NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صاحب نفسي

نسوانجى بريمو
فارس الكلمة
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
30 ديسمبر 2022
المشاركات
351
مستوى التفاعل
6,206
الإقامة
السعوديه
نقاط
8,416
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا كنت عايش مع ابويا وامي واختي منار
انا عندي 20 سنه واختي 22 سنه اختي اتجوزت من 3 شهور ابويا موظف وامي ست بيت
عريس اتقدم ل اختي كان من عايله محترمه احنا وفقنا عليه كان شب حلو
واختي ملكه جمال بياض زي التلج
اختي مخلصه المدرسه وجوزها طلب انها ماتشتغلش واحنا وفقنا والفرح اتعمل وكلو تمام وجوزها سافر لما هيا حملت وبويا قالي روح عند اختك نام عندها ماتسبهاش لوحدها وانا قعدت معاها اسبوع ف التاني كنت بشوف الستيان او الكلوت ف الحمام وده عادي حتي ف بيتنا غصبه عنها وعني يعني وانا كنت بضرب عشرات ع ريحه كلوتاتها وبشم فيهم ف يوم واحنا نايمين النور قطع واختي بتخاف من الضلمه كنت نايم ف اوضه ******* وسامع صوتها وعمال اضحك منها والي رعبها اكتر صوت الكللابب الي ف الشارع
قعدت تنده عليه وانا بكلمها وبضحك وقولها في عفاريت بره الباب خايف اطلع وهيا تزعق فيا
وانا بضحك خرجت وقولتلها افتح الباب قالتلي ادخل دخلت وانا منور بالكشاف التلفون
وهيا كانت متغطيه ببطنيه خفيفه
بس انا لمحت شق بزازها وهيا مش واخده بالها وانا قولتلها هفضل وقف كده قالتلي تعالي نام جنبي انا نمت جنبها قالتلي تتغطا قولتلها لا مش عايز الجو حلو
قولتلها مش عارف من غيري كنتي هتعملي ايه
قالتلي كنت هكون نايمه قولتلها طب خلاص انا هقوم وانتي نامي لوحدك ضحكت وقالت لا خلاص قولتلها جوزك هياجي امتي انا زهقت منك
قالتلي ولو مجاش مش مشكله
قولتلها ايوه منا بقيت الخدامه بتاعتك روح وتعالي وبتمشوريني مسكتني من ودني وقالتلي انت الصغير تسمع الكلام انا مسكت مناخيرها وبقرص عليها قولتلها سيبي وانا اسيبي وهيا اخنفت وبتتكلم وانا بضحك علي صوتها
وفضلنا نضحك مع بعض والنور رجع
قالتلي قوم ارجع سريرك قولتلها **** منا متحرك من مكاني هو انا شغال عند الي خلفوكو وبضحك
انا هنام زي منا مش عجبك انتي روحي انتي هناك
قالتلي ده سرير العرسان انت مش عريس
قولتلها احلي عريس **** ف الدنيا قالتلي اقولك ايه تعالي البس بدله جوزي هتاجي علي قدك
قولتلها هيا هنا قالتلي ايوه هو كان شاريها
هيا قامت وانا ببصلها منظر يهبل اول مره اشوف جسم اختي كده الكلوت والستيان شيفهم من تحت قميص نوم لركبه شفاف وصدرها الوسط
وشق بزازها واضحين وانا عملت نفسي من بنها وقومت معاها ورتني البدله وانا وقف قصدها
وزوبري وقف ف البنطلون
لقيت فستان فرحها قولتلها ده فستان الفرح قالت ااه قولتلها ماتلبسيه قالتلي مينفعش
قولتلها عشان خطري اشوفو عليك قالتلي بلاش قولتلها عشان خطري ادينا بنتسله
قالتلي خلاص روح البس هناك وانا هبقي انادي عليك تلبسني الفستان انا خرجت ودخلت الاوضه التانيه قلعت هدومي الا البوكسر والفانله
وطلعت زوبري الي وقف صاروح 17 سنتي وبيض فضلت ادعك فيا وقولو نام ياخربيتك هتفضحنا وبداءت البس البدله وكانت ضيقه عني شوي بس اتلبست ودخلت الحمام سرحت شعري واختي ندهت عليه دخلت وكانت لبسه الفستان قالتلي اقفلي السوسته واتا بقولها ماليش ف السوسته وبضحك قالتلي اخرج ع ماكمل لبسي خرجت وهيا تقريبا لبست نفس فرحها بس مش عرفت لسه هتعمل ايه بعد 5 دقايق قالتلي تعالي
دخلت لقيتها عمله مكياج وكانت زي القمر
قولتلها ياخربيت حلاوتك
قالتلي احترم نفسك
قولتلها لا بجد قمر قالتلي وانت عسل قولتلها منا عارف قالتلي خودلي صورتين كده طلعت تلفوني وبقيت اصورها وهيا صورتني وحطيت التلفون ع التسريحه وصورنا نفسنا مع بعض
ولقيتها بتبوسني من خدي واحنا بنتصور
انا قولتلها ثواني شغلت فيديو
وقىبت منها وروحت حضنها جامد وبدات الف بيها براحه ف الاوضه وهيا تضحك وصدرها كلو ف صدري نزلتها ووقفت الفيديو وشوفنه قالتلي حلو اوي وحضنتني وقالتلي اوعي حد يشوفهم
قولتلها هو حد يقدر يشوف صور عروستي
قالتلي انت مصدقت ولا ايه
قولتلها طبعا مش احنا اتصورنا ولو سافرنا ف اي بلد وحد سالنا وشافو الصور هيعرفو انك مراتي
وهو حتي انتي بتبوسيني ف شقتنا اهوو وبضحك ع الصوره قالتلي ياريتني ماتصورت معاك وبتضحك قالتلي يلا اقلع البدله دي قولتلها ماشي قالتلي الاول فك السوسته دي فكيت السوسته وقالتلي اخرج قولتلها لا زي ماقلعتك تقلعيني
قالتلي بس كده عنيا ولقيتها قربت مني وقلعتني البليزر وبقت تفك زراير القميص
وتقولي انا ليه من غير جوزي حبيبي
انا كنت هيجان من كلامها
وهيا بتفك الزراير وتقولي انت رجلي وكل حاجه ليه اعملك الي انت عايزو لما فكت القميص وقربت مني وقلعتني القميص ومن غير ماتتكلم لقيتها بتمد ايديه ع الحزام بتفكو وانا باصص ليها وهيا باصه تحت وفكت زرار البنطلون وبتنزل السوسته وانا زوبري وقف زي الصاروخ وايديها حسست عليه مش غير ماتاخد بالها وزوبري كان بيقولي خرجني البوكسر زوبري رفعو وهيا قلعتني
وانا وقف اودامها بالبوكسر وفانله قالتلي كده تمام وعنيها كانت بتاكل ف زوبري
قالتلي يلا اخرج عشان اغير
قولتلها عايز اشوفك وانتي بتغيري
قالتلي عيب ياحبيبي قولتلها عشان خطري
انتي مش واثقه فيا قالتلي مش كده بس عشان حرام قولتلها هيا مره وخلاص عشان خطري هيا قالتلي ماشي انا قعدت ع السرير وزوبري وقف ف البوكسر وهيا بترفع الفستان عشان تقلعو وكان رخم قولتلها اجي معاك قالت لا بعرف قلعتو وانا شوفت بنطلون لازق ع طيزها اوووي
ولما لفت البضي الي لبسها لازق ف بزازها وحلمات بزازها واضحه قالتلي يلا ننام قولتلها هتنامي كده قالت ايووه دخلت تنام وانا مردتش البس نمت جنبها زي منا واحنا ساكتين
قولتلها هو ممكن احنا نتجوز قالتلي لا مينفعش
قولتلها انتي حامل ف الكام اتنهدت وقالت ف التاني قولتلها هو سافر ليه بدري قالتلي مش فارقه لقيتها بتعيط وانا بقولها مالك ليه بتعيطي
وقربت منها بصدري بس واخدت راسها ف حضني بقولها ليه بتعيطي انا جنبك اهو
قالتلي انا المفرود عروسه ليه يسيبني ويسافر
واحنا بطبطب عليها ومش عارف ارد عليها
وعرفت انها تعبانه محتاجه جوزها جنبها
انا قولتلها يابت مش احنا متجوزين انتي دلوقتي اختي حبيبتي وكمان مراتي ونايمين ع سرير واحد اهو عايزه ايه تاني بقي وهيا بتمسح دموعها
قولتلها منار قالتلي نعم قولتلها انا بحبك
قالتلي وانا كمان بحبك انا حضنتها وقربت وسطي منها وزوبري بقي بيخبط تحت بطنها
وهيا حضناني جامد قولتلها ممكن اطلب منك طلب قالتلي قول قولتلها عايز اخد بوسه رجعت براسها وبصتلي وقالت ماينفعش
قولتلها ليه مينفعش مش انتي مراتي
قالتلي عيب قولتلها واحده بس وهيا مردتش عليه وبصالي وانا قربت منها وبوستها علي شفايفها حوالي 5 ثواني ورجعت وهيا كانت مغمضه عنيها
وفتحتها قولتلها شفايفك حلوه اووي
روحت قلبها ع ضهرها ونمت فوقها وهيا لسه بتتكلم روحت بوستها من شفايفها وبقيت ابوس جامد وهيا مش بتبوس بس مش ممنعه كمان
وانا زوبري عمال يحك علي كسها
وهيا بقت بتخربش ف ضهري وانا ببوسها جامد واحسس صدري وهو بيفعص ف بزازها يجنن
وزوبري رايح جاي ع كسها وايدي بتفعص في ايديها وقفت بوس وشفتي كانت لزقه ف شفايفها
وباصص ليها وهيا مغمضه عيونها وزوبري عمال احكو ف كسها ايدي اليمين حطيتها ع بزها افعص في وقرص ف حلماتها وهيا اامممم ااااه وانا بقولها انا بحبك اوووي وهيا اممممم امممم
وبايدي الشمال نزلت بوكسري وزوبري بقي علي كسها من فوق البنطلون عمال يحك ف كسها وهيا حاسه بيه وعمال تعض علي شفايفها وتقولي اااه بصوت خفيف خالص وانا بحكو ف كسها وهيا بقت تعض ع شفايفها وبقولها انا مش قادر يامنار وهيا بصالي ولقيتها بتحضني جامد وبتقولي كمان وانا بقيت احكو اووي ف كسها ولقيتها اااااه اااااااه وحسيت ببنطلونها كلو اتغرق ميه لدرجه انه وصل لزوبري انا اختي كانت لسه حضناني وانا حطيت زوبري ع كسها ونزلت لبني ع بنطلونها وهيا حست بزوبري وهو بينبض ف النزول حضنتني اووي
وبعد شوي نمت جنبها وانا زوبري وقف نص
حسست بايدي علي بطنها دخلتها تحت البضي وبقيت احسس علي بطنها وطلعت بايدي علي بزازها امسكهم جامد والحلمه وقفه تحت كف ايدي وهيا بصالي وبتغمض عيونها
انا نزلت فيها بوس وايدي علي بزازها العب فيهم وحلماتها وقفه اوووي قلعتها البضي ومكنتش لبسه ستيان نزلت فيهم اكل الااتنين وهيا اااااه ااااااه
وحلمات بزازها الوردي تجنن اووي بقيت انزل امص فيها وهيا ااااااه ااااه اااح
قولتلها انتي كنتي محرومه من كده ياحبيبتي انا همتعك ونزلت علي شفايفها بوس وهيا بقت تبوس معايا كنت بقطع شفايفها وزوبري رجع لكسها تاني بيحك في قولتلها اخيرا هشوف كسك من زمان نفسي اشوفو ولقيتها سكته نزلت بشفايفي علي بزازها وبطنها ونزلت لعند بنطلونها كان مبلول شديتو لتحت قلعتو ليه وكانت لبسه كلوت كان متغرق عسل حسست عليه ولقيتها بتحرق ف وسطها زي التعبان جيبت الكلوت ف جنب كان
ابيض وشكلو حلو وغرقان عسل

HholGTl.md.jpg
انا شوفتو قلبي وقف اول مره اشوف كس واحده وبالمنظر ده مكنتش عارف اعمل ايه بس اتعلمت من السكس طلعت لساني وهاتك يامص ف كسها وهيا اهاتها ف الاوضه كلها فضلت الحس ف عسلها كلو وهيا اااااه دخلت لساني ف كسها وهيا اااااااااه ااااااه لقيت الزنبور الي فوق روحت واخدو ف بوقي مص وهيا بتزيد ف اهاتها وروحت مدخل صباعين ف كسها وبنيكها بيهم وهيا اااااااااااه اااااااااااه كمان كمان ااااااااااه وانا بمص جامد لحد ماهيا نزلت كل عسلها ف بوقي وانا بلعتو كلو
وفضلت الحس ف كسها اكتر وهيا نزلت تاني
قالتلي كفايه كفايه مش قدره طلعت نمت جنبها وقولتلها مبسوطه ياحبيبتي قالت امممم
قولتلها عايزاني ادخلو فيكي قالت لا بلاش
قولتلها مبسوطه كده قالت ااه اووي
قولتلها عسلك يجنن
قالتلي انت بلعتو قولتلها ايوه يعني اسيب العسل ده يقع ع الارض حضنتني وقالتلي تعرف ان جوزي مكنش بيقرب نحيت كسي خالص اول مره اجرب الحس منك انت قولتلها كان بيخليك تمص زوبرو قالت ايوه وانا سكت لقيتها مسكت زوبري وقالتلي عايزاني امصلك ياحبيبي قولتلها ياريت
لقيتها مسكت زوبري من فوق البوكسر تدعك فيا
وقالتلي بتاعك كبير عن بتاع جوزي
قولتلها انزلي مصي زوبري مش قادر
لقيتها نزلت من السرير وايديها ع بزازها

HhoMIsV.md.jpg
لقيتها راحت مابين رجلي وطلعت ع السرير ولقيتها بتسحب البطانيه تغطي نفسها
مش شيفها خالص ولقيتها خرجت زوبري من البوكسر ومسكتو كانها بتضربلي عشره وبالسانها ع راسو وبعدين بلعت نصو وانا مغمض عيني مكنتش بتمص حلو بس احسن من مفيش
فضلت تمص وبقت تشد شوي ف المص قولتلها دخلي زوبري كلو قالت كبير وبقت تحاول ولقيتها مسكت زوبري واخدت راسو ف بوقها وتلعب فيهم بالسانها وبايديها الاتنين تضربلي عشره وكنت هتجنن من العمله دي فضلت كده 5 دقايق وانا ف دنيا تانيه وانا كنت خلاص لقيتها دخلت زوبري لنصو وبقت تمص لحد مانزلت لبني ف بقها
وهيا بتبلع لبني وبقت تخرج النقطه الي من زوبري تبلعها انا شديتها عليه ونمنا ف حضن بعض
قالتلي اوعي حد يعرف الي احنا بنعملو ده قولتلها انا مش اهبل يامنار وبصراحه انتي حلوه اووووي
اتحرجت قولتلها مش عايزه ادخل زوبري ف كسك قالتلي بلاش خليني كده احلي قولتلها الي انتي عايزاه ياقمر وحضنتها وقولتلها احلي ليله ف حياتي قالتلي تعالي نتشطف هيا قامت قعده جنبي ومخبيه بزازها بردو

HhoVyMl.md.jpg
قولتلها ليه بتخبي بزازك قالتلي لسه محروجه منك انا روحت نطيت عليها وبضحك وانا مسكت ايديها الاتنين بقولها بتنحرجي من ايه
وبزازك دي انا كلتهم من شوي زي كده
ونزلت ع بزازها مص جامد وهيا اممم اممممم وحلماتها وقفه اوووي قولتلها يلا ادخلي استحمي
دخلت بس ايديها بعيد عن بزازها وماشيه تدلع
اخدت هدوم من الدولاب وخرجت وانا مش مصدق الي حصل وبعد شويه قولت ادخل اتشطف معاها قلعت البوكسر وطلعت للحمام سمعت صوت اهات جووه وانا ودني علي الباب
فتحت مره واحده وببص لقيت اختي مدخله صباعين ف كسها وبتنيك كسها تحت الدش

HhoXbEl.md.jpg
e اول ماشفتني عدلت نفسها وانا بقولها زي مانتي ودخلت معاها تحت الدش وحضنتها من ورا وزوبري علي طيزها بين فلقتين طيزها وهيا مش بتتكلم وانا حضنها وماسك بزازها ادعك فيهم وع بطنها ونزلت بايدي اليمين علي كسها النضيف اول مالمستو هيا وقفت ع صوابعها مسكت كسها اوووي قالتلي بلاش قولتلها هنضفو
ودخلت صباعي ف كسها قالت اااااه
دخلت الصابع التاني وبقيت انيكها براحه وهيا ااااه ااااه وانا بنيك كسها بصوابعي وهيا سخنت جامد بقت بتصرخ زي الي بيتناكو بجد
وانا بنيك كسها بصوابعي ولقيتها بتنزل عسلها ف ايدي وانا دعكت بيه كسها والدش شغال وهيا مكنتش قدره توقف لفيت وشها وحضنتها وزوبري مابين شفايف كسها بقيت احكو رايح جاي وكان نفسي ادخلو وانا حضنها وهيا حضناني جامد واحنا تحت الدش ومحدش فينا بيتكلم كسها وزوبري بيتعرفو علي بعض وانا حضنها لقيت كسها بينزل علي زوبري وهيا بتحضني جامد
وانا مكنتش قادر بصراحه مسكت زوبري ورجعت ورا بوسطي ودخلت راس زوبري ف كسها ودخلتو كلو هيا اااااااااه وزوبري ف كسها للاخر وهيا لا لا لا خرجو خرجو وانا حضنها بقولها سبيني انا تعبان وهيا لا عشان خطري ورجعت ورا وزوبري كان صاروخ خارج من كسها وهيا بصالو راحت نزلت علي ركبها وحطت زوبري مابين بزازها وضمت بزازها عليهم وبصالي وانا بقيت انيك بزازها اوووي وقولها ااااااه كسك حلو اوووي ليه حرمتيني منو يامنار كسك سخن اوووي
وهيا سكته وانا بنيك بزازها ومغمض عيني
وبقولها ااااه اول مره ادوق طعم الكس حلو اوووي وانا متخيل زوبري ف كسها وفضلت انيك لحد مانزلت بين بزازها هيا قامت اتشطفت وانا اتشطفت ولبسنا هدومنا وماتكلمناش راحت نامت ع سريرها وانا روحت ع اوضه ******* عمال افكر ف الي حصل وازاي سبتها وجيت هنا
قومت دخلت عليها وكانت نايمه ع جنبها
دخلت وراها واخدتها ف حضني وقولتلها انام بعيد عن حضنك تاني ليه وحسيت انها مبسوطه ونمنا للساعه 11 الباب بيخبط هيا قامت صحتني وقالتلي روح بسرته الاوضه التانيه انا لميت اي حاجه ليه ف الاوضه ودخلت غرفه *******
عملت نفسي نايم وطلعت حماتها قالتلها انفضلي ياماما لا كنت نايمه سالتها عليه قالتلها نايم ف ******* اهو اصحيه قالتلها اي حاجه انا عمله فطار البت مديحه هطلعو صحي اخوك يفطر معانا قالتلها حاضر ياماما دخلت عندي وقالتلي قوم عشان الفطار شديتها عليه ونمت فوقها وقولتلها انتي فطاري ياجميل
قالتلي بلاش حماتي بره قومت من عليها وهيا روقت هدومها وخرجت وانا دخلت الحمام غسات وشي وسلمت عليها وقعدت احكي معاها
ومديحه طلعت بالاكل فطرنا كلنا مديحه عندها 40 سنه اخت جوز اختي وقولت ل اختي انا هروح واستاذنت منهم وروحت وكانت احلي ليله ف حياتي كلها طار اليوم واختي قالتلي مديحه هتنام معايا انهارده تعالي بكره بقي قولتلها مفيش مشكله الساعه 11 بليل كانت فاتحه نت بقولها فاتحه ليه قالتلي اعمل ايه مديحه نايمه ف الاوضه التانيه وانا مش جيلي نوم
قولتلها بتفكري فيا قالتلي لا
قولتلها كدابه انتي لبسه ايه قالتلي لا مش هقولك
قولتلها عشان خطري قالتلي لابسه قميص نوم
قولتلها شكلو ايه قالت احمر
قولتلها ولبسه قميص نوم ليه ومديحه عندك
قالتلي جوزي كلمني وقعد يكلمني شوي قولتلها كلام عادي ولا ف الجنس قالتلي ف الجنس
قولتلها وريني صوره ليكي كده قالتلي لا
قولتلها اخلصي بقي عشان خطري قالتلي ثواني

HhoOTSp.md.jpg
قولتلها ياخربيت جمالك بزازك عايزه تتاكل قالتلي منا مطلعها ليك عشان تعبانه اووي
قولتلها جوزك ماريحكش قالت لا سبني لما نزل
قولتلها تجاوبيني بصراحه قالت ماشي هجاوبك
قولتلها لما زوبري دخل ف كسك انبارح حسيتي ب ايه سكتت دقيقه وانا مش عايز ابعتلها رساله
قالتلي مكنتش عايزه اخرجو مني بس كنت خايفه نتعود علي كده وتنزل جوايه ونتعود علي كده
قولتلها ايه المشكله مش انتي حبله يعني لو نزلت ف كسك محدش هيعرف حاجه قالتلي تعرف زوبرك لما دخل ف كسي كانت روحي هتروح
حسيت ان ده مش زوبر ده خرطوم دخل ف كسي انت فضلت تدخلو وتخرجو وانا لسه مش مستوعبه انه زوبرك قولتلها كان نفسك اكمل نيك
قالتلي اااه بصراحه قولتلها وريني كسك

Hhoe1hF.md.jpg
قولتلها اااااه كسك ضيق اووووي يامنار
قالتلي هو في حاجه توسعو وقال لا
قولتلها حرمتيني منو ليه كان نفسي افضل انيك في كسك طول اليل وانتي ف حضني
قالتلي بلاش وحياتي عندك خليني من بره احسن
انا همتعك هوريك كسي وتلحسو وتعمل في اي حاجه بس بلاش تدخلو في كسي
لو عايز نفضل مع بعض قولتلها انا بحبك والي انتي عايزه هعملهولك قالتلي تعرف وقت ماكنا وقفين وزوبرك بيحك ف شفايف كسي كنت متمتعه اووي ولو كنت فضلت شويه تعمل كده وزوبرك مدخلش دلوقتي يمكن كنت نسيت نفسي بس انت استعجلت وانا فوقت
قولتلها زوبري حلو يامنار قالتلي حلو اوووي ياحبيبي قولتلها بتحبي تتناكي ازاي قالتلي اركب ع زوبرك وفضلت انط وصوت قولتلها ااااه وايه تاني قالتلي انام علي بطني وانت تركب فوقي ودخل زوبرك ف كسي من ورا وانا بقولها اااااه احلي وضع بحبو عايز اجربو معاك قالت عنيه بس زوبرك مش هيدخل من بره كده قولتلعا ماشي
وفضلت انيكها طول اليل كلام وهيا كانت خايفه افتح كاميرا عشان الصوت
لما قالتلي انها نزلت انا كمان نزلت وقالتلي هستناك بكره بليل عشان بالنهار مش فاضيين
قولتلها خلي بالك من كسك
ضحكت وقالتلي حاضر وقفلت وانا نمت صحيت بدري ومكنش جيلي نوم واليوم بطئ اوي
قولت انام كنا العصر صحيت ع الساعه 9 بليل جريت لبست وقولت ل امي انا رايح ل اختي
وخمس دقايق كنت وصلت خبطت فتحتلي
قالتلي بحسبك مش جاي انا دخلت وقفلت الباب وحضنتها وشيلها من طيزها
بقولها وحشتيني اووي قالتلي اصبر شويه عشان جوزي هيكلمني دلوقتي قولتلها ماشي قولتلها صوت ولا كاميرا قالتلي لا صوت عشان جنبو ناس انا ببعتلو صور بس
قولتلها خلاص هقعد معاك وهو بيكلمك
قالتلي لو عملت اي صوت هنروح ف داهيه
قولتلها ماتخفيش فضلت ابوس فيها وهيا تىوسني لحد ماتلفونها رن ردت وقعدت تكلم جوزها وسالها عليه قالتلو مش بياجي دلوقتي بيسهر مع صحابو وبعدين بياجي لقيتو عمال يقولها العبي ف كسي وهيا اهوو وتدخل صباعها ف كسها وتنيك نفسها وانا قاعد قصدها وكنت قلعت كل هدومي وانا بتفرج عليها قالها عارفه الطقم الدخلي كذا كذا قالتلو ايوه قالها البسيه وفتحي الكاميرا ع السريع
قالتلو حاضر ثواني وقامت وبتشاورلي ماتكلمش خالص لقيتها بتقلع ملط خالص وطلعت كقم داخلي ابيض لبستو ووواااااه الكلوت مغطي كسها بس والستيان مفتوحه من النص وبزها كلو بره
قالتلو خلاص ياحبيبي قالها افتحي الكاميرا
انا استخبيت لتفتح الكاميرا عليه بالغصب هيا فتحت الكاميرا

HhoUUdJ.md.jpg
وقالها اااه جميل اوووي العبي ف نفسك
قالتلو حد جنبك قالها انا ف الحمام قعدت تلعب ف بزازها شويه راح قالها كسك العبي في

HhoUtgs.md.jpg
فضلت تلعب ف كسها وهو بيقولها ااااااه ااااااااه وريني كسك راحت قلعت الستيان والكلوت ونامت ع ضهرها وبقت تفتحلو ف كسها وبتبعبص نفسها لحد ماهو قالها اااه ياحبيبتي خلاص خلاص وقالتلو ماشي ياحبيبي نزلت قالها ايووه
قالتلو خلاص هقفل عشان اقوم اتشطف
قالها ماشي وهيا قفلت انا قربت منها وزوبري اودامي جيبت كلوت من الدولاب ابيض ودخلتو ف رجليه لبستو وقالتلي ده ليه قولتلها عشان زوبري مايدخلش ف كسك وانا مش قصدي
قالتلي وانت مش عايز تدخل زوبرك ف كسي
قولتلها نفسي وانا ببصلها نزلت فيها بوس
بعد 3 دقايق بوس ودعك وزوبري عايز يدخل كسها تلفونها رن جوزها قالها ابعتيلي صوره ليك ياحبيبتي حلوه قالتلو حاضر
قالتلي قوم ثواني وقفت وانا زوبري اودامي

HhogeTl.md.jpg

Hhog1hN.md.jpg
بعتتلو رساله حلوين دول ياحبيبي
قالها حلوين اووي وهيا حطت تلفونها تحت المخده وبصالي كانها بتقولي مستني ايه
انا مسكت رجليها وقعدت ابوس من عند فخادها وانا طالع بوسة كسها من فوق الكلوت
قالتلي خليك هنا شويه انا فضلت ابوس كسها وجيبت الكلوت ف جنب وكسها العسل نزلت لحس في جامد وهيا اااااه ااااااه مش قدره اااااااااه اول مدخلت صباعي ف كسها لقيتها بتتشنج وبتنزل عسلها كلو علي صباعي هيا ااااه تعبتني
قولتلها طلعت عليها وزوبري بين شفايف كسها
قولتلها تحبي تمصي ولا انيكك زي ماتفقنا انبارح من بره قالتلي الاتنين امصلك وتنكني
نمت علي ضهري وهيا نزلت مص ف زوبري شوي وقالتلي زي مانت لقيتها طلعت عليه وزوبري نايم ع بطني ركبت بكسها فوقو وبقت تروح وتاجي وزوبري بيغوص بين شفايف كسها وهيا ااااااااه اااااااه حلو اوووي وفضلنا كده خمس دقايق
قالتلي عايزاك تنام عليها وتنكني جامد بس ماتدخلوش قولتلها ولو دخل غصب عني
قالتلي خرجو تاني ولقيتها نامت ع ضهرها وقولتلها افتحي طيزك كده مسكت طيزها بايديها الاتنين وفتحتهم
Hho4pkJ.md.jpg

Hho63BI.md.jpg
انا شوفت منظرها اتجننت روحت مقرب زوبري من كسها احسس عليها وهيا ساكته
قولتلها خرم طيزك يجنن ادخلو زوبري ف طيزك قالت لا اوعي تعمل كده قولتلها خلاص
روحت دخلت راس زوبري ف كسها وهيا بلاش بقي خليك من بره عشان خطري
وانا بقولها حاضر ثواني بس
وانا مش قادر اخرج راس زوبري من كسها كنت عايز ادخلو كلو ونام عليها جتلي فكره مسكت ايديها الاتنين ونمت بجسمي عليها ورافع وسطي ولما مسكتها جامد روحت مدخل زوبري ف كسها هيا ااااااااااه بلاش بلاش طلعو انا بنيكها براحه خالص وقولها سبيني سيبني اتمتع بكل لحظه زوبري ف كسك وانا بنيك براحه قالتلي خرجو قولتلها عشان مزعلش منك انا خرجتو ونيمتو ع طيزها وراس زوبري ع كسها
بقيت انزل وطلع وهبد كاني بنيكها وهيا ااااه اااااه كمان باحبيبي نكني جامد اوووي نيك كس اختك ومراتك دخل زوبرك ف كسي ومتعني اختك محرومه من النيك اختك مش بتتناك من زمان
انا مقدرتش قولتلها ادخل زوبري ف كسك يامنار تعبان اوووي قالتلي لا ماتدخلوش خليك كده وبصرحه مكنتش قادر قالتلي قوم قومت وزوبري علي اخرو رافع لفوق وهيا بصت لزوبري قالتلي هو عامل ليه كده قولتلها انتي مش حسا بيا خالص
قالتلي لا طبعا وعشان اعرفك اني بحبك فتحت رجليها وكسها اتفتحلي زي البوابه كان ملزق ف بعض من عسلها قالتلي تعالي ف حضن اختك
دخلت ف حضنها واول مازوبري لمس كسها قالت زوبرك هيجنني وحضناني وانا بحك زوبري رايح جاي ف شفايف كسها
قالتلي ف ودني انت تعبتني دخل راس زوبرك الراس بس وانا قولتلها حاضر مسكت زوبري ودخلت راسو وهيا ااااه حلو اووي
فضلت انيكعا براحه وهيا ااااه
قولتلها ادخلو كلو تقولي لا انا قولت ف سري ماشي انا هوريك نزلت بوس ف خدها ورقبتها وراس زوبري ف كسها بقيت انيكها براحه ودخل زوبري شوي وخرجو علطول ونزلت مص ف بزازها وزوبري خرج بره كسها واتا مش سال وهيا مسكتو وبتدعكو ف كسها ودخلت راسو ف كسها وانا كنت بدخل نص زوبري وخرجو تاني كلو وهيا ترجع تدخل زوبري ف كسها بقيت ادخل زوبري للاخر ورجعو تاني وهيا يطلع منها الاااه العاليه وتسكت وكسها كان احمر من البهدله نزلت بوس في شفايفها وقولتلها متمتعه ياحبيبتي وهيا بصالي ومش بترد قولتلها راس زوبري هتنفجر ف كسك وهيا قالتلي انا مش قدره وهيا عمله تطلع اصوات غريبه قولتلها ادخلو كلو هيا مش بترد
قولتلها عايز ادخلو كلو ف كسك وفضل انيك ف كسك طول اليوم ونزل ف كسك بس انتي قولي نكني وانا هفشخ كسك بزوبري وهيا ساكته
قولتلها كسك مش بيتعبك ارحمي زوبري بقي خليني انيكك انا مش عايز انيكك غصب عنك
لقيتها حطت ايديها علي ضهري ورجليها كتفتني وحضنتني جامد وزوبري دخل كلو ف كسها هيا ااااااااااااااه وانا اااااااااااااااه اخيرا وهيا اااااااه سيبو ماتتحركش اصبر عشان خطري خليني احس بكل حته ف زوبرك ف كسي لقيتها بتلف وسطها زي الديره وزبري بقي بيخبط ف كل جوانب كسها وكان احساس روعه ولقيتها بتقولي يلا نكني جامد
انا مكنتش قادر بصراحه لقيت نفسي بنزل لبني ف كسها وهيا ااااااااااااااااه نااااااااار نااااار ف كسي
وانا راكب فوقها ولسه هيجان قالتلي قوم خليني ابلع لبنك من كسي وانا نايم فوقها وبدات ادخل زوبري وخرجو وهيا ااااه اااااه
بقيت انيك جامد وهيا اااااااااه ااااااااااااه براحه براحه وانا ولا هنا نازل فيها نيك حضنتها وقلبت نفسي ع ضهري وهيا فوق زوبري لقيتها بتنط ع زوبري ولبني بيخرج من كسها علي زوبري وفخادها وهيا تنط ع زوبري وانا بصباعي بدعك ف زنبورها لقيتها ااااااااااااه ااااااااااه قعدت ع زوبري وبتنزل عسل من كسها ع زوبري وسخن ناار قولتلها ماتقفيش بسرعه قالتلي مش قدره اتحرك روحت قلبها ع ضهرها وانا فوقها وزوبريةف كسها ونازل فيها بوس

HhopvEJ.md.jpg
وانا بنيكها بعنف اوووي وهيا مش قدره تتكلم وانا نازل ف كسها نيك وهيا اااااااااااه خلاص تعبت ارحمني وانا ولا هنا فضلت انيك لما حسيت ان في ميه بتخرج من كسها عرفت انها نزلت وانا ولا هنا قعدت انيك وهيا اااااااااه كمان كمان نيكني جامد اااااااه وانا بنيكها لما حسيت نفسي هنزل كلبشت فيها جامد وهيا ااااااااه نزل جووه ف كسي نزل وانا بسمع كلامها وبركان تاني نزل من زوبري ف كسها وهيا اااااااااح اااااااه لبنك كتير اووووي تاني مره ورا بعض دكر ياحبيبي شبعت اختك حبيبتك سنه نيك اودام وبتحسس علي ضهري
قولتلها انا مش هخرج زوبري من كسك تقوليلي سنه اودام ضحكت وقالتلي عشان ماتتعبش ياقلبي انا تحت منك دايما هروح فين منك ومن زوبرك الي دبحني ده انا زوبري نام ف كسها
قالتلي زوبرك نام قولتلها شوي ويفوق
قالتلي لا ياحبيبي هيفوق تعبان ماتتعبوش اكتر من كده قوم من عليها وتعالي نتشطف وناكل سوا
طلعت زوبري وكسها غرقان من لبني قالتلي شوفت عملت ف كسي ايه
هيا قفلت ع كسها ودخلت للحمام موطيه ودخلت وفتحت كسها خرج لبني كلو قالتلي لبنك كتير اوي فتحت الدش وانا غسلت كل حتي ف جسمها والاهم كسها وهيا نضفتني ونضفت زوبري
طلعنا ولبست بوكسر وهيا لبست شورت وبتاع مخبي صدرها لنص بطنها كده ومش لبسه كلوت تحت الشورت وكسها شافط الشورت دخلنا المطبخ ناكل وانا بحسس علي كسها قالتلي لما نفطر الاول قولتلها منظرك يجنن اووي

HhxKnXp.md.jpg
قالتلي كول الاول وبعدين برحتنا مع بعض وانا قعدت اكل ومديت ايدي طلعت بزازها بره

HhxK4yJ.md.jpg
قالتلي كده ارتحت قولتلها اووي يلا كولي وفضلت تاكل وتهز ف بزازها وتبصلي وانا زوبري وقف تاني قالتلي هتتعب صدقني قولتلها عايز اتعب قالتلي خليك هنا هدخل البسلك حاجه حلوه
انا زنقتها ف الحيطه وبقولها ماكده حلو وحطيت ايدي علي كسها وصباعي بين شفايف كسها قالتلي هلبسلك احسن من كده بس سبني وكول وتعالي هيا مشت وبصالي وبتضحك ولما خلصت اكل شربت كوبايه عصير دخلت الاوضه كانت لبسه قميص نوم ابيض مطلعه بزازها بره وكسها طالع من القميص وقالتلي اتاخرت ليه ده انا كنت هجيب حد ينكني دلوقتي من اي حتي

Hhxq9l1.md.jpg
قولتلها محدش يقدر يلمسك غيري يامتناكه
قالتلي انا متناكتك وشرموطتك ولبوتك وخدامه لجزمتك طول مانت بتدلعني انا مسكت بزازها الاتنين وقالتلي كلهم بسنانك انا نزلت اكل فيهم وهيا وقفه وعمال تطلع اهاات تلفونها رن مسنجر
بقولها مين ابن المتناكه ده ضحكت وقالتلي ده جوزي قولتلها هتردي قالت ايوه النت مفتوح نسيت اقفلو قالتلي اصبر انا حضنتها من ورا وقفش بزازها هيا الو ايوه ياحبيبي لا صاحيه قاعده بسمع مسلسل ف التلفون لا اخويا نايم من بدري اه دلوقتي خلاص الي انت عايزو ياحبيبي
شورتلي متكلمش خالص ونامت ع ضهرها وحطت الفون جنب راسها وفاتحه المايك
قالها افتحي رجلك ودخلي زوبري ف كسك وهيا ااااه اهو ياحبيبي نكني اووي ااااااه اهااا نزلت القميص ايوه مص بزازي اوي ونكني ف كسي

HhxBK7e.md.jpg
كمان اختي شايفها جوزها بينيكها ف التلفون قالها قومي جيبي خياره بسرعه قالتلو ماشي قامت وهيا بصالي وبتقولي هوس عشان خطري راحت المطبخ وجابت خياره ورجعت تنام مكانها
قالها مصي زوبري وهيا امممم وبفت تمص ف الخياره وقالها دخلي زوبري ف كسك يامتناكه
قالتلو حاضر ياحبيبي ياجوز المتناكه
انا قربت منها ومسكت الخياره اكلت منها حتي وهيا خايفه تتكلم طلعت ع السرير قالها دخلي زوبري ف كسك ياحبيبتي انا مسكت زوبري ودخلتو كلو ف كسها قالت اااااااااه قالها اااااااه زوبري عجبك قالتلو اووووي ياحبيبي اوووي قالتلها دخلي الخياره ف كسك اوووي ونيكي نفسك بيها وانا بقيت انيكها اوووي وهيا اااااااااه اااااااااه براحه براحه ياحبيبي قالها هفشخك هفشخ كسك وهيا اااااااااااااه ولقيت اختي بتنزل ع زوبري قالها نزلتي قالتلو اااااه نزلت وانا زوبري كلو عسل قالها كفايه ع كسك كده
فكره لما نكتك ف طيزك انا باصص ليها وهيا بتقولو ايوه قالها تاجي نجرب تاني قالتلو طيزي وجعتني اووي والخياره كبيره وهيا بتبص لزوبري
قالها هتدخل بس يلا جربي
قالتلو حاضر وراحت نايمه ع بطنها قالها افتحي طيزك بايد والتانيه دخلي الخياره فيها
انا مسكت ايد اختي الاتنين وخليتها تفتح خرم طيزها ومنظرو جنان

HhxCPSt.md.jpg
قالتلو براحه عشان خطري قالها حاضر يلا دخلي الخياره انا دخلت راس زوبري كانت ضيقه بس زوبري بيدخل قالتلو اااااه كبير اووي زوبرك
قالها دخليها كلو قالتلو عيفشخني قالها عايز اسمع صراخك والخياره ف كسك انا مستنتش روحت مدخل زوبري ف طيزها وهيا ااااااااااااااااه طيزي حرام عليك ااااااااااه وهو بيقولها اااااااه ااااه كمان سمعيني صراخك وانا بقيت انيك اختي ع صوت جوزها لقيتو بيقولها اااااه نزلت نزلت هنزل ف طيزك وانا بنيك وهو بيقولها نزلت وانا عمال انيك ف اختي وهيا تصرخ ااااااه اااااااه طيزي الخياره وجعاني اوووي قالها خرجيه بقي
انا طلعت زوبري هيا اخدت نفسها وكلمتو وقفلت المكالمه وانا علطول رجعت زوبري ف طيزها قالتلي حرم عليك مش كده وانا نايم فوقها بقولها كده تحرميني من طيزك ده انا هموت عليها من زمان وانا بنيكها وخرم طيزها كان ضيق وقولها طيزك ضيقه اووي هو جوزك زوبرو صغير قالت لا اصغر من زوبرك شوي قولتلها هو فتح طيزك وكسك يابختو قالتلي هو فتح وانت شغال اهو وانا قعدت انيك لحد مانزلت ف طيزها وقالتلي طيزي وجعتني قولتلها ده لسه انتي شوفتي حاجه انا هفشخك من الفاتحتين ونمت علي ضهري وهيا نايمه ع بطنها قولتلها مبسوطه قالتلي مبسوطه طول مانت معايا وجنبي
قولتلها لسه ايه تاني معملنهوش قالتلي كل حاجه عملناها قولتلها دلوقتي اقدر انيكك ف اي خرم برحتي قالتلي هنا حبه وهتا حبه وبتضحك
قالتلي بالحق انت ازاي تنكني وجوزي بيكلمني
قولتلها يعني يبقي معاك الزوبر وتدخلي خياره ف كسك ده حتي عيبه بس قوليلي احساس حلو
قالتلي مع انه مرعب بس كنت هيجانه اووي
قولتلها ايوه مانتي نزلتي عسلك نمنا ف حضن بعض ملط للصبح صحيت وهيا نايمه فضلت ابص عليها وهيا صحت قالتلي بتبصلي ليه كده
قولتلها ازاي عريس يسيب عروسته تاني شهر
قالتلي عريس راح جه احلي واجمد منو
انا مسكت رجليه وهيا نايمه ع جنبها وشنا ف بعض حطيت ايدي ع طيزها بقولها طيزك ارتاحت قالت ايوه ارتاحت قولتلها تاجي نعمل واحد علي السريع قالتلي ع الصبح كده قولتلها ياريت قبل مامشي قالتلي ماشي بس خليك رومانسي
انا مسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها
قولتلها تمصيه ولا ادخلو قالتلي دخلو براحه دخلت زوبري ف كسها للاخر وحضنتها كاننا جسم واحد ونازل في بوس وزوبري ف كسها بيعوم ف عسلها وسخونت كسها ودخلت صباعين ف طيزها من ورا وفضلنا وقلبت نفسي ع ضهري وهيا فوقي وزوبري لسه ف كسها وانا ماسك طيزها وبحركها ع زوبري قولتلها قربت قربت
ونزلت لبني ف كسها وهيا نايمه فوقي
وقالت كفايه بقي تعبتني يلا قوم وفضلنا ع كده لحد اختي ماخلفت وجوزها نزل وحبلت تاني بس مني بقي انا نزلت ف كسها قبل ماجوزها ياجي بليله نزلت ياجي 3 مرات

