي قالتلي وانا كمان يحبيبي قولتلها لا انا بحبك بجد يا منال مش حب اخ لاخته قالتلي ازاااااي يعني!!! قولتلها انا بحبك من زمان وخوفت عليكي بعد الطلاق ترافقي اي شاب من بتوع اليومين دول انا اخوكي يا منال لو احتاجتي اي حاجة قوليلي وقربت منها اووي اتوترت وقالتلي ماشي يا محمود وعمالة تبص علي زبي قالتلي في ايه هو مبيهداش ولا ايه قولتلها تعبان حتي اسأليه كده وقربت من شفايفها ودخلنا في بوسه عميقة اوي لمدة خمس دقايق لحد ما هي كانت هتتخنق قالتلي يامحمود عشان خاطري بلاش انا خايفة قولتلها متخافيش طول ما انا معاكي يحبيبتي ومسكت ايديها وحطيتها علي زبي عضت علي شفتها ومسكته جامد نزلت البنطلون وقلعت التيشرت ومسكت بزازها الكبيرة وفضلت اقفش وامسك فيهم قلعتها واحدة واحدة ونزلت ارضع في بزازها وهي بتوحوح تحتي وبتقولي كمان يحبيبي ااااااه مش قادرة يامحمود محرومة اااححححح ونزلت علي كسها قالتلي لا يامحمود انا عندي الدورة اضايقت اووووي قالتلي معلش يحبيبي هي هتخلص بكره مجتش من يوم قالتلي هريحك ومسكت زبي وبتمصه محترفة نيييييك في المص قعدت تمص لحد ما جبتهم في بوقها وبلعتهم كلهم مطلعش ولا نقطه بره بوقها قعدنا شوية هدينا وخدتها فحضني قولتلها انتي من النهاردة مراتي حبيبتي قالتلي وانت جوزي وحضنتها جامد ونمنا في حضن بعض نكمل الجزء التاني.. ايه رأيكم في القصة قولولي لو عجبتكم اكمل او لا؟؟
جميله
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كبدايه حلوه
 
حلوه.....كمل الباقى..
ويابختك بنيك كس اختك..بس بعد الدوره يعنى.........
 

بدايه جميله​

 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%