دي اخر قصه هتنزل نتقابل بعد رمضان
كل سنه وانتم طيبين
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: MR: Naiak😇🔥, Kinggan, I love your mom's pussy و 31 آخرين
انا كنت عايش مع ابويا وامي واختي منار
انا عندي 20 سنه واختي 22 سنه اختي اتجوزت من 3 شهور ابويا موظف وامي ست بيت
عريس اتقدم ل اختي كان من عايله محترمه احنا وفقنا عليه كان شب حلو
واختي ملكه جمال بياض زي التلج
اختي مخلصه المدرسه وجوزها طلب انها ماتشتغلش واحنا وفقنا والفرح اتعمل وكلو تمام وجوزها سافر لما هيا حملت وبويا قالي روح عند اختك نام عندها ماتسبهاش لوحدها وانا قعدت معاها اسبوع ف التاني كنت بشوف الستيان او الكلوت ف الحمام وده عادي حتي ف بيتنا غصبه عنها وعني يعني وانا كنت بضرب عشرات ع ريحه كلوتاتها وبشم فيهم ف يوم واحنا نايمين النور قطع واختي بتخاف من الضلمه كنت نايم ف اوضه ******* وسامع صوتها وعمال اضحك منها والي رعبها اكتر صوت الكللابب الي ف الشارع
قعدت تنده عليه وانا بكلمها وبضحك وقولها في عفاريت بره الباب خايف اطلع وهيا تزعق فيا
وانا بضحك خرجت وقولتلها افتح الباب قالتلي ادخل دخلت وانا منور بالكشاف التلفون
وهيا كانت متغطيه ببطنيه خفيفه
بس انا لمحت شق بزازها وهيا مش واخده بالها وانا قولتلها هفضل وقف كده قالتلي تعالي نام جنبي انا نمت جنبها قالتلي تتغطا قولتلها لا مش عايز الجو حلو
قولتلها مش عارف من غيري كنتي هتعملي ايه
قالتلي كنت هكون نايمه قولتلها طب خلاص انا هقوم وانتي نامي لوحدك ضحكت وقالت لا خلاص قولتلها جوزك هياجي امتي انا زهقت منك
قالتلي ولو مجاش مش مشكله
قولتلها ايوه منا بقيت الخدامه بتاعتك روح وتعالي وبتمشوريني مسكتني من ودني وقالتلي انت الصغير تسمع الكلام انا مسكت مناخيرها وبقرص عليها قولتلها سيبي وانا اسيبي وهيا اخنفت وبتتكلم وانا بضحك علي صوتها
وفضلنا نضحك مع بعض والنور رجع
قالتلي قوم ارجع سريرك قولتلها **** منا متحرك من مكاني هو انا شغال عند الي خلفوكو وبضحك
انا هنام زي منا مش عجبك انتي روحي انتي هناك
قالتلي ده سرير العرسان انت مش عريس
قولتلها احلي عريس **** ف الدنيا قالتلي اقولك ايه تعالي البس بدله جوزي هتاجي علي قدك
قولتلها هيا هنا قالتلي ايوه هو كان شاريها
هيا قامت وانا ببصلها منظر يهبل اول مره اشوف جسم اختي كده الكلوت والستيان شيفهم من تحت قميص نوم لركبه شفاف وصدرها الوسط
وشق بزازها واضحين وانا عملت نفسي من بنها وقومت معاها ورتني البدله وانا وقف قصدها
وزوبري وقف ف البنطلون
لقيت فستان فرحها قولتلها ده فستان الفرح قالت ااه قولتلها ماتلبسيه قالتلي مينفعش
قولتلها عشان خطري اشوفو عليك قالتلي بلاش قولتلها عشان خطري ادينا بنتسله
قالتلي خلاص روح البس هناك وانا هبقي انادي عليك تلبسني الفستان انا خرجت ودخلت الاوضه التانيه قلعت هدومي الا البوكسر والفانله
وطلعت زوبري الي وقف صاروح 17 سنتي وبيض فضلت ادعك فيا وقولو نام ياخربيتك هتفضحنا وبداءت البس البدله وكانت ضيقه عني شوي بس اتلبست ودخلت الحمام سرحت شعري واختي ندهت عليه دخلت وكانت لبسه الفستان قالتلي اقفلي السوسته واتا بقولها ماليش ف السوسته وبضحك قالتلي اخرج ع ماكمل لبسي خرجت وهيا تقريبا لبست نفس فرحها بس مش عرفت لسه هتعمل ايه بعد 5 دقايق قالتلي تعالي
دخلت لقيتها عمله مكياج وكانت زي القمر
قولتلها ياخربيت حلاوتك
قالتلي احترم نفسك
قولتلها لا بجد قمر قالتلي وانت عسل قولتلها منا عارف قالتلي خودلي صورتين كده طلعت تلفوني وبقيت اصورها وهيا صورتني وحطيت التلفون ع التسريحه وصورنا نفسنا مع بعض
ولقيتها بتبوسني من خدي واحنا بنتصور
انا قولتلها ثواني شغلت فيديو
وقىبت منها وروحت حضنها جامد وبدات الف بيها براحه ف الاوضه وهيا تضحك وصدرها كلو ف صدري نزلتها ووقفت الفيديو وشوفنه قالتلي حلو اوي وحضنتني وقالتلي اوعي حد يشوفهم
قولتلها هو حد يقدر يشوف صور عروستي
قالتلي انت مصدقت ولا ايه
قولتلها طبعا مش احنا اتصورنا ولو سافرنا ف اي بلد وحد سالنا وشافو الصور هيعرفو انك مراتي
وهو حتي انتي بتبوسيني ف شقتنا اهوو وبضحك ع الصوره قالتلي ياريتني ماتصورت معاك وبتضحك قالتلي يلا اقلع البدله دي قولتلها ماشي قالتلي الاول فك السوسته دي فكيت السوسته وقالتلي اخرج قولتلها لا زي ماقلعتك تقلعيني
قالتلي بس كده عنيا ولقيتها قربت مني وقلعتني البليزر وبقت تفك زراير القميص
وتقولي انا ليه من غير جوزي حبيبي
انا كنت هيجان من كلامها
وهيا بتفك الزراير وتقولي انت رجلي وكل حاجه ليه اعملك الي انت عايزو لما فكت القميص وقربت مني وقلعتني القميص ومن غير ماتتكلم لقيتها بتمد ايديه ع الحزام بتفكو وانا باصص ليها وهيا باصه تحت وفكت زرار البنطلون وبتنزل السوسته وانا زوبري وقف زي الصاروخ وايديها حسست عليه مش غير ماتاخد بالها وزوبري كان بيقولي خرجني البوكسر زوبري رفعو وهيا قلعتني
وانا وقف اودامها بالبوكسر وفانله قالتلي كده تمام وعنيها كانت بتاكل ف زوبري
قالتلي يلا اخرج عشان اغير
قولتلها عايز اشوفك وانتي بتغيري
قالتلي عيب ياحبيبي قولتلها عشان خطري
انتي مش واثقه فيا قالتلي مش كده بس عشان حرام قولتلها هيا مره وخلاص عشان خطري هيا قالتلي ماشي انا قعدت ع السرير وزوبري وقف ف البوكسر وهيا بترفع الفستان عشان تقلعو وكان رخم قولتلها اجي معاك قالت لا بعرف قلعتو وانا شوفت بنطلون لازق ع طيزها اوووي
ولما لفت البضي الي لبسها لازق ف بزازها وحلمات بزازها واضحه قالتلي يلا ننام قولتلها هتنامي كده قالت ايووه دخلت تنام وانا مردتش البس نمت جنبها زي منا واحنا ساكتين
قولتلها هو ممكن احنا نتجوز قالتلي لا مينفعش
قولتلها انتي حامل ف الكام اتنهدت وقالت ف التاني قولتلها هو سافر ليه بدري قالتلي مش فارقه لقيتها بتعيط وانا بقولها مالك ليه بتعيطي
وقربت منها بصدري بس واخدت راسها ف حضني بقولها ليه بتعيطي انا جنبك اهو
قالتلي انا المفرود عروسه ليه يسيبني ويسافر
واحنا بطبطب عليها ومش عارف ارد عليها
وعرفت انها تعبانه محتاجه جوزها جنبها
انا قولتلها يابت مش احنا متجوزين انتي دلوقتي اختي حبيبتي وكمان مراتي ونايمين ع سرير واحد اهو عايزه ايه تاني بقي وهيا بتمسح دموعها
قولتلها منار قالتلي نعم قولتلها انا بحبك
قالتلي وانا كمان بحبك انا حضنتها وقربت وسطي منها وزوبري بقي بيخبط تحت بطنها
وهيا حضناني جامد قولتلها ممكن اطلب منك طلب قالتلي قول قولتلها عايز اخد بوسه رجعت براسها وبصتلي وقالت ماينفعش
قولتلها ليه مينفعش مش انتي مراتي
قالتلي عيب قولتلها واحده بس وهيا مردتش عليه وبصالي وانا قربت منها وبوستها علي شفايفها حوالي 5 ثواني ورجعت وهيا كانت مغمضه عنيها
وفتحتها قولتلها شفايفك حلوه اووي
روحت قلبها ع ضهرها ونمت فوقها وهيا لسه بتتكلم روحت بوستها من شفايفها وبقيت ابوس جامد وهيا مش بتبوس بس مش ممنعه كمان
وانا زوبري عمال يحك علي كسها
وهيا بقت بتخربش ف ضهري وانا ببوسها جامد واحسس صدري وهو بيفعص ف بزازها يجنن
وزوبري رايح جاي ع كسها وايدي بتفعص في ايديها وقفت بوس وشفتي كانت لزقه ف شفايفها
وباصص ليها وهيا مغمضه عيونها وزوبري عمال احكو ف كسها ايدي اليمين حطيتها ع بزها افعص في وقرص ف حلماتها وهيا اامممم ااااه وانا بقولها انا بحبك اوووي وهيا اممممم امممم
وبايدي الشمال نزلت بوكسري وزوبري بقي علي كسها من فوق البنطلون عمال يحك ف كسها وهيا حاسه بيه وعمال تعض علي شفايفها وتقولي اااه بصوت خفيف خالص وانا بحكو ف كسها وهيا بقت تعض ع شفايفها وبقولها انا مش قادر يامنار وهيا بصالي ولقيتها بتحضني جامد وبتقولي كمان وانا بقيت احكو اووي ف كسها ولقيتها اااااه اااااااه وحسيت ببنطلونها كلو اتغرق ميه لدرجه انه وصل لزوبري انا اختي كانت لسه حضناني وانا حطيت زوبري ع كسها ونزلت لبني ع بنطلونها وهيا حست بزوبري وهو بينبض ف النزول حضنتني اووي
وبعد شوي نمت جنبها وانا زوبري وقف نص
حسست بايدي علي بطنها دخلتها تحت البضي وبقيت احسس علي بطنها وطلعت بايدي علي بزازها امسكهم جامد والحلمه وقفه تحت كف ايدي وهيا بصالي وبتغمض عيونها
انا نزلت فيها بوس وايدي علي بزازها العب فيهم وحلماتها وقفه اوووي قلعتها البضي ومكنتش لبسه ستيان نزلت فيهم اكل الااتنين وهيا اااااه ااااااه
وحلمات بزازها الوردي تجنن اووي بقيت انزل امص فيها وهيا ااااااه ااااه اااح
قولتلها انتي كنتي محرومه من كده ياحبيبتي انا همتعك ونزلت علي شفايفها بوس وهيا بقت تبوس معايا كنت بقطع شفايفها وزوبري رجع لكسها تاني بيحك في قولتلها اخيرا هشوف كسك من زمان نفسي اشوفو ولقيتها سكته نزلت بشفايفي علي بزازها وبطنها ونزلت لعند بنطلونها كان مبلول شديتو لتحت قلعتو ليه وكانت لبسه كلوت كان متغرق عسل حسست عليه ولقيتها بتحرق ف وسطها زي التعبان جيبت الكلوت ف جنب كان
ابيض وشكلو حلو وغرقان عسل

HholGTl.md.jpg
انا شوفتو قلبي وقف اول مره اشوف كس واحده وبالمنظر ده مكنتش عارف اعمل ايه بس اتعلمت من السكس طلعت لساني وهاتك يامص ف كسها وهيا اهاتها ف الاوضه كلها فضلت الحس ف عسلها كلو وهيا اااااه دخلت لساني ف كسها وهيا اااااااااه ااااااه لقيت الزنبور الي فوق روحت واخدو ف بوقي مص وهيا بتزيد ف اهاتها وروحت مدخل صباعين ف كسها وبنيكها بيهم وهيا اااااااااااه اااااااااااه كمان كمان ااااااااااه وانا بمص جامد لحد ماهيا نزلت كل عسلها ف بوقي وانا بلعتو كلو
وفضلت الحس ف كسها اكتر وهيا نزلت تاني
قالتلي كفايه كفايه مش قدره طلعت نمت جنبها وقولتلها مبسوطه ياحبيبتي قالت امممم
قولتلها عايزاني ادخلو فيكي قالت لا بلاش
قولتلها مبسوطه كده قالت ااه اووي
قولتلها عسلك يجنن
قالتلي انت بلعتو قولتلها ايوه يعني اسيب العسل ده يقع ع الارض حضنتني وقالتلي تعرف ان جوزي مكنش بيقرب نحيت كسي خالص اول مره اجرب الحس منك انت قولتلها كان بيخليك تمص زوبرو قالت ايوه وانا سكت لقيتها مسكت زوبري وقالتلي عايزاني امصلك ياحبيبي قولتلها ياريت
لقيتها مسكت زوبري من فوق البوكسر تدعك فيا
وقالتلي بتاعك كبير عن بتاع جوزي
قولتلها انزلي مصي زوبري مش قادر
لقيتها نزلت من السرير وايديها ع بزازها

HhoMIsV.md.jpg
لقيتها راحت مابين رجلي وطلعت ع السرير ولقيتها بتسحب البطانيه تغطي نفسها
مش شيفها خالص ولقيتها خرجت زوبري من البوكسر ومسكتو كانها بتضربلي عشره وبالسانها ع راسو وبعدين بلعت نصو وانا مغمض عيني مكنتش بتمص حلو بس احسن من مفيش
فضلت تمص وبقت تشد شوي ف المص قولتلها دخلي زوبري كلو قالت كبير وبقت تحاول ولقيتها مسكت زوبري واخدت راسو ف بوقها وتلعب فيهم بالسانها وبايديها الاتنين تضربلي عشره وكنت هتجنن من العمله دي فضلت كده 5 دقايق وانا ف دنيا تانيه وانا كنت خلاص لقيتها دخلت زوبري لنصو وبقت تمص لحد مانزلت لبني ف بقها
وهيا بتبلع لبني وبقت تخرج النقطه الي من زوبري تبلعها انا شديتها عليه ونمنا ف حضن بعض
قالتلي اوعي حد يعرف الي احنا بنعملو ده قولتلها انا مش اهبل يامنار وبصراحه انتي حلوه اووووي
اتحرجت قولتلها مش عايزه ادخل زوبري ف كسك قالتلي بلاش خليني كده احلي قولتلها الي انتي عايزاه ياقمر وحضنتها وقولتلها احلي ليله ف حياتي قالتلي تعالي نتشطف هيا قامت قعده جنبي ومخبيه بزازها بردو

HhoVyMl.md.jpg
قولتلها ليه بتخبي بزازك قالتلي لسه محروجه منك انا روحت نطيت عليها وبضحك وانا مسكت ايديها الاتنين بقولها بتنحرجي من ايه
وبزازك دي انا كلتهم من شوي زي كده
ونزلت ع بزازها مص جامد وهيا اممم اممممم وحلماتها وقفه اوووي قولتلها يلا ادخلي استحمي
دخلت بس ايديها بعيد عن بزازها وماشيه تدلع
اخدت هدوم من الدولاب وخرجت وانا مش مصدق الي حصل وبعد شويه قولت ادخل اتشطف معاها قلعت البوكسر وطلعت للحمام سمعت صوت اهات جووه وانا ودني علي الباب
فتحت مره واحده وببص لقيت اختي مدخله صباعين ف كسها وبتنيك كسها تحت الدش

HhoXbEl.md.jpg
e اول ماشفتني عدلت نفسها وانا بقولها زي مانتي ودخلت معاها تحت الدش وحضنتها من ورا وزوبري علي طيزها بين فلقتين طيزها وهيا مش بتتكلم وانا حضنها وماسك بزازها ادعك فيهم وع بطنها ونزلت بايدي اليمين علي كسها النضيف اول مالمستو هيا وقفت ع صوابعها مسكت كسها اوووي قالتلي بلاش قولتلها هنضفو
ودخلت صباعي ف كسها قالت اااااه
دخلت الصابع التاني وبقيت انيكها براحه وهيا ااااه ااااه وانا بنيك كسها بصوابعي وهيا سخنت جامد بقت بتصرخ زي الي بيتناكو بجد
وانا بنيك كسها بصوابعي ولقيتها بتنزل عسلها ف ايدي وانا دعكت بيه كسها والدش شغال وهيا مكنتش قدره توقف لفيت وشها وحضنتها وزوبري مابين شفايف كسها بقيت احكو رايح جاي وكان نفسي ادخلو وانا حضنها وهيا حضناني جامد واحنا تحت الدش ومحدش فينا بيتكلم كسها وزوبري بيتعرفو علي بعض وانا حضنها لقيت كسها بينزل علي زوبري وهيا بتحضني جامد
وانا مكنتش قادر بصراحه مسكت زوبري ورجعت ورا بوسطي ودخلت راس زوبري ف كسها ودخلتو كلو هيا اااااااااه وزوبري ف كسها للاخر وهيا لا لا لا خرجو خرجو وانا حضنها بقولها سبيني انا تعبان وهيا لا عشان خطري ورجعت ورا وزوبري كان صاروخ خارج من كسها وهيا بصالو راحت نزلت علي ركبها وحطت زوبري مابين بزازها وضمت بزازها عليهم وبصالي وانا بقيت انيك بزازها اوووي وقولها ااااااه كسك حلو اوووي ليه حرمتيني منو يامنار كسك سخن اوووي
وهيا سكته وانا بنيك بزازها ومغمض عيني
وبقولها ااااه اول مره ادوق طعم الكس حلو اوووي وانا متخيل زوبري ف كسها وفضلت انيك لحد مانزلت بين بزازها هيا قامت اتشطفت وانا اتشطفت ولبسنا هدومنا وماتكلمناش راحت نامت ع سريرها وانا روحت ع اوضه ******* عمال افكر ف الي حصل وازاي سبتها وجيت هنا
قومت دخلت عليها وكانت نايمه ع جنبها
دخلت وراها واخدتها ف حضني وقولتلها انام بعيد عن حضنك تاني ليه وحسيت انها مبسوطه ونمنا للساعه 11 الباب بيخبط هيا قامت صحتني وقالتلي روح بسرته الاوضه التانيه انا لميت اي حاجه ليه ف الاوضه ودخلت غرفه *******
عملت نفسي نايم وطلعت حماتها قالتلها انفضلي ياماما لا كنت نايمه سالتها عليه قالتلها نايم ف ******* اهو اصحيه قالتلها اي حاجه انا عمله فطار البت مديحه هطلعو صحي اخوك يفطر معانا قالتلها حاضر ياماما دخلت عندي وقالتلي قوم عشان الفطار شديتها عليه ونمت فوقها وقولتلها انتي فطاري ياجميل
قالتلي بلاش حماتي بره قومت من عليها وهيا روقت هدومها وخرجت وانا دخلت الحمام غسات وشي وسلمت عليها وقعدت احكي معاها
ومديحه طلعت بالاكل فطرنا كلنا مديحه عندها 40 سنه اخت جوز اختي وقولت ل اختي انا هروح واستاذنت منهم وروحت وكانت احلي ليله ف حياتي كلها طار اليوم واختي قالتلي مديحه هتنام معايا انهارده تعالي بكره بقي قولتلها مفيش مشكله الساعه 11 بليل كانت فاتحه نت بقولها فاتحه ليه قالتلي اعمل ايه مديحه نايمه ف الاوضه التانيه وانا مش جيلي نوم
قولتلها بتفكري فيا قالتلي لا
قولتلها كدابه انتي لبسه ايه قالتلي لا مش هقولك
قولتلها عشان خطري قالتلي لابسه قميص نوم
قولتلها شكلو ايه قالت احمر
قولتلها ولبسه قميص نوم ليه ومديحه عندك
قالتلي جوزي كلمني وقعد يكلمني شوي قولتلها كلام عادي ولا ف الجنس قالتلي ف الجنس
قولتلها وريني صوره ليكي كده قالتلي لا
قولتلها اخلصي بقي عشان خطري قالتلي ثواني

HhoOTSp.md.jpg
قولتلها ياخربيت جمالك بزازك عايزه تتاكل قالتلي منا مطلعها ليك عشان تعبانه اووي
قولتلها جوزك ماريحكش قالت لا سبني لما نزل
قولتلها تجاوبيني بصراحه قالت ماشي هجاوبك
قولتلها لما زوبري دخل ف كسك انبارح حسيتي ب ايه سكتت دقيقه وانا مش عايز ابعتلها رساله
قالتلي مكنتش عايزه اخرجو مني بس كنت خايفه نتعود علي كده وتنزل جوايه ونتعود علي كده
قولتلها ايه المشكله مش انتي حبله يعني لو نزلت ف كسك محدش هيعرف حاجه قالتلي تعرف زوبرك لما دخل ف كسي كانت روحي هتروح
حسيت ان ده مش زوبر ده خرطوم دخل ف كسي انت فضلت تدخلو وتخرجو وانا لسه مش مستوعبه انه زوبرك قولتلها كان نفسك اكمل نيك
قالتلي اااه بصراحه قولتلها وريني كسك

Hhoe1hF.md.jpg
قولتلها اااااه كسك ضيق اووووي يامنار
قالتلي هو في حاجه توسعو وقال لا
قولتلها حرمتيني منو ليه كان نفسي افضل انيك في كسك طول اليل وانتي ف حضني
قالتلي بلاش وحياتي عندك خليني من بره احسن
انا همتعك هوريك كسي وتلحسو وتعمل في اي حاجه بس بلاش تدخلو في كسي
لو عايز نفضل مع بعض قولتلها انا بحبك والي انتي عايزه هعملهولك قالتلي تعرف وقت ماكنا وقفين وزوبرك بيحك ف شفايف كسي كنت متمتعه اووي ولو كنت فضلت شويه تعمل كده وزوبرك مدخلش دلوقتي يمكن كنت نسيت نفسي بس انت استعجلت وانا فوقت
قولتلها زوبري حلو يامنار قالتلي حلو اوووي ياحبيبي قولتلها بتحبي تتناكي ازاي قالتلي اركب ع زوبرك وفضلت انط وصوت قولتلها ااااه وايه تاني قالتلي انام علي بطني وانت تركب فوقي ودخل زوبرك ف كسي من ورا وانا بقولها اااااه احلي وضع بحبو عايز اجربو معاك قالت عنيه بس زوبرك مش هيدخل من بره كده قولتلعا ماشي
وفضلت انيكها طول اليل كلام وهيا كانت خايفه افتح كاميرا عشان الصوت
لما قالتلي انها نزلت انا كمان نزلت وقالتلي هستناك بكره بليل عشان بالنهار مش فاضيين
قولتلها خلي بالك من كسك
ضحكت وقالتلي حاضر وقفلت وانا نمت صحيت بدري ومكنش جيلي نوم واليوم بطئ اوي
قولت انام كنا العصر صحيت ع الساعه 9 بليل جريت لبست وقولت ل امي انا رايح ل اختي
وخمس دقايق كنت وصلت خبطت فتحتلي
قالتلي بحسبك مش جاي انا دخلت وقفلت الباب وحضنتها وشيلها من طيزها
بقولها وحشتيني اووي قالتلي اصبر شويه عشان جوزي هيكلمني دلوقتي قولتلها ماشي قولتلها صوت ولا كاميرا قالتلي لا صوت عشان جنبو ناس انا ببعتلو صور بس
قولتلها خلاص هقعد معاك وهو بيكلمك
قالتلي لو عملت اي صوت هنروح ف داهيه
قولتلها ماتخفيش فضلت ابوس فيها وهيا تىوسني لحد ماتلفونها رن ردت وقعدت تكلم جوزها وسالها عليه قالتلو مش بياجي دلوقتي بيسهر مع صحابو وبعدين بياجي لقيتو عمال يقولها العبي ف كسي وهيا اهوو وتدخل صباعها ف كسها وتنيك نفسها وانا قاعد قصدها وكنت قلعت كل هدومي وانا بتفرج عليها قالها عارفه الطقم الدخلي كذا كذا قالتلو ايوه قالها البسيه وفتحي الكاميرا ع السريع
قالتلو حاضر ثواني وقامت وبتشاورلي ماتكلمش خالص لقيتها بتقلع ملط خالص وطلعت كقم داخلي ابيض لبستو ووواااااه الكلوت مغطي كسها بس والستيان مفتوحه من النص وبزها كلو بره
قالتلو خلاص ياحبيبي قالها افتحي الكاميرا
انا استخبيت لتفتح الكاميرا عليه بالغصب هيا فتحت الكاميرا

HhoUUdJ.md.jpg
وقالها اااه جميل اوووي العبي ف نفسك
قالتلو حد جنبك قالها انا ف الحمام قعدت تلعب ف بزازها شويه راح قالها كسك العبي في

HhoUtgs.md.jpg
فضلت تلعب ف كسها وهو بيقولها ااااااه ااااااااه وريني كسك راحت قلعت الستيان والكلوت ونامت ع ضهرها وبقت تفتحلو ف كسها وبتبعبص نفسها لحد ماهو قالها اااه ياحبيبتي خلاص خلاص وقالتلو ماشي ياحبيبي نزلت قالها ايووه
قالتلو خلاص هقفل عشان اقوم اتشطف
قالها ماشي وهيا قفلت انا قربت منها وزوبري اودامي جيبت كلوت من الدولاب ابيض ودخلتو ف رجليه لبستو وقالتلي ده ليه قولتلها عشان زوبري مايدخلش ف كسك وانا مش قصدي
قالتلي وانت مش عايز تدخل زوبرك ف كسي
قولتلها نفسي وانا ببصلها نزلت فيها بوس
بعد 3 دقايق بوس ودعك وزوبري عايز يدخل كسها تلفونها رن جوزها قالها ابعتيلي صوره ليك ياحبيبتي حلوه قالتلو حاضر
قالتلي قوم ثواني وقفت وانا زوبري اودامي

HhogeTl.md.jpg

Hhog1hN.md.jpg
بعتتلو رساله حلوين دول ياحبيبي
قالها حلوين اووي وهيا حطت تلفونها تحت المخده وبصالي كانها بتقولي مستني ايه
انا مسكت رجليها وقعدت ابوس من عند فخادها وانا طالع بوسة كسها من فوق الكلوت
قالتلي خليك هنا شويه انا فضلت ابوس كسها وجيبت الكلوت ف جنب وكسها العسل نزلت لحس في جامد وهيا اااااه ااااااه مش قدره اااااااااه اول مدخلت صباعي ف كسها لقيتها بتتشنج وبتنزل عسلها كلو علي صباعي هيا ااااه تعبتني
قولتلها طلعت عليها وزوبري بين شفايف كسها
قولتلها تحبي تمصي ولا انيكك زي ماتفقنا انبارح من بره قالتلي الاتنين امصلك وتنكني
نمت علي ضهري وهيا نزلت مص ف زوبري شوي وقالتلي زي مانت لقيتها طلعت عليه وزوبري نايم ع بطني ركبت بكسها فوقو وبقت تروح وتاجي وزوبري بيغوص بين شفايف كسها وهيا ااااااااه اااااااه حلو اوووي وفضلنا كده خمس دقايق
قالتلي عايزاك تنام عليها وتنكني جامد بس ماتدخلوش قولتلها ولو دخل غصب عني
قالتلي خرجو تاني ولقيتها نامت ع ضهرها وقولتلها افتحي طيزك كده مسكت طيزها بايديها الاتنين وفتحتهم
Hho4pkJ.md.jpg

Hho63BI.md.jpg
انا شوفت منظرها اتجننت روحت مقرب زوبري من كسها احسس عليها وهيا ساكته
قولتلها خرم طيزك يجنن ادخلو زوبري ف طيزك قالت لا اوعي تعمل كده قولتلها خلاص
روحت دخلت راس زوبري ف كسها وهيا بلاش بقي خليك من بره عشان خطري
وانا بقولها حاضر ثواني بس
وانا مش قادر اخرج راس زوبري من كسها كنت عايز ادخلو كلو ونام عليها جتلي فكره مسكت ايديها الاتنين ونمت بجسمي عليها ورافع وسطي ولما مسكتها جامد روحت مدخل زوبري ف كسها هيا ااااااااااه بلاش بلاش طلعو انا بنيكها براحه خالص وقولها سبيني سيبني اتمتع بكل لحظه زوبري ف كسك وانا بنيك براحه قالتلي خرجو قولتلها عشان مزعلش منك انا خرجتو ونيمتو ع طيزها وراس زوبري ع كسها
بقيت انزل وطلع وهبد كاني بنيكها وهيا ااااه اااااه كمان باحبيبي نكني جامد اوووي نيك كس اختك ومراتك دخل زوبرك ف كسي ومتعني اختك محرومه من النيك اختك مش بتتناك من زمان
انا مقدرتش قولتلها ادخل زوبري ف كسك يامنار تعبان اوووي قالتلي لا ماتدخلوش خليك كده وبصرحه مكنتش قادر قالتلي قوم قومت وزوبري علي اخرو رافع لفوق وهيا بصت لزوبري قالتلي هو عامل ليه كده قولتلها انتي مش حسا بيا خالص
قالتلي لا طبعا وعشان اعرفك اني بحبك فتحت رجليها وكسها اتفتحلي زي البوابه كان ملزق ف بعض من عسلها قالتلي تعالي ف حضن اختك
دخلت ف حضنها واول مازوبري لمس كسها قالت زوبرك هيجنني وحضناني وانا بحك زوبري رايح جاي ف شفايف كسها
قالتلي ف ودني انت تعبتني دخل راس زوبرك الراس بس وانا قولتلها حاضر مسكت زوبري ودخلت راسو وهيا ااااه حلو اووي
فضلت انيكعا براحه وهيا ااااه
قولتلها ادخلو كلو تقولي لا انا قولت ف سري ماشي انا هوريك نزلت بوس ف خدها ورقبتها وراس زوبري ف كسها بقيت انيكها براحه ودخل زوبري شوي وخرجو علطول ونزلت مص ف بزازها وزوبري خرج بره كسها واتا مش سال وهيا مسكتو وبتدعكو ف كسها ودخلت راسو ف كسها وانا كنت بدخل نص زوبري وخرجو تاني كلو وهيا ترجع تدخل زوبري ف كسها بقيت ادخل زوبري للاخر ورجعو تاني وهيا يطلع منها الاااه العاليه وتسكت وكسها كان احمر من البهدله نزلت بوس في شفايفها وقولتلها متمتعه ياحبيبتي وهيا بصالي ومش بترد قولتلها راس زوبري هتنفجر ف كسك وهيا قالتلي انا مش قدره وهيا عمله تطلع اصوات غريبه قولتلها ادخلو كلو هيا مش بترد
قولتلها عايز ادخلو كلو ف كسك وفضل انيك ف كسك طول اليوم ونزل ف كسك بس انتي قولي نكني وانا هفشخ كسك بزوبري وهيا ساكته
قولتلها كسك مش بيتعبك ارحمي زوبري بقي خليني انيكك انا مش عايز انيكك غصب عنك
لقيتها حطت ايديها علي ضهري ورجليها كتفتني وحضنتني جامد وزوبري دخل كلو ف كسها هيا ااااااااااااااه وانا اااااااااااااااه اخيرا وهيا اااااااه سيبو ماتتحركش اصبر عشان خطري خليني احس بكل حته ف زوبرك ف كسي لقيتها بتلف وسطها زي الديره وزبري بقي بيخبط ف كل جوانب كسها وكان احساس روعه ولقيتها بتقولي يلا نكني جامد
انا مكنتش قادر بصراحه لقيت نفسي بنزل لبني ف كسها وهيا ااااااااااااااااه نااااااااار نااااار ف كسي
وانا راكب فوقها ولسه هيجان قالتلي قوم خليني ابلع لبنك من كسي وانا نايم فوقها وبدات ادخل زوبري وخرجو وهيا ااااه اااااه
بقيت انيك جامد وهيا اااااااااه ااااااااااااه براحه براحه وانا ولا هنا نازل فيها نيك حضنتها وقلبت نفسي ع ضهري وهيا فوق زوبري لقيتها بتنط ع زوبري ولبني بيخرج من كسها علي زوبري وفخادها وهيا تنط ع زوبري وانا بصباعي بدعك ف زنبورها لقيتها ااااااااااااه ااااااااااه قعدت ع زوبري وبتنزل عسل من كسها ع زوبري وسخن ناار قولتلها ماتقفيش بسرعه قالتلي مش قدره اتحرك روحت قلبها ع ضهرها وانا فوقها وزوبريةف كسها ونازل فيها بوس

HhopvEJ.md.jpg
وانا بنيكها بعنف اوووي وهيا مش قدره تتكلم وانا نازل ف كسها نيك وهيا اااااااااااه خلاص تعبت ارحمني وانا ولا هنا فضلت انيك لما حسيت ان في ميه بتخرج من كسها عرفت انها نزلت وانا ولا هنا قعدت انيك وهيا اااااااااه كمان كمان نيكني جامد اااااااه وانا بنيكها لما حسيت نفسي هنزل كلبشت فيها جامد وهيا ااااااااه نزل جووه ف كسي نزل وانا بسمع كلامها وبركان تاني نزل من زوبري ف كسها وهيا اااااااااح اااااااه لبنك كتير اووووي تاني مره ورا بعض دكر ياحبيبي شبعت اختك حبيبتك سنه نيك اودام وبتحسس علي ضهري
قولتلها انا مش هخرج زوبري من كسك تقوليلي سنه اودام ضحكت وقالتلي عشان ماتتعبش ياقلبي انا تحت منك دايما هروح فين منك ومن زوبرك الي دبحني ده انا زوبري نام ف كسها
قالتلي زوبرك نام قولتلها شوي ويفوق
قالتلي لا ياحبيبي هيفوق تعبان ماتتعبوش اكتر من كده قوم من عليها وتعالي نتشطف وناكل سوا
طلعت زوبري وكسها غرقان من لبني قالتلي شوفت عملت ف كسي ايه
هيا قفلت ع كسها ودخلت للحمام موطيه ودخلت وفتحت كسها خرج لبني كلو قالتلي لبنك كتير اوي فتحت الدش وانا غسلت كل حتي ف جسمها والاهم كسها وهيا نضفتني ونضفت زوبري
طلعنا ولبست بوكسر وهيا لبست شورت وبتاع مخبي صدرها لنص بطنها كده ومش لبسه كلوت تحت الشورت وكسها شافط الشورت دخلنا المطبخ ناكل وانا بحسس علي كسها قالتلي لما نفطر الاول قولتلها منظرك يجنن اووي

HhxKnXp.md.jpg
قالتلي كول الاول وبعدين برحتنا مع بعض وانا قعدت اكل ومديت ايدي طلعت بزازها بره

HhxK4yJ.md.jpg
قالتلي كده ارتحت قولتلها اووي يلا كولي وفضلت تاكل وتهز ف بزازها وتبصلي وانا زوبري وقف تاني قالتلي هتتعب صدقني قولتلها عايز اتعب قالتلي خليك هنا هدخل البسلك حاجه حلوه
انا زنقتها ف الحيطه وبقولها ماكده حلو وحطيت ايدي علي كسها وصباعي بين شفايف كسها قالتلي هلبسلك احسن من كده بس سبني وكول وتعالي هيا مشت وبصالي وبتضحك ولما خلصت اكل شربت كوبايه عصير دخلت الاوضه كانت لبسه قميص نوم ابيض مطلعه بزازها بره وكسها طالع من القميص وقالتلي اتاخرت ليه ده انا كنت هجيب حد ينكني دلوقتي من اي حتي

Hhxq9l1.md.jpg
قولتلها محدش يقدر يلمسك غيري يامتناكه
قالتلي انا متناكتك وشرموطتك ولبوتك وخدامه لجزمتك طول مانت بتدلعني انا مسكت بزازها الاتنين وقالتلي كلهم بسنانك انا نزلت اكل فيهم وهيا وقفه وعمال تطلع اهاات تلفونها رن مسنجر
بقولها مين ابن المتناكه ده ضحكت وقالتلي ده جوزي قولتلها هتردي قالت ايوه النت مفتوح نسيت اقفلو قالتلي اصبر انا حضنتها من ورا وقفش بزازها هيا الو ايوه ياحبيبي لا صاحيه قاعده بسمع مسلسل ف التلفون لا اخويا نايم من بدري اه دلوقتي خلاص الي انت عايزو ياحبيبي
شورتلي متكلمش خالص ونامت ع ضهرها وحطت الفون جنب راسها وفاتحه المايك
قالها افتحي رجلك ودخلي زوبري ف كسك وهيا ااااه اهو ياحبيبي نكني اووي ااااااه اهااا نزلت القميص ايوه مص بزازي اوي ونكني ف كسي

HhxBK7e.md.jpg
كمان اختي شايفها جوزها بينيكها ف التلفون قالها قومي جيبي خياره بسرعه قالتلو ماشي قامت وهيا بصالي وبتقولي هوس عشان خطري راحت المطبخ وجابت خياره ورجعت تنام مكانها
قالها مصي زوبري وهيا امممم وبفت تمص ف الخياره وقالها دخلي زوبري ف كسك يامتناكه
قالتلو حاضر ياحبيبي ياجوز المتناكه
انا قربت منها ومسكت الخياره اكلت منها حتي وهيا خايفه تتكلم طلعت ع السرير قالها دخلي زوبري ف كسك ياحبيبتي انا مسكت زوبري ودخلتو كلو ف كسها قالت اااااااااه قالها اااااااه زوبري عجبك قالتلو اووووي ياحبيبي اوووي قالتلها دخلي الخياره ف كسك اوووي ونيكي نفسك بيها وانا بقيت انيكها اوووي وهيا اااااااااه اااااااااه براحه براحه ياحبيبي قالها هفشخك هفشخ كسك وهيا اااااااااااااه ولقيت اختي بتنزل ع زوبري قالها نزلتي قالتلو اااااه نزلت وانا زوبري كلو عسل قالها كفايه ع كسك كده
فكره لما نكتك ف طيزك انا باصص ليها وهيا بتقولو ايوه قالها تاجي نجرب تاني قالتلو طيزي وجعتني اووي والخياره كبيره وهيا بتبص لزوبري
قالها هتدخل بس يلا جربي
قالتلو حاضر وراحت نايمه ع بطنها قالها افتحي طيزك بايد والتانيه دخلي الخياره فيها
انا مسكت ايد اختي الاتنين وخليتها تفتح خرم طيزها ومنظرو جنان

HhxCPSt.md.jpg
قالتلو براحه عشان خطري قالها حاضر يلا دخلي الخياره انا دخلت راس زوبري كانت ضيقه بس زوبري بيدخل قالتلو اااااه كبير اووي زوبرك
قالها دخليها كلو قالتلو عيفشخني قالها عايز اسمع صراخك والخياره ف كسك انا مستنتش روحت مدخل زوبري ف طيزها وهيا ااااااااااااااااه طيزي حرام عليك ااااااااااه وهو بيقولها اااااااه ااااه كمان سمعيني صراخك وانا بقيت انيك اختي ع صوت جوزها لقيتو بيقولها اااااه نزلت نزلت هنزل ف طيزك وانا بنيك وهو بيقولها نزلت وانا عمال انيك ف اختي وهيا تصرخ ااااااه اااااااه طيزي الخياره وجعاني اوووي قالها خرجيه بقي
انا طلعت زوبري هيا اخدت نفسها وكلمتو وقفلت المكالمه وانا علطول رجعت زوبري ف طيزها قالتلي حرم عليك مش كده وانا نايم فوقها بقولها كده تحرميني من طيزك ده انا هموت عليها من زمان وانا بنيكها وخرم طيزها كان ضيق وقولها طيزك ضيقه اووي هو جوزك زوبرو صغير قالت لا اصغر من زوبرك شوي قولتلها هو فتح طيزك وكسك يابختو قالتلي هو فتح وانت شغال اهو وانا قعدت انيك لحد مانزلت ف طيزها وقالتلي طيزي وجعتني قولتلها ده لسه انتي شوفتي حاجه انا هفشخك من الفاتحتين ونمت علي ضهري وهيا نايمه ع بطنها قولتلها مبسوطه قالتلي مبسوطه طول مانت معايا وجنبي
قولتلها لسه ايه تاني معملنهوش قالتلي كل حاجه عملناها قولتلها دلوقتي اقدر انيكك ف اي خرم برحتي قالتلي هنا حبه وهتا حبه وبتضحك
قالتلي بالحق انت ازاي تنكني وجوزي بيكلمني
قولتلها يعني يبقي معاك الزوبر وتدخلي خياره ف كسك ده حتي عيبه بس قوليلي احساس حلو
قالتلي مع انه مرعب بس كنت هيجانه اووي
قولتلها ايوه مانتي نزلتي عسلك نمنا ف حضن بعض ملط للصبح صحيت وهيا نايمه فضلت ابص عليها وهيا صحت قالتلي بتبصلي ليه كده
قولتلها ازاي عريس يسيب عروسته تاني شهر
قالتلي عريس راح جه احلي واجمد منو
انا مسكت رجليه وهيا نايمه ع جنبها وشنا ف بعض حطيت ايدي ع طيزها بقولها طيزك ارتاحت قالت ايوه ارتاحت قولتلها تاجي نعمل واحد علي السريع قالتلي ع الصبح كده قولتلها ياريت قبل مامشي قالتلي ماشي بس خليك رومانسي
انا مسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها
قولتلها تمصيه ولا ادخلو قالتلي دخلو براحه دخلت زوبري ف كسها للاخر وحضنتها كاننا جسم واحد ونازل في بوس وزوبري ف كسها بيعوم ف عسلها وسخونت كسها ودخلت صباعين ف طيزها من ورا وفضلنا وقلبت نفسي ع ضهري وهيا فوقي وزوبري لسه ف كسها وانا ماسك طيزها وبحركها ع زوبري قولتلها قربت قربت
ونزلت لبني ف كسها وهيا نايمه فوقي
وقالت كفايه بقي تعبتني يلا قوم وفضلنا ع كده لحد اختي ماخلفت وجوزها نزل وحبلت تاني بس مني بقي انا نزلت ف كسها قبل ماجوزها ياجي بليله نزلت ياجي 3 مرات

دي اخر قصه هتنزل نتقابل بعد رمضان
كل سنه وانتم طيبين
أنت فنان و برنس
 
  • عجبني
التفاعلات: الشقى شقاوه، magamego و عالي الجودة
كمل قصه رائعة
 
  • عجبني
التفاعلات: الشقى شقاوه و magamego
قصة روووووووووووعه
فنان
تسلم الايادى
 
  • عجبني
التفاعلات: الشقى شقاوه و magamego
مبدع دائمااااااااا ياكنج
 
  • عجبني
التفاعلات: الشقى شقاوه و magamego
انا كنت عايش مع ابويا وامي واختي منار
انا عندي 20 سنه واختي 22 سنه اختي اتجوزت من 3 شهور ابويا موظف وامي ست بيت
عريس اتقدم ل اختي كان من عايله محترمه احنا وفقنا عليه كان شب حلو
واختي ملكه جمال بياض زي التلج
اختي مخلصه المدرسه وجوزها طلب انها ماتشتغلش واحنا وفقنا والفرح اتعمل وكلو تمام وجوزها سافر لما هيا حملت وبويا قالي روح عند اختك نام عندها ماتسبهاش لوحدها وانا قعدت معاها اسبوع ف التاني كنت بشوف الستيان او الكلوت ف الحمام وده عادي حتي ف بيتنا غصبه عنها وعني يعني وانا كنت بضرب عشرات ع ريحه كلوتاتها وبشم فيهم ف يوم واحنا نايمين النور قطع واختي بتخاف من الضلمه كنت نايم ف اوضه ******* وسامع صوتها وعمال اضحك منها والي رعبها اكتر صوت الكللابب الي ف الشارع
قعدت تنده عليه وانا بكلمها وبضحك وقولها في عفاريت بره الباب خايف اطلع وهيا تزعق فيا
وانا بضحك خرجت وقولتلها افتح الباب قالتلي ادخل دخلت وانا منور بالكشاف التلفون
وهيا كانت متغطيه ببطنيه خفيفه
بس انا لمحت شق بزازها وهيا مش واخده بالها وانا قولتلها هفضل وقف كده قالتلي تعالي نام جنبي انا نمت جنبها قالتلي تتغطا قولتلها لا مش عايز الجو حلو
قولتلها مش عارف من غيري كنتي هتعملي ايه
قالتلي كنت هكون نايمه قولتلها طب خلاص انا هقوم وانتي نامي لوحدك ضحكت وقالت لا خلاص قولتلها جوزك هياجي امتي انا زهقت منك
قالتلي ولو مجاش مش مشكله
قولتلها ايوه منا بقيت الخدامه بتاعتك روح وتعالي وبتمشوريني مسكتني من ودني وقالتلي انت الصغير تسمع الكلام انا مسكت مناخيرها وبقرص عليها قولتلها سيبي وانا اسيبي وهيا اخنفت وبتتكلم وانا بضحك علي صوتها
وفضلنا نضحك مع بعض والنور رجع
قالتلي قوم ارجع سريرك قولتلها **** منا متحرك من مكاني هو انا شغال عند الي خلفوكو وبضحك
انا هنام زي منا مش عجبك انتي روحي انتي هناك
قالتلي ده سرير العرسان انت مش عريس
قولتلها احلي عريس **** ف الدنيا قالتلي اقولك ايه تعالي البس بدله جوزي هتاجي علي قدك
قولتلها هيا هنا قالتلي ايوه هو كان شاريها
هيا قامت وانا ببصلها منظر يهبل اول مره اشوف جسم اختي كده الكلوت والستيان شيفهم من تحت قميص نوم لركبه شفاف وصدرها الوسط
وشق بزازها واضحين وانا عملت نفسي من بنها وقومت معاها ورتني البدله وانا وقف قصدها
وزوبري وقف ف البنطلون
لقيت فستان فرحها قولتلها ده فستان الفرح قالت ااه قولتلها ماتلبسيه قالتلي مينفعش
قولتلها عشان خطري اشوفو عليك قالتلي بلاش قولتلها عشان خطري ادينا بنتسله
قالتلي خلاص روح البس هناك وانا هبقي انادي عليك تلبسني الفستان انا خرجت ودخلت الاوضه التانيه قلعت هدومي الا البوكسر والفانله
وطلعت زوبري الي وقف صاروح 17 سنتي وبيض فضلت ادعك فيا وقولو نام ياخربيتك هتفضحنا وبداءت البس البدله وكانت ضيقه عني شوي بس اتلبست ودخلت الحمام سرحت شعري واختي ندهت عليه دخلت وكانت لبسه الفستان قالتلي اقفلي السوسته واتا بقولها ماليش ف السوسته وبضحك قالتلي اخرج ع ماكمل لبسي خرجت وهيا تقريبا لبست نفس فرحها بس مش عرفت لسه هتعمل ايه بعد 5 دقايق قالتلي تعالي
دخلت لقيتها عمله مكياج وكانت زي القمر
قولتلها ياخربيت حلاوتك
قالتلي احترم نفسك
قولتلها لا بجد قمر قالتلي وانت عسل قولتلها منا عارف قالتلي خودلي صورتين كده طلعت تلفوني وبقيت اصورها وهيا صورتني وحطيت التلفون ع التسريحه وصورنا نفسنا مع بعض
ولقيتها بتبوسني من خدي واحنا بنتصور
انا قولتلها ثواني شغلت فيديو
وقىبت منها وروحت حضنها جامد وبدات الف بيها براحه ف الاوضه وهيا تضحك وصدرها كلو ف صدري نزلتها ووقفت الفيديو وشوفنه قالتلي حلو اوي وحضنتني وقالتلي اوعي حد يشوفهم
قولتلها هو حد يقدر يشوف صور عروستي
قالتلي انت مصدقت ولا ايه
قولتلها طبعا مش احنا اتصورنا ولو سافرنا ف اي بلد وحد سالنا وشافو الصور هيعرفو انك مراتي
وهو حتي انتي بتبوسيني ف شقتنا اهوو وبضحك ع الصوره قالتلي ياريتني ماتصورت معاك وبتضحك قالتلي يلا اقلع البدله دي قولتلها ماشي قالتلي الاول فك السوسته دي فكيت السوسته وقالتلي اخرج قولتلها لا زي ماقلعتك تقلعيني
قالتلي بس كده عنيا ولقيتها قربت مني وقلعتني البليزر وبقت تفك زراير القميص
وتقولي انا ليه من غير جوزي حبيبي
انا كنت هيجان من كلامها
وهيا بتفك الزراير وتقولي انت رجلي وكل حاجه ليه اعملك الي انت عايزو لما فكت القميص وقربت مني وقلعتني القميص ومن غير ماتتكلم لقيتها بتمد ايديه ع الحزام بتفكو وانا باصص ليها وهيا باصه تحت وفكت زرار البنطلون وبتنزل السوسته وانا زوبري وقف زي الصاروخ وايديها حسست عليه مش غير ماتاخد بالها وزوبري كان بيقولي خرجني البوكسر زوبري رفعو وهيا قلعتني
وانا وقف اودامها بالبوكسر وفانله قالتلي كده تمام وعنيها كانت بتاكل ف زوبري
قالتلي يلا اخرج عشان اغير
قولتلها عايز اشوفك وانتي بتغيري
قالتلي عيب ياحبيبي قولتلها عشان خطري
انتي مش واثقه فيا قالتلي مش كده بس عشان حرام قولتلها هيا مره وخلاص عشان خطري هيا قالتلي ماشي انا قعدت ع السرير وزوبري وقف ف البوكسر وهيا بترفع الفستان عشان تقلعو وكان رخم قولتلها اجي معاك قالت لا بعرف قلعتو وانا شوفت بنطلون لازق ع طيزها اوووي
ولما لفت البضي الي لبسها لازق ف بزازها وحلمات بزازها واضحه قالتلي يلا ننام قولتلها هتنامي كده قالت ايووه دخلت تنام وانا مردتش البس نمت جنبها زي منا واحنا ساكتين
قولتلها هو ممكن احنا نتجوز قالتلي لا مينفعش
قولتلها انتي حامل ف الكام اتنهدت وقالت ف التاني قولتلها هو سافر ليه بدري قالتلي مش فارقه لقيتها بتعيط وانا بقولها مالك ليه بتعيطي
وقربت منها بصدري بس واخدت راسها ف حضني بقولها ليه بتعيطي انا جنبك اهو
قالتلي انا المفرود عروسه ليه يسيبني ويسافر
واحنا بطبطب عليها ومش عارف ارد عليها
وعرفت انها تعبانه محتاجه جوزها جنبها
انا قولتلها يابت مش احنا متجوزين انتي دلوقتي اختي حبيبتي وكمان مراتي ونايمين ع سرير واحد اهو عايزه ايه تاني بقي وهيا بتمسح دموعها
قولتلها منار قالتلي نعم قولتلها انا بحبك
قالتلي وانا كمان بحبك انا حضنتها وقربت وسطي منها وزوبري بقي بيخبط تحت بطنها
وهيا حضناني جامد قولتلها ممكن اطلب منك طلب قالتلي قول قولتلها عايز اخد بوسه رجعت براسها وبصتلي وقالت ماينفعش
قولتلها ليه مينفعش مش انتي مراتي
قالتلي عيب قولتلها واحده بس وهيا مردتش عليه وبصالي وانا قربت منها وبوستها علي شفايفها حوالي 5 ثواني ورجعت وهيا كانت مغمضه عنيها
وفتحتها قولتلها شفايفك حلوه اووي
روحت قلبها ع ضهرها ونمت فوقها وهيا لسه بتتكلم روحت بوستها من شفايفها وبقيت ابوس جامد وهيا مش بتبوس بس مش ممنعه كمان
وانا زوبري عمال يحك علي كسها
وهيا بقت بتخربش ف ضهري وانا ببوسها جامد واحسس صدري وهو بيفعص ف بزازها يجنن
وزوبري رايح جاي ع كسها وايدي بتفعص في ايديها وقفت بوس وشفتي كانت لزقه ف شفايفها
وباصص ليها وهيا مغمضه عيونها وزوبري عمال احكو ف كسها ايدي اليمين حطيتها ع بزها افعص في وقرص ف حلماتها وهيا اامممم ااااه وانا بقولها انا بحبك اوووي وهيا اممممم امممم
وبايدي الشمال نزلت بوكسري وزوبري بقي علي كسها من فوق البنطلون عمال يحك ف كسها وهيا حاسه بيه وعمال تعض علي شفايفها وتقولي اااه بصوت خفيف خالص وانا بحكو ف كسها وهيا بقت تعض ع شفايفها وبقولها انا مش قادر يامنار وهيا بصالي ولقيتها بتحضني جامد وبتقولي كمان وانا بقيت احكو اووي ف كسها ولقيتها اااااه اااااااه وحسيت ببنطلونها كلو اتغرق ميه لدرجه انه وصل لزوبري انا اختي كانت لسه حضناني وانا حطيت زوبري ع كسها ونزلت لبني ع بنطلونها وهيا حست بزوبري وهو بينبض ف النزول حضنتني اووي
وبعد شوي نمت جنبها وانا زوبري وقف نص
حسست بايدي علي بطنها دخلتها تحت البضي وبقيت احسس علي بطنها وطلعت بايدي علي بزازها امسكهم جامد والحلمه وقفه تحت كف ايدي وهيا بصالي وبتغمض عيونها
انا نزلت فيها بوس وايدي علي بزازها العب فيهم وحلماتها وقفه اوووي قلعتها البضي ومكنتش لبسه ستيان نزلت فيهم اكل الااتنين وهيا اااااه ااااااه
وحلمات بزازها الوردي تجنن اووي بقيت انزل امص فيها وهيا ااااااه ااااه اااح
قولتلها انتي كنتي محرومه من كده ياحبيبتي انا همتعك ونزلت علي شفايفها بوس وهيا بقت تبوس معايا كنت بقطع شفايفها وزوبري رجع لكسها تاني بيحك في قولتلها اخيرا هشوف كسك من زمان نفسي اشوفو ولقيتها سكته نزلت بشفايفي علي بزازها وبطنها ونزلت لعند بنطلونها كان مبلول شديتو لتحت قلعتو ليه وكانت لبسه كلوت كان متغرق عسل حسست عليه ولقيتها بتحرق ف وسطها زي التعبان جيبت الكلوت ف جنب كان
ابيض وشكلو حلو وغرقان عسل

HholGTl.md.jpg
انا شوفتو قلبي وقف اول مره اشوف كس واحده وبالمنظر ده مكنتش عارف اعمل ايه بس اتعلمت من السكس طلعت لساني وهاتك يامص ف كسها وهيا اهاتها ف الاوضه كلها فضلت الحس ف عسلها كلو وهيا اااااه دخلت لساني ف كسها وهيا اااااااااه ااااااه لقيت الزنبور الي فوق روحت واخدو ف بوقي مص وهيا بتزيد ف اهاتها وروحت مدخل صباعين ف كسها وبنيكها بيهم وهيا اااااااااااه اااااااااااه كمان كمان ااااااااااه وانا بمص جامد لحد ماهيا نزلت كل عسلها ف بوقي وانا بلعتو كلو
وفضلت الحس ف كسها اكتر وهيا نزلت تاني
قالتلي كفايه كفايه مش قدره طلعت نمت جنبها وقولتلها مبسوطه ياحبيبتي قالت امممم
قولتلها عايزاني ادخلو فيكي قالت لا بلاش
قولتلها مبسوطه كده قالت ااه اووي
قولتلها عسلك يجنن
قالتلي انت بلعتو قولتلها ايوه يعني اسيب العسل ده يقع ع الارض حضنتني وقالتلي تعرف ان جوزي مكنش بيقرب نحيت كسي خالص اول مره اجرب الحس منك انت قولتلها كان بيخليك تمص زوبرو قالت ايوه وانا سكت لقيتها مسكت زوبري وقالتلي عايزاني امصلك ياحبيبي قولتلها ياريت
لقيتها مسكت زوبري من فوق البوكسر تدعك فيا
وقالتلي بتاعك كبير عن بتاع جوزي
قولتلها انزلي مصي زوبري مش قادر
لقيتها نزلت من السرير وايديها ع بزازها

HhoMIsV.md.jpg
لقيتها راحت مابين رجلي وطلعت ع السرير ولقيتها بتسحب البطانيه تغطي نفسها
مش شيفها خالص ولقيتها خرجت زوبري من البوكسر ومسكتو كانها بتضربلي عشره وبالسانها ع راسو وبعدين بلعت نصو وانا مغمض عيني مكنتش بتمص حلو بس احسن من مفيش
فضلت تمص وبقت تشد شوي ف المص قولتلها دخلي زوبري كلو قالت كبير وبقت تحاول ولقيتها مسكت زوبري واخدت راسو ف بوقها وتلعب فيهم بالسانها وبايديها الاتنين تضربلي عشره وكنت هتجنن من العمله دي فضلت كده 5 دقايق وانا ف دنيا تانيه وانا كنت خلاص لقيتها دخلت زوبري لنصو وبقت تمص لحد مانزلت لبني ف بقها
وهيا بتبلع لبني وبقت تخرج النقطه الي من زوبري تبلعها انا شديتها عليه ونمنا ف حضن بعض
قالتلي اوعي حد يعرف الي احنا بنعملو ده قولتلها انا مش اهبل يامنار وبصراحه انتي حلوه اووووي
اتحرجت قولتلها مش عايزه ادخل زوبري ف كسك قالتلي بلاش خليني كده احلي قولتلها الي انتي عايزاه ياقمر وحضنتها وقولتلها احلي ليله ف حياتي قالتلي تعالي نتشطف هيا قامت قعده جنبي ومخبيه بزازها بردو

HhoVyMl.md.jpg
قولتلها ليه بتخبي بزازك قالتلي لسه محروجه منك انا روحت نطيت عليها وبضحك وانا مسكت ايديها الاتنين بقولها بتنحرجي من ايه
وبزازك دي انا كلتهم من شوي زي كده
ونزلت ع بزازها مص جامد وهيا اممم اممممم وحلماتها وقفه اوووي قولتلها يلا ادخلي استحمي
دخلت بس ايديها بعيد عن بزازها وماشيه تدلع
اخدت هدوم من الدولاب وخرجت وانا مش مصدق الي حصل وبعد شويه قولت ادخل اتشطف معاها قلعت البوكسر وطلعت للحمام سمعت صوت اهات جووه وانا ودني علي الباب
فتحت مره واحده وببص لقيت اختي مدخله صباعين ف كسها وبتنيك كسها تحت الدش

HhoXbEl.md.jpg
e اول ماشفتني عدلت نفسها وانا بقولها زي مانتي ودخلت معاها تحت الدش وحضنتها من ورا وزوبري علي طيزها بين فلقتين طيزها وهيا مش بتتكلم وانا حضنها وماسك بزازها ادعك فيهم وع بطنها ونزلت بايدي اليمين علي كسها النضيف اول مالمستو هيا وقفت ع صوابعها مسكت كسها اوووي قالتلي بلاش قولتلها هنضفو
ودخلت صباعي ف كسها قالت اااااه
دخلت الصابع التاني وبقيت انيكها براحه وهيا ااااه ااااه وانا بنيك كسها بصوابعي وهيا سخنت جامد بقت بتصرخ زي الي بيتناكو بجد
وانا بنيك كسها بصوابعي ولقيتها بتنزل عسلها ف ايدي وانا دعكت بيه كسها والدش شغال وهيا مكنتش قدره توقف لفيت وشها وحضنتها وزوبري مابين شفايف كسها بقيت احكو رايح جاي وكان نفسي ادخلو وانا حضنها وهيا حضناني جامد واحنا تحت الدش ومحدش فينا بيتكلم كسها وزوبري بيتعرفو علي بعض وانا حضنها لقيت كسها بينزل علي زوبري وهيا بتحضني جامد
وانا مكنتش قادر بصراحه مسكت زوبري ورجعت ورا بوسطي ودخلت راس زوبري ف كسها ودخلتو كلو هيا اااااااااه وزوبري ف كسها للاخر وهيا لا لا لا خرجو خرجو وانا حضنها بقولها سبيني انا تعبان وهيا لا عشان خطري ورجعت ورا وزوبري كان صاروخ خارج من كسها وهيا بصالو راحت نزلت علي ركبها وحطت زوبري مابين بزازها وضمت بزازها عليهم وبصالي وانا بقيت انيك بزازها اوووي وقولها ااااااه كسك حلو اوووي ليه حرمتيني منو يامنار كسك سخن اوووي
وهيا سكته وانا بنيك بزازها ومغمض عيني
وبقولها ااااه اول مره ادوق طعم الكس حلو اوووي وانا متخيل زوبري ف كسها وفضلت انيك لحد مانزلت بين بزازها هيا قامت اتشطفت وانا اتشطفت ولبسنا هدومنا وماتكلمناش راحت نامت ع سريرها وانا روحت ع اوضه ******* عمال افكر ف الي حصل وازاي سبتها وجيت هنا
قومت دخلت عليها وكانت نايمه ع جنبها
دخلت وراها واخدتها ف حضني وقولتلها انام بعيد عن حضنك تاني ليه وحسيت انها مبسوطه ونمنا للساعه 11 الباب بيخبط هيا قامت صحتني وقالتلي روح بسرته الاوضه التانيه انا لميت اي حاجه ليه ف الاوضه ودخلت غرفه *******
عملت نفسي نايم وطلعت حماتها قالتلها انفضلي ياماما لا كنت نايمه سالتها عليه قالتلها نايم ف ******* اهو اصحيه قالتلها اي حاجه انا عمله فطار البت مديحه هطلعو صحي اخوك يفطر معانا قالتلها حاضر ياماما دخلت عندي وقالتلي قوم عشان الفطار شديتها عليه ونمت فوقها وقولتلها انتي فطاري ياجميل
قالتلي بلاش حماتي بره قومت من عليها وهيا روقت هدومها وخرجت وانا دخلت الحمام غسات وشي وسلمت عليها وقعدت احكي معاها
ومديحه طلعت بالاكل فطرنا كلنا مديحه عندها 40 سنه اخت جوز اختي وقولت ل اختي انا هروح واستاذنت منهم وروحت وكانت احلي ليله ف حياتي كلها طار اليوم واختي قالتلي مديحه هتنام معايا انهارده تعالي بكره بقي قولتلها مفيش مشكله الساعه 11 بليل كانت فاتحه نت بقولها فاتحه ليه قالتلي اعمل ايه مديحه نايمه ف الاوضه التانيه وانا مش جيلي نوم
قولتلها بتفكري فيا قالتلي لا
قولتلها كدابه انتي لبسه ايه قالتلي لا مش هقولك
قولتلها عشان خطري قالتلي لابسه قميص نوم
قولتلها شكلو ايه قالت احمر
قولتلها ولبسه قميص نوم ليه ومديحه عندك
قالتلي جوزي كلمني وقعد يكلمني شوي قولتلها كلام عادي ولا ف الجنس قالتلي ف الجنس
قولتلها وريني صوره ليكي كده قالتلي لا
قولتلها اخلصي بقي عشان خطري قالتلي ثواني

HhoOTSp.md.jpg
قولتلها ياخربيت جمالك بزازك عايزه تتاكل قالتلي منا مطلعها ليك عشان تعبانه اووي
قولتلها جوزك ماريحكش قالت لا سبني لما نزل
قولتلها تجاوبيني بصراحه قالت ماشي هجاوبك
قولتلها لما زوبري دخل ف كسك انبارح حسيتي ب ايه سكتت دقيقه وانا مش عايز ابعتلها رساله
قالتلي مكنتش عايزه اخرجو مني بس كنت خايفه نتعود علي كده وتنزل جوايه ونتعود علي كده
قولتلها ايه المشكله مش انتي حبله يعني لو نزلت ف كسك محدش هيعرف حاجه قالتلي تعرف زوبرك لما دخل ف كسي كانت روحي هتروح
حسيت ان ده مش زوبر ده خرطوم دخل ف كسي انت فضلت تدخلو وتخرجو وانا لسه مش مستوعبه انه زوبرك قولتلها كان نفسك اكمل نيك
قالتلي اااه بصراحه قولتلها وريني كسك

Hhoe1hF.md.jpg
قولتلها اااااه كسك ضيق اووووي يامنار
قالتلي هو في حاجه توسعو وقال لا
قولتلها حرمتيني منو ليه كان نفسي افضل انيك في كسك طول اليل وانتي ف حضني
قالتلي بلاش وحياتي عندك خليني من بره احسن
انا همتعك هوريك كسي وتلحسو وتعمل في اي حاجه بس بلاش تدخلو في كسي
لو عايز نفضل مع بعض قولتلها انا بحبك والي انتي عايزه هعملهولك قالتلي تعرف وقت ماكنا وقفين وزوبرك بيحك ف شفايف كسي كنت متمتعه اووي ولو كنت فضلت شويه تعمل كده وزوبرك مدخلش دلوقتي يمكن كنت نسيت نفسي بس انت استعجلت وانا فوقت
قولتلها زوبري حلو يامنار قالتلي حلو اوووي ياحبيبي قولتلها بتحبي تتناكي ازاي قالتلي اركب ع زوبرك وفضلت انط وصوت قولتلها ااااه وايه تاني قالتلي انام علي بطني وانت تركب فوقي ودخل زوبرك ف كسي من ورا وانا بقولها اااااه احلي وضع بحبو عايز اجربو معاك قالت عنيه بس زوبرك مش هيدخل من بره كده قولتلعا ماشي
وفضلت انيكها طول اليل كلام وهيا كانت خايفه افتح كاميرا عشان الصوت
لما قالتلي انها نزلت انا كمان نزلت وقالتلي هستناك بكره بليل عشان بالنهار مش فاضيين
قولتلها خلي بالك من كسك
ضحكت وقالتلي حاضر وقفلت وانا نمت صحيت بدري ومكنش جيلي نوم واليوم بطئ اوي
قولت انام كنا العصر صحيت ع الساعه 9 بليل جريت لبست وقولت ل امي انا رايح ل اختي
وخمس دقايق كنت وصلت خبطت فتحتلي
قالتلي بحسبك مش جاي انا دخلت وقفلت الباب وحضنتها وشيلها من طيزها
بقولها وحشتيني اووي قالتلي اصبر شويه عشان جوزي هيكلمني دلوقتي قولتلها ماشي قولتلها صوت ولا كاميرا قالتلي لا صوت عشان جنبو ناس انا ببعتلو صور بس
قولتلها خلاص هقعد معاك وهو بيكلمك
قالتلي لو عملت اي صوت هنروح ف داهيه
قولتلها ماتخفيش فضلت ابوس فيها وهيا تىوسني لحد ماتلفونها رن ردت وقعدت تكلم جوزها وسالها عليه قالتلو مش بياجي دلوقتي بيسهر مع صحابو وبعدين بياجي لقيتو عمال يقولها العبي ف كسي وهيا اهوو وتدخل صباعها ف كسها وتنيك نفسها وانا قاعد قصدها وكنت قلعت كل هدومي وانا بتفرج عليها قالها عارفه الطقم الدخلي كذا كذا قالتلو ايوه قالها البسيه وفتحي الكاميرا ع السريع
قالتلو حاضر ثواني وقامت وبتشاورلي ماتكلمش خالص لقيتها بتقلع ملط خالص وطلعت كقم داخلي ابيض لبستو ووواااااه الكلوت مغطي كسها بس والستيان مفتوحه من النص وبزها كلو بره
قالتلو خلاص ياحبيبي قالها افتحي الكاميرا
انا استخبيت لتفتح الكاميرا عليه بالغصب هيا فتحت الكاميرا

HhoUUdJ.md.jpg
وقالها اااه جميل اوووي العبي ف نفسك
قالتلو حد جنبك قالها انا ف الحمام قعدت تلعب ف بزازها شويه راح قالها كسك العبي في

HhoUtgs.md.jpg
فضلت تلعب ف كسها وهو بيقولها ااااااه ااااااااه وريني كسك راحت قلعت الستيان والكلوت ونامت ع ضهرها وبقت تفتحلو ف كسها وبتبعبص نفسها لحد ماهو قالها اااه ياحبيبتي خلاص خلاص وقالتلو ماشي ياحبيبي نزلت قالها ايووه
قالتلو خلاص هقفل عشان اقوم اتشطف
قالها ماشي وهيا قفلت انا قربت منها وزوبري اودامي جيبت كلوت من الدولاب ابيض ودخلتو ف رجليه لبستو وقالتلي ده ليه قولتلها عشان زوبري مايدخلش ف كسك وانا مش قصدي
قالتلي وانت مش عايز تدخل زوبرك ف كسي
قولتلها نفسي وانا ببصلها نزلت فيها بوس
بعد 3 دقايق بوس ودعك وزوبري عايز يدخل كسها تلفونها رن جوزها قالها ابعتيلي صوره ليك ياحبيبتي حلوه قالتلو حاضر
قالتلي قوم ثواني وقفت وانا زوبري اودامي

HhogeTl.md.jpg

Hhog1hN.md.jpg
بعتتلو رساله حلوين دول ياحبيبي
قالها حلوين اووي وهيا حطت تلفونها تحت المخده وبصالي كانها بتقولي مستني ايه
انا مسكت رجليها وقعدت ابوس من عند فخادها وانا طالع بوسة كسها من فوق الكلوت
قالتلي خليك هنا شويه انا فضلت ابوس كسها وجيبت الكلوت ف جنب وكسها العسل نزلت لحس في جامد وهيا اااااه ااااااه مش قدره اااااااااه اول مدخلت صباعي ف كسها لقيتها بتتشنج وبتنزل عسلها كلو علي صباعي هيا ااااه تعبتني
قولتلها طلعت عليها وزوبري بين شفايف كسها
قولتلها تحبي تمصي ولا انيكك زي ماتفقنا انبارح من بره قالتلي الاتنين امصلك وتنكني
نمت علي ضهري وهيا نزلت مص ف زوبري شوي وقالتلي زي مانت لقيتها طلعت عليه وزوبري نايم ع بطني ركبت بكسها فوقو وبقت تروح وتاجي وزوبري بيغوص بين شفايف كسها وهيا ااااااااه اااااااه حلو اوووي وفضلنا كده خمس دقايق
قالتلي عايزاك تنام عليها وتنكني جامد بس ماتدخلوش قولتلها ولو دخل غصب عني
قالتلي خرجو تاني ولقيتها نامت ع ضهرها وقولتلها افتحي طيزك كده مسكت طيزها بايديها الاتنين وفتحتهم
Hho4pkJ.md.jpg

Hho63BI.md.jpg
انا شوفت منظرها اتجننت روحت مقرب زوبري من كسها احسس عليها وهيا ساكته
قولتلها خرم طيزك يجنن ادخلو زوبري ف طيزك قالت لا اوعي تعمل كده قولتلها خلاص
روحت دخلت راس زوبري ف كسها وهيا بلاش بقي خليك من بره عشان خطري
وانا بقولها حاضر ثواني بس
وانا مش قادر اخرج راس زوبري من كسها كنت عايز ادخلو كلو ونام عليها جتلي فكره مسكت ايديها الاتنين ونمت بجسمي عليها ورافع وسطي ولما مسكتها جامد روحت مدخل زوبري ف كسها هيا ااااااااااه بلاش بلاش طلعو انا بنيكها براحه خالص وقولها سبيني سيبني اتمتع بكل لحظه زوبري ف كسك وانا بنيك براحه قالتلي خرجو قولتلها عشان مزعلش منك انا خرجتو ونيمتو ع طيزها وراس زوبري ع كسها
بقيت انزل وطلع وهبد كاني بنيكها وهيا ااااه اااااه كمان باحبيبي نكني جامد اوووي نيك كس اختك ومراتك دخل زوبرك ف كسي ومتعني اختك محرومه من النيك اختك مش بتتناك من زمان
انا مقدرتش قولتلها ادخل زوبري ف كسك يامنار تعبان اوووي قالتلي لا ماتدخلوش خليك كده وبصرحه مكنتش قادر قالتلي قوم قومت وزوبري علي اخرو رافع لفوق وهيا بصت لزوبري قالتلي هو عامل ليه كده قولتلها انتي مش حسا بيا خالص
قالتلي لا طبعا وعشان اعرفك اني بحبك فتحت رجليها وكسها اتفتحلي زي البوابه كان ملزق ف بعض من عسلها قالتلي تعالي ف حضن اختك
دخلت ف حضنها واول مازوبري لمس كسها قالت زوبرك هيجنني وحضناني وانا بحك زوبري رايح جاي ف شفايف كسها
قالتلي ف ودني انت تعبتني دخل راس زوبرك الراس بس وانا قولتلها حاضر مسكت زوبري ودخلت راسو وهيا ااااه حلو اووي
فضلت انيكعا براحه وهيا ااااه
قولتلها ادخلو كلو تقولي لا انا قولت ف سري ماشي انا هوريك نزلت بوس ف خدها ورقبتها وراس زوبري ف كسها بقيت انيكها براحه ودخل زوبري شوي وخرجو علطول ونزلت مص ف بزازها وزوبري خرج بره كسها واتا مش سال وهيا مسكتو وبتدعكو ف كسها ودخلت راسو ف كسها وانا كنت بدخل نص زوبري وخرجو تاني كلو وهيا ترجع تدخل زوبري ف كسها بقيت ادخل زوبري للاخر ورجعو تاني وهيا يطلع منها الاااه العاليه وتسكت وكسها كان احمر من البهدله نزلت بوس في شفايفها وقولتلها متمتعه ياحبيبتي وهيا بصالي ومش بترد قولتلها راس زوبري هتنفجر ف كسك وهيا قالتلي انا مش قدره وهيا عمله تطلع اصوات غريبه قولتلها ادخلو كلو هيا مش بترد
قولتلها عايز ادخلو كلو ف كسك وفضل انيك ف كسك طول اليوم ونزل ف كسك بس انتي قولي نكني وانا هفشخ كسك بزوبري وهيا ساكته
قولتلها كسك مش بيتعبك ارحمي زوبري بقي خليني انيكك انا مش عايز انيكك غصب عنك
لقيتها حطت ايديها علي ضهري ورجليها كتفتني وحضنتني جامد وزوبري دخل كلو ف كسها هيا ااااااااااااااه وانا اااااااااااااااه اخيرا وهيا اااااااه سيبو ماتتحركش اصبر عشان خطري خليني احس بكل حته ف زوبرك ف كسي لقيتها بتلف وسطها زي الديره وزبري بقي بيخبط ف كل جوانب كسها وكان احساس روعه ولقيتها بتقولي يلا نكني جامد
انا مكنتش قادر بصراحه لقيت نفسي بنزل لبني ف كسها وهيا ااااااااااااااااه نااااااااار نااااار ف كسي
وانا راكب فوقها ولسه هيجان قالتلي قوم خليني ابلع لبنك من كسي وانا نايم فوقها وبدات ادخل زوبري وخرجو وهيا ااااه اااااه
بقيت انيك جامد وهيا اااااااااه ااااااااااااه براحه براحه وانا ولا هنا نازل فيها نيك حضنتها وقلبت نفسي ع ضهري وهيا فوق زوبري لقيتها بتنط ع زوبري ولبني بيخرج من كسها علي زوبري وفخادها وهيا تنط ع زوبري وانا بصباعي بدعك ف زنبورها لقيتها ااااااااااااه ااااااااااه قعدت ع زوبري وبتنزل عسل من كسها ع زوبري وسخن ناار قولتلها ماتقفيش بسرعه قالتلي مش قدره اتحرك روحت قلبها ع ضهرها وانا فوقها وزوبريةف كسها ونازل فيها بوس

HhopvEJ.md.jpg
وانا بنيكها بعنف اوووي وهيا مش قدره تتكلم وانا نازل ف كسها نيك وهيا اااااااااااه خلاص تعبت ارحمني وانا ولا هنا فضلت انيك لما حسيت ان في ميه بتخرج من كسها عرفت انها نزلت وانا ولا هنا قعدت انيك وهيا اااااااااه كمان كمان نيكني جامد اااااااه وانا بنيكها لما حسيت نفسي هنزل كلبشت فيها جامد وهيا ااااااااه نزل جووه ف كسي نزل وانا بسمع كلامها وبركان تاني نزل من زوبري ف كسها وهيا اااااااااح اااااااه لبنك كتير اووووي تاني مره ورا بعض دكر ياحبيبي شبعت اختك حبيبتك سنه نيك اودام وبتحسس علي ضهري
قولتلها انا مش هخرج زوبري من كسك تقوليلي سنه اودام ضحكت وقالتلي عشان ماتتعبش ياقلبي انا تحت منك دايما هروح فين منك ومن زوبرك الي دبحني ده انا زوبري نام ف كسها
قالتلي زوبرك نام قولتلها شوي ويفوق
قالتلي لا ياحبيبي هيفوق تعبان ماتتعبوش اكتر من كده قوم من عليها وتعالي نتشطف وناكل سوا
طلعت زوبري وكسها غرقان من لبني قالتلي شوفت عملت ف كسي ايه
هيا قفلت ع كسها ودخلت للحمام موطيه ودخلت وفتحت كسها خرج لبني كلو قالتلي لبنك كتير اوي فتحت الدش وانا غسلت كل حتي ف جسمها والاهم كسها وهيا نضفتني ونضفت زوبري
طلعنا ولبست بوكسر وهيا لبست شورت وبتاع مخبي صدرها لنص بطنها كده ومش لبسه كلوت تحت الشورت وكسها شافط الشورت دخلنا المطبخ ناكل وانا بحسس علي كسها قالتلي لما نفطر الاول قولتلها منظرك يجنن اووي

HhxKnXp.md.jpg
قالتلي كول الاول وبعدين برحتنا مع بعض وانا قعدت اكل ومديت ايدي طلعت بزازها بره

HhxK4yJ.md.jpg
قالتلي كده ارتحت قولتلها اووي يلا كولي وفضلت تاكل وتهز ف بزازها وتبصلي وانا زوبري وقف تاني قالتلي هتتعب صدقني قولتلها عايز اتعب قالتلي خليك هنا هدخل البسلك حاجه حلوه
انا زنقتها ف الحيطه وبقولها ماكده حلو وحطيت ايدي علي كسها وصباعي بين شفايف كسها قالتلي هلبسلك احسن من كده بس سبني وكول وتعالي هيا مشت وبصالي وبتضحك ولما خلصت اكل شربت كوبايه عصير دخلت الاوضه كانت لبسه قميص نوم ابيض مطلعه بزازها بره وكسها طالع من القميص وقالتلي اتاخرت ليه ده انا كنت هجيب حد ينكني دلوقتي من اي حتي

Hhxq9l1.md.jpg
قولتلها محدش يقدر يلمسك غيري يامتناكه
قالتلي انا متناكتك وشرموطتك ولبوتك وخدامه لجزمتك طول مانت بتدلعني انا مسكت بزازها الاتنين وقالتلي كلهم بسنانك انا نزلت اكل فيهم وهيا وقفه وعمال تطلع اهاات تلفونها رن مسنجر
بقولها مين ابن المتناكه ده ضحكت وقالتلي ده جوزي قولتلها هتردي قالت ايوه النت مفتوح نسيت اقفلو قالتلي اصبر انا حضنتها من ورا وقفش بزازها هيا الو ايوه ياحبيبي لا صاحيه قاعده بسمع مسلسل ف التلفون لا اخويا نايم من بدري اه دلوقتي خلاص الي انت عايزو ياحبيبي
شورتلي متكلمش خالص ونامت ع ضهرها وحطت الفون جنب راسها وفاتحه المايك
قالها افتحي رجلك ودخلي زوبري ف كسك وهيا ااااه اهو ياحبيبي نكني اووي ااااااه اهااا نزلت القميص ايوه مص بزازي اوي ونكني ف كسي

HhxBK7e.md.jpg
كمان اختي شايفها جوزها بينيكها ف التلفون قالها قومي جيبي خياره بسرعه قالتلو ماشي قامت وهيا بصالي وبتقولي هوس عشان خطري راحت المطبخ وجابت خياره ورجعت تنام مكانها
قالها مصي زوبري وهيا امممم وبفت تمص ف الخياره وقالها دخلي زوبري ف كسك يامتناكه
قالتلو حاضر ياحبيبي ياجوز المتناكه
انا قربت منها ومسكت الخياره اكلت منها حتي وهيا خايفه تتكلم طلعت ع السرير قالها دخلي زوبري ف كسك ياحبيبتي انا مسكت زوبري ودخلتو كلو ف كسها قالت اااااااااه قالها اااااااه زوبري عجبك قالتلو اووووي ياحبيبي اوووي قالتلها دخلي الخياره ف كسك اوووي ونيكي نفسك بيها وانا بقيت انيكها اوووي وهيا اااااااااه اااااااااه براحه براحه ياحبيبي قالها هفشخك هفشخ كسك وهيا اااااااااااااه ولقيت اختي بتنزل ع زوبري قالها نزلتي قالتلو اااااه نزلت وانا زوبري كلو عسل قالها كفايه ع كسك كده
فكره لما نكتك ف طيزك انا باصص ليها وهيا بتقولو ايوه قالها تاجي نجرب تاني قالتلو طيزي وجعتني اووي والخياره كبيره وهيا بتبص لزوبري
قالها هتدخل بس يلا جربي
قالتلو حاضر وراحت نايمه ع بطنها قالها افتحي طيزك بايد والتانيه دخلي الخياره فيها
انا مسكت ايد اختي الاتنين وخليتها تفتح خرم طيزها ومنظرو جنان

HhxCPSt.md.jpg
قالتلو براحه عشان خطري قالها حاضر يلا دخلي الخياره انا دخلت راس زوبري كانت ضيقه بس زوبري بيدخل قالتلو اااااه كبير اووي زوبرك
قالها دخليها كلو قالتلو عيفشخني قالها عايز اسمع صراخك والخياره ف كسك انا مستنتش روحت مدخل زوبري ف طيزها وهيا ااااااااااااااااه طيزي حرام عليك ااااااااااه وهو بيقولها اااااااه ااااه كمان سمعيني صراخك وانا بقيت انيك اختي ع صوت جوزها لقيتو بيقولها اااااه نزلت نزلت هنزل ف طيزك وانا بنيك وهو بيقولها نزلت وانا عمال انيك ف اختي وهيا تصرخ ااااااه اااااااه طيزي الخياره وجعاني اوووي قالها خرجيه بقي
انا طلعت زوبري هيا اخدت نفسها وكلمتو وقفلت المكالمه وانا علطول رجعت زوبري ف طيزها قالتلي حرم عليك مش كده وانا نايم فوقها بقولها كده تحرميني من طيزك ده انا هموت عليها من زمان وانا بنيكها وخرم طيزها كان ضيق وقولها طيزك ضيقه اووي هو جوزك زوبرو صغير قالت لا اصغر من زوبرك شوي قولتلها هو فتح طيزك وكسك يابختو قالتلي هو فتح وانت شغال اهو وانا قعدت انيك لحد مانزلت ف طيزها وقالتلي طيزي وجعتني قولتلها ده لسه انتي شوفتي حاجه انا هفشخك من الفاتحتين ونمت علي ضهري وهيا نايمه ع بطنها قولتلها مبسوطه قالتلي مبسوطه طول مانت معايا وجنبي
قولتلها لسه ايه تاني معملنهوش قالتلي كل حاجه عملناها قولتلها دلوقتي اقدر انيكك ف اي خرم برحتي قالتلي هنا حبه وهتا حبه وبتضحك
قالتلي بالحق انت ازاي تنكني وجوزي بيكلمني
قولتلها يعني يبقي معاك الزوبر وتدخلي خياره ف كسك ده حتي عيبه بس قوليلي احساس حلو
قالتلي مع انه مرعب بس كنت هيجانه اووي
قولتلها ايوه مانتي نزلتي عسلك نمنا ف حضن بعض ملط للصبح صحيت وهيا نايمه فضلت ابص عليها وهيا صحت قالتلي بتبصلي ليه كده
قولتلها ازاي عريس يسيب عروسته تاني شهر
قالتلي عريس راح جه احلي واجمد منو
انا مسكت رجليه وهيا نايمه ع جنبها وشنا ف بعض حطيت ايدي ع طيزها بقولها طيزك ارتاحت قالت ايوه ارتاحت قولتلها تاجي نعمل واحد علي السريع قالتلي ع الصبح كده قولتلها ياريت قبل مامشي قالتلي ماشي بس خليك رومانسي
انا مسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها
قولتلها تمصيه ولا ادخلو قالتلي دخلو براحه دخلت زوبري ف كسها للاخر وحضنتها كاننا جسم واحد ونازل في بوس وزوبري ف كسها بيعوم ف عسلها وسخونت كسها ودخلت صباعين ف طيزها من ورا وفضلنا وقلبت نفسي ع ضهري وهيا فوقي وزوبري لسه ف كسها وانا ماسك طيزها وبحركها ع زوبري قولتلها قربت قربت
ونزلت لبني ف كسها وهيا نايمه فوقي
وقالت كفايه بقي تعبتني يلا قوم وفضلنا ع كده لحد اختي ماخلفت وجوزها نزل وحبلت تاني بس مني بقي انا نزلت ف كسها قبل ماجوزها ياجي بليله نزلت ياجي 3 مرات

دي اخر قصه هتنزل نتقابل بعد رمضان
كل سنه وانتم طيبين
فنان
 
  • عجبني
التفاعلات: الشقى شقاوه و magamego
انا كنت عايش مع ابويا وامي واختي منار
انا عندي 20 سنه واختي 22 سنه اختي اتجوزت من 3 شهور ابويا موظف وامي ست بيت
عريس اتقدم ل اختي كان من عايله محترمه احنا وفقنا عليه كان شب حلو
واختي ملكه جمال بياض زي التلج
اختي مخلصه المدرسه وجوزها طلب انها ماتشتغلش واحنا وفقنا والفرح اتعمل وكلو تمام وجوزها سافر لما هيا حملت وبويا قالي روح عند اختك نام عندها ماتسبهاش لوحدها وانا قعدت معاها اسبوع ف التاني كنت بشوف الستيان او الكلوت ف الحمام وده عادي حتي ف بيتنا غصبه عنها وعني يعني وانا كنت بضرب عشرات ع ريحه كلوتاتها وبشم فيهم ف يوم واحنا نايمين النور قطع واختي بتخاف من الضلمه كنت نايم ف اوضه ******* وسامع صوتها وعمال اضحك منها والي رعبها اكتر صوت الكللابب الي ف الشارع
قعدت تنده عليه وانا بكلمها وبضحك وقولها في عفاريت بره الباب خايف اطلع وهيا تزعق فيا
وانا بضحك خرجت وقولتلها افتح الباب قالتلي ادخل دخلت وانا منور بالكشاف التلفون
وهيا كانت متغطيه ببطنيه خفيفه
بس انا لمحت شق بزازها وهيا مش واخده بالها وانا قولتلها هفضل وقف كده قالتلي تعالي نام جنبي انا نمت جنبها قالتلي تتغطا قولتلها لا مش عايز الجو حلو
قولتلها مش عارف من غيري كنتي هتعملي ايه
قالتلي كنت هكون نايمه قولتلها طب خلاص انا هقوم وانتي نامي لوحدك ضحكت وقالت لا خلاص قولتلها جوزك هياجي امتي انا زهقت منك
قالتلي ولو مجاش مش مشكله
قولتلها ايوه منا بقيت الخدامه بتاعتك روح وتعالي وبتمشوريني مسكتني من ودني وقالتلي انت الصغير تسمع الكلام انا مسكت مناخيرها وبقرص عليها قولتلها سيبي وانا اسيبي وهيا اخنفت وبتتكلم وانا بضحك علي صوتها
وفضلنا نضحك مع بعض والنور رجع
قالتلي قوم ارجع سريرك قولتلها **** منا متحرك من مكاني هو انا شغال عند الي خلفوكو وبضحك
انا هنام زي منا مش عجبك انتي روحي انتي هناك
قالتلي ده سرير العرسان انت مش عريس
قولتلها احلي عريس **** ف الدنيا قالتلي اقولك ايه تعالي البس بدله جوزي هتاجي علي قدك
قولتلها هيا هنا قالتلي ايوه هو كان شاريها
هيا قامت وانا ببصلها منظر يهبل اول مره اشوف جسم اختي كده الكلوت والستيان شيفهم من تحت قميص نوم لركبه شفاف وصدرها الوسط
وشق بزازها واضحين وانا عملت نفسي من بنها وقومت معاها ورتني البدله وانا وقف قصدها
وزوبري وقف ف البنطلون
لقيت فستان فرحها قولتلها ده فستان الفرح قالت ااه قولتلها ماتلبسيه قالتلي مينفعش
قولتلها عشان خطري اشوفو عليك قالتلي بلاش قولتلها عشان خطري ادينا بنتسله
قالتلي خلاص روح البس هناك وانا هبقي انادي عليك تلبسني الفستان انا خرجت ودخلت الاوضه التانيه قلعت هدومي الا البوكسر والفانله
وطلعت زوبري الي وقف صاروح 17 سنتي وبيض فضلت ادعك فيا وقولو نام ياخربيتك هتفضحنا وبداءت البس البدله وكانت ضيقه عني شوي بس اتلبست ودخلت الحمام سرحت شعري واختي ندهت عليه دخلت وكانت لبسه الفستان قالتلي اقفلي السوسته واتا بقولها ماليش ف السوسته وبضحك قالتلي اخرج ع ماكمل لبسي خرجت وهيا تقريبا لبست نفس فرحها بس مش عرفت لسه هتعمل ايه بعد 5 دقايق قالتلي تعالي
دخلت لقيتها عمله مكياج وكانت زي القمر
قولتلها ياخربيت حلاوتك
قالتلي احترم نفسك
قولتلها لا بجد قمر قالتلي وانت عسل قولتلها منا عارف قالتلي خودلي صورتين كده طلعت تلفوني وبقيت اصورها وهيا صورتني وحطيت التلفون ع التسريحه وصورنا نفسنا مع بعض
ولقيتها بتبوسني من خدي واحنا بنتصور
انا قولتلها ثواني شغلت فيديو
وقىبت منها وروحت حضنها جامد وبدات الف بيها براحه ف الاوضه وهيا تضحك وصدرها كلو ف صدري نزلتها ووقفت الفيديو وشوفنه قالتلي حلو اوي وحضنتني وقالتلي اوعي حد يشوفهم
قولتلها هو حد يقدر يشوف صور عروستي
قالتلي انت مصدقت ولا ايه
قولتلها طبعا مش احنا اتصورنا ولو سافرنا ف اي بلد وحد سالنا وشافو الصور هيعرفو انك مراتي
وهو حتي انتي بتبوسيني ف شقتنا اهوو وبضحك ع الصوره قالتلي ياريتني ماتصورت معاك وبتضحك قالتلي يلا اقلع البدله دي قولتلها ماشي قالتلي الاول فك السوسته دي فكيت السوسته وقالتلي اخرج قولتلها لا زي ماقلعتك تقلعيني
قالتلي بس كده عنيا ولقيتها قربت مني وقلعتني البليزر وبقت تفك زراير القميص
وتقولي انا ليه من غير جوزي حبيبي
انا كنت هيجان من كلامها
وهيا بتفك الزراير وتقولي انت رجلي وكل حاجه ليه اعملك الي انت عايزو لما فكت القميص وقربت مني وقلعتني القميص ومن غير ماتتكلم لقيتها بتمد ايديه ع الحزام بتفكو وانا باصص ليها وهيا باصه تحت وفكت زرار البنطلون وبتنزل السوسته وانا زوبري وقف زي الصاروخ وايديها حسست عليه مش غير ماتاخد بالها وزوبري كان بيقولي خرجني البوكسر زوبري رفعو وهيا قلعتني
وانا وقف اودامها بالبوكسر وفانله قالتلي كده تمام وعنيها كانت بتاكل ف زوبري
قالتلي يلا اخرج عشان اغير
قولتلها عايز اشوفك وانتي بتغيري
قالتلي عيب ياحبيبي قولتلها عشان خطري
انتي مش واثقه فيا قالتلي مش كده بس عشان حرام قولتلها هيا مره وخلاص عشان خطري هيا قالتلي ماشي انا قعدت ع السرير وزوبري وقف ف البوكسر وهيا بترفع الفستان عشان تقلعو وكان رخم قولتلها اجي معاك قالت لا بعرف قلعتو وانا شوفت بنطلون لازق ع طيزها اوووي
ولما لفت البضي الي لبسها لازق ف بزازها وحلمات بزازها واضحه قالتلي يلا ننام قولتلها هتنامي كده قالت ايووه دخلت تنام وانا مردتش البس نمت جنبها زي منا واحنا ساكتين
قولتلها هو ممكن احنا نتجوز قالتلي لا مينفعش
قولتلها انتي حامل ف الكام اتنهدت وقالت ف التاني قولتلها هو سافر ليه بدري قالتلي مش فارقه لقيتها بتعيط وانا بقولها مالك ليه بتعيطي
وقربت منها بصدري بس واخدت راسها ف حضني بقولها ليه بتعيطي انا جنبك اهو
قالتلي انا المفرود عروسه ليه يسيبني ويسافر
واحنا بطبطب عليها ومش عارف ارد عليها
وعرفت انها تعبانه محتاجه جوزها جنبها
انا قولتلها يابت مش احنا متجوزين انتي دلوقتي اختي حبيبتي وكمان مراتي ونايمين ع سرير واحد اهو عايزه ايه تاني بقي وهيا بتمسح دموعها
قولتلها منار قالتلي نعم قولتلها انا بحبك
قالتلي وانا كمان بحبك انا حضنتها وقربت وسطي منها وزوبري بقي بيخبط تحت بطنها
وهيا حضناني جامد قولتلها ممكن اطلب منك طلب قالتلي قول قولتلها عايز اخد بوسه رجعت براسها وبصتلي وقالت ماينفعش
قولتلها ليه مينفعش مش انتي مراتي
قالتلي عيب قولتلها واحده بس وهيا مردتش عليه وبصالي وانا قربت منها وبوستها علي شفايفها حوالي 5 ثواني ورجعت وهيا كانت مغمضه عنيها
وفتحتها قولتلها شفايفك حلوه اووي
روحت قلبها ع ضهرها ونمت فوقها وهيا لسه بتتكلم روحت بوستها من شفايفها وبقيت ابوس جامد وهيا مش بتبوس بس مش ممنعه كمان
وانا زوبري عمال يحك علي كسها
وهيا بقت بتخربش ف ضهري وانا ببوسها جامد واحسس صدري وهو بيفعص ف بزازها يجنن
وزوبري رايح جاي ع كسها وايدي بتفعص في ايديها وقفت بوس وشفتي كانت لزقه ف شفايفها
وباصص ليها وهيا مغمضه عيونها وزوبري عمال احكو ف كسها ايدي اليمين حطيتها ع بزها افعص في وقرص ف حلماتها وهيا اامممم ااااه وانا بقولها انا بحبك اوووي وهيا اممممم امممم
وبايدي الشمال نزلت بوكسري وزوبري بقي علي كسها من فوق البنطلون عمال يحك ف كسها وهيا حاسه بيه وعمال تعض علي شفايفها وتقولي اااه بصوت خفيف خالص وانا بحكو ف كسها وهيا بقت تعض ع شفايفها وبقولها انا مش قادر يامنار وهيا بصالي ولقيتها بتحضني جامد وبتقولي كمان وانا بقيت احكو اووي ف كسها ولقيتها اااااه اااااااه وحسيت ببنطلونها كلو اتغرق ميه لدرجه انه وصل لزوبري انا اختي كانت لسه حضناني وانا حطيت زوبري ع كسها ونزلت لبني ع بنطلونها وهيا حست بزوبري وهو بينبض ف النزول حضنتني اووي
وبعد شوي نمت جنبها وانا زوبري وقف نص
حسست بايدي علي بطنها دخلتها تحت البضي وبقيت احسس علي بطنها وطلعت بايدي علي بزازها امسكهم جامد والحلمه وقفه تحت كف ايدي وهيا بصالي وبتغمض عيونها
انا نزلت فيها بوس وايدي علي بزازها العب فيهم وحلماتها وقفه اوووي قلعتها البضي ومكنتش لبسه ستيان نزلت فيهم اكل الااتنين وهيا اااااه ااااااه
وحلمات بزازها الوردي تجنن اووي بقيت انزل امص فيها وهيا ااااااه ااااه اااح
قولتلها انتي كنتي محرومه من كده ياحبيبتي انا همتعك ونزلت علي شفايفها بوس وهيا بقت تبوس معايا كنت بقطع شفايفها وزوبري رجع لكسها تاني بيحك في قولتلها اخيرا هشوف كسك من زمان نفسي اشوفو ولقيتها سكته نزلت بشفايفي علي بزازها وبطنها ونزلت لعند بنطلونها كان مبلول شديتو لتحت قلعتو ليه وكانت لبسه كلوت كان متغرق عسل حسست عليه ولقيتها بتحرق ف وسطها زي التعبان جيبت الكلوت ف جنب كان
ابيض وشكلو حلو وغرقان عسل

HholGTl.md.jpg
انا شوفتو قلبي وقف اول مره اشوف كس واحده وبالمنظر ده مكنتش عارف اعمل ايه بس اتعلمت من السكس طلعت لساني وهاتك يامص ف كسها وهيا اهاتها ف الاوضه كلها فضلت الحس ف عسلها كلو وهيا اااااه دخلت لساني ف كسها وهيا اااااااااه ااااااه لقيت الزنبور الي فوق روحت واخدو ف بوقي مص وهيا بتزيد ف اهاتها وروحت مدخل صباعين ف كسها وبنيكها بيهم وهيا اااااااااااه اااااااااااه كمان كمان ااااااااااه وانا بمص جامد لحد ماهيا نزلت كل عسلها ف بوقي وانا بلعتو كلو
وفضلت الحس ف كسها اكتر وهيا نزلت تاني
قالتلي كفايه كفايه مش قدره طلعت نمت جنبها وقولتلها مبسوطه ياحبيبتي قالت امممم
قولتلها عايزاني ادخلو فيكي قالت لا بلاش
قولتلها مبسوطه كده قالت ااه اووي
قولتلها عسلك يجنن
قالتلي انت بلعتو قولتلها ايوه يعني اسيب العسل ده يقع ع الارض حضنتني وقالتلي تعرف ان جوزي مكنش بيقرب نحيت كسي خالص اول مره اجرب الحس منك انت قولتلها كان بيخليك تمص زوبرو قالت ايوه وانا سكت لقيتها مسكت زوبري وقالتلي عايزاني امصلك ياحبيبي قولتلها ياريت
لقيتها مسكت زوبري من فوق البوكسر تدعك فيا
وقالتلي بتاعك كبير عن بتاع جوزي
قولتلها انزلي مصي زوبري مش قادر
لقيتها نزلت من السرير وايديها ع بزازها

HhoMIsV.md.jpg
لقيتها راحت مابين رجلي وطلعت ع السرير ولقيتها بتسحب البطانيه تغطي نفسها
مش شيفها خالص ولقيتها خرجت زوبري من البوكسر ومسكتو كانها بتضربلي عشره وبالسانها ع راسو وبعدين بلعت نصو وانا مغمض عيني مكنتش بتمص حلو بس احسن من مفيش
فضلت تمص وبقت تشد شوي ف المص قولتلها دخلي زوبري كلو قالت كبير وبقت تحاول ولقيتها مسكت زوبري واخدت راسو ف بوقها وتلعب فيهم بالسانها وبايديها الاتنين تضربلي عشره وكنت هتجنن من العمله دي فضلت كده 5 دقايق وانا ف دنيا تانيه وانا كنت خلاص لقيتها دخلت زوبري لنصو وبقت تمص لحد مانزلت لبني ف بقها
وهيا بتبلع لبني وبقت تخرج النقطه الي من زوبري تبلعها انا شديتها عليه ونمنا ف حضن بعض
قالتلي اوعي حد يعرف الي احنا بنعملو ده قولتلها انا مش اهبل يامنار وبصراحه انتي حلوه اووووي
اتحرجت قولتلها مش عايزه ادخل زوبري ف كسك قالتلي بلاش خليني كده احلي قولتلها الي انتي عايزاه ياقمر وحضنتها وقولتلها احلي ليله ف حياتي قالتلي تعالي نتشطف هيا قامت قعده جنبي ومخبيه بزازها بردو

HhoVyMl.md.jpg
قولتلها ليه بتخبي بزازك قالتلي لسه محروجه منك انا روحت نطيت عليها وبضحك وانا مسكت ايديها الاتنين بقولها بتنحرجي من ايه
وبزازك دي انا كلتهم من شوي زي كده
ونزلت ع بزازها مص جامد وهيا اممم اممممم وحلماتها وقفه اوووي قولتلها يلا ادخلي استحمي
دخلت بس ايديها بعيد عن بزازها وماشيه تدلع
اخدت هدوم من الدولاب وخرجت وانا مش مصدق الي حصل وبعد شويه قولت ادخل اتشطف معاها قلعت البوكسر وطلعت للحمام سمعت صوت اهات جووه وانا ودني علي الباب
فتحت مره واحده وببص لقيت اختي مدخله صباعين ف كسها وبتنيك كسها تحت الدش

HhoXbEl.md.jpg
e اول ماشفتني عدلت نفسها وانا بقولها زي مانتي ودخلت معاها تحت الدش وحضنتها من ورا وزوبري علي طيزها بين فلقتين طيزها وهيا مش بتتكلم وانا حضنها وماسك بزازها ادعك فيهم وع بطنها ونزلت بايدي اليمين علي كسها النضيف اول مالمستو هيا وقفت ع صوابعها مسكت كسها اوووي قالتلي بلاش قولتلها هنضفو
ودخلت صباعي ف كسها قالت اااااه
دخلت الصابع التاني وبقيت انيكها براحه وهيا ااااه ااااه وانا بنيك كسها بصوابعي وهيا سخنت جامد بقت بتصرخ زي الي بيتناكو بجد
وانا بنيك كسها بصوابعي ولقيتها بتنزل عسلها ف ايدي وانا دعكت بيه كسها والدش شغال وهيا مكنتش قدره توقف لفيت وشها وحضنتها وزوبري مابين شفايف كسها بقيت احكو رايح جاي وكان نفسي ادخلو وانا حضنها وهيا حضناني جامد واحنا تحت الدش ومحدش فينا بيتكلم كسها وزوبري بيتعرفو علي بعض وانا حضنها لقيت كسها بينزل علي زوبري وهيا بتحضني جامد
وانا مكنتش قادر بصراحه مسكت زوبري ورجعت ورا بوسطي ودخلت راس زوبري ف كسها ودخلتو كلو هيا اااااااااه وزوبري ف كسها للاخر وهيا لا لا لا خرجو خرجو وانا حضنها بقولها سبيني انا تعبان وهيا لا عشان خطري ورجعت ورا وزوبري كان صاروخ خارج من كسها وهيا بصالو راحت نزلت علي ركبها وحطت زوبري مابين بزازها وضمت بزازها عليهم وبصالي وانا بقيت انيك بزازها اوووي وقولها ااااااه كسك حلو اوووي ليه حرمتيني منو يامنار كسك سخن اوووي
وهيا سكته وانا بنيك بزازها ومغمض عيني
وبقولها ااااه اول مره ادوق طعم الكس حلو اوووي وانا متخيل زوبري ف كسها وفضلت انيك لحد مانزلت بين بزازها هيا قامت اتشطفت وانا اتشطفت ولبسنا هدومنا وماتكلمناش راحت نامت ع سريرها وانا روحت ع اوضه ******* عمال افكر ف الي حصل وازاي سبتها وجيت هنا
قومت دخلت عليها وكانت نايمه ع جنبها
دخلت وراها واخدتها ف حضني وقولتلها انام بعيد عن حضنك تاني ليه وحسيت انها مبسوطه ونمنا للساعه 11 الباب بيخبط هيا قامت صحتني وقالتلي روح بسرته الاوضه التانيه انا لميت اي حاجه ليه ف الاوضه ودخلت غرفه *******
عملت نفسي نايم وطلعت حماتها قالتلها انفضلي ياماما لا كنت نايمه سالتها عليه قالتلها نايم ف ******* اهو اصحيه قالتلها اي حاجه انا عمله فطار البت مديحه هطلعو صحي اخوك يفطر معانا قالتلها حاضر ياماما دخلت عندي وقالتلي قوم عشان الفطار شديتها عليه ونمت فوقها وقولتلها انتي فطاري ياجميل
قالتلي بلاش حماتي بره قومت من عليها وهيا روقت هدومها وخرجت وانا دخلت الحمام غسات وشي وسلمت عليها وقعدت احكي معاها
ومديحه طلعت بالاكل فطرنا كلنا مديحه عندها 40 سنه اخت جوز اختي وقولت ل اختي انا هروح واستاذنت منهم وروحت وكانت احلي ليله ف حياتي كلها طار اليوم واختي قالتلي مديحه هتنام معايا انهارده تعالي بكره بقي قولتلها مفيش مشكله الساعه 11 بليل كانت فاتحه نت بقولها فاتحه ليه قالتلي اعمل ايه مديحه نايمه ف الاوضه التانيه وانا مش جيلي نوم
قولتلها بتفكري فيا قالتلي لا
قولتلها كدابه انتي لبسه ايه قالتلي لا مش هقولك
قولتلها عشان خطري قالتلي لابسه قميص نوم
قولتلها شكلو ايه قالت احمر
قولتلها ولبسه قميص نوم ليه ومديحه عندك
قالتلي جوزي كلمني وقعد يكلمني شوي قولتلها كلام عادي ولا ف الجنس قالتلي ف الجنس
قولتلها وريني صوره ليكي كده قالتلي لا
قولتلها اخلصي بقي عشان خطري قالتلي ثواني

HhoOTSp.md.jpg
قولتلها ياخربيت جمالك بزازك عايزه تتاكل قالتلي منا مطلعها ليك عشان تعبانه اووي
قولتلها جوزك ماريحكش قالت لا سبني لما نزل
قولتلها تجاوبيني بصراحه قالت ماشي هجاوبك
قولتلها لما زوبري دخل ف كسك انبارح حسيتي ب ايه سكتت دقيقه وانا مش عايز ابعتلها رساله
قالتلي مكنتش عايزه اخرجو مني بس كنت خايفه نتعود علي كده وتنزل جوايه ونتعود علي كده
قولتلها ايه المشكله مش انتي حبله يعني لو نزلت ف كسك محدش هيعرف حاجه قالتلي تعرف زوبرك لما دخل ف كسي كانت روحي هتروح
حسيت ان ده مش زوبر ده خرطوم دخل ف كسي انت فضلت تدخلو وتخرجو وانا لسه مش مستوعبه انه زوبرك قولتلها كان نفسك اكمل نيك
قالتلي اااه بصراحه قولتلها وريني كسك

Hhoe1hF.md.jpg
قولتلها اااااه كسك ضيق اووووي يامنار
قالتلي هو في حاجه توسعو وقال لا
قولتلها حرمتيني منو ليه كان نفسي افضل انيك في كسك طول اليل وانتي ف حضني
قالتلي بلاش وحياتي عندك خليني من بره احسن
انا همتعك هوريك كسي وتلحسو وتعمل في اي حاجه بس بلاش تدخلو في كسي
لو عايز نفضل مع بعض قولتلها انا بحبك والي انتي عايزه هعملهولك قالتلي تعرف وقت ماكنا وقفين وزوبرك بيحك ف شفايف كسي كنت متمتعه اووي ولو كنت فضلت شويه تعمل كده وزوبرك مدخلش دلوقتي يمكن كنت نسيت نفسي بس انت استعجلت وانا فوقت
قولتلها زوبري حلو يامنار قالتلي حلو اوووي ياحبيبي قولتلها بتحبي تتناكي ازاي قالتلي اركب ع زوبرك وفضلت انط وصوت قولتلها ااااه وايه تاني قالتلي انام علي بطني وانت تركب فوقي ودخل زوبرك ف كسي من ورا وانا بقولها اااااه احلي وضع بحبو عايز اجربو معاك قالت عنيه بس زوبرك مش هيدخل من بره كده قولتلعا ماشي
وفضلت انيكها طول اليل كلام وهيا كانت خايفه افتح كاميرا عشان الصوت
لما قالتلي انها نزلت انا كمان نزلت وقالتلي هستناك بكره بليل عشان بالنهار مش فاضيين
قولتلها خلي بالك من كسك
ضحكت وقالتلي حاضر وقفلت وانا نمت صحيت بدري ومكنش جيلي نوم واليوم بطئ اوي
قولت انام كنا العصر صحيت ع الساعه 9 بليل جريت لبست وقولت ل امي انا رايح ل اختي
وخمس دقايق كنت وصلت خبطت فتحتلي
قالتلي بحسبك مش جاي انا دخلت وقفلت الباب وحضنتها وشيلها من طيزها
بقولها وحشتيني اووي قالتلي اصبر شويه عشان جوزي هيكلمني دلوقتي قولتلها ماشي قولتلها صوت ولا كاميرا قالتلي لا صوت عشان جنبو ناس انا ببعتلو صور بس
قولتلها خلاص هقعد معاك وهو بيكلمك
قالتلي لو عملت اي صوت هنروح ف داهيه
قولتلها ماتخفيش فضلت ابوس فيها وهيا تىوسني لحد ماتلفونها رن ردت وقعدت تكلم جوزها وسالها عليه قالتلو مش بياجي دلوقتي بيسهر مع صحابو وبعدين بياجي لقيتو عمال يقولها العبي ف كسي وهيا اهوو وتدخل صباعها ف كسها وتنيك نفسها وانا قاعد قصدها وكنت قلعت كل هدومي وانا بتفرج عليها قالها عارفه الطقم الدخلي كذا كذا قالتلو ايوه قالها البسيه وفتحي الكاميرا ع السريع
قالتلو حاضر ثواني وقامت وبتشاورلي ماتكلمش خالص لقيتها بتقلع ملط خالص وطلعت كقم داخلي ابيض لبستو ووواااااه الكلوت مغطي كسها بس والستيان مفتوحه من النص وبزها كلو بره
قالتلو خلاص ياحبيبي قالها افتحي الكاميرا
انا استخبيت لتفتح الكاميرا عليه بالغصب هيا فتحت الكاميرا

HhoUUdJ.md.jpg
وقالها اااه جميل اوووي العبي ف نفسك
قالتلو حد جنبك قالها انا ف الحمام قعدت تلعب ف بزازها شويه راح قالها كسك العبي في

HhoUtgs.md.jpg
فضلت تلعب ف كسها وهو بيقولها ااااااه ااااااااه وريني كسك راحت قلعت الستيان والكلوت ونامت ع ضهرها وبقت تفتحلو ف كسها وبتبعبص نفسها لحد ماهو قالها اااه ياحبيبتي خلاص خلاص وقالتلو ماشي ياحبيبي نزلت قالها ايووه
قالتلو خلاص هقفل عشان اقوم اتشطف
قالها ماشي وهيا قفلت انا قربت منها وزوبري اودامي جيبت كلوت من الدولاب ابيض ودخلتو ف رجليه لبستو وقالتلي ده ليه قولتلها عشان زوبري مايدخلش ف كسك وانا مش قصدي
قالتلي وانت مش عايز تدخل زوبرك ف كسي
قولتلها نفسي وانا ببصلها نزلت فيها بوس
بعد 3 دقايق بوس ودعك وزوبري عايز يدخل كسها تلفونها رن جوزها قالها ابعتيلي صوره ليك ياحبيبتي حلوه قالتلو حاضر
قالتلي قوم ثواني وقفت وانا زوبري اودامي

HhogeTl.md.jpg

Hhog1hN.md.jpg
بعتتلو رساله حلوين دول ياحبيبي
قالها حلوين اووي وهيا حطت تلفونها تحت المخده وبصالي كانها بتقولي مستني ايه
انا مسكت رجليها وقعدت ابوس من عند فخادها وانا طالع بوسة كسها من فوق الكلوت
قالتلي خليك هنا شويه انا فضلت ابوس كسها وجيبت الكلوت ف جنب وكسها العسل نزلت لحس في جامد وهيا اااااه ااااااه مش قدره اااااااااه اول مدخلت صباعي ف كسها لقيتها بتتشنج وبتنزل عسلها كلو علي صباعي هيا ااااه تعبتني
قولتلها طلعت عليها وزوبري بين شفايف كسها
قولتلها تحبي تمصي ولا انيكك زي ماتفقنا انبارح من بره قالتلي الاتنين امصلك وتنكني
نمت علي ضهري وهيا نزلت مص ف زوبري شوي وقالتلي زي مانت لقيتها طلعت عليه وزوبري نايم ع بطني ركبت بكسها فوقو وبقت تروح وتاجي وزوبري بيغوص بين شفايف كسها وهيا ااااااااه اااااااه حلو اوووي وفضلنا كده خمس دقايق
قالتلي عايزاك تنام عليها وتنكني جامد بس ماتدخلوش قولتلها ولو دخل غصب عني
قالتلي خرجو تاني ولقيتها نامت ع ضهرها وقولتلها افتحي طيزك كده مسكت طيزها بايديها الاتنين وفتحتهم
Hho4pkJ.md.jpg

Hho63BI.md.jpg
انا شوفت منظرها اتجننت روحت مقرب زوبري من كسها احسس عليها وهيا ساكته
قولتلها خرم طيزك يجنن ادخلو زوبري ف طيزك قالت لا اوعي تعمل كده قولتلها خلاص
روحت دخلت راس زوبري ف كسها وهيا بلاش بقي خليك من بره عشان خطري
وانا بقولها حاضر ثواني بس
وانا مش قادر اخرج راس زوبري من كسها كنت عايز ادخلو كلو ونام عليها جتلي فكره مسكت ايديها الاتنين ونمت بجسمي عليها ورافع وسطي ولما مسكتها جامد روحت مدخل زوبري ف كسها هيا ااااااااااه بلاش بلاش طلعو انا بنيكها براحه خالص وقولها سبيني سيبني اتمتع بكل لحظه زوبري ف كسك وانا بنيك براحه قالتلي خرجو قولتلها عشان مزعلش منك انا خرجتو ونيمتو ع طيزها وراس زوبري ع كسها
بقيت انزل وطلع وهبد كاني بنيكها وهيا ااااه اااااه كمان باحبيبي نكني جامد اوووي نيك كس اختك ومراتك دخل زوبرك ف كسي ومتعني اختك محرومه من النيك اختك مش بتتناك من زمان
انا مقدرتش قولتلها ادخل زوبري ف كسك يامنار تعبان اوووي قالتلي لا ماتدخلوش خليك كده وبصرحه مكنتش قادر قالتلي قوم قومت وزوبري علي اخرو رافع لفوق وهيا بصت لزوبري قالتلي هو عامل ليه كده قولتلها انتي مش حسا بيا خالص
قالتلي لا طبعا وعشان اعرفك اني بحبك فتحت رجليها وكسها اتفتحلي زي البوابه كان ملزق ف بعض من عسلها قالتلي تعالي ف حضن اختك
دخلت ف حضنها واول مازوبري لمس كسها قالت زوبرك هيجنني وحضناني وانا بحك زوبري رايح جاي ف شفايف كسها
قالتلي ف ودني انت تعبتني دخل راس زوبرك الراس بس وانا قولتلها حاضر مسكت زوبري ودخلت راسو وهيا ااااه حلو اووي
فضلت انيكعا براحه وهيا ااااه
قولتلها ادخلو كلو تقولي لا انا قولت ف سري ماشي انا هوريك نزلت بوس ف خدها ورقبتها وراس زوبري ف كسها بقيت انيكها براحه ودخل زوبري شوي وخرجو علطول ونزلت مص ف بزازها وزوبري خرج بره كسها واتا مش سال وهيا مسكتو وبتدعكو ف كسها ودخلت راسو ف كسها وانا كنت بدخل نص زوبري وخرجو تاني كلو وهيا ترجع تدخل زوبري ف كسها بقيت ادخل زوبري للاخر ورجعو تاني وهيا يطلع منها الاااه العاليه وتسكت وكسها كان احمر من البهدله نزلت بوس في شفايفها وقولتلها متمتعه ياحبيبتي وهيا بصالي ومش بترد قولتلها راس زوبري هتنفجر ف كسك وهيا قالتلي انا مش قدره وهيا عمله تطلع اصوات غريبه قولتلها ادخلو كلو هيا مش بترد
قولتلها عايز ادخلو كلو ف كسك وفضل انيك ف كسك طول اليوم ونزل ف كسك بس انتي قولي نكني وانا هفشخ كسك بزوبري وهيا ساكته
قولتلها كسك مش بيتعبك ارحمي زوبري بقي خليني انيكك انا مش عايز انيكك غصب عنك
لقيتها حطت ايديها علي ضهري ورجليها كتفتني وحضنتني جامد وزوبري دخل كلو ف كسها هيا ااااااااااااااه وانا اااااااااااااااه اخيرا وهيا اااااااه سيبو ماتتحركش اصبر عشان خطري خليني احس بكل حته ف زوبرك ف كسي لقيتها بتلف وسطها زي الديره وزبري بقي بيخبط ف كل جوانب كسها وكان احساس روعه ولقيتها بتقولي يلا نكني جامد
انا مكنتش قادر بصراحه لقيت نفسي بنزل لبني ف كسها وهيا ااااااااااااااااه نااااااااار نااااار ف كسي
وانا راكب فوقها ولسه هيجان قالتلي قوم خليني ابلع لبنك من كسي وانا نايم فوقها وبدات ادخل زوبري وخرجو وهيا ااااه اااااه
بقيت انيك جامد وهيا اااااااااه ااااااااااااه براحه براحه وانا ولا هنا نازل فيها نيك حضنتها وقلبت نفسي ع ضهري وهيا فوق زوبري لقيتها بتنط ع زوبري ولبني بيخرج من كسها علي زوبري وفخادها وهيا تنط ع زوبري وانا بصباعي بدعك ف زنبورها لقيتها ااااااااااااه ااااااااااه قعدت ع زوبري وبتنزل عسل من كسها ع زوبري وسخن ناار قولتلها ماتقفيش بسرعه قالتلي مش قدره اتحرك روحت قلبها ع ضهرها وانا فوقها وزوبريةف كسها ونازل فيها بوس

HhopvEJ.md.jpg
وانا بنيكها بعنف اوووي وهيا مش قدره تتكلم وانا نازل ف كسها نيك وهيا اااااااااااه خلاص تعبت ارحمني وانا ولا هنا فضلت انيك لما حسيت ان في ميه بتخرج من كسها عرفت انها نزلت وانا ولا هنا قعدت انيك وهيا اااااااااه كمان كمان نيكني جامد اااااااه وانا بنيكها لما حسيت نفسي هنزل كلبشت فيها جامد وهيا ااااااااه نزل جووه ف كسي نزل وانا بسمع كلامها وبركان تاني نزل من زوبري ف كسها وهيا اااااااااح اااااااه لبنك كتير اووووي تاني مره ورا بعض دكر ياحبيبي شبعت اختك حبيبتك سنه نيك اودام وبتحسس علي ضهري
قولتلها انا مش هخرج زوبري من كسك تقوليلي سنه اودام ضحكت وقالتلي عشان ماتتعبش ياقلبي انا تحت منك دايما هروح فين منك ومن زوبرك الي دبحني ده انا زوبري نام ف كسها
قالتلي زوبرك نام قولتلها شوي ويفوق
قالتلي لا ياحبيبي هيفوق تعبان ماتتعبوش اكتر من كده قوم من عليها وتعالي نتشطف وناكل سوا
طلعت زوبري وكسها غرقان من لبني قالتلي شوفت عملت ف كسي ايه
هيا قفلت ع كسها ودخلت للحمام موطيه ودخلت وفتحت كسها خرج لبني كلو قالتلي لبنك كتير اوي فتحت الدش وانا غسلت كل حتي ف جسمها والاهم كسها وهيا نضفتني ونضفت زوبري
طلعنا ولبست بوكسر وهيا لبست شورت وبتاع مخبي صدرها لنص بطنها كده ومش لبسه كلوت تحت الشورت وكسها شافط الشورت دخلنا المطبخ ناكل وانا بحسس علي كسها قالتلي لما نفطر الاول قولتلها منظرك يجنن اووي

HhxKnXp.md.jpg
قالتلي كول الاول وبعدين برحتنا مع بعض وانا قعدت اكل ومديت ايدي طلعت بزازها بره

HhxK4yJ.md.jpg
قالتلي كده ارتحت قولتلها اووي يلا كولي وفضلت تاكل وتهز ف بزازها وتبصلي وانا زوبري وقف تاني قالتلي هتتعب صدقني قولتلها عايز اتعب قالتلي خليك هنا هدخل البسلك حاجه حلوه
انا زنقتها ف الحيطه وبقولها ماكده حلو وحطيت ايدي علي كسها وصباعي بين شفايف كسها قالتلي هلبسلك احسن من كده بس سبني وكول وتعالي هيا مشت وبصالي وبتضحك ولما خلصت اكل شربت كوبايه عصير دخلت الاوضه كانت لبسه قميص نوم ابيض مطلعه بزازها بره وكسها طالع من القميص وقالتلي اتاخرت ليه ده انا كنت هجيب حد ينكني دلوقتي من اي حتي

Hhxq9l1.md.jpg
قولتلها محدش يقدر يلمسك غيري يامتناكه
قالتلي انا متناكتك وشرموطتك ولبوتك وخدامه لجزمتك طول مانت بتدلعني انا مسكت بزازها الاتنين وقالتلي كلهم بسنانك انا نزلت اكل فيهم وهيا وقفه وعمال تطلع اهاات تلفونها رن مسنجر
بقولها مين ابن المتناكه ده ضحكت وقالتلي ده جوزي قولتلها هتردي قالت ايوه النت مفتوح نسيت اقفلو قالتلي اصبر انا حضنتها من ورا وقفش بزازها هيا الو ايوه ياحبيبي لا صاحيه قاعده بسمع مسلسل ف التلفون لا اخويا نايم من بدري اه دلوقتي خلاص الي انت عايزو ياحبيبي
شورتلي متكلمش خالص ونامت ع ضهرها وحطت الفون جنب راسها وفاتحه المايك
قالها افتحي رجلك ودخلي زوبري ف كسك وهيا ااااه اهو ياحبيبي نكني اووي ااااااه اهااا نزلت القميص ايوه مص بزازي اوي ونكني ف كسي

HhxBK7e.md.jpg
كمان اختي شايفها جوزها بينيكها ف التلفون قالها قومي جيبي خياره بسرعه قالتلو ماشي قامت وهيا بصالي وبتقولي هوس عشان خطري راحت المطبخ وجابت خياره ورجعت تنام مكانها
قالها مصي زوبري وهيا امممم وبفت تمص ف الخياره وقالها دخلي زوبري ف كسك يامتناكه
قالتلو حاضر ياحبيبي ياجوز المتناكه
انا قربت منها ومسكت الخياره اكلت منها حتي وهيا خايفه تتكلم طلعت ع السرير قالها دخلي زوبري ف كسك ياحبيبتي انا مسكت زوبري ودخلتو كلو ف كسها قالت اااااااااه قالها اااااااه زوبري عجبك قالتلو اووووي ياحبيبي اوووي قالتلها دخلي الخياره ف كسك اوووي ونيكي نفسك بيها وانا بقيت انيكها اوووي وهيا اااااااااه اااااااااه براحه براحه ياحبيبي قالها هفشخك هفشخ كسك وهيا اااااااااااااه ولقيت اختي بتنزل ع زوبري قالها نزلتي قالتلو اااااه نزلت وانا زوبري كلو عسل قالها كفايه ع كسك كده
فكره لما نكتك ف طيزك انا باصص ليها وهيا بتقولو ايوه قالها تاجي نجرب تاني قالتلو طيزي وجعتني اووي والخياره كبيره وهيا بتبص لزوبري
قالها هتدخل بس يلا جربي
قالتلو حاضر وراحت نايمه ع بطنها قالها افتحي طيزك بايد والتانيه دخلي الخياره فيها
انا مسكت ايد اختي الاتنين وخليتها تفتح خرم طيزها ومنظرو جنان

HhxCPSt.md.jpg
قالتلو براحه عشان خطري قالها حاضر يلا دخلي الخياره انا دخلت راس زوبري كانت ضيقه بس زوبري بيدخل قالتلو اااااه كبير اووي زوبرك
قالها دخليها كلو قالتلو عيفشخني قالها عايز اسمع صراخك والخياره ف كسك انا مستنتش روحت مدخل زوبري ف طيزها وهيا ااااااااااااااااه طيزي حرام عليك ااااااااااه وهو بيقولها اااااااه ااااه كمان سمعيني صراخك وانا بقيت انيك اختي ع صوت جوزها لقيتو بيقولها اااااه نزلت نزلت هنزل ف طيزك وانا بنيك وهو بيقولها نزلت وانا عمال انيك ف اختي وهيا تصرخ ااااااه اااااااه طيزي الخياره وجعاني اوووي قالها خرجيه بقي
انا طلعت زوبري هيا اخدت نفسها وكلمتو وقفلت المكالمه وانا علطول رجعت زوبري ف طيزها قالتلي حرم عليك مش كده وانا نايم فوقها بقولها كده تحرميني من طيزك ده انا هموت عليها من زمان وانا بنيكها وخرم طيزها كان ضيق وقولها طيزك ضيقه اووي هو جوزك زوبرو صغير قالت لا اصغر من زوبرك شوي قولتلها هو فتح طيزك وكسك يابختو قالتلي هو فتح وانت شغال اهو وانا قعدت انيك لحد مانزلت ف طيزها وقالتلي طيزي وجعتني قولتلها ده لسه انتي شوفتي حاجه انا هفشخك من الفاتحتين ونمت علي ضهري وهيا نايمه ع بطنها قولتلها مبسوطه قالتلي مبسوطه طول مانت معايا وجنبي
قولتلها لسه ايه تاني معملنهوش قالتلي كل حاجه عملناها قولتلها دلوقتي اقدر انيكك ف اي خرم برحتي قالتلي هنا حبه وهتا حبه وبتضحك
قالتلي بالحق انت ازاي تنكني وجوزي بيكلمني
قولتلها يعني يبقي معاك الزوبر وتدخلي خياره ف كسك ده حتي عيبه بس قوليلي احساس حلو
قالتلي مع انه مرعب بس كنت هيجانه اووي
قولتلها ايوه مانتي نزلتي عسلك نمنا ف حضن بعض ملط للصبح صحيت وهيا نايمه فضلت ابص عليها وهيا صحت قالتلي بتبصلي ليه كده
قولتلها ازاي عريس يسيب عروسته تاني شهر
قالتلي عريس راح جه احلي واجمد منو
انا مسكت رجليه وهيا نايمه ع جنبها وشنا ف بعض حطيت ايدي ع طيزها بقولها طيزك ارتاحت قالت ايوه ارتاحت قولتلها تاجي نعمل واحد علي السريع قالتلي ع الصبح كده قولتلها ياريت قبل مامشي قالتلي ماشي بس خليك رومانسي
انا مسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها
قولتلها تمصيه ولا ادخلو قالتلي دخلو براحه دخلت زوبري ف كسها للاخر وحضنتها كاننا جسم واحد ونازل في بوس وزوبري ف كسها بيعوم ف عسلها وسخونت كسها ودخلت صباعين ف طيزها من ورا وفضلنا وقلبت نفسي ع ضهري وهيا فوقي وزوبري لسه ف كسها وانا ماسك طيزها وبحركها ع زوبري قولتلها قربت قربت
ونزلت لبني ف كسها وهيا نايمه فوقي
وقالت كفايه بقي تعبتني يلا قوم وفضلنا ع كده لحد اختي ماخلفت وجوزها نزل وحبلت تاني بس مني بقي انا نزلت ف كسها قبل ماجوزها ياجي بليله نزلت ياجي 3 مرات

دي اخر قصه هتنزل نتقابل بعد رمضان
كل سنه وانتم طيبين
روووعه واللي زادها جمالا الصور المرفقه
 
  • عجبني
التفاعلات: الشقى شقاوه و magamego
فنان
 
  • عجبني
التفاعلات: الشقى شقاوه و magamego
انا كنت عايش مع ابويا وامي واختي منار
انا عندي 20 سنه واختي 22 سنه اختي اتجوزت من 3 شهور ابويا موظف وامي ست بيت
عريس اتقدم ل اختي كان من عايله محترمه احنا وفقنا عليه كان شب حلو
واختي ملكه جمال بياض زي التلج
اختي مخلصه المدرسه وجوزها طلب انها ماتشتغلش واحنا وفقنا والفرح اتعمل وكلو تمام وجوزها سافر لما هيا حملت وبويا قالي روح عند اختك نام عندها ماتسبهاش لوحدها وانا قعدت معاها اسبوع ف التاني كنت بشوف الستيان او الكلوت ف الحمام وده عادي حتي ف بيتنا غصبه عنها وعني يعني وانا كنت بضرب عشرات ع ريحه كلوتاتها وبشم فيهم ف يوم واحنا نايمين النور قطع واختي بتخاف من الضلمه كنت نايم ف اوضه ******* وسامع صوتها وعمال اضحك منها والي رعبها اكتر صوت الكللابب الي ف الشارع
قعدت تنده عليه وانا بكلمها وبضحك وقولها في عفاريت بره الباب خايف اطلع وهيا تزعق فيا
وانا بضحك خرجت وقولتلها افتح الباب قالتلي ادخل دخلت وانا منور بالكشاف التلفون
وهيا كانت متغطيه ببطنيه خفيفه
بس انا لمحت شق بزازها وهيا مش واخده بالها وانا قولتلها هفضل وقف كده قالتلي تعالي نام جنبي انا نمت جنبها قالتلي تتغطا قولتلها لا مش عايز الجو حلو
قولتلها مش عارف من غيري كنتي هتعملي ايه
قالتلي كنت هكون نايمه قولتلها طب خلاص انا هقوم وانتي نامي لوحدك ضحكت وقالت لا خلاص قولتلها جوزك هياجي امتي انا زهقت منك
قالتلي ولو مجاش مش مشكله
قولتلها ايوه منا بقيت الخدامه بتاعتك روح وتعالي وبتمشوريني مسكتني من ودني وقالتلي انت الصغير تسمع الكلام انا مسكت مناخيرها وبقرص عليها قولتلها سيبي وانا اسيبي وهيا اخنفت وبتتكلم وانا بضحك علي صوتها
وفضلنا نضحك مع بعض والنور رجع
قالتلي قوم ارجع سريرك قولتلها **** منا متحرك من مكاني هو انا شغال عند الي خلفوكو وبضحك
انا هنام زي منا مش عجبك انتي روحي انتي هناك
قالتلي ده سرير العرسان انت مش عريس
قولتلها احلي عريس **** ف الدنيا قالتلي اقولك ايه تعالي البس بدله جوزي هتاجي علي قدك
قولتلها هيا هنا قالتلي ايوه هو كان شاريها
هيا قامت وانا ببصلها منظر يهبل اول مره اشوف جسم اختي كده الكلوت والستيان شيفهم من تحت قميص نوم لركبه شفاف وصدرها الوسط
وشق بزازها واضحين وانا عملت نفسي من بنها وقومت معاها ورتني البدله وانا وقف قصدها
وزوبري وقف ف البنطلون
لقيت فستان فرحها قولتلها ده فستان الفرح قالت ااه قولتلها ماتلبسيه قالتلي مينفعش
قولتلها عشان خطري اشوفو عليك قالتلي بلاش قولتلها عشان خطري ادينا بنتسله
قالتلي خلاص روح البس هناك وانا هبقي انادي عليك تلبسني الفستان انا خرجت ودخلت الاوضه التانيه قلعت هدومي الا البوكسر والفانله
وطلعت زوبري الي وقف صاروح 17 سنتي وبيض فضلت ادعك فيا وقولو نام ياخربيتك هتفضحنا وبداءت البس البدله وكانت ضيقه عني شوي بس اتلبست ودخلت الحمام سرحت شعري واختي ندهت عليه دخلت وكانت لبسه الفستان قالتلي اقفلي السوسته واتا بقولها ماليش ف السوسته وبضحك قالتلي اخرج ع ماكمل لبسي خرجت وهيا تقريبا لبست نفس فرحها بس مش عرفت لسه هتعمل ايه بعد 5 دقايق قالتلي تعالي
دخلت لقيتها عمله مكياج وكانت زي القمر
قولتلها ياخربيت حلاوتك
قالتلي احترم نفسك
قولتلها لا بجد قمر قالتلي وانت عسل قولتلها منا عارف قالتلي خودلي صورتين كده طلعت تلفوني وبقيت اصورها وهيا صورتني وحطيت التلفون ع التسريحه وصورنا نفسنا مع بعض
ولقيتها بتبوسني من خدي واحنا بنتصور
انا قولتلها ثواني شغلت فيديو
وقىبت منها وروحت حضنها جامد وبدات الف بيها براحه ف الاوضه وهيا تضحك وصدرها كلو ف صدري نزلتها ووقفت الفيديو وشوفنه قالتلي حلو اوي وحضنتني وقالتلي اوعي حد يشوفهم
قولتلها هو حد يقدر يشوف صور عروستي
قالتلي انت مصدقت ولا ايه
قولتلها طبعا مش احنا اتصورنا ولو سافرنا ف اي بلد وحد سالنا وشافو الصور هيعرفو انك مراتي
وهو حتي انتي بتبوسيني ف شقتنا اهوو وبضحك ع الصوره قالتلي ياريتني ماتصورت معاك وبتضحك قالتلي يلا اقلع البدله دي قولتلها ماشي قالتلي الاول فك السوسته دي فكيت السوسته وقالتلي اخرج قولتلها لا زي ماقلعتك تقلعيني
قالتلي بس كده عنيا ولقيتها قربت مني وقلعتني البليزر وبقت تفك زراير القميص
وتقولي انا ليه من غير جوزي حبيبي
انا كنت هيجان من كلامها
وهيا بتفك الزراير وتقولي انت رجلي وكل حاجه ليه اعملك الي انت عايزو لما فكت القميص وقربت مني وقلعتني القميص ومن غير ماتتكلم لقيتها بتمد ايديه ع الحزام بتفكو وانا باصص ليها وهيا باصه تحت وفكت زرار البنطلون وبتنزل السوسته وانا زوبري وقف زي الصاروخ وايديها حسست عليه مش غير ماتاخد بالها وزوبري كان بيقولي خرجني البوكسر زوبري رفعو وهيا قلعتني
وانا وقف اودامها بالبوكسر وفانله قالتلي كده تمام وعنيها كانت بتاكل ف زوبري
قالتلي يلا اخرج عشان اغير
قولتلها عايز اشوفك وانتي بتغيري
قالتلي عيب ياحبيبي قولتلها عشان خطري
انتي مش واثقه فيا قالتلي مش كده بس عشان حرام قولتلها هيا مره وخلاص عشان خطري هيا قالتلي ماشي انا قعدت ع السرير وزوبري وقف ف البوكسر وهيا بترفع الفستان عشان تقلعو وكان رخم قولتلها اجي معاك قالت لا بعرف قلعتو وانا شوفت بنطلون لازق ع طيزها اوووي
ولما لفت البضي الي لبسها لازق ف بزازها وحلمات بزازها واضحه قالتلي يلا ننام قولتلها هتنامي كده قالت ايووه دخلت تنام وانا مردتش البس نمت جنبها زي منا واحنا ساكتين
قولتلها هو ممكن احنا نتجوز قالتلي لا مينفعش
قولتلها انتي حامل ف الكام اتنهدت وقالت ف التاني قولتلها هو سافر ليه بدري قالتلي مش فارقه لقيتها بتعيط وانا بقولها مالك ليه بتعيطي
وقربت منها بصدري بس واخدت راسها ف حضني بقولها ليه بتعيطي انا جنبك اهو
قالتلي انا المفرود عروسه ليه يسيبني ويسافر
واحنا بطبطب عليها ومش عارف ارد عليها
وعرفت انها تعبانه محتاجه جوزها جنبها
انا قولتلها يابت مش احنا متجوزين انتي دلوقتي اختي حبيبتي وكمان مراتي ونايمين ع سرير واحد اهو عايزه ايه تاني بقي وهيا بتمسح دموعها
قولتلها منار قالتلي نعم قولتلها انا بحبك
قالتلي وانا كمان بحبك انا حضنتها وقربت وسطي منها وزوبري بقي بيخبط تحت بطنها
وهيا حضناني جامد قولتلها ممكن اطلب منك طلب قالتلي قول قولتلها عايز اخد بوسه رجعت براسها وبصتلي وقالت ماينفعش
قولتلها ليه مينفعش مش انتي مراتي
قالتلي عيب قولتلها واحده بس وهيا مردتش عليه وبصالي وانا قربت منها وبوستها علي شفايفها حوالي 5 ثواني ورجعت وهيا كانت مغمضه عنيها
وفتحتها قولتلها شفايفك حلوه اووي
روحت قلبها ع ضهرها ونمت فوقها وهيا لسه بتتكلم روحت بوستها من شفايفها وبقيت ابوس جامد وهيا مش بتبوس بس مش ممنعه كمان
وانا زوبري عمال يحك علي كسها
وهيا بقت بتخربش ف ضهري وانا ببوسها جامد واحسس صدري وهو بيفعص ف بزازها يجنن
وزوبري رايح جاي ع كسها وايدي بتفعص في ايديها وقفت بوس وشفتي كانت لزقه ف شفايفها
وباصص ليها وهيا مغمضه عيونها وزوبري عمال احكو ف كسها ايدي اليمين حطيتها ع بزها افعص في وقرص ف حلماتها وهيا اامممم ااااه وانا بقولها انا بحبك اوووي وهيا اممممم امممم
وبايدي الشمال نزلت بوكسري وزوبري بقي علي كسها من فوق البنطلون عمال يحك ف كسها وهيا حاسه بيه وعمال تعض علي شفايفها وتقولي اااه بصوت خفيف خالص وانا بحكو ف كسها وهيا بقت تعض ع شفايفها وبقولها انا مش قادر يامنار وهيا بصالي ولقيتها بتحضني جامد وبتقولي كمان وانا بقيت احكو اووي ف كسها ولقيتها اااااه اااااااه وحسيت ببنطلونها كلو اتغرق ميه لدرجه انه وصل لزوبري انا اختي كانت لسه حضناني وانا حطيت زوبري ع كسها ونزلت لبني ع بنطلونها وهيا حست بزوبري وهو بينبض ف النزول حضنتني اووي
وبعد شوي نمت جنبها وانا زوبري وقف نص
حسست بايدي علي بطنها دخلتها تحت البضي وبقيت احسس علي بطنها وطلعت بايدي علي بزازها امسكهم جامد والحلمه وقفه تحت كف ايدي وهيا بصالي وبتغمض عيونها
انا نزلت فيها بوس وايدي علي بزازها العب فيهم وحلماتها وقفه اوووي قلعتها البضي ومكنتش لبسه ستيان نزلت فيهم اكل الااتنين وهيا اااااه ااااااه
وحلمات بزازها الوردي تجنن اووي بقيت انزل امص فيها وهيا ااااااه ااااه اااح
قولتلها انتي كنتي محرومه من كده ياحبيبتي انا همتعك ونزلت علي شفايفها بوس وهيا بقت تبوس معايا كنت بقطع شفايفها وزوبري رجع لكسها تاني بيحك في قولتلها اخيرا هشوف كسك من زمان نفسي اشوفو ولقيتها سكته نزلت بشفايفي علي بزازها وبطنها ونزلت لعند بنطلونها كان مبلول شديتو لتحت قلعتو ليه وكانت لبسه كلوت كان متغرق عسل حسست عليه ولقيتها بتحرق ف وسطها زي التعبان جيبت الكلوت ف جنب كان
ابيض وشكلو حلو وغرقان عسل

HholGTl.md.jpg
انا شوفتو قلبي وقف اول مره اشوف كس واحده وبالمنظر ده مكنتش عارف اعمل ايه بس اتعلمت من السكس طلعت لساني وهاتك يامص ف كسها وهيا اهاتها ف الاوضه كلها فضلت الحس ف عسلها كلو وهيا اااااه دخلت لساني ف كسها وهيا اااااااااه ااااااه لقيت الزنبور الي فوق روحت واخدو ف بوقي مص وهيا بتزيد ف اهاتها وروحت مدخل صباعين ف كسها وبنيكها بيهم وهيا اااااااااااه اااااااااااه كمان كمان ااااااااااه وانا بمص جامد لحد ماهيا نزلت كل عسلها ف بوقي وانا بلعتو كلو
وفضلت الحس ف كسها اكتر وهيا نزلت تاني
قالتلي كفايه كفايه مش قدره طلعت نمت جنبها وقولتلها مبسوطه ياحبيبتي قالت امممم
قولتلها عايزاني ادخلو فيكي قالت لا بلاش
قولتلها مبسوطه كده قالت ااه اووي
قولتلها عسلك يجنن
قالتلي انت بلعتو قولتلها ايوه يعني اسيب العسل ده يقع ع الارض حضنتني وقالتلي تعرف ان جوزي مكنش بيقرب نحيت كسي خالص اول مره اجرب الحس منك انت قولتلها كان بيخليك تمص زوبرو قالت ايوه وانا سكت لقيتها مسكت زوبري وقالتلي عايزاني امصلك ياحبيبي قولتلها ياريت
لقيتها مسكت زوبري من فوق البوكسر تدعك فيا
وقالتلي بتاعك كبير عن بتاع جوزي
قولتلها انزلي مصي زوبري مش قادر
لقيتها نزلت من السرير وايديها ع بزازها

HhoMIsV.md.jpg
لقيتها راحت مابين رجلي وطلعت ع السرير ولقيتها بتسحب البطانيه تغطي نفسها
مش شيفها خالص ولقيتها خرجت زوبري من البوكسر ومسكتو كانها بتضربلي عشره وبالسانها ع راسو وبعدين بلعت نصو وانا مغمض عيني مكنتش بتمص حلو بس احسن من مفيش
فضلت تمص وبقت تشد شوي ف المص قولتلها دخلي زوبري كلو قالت كبير وبقت تحاول ولقيتها مسكت زوبري واخدت راسو ف بوقها وتلعب فيهم بالسانها وبايديها الاتنين تضربلي عشره وكنت هتجنن من العمله دي فضلت كده 5 دقايق وانا ف دنيا تانيه وانا كنت خلاص لقيتها دخلت زوبري لنصو وبقت تمص لحد مانزلت لبني ف بقها
وهيا بتبلع لبني وبقت تخرج النقطه الي من زوبري تبلعها انا شديتها عليه ونمنا ف حضن بعض
قالتلي اوعي حد يعرف الي احنا بنعملو ده قولتلها انا مش اهبل يامنار وبصراحه انتي حلوه اووووي
اتحرجت قولتلها مش عايزه ادخل زوبري ف كسك قالتلي بلاش خليني كده احلي قولتلها الي انتي عايزاه ياقمر وحضنتها وقولتلها احلي ليله ف حياتي قالتلي تعالي نتشطف هيا قامت قعده جنبي ومخبيه بزازها بردو

HhoVyMl.md.jpg
قولتلها ليه بتخبي بزازك قالتلي لسه محروجه منك انا روحت نطيت عليها وبضحك وانا مسكت ايديها الاتنين بقولها بتنحرجي من ايه
وبزازك دي انا كلتهم من شوي زي كده
ونزلت ع بزازها مص جامد وهيا اممم اممممم وحلماتها وقفه اوووي قولتلها يلا ادخلي استحمي
دخلت بس ايديها بعيد عن بزازها وماشيه تدلع
اخدت هدوم من الدولاب وخرجت وانا مش مصدق الي حصل وبعد شويه قولت ادخل اتشطف معاها قلعت البوكسر وطلعت للحمام سمعت صوت اهات جووه وانا ودني علي الباب
فتحت مره واحده وببص لقيت اختي مدخله صباعين ف كسها وبتنيك كسها تحت الدش

HhoXbEl.md.jpg
e اول ماشفتني عدلت نفسها وانا بقولها زي مانتي ودخلت معاها تحت الدش وحضنتها من ورا وزوبري علي طيزها بين فلقتين طيزها وهيا مش بتتكلم وانا حضنها وماسك بزازها ادعك فيهم وع بطنها ونزلت بايدي اليمين علي كسها النضيف اول مالمستو هيا وقفت ع صوابعها مسكت كسها اوووي قالتلي بلاش قولتلها هنضفو
ودخلت صباعي ف كسها قالت اااااه
دخلت الصابع التاني وبقيت انيكها براحه وهيا ااااه ااااه وانا بنيك كسها بصوابعي وهيا سخنت جامد بقت بتصرخ زي الي بيتناكو بجد
وانا بنيك كسها بصوابعي ولقيتها بتنزل عسلها ف ايدي وانا دعكت بيه كسها والدش شغال وهيا مكنتش قدره توقف لفيت وشها وحضنتها وزوبري مابين شفايف كسها بقيت احكو رايح جاي وكان نفسي ادخلو وانا حضنها وهيا حضناني جامد واحنا تحت الدش ومحدش فينا بيتكلم كسها وزوبري بيتعرفو علي بعض وانا حضنها لقيت كسها بينزل علي زوبري وهيا بتحضني جامد
وانا مكنتش قادر بصراحه مسكت زوبري ورجعت ورا بوسطي ودخلت راس زوبري ف كسها ودخلتو كلو هيا اااااااااه وزوبري ف كسها للاخر وهيا لا لا لا خرجو خرجو وانا حضنها بقولها سبيني انا تعبان وهيا لا عشان خطري ورجعت ورا وزوبري كان صاروخ خارج من كسها وهيا بصالو راحت نزلت علي ركبها وحطت زوبري مابين بزازها وضمت بزازها عليهم وبصالي وانا بقيت انيك بزازها اوووي وقولها ااااااه كسك حلو اوووي ليه حرمتيني منو يامنار كسك سخن اوووي
وهيا سكته وانا بنيك بزازها ومغمض عيني
وبقولها ااااه اول مره ادوق طعم الكس حلو اوووي وانا متخيل زوبري ف كسها وفضلت انيك لحد مانزلت بين بزازها هيا قامت اتشطفت وانا اتشطفت ولبسنا هدومنا وماتكلمناش راحت نامت ع سريرها وانا روحت ع اوضه ******* عمال افكر ف الي حصل وازاي سبتها وجيت هنا
قومت دخلت عليها وكانت نايمه ع جنبها
دخلت وراها واخدتها ف حضني وقولتلها انام بعيد عن حضنك تاني ليه وحسيت انها مبسوطه ونمنا للساعه 11 الباب بيخبط هيا قامت صحتني وقالتلي روح بسرته الاوضه التانيه انا لميت اي حاجه ليه ف الاوضه ودخلت غرفه *******
عملت نفسي نايم وطلعت حماتها قالتلها انفضلي ياماما لا كنت نايمه سالتها عليه قالتلها نايم ف ******* اهو اصحيه قالتلها اي حاجه انا عمله فطار البت مديحه هطلعو صحي اخوك يفطر معانا قالتلها حاضر ياماما دخلت عندي وقالتلي قوم عشان الفطار شديتها عليه ونمت فوقها وقولتلها انتي فطاري ياجميل
قالتلي بلاش حماتي بره قومت من عليها وهيا روقت هدومها وخرجت وانا دخلت الحمام غسات وشي وسلمت عليها وقعدت احكي معاها
ومديحه طلعت بالاكل فطرنا كلنا مديحه عندها 40 سنه اخت جوز اختي وقولت ل اختي انا هروح واستاذنت منهم وروحت وكانت احلي ليله ف حياتي كلها طار اليوم واختي قالتلي مديحه هتنام معايا انهارده تعالي بكره بقي قولتلها مفيش مشكله الساعه 11 بليل كانت فاتحه نت بقولها فاتحه ليه قالتلي اعمل ايه مديحه نايمه ف الاوضه التانيه وانا مش جيلي نوم
قولتلها بتفكري فيا قالتلي لا
قولتلها كدابه انتي لبسه ايه قالتلي لا مش هقولك
قولتلها عشان خطري قالتلي لابسه قميص نوم
قولتلها شكلو ايه قالت احمر
قولتلها ولبسه قميص نوم ليه ومديحه عندك
قالتلي جوزي كلمني وقعد يكلمني شوي قولتلها كلام عادي ولا ف الجنس قالتلي ف الجنس
قولتلها وريني صوره ليكي كده قالتلي لا
قولتلها اخلصي بقي عشان خطري قالتلي ثواني

HhoOTSp.md.jpg
قولتلها ياخربيت جمالك بزازك عايزه تتاكل قالتلي منا مطلعها ليك عشان تعبانه اووي
قولتلها جوزك ماريحكش قالت لا سبني لما نزل
قولتلها تجاوبيني بصراحه قالت ماشي هجاوبك
قولتلها لما زوبري دخل ف كسك انبارح حسيتي ب ايه سكتت دقيقه وانا مش عايز ابعتلها رساله
قالتلي مكنتش عايزه اخرجو مني بس كنت خايفه نتعود علي كده وتنزل جوايه ونتعود علي كده
قولتلها ايه المشكله مش انتي حبله يعني لو نزلت ف كسك محدش هيعرف حاجه قالتلي تعرف زوبرك لما دخل ف كسي كانت روحي هتروح
حسيت ان ده مش زوبر ده خرطوم دخل ف كسي انت فضلت تدخلو وتخرجو وانا لسه مش مستوعبه انه زوبرك قولتلها كان نفسك اكمل نيك
قالتلي اااه بصراحه قولتلها وريني كسك

Hhoe1hF.md.jpg
قولتلها اااااه كسك ضيق اووووي يامنار
قالتلي هو في حاجه توسعو وقال لا
قولتلها حرمتيني منو ليه كان نفسي افضل انيك في كسك طول اليل وانتي ف حضني
قالتلي بلاش وحياتي عندك خليني من بره احسن
انا همتعك هوريك كسي وتلحسو وتعمل في اي حاجه بس بلاش تدخلو في كسي
لو عايز نفضل مع بعض قولتلها انا بحبك والي انتي عايزه هعملهولك قالتلي تعرف وقت ماكنا وقفين وزوبرك بيحك ف شفايف كسي كنت متمتعه اووي ولو كنت فضلت شويه تعمل كده وزوبرك مدخلش دلوقتي يمكن كنت نسيت نفسي بس انت استعجلت وانا فوقت
قولتلها زوبري حلو يامنار قالتلي حلو اوووي ياحبيبي قولتلها بتحبي تتناكي ازاي قالتلي اركب ع زوبرك وفضلت انط وصوت قولتلها ااااه وايه تاني قالتلي انام علي بطني وانت تركب فوقي ودخل زوبرك ف كسي من ورا وانا بقولها اااااه احلي وضع بحبو عايز اجربو معاك قالت عنيه بس زوبرك مش هيدخل من بره كده قولتلعا ماشي
وفضلت انيكها طول اليل كلام وهيا كانت خايفه افتح كاميرا عشان الصوت
لما قالتلي انها نزلت انا كمان نزلت وقالتلي هستناك بكره بليل عشان بالنهار مش فاضيين
قولتلها خلي بالك من كسك
ضحكت وقالتلي حاضر وقفلت وانا نمت صحيت بدري ومكنش جيلي نوم واليوم بطئ اوي
قولت انام كنا العصر صحيت ع الساعه 9 بليل جريت لبست وقولت ل امي انا رايح ل اختي
وخمس دقايق كنت وصلت خبطت فتحتلي
قالتلي بحسبك مش جاي انا دخلت وقفلت الباب وحضنتها وشيلها من طيزها
بقولها وحشتيني اووي قالتلي اصبر شويه عشان جوزي هيكلمني دلوقتي قولتلها ماشي قولتلها صوت ولا كاميرا قالتلي لا صوت عشان جنبو ناس انا ببعتلو صور بس
قولتلها خلاص هقعد معاك وهو بيكلمك
قالتلي لو عملت اي صوت هنروح ف داهيه
قولتلها ماتخفيش فضلت ابوس فيها وهيا تىوسني لحد ماتلفونها رن ردت وقعدت تكلم جوزها وسالها عليه قالتلو مش بياجي دلوقتي بيسهر مع صحابو وبعدين بياجي لقيتو عمال يقولها العبي ف كسي وهيا اهوو وتدخل صباعها ف كسها وتنيك نفسها وانا قاعد قصدها وكنت قلعت كل هدومي وانا بتفرج عليها قالها عارفه الطقم الدخلي كذا كذا قالتلو ايوه قالها البسيه وفتحي الكاميرا ع السريع
قالتلو حاضر ثواني وقامت وبتشاورلي ماتكلمش خالص لقيتها بتقلع ملط خالص وطلعت كقم داخلي ابيض لبستو ووواااااه الكلوت مغطي كسها بس والستيان مفتوحه من النص وبزها كلو بره
قالتلو خلاص ياحبيبي قالها افتحي الكاميرا
انا استخبيت لتفتح الكاميرا عليه بالغصب هيا فتحت الكاميرا

HhoUUdJ.md.jpg
وقالها اااه جميل اوووي العبي ف نفسك
قالتلو حد جنبك قالها انا ف الحمام قعدت تلعب ف بزازها شويه راح قالها كسك العبي في

HhoUtgs.md.jpg
فضلت تلعب ف كسها وهو بيقولها ااااااه ااااااااه وريني كسك راحت قلعت الستيان والكلوت ونامت ع ضهرها وبقت تفتحلو ف كسها وبتبعبص نفسها لحد ماهو قالها اااه ياحبيبتي خلاص خلاص وقالتلو ماشي ياحبيبي نزلت قالها ايووه
قالتلو خلاص هقفل عشان اقوم اتشطف
قالها ماشي وهيا قفلت انا قربت منها وزوبري اودامي جيبت كلوت من الدولاب ابيض ودخلتو ف رجليه لبستو وقالتلي ده ليه قولتلها عشان زوبري مايدخلش ف كسك وانا مش قصدي
قالتلي وانت مش عايز تدخل زوبرك ف كسي
قولتلها نفسي وانا ببصلها نزلت فيها بوس
بعد 3 دقايق بوس ودعك وزوبري عايز يدخل كسها تلفونها رن جوزها قالها ابعتيلي صوره ليك ياحبيبتي حلوه قالتلو حاضر
قالتلي قوم ثواني وقفت وانا زوبري اودامي

HhogeTl.md.jpg

Hhog1hN.md.jpg
بعتتلو رساله حلوين دول ياحبيبي
قالها حلوين اووي وهيا حطت تلفونها تحت المخده وبصالي كانها بتقولي مستني ايه
انا مسكت رجليها وقعدت ابوس من عند فخادها وانا طالع بوسة كسها من فوق الكلوت
قالتلي خليك هنا شويه انا فضلت ابوس كسها وجيبت الكلوت ف جنب وكسها العسل نزلت لحس في جامد وهيا اااااه ااااااه مش قدره اااااااااه اول مدخلت صباعي ف كسها لقيتها بتتشنج وبتنزل عسلها كلو علي صباعي هيا ااااه تعبتني
قولتلها طلعت عليها وزوبري بين شفايف كسها
قولتلها تحبي تمصي ولا انيكك زي ماتفقنا انبارح من بره قالتلي الاتنين امصلك وتنكني
نمت علي ضهري وهيا نزلت مص ف زوبري شوي وقالتلي زي مانت لقيتها طلعت عليه وزوبري نايم ع بطني ركبت بكسها فوقو وبقت تروح وتاجي وزوبري بيغوص بين شفايف كسها وهيا ااااااااه اااااااه حلو اوووي وفضلنا كده خمس دقايق
قالتلي عايزاك تنام عليها وتنكني جامد بس ماتدخلوش قولتلها ولو دخل غصب عني
قالتلي خرجو تاني ولقيتها نامت ع ضهرها وقولتلها افتحي طيزك كده مسكت طيزها بايديها الاتنين وفتحتهم
Hho4pkJ.md.jpg

Hho63BI.md.jpg
انا شوفت منظرها اتجننت روحت مقرب زوبري من كسها احسس عليها وهيا ساكته
قولتلها خرم طيزك يجنن ادخلو زوبري ف طيزك قالت لا اوعي تعمل كده قولتلها خلاص
روحت دخلت راس زوبري ف كسها وهيا بلاش بقي خليك من بره عشان خطري
وانا بقولها حاضر ثواني بس
وانا مش قادر اخرج راس زوبري من كسها كنت عايز ادخلو كلو ونام عليها جتلي فكره مسكت ايديها الاتنين ونمت بجسمي عليها ورافع وسطي ولما مسكتها جامد روحت مدخل زوبري ف كسها هيا ااااااااااه بلاش بلاش طلعو انا بنيكها براحه خالص وقولها سبيني سيبني اتمتع بكل لحظه زوبري ف كسك وانا بنيك براحه قالتلي خرجو قولتلها عشان مزعلش منك انا خرجتو ونيمتو ع طيزها وراس زوبري ع كسها
بقيت انزل وطلع وهبد كاني بنيكها وهيا ااااه اااااه كمان باحبيبي نكني جامد اوووي نيك كس اختك ومراتك دخل زوبرك ف كسي ومتعني اختك محرومه من النيك اختك مش بتتناك من زمان
انا مقدرتش قولتلها ادخل زوبري ف كسك يامنار تعبان اوووي قالتلي لا ماتدخلوش خليك كده وبصرحه مكنتش قادر قالتلي قوم قومت وزوبري علي اخرو رافع لفوق وهيا بصت لزوبري قالتلي هو عامل ليه كده قولتلها انتي مش حسا بيا خالص
قالتلي لا طبعا وعشان اعرفك اني بحبك فتحت رجليها وكسها اتفتحلي زي البوابه كان ملزق ف بعض من عسلها قالتلي تعالي ف حضن اختك
دخلت ف حضنها واول مازوبري لمس كسها قالت زوبرك هيجنني وحضناني وانا بحك زوبري رايح جاي ف شفايف كسها
قالتلي ف ودني انت تعبتني دخل راس زوبرك الراس بس وانا قولتلها حاضر مسكت زوبري ودخلت راسو وهيا ااااه حلو اووي
فضلت انيكعا براحه وهيا ااااه
قولتلها ادخلو كلو تقولي لا انا قولت ف سري ماشي انا هوريك نزلت بوس ف خدها ورقبتها وراس زوبري ف كسها بقيت انيكها براحه ودخل زوبري شوي وخرجو علطول ونزلت مص ف بزازها وزوبري خرج بره كسها واتا مش سال وهيا مسكتو وبتدعكو ف كسها ودخلت راسو ف كسها وانا كنت بدخل نص زوبري وخرجو تاني كلو وهيا ترجع تدخل زوبري ف كسها بقيت ادخل زوبري للاخر ورجعو تاني وهيا يطلع منها الاااه العاليه وتسكت وكسها كان احمر من البهدله نزلت بوس في شفايفها وقولتلها متمتعه ياحبيبتي وهيا بصالي ومش بترد قولتلها راس زوبري هتنفجر ف كسك وهيا قالتلي انا مش قدره وهيا عمله تطلع اصوات غريبه قولتلها ادخلو كلو هيا مش بترد
قولتلها عايز ادخلو كلو ف كسك وفضل انيك ف كسك طول اليوم ونزل ف كسك بس انتي قولي نكني وانا هفشخ كسك بزوبري وهيا ساكته
قولتلها كسك مش بيتعبك ارحمي زوبري بقي خليني انيكك انا مش عايز انيكك غصب عنك
لقيتها حطت ايديها علي ضهري ورجليها كتفتني وحضنتني جامد وزوبري دخل كلو ف كسها هيا ااااااااااااااه وانا اااااااااااااااه اخيرا وهيا اااااااه سيبو ماتتحركش اصبر عشان خطري خليني احس بكل حته ف زوبرك ف كسي لقيتها بتلف وسطها زي الديره وزبري بقي بيخبط ف كل جوانب كسها وكان احساس روعه ولقيتها بتقولي يلا نكني جامد
انا مكنتش قادر بصراحه لقيت نفسي بنزل لبني ف كسها وهيا ااااااااااااااااه نااااااااار نااااار ف كسي
وانا راكب فوقها ولسه هيجان قالتلي قوم خليني ابلع لبنك من كسي وانا نايم فوقها وبدات ادخل زوبري وخرجو وهيا ااااه اااااه
بقيت انيك جامد وهيا اااااااااه ااااااااااااه براحه براحه وانا ولا هنا نازل فيها نيك حضنتها وقلبت نفسي ع ضهري وهيا فوق زوبري لقيتها بتنط ع زوبري ولبني بيخرج من كسها علي زوبري وفخادها وهيا تنط ع زوبري وانا بصباعي بدعك ف زنبورها لقيتها ااااااااااااه ااااااااااه قعدت ع زوبري وبتنزل عسل من كسها ع زوبري وسخن ناار قولتلها ماتقفيش بسرعه قالتلي مش قدره اتحرك روحت قلبها ع ضهرها وانا فوقها وزوبريةف كسها ونازل فيها بوس

HhopvEJ.md.jpg
وانا بنيكها بعنف اوووي وهيا مش قدره تتكلم وانا نازل ف كسها نيك وهيا اااااااااااه خلاص تعبت ارحمني وانا ولا هنا فضلت انيك لما حسيت ان في ميه بتخرج من كسها عرفت انها نزلت وانا ولا هنا قعدت انيك وهيا اااااااااه كمان كمان نيكني جامد اااااااه وانا بنيكها لما حسيت نفسي هنزل كلبشت فيها جامد وهيا ااااااااه نزل جووه ف كسي نزل وانا بسمع كلامها وبركان تاني نزل من زوبري ف كسها وهيا اااااااااح اااااااه لبنك كتير اووووي تاني مره ورا بعض دكر ياحبيبي شبعت اختك حبيبتك سنه نيك اودام وبتحسس علي ضهري
قولتلها انا مش هخرج زوبري من كسك تقوليلي سنه اودام ضحكت وقالتلي عشان ماتتعبش ياقلبي انا تحت منك دايما هروح فين منك ومن زوبرك الي دبحني ده انا زوبري نام ف كسها
قالتلي زوبرك نام قولتلها شوي ويفوق
قالتلي لا ياحبيبي هيفوق تعبان ماتتعبوش اكتر من كده قوم من عليها وتعالي نتشطف وناكل سوا
طلعت زوبري وكسها غرقان من لبني قالتلي شوفت عملت ف كسي ايه
هيا قفلت ع كسها ودخلت للحمام موطيه ودخلت وفتحت كسها خرج لبني كلو قالتلي لبنك كتير اوي فتحت الدش وانا غسلت كل حتي ف جسمها والاهم كسها وهيا نضفتني ونضفت زوبري
طلعنا ولبست بوكسر وهيا لبست شورت وبتاع مخبي صدرها لنص بطنها كده ومش لبسه كلوت تحت الشورت وكسها شافط الشورت دخلنا المطبخ ناكل وانا بحسس علي كسها قالتلي لما نفطر الاول قولتلها منظرك يجنن اووي

HhxKnXp.md.jpg
قالتلي كول الاول وبعدين برحتنا مع بعض وانا قعدت اكل ومديت ايدي طلعت بزازها بره

HhxK4yJ.md.jpg
قالتلي كده ارتحت قولتلها اووي يلا كولي وفضلت تاكل وتهز ف بزازها وتبصلي وانا زوبري وقف تاني قالتلي هتتعب صدقني قولتلها عايز اتعب قالتلي خليك هنا هدخل البسلك حاجه حلوه
انا زنقتها ف الحيطه وبقولها ماكده حلو وحطيت ايدي علي كسها وصباعي بين شفايف كسها قالتلي هلبسلك احسن من كده بس سبني وكول وتعالي هيا مشت وبصالي وبتضحك ولما خلصت اكل شربت كوبايه عصير دخلت الاوضه كانت لبسه قميص نوم ابيض مطلعه بزازها بره وكسها طالع من القميص وقالتلي اتاخرت ليه ده انا كنت هجيب حد ينكني دلوقتي من اي حتي

Hhxq9l1.md.jpg
قولتلها محدش يقدر يلمسك غيري يامتناكه
قالتلي انا متناكتك وشرموطتك ولبوتك وخدامه لجزمتك طول مانت بتدلعني انا مسكت بزازها الاتنين وقالتلي كلهم بسنانك انا نزلت اكل فيهم وهيا وقفه وعمال تطلع اهاات تلفونها رن مسنجر
بقولها مين ابن المتناكه ده ضحكت وقالتلي ده جوزي قولتلها هتردي قالت ايوه النت مفتوح نسيت اقفلو قالتلي اصبر انا حضنتها من ورا وقفش بزازها هيا الو ايوه ياحبيبي لا صاحيه قاعده بسمع مسلسل ف التلفون لا اخويا نايم من بدري اه دلوقتي خلاص الي انت عايزو ياحبيبي
شورتلي متكلمش خالص ونامت ع ضهرها وحطت الفون جنب راسها وفاتحه المايك
قالها افتحي رجلك ودخلي زوبري ف كسك وهيا ااااه اهو ياحبيبي نكني اووي ااااااه اهااا نزلت القميص ايوه مص بزازي اوي ونكني ف كسي

HhxBK7e.md.jpg
كمان اختي شايفها جوزها بينيكها ف التلفون قالها قومي جيبي خياره بسرعه قالتلو ماشي قامت وهيا بصالي وبتقولي هوس عشان خطري راحت المطبخ وجابت خياره ورجعت تنام مكانها
قالها مصي زوبري وهيا امممم وبفت تمص ف الخياره وقالها دخلي زوبري ف كسك يامتناكه
قالتلو حاضر ياحبيبي ياجوز المتناكه
انا قربت منها ومسكت الخياره اكلت منها حتي وهيا خايفه تتكلم طلعت ع السرير قالها دخلي زوبري ف كسك ياحبيبتي انا مسكت زوبري ودخلتو كلو ف كسها قالت اااااااااه قالها اااااااه زوبري عجبك قالتلو اووووي ياحبيبي اوووي قالتلها دخلي الخياره ف كسك اوووي ونيكي نفسك بيها وانا بقيت انيكها اوووي وهيا اااااااااه اااااااااه براحه براحه ياحبيبي قالها هفشخك هفشخ كسك وهيا اااااااااااااه ولقيت اختي بتنزل ع زوبري قالها نزلتي قالتلو اااااه نزلت وانا زوبري كلو عسل قالها كفايه ع كسك كده
فكره لما نكتك ف طيزك انا باصص ليها وهيا بتقولو ايوه قالها تاجي نجرب تاني قالتلو طيزي وجعتني اووي والخياره كبيره وهيا بتبص لزوبري
قالها هتدخل بس يلا جربي
قالتلو حاضر وراحت نايمه ع بطنها قالها افتحي طيزك بايد والتانيه دخلي الخياره فيها
انا مسكت ايد اختي الاتنين وخليتها تفتح خرم طيزها ومنظرو جنان

HhxCPSt.md.jpg
قالتلو براحه عشان خطري قالها حاضر يلا دخلي الخياره انا دخلت راس زوبري كانت ضيقه بس زوبري بيدخل قالتلو اااااه كبير اووي زوبرك
قالها دخليها كلو قالتلو عيفشخني قالها عايز اسمع صراخك والخياره ف كسك انا مستنتش روحت مدخل زوبري ف طيزها وهيا ااااااااااااااااه طيزي حرام عليك ااااااااااه وهو بيقولها اااااااه ااااه كمان سمعيني صراخك وانا بقيت انيك اختي ع صوت جوزها لقيتو بيقولها اااااه نزلت نزلت هنزل ف طيزك وانا بنيك وهو بيقولها نزلت وانا عمال انيك ف اختي وهيا تصرخ ااااااه اااااااه طيزي الخياره وجعاني اوووي قالها خرجيه بقي
انا طلعت زوبري هيا اخدت نفسها وكلمتو وقفلت المكالمه وانا علطول رجعت زوبري ف طيزها قالتلي حرم عليك مش كده وانا نايم فوقها بقولها كده تحرميني من طيزك ده انا هموت عليها من زمان وانا بنيكها وخرم طيزها كان ضيق وقولها طيزك ضيقه اووي هو جوزك زوبرو صغير قالت لا اصغر من زوبرك شوي قولتلها هو فتح طيزك وكسك يابختو قالتلي هو فتح وانت شغال اهو وانا قعدت انيك لحد مانزلت ف طيزها وقالتلي طيزي وجعتني قولتلها ده لسه انتي شوفتي حاجه انا هفشخك من الفاتحتين ونمت علي ضهري وهيا نايمه ع بطنها قولتلها مبسوطه قالتلي مبسوطه طول مانت معايا وجنبي
قولتلها لسه ايه تاني معملنهوش قالتلي كل حاجه عملناها قولتلها دلوقتي اقدر انيكك ف اي خرم برحتي قالتلي هنا حبه وهتا حبه وبتضحك
قالتلي بالحق انت ازاي تنكني وجوزي بيكلمني
قولتلها يعني يبقي معاك الزوبر وتدخلي خياره ف كسك ده حتي عيبه بس قوليلي احساس حلو
قالتلي مع انه مرعب بس كنت هيجانه اووي
قولتلها ايوه مانتي نزلتي عسلك نمنا ف حضن بعض ملط للصبح صحيت وهيا نايمه فضلت ابص عليها وهيا صحت قالتلي بتبصلي ليه كده
قولتلها ازاي عريس يسيب عروسته تاني شهر
قالتلي عريس راح جه احلي واجمد منو
انا مسكت رجليه وهيا نايمه ع جنبها وشنا ف بعض حطيت ايدي ع طيزها بقولها طيزك ارتاحت قالت ايوه ارتاحت قولتلها تاجي نعمل واحد علي السريع قالتلي ع الصبح كده قولتلها ياريت قبل مامشي قالتلي ماشي بس خليك رومانسي
انا مسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها
قولتلها تمصيه ولا ادخلو قالتلي دخلو براحه دخلت زوبري ف كسها للاخر وحضنتها كاننا جسم واحد ونازل في بوس وزوبري ف كسها بيعوم ف عسلها وسخونت كسها ودخلت صباعين ف طيزها من ورا وفضلنا وقلبت نفسي ع ضهري وهيا فوقي وزوبري لسه ف كسها وانا ماسك طيزها وبحركها ع زوبري قولتلها قربت قربت
ونزلت لبني ف كسها وهيا نايمه فوقي
وقالت كفايه بقي تعبتني يلا قوم وفضلنا ع كده لحد اختي ماخلفت وجوزها نزل وحبلت تاني بس مني بقي انا نزلت ف كسها قبل ماجوزها ياجي بليله نزلت ياجي 3 مرات

دي اخر قصه هتنزل نتقابل بعد رمضان
كل سنه وانتم طيبين
سرد رائع فنان
 
  • عجبني
التفاعلات: الشقى شقاوه و magamego
روووووووووووووووووووووووووووعه
 
  • عجبني
التفاعلات: الشقى شقاوه و magamego
انا كنت عايش مع ابويا وامي واختي منار
انا عندي 20 سنه واختي 22 سنه اختي اتجوزت من 3 شهور ابويا موظف وامي ست بيت
عريس اتقدم ل اختي كان من عايله محترمه احنا وفقنا عليه كان شب حلو
واختي ملكه جمال بياض زي التلج
اختي مخلصه المدرسه وجوزها طلب انها ماتشتغلش واحنا وفقنا والفرح اتعمل وكلو تمام وجوزها سافر لما هيا حملت وبويا قالي روح عند اختك نام عندها ماتسبهاش لوحدها وانا قعدت معاها اسبوع ف التاني كنت بشوف الستيان او الكلوت ف الحمام وده عادي حتي ف بيتنا غصبه عنها وعني يعني وانا كنت بضرب عشرات ع ريحه كلوتاتها وبشم فيهم ف يوم واحنا نايمين النور قطع واختي بتخاف من الضلمه كنت نايم ف اوضه ******* وسامع صوتها وعمال اضحك منها والي رعبها اكتر صوت الكللابب الي ف الشارع
قعدت تنده عليه وانا بكلمها وبضحك وقولها في عفاريت بره الباب خايف اطلع وهيا تزعق فيا
وانا بضحك خرجت وقولتلها افتح الباب قالتلي ادخل دخلت وانا منور بالكشاف التلفون
وهيا كانت متغطيه ببطنيه خفيفه
بس انا لمحت شق بزازها وهيا مش واخده بالها وانا قولتلها هفضل وقف كده قالتلي تعالي نام جنبي انا نمت جنبها قالتلي تتغطا قولتلها لا مش عايز الجو حلو
قولتلها مش عارف من غيري كنتي هتعملي ايه
قالتلي كنت هكون نايمه قولتلها طب خلاص انا هقوم وانتي نامي لوحدك ضحكت وقالت لا خلاص قولتلها جوزك هياجي امتي انا زهقت منك
قالتلي ولو مجاش مش مشكله
قولتلها ايوه منا بقيت الخدامه بتاعتك روح وتعالي وبتمشوريني مسكتني من ودني وقالتلي انت الصغير تسمع الكلام انا مسكت مناخيرها وبقرص عليها قولتلها سيبي وانا اسيبي وهيا اخنفت وبتتكلم وانا بضحك علي صوتها
وفضلنا نضحك مع بعض والنور رجع
قالتلي قوم ارجع سريرك قولتلها **** منا متحرك من مكاني هو انا شغال عند الي خلفوكو وبضحك
انا هنام زي منا مش عجبك انتي روحي انتي هناك
قالتلي ده سرير العرسان انت مش عريس
قولتلها احلي عريس **** ف الدنيا قالتلي اقولك ايه تعالي البس بدله جوزي هتاجي علي قدك
قولتلها هيا هنا قالتلي ايوه هو كان شاريها
هيا قامت وانا ببصلها منظر يهبل اول مره اشوف جسم اختي كده الكلوت والستيان شيفهم من تحت قميص نوم لركبه شفاف وصدرها الوسط
وشق بزازها واضحين وانا عملت نفسي من بنها وقومت معاها ورتني البدله وانا وقف قصدها
وزوبري وقف ف البنطلون
لقيت فستان فرحها قولتلها ده فستان الفرح قالت ااه قولتلها ماتلبسيه قالتلي مينفعش
قولتلها عشان خطري اشوفو عليك قالتلي بلاش قولتلها عشان خطري ادينا بنتسله
قالتلي خلاص روح البس هناك وانا هبقي انادي عليك تلبسني الفستان انا خرجت ودخلت الاوضه التانيه قلعت هدومي الا البوكسر والفانله
وطلعت زوبري الي وقف صاروح 17 سنتي وبيض فضلت ادعك فيا وقولو نام ياخربيتك هتفضحنا وبداءت البس البدله وكانت ضيقه عني شوي بس اتلبست ودخلت الحمام سرحت شعري واختي ندهت عليه دخلت وكانت لبسه الفستان قالتلي اقفلي السوسته واتا بقولها ماليش ف السوسته وبضحك قالتلي اخرج ع ماكمل لبسي خرجت وهيا تقريبا لبست نفس فرحها بس مش عرفت لسه هتعمل ايه بعد 5 دقايق قالتلي تعالي
دخلت لقيتها عمله مكياج وكانت زي القمر
قولتلها ياخربيت حلاوتك
قالتلي احترم نفسك
قولتلها لا بجد قمر قالتلي وانت عسل قولتلها منا عارف قالتلي خودلي صورتين كده طلعت تلفوني وبقيت اصورها وهيا صورتني وحطيت التلفون ع التسريحه وصورنا نفسنا مع بعض
ولقيتها بتبوسني من خدي واحنا بنتصور
انا قولتلها ثواني شغلت فيديو
وقىبت منها وروحت حضنها جامد وبدات الف بيها براحه ف الاوضه وهيا تضحك وصدرها كلو ف صدري نزلتها ووقفت الفيديو وشوفنه قالتلي حلو اوي وحضنتني وقالتلي اوعي حد يشوفهم
قولتلها هو حد يقدر يشوف صور عروستي
قالتلي انت مصدقت ولا ايه
قولتلها طبعا مش احنا اتصورنا ولو سافرنا ف اي بلد وحد سالنا وشافو الصور هيعرفو انك مراتي
وهو حتي انتي بتبوسيني ف شقتنا اهوو وبضحك ع الصوره قالتلي ياريتني ماتصورت معاك وبتضحك قالتلي يلا اقلع البدله دي قولتلها ماشي قالتلي الاول فك السوسته دي فكيت السوسته وقالتلي اخرج قولتلها لا زي ماقلعتك تقلعيني
قالتلي بس كده عنيا ولقيتها قربت مني وقلعتني البليزر وبقت تفك زراير القميص
وتقولي انا ليه من غير جوزي حبيبي
انا كنت هيجان من كلامها
وهيا بتفك الزراير وتقولي انت رجلي وكل حاجه ليه اعملك الي انت عايزو لما فكت القميص وقربت مني وقلعتني القميص ومن غير ماتتكلم لقيتها بتمد ايديه ع الحزام بتفكو وانا باصص ليها وهيا باصه تحت وفكت زرار البنطلون وبتنزل السوسته وانا زوبري وقف زي الصاروخ وايديها حسست عليه مش غير ماتاخد بالها وزوبري كان بيقولي خرجني البوكسر زوبري رفعو وهيا قلعتني
وانا وقف اودامها بالبوكسر وفانله قالتلي كده تمام وعنيها كانت بتاكل ف زوبري
قالتلي يلا اخرج عشان اغير
قولتلها عايز اشوفك وانتي بتغيري
قالتلي عيب ياحبيبي قولتلها عشان خطري
انتي مش واثقه فيا قالتلي مش كده بس عشان حرام قولتلها هيا مره وخلاص عشان خطري هيا قالتلي ماشي انا قعدت ع السرير وزوبري وقف ف البوكسر وهيا بترفع الفستان عشان تقلعو وكان رخم قولتلها اجي معاك قالت لا بعرف قلعتو وانا شوفت بنطلون لازق ع طيزها اوووي
ولما لفت البضي الي لبسها لازق ف بزازها وحلمات بزازها واضحه قالتلي يلا ننام قولتلها هتنامي كده قالت ايووه دخلت تنام وانا مردتش البس نمت جنبها زي منا واحنا ساكتين
قولتلها هو ممكن احنا نتجوز قالتلي لا مينفعش
قولتلها انتي حامل ف الكام اتنهدت وقالت ف التاني قولتلها هو سافر ليه بدري قالتلي مش فارقه لقيتها بتعيط وانا بقولها مالك ليه بتعيطي
وقربت منها بصدري بس واخدت راسها ف حضني بقولها ليه بتعيطي انا جنبك اهو
قالتلي انا المفرود عروسه ليه يسيبني ويسافر
واحنا بطبطب عليها ومش عارف ارد عليها
وعرفت انها تعبانه محتاجه جوزها جنبها
انا قولتلها يابت مش احنا متجوزين انتي دلوقتي اختي حبيبتي وكمان مراتي ونايمين ع سرير واحد اهو عايزه ايه تاني بقي وهيا بتمسح دموعها
قولتلها منار قالتلي نعم قولتلها انا بحبك
قالتلي وانا كمان بحبك انا حضنتها وقربت وسطي منها وزوبري بقي بيخبط تحت بطنها
وهيا حضناني جامد قولتلها ممكن اطلب منك طلب قالتلي قول قولتلها عايز اخد بوسه رجعت براسها وبصتلي وقالت ماينفعش
قولتلها ليه مينفعش مش انتي مراتي
قالتلي عيب قولتلها واحده بس وهيا مردتش عليه وبصالي وانا قربت منها وبوستها علي شفايفها حوالي 5 ثواني ورجعت وهيا كانت مغمضه عنيها
وفتحتها قولتلها شفايفك حلوه اووي
روحت قلبها ع ضهرها ونمت فوقها وهيا لسه بتتكلم روحت بوستها من شفايفها وبقيت ابوس جامد وهيا مش بتبوس بس مش ممنعه كمان
وانا زوبري عمال يحك علي كسها
وهيا بقت بتخربش ف ضهري وانا ببوسها جامد واحسس صدري وهو بيفعص ف بزازها يجنن
وزوبري رايح جاي ع كسها وايدي بتفعص في ايديها وقفت بوس وشفتي كانت لزقه ف شفايفها
وباصص ليها وهيا مغمضه عيونها وزوبري عمال احكو ف كسها ايدي اليمين حطيتها ع بزها افعص في وقرص ف حلماتها وهيا اامممم ااااه وانا بقولها انا بحبك اوووي وهيا اممممم امممم
وبايدي الشمال نزلت بوكسري وزوبري بقي علي كسها من فوق البنطلون عمال يحك ف كسها وهيا حاسه بيه وعمال تعض علي شفايفها وتقولي اااه بصوت خفيف خالص وانا بحكو ف كسها وهيا بقت تعض ع شفايفها وبقولها انا مش قادر يامنار وهيا بصالي ولقيتها بتحضني جامد وبتقولي كمان وانا بقيت احكو اووي ف كسها ولقيتها اااااه اااااااه وحسيت ببنطلونها كلو اتغرق ميه لدرجه انه وصل لزوبري انا اختي كانت لسه حضناني وانا حطيت زوبري ع كسها ونزلت لبني ع بنطلونها وهيا حست بزوبري وهو بينبض ف النزول حضنتني اووي
وبعد شوي نمت جنبها وانا زوبري وقف نص
حسست بايدي علي بطنها دخلتها تحت البضي وبقيت احسس علي بطنها وطلعت بايدي علي بزازها امسكهم جامد والحلمه وقفه تحت كف ايدي وهيا بصالي وبتغمض عيونها
انا نزلت فيها بوس وايدي علي بزازها العب فيهم وحلماتها وقفه اوووي قلعتها البضي ومكنتش لبسه ستيان نزلت فيهم اكل الااتنين وهيا اااااه ااااااه
وحلمات بزازها الوردي تجنن اووي بقيت انزل امص فيها وهيا ااااااه ااااه اااح
قولتلها انتي كنتي محرومه من كده ياحبيبتي انا همتعك ونزلت علي شفايفها بوس وهيا بقت تبوس معايا كنت بقطع شفايفها وزوبري رجع لكسها تاني بيحك في قولتلها اخيرا هشوف كسك من زمان نفسي اشوفو ولقيتها سكته نزلت بشفايفي علي بزازها وبطنها ونزلت لعند بنطلونها كان مبلول شديتو لتحت قلعتو ليه وكانت لبسه كلوت كان متغرق عسل حسست عليه ولقيتها بتحرق ف وسطها زي التعبان جيبت الكلوت ف جنب كان
ابيض وشكلو حلو وغرقان عسل

HholGTl.md.jpg
انا شوفتو قلبي وقف اول مره اشوف كس واحده وبالمنظر ده مكنتش عارف اعمل ايه بس اتعلمت من السكس طلعت لساني وهاتك يامص ف كسها وهيا اهاتها ف الاوضه كلها فضلت الحس ف عسلها كلو وهيا اااااه دخلت لساني ف كسها وهيا اااااااااه ااااااه لقيت الزنبور الي فوق روحت واخدو ف بوقي مص وهيا بتزيد ف اهاتها وروحت مدخل صباعين ف كسها وبنيكها بيهم وهيا اااااااااااه اااااااااااه كمان كمان ااااااااااه وانا بمص جامد لحد ماهيا نزلت كل عسلها ف بوقي وانا بلعتو كلو
وفضلت الحس ف كسها اكتر وهيا نزلت تاني
قالتلي كفايه كفايه مش قدره طلعت نمت جنبها وقولتلها مبسوطه ياحبيبتي قالت امممم
قولتلها عايزاني ادخلو فيكي قالت لا بلاش
قولتلها مبسوطه كده قالت ااه اووي
قولتلها عسلك يجنن
قالتلي انت بلعتو قولتلها ايوه يعني اسيب العسل ده يقع ع الارض حضنتني وقالتلي تعرف ان جوزي مكنش بيقرب نحيت كسي خالص اول مره اجرب الحس منك انت قولتلها كان بيخليك تمص زوبرو قالت ايوه وانا سكت لقيتها مسكت زوبري وقالتلي عايزاني امصلك ياحبيبي قولتلها ياريت
لقيتها مسكت زوبري من فوق البوكسر تدعك فيا
وقالتلي بتاعك كبير عن بتاع جوزي
قولتلها انزلي مصي زوبري مش قادر
لقيتها نزلت من السرير وايديها ع بزازها

HhoMIsV.md.jpg
لقيتها راحت مابين رجلي وطلعت ع السرير ولقيتها بتسحب البطانيه تغطي نفسها
مش شيفها خالص ولقيتها خرجت زوبري من البوكسر ومسكتو كانها بتضربلي عشره وبالسانها ع راسو وبعدين بلعت نصو وانا مغمض عيني مكنتش بتمص حلو بس احسن من مفيش
فضلت تمص وبقت تشد شوي ف المص قولتلها دخلي زوبري كلو قالت كبير وبقت تحاول ولقيتها مسكت زوبري واخدت راسو ف بوقها وتلعب فيهم بالسانها وبايديها الاتنين تضربلي عشره وكنت هتجنن من العمله دي فضلت كده 5 دقايق وانا ف دنيا تانيه وانا كنت خلاص لقيتها دخلت زوبري لنصو وبقت تمص لحد مانزلت لبني ف بقها
وهيا بتبلع لبني وبقت تخرج النقطه الي من زوبري تبلعها انا شديتها عليه ونمنا ف حضن بعض
قالتلي اوعي حد يعرف الي احنا بنعملو ده قولتلها انا مش اهبل يامنار وبصراحه انتي حلوه اووووي
اتحرجت قولتلها مش عايزه ادخل زوبري ف كسك قالتلي بلاش خليني كده احلي قولتلها الي انتي عايزاه ياقمر وحضنتها وقولتلها احلي ليله ف حياتي قالتلي تعالي نتشطف هيا قامت قعده جنبي ومخبيه بزازها بردو

HhoVyMl.md.jpg
قولتلها ليه بتخبي بزازك قالتلي لسه محروجه منك انا روحت نطيت عليها وبضحك وانا مسكت ايديها الاتنين بقولها بتنحرجي من ايه
وبزازك دي انا كلتهم من شوي زي كده
ونزلت ع بزازها مص جامد وهيا اممم اممممم وحلماتها وقفه اوووي قولتلها يلا ادخلي استحمي
دخلت بس ايديها بعيد عن بزازها وماشيه تدلع
اخدت هدوم من الدولاب وخرجت وانا مش مصدق الي حصل وبعد شويه قولت ادخل اتشطف معاها قلعت البوكسر وطلعت للحمام سمعت صوت اهات جووه وانا ودني علي الباب
فتحت مره واحده وببص لقيت اختي مدخله صباعين ف كسها وبتنيك كسها تحت الدش

HhoXbEl.md.jpg
e اول ماشفتني عدلت نفسها وانا بقولها زي مانتي ودخلت معاها تحت الدش وحضنتها من ورا وزوبري علي طيزها بين فلقتين طيزها وهيا مش بتتكلم وانا حضنها وماسك بزازها ادعك فيهم وع بطنها ونزلت بايدي اليمين علي كسها النضيف اول مالمستو هيا وقفت ع صوابعها مسكت كسها اوووي قالتلي بلاش قولتلها هنضفو
ودخلت صباعي ف كسها قالت اااااه
دخلت الصابع التاني وبقيت انيكها براحه وهيا ااااه ااااه وانا بنيك كسها بصوابعي وهيا سخنت جامد بقت بتصرخ زي الي بيتناكو بجد
وانا بنيك كسها بصوابعي ولقيتها بتنزل عسلها ف ايدي وانا دعكت بيه كسها والدش شغال وهيا مكنتش قدره توقف لفيت وشها وحضنتها وزوبري مابين شفايف كسها بقيت احكو رايح جاي وكان نفسي ادخلو وانا حضنها وهيا حضناني جامد واحنا تحت الدش ومحدش فينا بيتكلم كسها وزوبري بيتعرفو علي بعض وانا حضنها لقيت كسها بينزل علي زوبري وهيا بتحضني جامد
وانا مكنتش قادر بصراحه مسكت زوبري ورجعت ورا بوسطي ودخلت راس زوبري ف كسها ودخلتو كلو هيا اااااااااه وزوبري ف كسها للاخر وهيا لا لا لا خرجو خرجو وانا حضنها بقولها سبيني انا تعبان وهيا لا عشان خطري ورجعت ورا وزوبري كان صاروخ خارج من كسها وهيا بصالو راحت نزلت علي ركبها وحطت زوبري مابين بزازها وضمت بزازها عليهم وبصالي وانا بقيت انيك بزازها اوووي وقولها ااااااه كسك حلو اوووي ليه حرمتيني منو يامنار كسك سخن اوووي
وهيا سكته وانا بنيك بزازها ومغمض عيني
وبقولها ااااه اول مره ادوق طعم الكس حلو اوووي وانا متخيل زوبري ف كسها وفضلت انيك لحد مانزلت بين بزازها هيا قامت اتشطفت وانا اتشطفت ولبسنا هدومنا وماتكلمناش راحت نامت ع سريرها وانا روحت ع اوضه ******* عمال افكر ف الي حصل وازاي سبتها وجيت هنا
قومت دخلت عليها وكانت نايمه ع جنبها
دخلت وراها واخدتها ف حضني وقولتلها انام بعيد عن حضنك تاني ليه وحسيت انها مبسوطه ونمنا للساعه 11 الباب بيخبط هيا قامت صحتني وقالتلي روح بسرته الاوضه التانيه انا لميت اي حاجه ليه ف الاوضه ودخلت غرفه *******
عملت نفسي نايم وطلعت حماتها قالتلها انفضلي ياماما لا كنت نايمه سالتها عليه قالتلها نايم ف ******* اهو اصحيه قالتلها اي حاجه انا عمله فطار البت مديحه هطلعو صحي اخوك يفطر معانا قالتلها حاضر ياماما دخلت عندي وقالتلي قوم عشان الفطار شديتها عليه ونمت فوقها وقولتلها انتي فطاري ياجميل
قالتلي بلاش حماتي بره قومت من عليها وهيا روقت هدومها وخرجت وانا دخلت الحمام غسات وشي وسلمت عليها وقعدت احكي معاها
ومديحه طلعت بالاكل فطرنا كلنا مديحه عندها 40 سنه اخت جوز اختي وقولت ل اختي انا هروح واستاذنت منهم وروحت وكانت احلي ليله ف حياتي كلها طار اليوم واختي قالتلي مديحه هتنام معايا انهارده تعالي بكره بقي قولتلها مفيش مشكله الساعه 11 بليل كانت فاتحه نت بقولها فاتحه ليه قالتلي اعمل ايه مديحه نايمه ف الاوضه التانيه وانا مش جيلي نوم
قولتلها بتفكري فيا قالتلي لا
قولتلها كدابه انتي لبسه ايه قالتلي لا مش هقولك
قولتلها عشان خطري قالتلي لابسه قميص نوم
قولتلها شكلو ايه قالت احمر
قولتلها ولبسه قميص نوم ليه ومديحه عندك
قالتلي جوزي كلمني وقعد يكلمني شوي قولتلها كلام عادي ولا ف الجنس قالتلي ف الجنس
قولتلها وريني صوره ليكي كده قالتلي لا
قولتلها اخلصي بقي عشان خطري قالتلي ثواني

HhoOTSp.md.jpg
قولتلها ياخربيت جمالك بزازك عايزه تتاكل قالتلي منا مطلعها ليك عشان تعبانه اووي
قولتلها جوزك ماريحكش قالت لا سبني لما نزل
قولتلها تجاوبيني بصراحه قالت ماشي هجاوبك
قولتلها لما زوبري دخل ف كسك انبارح حسيتي ب ايه سكتت دقيقه وانا مش عايز ابعتلها رساله
قالتلي مكنتش عايزه اخرجو مني بس كنت خايفه نتعود علي كده وتنزل جوايه ونتعود علي كده
قولتلها ايه المشكله مش انتي حبله يعني لو نزلت ف كسك محدش هيعرف حاجه قالتلي تعرف زوبرك لما دخل ف كسي كانت روحي هتروح
حسيت ان ده مش زوبر ده خرطوم دخل ف كسي انت فضلت تدخلو وتخرجو وانا لسه مش مستوعبه انه زوبرك قولتلها كان نفسك اكمل نيك
قالتلي اااه بصراحه قولتلها وريني كسك

Hhoe1hF.md.jpg
قولتلها اااااه كسك ضيق اووووي يامنار
قالتلي هو في حاجه توسعو وقال لا
قولتلها حرمتيني منو ليه كان نفسي افضل انيك في كسك طول اليل وانتي ف حضني
قالتلي بلاش وحياتي عندك خليني من بره احسن
انا همتعك هوريك كسي وتلحسو وتعمل في اي حاجه بس بلاش تدخلو في كسي
لو عايز نفضل مع بعض قولتلها انا بحبك والي انتي عايزه هعملهولك قالتلي تعرف وقت ماكنا وقفين وزوبرك بيحك ف شفايف كسي كنت متمتعه اووي ولو كنت فضلت شويه تعمل كده وزوبرك مدخلش دلوقتي يمكن كنت نسيت نفسي بس انت استعجلت وانا فوقت
قولتلها زوبري حلو يامنار قالتلي حلو اوووي ياحبيبي قولتلها بتحبي تتناكي ازاي قالتلي اركب ع زوبرك وفضلت انط وصوت قولتلها ااااه وايه تاني قالتلي انام علي بطني وانت تركب فوقي ودخل زوبرك ف كسي من ورا وانا بقولها اااااه احلي وضع بحبو عايز اجربو معاك قالت عنيه بس زوبرك مش هيدخل من بره كده قولتلعا ماشي
وفضلت انيكها طول اليل كلام وهيا كانت خايفه افتح كاميرا عشان الصوت
لما قالتلي انها نزلت انا كمان نزلت وقالتلي هستناك بكره بليل عشان بالنهار مش فاضيين
قولتلها خلي بالك من كسك
ضحكت وقالتلي حاضر وقفلت وانا نمت صحيت بدري ومكنش جيلي نوم واليوم بطئ اوي
قولت انام كنا العصر صحيت ع الساعه 9 بليل جريت لبست وقولت ل امي انا رايح ل اختي
وخمس دقايق كنت وصلت خبطت فتحتلي
قالتلي بحسبك مش جاي انا دخلت وقفلت الباب وحضنتها وشيلها من طيزها
بقولها وحشتيني اووي قالتلي اصبر شويه عشان جوزي هيكلمني دلوقتي قولتلها ماشي قولتلها صوت ولا كاميرا قالتلي لا صوت عشان جنبو ناس انا ببعتلو صور بس
قولتلها خلاص هقعد معاك وهو بيكلمك
قالتلي لو عملت اي صوت هنروح ف داهيه
قولتلها ماتخفيش فضلت ابوس فيها وهيا تىوسني لحد ماتلفونها رن ردت وقعدت تكلم جوزها وسالها عليه قالتلو مش بياجي دلوقتي بيسهر مع صحابو وبعدين بياجي لقيتو عمال يقولها العبي ف كسي وهيا اهوو وتدخل صباعها ف كسها وتنيك نفسها وانا قاعد قصدها وكنت قلعت كل هدومي وانا بتفرج عليها قالها عارفه الطقم الدخلي كذا كذا قالتلو ايوه قالها البسيه وفتحي الكاميرا ع السريع
قالتلو حاضر ثواني وقامت وبتشاورلي ماتكلمش خالص لقيتها بتقلع ملط خالص وطلعت كقم داخلي ابيض لبستو ووواااااه الكلوت مغطي كسها بس والستيان مفتوحه من النص وبزها كلو بره
قالتلو خلاص ياحبيبي قالها افتحي الكاميرا
انا استخبيت لتفتح الكاميرا عليه بالغصب هيا فتحت الكاميرا

HhoUUdJ.md.jpg
وقالها اااه جميل اوووي العبي ف نفسك
قالتلو حد جنبك قالها انا ف الحمام قعدت تلعب ف بزازها شويه راح قالها كسك العبي في

HhoUtgs.md.jpg
فضلت تلعب ف كسها وهو بيقولها ااااااه ااااااااه وريني كسك راحت قلعت الستيان والكلوت ونامت ع ضهرها وبقت تفتحلو ف كسها وبتبعبص نفسها لحد ماهو قالها اااه ياحبيبتي خلاص خلاص وقالتلو ماشي ياحبيبي نزلت قالها ايووه
قالتلو خلاص هقفل عشان اقوم اتشطف
قالها ماشي وهيا قفلت انا قربت منها وزوبري اودامي جيبت كلوت من الدولاب ابيض ودخلتو ف رجليه لبستو وقالتلي ده ليه قولتلها عشان زوبري مايدخلش ف كسك وانا مش قصدي
قالتلي وانت مش عايز تدخل زوبرك ف كسي
قولتلها نفسي وانا ببصلها نزلت فيها بوس
بعد 3 دقايق بوس ودعك وزوبري عايز يدخل كسها تلفونها رن جوزها قالها ابعتيلي صوره ليك ياحبيبتي حلوه قالتلو حاضر
قالتلي قوم ثواني وقفت وانا زوبري اودامي

HhogeTl.md.jpg

Hhog1hN.md.jpg
بعتتلو رساله حلوين دول ياحبيبي
قالها حلوين اووي وهيا حطت تلفونها تحت المخده وبصالي كانها بتقولي مستني ايه
انا مسكت رجليها وقعدت ابوس من عند فخادها وانا طالع بوسة كسها من فوق الكلوت
قالتلي خليك هنا شويه انا فضلت ابوس كسها وجيبت الكلوت ف جنب وكسها العسل نزلت لحس في جامد وهيا اااااه ااااااه مش قدره اااااااااه اول مدخلت صباعي ف كسها لقيتها بتتشنج وبتنزل عسلها كلو علي صباعي هيا ااااه تعبتني
قولتلها طلعت عليها وزوبري بين شفايف كسها
قولتلها تحبي تمصي ولا انيكك زي ماتفقنا انبارح من بره قالتلي الاتنين امصلك وتنكني
نمت علي ضهري وهيا نزلت مص ف زوبري شوي وقالتلي زي مانت لقيتها طلعت عليه وزوبري نايم ع بطني ركبت بكسها فوقو وبقت تروح وتاجي وزوبري بيغوص بين شفايف كسها وهيا ااااااااه اااااااه حلو اوووي وفضلنا كده خمس دقايق
قالتلي عايزاك تنام عليها وتنكني جامد بس ماتدخلوش قولتلها ولو دخل غصب عني
قالتلي خرجو تاني ولقيتها نامت ع ضهرها وقولتلها افتحي طيزك كده مسكت طيزها بايديها الاتنين وفتحتهم
Hho4pkJ.md.jpg

Hho63BI.md.jpg
انا شوفت منظرها اتجننت روحت مقرب زوبري من كسها احسس عليها وهيا ساكته
قولتلها خرم طيزك يجنن ادخلو زوبري ف طيزك قالت لا اوعي تعمل كده قولتلها خلاص
روحت دخلت راس زوبري ف كسها وهيا بلاش بقي خليك من بره عشان خطري
وانا بقولها حاضر ثواني بس
وانا مش قادر اخرج راس زوبري من كسها كنت عايز ادخلو كلو ونام عليها جتلي فكره مسكت ايديها الاتنين ونمت بجسمي عليها ورافع وسطي ولما مسكتها جامد روحت مدخل زوبري ف كسها هيا ااااااااااه بلاش بلاش طلعو انا بنيكها براحه خالص وقولها سبيني سيبني اتمتع بكل لحظه زوبري ف كسك وانا بنيك براحه قالتلي خرجو قولتلها عشان مزعلش منك انا خرجتو ونيمتو ع طيزها وراس زوبري ع كسها
بقيت انزل وطلع وهبد كاني بنيكها وهيا ااااه اااااه كمان باحبيبي نكني جامد اوووي نيك كس اختك ومراتك دخل زوبرك ف كسي ومتعني اختك محرومه من النيك اختك مش بتتناك من زمان
انا مقدرتش قولتلها ادخل زوبري ف كسك يامنار تعبان اوووي قالتلي لا ماتدخلوش خليك كده وبصرحه مكنتش قادر قالتلي قوم قومت وزوبري علي اخرو رافع لفوق وهيا بصت لزوبري قالتلي هو عامل ليه كده قولتلها انتي مش حسا بيا خالص
قالتلي لا طبعا وعشان اعرفك اني بحبك فتحت رجليها وكسها اتفتحلي زي البوابه كان ملزق ف بعض من عسلها قالتلي تعالي ف حضن اختك
دخلت ف حضنها واول مازوبري لمس كسها قالت زوبرك هيجنني وحضناني وانا بحك زوبري رايح جاي ف شفايف كسها
قالتلي ف ودني انت تعبتني دخل راس زوبرك الراس بس وانا قولتلها حاضر مسكت زوبري ودخلت راسو وهيا ااااه حلو اووي
فضلت انيكعا براحه وهيا ااااه
قولتلها ادخلو كلو تقولي لا انا قولت ف سري ماشي انا هوريك نزلت بوس ف خدها ورقبتها وراس زوبري ف كسها بقيت انيكها براحه ودخل زوبري شوي وخرجو علطول ونزلت مص ف بزازها وزوبري خرج بره كسها واتا مش سال وهيا مسكتو وبتدعكو ف كسها ودخلت راسو ف كسها وانا كنت بدخل نص زوبري وخرجو تاني كلو وهيا ترجع تدخل زوبري ف كسها بقيت ادخل زوبري للاخر ورجعو تاني وهيا يطلع منها الاااه العاليه وتسكت وكسها كان احمر من البهدله نزلت بوس في شفايفها وقولتلها متمتعه ياحبيبتي وهيا بصالي ومش بترد قولتلها راس زوبري هتنفجر ف كسك وهيا قالتلي انا مش قدره وهيا عمله تطلع اصوات غريبه قولتلها ادخلو كلو هيا مش بترد
قولتلها عايز ادخلو كلو ف كسك وفضل انيك ف كسك طول اليوم ونزل ف كسك بس انتي قولي نكني وانا هفشخ كسك بزوبري وهيا ساكته
قولتلها كسك مش بيتعبك ارحمي زوبري بقي خليني انيكك انا مش عايز انيكك غصب عنك
لقيتها حطت ايديها علي ضهري ورجليها كتفتني وحضنتني جامد وزوبري دخل كلو ف كسها هيا ااااااااااااااه وانا اااااااااااااااه اخيرا وهيا اااااااه سيبو ماتتحركش اصبر عشان خطري خليني احس بكل حته ف زوبرك ف كسي لقيتها بتلف وسطها زي الديره وزبري بقي بيخبط ف كل جوانب كسها وكان احساس روعه ولقيتها بتقولي يلا نكني جامد
انا مكنتش قادر بصراحه لقيت نفسي بنزل لبني ف كسها وهيا ااااااااااااااااه نااااااااار نااااار ف كسي
وانا راكب فوقها ولسه هيجان قالتلي قوم خليني ابلع لبنك من كسي وانا نايم فوقها وبدات ادخل زوبري وخرجو وهيا ااااه اااااه
بقيت انيك جامد وهيا اااااااااه ااااااااااااه براحه براحه وانا ولا هنا نازل فيها نيك حضنتها وقلبت نفسي ع ضهري وهيا فوق زوبري لقيتها بتنط ع زوبري ولبني بيخرج من كسها علي زوبري وفخادها وهيا تنط ع زوبري وانا بصباعي بدعك ف زنبورها لقيتها ااااااااااااه ااااااااااه قعدت ع زوبري وبتنزل عسل من كسها ع زوبري وسخن ناار قولتلها ماتقفيش بسرعه قالتلي مش قدره اتحرك روحت قلبها ع ضهرها وانا فوقها وزوبريةف كسها ونازل فيها بوس

HhopvEJ.md.jpg
وانا بنيكها بعنف اوووي وهيا مش قدره تتكلم وانا نازل ف كسها نيك وهيا اااااااااااه خلاص تعبت ارحمني وانا ولا هنا فضلت انيك لما حسيت ان في ميه بتخرج من كسها عرفت انها نزلت وانا ولا هنا قعدت انيك وهيا اااااااااه كمان كمان نيكني جامد اااااااه وانا بنيكها لما حسيت نفسي هنزل كلبشت فيها جامد وهيا ااااااااه نزل جووه ف كسي نزل وانا بسمع كلامها وبركان تاني نزل من زوبري ف كسها وهيا اااااااااح اااااااه لبنك كتير اووووي تاني مره ورا بعض دكر ياحبيبي شبعت اختك حبيبتك سنه نيك اودام وبتحسس علي ضهري
قولتلها انا مش هخرج زوبري من كسك تقوليلي سنه اودام ضحكت وقالتلي عشان ماتتعبش ياقلبي انا تحت منك دايما هروح فين منك ومن زوبرك الي دبحني ده انا زوبري نام ف كسها
قالتلي زوبرك نام قولتلها شوي ويفوق
قالتلي لا ياحبيبي هيفوق تعبان ماتتعبوش اكتر من كده قوم من عليها وتعالي نتشطف وناكل سوا
طلعت زوبري وكسها غرقان من لبني قالتلي شوفت عملت ف كسي ايه
هيا قفلت ع كسها ودخلت للحمام موطيه ودخلت وفتحت كسها خرج لبني كلو قالتلي لبنك كتير اوي فتحت الدش وانا غسلت كل حتي ف جسمها والاهم كسها وهيا نضفتني ونضفت زوبري
طلعنا ولبست بوكسر وهيا لبست شورت وبتاع مخبي صدرها لنص بطنها كده ومش لبسه كلوت تحت الشورت وكسها شافط الشورت دخلنا المطبخ ناكل وانا بحسس علي كسها قالتلي لما نفطر الاول قولتلها منظرك يجنن اووي

HhxKnXp.md.jpg
قالتلي كول الاول وبعدين برحتنا مع بعض وانا قعدت اكل ومديت ايدي طلعت بزازها بره

HhxK4yJ.md.jpg
قالتلي كده ارتحت قولتلها اووي يلا كولي وفضلت تاكل وتهز ف بزازها وتبصلي وانا زوبري وقف تاني قالتلي هتتعب صدقني قولتلها عايز اتعب قالتلي خليك هنا هدخل البسلك حاجه حلوه
انا زنقتها ف الحيطه وبقولها ماكده حلو وحطيت ايدي علي كسها وصباعي بين شفايف كسها قالتلي هلبسلك احسن من كده بس سبني وكول وتعالي هيا مشت وبصالي وبتضحك ولما خلصت اكل شربت كوبايه عصير دخلت الاوضه كانت لبسه قميص نوم ابيض مطلعه بزازها بره وكسها طالع من القميص وقالتلي اتاخرت ليه ده انا كنت هجيب حد ينكني دلوقتي من اي حتي

Hhxq9l1.md.jpg
قولتلها محدش يقدر يلمسك غيري يامتناكه
قالتلي انا متناكتك وشرموطتك ولبوتك وخدامه لجزمتك طول مانت بتدلعني انا مسكت بزازها الاتنين وقالتلي كلهم بسنانك انا نزلت اكل فيهم وهيا وقفه وعمال تطلع اهاات تلفونها رن مسنجر
بقولها مين ابن المتناكه ده ضحكت وقالتلي ده جوزي قولتلها هتردي قالت ايوه النت مفتوح نسيت اقفلو قالتلي اصبر انا حضنتها من ورا وقفش بزازها هيا الو ايوه ياحبيبي لا صاحيه قاعده بسمع مسلسل ف التلفون لا اخويا نايم من بدري اه دلوقتي خلاص الي انت عايزو ياحبيبي
شورتلي متكلمش خالص ونامت ع ضهرها وحطت الفون جنب راسها وفاتحه المايك
قالها افتحي رجلك ودخلي زوبري ف كسك وهيا ااااه اهو ياحبيبي نكني اووي ااااااه اهااا نزلت القميص ايوه مص بزازي اوي ونكني ف كسي

HhxBK7e.md.jpg
كمان اختي شايفها جوزها بينيكها ف التلفون قالها قومي جيبي خياره بسرعه قالتلو ماشي قامت وهيا بصالي وبتقولي هوس عشان خطري راحت المطبخ وجابت خياره ورجعت تنام مكانها
قالها مصي زوبري وهيا امممم وبفت تمص ف الخياره وقالها دخلي زوبري ف كسك يامتناكه
قالتلو حاضر ياحبيبي ياجوز المتناكه
انا قربت منها ومسكت الخياره اكلت منها حتي وهيا خايفه تتكلم طلعت ع السرير قالها دخلي زوبري ف كسك ياحبيبتي انا مسكت زوبري ودخلتو كلو ف كسها قالت اااااااااه قالها اااااااه زوبري عجبك قالتلو اووووي ياحبيبي اوووي قالتلها دخلي الخياره ف كسك اوووي ونيكي نفسك بيها وانا بقيت انيكها اوووي وهيا اااااااااه اااااااااه براحه براحه ياحبيبي قالها هفشخك هفشخ كسك وهيا اااااااااااااه ولقيت اختي بتنزل ع زوبري قالها نزلتي قالتلو اااااه نزلت وانا زوبري كلو عسل قالها كفايه ع كسك كده
فكره لما نكتك ف طيزك انا باصص ليها وهيا بتقولو ايوه قالها تاجي نجرب تاني قالتلو طيزي وجعتني اووي والخياره كبيره وهيا بتبص لزوبري
قالها هتدخل بس يلا جربي
قالتلو حاضر وراحت نايمه ع بطنها قالها افتحي طيزك بايد والتانيه دخلي الخياره فيها
انا مسكت ايد اختي الاتنين وخليتها تفتح خرم طيزها ومنظرو جنان

HhxCPSt.md.jpg
قالتلو براحه عشان خطري قالها حاضر يلا دخلي الخياره انا دخلت راس زوبري كانت ضيقه بس زوبري بيدخل قالتلو اااااه كبير اووي زوبرك
قالها دخليها كلو قالتلو عيفشخني قالها عايز اسمع صراخك والخياره ف كسك انا مستنتش روحت مدخل زوبري ف طيزها وهيا ااااااااااااااااه طيزي حرام عليك ااااااااااه وهو بيقولها اااااااه ااااه كمان سمعيني صراخك وانا بقيت انيك اختي ع صوت جوزها لقيتو بيقولها اااااه نزلت نزلت هنزل ف طيزك وانا بنيك وهو بيقولها نزلت وانا عمال انيك ف اختي وهيا تصرخ ااااااه اااااااه طيزي الخياره وجعاني اوووي قالها خرجيه بقي
انا طلعت زوبري هيا اخدت نفسها وكلمتو وقفلت المكالمه وانا علطول رجعت زوبري ف طيزها قالتلي حرم عليك مش كده وانا نايم فوقها بقولها كده تحرميني من طيزك ده انا هموت عليها من زمان وانا بنيكها وخرم طيزها كان ضيق وقولها طيزك ضيقه اووي هو جوزك زوبرو صغير قالت لا اصغر من زوبرك شوي قولتلها هو فتح طيزك وكسك يابختو قالتلي هو فتح وانت شغال اهو وانا قعدت انيك لحد مانزلت ف طيزها وقالتلي طيزي وجعتني قولتلها ده لسه انتي شوفتي حاجه انا هفشخك من الفاتحتين ونمت علي ضهري وهيا نايمه ع بطنها قولتلها مبسوطه قالتلي مبسوطه طول مانت معايا وجنبي
قولتلها لسه ايه تاني معملنهوش قالتلي كل حاجه عملناها قولتلها دلوقتي اقدر انيكك ف اي خرم برحتي قالتلي هنا حبه وهتا حبه وبتضحك
قالتلي بالحق انت ازاي تنكني وجوزي بيكلمني
قولتلها يعني يبقي معاك الزوبر وتدخلي خياره ف كسك ده حتي عيبه بس قوليلي احساس حلو
قالتلي مع انه مرعب بس كنت هيجانه اووي
قولتلها ايوه مانتي نزلتي عسلك نمنا ف حضن بعض ملط للصبح صحيت وهيا نايمه فضلت ابص عليها وهيا صحت قالتلي بتبصلي ليه كده
قولتلها ازاي عريس يسيب عروسته تاني شهر
قالتلي عريس راح جه احلي واجمد منو
انا مسكت رجليه وهيا نايمه ع جنبها وشنا ف بعض حطيت ايدي ع طيزها بقولها طيزك ارتاحت قالت ايوه ارتاحت قولتلها تاجي نعمل واحد علي السريع قالتلي ع الصبح كده قولتلها ياريت قبل مامشي قالتلي ماشي بس خليك رومانسي
انا مسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها
قولتلها تمصيه ولا ادخلو قالتلي دخلو براحه دخلت زوبري ف كسها للاخر وحضنتها كاننا جسم واحد ونازل في بوس وزوبري ف كسها بيعوم ف عسلها وسخونت كسها ودخلت صباعين ف طيزها من ورا وفضلنا وقلبت نفسي ع ضهري وهيا فوقي وزوبري لسه ف كسها وانا ماسك طيزها وبحركها ع زوبري قولتلها قربت قربت
ونزلت لبني ف كسها وهيا نايمه فوقي
وقالت كفايه بقي تعبتني يلا قوم وفضلنا ع كده لحد اختي ماخلفت وجوزها نزل وحبلت تاني بس مني بقي انا نزلت ف كسها قبل ماجوزها ياجي بليله نزلت ياجي 3 مرات

دي اخر قصه هتنزل نتقابل بعد رمضان
كل سنه وانتم طيبين
انت بتقدم عظمة يااسطى
 
  • عجبني
التفاعلات: الشقى شقاوه و magamego
:coffee: :coffee: (y) (y) :unsure: :unsure: :love: :love: :love: o_O o_O 🤪 🤪 🤩 🤩 😎 😎 :censored: :censored:
 
  • عجبني
التفاعلات: الشقى شقاوه، صاحب نفسي و magamego
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا كنت عايش مع ابويا وامي واختي منار
انا عندي 20 سنه واختي 22 سنه اختي اتجوزت من 3 شهور ابويا موظف وامي ست بيت
عريس اتقدم ل اختي كان من عايله محترمه احنا وفقنا عليه كان شب حلو
واختي ملكه جمال بياض زي التلج
اختي مخلصه المدرسه وجوزها طلب انها ماتشتغلش واحنا وفقنا والفرح اتعمل وكلو تمام وجوزها سافر لما هيا حملت وبويا قالي روح عند اختك نام عندها ماتسبهاش لوحدها وانا قعدت معاها اسبوع ف التاني كنت بشوف الستيان او الكلوت ف الحمام وده عادي حتي ف بيتنا غصبه عنها وعني يعني وانا كنت بضرب عشرات ع ريحه كلوتاتها وبشم فيهم ف يوم واحنا نايمين النور قطع واختي بتخاف من الضلمه كنت نايم ف اوضه ******* وسامع صوتها وعمال اضحك منها والي رعبها اكتر صوت الكللابب الي ف الشارع
قعدت تنده عليه وانا بكلمها وبضحك وقولها في عفاريت بره الباب خايف اطلع وهيا تزعق فيا
وانا بضحك خرجت وقولتلها افتح الباب قالتلي ادخل دخلت وانا منور بالكشاف التلفون
وهيا كانت متغطيه ببطنيه خفيفه
بس انا لمحت شق بزازها وهيا مش واخده بالها وانا قولتلها هفضل وقف كده قالتلي تعالي نام جنبي انا نمت جنبها قالتلي تتغطا قولتلها لا مش عايز الجو حلو
قولتلها مش عارف من غيري كنتي هتعملي ايه
قالتلي كنت هكون نايمه قولتلها طب خلاص انا هقوم وانتي نامي لوحدك ضحكت وقالت لا خلاص قولتلها جوزك هياجي امتي انا زهقت منك
قالتلي ولو مجاش مش مشكله
قولتلها ايوه منا بقيت الخدامه بتاعتك روح وتعالي وبتمشوريني مسكتني من ودني وقالتلي انت الصغير تسمع الكلام انا مسكت مناخيرها وبقرص عليها قولتلها سيبي وانا اسيبي وهيا اخنفت وبتتكلم وانا بضحك علي صوتها
وفضلنا نضحك مع بعض والنور رجع
قالتلي قوم ارجع سريرك قولتلها **** منا متحرك من مكاني هو انا شغال عند الي خلفوكو وبضحك
انا هنام زي منا مش عجبك انتي روحي انتي هناك
قالتلي ده سرير العرسان انت مش عريس
قولتلها احلي عريس **** ف الدنيا قالتلي اقولك ايه تعالي البس بدله جوزي هتاجي علي قدك
قولتلها هيا هنا قالتلي ايوه هو كان شاريها
هيا قامت وانا ببصلها منظر يهبل اول مره اشوف جسم اختي كده الكلوت والستيان شيفهم من تحت قميص نوم لركبه شفاف وصدرها الوسط
وشق بزازها واضحين وانا عملت نفسي من بنها وقومت معاها ورتني البدله وانا وقف قصدها
وزوبري وقف ف البنطلون
لقيت فستان فرحها قولتلها ده فستان الفرح قالت ااه قولتلها ماتلبسيه قالتلي مينفعش
قولتلها عشان خطري اشوفو عليك قالتلي بلاش قولتلها عشان خطري ادينا بنتسله
قالتلي خلاص روح البس هناك وانا هبقي انادي عليك تلبسني الفستان انا خرجت ودخلت الاوضه التانيه قلعت هدومي الا البوكسر والفانله
وطلعت زوبري الي وقف صاروح 17 سنتي وبيض فضلت ادعك فيا وقولو نام ياخربيتك هتفضحنا وبداءت البس البدله وكانت ضيقه عني شوي بس اتلبست ودخلت الحمام سرحت شعري واختي ندهت عليه دخلت وكانت لبسه الفستان قالتلي اقفلي السوسته واتا بقولها ماليش ف السوسته وبضحك قالتلي اخرج ع ماكمل لبسي خرجت وهيا تقريبا لبست نفس فرحها بس مش عرفت لسه هتعمل ايه بعد 5 دقايق قالتلي تعالي
دخلت لقيتها عمله مكياج وكانت زي القمر
قولتلها ياخربيت حلاوتك
قالتلي احترم نفسك
قولتلها لا بجد قمر قالتلي وانت عسل قولتلها منا عارف قالتلي خودلي صورتين كده طلعت تلفوني وبقيت اصورها وهيا صورتني وحطيت التلفون ع التسريحه وصورنا نفسنا مع بعض
ولقيتها بتبوسني من خدي واحنا بنتصور
انا قولتلها ثواني شغلت فيديو
وقىبت منها وروحت حضنها جامد وبدات الف بيها براحه ف الاوضه وهيا تضحك وصدرها كلو ف صدري نزلتها ووقفت الفيديو وشوفنه قالتلي حلو اوي وحضنتني وقالتلي اوعي حد يشوفهم
قولتلها هو حد يقدر يشوف صور عروستي
قالتلي انت مصدقت ولا ايه
قولتلها طبعا مش احنا اتصورنا ولو سافرنا ف اي بلد وحد سالنا وشافو الصور هيعرفو انك مراتي
وهو حتي انتي بتبوسيني ف شقتنا اهوو وبضحك ع الصوره قالتلي ياريتني ماتصورت معاك وبتضحك قالتلي يلا اقلع البدله دي قولتلها ماشي قالتلي الاول فك السوسته دي فكيت السوسته وقالتلي اخرج قولتلها لا زي ماقلعتك تقلعيني
قالتلي بس كده عنيا ولقيتها قربت مني وقلعتني البليزر وبقت تفك زراير القميص
وتقولي انا ليه من غير جوزي حبيبي
انا كنت هيجان من كلامها
وهيا بتفك الزراير وتقولي انت رجلي وكل حاجه ليه اعملك الي انت عايزو لما فكت القميص وقربت مني وقلعتني القميص ومن غير ماتتكلم لقيتها بتمد ايديه ع الحزام بتفكو وانا باصص ليها وهيا باصه تحت وفكت زرار البنطلون وبتنزل السوسته وانا زوبري وقف زي الصاروخ وايديها حسست عليه مش غير ماتاخد بالها وزوبري كان بيقولي خرجني البوكسر زوبري رفعو وهيا قلعتني
وانا وقف اودامها بالبوكسر وفانله قالتلي كده تمام وعنيها كانت بتاكل ف زوبري
قالتلي يلا اخرج عشان اغير
قولتلها عايز اشوفك وانتي بتغيري
قالتلي عيب ياحبيبي قولتلها عشان خطري
انتي مش واثقه فيا قالتلي مش كده بس عشان حرام قولتلها هيا مره وخلاص عشان خطري هيا قالتلي ماشي انا قعدت ع السرير وزوبري وقف ف البوكسر وهيا بترفع الفستان عشان تقلعو وكان رخم قولتلها اجي معاك قالت لا بعرف قلعتو وانا شوفت بنطلون لازق ع طيزها اوووي
ولما لفت البضي الي لبسها لازق ف بزازها وحلمات بزازها واضحه قالتلي يلا ننام قولتلها هتنامي كده قالت ايووه دخلت تنام وانا مردتش البس نمت جنبها زي منا واحنا ساكتين
قولتلها هو ممكن احنا نتجوز قالتلي لا مينفعش
قولتلها انتي حامل ف الكام اتنهدت وقالت ف التاني قولتلها هو سافر ليه بدري قالتلي مش فارقه لقيتها بتعيط وانا بقولها مالك ليه بتعيطي
وقربت منها بصدري بس واخدت راسها ف حضني بقولها ليه بتعيطي انا جنبك اهو
قالتلي انا المفرود عروسه ليه يسيبني ويسافر
واحنا بطبطب عليها ومش عارف ارد عليها
وعرفت انها تعبانه محتاجه جوزها جنبها
انا قولتلها يابت مش احنا متجوزين انتي دلوقتي اختي حبيبتي وكمان مراتي ونايمين ع سرير واحد اهو عايزه ايه تاني بقي وهيا بتمسح دموعها
قولتلها منار قالتلي نعم قولتلها انا بحبك
قالتلي وانا كمان بحبك انا حضنتها وقربت وسطي منها وزوبري بقي بيخبط تحت بطنها
وهيا حضناني جامد قولتلها ممكن اطلب منك طلب قالتلي قول قولتلها عايز اخد بوسه رجعت براسها وبصتلي وقالت ماينفعش
قولتلها ليه مينفعش مش انتي مراتي
قالتلي عيب قولتلها واحده بس وهيا مردتش عليه وبصالي وانا قربت منها وبوستها علي شفايفها حوالي 5 ثواني ورجعت وهيا كانت مغمضه عنيها
وفتحتها قولتلها شفايفك حلوه اووي
روحت قلبها ع ضهرها ونمت فوقها وهيا لسه بتتكلم روحت بوستها من شفايفها وبقيت ابوس جامد وهيا مش بتبوس بس مش ممنعه كمان
وانا زوبري عمال يحك علي كسها
وهيا بقت بتخربش ف ضهري وانا ببوسها جامد واحسس صدري وهو بيفعص ف بزازها يجنن
وزوبري رايح جاي ع كسها وايدي بتفعص في ايديها وقفت بوس وشفتي كانت لزقه ف شفايفها
وباصص ليها وهيا مغمضه عيونها وزوبري عمال احكو ف كسها ايدي اليمين حطيتها ع بزها افعص في وقرص ف حلماتها وهيا اامممم ااااه وانا بقولها انا بحبك اوووي وهيا اممممم امممم
وبايدي الشمال نزلت بوكسري وزوبري بقي علي كسها من فوق البنطلون عمال يحك ف كسها وهيا حاسه بيه وعمال تعض علي شفايفها وتقولي اااه بصوت خفيف خالص وانا بحكو ف كسها وهيا بقت تعض ع شفايفها وبقولها انا مش قادر يامنار وهيا بصالي ولقيتها بتحضني جامد وبتقولي كمان وانا بقيت احكو اووي ف كسها ولقيتها اااااه اااااااه وحسيت ببنطلونها كلو اتغرق ميه لدرجه انه وصل لزوبري انا اختي كانت لسه حضناني وانا حطيت زوبري ع كسها ونزلت لبني ع بنطلونها وهيا حست بزوبري وهو بينبض ف النزول حضنتني اووي
وبعد شوي نمت جنبها وانا زوبري وقف نص
حسست بايدي علي بطنها دخلتها تحت البضي وبقيت احسس علي بطنها وطلعت بايدي علي بزازها امسكهم جامد والحلمه وقفه تحت كف ايدي وهيا بصالي وبتغمض عيونها
انا نزلت فيها بوس وايدي علي بزازها العب فيهم وحلماتها وقفه اوووي قلعتها البضي ومكنتش لبسه ستيان نزلت فيهم اكل الااتنين وهيا اااااه ااااااه
وحلمات بزازها الوردي تجنن اووي بقيت انزل امص فيها وهيا ااااااه ااااه اااح
قولتلها انتي كنتي محرومه من كده ياحبيبتي انا همتعك ونزلت علي شفايفها بوس وهيا بقت تبوس معايا كنت بقطع شفايفها وزوبري رجع لكسها تاني بيحك في قولتلها اخيرا هشوف كسك من زمان نفسي اشوفو ولقيتها سكته نزلت بشفايفي علي بزازها وبطنها ونزلت لعند بنطلونها كان مبلول شديتو لتحت قلعتو ليه وكانت لبسه كلوت كان متغرق عسل حسست عليه ولقيتها بتحرق ف وسطها زي التعبان جيبت الكلوت ف جنب كان
ابيض وشكلو حلو وغرقان عسل

HholGTl.md.jpg
انا شوفتو قلبي وقف اول مره اشوف كس واحده وبالمنظر ده مكنتش عارف اعمل ايه بس اتعلمت من السكس طلعت لساني وهاتك يامص ف كسها وهيا اهاتها ف الاوضه كلها فضلت الحس ف عسلها كلو وهيا اااااه دخلت لساني ف كسها وهيا اااااااااه ااااااه لقيت الزنبور الي فوق روحت واخدو ف بوقي مص وهيا بتزيد ف اهاتها وروحت مدخل صباعين ف كسها وبنيكها بيهم وهيا اااااااااااه اااااااااااه كمان كمان ااااااااااه وانا بمص جامد لحد ماهيا نزلت كل عسلها ف بوقي وانا بلعتو كلو
وفضلت الحس ف كسها اكتر وهيا نزلت تاني
قالتلي كفايه كفايه مش قدره طلعت نمت جنبها وقولتلها مبسوطه ياحبيبتي قالت امممم
قولتلها عايزاني ادخلو فيكي قالت لا بلاش
قولتلها مبسوطه كده قالت ااه اووي
قولتلها عسلك يجنن
قالتلي انت بلعتو قولتلها ايوه يعني اسيب العسل ده يقع ع الارض حضنتني وقالتلي تعرف ان جوزي مكنش بيقرب نحيت كسي خالص اول مره اجرب الحس منك انت قولتلها كان بيخليك تمص زوبرو قالت ايوه وانا سكت لقيتها مسكت زوبري وقالتلي عايزاني امصلك ياحبيبي قولتلها ياريت
لقيتها مسكت زوبري من فوق البوكسر تدعك فيا
وقالتلي بتاعك كبير عن بتاع جوزي
قولتلها انزلي مصي زوبري مش قادر
لقيتها نزلت من السرير وايديها ع بزازها

HhoMIsV.md.jpg
لقيتها راحت مابين رجلي وطلعت ع السرير ولقيتها بتسحب البطانيه تغطي نفسها
مش شيفها خالص ولقيتها خرجت زوبري من البوكسر ومسكتو كانها بتضربلي عشره وبالسانها ع راسو وبعدين بلعت نصو وانا مغمض عيني مكنتش بتمص حلو بس احسن من مفيش
فضلت تمص وبقت تشد شوي ف المص قولتلها دخلي زوبري كلو قالت كبير وبقت تحاول ولقيتها مسكت زوبري واخدت راسو ف بوقها وتلعب فيهم بالسانها وبايديها الاتنين تضربلي عشره وكنت هتجنن من العمله دي فضلت كده 5 دقايق وانا ف دنيا تانيه وانا كنت خلاص لقيتها دخلت زوبري لنصو وبقت تمص لحد مانزلت لبني ف بقها
وهيا بتبلع لبني وبقت تخرج النقطه الي من زوبري تبلعها انا شديتها عليه ونمنا ف حضن بعض
قالتلي اوعي حد يعرف الي احنا بنعملو ده قولتلها انا مش اهبل يامنار وبصراحه انتي حلوه اووووي
اتحرجت قولتلها مش عايزه ادخل زوبري ف كسك قالتلي بلاش خليني كده احلي قولتلها الي انتي عايزاه ياقمر وحضنتها وقولتلها احلي ليله ف حياتي قالتلي تعالي نتشطف هيا قامت قعده جنبي ومخبيه بزازها بردو

HhoVyMl.md.jpg
قولتلها ليه بتخبي بزازك قالتلي لسه محروجه منك انا روحت نطيت عليها وبضحك وانا مسكت ايديها الاتنين بقولها بتنحرجي من ايه
وبزازك دي انا كلتهم من شوي زي كده
ونزلت ع بزازها مص جامد وهيا اممم اممممم وحلماتها وقفه اوووي قولتلها يلا ادخلي استحمي
دخلت بس ايديها بعيد عن بزازها وماشيه تدلع
اخدت هدوم من الدولاب وخرجت وانا مش مصدق الي حصل وبعد شويه قولت ادخل اتشطف معاها قلعت البوكسر وطلعت للحمام سمعت صوت اهات جووه وانا ودني علي الباب
فتحت مره واحده وببص لقيت اختي مدخله صباعين ف كسها وبتنيك كسها تحت الدش

HhoXbEl.md.jpg
e اول ماشفتني عدلت نفسها وانا بقولها زي مانتي ودخلت معاها تحت الدش وحضنتها من ورا وزوبري علي طيزها بين فلقتين طيزها وهيا مش بتتكلم وانا حضنها وماسك بزازها ادعك فيهم وع بطنها ونزلت بايدي اليمين علي كسها النضيف اول مالمستو هيا وقفت ع صوابعها مسكت كسها اوووي قالتلي بلاش قولتلها هنضفو
ودخلت صباعي ف كسها قالت اااااه
دخلت الصابع التاني وبقيت انيكها براحه وهيا ااااه ااااه وانا بنيك كسها بصوابعي وهيا سخنت جامد بقت بتصرخ زي الي بيتناكو بجد
وانا بنيك كسها بصوابعي ولقيتها بتنزل عسلها ف ايدي وانا دعكت بيه كسها والدش شغال وهيا مكنتش قدره توقف لفيت وشها وحضنتها وزوبري مابين شفايف كسها بقيت احكو رايح جاي وكان نفسي ادخلو وانا حضنها وهيا حضناني جامد واحنا تحت الدش ومحدش فينا بيتكلم كسها وزوبري بيتعرفو علي بعض وانا حضنها لقيت كسها بينزل علي زوبري وهيا بتحضني جامد
وانا مكنتش قادر بصراحه مسكت زوبري ورجعت ورا بوسطي ودخلت راس زوبري ف كسها ودخلتو كلو هيا اااااااااه وزوبري ف كسها للاخر وهيا لا لا لا خرجو خرجو وانا حضنها بقولها سبيني انا تعبان وهيا لا عشان خطري ورجعت ورا وزوبري كان صاروخ خارج من كسها وهيا بصالو راحت نزلت علي ركبها وحطت زوبري مابين بزازها وضمت بزازها عليهم وبصالي وانا بقيت انيك بزازها اوووي وقولها ااااااه كسك حلو اوووي ليه حرمتيني منو يامنار كسك سخن اوووي
وهيا سكته وانا بنيك بزازها ومغمض عيني
وبقولها ااااه اول مره ادوق طعم الكس حلو اوووي وانا متخيل زوبري ف كسها وفضلت انيك لحد مانزلت بين بزازها هيا قامت اتشطفت وانا اتشطفت ولبسنا هدومنا وماتكلمناش راحت نامت ع سريرها وانا روحت ع اوضه ******* عمال افكر ف الي حصل وازاي سبتها وجيت هنا
قومت دخلت عليها وكانت نايمه ع جنبها
دخلت وراها واخدتها ف حضني وقولتلها انام بعيد عن حضنك تاني ليه وحسيت انها مبسوطه ونمنا للساعه 11 الباب بيخبط هيا قامت صحتني وقالتلي روح بسرته الاوضه التانيه انا لميت اي حاجه ليه ف الاوضه ودخلت غرفه *******
عملت نفسي نايم وطلعت حماتها قالتلها انفضلي ياماما لا كنت نايمه سالتها عليه قالتلها نايم ف ******* اهو اصحيه قالتلها اي حاجه انا عمله فطار البت مديحه هطلعو صحي اخوك يفطر معانا قالتلها حاضر ياماما دخلت عندي وقالتلي قوم عشان الفطار شديتها عليه ونمت فوقها وقولتلها انتي فطاري ياجميل
قالتلي بلاش حماتي بره قومت من عليها وهيا روقت هدومها وخرجت وانا دخلت الحمام غسات وشي وسلمت عليها وقعدت احكي معاها
ومديحه طلعت بالاكل فطرنا كلنا مديحه عندها 40 سنه اخت جوز اختي وقولت ل اختي انا هروح واستاذنت منهم وروحت وكانت احلي ليله ف حياتي كلها طار اليوم واختي قالتلي مديحه هتنام معايا انهارده تعالي بكره بقي قولتلها مفيش مشكله الساعه 11 بليل كانت فاتحه نت بقولها فاتحه ليه قالتلي اعمل ايه مديحه نايمه ف الاوضه التانيه وانا مش جيلي نوم
قولتلها بتفكري فيا قالتلي لا
قولتلها كدابه انتي لبسه ايه قالتلي لا مش هقولك
قولتلها عشان خطري قالتلي لابسه قميص نوم
قولتلها شكلو ايه قالت احمر
قولتلها ولبسه قميص نوم ليه ومديحه عندك
قالتلي جوزي كلمني وقعد يكلمني شوي قولتلها كلام عادي ولا ف الجنس قالتلي ف الجنس
قولتلها وريني صوره ليكي كده قالتلي لا
قولتلها اخلصي بقي عشان خطري قالتلي ثواني

HhoOTSp.md.jpg
قولتلها ياخربيت جمالك بزازك عايزه تتاكل قالتلي منا مطلعها ليك عشان تعبانه اووي
قولتلها جوزك ماريحكش قالت لا سبني لما نزل
قولتلها تجاوبيني بصراحه قالت ماشي هجاوبك
قولتلها لما زوبري دخل ف كسك انبارح حسيتي ب ايه سكتت دقيقه وانا مش عايز ابعتلها رساله
قالتلي مكنتش عايزه اخرجو مني بس كنت خايفه نتعود علي كده وتنزل جوايه ونتعود علي كده
قولتلها ايه المشكله مش انتي حبله يعني لو نزلت ف كسك محدش هيعرف حاجه قالتلي تعرف زوبرك لما دخل ف كسي كانت روحي هتروح
حسيت ان ده مش زوبر ده خرطوم دخل ف كسي انت فضلت تدخلو وتخرجو وانا لسه مش مستوعبه انه زوبرك قولتلها كان نفسك اكمل نيك
قالتلي اااه بصراحه قولتلها وريني كسك

Hhoe1hF.md.jpg
قولتلها اااااه كسك ضيق اووووي يامنار
قالتلي هو في حاجه توسعو وقال لا
قولتلها حرمتيني منو ليه كان نفسي افضل انيك في كسك طول اليل وانتي ف حضني
قالتلي بلاش وحياتي عندك خليني من بره احسن
انا همتعك هوريك كسي وتلحسو وتعمل في اي حاجه بس بلاش تدخلو في كسي
لو عايز نفضل مع بعض قولتلها انا بحبك والي انتي عايزه هعملهولك قالتلي تعرف وقت ماكنا وقفين وزوبرك بيحك ف شفايف كسي كنت متمتعه اووي ولو كنت فضلت شويه تعمل كده وزوبرك مدخلش دلوقتي يمكن كنت نسيت نفسي بس انت استعجلت وانا فوقت
قولتلها زوبري حلو يامنار قالتلي حلو اوووي ياحبيبي قولتلها بتحبي تتناكي ازاي قالتلي اركب ع زوبرك وفضلت انط وصوت قولتلها ااااه وايه تاني قالتلي انام علي بطني وانت تركب فوقي ودخل زوبرك ف كسي من ورا وانا بقولها اااااه احلي وضع بحبو عايز اجربو معاك قالت عنيه بس زوبرك مش هيدخل من بره كده قولتلعا ماشي
وفضلت انيكها طول اليل كلام وهيا كانت خايفه افتح كاميرا عشان الصوت
لما قالتلي انها نزلت انا كمان نزلت وقالتلي هستناك بكره بليل عشان بالنهار مش فاضيين
قولتلها خلي بالك من كسك
ضحكت وقالتلي حاضر وقفلت وانا نمت صحيت بدري ومكنش جيلي نوم واليوم بطئ اوي
قولت انام كنا العصر صحيت ع الساعه 9 بليل جريت لبست وقولت ل امي انا رايح ل اختي
وخمس دقايق كنت وصلت خبطت فتحتلي
قالتلي بحسبك مش جاي انا دخلت وقفلت الباب وحضنتها وشيلها من طيزها
بقولها وحشتيني اووي قالتلي اصبر شويه عشان جوزي هيكلمني دلوقتي قولتلها ماشي قولتلها صوت ولا كاميرا قالتلي لا صوت عشان جنبو ناس انا ببعتلو صور بس
قولتلها خلاص هقعد معاك وهو بيكلمك
قالتلي لو عملت اي صوت هنروح ف داهيه
قولتلها ماتخفيش فضلت ابوس فيها وهيا تىوسني لحد ماتلفونها رن ردت وقعدت تكلم جوزها وسالها عليه قالتلو مش بياجي دلوقتي بيسهر مع صحابو وبعدين بياجي لقيتو عمال يقولها العبي ف كسي وهيا اهوو وتدخل صباعها ف كسها وتنيك نفسها وانا قاعد قصدها وكنت قلعت كل هدومي وانا بتفرج عليها قالها عارفه الطقم الدخلي كذا كذا قالتلو ايوه قالها البسيه وفتحي الكاميرا ع السريع
قالتلو حاضر ثواني وقامت وبتشاورلي ماتكلمش خالص لقيتها بتقلع ملط خالص وطلعت كقم داخلي ابيض لبستو ووواااااه الكلوت مغطي كسها بس والستيان مفتوحه من النص وبزها كلو بره
قالتلو خلاص ياحبيبي قالها افتحي الكاميرا
انا استخبيت لتفتح الكاميرا عليه بالغصب هيا فتحت الكاميرا

HhoUUdJ.md.jpg
وقالها اااه جميل اوووي العبي ف نفسك
قالتلو حد جنبك قالها انا ف الحمام قعدت تلعب ف بزازها شويه راح قالها كسك العبي في

HhoUtgs.md.jpg
فضلت تلعب ف كسها وهو بيقولها ااااااه ااااااااه وريني كسك راحت قلعت الستيان والكلوت ونامت ع ضهرها وبقت تفتحلو ف كسها وبتبعبص نفسها لحد ماهو قالها اااه ياحبيبتي خلاص خلاص وقالتلو ماشي ياحبيبي نزلت قالها ايووه
قالتلو خلاص هقفل عشان اقوم اتشطف
قالها ماشي وهيا قفلت انا قربت منها وزوبري اودامي جيبت كلوت من الدولاب ابيض ودخلتو ف رجليه لبستو وقالتلي ده ليه قولتلها عشان زوبري مايدخلش ف كسك وانا مش قصدي
قالتلي وانت مش عايز تدخل زوبرك ف كسي
قولتلها نفسي وانا ببصلها نزلت فيها بوس
بعد 3 دقايق بوس ودعك وزوبري عايز يدخل كسها تلفونها رن جوزها قالها ابعتيلي صوره ليك ياحبيبتي حلوه قالتلو حاضر
قالتلي قوم ثواني وقفت وانا زوبري اودامي

HhogeTl.md.jpg

Hhog1hN.md.jpg
بعتتلو رساله حلوين دول ياحبيبي
قالها حلوين اووي وهيا حطت تلفونها تحت المخده وبصالي كانها بتقولي مستني ايه
انا مسكت رجليها وقعدت ابوس من عند فخادها وانا طالع بوسة كسها من فوق الكلوت
قالتلي خليك هنا شويه انا فضلت ابوس كسها وجيبت الكلوت ف جنب وكسها العسل نزلت لحس في جامد وهيا اااااه ااااااه مش قدره اااااااااه اول مدخلت صباعي ف كسها لقيتها بتتشنج وبتنزل عسلها كلو علي صباعي هيا ااااه تعبتني
قولتلها طلعت عليها وزوبري بين شفايف كسها
قولتلها تحبي تمصي ولا انيكك زي ماتفقنا انبارح من بره قالتلي الاتنين امصلك وتنكني
نمت علي ضهري وهيا نزلت مص ف زوبري شوي وقالتلي زي مانت لقيتها طلعت عليه وزوبري نايم ع بطني ركبت بكسها فوقو وبقت تروح وتاجي وزوبري بيغوص بين شفايف كسها وهيا ااااااااه اااااااه حلو اوووي وفضلنا كده خمس دقايق
قالتلي عايزاك تنام عليها وتنكني جامد بس ماتدخلوش قولتلها ولو دخل غصب عني
قالتلي خرجو تاني ولقيتها نامت ع ضهرها وقولتلها افتحي طيزك كده مسكت طيزها بايديها الاتنين وفتحتهم
Hho4pkJ.md.jpg

Hho63BI.md.jpg
انا شوفت منظرها اتجننت روحت مقرب زوبري من كسها احسس عليها وهيا ساكته
قولتلها خرم طيزك يجنن ادخلو زوبري ف طيزك قالت لا اوعي تعمل كده قولتلها خلاص
روحت دخلت راس زوبري ف كسها وهيا بلاش بقي خليك من بره عشان خطري
وانا بقولها حاضر ثواني بس
وانا مش قادر اخرج راس زوبري من كسها كنت عايز ادخلو كلو ونام عليها جتلي فكره مسكت ايديها الاتنين ونمت بجسمي عليها ورافع وسطي ولما مسكتها جامد روحت مدخل زوبري ف كسها هيا ااااااااااه بلاش بلاش طلعو انا بنيكها براحه خالص وقولها سبيني سيبني اتمتع بكل لحظه زوبري ف كسك وانا بنيك براحه قالتلي خرجو قولتلها عشان مزعلش منك انا خرجتو ونيمتو ع طيزها وراس زوبري ع كسها
بقيت انزل وطلع وهبد كاني بنيكها وهيا ااااه اااااه كمان باحبيبي نكني جامد اوووي نيك كس اختك ومراتك دخل زوبرك ف كسي ومتعني اختك محرومه من النيك اختك مش بتتناك من زمان
انا مقدرتش قولتلها ادخل زوبري ف كسك يامنار تعبان اوووي قالتلي لا ماتدخلوش خليك كده وبصرحه مكنتش قادر قالتلي قوم قومت وزوبري علي اخرو رافع لفوق وهيا بصت لزوبري قالتلي هو عامل ليه كده قولتلها انتي مش حسا بيا خالص
قالتلي لا طبعا وعشان اعرفك اني بحبك فتحت رجليها وكسها اتفتحلي زي البوابه كان ملزق ف بعض من عسلها قالتلي تعالي ف حضن اختك
دخلت ف حضنها واول مازوبري لمس كسها قالت زوبرك هيجنني وحضناني وانا بحك زوبري رايح جاي ف شفايف كسها
قالتلي ف ودني انت تعبتني دخل راس زوبرك الراس بس وانا قولتلها حاضر مسكت زوبري ودخلت راسو وهيا ااااه حلو اووي
فضلت انيكعا براحه وهيا ااااه
قولتلها ادخلو كلو تقولي لا انا قولت ف سري ماشي انا هوريك نزلت بوس ف خدها ورقبتها وراس زوبري ف كسها بقيت انيكها براحه ودخل زوبري شوي وخرجو علطول ونزلت مص ف بزازها وزوبري خرج بره كسها واتا مش سال وهيا مسكتو وبتدعكو ف كسها ودخلت راسو ف كسها وانا كنت بدخل نص زوبري وخرجو تاني كلو وهيا ترجع تدخل زوبري ف كسها بقيت ادخل زوبري للاخر ورجعو تاني وهيا يطلع منها الاااه العاليه وتسكت وكسها كان احمر من البهدله نزلت بوس في شفايفها وقولتلها متمتعه ياحبيبتي وهيا بصالي ومش بترد قولتلها راس زوبري هتنفجر ف كسك وهيا قالتلي انا مش قدره وهيا عمله تطلع اصوات غريبه قولتلها ادخلو كلو هيا مش بترد
قولتلها عايز ادخلو كلو ف كسك وفضل انيك ف كسك طول اليوم ونزل ف كسك بس انتي قولي نكني وانا هفشخ كسك بزوبري وهيا ساكته
قولتلها كسك مش بيتعبك ارحمي زوبري بقي خليني انيكك انا مش عايز انيكك غصب عنك
لقيتها حطت ايديها علي ضهري ورجليها كتفتني وحضنتني جامد وزوبري دخل كلو ف كسها هيا ااااااااااااااه وانا اااااااااااااااه اخيرا وهيا اااااااه سيبو ماتتحركش اصبر عشان خطري خليني احس بكل حته ف زوبرك ف كسي لقيتها بتلف وسطها زي الديره وزبري بقي بيخبط ف كل جوانب كسها وكان احساس روعه ولقيتها بتقولي يلا نكني جامد
انا مكنتش قادر بصراحه لقيت نفسي بنزل لبني ف كسها وهيا ااااااااااااااااه نااااااااار نااااار ف كسي
وانا راكب فوقها ولسه هيجان قالتلي قوم خليني ابلع لبنك من كسي وانا نايم فوقها وبدات ادخل زوبري وخرجو وهيا ااااه اااااه
بقيت انيك جامد وهيا اااااااااه ااااااااااااه براحه براحه وانا ولا هنا نازل فيها نيك حضنتها وقلبت نفسي ع ضهري وهيا فوق زوبري لقيتها بتنط ع زوبري ولبني بيخرج من كسها علي زوبري وفخادها وهيا تنط ع زوبري وانا بصباعي بدعك ف زنبورها لقيتها ااااااااااااه ااااااااااه قعدت ع زوبري وبتنزل عسل من كسها ع زوبري وسخن ناار قولتلها ماتقفيش بسرعه قالتلي مش قدره اتحرك روحت قلبها ع ضهرها وانا فوقها وزوبريةف كسها ونازل فيها بوس

HhopvEJ.md.jpg
وانا بنيكها بعنف اوووي وهيا مش قدره تتكلم وانا نازل ف كسها نيك وهيا اااااااااااه خلاص تعبت ارحمني وانا ولا هنا فضلت انيك لما حسيت ان في ميه بتخرج من كسها عرفت انها نزلت وانا ولا هنا قعدت انيك وهيا اااااااااه كمان كمان نيكني جامد اااااااه وانا بنيكها لما حسيت نفسي هنزل كلبشت فيها جامد وهيا ااااااااه نزل جووه ف كسي نزل وانا بسمع كلامها وبركان تاني نزل من زوبري ف كسها وهيا اااااااااح اااااااه لبنك كتير اووووي تاني مره ورا بعض دكر ياحبيبي شبعت اختك حبيبتك سنه نيك اودام وبتحسس علي ضهري
قولتلها انا مش هخرج زوبري من كسك تقوليلي سنه اودام ضحكت وقالتلي عشان ماتتعبش ياقلبي انا تحت منك دايما هروح فين منك ومن زوبرك الي دبحني ده انا زوبري نام ف كسها
قالتلي زوبرك نام قولتلها شوي ويفوق
قالتلي لا ياحبيبي هيفوق تعبان ماتتعبوش اكتر من كده قوم من عليها وتعالي نتشطف وناكل سوا
طلعت زوبري وكسها غرقان من لبني قالتلي شوفت عملت ف كسي ايه
هيا قفلت ع كسها ودخلت للحمام موطيه ودخلت وفتحت كسها خرج لبني كلو قالتلي لبنك كتير اوي فتحت الدش وانا غسلت كل حتي ف جسمها والاهم كسها وهيا نضفتني ونضفت زوبري
طلعنا ولبست بوكسر وهيا لبست شورت وبتاع مخبي صدرها لنص بطنها كده ومش لبسه كلوت تحت الشورت وكسها شافط الشورت دخلنا المطبخ ناكل وانا بحسس علي كسها قالتلي لما نفطر الاول قولتلها منظرك يجنن اووي

HhxKnXp.md.jpg
قالتلي كول الاول وبعدين برحتنا مع بعض وانا قعدت اكل ومديت ايدي طلعت بزازها بره

HhxK4yJ.md.jpg
قالتلي كده ارتحت قولتلها اووي يلا كولي وفضلت تاكل وتهز ف بزازها وتبصلي وانا زوبري وقف تاني قالتلي هتتعب صدقني قولتلها عايز اتعب قالتلي خليك هنا هدخل البسلك حاجه حلوه
انا زنقتها ف الحيطه وبقولها ماكده حلو وحطيت ايدي علي كسها وصباعي بين شفايف كسها قالتلي هلبسلك احسن من كده بس سبني وكول وتعالي هيا مشت وبصالي وبتضحك ولما خلصت اكل شربت كوبايه عصير دخلت الاوضه كانت لبسه قميص نوم ابيض مطلعه بزازها بره وكسها طالع من القميص وقالتلي اتاخرت ليه ده انا كنت هجيب حد ينكني دلوقتي من اي حتي

Hhxq9l1.md.jpg
قولتلها محدش يقدر يلمسك غيري يامتناكه
قالتلي انا متناكتك وشرموطتك ولبوتك وخدامه لجزمتك طول مانت بتدلعني انا مسكت بزازها الاتنين وقالتلي كلهم بسنانك انا نزلت اكل فيهم وهيا وقفه وعمال تطلع اهاات تلفونها رن مسنجر
بقولها مين ابن المتناكه ده ضحكت وقالتلي ده جوزي قولتلها هتردي قالت ايوه النت مفتوح نسيت اقفلو قالتلي اصبر انا حضنتها من ورا وقفش بزازها هيا الو ايوه ياحبيبي لا صاحيه قاعده بسمع مسلسل ف التلفون لا اخويا نايم من بدري اه دلوقتي خلاص الي انت عايزو ياحبيبي
شورتلي متكلمش خالص ونامت ع ضهرها وحطت الفون جنب راسها وفاتحه المايك
قالها افتحي رجلك ودخلي زوبري ف كسك وهيا ااااه اهو ياحبيبي نكني اووي ااااااه اهااا نزلت القميص ايوه مص بزازي اوي ونكني ف كسي

HhxBK7e.md.jpg
كمان اختي شايفها جوزها بينيكها ف التلفون قالها قومي جيبي خياره بسرعه قالتلو ماشي قامت وهيا بصالي وبتقولي هوس عشان خطري راحت المطبخ وجابت خياره ورجعت تنام مكانها
قالها مصي زوبري وهيا امممم وبفت تمص ف الخياره وقالها دخلي زوبري ف كسك يامتناكه
قالتلو حاضر ياحبيبي ياجوز المتناكه
انا قربت منها ومسكت الخياره اكلت منها حتي وهيا خايفه تتكلم طلعت ع السرير قالها دخلي زوبري ف كسك ياحبيبتي انا مسكت زوبري ودخلتو كلو ف كسها قالت اااااااااه قالها اااااااه زوبري عجبك قالتلو اووووي ياحبيبي اوووي قالتلها دخلي الخياره ف كسك اوووي ونيكي نفسك بيها وانا بقيت انيكها اوووي وهيا اااااااااه اااااااااه براحه براحه ياحبيبي قالها هفشخك هفشخ كسك وهيا اااااااااااااه ولقيت اختي بتنزل ع زوبري قالها نزلتي قالتلو اااااه نزلت وانا زوبري كلو عسل قالها كفايه ع كسك كده
فكره لما نكتك ف طيزك انا باصص ليها وهيا بتقولو ايوه قالها تاجي نجرب تاني قالتلو طيزي وجعتني اووي والخياره كبيره وهيا بتبص لزوبري
قالها هتدخل بس يلا جربي
قالتلو حاضر وراحت نايمه ع بطنها قالها افتحي طيزك بايد والتانيه دخلي الخياره فيها
انا مسكت ايد اختي الاتنين وخليتها تفتح خرم طيزها ومنظرو جنان

HhxCPSt.md.jpg
قالتلو براحه عشان خطري قالها حاضر يلا دخلي الخياره انا دخلت راس زوبري كانت ضيقه بس زوبري بيدخل قالتلو اااااه كبير اووي زوبرك
قالها دخليها كلو قالتلو عيفشخني قالها عايز اسمع صراخك والخياره ف كسك انا مستنتش روحت مدخل زوبري ف طيزها وهيا ااااااااااااااااه طيزي حرام عليك ااااااااااه وهو بيقولها اااااااه ااااه كمان سمعيني صراخك وانا بقيت انيك اختي ع صوت جوزها لقيتو بيقولها اااااه نزلت نزلت هنزل ف طيزك وانا بنيك وهو بيقولها نزلت وانا عمال انيك ف اختي وهيا تصرخ ااااااه اااااااه طيزي الخياره وجعاني اوووي قالها خرجيه بقي
انا طلعت زوبري هيا اخدت نفسها وكلمتو وقفلت المكالمه وانا علطول رجعت زوبري ف طيزها قالتلي حرم عليك مش كده وانا نايم فوقها بقولها كده تحرميني من طيزك ده انا هموت عليها من زمان وانا بنيكها وخرم طيزها كان ضيق وقولها طيزك ضيقه اووي هو جوزك زوبرو صغير قالت لا اصغر من زوبرك شوي قولتلها هو فتح طيزك وكسك يابختو قالتلي هو فتح وانت شغال اهو وانا قعدت انيك لحد مانزلت ف طيزها وقالتلي طيزي وجعتني قولتلها ده لسه انتي شوفتي حاجه انا هفشخك من الفاتحتين ونمت علي ضهري وهيا نايمه ع بطنها قولتلها مبسوطه قالتلي مبسوطه طول مانت معايا وجنبي
قولتلها لسه ايه تاني معملنهوش قالتلي كل حاجه عملناها قولتلها دلوقتي اقدر انيكك ف اي خرم برحتي قالتلي هنا حبه وهتا حبه وبتضحك
قالتلي بالحق انت ازاي تنكني وجوزي بيكلمني
قولتلها يعني يبقي معاك الزوبر وتدخلي خياره ف كسك ده حتي عيبه بس قوليلي احساس حلو
قالتلي مع انه مرعب بس كنت هيجانه اووي
قولتلها ايوه مانتي نزلتي عسلك نمنا ف حضن بعض ملط للصبح صحيت وهيا نايمه فضلت ابص عليها وهيا صحت قالتلي بتبصلي ليه كده
قولتلها ازاي عريس يسيب عروسته تاني شهر
قالتلي عريس راح جه احلي واجمد منو
انا مسكت رجليه وهيا نايمه ع جنبها وشنا ف بعض حطيت ايدي ع طيزها بقولها طيزك ارتاحت قالت ايوه ارتاحت قولتلها تاجي نعمل واحد علي السريع قالتلي ع الصبح كده قولتلها ياريت قبل مامشي قالتلي ماشي بس خليك رومانسي
انا مسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها
قولتلها تمصيه ولا ادخلو قالتلي دخلو براحه دخلت زوبري ف كسها للاخر وحضنتها كاننا جسم واحد ونازل في بوس وزوبري ف كسها بيعوم ف عسلها وسخونت كسها ودخلت صباعين ف طيزها من ورا وفضلنا وقلبت نفسي ع ضهري وهيا فوقي وزوبري لسه ف كسها وانا ماسك طيزها وبحركها ع زوبري قولتلها قربت قربت
ونزلت لبني ف كسها وهيا نايمه فوقي
وقالت كفايه بقي تعبتني يلا قوم وفضلنا ع كده لحد اختي ماخلفت وجوزها نزل وحبلت تاني بس مني بقي انا نزلت ف كسها قبل ماجوزها ياجي بليله نزلت ياجي 3 مرات

دي اخر قصه هتنزل نتقابل بعد رمضان
كل سنه وانتم طيبين
من القصص الجميله اللي قريتها
 
  • عجبني
التفاعلات: الشقى شقاوه، صاحب نفسي و magamego
رووووعه يا اسطورة، استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي و magamego
انا كنت عايش مع ابويا وامي واختي منار
انا عندي 20 سنه واختي 22 سنه اختي اتجوزت من 3 شهور ابويا موظف وامي ست بيت
عريس اتقدم ل اختي كان من عايله محترمه احنا وفقنا عليه كان شب حلو
واختي ملكه جمال بياض زي التلج
اختي مخلصه المدرسه وجوزها طلب انها ماتشتغلش واحنا وفقنا والفرح اتعمل وكلو تمام وجوزها سافر لما هيا حملت وبويا قالي روح عند اختك نام عندها ماتسبهاش لوحدها وانا قعدت معاها اسبوع ف التاني كنت بشوف الستيان او الكلوت ف الحمام وده عادي حتي ف بيتنا غصبه عنها وعني يعني وانا كنت بضرب عشرات ع ريحه كلوتاتها وبشم فيهم ف يوم واحنا نايمين النور قطع واختي بتخاف من الضلمه كنت نايم ف اوضه ******* وسامع صوتها وعمال اضحك منها والي رعبها اكتر صوت الكللابب الي ف الشارع
قعدت تنده عليه وانا بكلمها وبضحك وقولها في عفاريت بره الباب خايف اطلع وهيا تزعق فيا
وانا بضحك خرجت وقولتلها افتح الباب قالتلي ادخل دخلت وانا منور بالكشاف التلفون
وهيا كانت متغطيه ببطنيه خفيفه
بس انا لمحت شق بزازها وهيا مش واخده بالها وانا قولتلها هفضل وقف كده قالتلي تعالي نام جنبي انا نمت جنبها قالتلي تتغطا قولتلها لا مش عايز الجو حلو
قولتلها مش عارف من غيري كنتي هتعملي ايه
قالتلي كنت هكون نايمه قولتلها طب خلاص انا هقوم وانتي نامي لوحدك ضحكت وقالت لا خلاص قولتلها جوزك هياجي امتي انا زهقت منك
قالتلي ولو مجاش مش مشكله
قولتلها ايوه منا بقيت الخدامه بتاعتك روح وتعالي وبتمشوريني مسكتني من ودني وقالتلي انت الصغير تسمع الكلام انا مسكت مناخيرها وبقرص عليها قولتلها سيبي وانا اسيبي وهيا اخنفت وبتتكلم وانا بضحك علي صوتها
وفضلنا نضحك مع بعض والنور رجع
قالتلي قوم ارجع سريرك قولتلها **** منا متحرك من مكاني هو انا شغال عند الي خلفوكو وبضحك
انا هنام زي منا مش عجبك انتي روحي انتي هناك
قالتلي ده سرير العرسان انت مش عريس
قولتلها احلي عريس **** ف الدنيا قالتلي اقولك ايه تعالي البس بدله جوزي هتاجي علي قدك
قولتلها هيا هنا قالتلي ايوه هو كان شاريها
هيا قامت وانا ببصلها منظر يهبل اول مره اشوف جسم اختي كده الكلوت والستيان شيفهم من تحت قميص نوم لركبه شفاف وصدرها الوسط
وشق بزازها واضحين وانا عملت نفسي من بنها وقومت معاها ورتني البدله وانا وقف قصدها
وزوبري وقف ف البنطلون
لقيت فستان فرحها قولتلها ده فستان الفرح قالت ااه قولتلها ماتلبسيه قالتلي مينفعش
قولتلها عشان خطري اشوفو عليك قالتلي بلاش قولتلها عشان خطري ادينا بنتسله
قالتلي خلاص روح البس هناك وانا هبقي انادي عليك تلبسني الفستان انا خرجت ودخلت الاوضه التانيه قلعت هدومي الا البوكسر والفانله
وطلعت زوبري الي وقف صاروح 17 سنتي وبيض فضلت ادعك فيا وقولو نام ياخربيتك هتفضحنا وبداءت البس البدله وكانت ضيقه عني شوي بس اتلبست ودخلت الحمام سرحت شعري واختي ندهت عليه دخلت وكانت لبسه الفستان قالتلي اقفلي السوسته واتا بقولها ماليش ف السوسته وبضحك قالتلي اخرج ع ماكمل لبسي خرجت وهيا تقريبا لبست نفس فرحها بس مش عرفت لسه هتعمل ايه بعد 5 دقايق قالتلي تعالي
دخلت لقيتها عمله مكياج وكانت زي القمر
قولتلها ياخربيت حلاوتك
قالتلي احترم نفسك
قولتلها لا بجد قمر قالتلي وانت عسل قولتلها منا عارف قالتلي خودلي صورتين كده طلعت تلفوني وبقيت اصورها وهيا صورتني وحطيت التلفون ع التسريحه وصورنا نفسنا مع بعض
ولقيتها بتبوسني من خدي واحنا بنتصور
انا قولتلها ثواني شغلت فيديو
وقىبت منها وروحت حضنها جامد وبدات الف بيها براحه ف الاوضه وهيا تضحك وصدرها كلو ف صدري نزلتها ووقفت الفيديو وشوفنه قالتلي حلو اوي وحضنتني وقالتلي اوعي حد يشوفهم
قولتلها هو حد يقدر يشوف صور عروستي
قالتلي انت مصدقت ولا ايه
قولتلها طبعا مش احنا اتصورنا ولو سافرنا ف اي بلد وحد سالنا وشافو الصور هيعرفو انك مراتي
وهو حتي انتي بتبوسيني ف شقتنا اهوو وبضحك ع الصوره قالتلي ياريتني ماتصورت معاك وبتضحك قالتلي يلا اقلع البدله دي قولتلها ماشي قالتلي الاول فك السوسته دي فكيت السوسته وقالتلي اخرج قولتلها لا زي ماقلعتك تقلعيني
قالتلي بس كده عنيا ولقيتها قربت مني وقلعتني البليزر وبقت تفك زراير القميص
وتقولي انا ليه من غير جوزي حبيبي
انا كنت هيجان من كلامها
وهيا بتفك الزراير وتقولي انت رجلي وكل حاجه ليه اعملك الي انت عايزو لما فكت القميص وقربت مني وقلعتني القميص ومن غير ماتتكلم لقيتها بتمد ايديه ع الحزام بتفكو وانا باصص ليها وهيا باصه تحت وفكت زرار البنطلون وبتنزل السوسته وانا زوبري وقف زي الصاروخ وايديها حسست عليه مش غير ماتاخد بالها وزوبري كان بيقولي خرجني البوكسر زوبري رفعو وهيا قلعتني
وانا وقف اودامها بالبوكسر وفانله قالتلي كده تمام وعنيها كانت بتاكل ف زوبري
قالتلي يلا اخرج عشان اغير
قولتلها عايز اشوفك وانتي بتغيري
قالتلي عيب ياحبيبي قولتلها عشان خطري
انتي مش واثقه فيا قالتلي مش كده بس عشان حرام قولتلها هيا مره وخلاص عشان خطري هيا قالتلي ماشي انا قعدت ع السرير وزوبري وقف ف البوكسر وهيا بترفع الفستان عشان تقلعو وكان رخم قولتلها اجي معاك قالت لا بعرف قلعتو وانا شوفت بنطلون لازق ع طيزها اوووي
ولما لفت البضي الي لبسها لازق ف بزازها وحلمات بزازها واضحه قالتلي يلا ننام قولتلها هتنامي كده قالت ايووه دخلت تنام وانا مردتش البس نمت جنبها زي منا واحنا ساكتين
قولتلها هو ممكن احنا نتجوز قالتلي لا مينفعش
قولتلها انتي حامل ف الكام اتنهدت وقالت ف التاني قولتلها هو سافر ليه بدري قالتلي مش فارقه لقيتها بتعيط وانا بقولها مالك ليه بتعيطي
وقربت منها بصدري بس واخدت راسها ف حضني بقولها ليه بتعيطي انا جنبك اهو
قالتلي انا المفرود عروسه ليه يسيبني ويسافر
واحنا بطبطب عليها ومش عارف ارد عليها
وعرفت انها تعبانه محتاجه جوزها جنبها
انا قولتلها يابت مش احنا متجوزين انتي دلوقتي اختي حبيبتي وكمان مراتي ونايمين ع سرير واحد اهو عايزه ايه تاني بقي وهيا بتمسح دموعها
قولتلها منار قالتلي نعم قولتلها انا بحبك
قالتلي وانا كمان بحبك انا حضنتها وقربت وسطي منها وزوبري بقي بيخبط تحت بطنها
وهيا حضناني جامد قولتلها ممكن اطلب منك طلب قالتلي قول قولتلها عايز اخد بوسه رجعت براسها وبصتلي وقالت ماينفعش
قولتلها ليه مينفعش مش انتي مراتي
قالتلي عيب قولتلها واحده بس وهيا مردتش عليه وبصالي وانا قربت منها وبوستها علي شفايفها حوالي 5 ثواني ورجعت وهيا كانت مغمضه عنيها
وفتحتها قولتلها شفايفك حلوه اووي
روحت قلبها ع ضهرها ونمت فوقها وهيا لسه بتتكلم روحت بوستها من شفايفها وبقيت ابوس جامد وهيا مش بتبوس بس مش ممنعه كمان
وانا زوبري عمال يحك علي كسها
وهيا بقت بتخربش ف ضهري وانا ببوسها جامد واحسس صدري وهو بيفعص ف بزازها يجنن
وزوبري رايح جاي ع كسها وايدي بتفعص في ايديها وقفت بوس وشفتي كانت لزقه ف شفايفها
وباصص ليها وهيا مغمضه عيونها وزوبري عمال احكو ف كسها ايدي اليمين حطيتها ع بزها افعص في وقرص ف حلماتها وهيا اامممم ااااه وانا بقولها انا بحبك اوووي وهيا اممممم امممم
وبايدي الشمال نزلت بوكسري وزوبري بقي علي كسها من فوق البنطلون عمال يحك ف كسها وهيا حاسه بيه وعمال تعض علي شفايفها وتقولي اااه بصوت خفيف خالص وانا بحكو ف كسها وهيا بقت تعض ع شفايفها وبقولها انا مش قادر يامنار وهيا بصالي ولقيتها بتحضني جامد وبتقولي كمان وانا بقيت احكو اووي ف كسها ولقيتها اااااه اااااااه وحسيت ببنطلونها كلو اتغرق ميه لدرجه انه وصل لزوبري انا اختي كانت لسه حضناني وانا حطيت زوبري ع كسها ونزلت لبني ع بنطلونها وهيا حست بزوبري وهو بينبض ف النزول حضنتني اووي
وبعد شوي نمت جنبها وانا زوبري وقف نص
حسست بايدي علي بطنها دخلتها تحت البضي وبقيت احسس علي بطنها وطلعت بايدي علي بزازها امسكهم جامد والحلمه وقفه تحت كف ايدي وهيا بصالي وبتغمض عيونها
انا نزلت فيها بوس وايدي علي بزازها العب فيهم وحلماتها وقفه اوووي قلعتها البضي ومكنتش لبسه ستيان نزلت فيهم اكل الااتنين وهيا اااااه ااااااه
وحلمات بزازها الوردي تجنن اووي بقيت انزل امص فيها وهيا ااااااه ااااه اااح
قولتلها انتي كنتي محرومه من كده ياحبيبتي انا همتعك ونزلت علي شفايفها بوس وهيا بقت تبوس معايا كنت بقطع شفايفها وزوبري رجع لكسها تاني بيحك في قولتلها اخيرا هشوف كسك من زمان نفسي اشوفو ولقيتها سكته نزلت بشفايفي علي بزازها وبطنها ونزلت لعند بنطلونها كان مبلول شديتو لتحت قلعتو ليه وكانت لبسه كلوت كان متغرق عسل حسست عليه ولقيتها بتحرق ف وسطها زي التعبان جيبت الكلوت ف جنب كان
ابيض وشكلو حلو وغرقان عسل

HholGTl.md.jpg
انا شوفتو قلبي وقف اول مره اشوف كس واحده وبالمنظر ده مكنتش عارف اعمل ايه بس اتعلمت من السكس طلعت لساني وهاتك يامص ف كسها وهيا اهاتها ف الاوضه كلها فضلت الحس ف عسلها كلو وهيا اااااه دخلت لساني ف كسها وهيا اااااااااه ااااااه لقيت الزنبور الي فوق روحت واخدو ف بوقي مص وهيا بتزيد ف اهاتها وروحت مدخل صباعين ف كسها وبنيكها بيهم وهيا اااااااااااه اااااااااااه كمان كمان ااااااااااه وانا بمص جامد لحد ماهيا نزلت كل عسلها ف بوقي وانا بلعتو كلو
وفضلت الحس ف كسها اكتر وهيا نزلت تاني
قالتلي كفايه كفايه مش قدره طلعت نمت جنبها وقولتلها مبسوطه ياحبيبتي قالت امممم
قولتلها عايزاني ادخلو فيكي قالت لا بلاش
قولتلها مبسوطه كده قالت ااه اووي
قولتلها عسلك يجنن
قالتلي انت بلعتو قولتلها ايوه يعني اسيب العسل ده يقع ع الارض حضنتني وقالتلي تعرف ان جوزي مكنش بيقرب نحيت كسي خالص اول مره اجرب الحس منك انت قولتلها كان بيخليك تمص زوبرو قالت ايوه وانا سكت لقيتها مسكت زوبري وقالتلي عايزاني امصلك ياحبيبي قولتلها ياريت
لقيتها مسكت زوبري من فوق البوكسر تدعك فيا
وقالتلي بتاعك كبير عن بتاع جوزي
قولتلها انزلي مصي زوبري مش قادر
لقيتها نزلت من السرير وايديها ع بزازها

HhoMIsV.md.jpg
لقيتها راحت مابين رجلي وطلعت ع السرير ولقيتها بتسحب البطانيه تغطي نفسها
مش شيفها خالص ولقيتها خرجت زوبري من البوكسر ومسكتو كانها بتضربلي عشره وبالسانها ع راسو وبعدين بلعت نصو وانا مغمض عيني مكنتش بتمص حلو بس احسن من مفيش
فضلت تمص وبقت تشد شوي ف المص قولتلها دخلي زوبري كلو قالت كبير وبقت تحاول ولقيتها مسكت زوبري واخدت راسو ف بوقها وتلعب فيهم بالسانها وبايديها الاتنين تضربلي عشره وكنت هتجنن من العمله دي فضلت كده 5 دقايق وانا ف دنيا تانيه وانا كنت خلاص لقيتها دخلت زوبري لنصو وبقت تمص لحد مانزلت لبني ف بقها
وهيا بتبلع لبني وبقت تخرج النقطه الي من زوبري تبلعها انا شديتها عليه ونمنا ف حضن بعض
قالتلي اوعي حد يعرف الي احنا بنعملو ده قولتلها انا مش اهبل يامنار وبصراحه انتي حلوه اووووي
اتحرجت قولتلها مش عايزه ادخل زوبري ف كسك قالتلي بلاش خليني كده احلي قولتلها الي انتي عايزاه ياقمر وحضنتها وقولتلها احلي ليله ف حياتي قالتلي تعالي نتشطف هيا قامت قعده جنبي ومخبيه بزازها بردو

HhoVyMl.md.jpg
قولتلها ليه بتخبي بزازك قالتلي لسه محروجه منك انا روحت نطيت عليها وبضحك وانا مسكت ايديها الاتنين بقولها بتنحرجي من ايه
وبزازك دي انا كلتهم من شوي زي كده
ونزلت ع بزازها مص جامد وهيا اممم اممممم وحلماتها وقفه اوووي قولتلها يلا ادخلي استحمي
دخلت بس ايديها بعيد عن بزازها وماشيه تدلع
اخدت هدوم من الدولاب وخرجت وانا مش مصدق الي حصل وبعد شويه قولت ادخل اتشطف معاها قلعت البوكسر وطلعت للحمام سمعت صوت اهات جووه وانا ودني علي الباب
فتحت مره واحده وببص لقيت اختي مدخله صباعين ف كسها وبتنيك كسها تحت الدش

HhoXbEl.md.jpg
e اول ماشفتني عدلت نفسها وانا بقولها زي مانتي ودخلت معاها تحت الدش وحضنتها من ورا وزوبري علي طيزها بين فلقتين طيزها وهيا مش بتتكلم وانا حضنها وماسك بزازها ادعك فيهم وع بطنها ونزلت بايدي اليمين علي كسها النضيف اول مالمستو هيا وقفت ع صوابعها مسكت كسها اوووي قالتلي بلاش قولتلها هنضفو
ودخلت صباعي ف كسها قالت اااااه
دخلت الصابع التاني وبقيت انيكها براحه وهيا ااااه ااااه وانا بنيك كسها بصوابعي وهيا سخنت جامد بقت بتصرخ زي الي بيتناكو بجد
وانا بنيك كسها بصوابعي ولقيتها بتنزل عسلها ف ايدي وانا دعكت بيه كسها والدش شغال وهيا مكنتش قدره توقف لفيت وشها وحضنتها وزوبري مابين شفايف كسها بقيت احكو رايح جاي وكان نفسي ادخلو وانا حضنها وهيا حضناني جامد واحنا تحت الدش ومحدش فينا بيتكلم كسها وزوبري بيتعرفو علي بعض وانا حضنها لقيت كسها بينزل علي زوبري وهيا بتحضني جامد
وانا مكنتش قادر بصراحه مسكت زوبري ورجعت ورا بوسطي ودخلت راس زوبري ف كسها ودخلتو كلو هيا اااااااااه وزوبري ف كسها للاخر وهيا لا لا لا خرجو خرجو وانا حضنها بقولها سبيني انا تعبان وهيا لا عشان خطري ورجعت ورا وزوبري كان صاروخ خارج من كسها وهيا بصالو راحت نزلت علي ركبها وحطت زوبري مابين بزازها وضمت بزازها عليهم وبصالي وانا بقيت انيك بزازها اوووي وقولها ااااااه كسك حلو اوووي ليه حرمتيني منو يامنار كسك سخن اوووي
وهيا سكته وانا بنيك بزازها ومغمض عيني
وبقولها ااااه اول مره ادوق طعم الكس حلو اوووي وانا متخيل زوبري ف كسها وفضلت انيك لحد مانزلت بين بزازها هيا قامت اتشطفت وانا اتشطفت ولبسنا هدومنا وماتكلمناش راحت نامت ع سريرها وانا روحت ع اوضه ******* عمال افكر ف الي حصل وازاي سبتها وجيت هنا
قومت دخلت عليها وكانت نايمه ع جنبها
دخلت وراها واخدتها ف حضني وقولتلها انام بعيد عن حضنك تاني ليه وحسيت انها مبسوطه ونمنا للساعه 11 الباب بيخبط هيا قامت صحتني وقالتلي روح بسرته الاوضه التانيه انا لميت اي حاجه ليه ف الاوضه ودخلت غرفه *******
عملت نفسي نايم وطلعت حماتها قالتلها انفضلي ياماما لا كنت نايمه سالتها عليه قالتلها نايم ف ******* اهو اصحيه قالتلها اي حاجه انا عمله فطار البت مديحه هطلعو صحي اخوك يفطر معانا قالتلها حاضر ياماما دخلت عندي وقالتلي قوم عشان الفطار شديتها عليه ونمت فوقها وقولتلها انتي فطاري ياجميل
قالتلي بلاش حماتي بره قومت من عليها وهيا روقت هدومها وخرجت وانا دخلت الحمام غسات وشي وسلمت عليها وقعدت احكي معاها
ومديحه طلعت بالاكل فطرنا كلنا مديحه عندها 40 سنه اخت جوز اختي وقولت ل اختي انا هروح واستاذنت منهم وروحت وكانت احلي ليله ف حياتي كلها طار اليوم واختي قالتلي مديحه هتنام معايا انهارده تعالي بكره بقي قولتلها مفيش مشكله الساعه 11 بليل كانت فاتحه نت بقولها فاتحه ليه قالتلي اعمل ايه مديحه نايمه ف الاوضه التانيه وانا مش جيلي نوم
قولتلها بتفكري فيا قالتلي لا
قولتلها كدابه انتي لبسه ايه قالتلي لا مش هقولك
قولتلها عشان خطري قالتلي لابسه قميص نوم
قولتلها شكلو ايه قالت احمر
قولتلها ولبسه قميص نوم ليه ومديحه عندك
قالتلي جوزي كلمني وقعد يكلمني شوي قولتلها كلام عادي ولا ف الجنس قالتلي ف الجنس
قولتلها وريني صوره ليكي كده قالتلي لا
قولتلها اخلصي بقي عشان خطري قالتلي ثواني

HhoOTSp.md.jpg
قولتلها ياخربيت جمالك بزازك عايزه تتاكل قالتلي منا مطلعها ليك عشان تعبانه اووي
قولتلها جوزك ماريحكش قالت لا سبني لما نزل
قولتلها تجاوبيني بصراحه قالت ماشي هجاوبك
قولتلها لما زوبري دخل ف كسك انبارح حسيتي ب ايه سكتت دقيقه وانا مش عايز ابعتلها رساله
قالتلي مكنتش عايزه اخرجو مني بس كنت خايفه نتعود علي كده وتنزل جوايه ونتعود علي كده
قولتلها ايه المشكله مش انتي حبله يعني لو نزلت ف كسك محدش هيعرف حاجه قالتلي تعرف زوبرك لما دخل ف كسي كانت روحي هتروح
حسيت ان ده مش زوبر ده خرطوم دخل ف كسي انت فضلت تدخلو وتخرجو وانا لسه مش مستوعبه انه زوبرك قولتلها كان نفسك اكمل نيك
قالتلي اااه بصراحه قولتلها وريني كسك

Hhoe1hF.md.jpg
قولتلها اااااه كسك ضيق اووووي يامنار
قالتلي هو في حاجه توسعو وقال لا
قولتلها حرمتيني منو ليه كان نفسي افضل انيك في كسك طول اليل وانتي ف حضني
قالتلي بلاش وحياتي عندك خليني من بره احسن
انا همتعك هوريك كسي وتلحسو وتعمل في اي حاجه بس بلاش تدخلو في كسي
لو عايز نفضل مع بعض قولتلها انا بحبك والي انتي عايزه هعملهولك قالتلي تعرف وقت ماكنا وقفين وزوبرك بيحك ف شفايف كسي كنت متمتعه اووي ولو كنت فضلت شويه تعمل كده وزوبرك مدخلش دلوقتي يمكن كنت نسيت نفسي بس انت استعجلت وانا فوقت
قولتلها زوبري حلو يامنار قالتلي حلو اوووي ياحبيبي قولتلها بتحبي تتناكي ازاي قالتلي اركب ع زوبرك وفضلت انط وصوت قولتلها ااااه وايه تاني قالتلي انام علي بطني وانت تركب فوقي ودخل زوبرك ف كسي من ورا وانا بقولها اااااه احلي وضع بحبو عايز اجربو معاك قالت عنيه بس زوبرك مش هيدخل من بره كده قولتلعا ماشي
وفضلت انيكها طول اليل كلام وهيا كانت خايفه افتح كاميرا عشان الصوت
لما قالتلي انها نزلت انا كمان نزلت وقالتلي هستناك بكره بليل عشان بالنهار مش فاضيين
قولتلها خلي بالك من كسك
ضحكت وقالتلي حاضر وقفلت وانا نمت صحيت بدري ومكنش جيلي نوم واليوم بطئ اوي
قولت انام كنا العصر صحيت ع الساعه 9 بليل جريت لبست وقولت ل امي انا رايح ل اختي
وخمس دقايق كنت وصلت خبطت فتحتلي
قالتلي بحسبك مش جاي انا دخلت وقفلت الباب وحضنتها وشيلها من طيزها
بقولها وحشتيني اووي قالتلي اصبر شويه عشان جوزي هيكلمني دلوقتي قولتلها ماشي قولتلها صوت ولا كاميرا قالتلي لا صوت عشان جنبو ناس انا ببعتلو صور بس
قولتلها خلاص هقعد معاك وهو بيكلمك
قالتلي لو عملت اي صوت هنروح ف داهيه
قولتلها ماتخفيش فضلت ابوس فيها وهيا تىوسني لحد ماتلفونها رن ردت وقعدت تكلم جوزها وسالها عليه قالتلو مش بياجي دلوقتي بيسهر مع صحابو وبعدين بياجي لقيتو عمال يقولها العبي ف كسي وهيا اهوو وتدخل صباعها ف كسها وتنيك نفسها وانا قاعد قصدها وكنت قلعت كل هدومي وانا بتفرج عليها قالها عارفه الطقم الدخلي كذا كذا قالتلو ايوه قالها البسيه وفتحي الكاميرا ع السريع
قالتلو حاضر ثواني وقامت وبتشاورلي ماتكلمش خالص لقيتها بتقلع ملط خالص وطلعت كقم داخلي ابيض لبستو ووواااااه الكلوت مغطي كسها بس والستيان مفتوحه من النص وبزها كلو بره
قالتلو خلاص ياحبيبي قالها افتحي الكاميرا
انا استخبيت لتفتح الكاميرا عليه بالغصب هيا فتحت الكاميرا

HhoUUdJ.md.jpg
وقالها اااه جميل اوووي العبي ف نفسك
قالتلو حد جنبك قالها انا ف الحمام قعدت تلعب ف بزازها شويه راح قالها كسك العبي في

HhoUtgs.md.jpg
فضلت تلعب ف كسها وهو بيقولها ااااااه ااااااااه وريني كسك راحت قلعت الستيان والكلوت ونامت ع ضهرها وبقت تفتحلو ف كسها وبتبعبص نفسها لحد ماهو قالها اااه ياحبيبتي خلاص خلاص وقالتلو ماشي ياحبيبي نزلت قالها ايووه
قالتلو خلاص هقفل عشان اقوم اتشطف
قالها ماشي وهيا قفلت انا قربت منها وزوبري اودامي جيبت كلوت من الدولاب ابيض ودخلتو ف رجليه لبستو وقالتلي ده ليه قولتلها عشان زوبري مايدخلش ف كسك وانا مش قصدي
قالتلي وانت مش عايز تدخل زوبرك ف كسي
قولتلها نفسي وانا ببصلها نزلت فيها بوس
بعد 3 دقايق بوس ودعك وزوبري عايز يدخل كسها تلفونها رن جوزها قالها ابعتيلي صوره ليك ياحبيبتي حلوه قالتلو حاضر
قالتلي قوم ثواني وقفت وانا زوبري اودامي

HhogeTl.md.jpg

Hhog1hN.md.jpg
بعتتلو رساله حلوين دول ياحبيبي
قالها حلوين اووي وهيا حطت تلفونها تحت المخده وبصالي كانها بتقولي مستني ايه
انا مسكت رجليها وقعدت ابوس من عند فخادها وانا طالع بوسة كسها من فوق الكلوت
قالتلي خليك هنا شويه انا فضلت ابوس كسها وجيبت الكلوت ف جنب وكسها العسل نزلت لحس في جامد وهيا اااااه ااااااه مش قدره اااااااااه اول مدخلت صباعي ف كسها لقيتها بتتشنج وبتنزل عسلها كلو علي صباعي هيا ااااه تعبتني
قولتلها طلعت عليها وزوبري بين شفايف كسها
قولتلها تحبي تمصي ولا انيكك زي ماتفقنا انبارح من بره قالتلي الاتنين امصلك وتنكني
نمت علي ضهري وهيا نزلت مص ف زوبري شوي وقالتلي زي مانت لقيتها طلعت عليه وزوبري نايم ع بطني ركبت بكسها فوقو وبقت تروح وتاجي وزوبري بيغوص بين شفايف كسها وهيا ااااااااه اااااااه حلو اوووي وفضلنا كده خمس دقايق
قالتلي عايزاك تنام عليها وتنكني جامد بس ماتدخلوش قولتلها ولو دخل غصب عني
قالتلي خرجو تاني ولقيتها نامت ع ضهرها وقولتلها افتحي طيزك كده مسكت طيزها بايديها الاتنين وفتحتهم
Hho4pkJ.md.jpg

Hho63BI.md.jpg
انا شوفت منظرها اتجننت روحت مقرب زوبري من كسها احسس عليها وهيا ساكته
قولتلها خرم طيزك يجنن ادخلو زوبري ف طيزك قالت لا اوعي تعمل كده قولتلها خلاص
روحت دخلت راس زوبري ف كسها وهيا بلاش بقي خليك من بره عشان خطري
وانا بقولها حاضر ثواني بس
وانا مش قادر اخرج راس زوبري من كسها كنت عايز ادخلو كلو ونام عليها جتلي فكره مسكت ايديها الاتنين ونمت بجسمي عليها ورافع وسطي ولما مسكتها جامد روحت مدخل زوبري ف كسها هيا ااااااااااه بلاش بلاش طلعو انا بنيكها براحه خالص وقولها سبيني سيبني اتمتع بكل لحظه زوبري ف كسك وانا بنيك براحه قالتلي خرجو قولتلها عشان مزعلش منك انا خرجتو ونيمتو ع طيزها وراس زوبري ع كسها
بقيت انزل وطلع وهبد كاني بنيكها وهيا ااااه اااااه كمان باحبيبي نكني جامد اوووي نيك كس اختك ومراتك دخل زوبرك ف كسي ومتعني اختك محرومه من النيك اختك مش بتتناك من زمان
انا مقدرتش قولتلها ادخل زوبري ف كسك يامنار تعبان اوووي قالتلي لا ماتدخلوش خليك كده وبصرحه مكنتش قادر قالتلي قوم قومت وزوبري علي اخرو رافع لفوق وهيا بصت لزوبري قالتلي هو عامل ليه كده قولتلها انتي مش حسا بيا خالص
قالتلي لا طبعا وعشان اعرفك اني بحبك فتحت رجليها وكسها اتفتحلي زي البوابه كان ملزق ف بعض من عسلها قالتلي تعالي ف حضن اختك
دخلت ف حضنها واول مازوبري لمس كسها قالت زوبرك هيجنني وحضناني وانا بحك زوبري رايح جاي ف شفايف كسها
قالتلي ف ودني انت تعبتني دخل راس زوبرك الراس بس وانا قولتلها حاضر مسكت زوبري ودخلت راسو وهيا ااااه حلو اووي
فضلت انيكعا براحه وهيا ااااه
قولتلها ادخلو كلو تقولي لا انا قولت ف سري ماشي انا هوريك نزلت بوس ف خدها ورقبتها وراس زوبري ف كسها بقيت انيكها براحه ودخل زوبري شوي وخرجو علطول ونزلت مص ف بزازها وزوبري خرج بره كسها واتا مش سال وهيا مسكتو وبتدعكو ف كسها ودخلت راسو ف كسها وانا كنت بدخل نص زوبري وخرجو تاني كلو وهيا ترجع تدخل زوبري ف كسها بقيت ادخل زوبري للاخر ورجعو تاني وهيا يطلع منها الاااه العاليه وتسكت وكسها كان احمر من البهدله نزلت بوس في شفايفها وقولتلها متمتعه ياحبيبتي وهيا بصالي ومش بترد قولتلها راس زوبري هتنفجر ف كسك وهيا قالتلي انا مش قدره وهيا عمله تطلع اصوات غريبه قولتلها ادخلو كلو هيا مش بترد
قولتلها عايز ادخلو كلو ف كسك وفضل انيك ف كسك طول اليوم ونزل ف كسك بس انتي قولي نكني وانا هفشخ كسك بزوبري وهيا ساكته
قولتلها كسك مش بيتعبك ارحمي زوبري بقي خليني انيكك انا مش عايز انيكك غصب عنك
لقيتها حطت ايديها علي ضهري ورجليها كتفتني وحضنتني جامد وزوبري دخل كلو ف كسها هيا ااااااااااااااه وانا اااااااااااااااه اخيرا وهيا اااااااه سيبو ماتتحركش اصبر عشان خطري خليني احس بكل حته ف زوبرك ف كسي لقيتها بتلف وسطها زي الديره وزبري بقي بيخبط ف كل جوانب كسها وكان احساس روعه ولقيتها بتقولي يلا نكني جامد
انا مكنتش قادر بصراحه لقيت نفسي بنزل لبني ف كسها وهيا ااااااااااااااااه نااااااااار نااااار ف كسي
وانا راكب فوقها ولسه هيجان قالتلي قوم خليني ابلع لبنك من كسي وانا نايم فوقها وبدات ادخل زوبري وخرجو وهيا ااااه اااااه
بقيت انيك جامد وهيا اااااااااه ااااااااااااه براحه براحه وانا ولا هنا نازل فيها نيك حضنتها وقلبت نفسي ع ضهري وهيا فوق زوبري لقيتها بتنط ع زوبري ولبني بيخرج من كسها علي زوبري وفخادها وهيا تنط ع زوبري وانا بصباعي بدعك ف زنبورها لقيتها ااااااااااااه ااااااااااه قعدت ع زوبري وبتنزل عسل من كسها ع زوبري وسخن ناار قولتلها ماتقفيش بسرعه قالتلي مش قدره اتحرك روحت قلبها ع ضهرها وانا فوقها وزوبريةف كسها ونازل فيها بوس

HhopvEJ.md.jpg
وانا بنيكها بعنف اوووي وهيا مش قدره تتكلم وانا نازل ف كسها نيك وهيا اااااااااااه خلاص تعبت ارحمني وانا ولا هنا فضلت انيك لما حسيت ان في ميه بتخرج من كسها عرفت انها نزلت وانا ولا هنا قعدت انيك وهيا اااااااااه كمان كمان نيكني جامد اااااااه وانا بنيكها لما حسيت نفسي هنزل كلبشت فيها جامد وهيا ااااااااه نزل جووه ف كسي نزل وانا بسمع كلامها وبركان تاني نزل من زوبري ف كسها وهيا اااااااااح اااااااه لبنك كتير اووووي تاني مره ورا بعض دكر ياحبيبي شبعت اختك حبيبتك سنه نيك اودام وبتحسس علي ضهري
قولتلها انا مش هخرج زوبري من كسك تقوليلي سنه اودام ضحكت وقالتلي عشان ماتتعبش ياقلبي انا تحت منك دايما هروح فين منك ومن زوبرك الي دبحني ده انا زوبري نام ف كسها
قالتلي زوبرك نام قولتلها شوي ويفوق
قالتلي لا ياحبيبي هيفوق تعبان ماتتعبوش اكتر من كده قوم من عليها وتعالي نتشطف وناكل سوا
طلعت زوبري وكسها غرقان من لبني قالتلي شوفت عملت ف كسي ايه
هيا قفلت ع كسها ودخلت للحمام موطيه ودخلت وفتحت كسها خرج لبني كلو قالتلي لبنك كتير اوي فتحت الدش وانا غسلت كل حتي ف جسمها والاهم كسها وهيا نضفتني ونضفت زوبري
طلعنا ولبست بوكسر وهيا لبست شورت وبتاع مخبي صدرها لنص بطنها كده ومش لبسه كلوت تحت الشورت وكسها شافط الشورت دخلنا المطبخ ناكل وانا بحسس علي كسها قالتلي لما نفطر الاول قولتلها منظرك يجنن اووي

HhxKnXp.md.jpg
قالتلي كول الاول وبعدين برحتنا مع بعض وانا قعدت اكل ومديت ايدي طلعت بزازها بره

HhxK4yJ.md.jpg
قالتلي كده ارتحت قولتلها اووي يلا كولي وفضلت تاكل وتهز ف بزازها وتبصلي وانا زوبري وقف تاني قالتلي هتتعب صدقني قولتلها عايز اتعب قالتلي خليك هنا هدخل البسلك حاجه حلوه
انا زنقتها ف الحيطه وبقولها ماكده حلو وحطيت ايدي علي كسها وصباعي بين شفايف كسها قالتلي هلبسلك احسن من كده بس سبني وكول وتعالي هيا مشت وبصالي وبتضحك ولما خلصت اكل شربت كوبايه عصير دخلت الاوضه كانت لبسه قميص نوم ابيض مطلعه بزازها بره وكسها طالع من القميص وقالتلي اتاخرت ليه ده انا كنت هجيب حد ينكني دلوقتي من اي حتي

Hhxq9l1.md.jpg
قولتلها محدش يقدر يلمسك غيري يامتناكه
قالتلي انا متناكتك وشرموطتك ولبوتك وخدامه لجزمتك طول مانت بتدلعني انا مسكت بزازها الاتنين وقالتلي كلهم بسنانك انا نزلت اكل فيهم وهيا وقفه وعمال تطلع اهاات تلفونها رن مسنجر
بقولها مين ابن المتناكه ده ضحكت وقالتلي ده جوزي قولتلها هتردي قالت ايوه النت مفتوح نسيت اقفلو قالتلي اصبر انا حضنتها من ورا وقفش بزازها هيا الو ايوه ياحبيبي لا صاحيه قاعده بسمع مسلسل ف التلفون لا اخويا نايم من بدري اه دلوقتي خلاص الي انت عايزو ياحبيبي
شورتلي متكلمش خالص ونامت ع ضهرها وحطت الفون جنب راسها وفاتحه المايك
قالها افتحي رجلك ودخلي زوبري ف كسك وهيا ااااه اهو ياحبيبي نكني اووي ااااااه اهااا نزلت القميص ايوه مص بزازي اوي ونكني ف كسي

HhxBK7e.md.jpg
كمان اختي شايفها جوزها بينيكها ف التلفون قالها قومي جيبي خياره بسرعه قالتلو ماشي قامت وهيا بصالي وبتقولي هوس عشان خطري راحت المطبخ وجابت خياره ورجعت تنام مكانها
قالها مصي زوبري وهيا امممم وبفت تمص ف الخياره وقالها دخلي زوبري ف كسك يامتناكه
قالتلو حاضر ياحبيبي ياجوز المتناكه
انا قربت منها ومسكت الخياره اكلت منها حتي وهيا خايفه تتكلم طلعت ع السرير قالها دخلي زوبري ف كسك ياحبيبتي انا مسكت زوبري ودخلتو كلو ف كسها قالت اااااااااه قالها اااااااه زوبري عجبك قالتلو اووووي ياحبيبي اوووي قالتلها دخلي الخياره ف كسك اوووي ونيكي نفسك بيها وانا بقيت انيكها اوووي وهيا اااااااااه اااااااااه براحه براحه ياحبيبي قالها هفشخك هفشخ كسك وهيا اااااااااااااه ولقيت اختي بتنزل ع زوبري قالها نزلتي قالتلو اااااه نزلت وانا زوبري كلو عسل قالها كفايه ع كسك كده
فكره لما نكتك ف طيزك انا باصص ليها وهيا بتقولو ايوه قالها تاجي نجرب تاني قالتلو طيزي وجعتني اووي والخياره كبيره وهيا بتبص لزوبري
قالها هتدخل بس يلا جربي
قالتلو حاضر وراحت نايمه ع بطنها قالها افتحي طيزك بايد والتانيه دخلي الخياره فيها
انا مسكت ايد اختي الاتنين وخليتها تفتح خرم طيزها ومنظرو جنان

HhxCPSt.md.jpg
قالتلو براحه عشان خطري قالها حاضر يلا دخلي الخياره انا دخلت راس زوبري كانت ضيقه بس زوبري بيدخل قالتلو اااااه كبير اووي زوبرك
قالها دخليها كلو قالتلو عيفشخني قالها عايز اسمع صراخك والخياره ف كسك انا مستنتش روحت مدخل زوبري ف طيزها وهيا ااااااااااااااااه طيزي حرام عليك ااااااااااه وهو بيقولها اااااااه ااااه كمان سمعيني صراخك وانا بقيت انيك اختي ع صوت جوزها لقيتو بيقولها اااااه نزلت نزلت هنزل ف طيزك وانا بنيك وهو بيقولها نزلت وانا عمال انيك ف اختي وهيا تصرخ ااااااه اااااااه طيزي الخياره وجعاني اوووي قالها خرجيه بقي
انا طلعت زوبري هيا اخدت نفسها وكلمتو وقفلت المكالمه وانا علطول رجعت زوبري ف طيزها قالتلي حرم عليك مش كده وانا نايم فوقها بقولها كده تحرميني من طيزك ده انا هموت عليها من زمان وانا بنيكها وخرم طيزها كان ضيق وقولها طيزك ضيقه اووي هو جوزك زوبرو صغير قالت لا اصغر من زوبرك شوي قولتلها هو فتح طيزك وكسك يابختو قالتلي هو فتح وانت شغال اهو وانا قعدت انيك لحد مانزلت ف طيزها وقالتلي طيزي وجعتني قولتلها ده لسه انتي شوفتي حاجه انا هفشخك من الفاتحتين ونمت علي ضهري وهيا نايمه ع بطنها قولتلها مبسوطه قالتلي مبسوطه طول مانت معايا وجنبي
قولتلها لسه ايه تاني معملنهوش قالتلي كل حاجه عملناها قولتلها دلوقتي اقدر انيكك ف اي خرم برحتي قالتلي هنا حبه وهتا حبه وبتضحك
قالتلي بالحق انت ازاي تنكني وجوزي بيكلمني
قولتلها يعني يبقي معاك الزوبر وتدخلي خياره ف كسك ده حتي عيبه بس قوليلي احساس حلو
قالتلي مع انه مرعب بس كنت هيجانه اووي
قولتلها ايوه مانتي نزلتي عسلك نمنا ف حضن بعض ملط للصبح صحيت وهيا نايمه فضلت ابص عليها وهيا صحت قالتلي بتبصلي ليه كده
قولتلها ازاي عريس يسيب عروسته تاني شهر
قالتلي عريس راح جه احلي واجمد منو
انا مسكت رجليه وهيا نايمه ع جنبها وشنا ف بعض حطيت ايدي ع طيزها بقولها طيزك ارتاحت قالت ايوه ارتاحت قولتلها تاجي نعمل واحد علي السريع قالتلي ع الصبح كده قولتلها ياريت قبل مامشي قالتلي ماشي بس خليك رومانسي
انا مسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها
قولتلها تمصيه ولا ادخلو قالتلي دخلو براحه دخلت زوبري ف كسها للاخر وحضنتها كاننا جسم واحد ونازل في بوس وزوبري ف كسها بيعوم ف عسلها وسخونت كسها ودخلت صباعين ف طيزها من ورا وفضلنا وقلبت نفسي ع ضهري وهيا فوقي وزوبري لسه ف كسها وانا ماسك طيزها وبحركها ع زوبري قولتلها قربت قربت
ونزلت لبني ف كسها وهيا نايمه فوقي
وقالت كفايه بقي تعبتني يلا قوم وفضلنا ع كده لحد اختي ماخلفت وجوزها نزل وحبلت تاني بس مني بقي انا نزلت ف كسها قبل ماجوزها ياجي بليله نزلت ياجي 3 مرات

دي اخر قصه هتنزل نتقابل بعد رمضان
كل سنه وانتم طيبين
عاش نيك كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: صاحب نفسي
انا كنت عايش مع ابويا وامي واختي منار
انا عندي 20 سنه واختي 22 سنه اختي اتجوزت من 3 شهور ابويا موظف وامي ست بيت
عريس اتقدم ل اختي كان من عايله محترمه احنا وفقنا عليه كان شب حلو
واختي ملكه جمال بياض زي التلج
اختي مخلصه المدرسه وجوزها طلب انها ماتشتغلش واحنا وفقنا والفرح اتعمل وكلو تمام وجوزها سافر لما هيا حملت وبويا قالي روح عند اختك نام عندها ماتسبهاش لوحدها وانا قعدت معاها اسبوع ف التاني كنت بشوف الستيان او الكلوت ف الحمام وده عادي حتي ف بيتنا غصبه عنها وعني يعني وانا كنت بضرب عشرات ع ريحه كلوتاتها وبشم فيهم ف يوم واحنا نايمين النور قطع واختي بتخاف من الضلمه كنت نايم ف اوضه ******* وسامع صوتها وعمال اضحك منها والي رعبها اكتر صوت الكللابب الي ف الشارع
قعدت تنده عليه وانا بكلمها وبضحك وقولها في عفاريت بره الباب خايف اطلع وهيا تزعق فيا
وانا بضحك خرجت وقولتلها افتح الباب قالتلي ادخل دخلت وانا منور بالكشاف التلفون
وهيا كانت متغطيه ببطنيه خفيفه
بس انا لمحت شق بزازها وهيا مش واخده بالها وانا قولتلها هفضل وقف كده قالتلي تعالي نام جنبي انا نمت جنبها قالتلي تتغطا قولتلها لا مش عايز الجو حلو
قولتلها مش عارف من غيري كنتي هتعملي ايه
قالتلي كنت هكون نايمه قولتلها طب خلاص انا هقوم وانتي نامي لوحدك ضحكت وقالت لا خلاص قولتلها جوزك هياجي امتي انا زهقت منك
قالتلي ولو مجاش مش مشكله
قولتلها ايوه منا بقيت الخدامه بتاعتك روح وتعالي وبتمشوريني مسكتني من ودني وقالتلي انت الصغير تسمع الكلام انا مسكت مناخيرها وبقرص عليها قولتلها سيبي وانا اسيبي وهيا اخنفت وبتتكلم وانا بضحك علي صوتها
وفضلنا نضحك مع بعض والنور رجع
قالتلي قوم ارجع سريرك قولتلها **** منا متحرك من مكاني هو انا شغال عند الي خلفوكو وبضحك
انا هنام زي منا مش عجبك انتي روحي انتي هناك
قالتلي ده سرير العرسان انت مش عريس
قولتلها احلي عريس **** ف الدنيا قالتلي اقولك ايه تعالي البس بدله جوزي هتاجي علي قدك
قولتلها هيا هنا قالتلي ايوه هو كان شاريها
هيا قامت وانا ببصلها منظر يهبل اول مره اشوف جسم اختي كده الكلوت والستيان شيفهم من تحت قميص نوم لركبه شفاف وصدرها الوسط
وشق بزازها واضحين وانا عملت نفسي من بنها وقومت معاها ورتني البدله وانا وقف قصدها
وزوبري وقف ف البنطلون
لقيت فستان فرحها قولتلها ده فستان الفرح قالت ااه قولتلها ماتلبسيه قالتلي مينفعش
قولتلها عشان خطري اشوفو عليك قالتلي بلاش قولتلها عشان خطري ادينا بنتسله
قالتلي خلاص روح البس هناك وانا هبقي انادي عليك تلبسني الفستان انا خرجت ودخلت الاوضه التانيه قلعت هدومي الا البوكسر والفانله
وطلعت زوبري الي وقف صاروح 17 سنتي وبيض فضلت ادعك فيا وقولو نام ياخربيتك هتفضحنا وبداءت البس البدله وكانت ضيقه عني شوي بس اتلبست ودخلت الحمام سرحت شعري واختي ندهت عليه دخلت وكانت لبسه الفستان قالتلي اقفلي السوسته واتا بقولها ماليش ف السوسته وبضحك قالتلي اخرج ع ماكمل لبسي خرجت وهيا تقريبا لبست نفس فرحها بس مش عرفت لسه هتعمل ايه بعد 5 دقايق قالتلي تعالي
دخلت لقيتها عمله مكياج وكانت زي القمر
قولتلها ياخربيت حلاوتك
قالتلي احترم نفسك
قولتلها لا بجد قمر قالتلي وانت عسل قولتلها منا عارف قالتلي خودلي صورتين كده طلعت تلفوني وبقيت اصورها وهيا صورتني وحطيت التلفون ع التسريحه وصورنا نفسنا مع بعض
ولقيتها بتبوسني من خدي واحنا بنتصور
انا قولتلها ثواني شغلت فيديو
وقىبت منها وروحت حضنها جامد وبدات الف بيها براحه ف الاوضه وهيا تضحك وصدرها كلو ف صدري نزلتها ووقفت الفيديو وشوفنه قالتلي حلو اوي وحضنتني وقالتلي اوعي حد يشوفهم
قولتلها هو حد يقدر يشوف صور عروستي
قالتلي انت مصدقت ولا ايه
قولتلها طبعا مش احنا اتصورنا ولو سافرنا ف اي بلد وحد سالنا وشافو الصور هيعرفو انك مراتي
وهو حتي انتي بتبوسيني ف شقتنا اهوو وبضحك ع الصوره قالتلي ياريتني ماتصورت معاك وبتضحك قالتلي يلا اقلع البدله دي قولتلها ماشي قالتلي الاول فك السوسته دي فكيت السوسته وقالتلي اخرج قولتلها لا زي ماقلعتك تقلعيني
قالتلي بس كده عنيا ولقيتها قربت مني وقلعتني البليزر وبقت تفك زراير القميص
وتقولي انا ليه من غير جوزي حبيبي
انا كنت هيجان من كلامها
وهيا بتفك الزراير وتقولي انت رجلي وكل حاجه ليه اعملك الي انت عايزو لما فكت القميص وقربت مني وقلعتني القميص ومن غير ماتتكلم لقيتها بتمد ايديه ع الحزام بتفكو وانا باصص ليها وهيا باصه تحت وفكت زرار البنطلون وبتنزل السوسته وانا زوبري وقف زي الصاروخ وايديها حسست عليه مش غير ماتاخد بالها وزوبري كان بيقولي خرجني البوكسر زوبري رفعو وهيا قلعتني
وانا وقف اودامها بالبوكسر وفانله قالتلي كده تمام وعنيها كانت بتاكل ف زوبري
قالتلي يلا اخرج عشان اغير
قولتلها عايز اشوفك وانتي بتغيري
قالتلي عيب ياحبيبي قولتلها عشان خطري
انتي مش واثقه فيا قالتلي مش كده بس عشان حرام قولتلها هيا مره وخلاص عشان خطري هيا قالتلي ماشي انا قعدت ع السرير وزوبري وقف ف البوكسر وهيا بترفع الفستان عشان تقلعو وكان رخم قولتلها اجي معاك قالت لا بعرف قلعتو وانا شوفت بنطلون لازق ع طيزها اوووي
ولما لفت البضي الي لبسها لازق ف بزازها وحلمات بزازها واضحه قالتلي يلا ننام قولتلها هتنامي كده قالت ايووه دخلت تنام وانا مردتش البس نمت جنبها زي منا واحنا ساكتين
قولتلها هو ممكن احنا نتجوز قالتلي لا مينفعش
قولتلها انتي حامل ف الكام اتنهدت وقالت ف التاني قولتلها هو سافر ليه بدري قالتلي مش فارقه لقيتها بتعيط وانا بقولها مالك ليه بتعيطي
وقربت منها بصدري بس واخدت راسها ف حضني بقولها ليه بتعيطي انا جنبك اهو
قالتلي انا المفرود عروسه ليه يسيبني ويسافر
واحنا بطبطب عليها ومش عارف ارد عليها
وعرفت انها تعبانه محتاجه جوزها جنبها
انا قولتلها يابت مش احنا متجوزين انتي دلوقتي اختي حبيبتي وكمان مراتي ونايمين ع سرير واحد اهو عايزه ايه تاني بقي وهيا بتمسح دموعها
قولتلها منار قالتلي نعم قولتلها انا بحبك
قالتلي وانا كمان بحبك انا حضنتها وقربت وسطي منها وزوبري بقي بيخبط تحت بطنها
وهيا حضناني جامد قولتلها ممكن اطلب منك طلب قالتلي قول قولتلها عايز اخد بوسه رجعت براسها وبصتلي وقالت ماينفعش
قولتلها ليه مينفعش مش انتي مراتي
قالتلي عيب قولتلها واحده بس وهيا مردتش عليه وبصالي وانا قربت منها وبوستها علي شفايفها حوالي 5 ثواني ورجعت وهيا كانت مغمضه عنيها
وفتحتها قولتلها شفايفك حلوه اووي
روحت قلبها ع ضهرها ونمت فوقها وهيا لسه بتتكلم روحت بوستها من شفايفها وبقيت ابوس جامد وهيا مش بتبوس بس مش ممنعه كمان
وانا زوبري عمال يحك علي كسها
وهيا بقت بتخربش ف ضهري وانا ببوسها جامد واحسس صدري وهو بيفعص ف بزازها يجنن
وزوبري رايح جاي ع كسها وايدي بتفعص في ايديها وقفت بوس وشفتي كانت لزقه ف شفايفها
وباصص ليها وهيا مغمضه عيونها وزوبري عمال احكو ف كسها ايدي اليمين حطيتها ع بزها افعص في وقرص ف حلماتها وهيا اامممم ااااه وانا بقولها انا بحبك اوووي وهيا اممممم امممم
وبايدي الشمال نزلت بوكسري وزوبري بقي علي كسها من فوق البنطلون عمال يحك ف كسها وهيا حاسه بيه وعمال تعض علي شفايفها وتقولي اااه بصوت خفيف خالص وانا بحكو ف كسها وهيا بقت تعض ع شفايفها وبقولها انا مش قادر يامنار وهيا بصالي ولقيتها بتحضني جامد وبتقولي كمان وانا بقيت احكو اووي ف كسها ولقيتها اااااه اااااااه وحسيت ببنطلونها كلو اتغرق ميه لدرجه انه وصل لزوبري انا اختي كانت لسه حضناني وانا حطيت زوبري ع كسها ونزلت لبني ع بنطلونها وهيا حست بزوبري وهو بينبض ف النزول حضنتني اووي
وبعد شوي نمت جنبها وانا زوبري وقف نص
حسست بايدي علي بطنها دخلتها تحت البضي وبقيت احسس علي بطنها وطلعت بايدي علي بزازها امسكهم جامد والحلمه وقفه تحت كف ايدي وهيا بصالي وبتغمض عيونها
انا نزلت فيها بوس وايدي علي بزازها العب فيهم وحلماتها وقفه اوووي قلعتها البضي ومكنتش لبسه ستيان نزلت فيهم اكل الااتنين وهيا اااااه ااااااه
وحلمات بزازها الوردي تجنن اووي بقيت انزل امص فيها وهيا ااااااه ااااه اااح
قولتلها انتي كنتي محرومه من كده ياحبيبتي انا همتعك ونزلت علي شفايفها بوس وهيا بقت تبوس معايا كنت بقطع شفايفها وزوبري رجع لكسها تاني بيحك في قولتلها اخيرا هشوف كسك من زمان نفسي اشوفو ولقيتها سكته نزلت بشفايفي علي بزازها وبطنها ونزلت لعند بنطلونها كان مبلول شديتو لتحت قلعتو ليه وكانت لبسه كلوت كان متغرق عسل حسست عليه ولقيتها بتحرق ف وسطها زي التعبان جيبت الكلوت ف جنب كان
ابيض وشكلو حلو وغرقان عسل

HholGTl.md.jpg
انا شوفتو قلبي وقف اول مره اشوف كس واحده وبالمنظر ده مكنتش عارف اعمل ايه بس اتعلمت من السكس طلعت لساني وهاتك يامص ف كسها وهيا اهاتها ف الاوضه كلها فضلت الحس ف عسلها كلو وهيا اااااه دخلت لساني ف كسها وهيا اااااااااه ااااااه لقيت الزنبور الي فوق روحت واخدو ف بوقي مص وهيا بتزيد ف اهاتها وروحت مدخل صباعين ف كسها وبنيكها بيهم وهيا اااااااااااه اااااااااااه كمان كمان ااااااااااه وانا بمص جامد لحد ماهيا نزلت كل عسلها ف بوقي وانا بلعتو كلو
وفضلت الحس ف كسها اكتر وهيا نزلت تاني
قالتلي كفايه كفايه مش قدره طلعت نمت جنبها وقولتلها مبسوطه ياحبيبتي قالت امممم
قولتلها عايزاني ادخلو فيكي قالت لا بلاش
قولتلها مبسوطه كده قالت ااه اووي
قولتلها عسلك يجنن
قالتلي انت بلعتو قولتلها ايوه يعني اسيب العسل ده يقع ع الارض حضنتني وقالتلي تعرف ان جوزي مكنش بيقرب نحيت كسي خالص اول مره اجرب الحس منك انت قولتلها كان بيخليك تمص زوبرو قالت ايوه وانا سكت لقيتها مسكت زوبري وقالتلي عايزاني امصلك ياحبيبي قولتلها ياريت
لقيتها مسكت زوبري من فوق البوكسر تدعك فيا
وقالتلي بتاعك كبير عن بتاع جوزي
قولتلها انزلي مصي زوبري مش قادر
لقيتها نزلت من السرير وايديها ع بزازها

HhoMIsV.md.jpg
لقيتها راحت مابين رجلي وطلعت ع السرير ولقيتها بتسحب البطانيه تغطي نفسها
مش شيفها خالص ولقيتها خرجت زوبري من البوكسر ومسكتو كانها بتضربلي عشره وبالسانها ع راسو وبعدين بلعت نصو وانا مغمض عيني مكنتش بتمص حلو بس احسن من مفيش
فضلت تمص وبقت تشد شوي ف المص قولتلها دخلي زوبري كلو قالت كبير وبقت تحاول ولقيتها مسكت زوبري واخدت راسو ف بوقها وتلعب فيهم بالسانها وبايديها الاتنين تضربلي عشره وكنت هتجنن من العمله دي فضلت كده 5 دقايق وانا ف دنيا تانيه وانا كنت خلاص لقيتها دخلت زوبري لنصو وبقت تمص لحد مانزلت لبني ف بقها
وهيا بتبلع لبني وبقت تخرج النقطه الي من زوبري تبلعها انا شديتها عليه ونمنا ف حضن بعض
قالتلي اوعي حد يعرف الي احنا بنعملو ده قولتلها انا مش اهبل يامنار وبصراحه انتي حلوه اووووي
اتحرجت قولتلها مش عايزه ادخل زوبري ف كسك قالتلي بلاش خليني كده احلي قولتلها الي انتي عايزاه ياقمر وحضنتها وقولتلها احلي ليله ف حياتي قالتلي تعالي نتشطف هيا قامت قعده جنبي ومخبيه بزازها بردو

HhoVyMl.md.jpg
قولتلها ليه بتخبي بزازك قالتلي لسه محروجه منك انا روحت نطيت عليها وبضحك وانا مسكت ايديها الاتنين بقولها بتنحرجي من ايه
وبزازك دي انا كلتهم من شوي زي كده
ونزلت ع بزازها مص جامد وهيا اممم اممممم وحلماتها وقفه اوووي قولتلها يلا ادخلي استحمي
دخلت بس ايديها بعيد عن بزازها وماشيه تدلع
اخدت هدوم من الدولاب وخرجت وانا مش مصدق الي حصل وبعد شويه قولت ادخل اتشطف معاها قلعت البوكسر وطلعت للحمام سمعت صوت اهات جووه وانا ودني علي الباب
فتحت مره واحده وببص لقيت اختي مدخله صباعين ف كسها وبتنيك كسها تحت الدش

HhoXbEl.md.jpg
e اول ماشفتني عدلت نفسها وانا بقولها زي مانتي ودخلت معاها تحت الدش وحضنتها من ورا وزوبري علي طيزها بين فلقتين طيزها وهيا مش بتتكلم وانا حضنها وماسك بزازها ادعك فيهم وع بطنها ونزلت بايدي اليمين علي كسها النضيف اول مالمستو هيا وقفت ع صوابعها مسكت كسها اوووي قالتلي بلاش قولتلها هنضفو
ودخلت صباعي ف كسها قالت اااااه
دخلت الصابع التاني وبقيت انيكها براحه وهيا ااااه ااااه وانا بنيك كسها بصوابعي وهيا سخنت جامد بقت بتصرخ زي الي بيتناكو بجد
وانا بنيك كسها بصوابعي ولقيتها بتنزل عسلها ف ايدي وانا دعكت بيه كسها والدش شغال وهيا مكنتش قدره توقف لفيت وشها وحضنتها وزوبري مابين شفايف كسها بقيت احكو رايح جاي وكان نفسي ادخلو وانا حضنها وهيا حضناني جامد واحنا تحت الدش ومحدش فينا بيتكلم كسها وزوبري بيتعرفو علي بعض وانا حضنها لقيت كسها بينزل علي زوبري وهيا بتحضني جامد
وانا مكنتش قادر بصراحه مسكت زوبري ورجعت ورا بوسطي ودخلت راس زوبري ف كسها ودخلتو كلو هيا اااااااااه وزوبري ف كسها للاخر وهيا لا لا لا خرجو خرجو وانا حضنها بقولها سبيني انا تعبان وهيا لا عشان خطري ورجعت ورا وزوبري كان صاروخ خارج من كسها وهيا بصالو راحت نزلت علي ركبها وحطت زوبري مابين بزازها وضمت بزازها عليهم وبصالي وانا بقيت انيك بزازها اوووي وقولها ااااااه كسك حلو اوووي ليه حرمتيني منو يامنار كسك سخن اوووي
وهيا سكته وانا بنيك بزازها ومغمض عيني
وبقولها ااااه اول مره ادوق طعم الكس حلو اوووي وانا متخيل زوبري ف كسها وفضلت انيك لحد مانزلت بين بزازها هيا قامت اتشطفت وانا اتشطفت ولبسنا هدومنا وماتكلمناش راحت نامت ع سريرها وانا روحت ع اوضه ******* عمال افكر ف الي حصل وازاي سبتها وجيت هنا
قومت دخلت عليها وكانت نايمه ع جنبها
دخلت وراها واخدتها ف حضني وقولتلها انام بعيد عن حضنك تاني ليه وحسيت انها مبسوطه ونمنا للساعه 11 الباب بيخبط هيا قامت صحتني وقالتلي روح بسرته الاوضه التانيه انا لميت اي حاجه ليه ف الاوضه ودخلت غرفه *******
عملت نفسي نايم وطلعت حماتها قالتلها انفضلي ياماما لا كنت نايمه سالتها عليه قالتلها نايم ف ******* اهو اصحيه قالتلها اي حاجه انا عمله فطار البت مديحه هطلعو صحي اخوك يفطر معانا قالتلها حاضر ياماما دخلت عندي وقالتلي قوم عشان الفطار شديتها عليه ونمت فوقها وقولتلها انتي فطاري ياجميل
قالتلي بلاش حماتي بره قومت من عليها وهيا روقت هدومها وخرجت وانا دخلت الحمام غسات وشي وسلمت عليها وقعدت احكي معاها
ومديحه طلعت بالاكل فطرنا كلنا مديحه عندها 40 سنه اخت جوز اختي وقولت ل اختي انا هروح واستاذنت منهم وروحت وكانت احلي ليله ف حياتي كلها طار اليوم واختي قالتلي مديحه هتنام معايا انهارده تعالي بكره بقي قولتلها مفيش مشكله الساعه 11 بليل كانت فاتحه نت بقولها فاتحه ليه قالتلي اعمل ايه مديحه نايمه ف الاوضه التانيه وانا مش جيلي نوم
قولتلها بتفكري فيا قالتلي لا
قولتلها كدابه انتي لبسه ايه قالتلي لا مش هقولك
قولتلها عشان خطري قالتلي لابسه قميص نوم
قولتلها شكلو ايه قالت احمر
قولتلها ولبسه قميص نوم ليه ومديحه عندك
قالتلي جوزي كلمني وقعد يكلمني شوي قولتلها كلام عادي ولا ف الجنس قالتلي ف الجنس
قولتلها وريني صوره ليكي كده قالتلي لا
قولتلها اخلصي بقي عشان خطري قالتلي ثواني

HhoOTSp.md.jpg
قولتلها ياخربيت جمالك بزازك عايزه تتاكل قالتلي منا مطلعها ليك عشان تعبانه اووي
قولتلها جوزك ماريحكش قالت لا سبني لما نزل
قولتلها تجاوبيني بصراحه قالت ماشي هجاوبك
قولتلها لما زوبري دخل ف كسك انبارح حسيتي ب ايه سكتت دقيقه وانا مش عايز ابعتلها رساله
قالتلي مكنتش عايزه اخرجو مني بس كنت خايفه نتعود علي كده وتنزل جوايه ونتعود علي كده
قولتلها ايه المشكله مش انتي حبله يعني لو نزلت ف كسك محدش هيعرف حاجه قالتلي تعرف زوبرك لما دخل ف كسي كانت روحي هتروح
حسيت ان ده مش زوبر ده خرطوم دخل ف كسي انت فضلت تدخلو وتخرجو وانا لسه مش مستوعبه انه زوبرك قولتلها كان نفسك اكمل نيك
قالتلي اااه بصراحه قولتلها وريني كسك

Hhoe1hF.md.jpg
قولتلها اااااه كسك ضيق اووووي يامنار
قالتلي هو في حاجه توسعو وقال لا
قولتلها حرمتيني منو ليه كان نفسي افضل انيك في كسك طول اليل وانتي ف حضني
قالتلي بلاش وحياتي عندك خليني من بره احسن
انا همتعك هوريك كسي وتلحسو وتعمل في اي حاجه بس بلاش تدخلو في كسي
لو عايز نفضل مع بعض قولتلها انا بحبك والي انتي عايزه هعملهولك قالتلي تعرف وقت ماكنا وقفين وزوبرك بيحك ف شفايف كسي كنت متمتعه اووي ولو كنت فضلت شويه تعمل كده وزوبرك مدخلش دلوقتي يمكن كنت نسيت نفسي بس انت استعجلت وانا فوقت
قولتلها زوبري حلو يامنار قالتلي حلو اوووي ياحبيبي قولتلها بتحبي تتناكي ازاي قالتلي اركب ع زوبرك وفضلت انط وصوت قولتلها ااااه وايه تاني قالتلي انام علي بطني وانت تركب فوقي ودخل زوبرك ف كسي من ورا وانا بقولها اااااه احلي وضع بحبو عايز اجربو معاك قالت عنيه بس زوبرك مش هيدخل من بره كده قولتلعا ماشي
وفضلت انيكها طول اليل كلام وهيا كانت خايفه افتح كاميرا عشان الصوت
لما قالتلي انها نزلت انا كمان نزلت وقالتلي هستناك بكره بليل عشان بالنهار مش فاضيين
قولتلها خلي بالك من كسك
ضحكت وقالتلي حاضر وقفلت وانا نمت صحيت بدري ومكنش جيلي نوم واليوم بطئ اوي
قولت انام كنا العصر صحيت ع الساعه 9 بليل جريت لبست وقولت ل امي انا رايح ل اختي
وخمس دقايق كنت وصلت خبطت فتحتلي
قالتلي بحسبك مش جاي انا دخلت وقفلت الباب وحضنتها وشيلها من طيزها
بقولها وحشتيني اووي قالتلي اصبر شويه عشان جوزي هيكلمني دلوقتي قولتلها ماشي قولتلها صوت ولا كاميرا قالتلي لا صوت عشان جنبو ناس انا ببعتلو صور بس
قولتلها خلاص هقعد معاك وهو بيكلمك
قالتلي لو عملت اي صوت هنروح ف داهيه
قولتلها ماتخفيش فضلت ابوس فيها وهيا تىوسني لحد ماتلفونها رن ردت وقعدت تكلم جوزها وسالها عليه قالتلو مش بياجي دلوقتي بيسهر مع صحابو وبعدين بياجي لقيتو عمال يقولها العبي ف كسي وهيا اهوو وتدخل صباعها ف كسها وتنيك نفسها وانا قاعد قصدها وكنت قلعت كل هدومي وانا بتفرج عليها قالها عارفه الطقم الدخلي كذا كذا قالتلو ايوه قالها البسيه وفتحي الكاميرا ع السريع
قالتلو حاضر ثواني وقامت وبتشاورلي ماتكلمش خالص لقيتها بتقلع ملط خالص وطلعت كقم داخلي ابيض لبستو ووواااااه الكلوت مغطي كسها بس والستيان مفتوحه من النص وبزها كلو بره
قالتلو خلاص ياحبيبي قالها افتحي الكاميرا
انا استخبيت لتفتح الكاميرا عليه بالغصب هيا فتحت الكاميرا

HhoUUdJ.md.jpg
وقالها اااه جميل اوووي العبي ف نفسك
قالتلو حد جنبك قالها انا ف الحمام قعدت تلعب ف بزازها شويه راح قالها كسك العبي في

HhoUtgs.md.jpg
فضلت تلعب ف كسها وهو بيقولها ااااااه ااااااااه وريني كسك راحت قلعت الستيان والكلوت ونامت ع ضهرها وبقت تفتحلو ف كسها وبتبعبص نفسها لحد ماهو قالها اااه ياحبيبتي خلاص خلاص وقالتلو ماشي ياحبيبي نزلت قالها ايووه
قالتلو خلاص هقفل عشان اقوم اتشطف
قالها ماشي وهيا قفلت انا قربت منها وزوبري اودامي جيبت كلوت من الدولاب ابيض ودخلتو ف رجليه لبستو وقالتلي ده ليه قولتلها عشان زوبري مايدخلش ف كسك وانا مش قصدي
قالتلي وانت مش عايز تدخل زوبرك ف كسي
قولتلها نفسي وانا ببصلها نزلت فيها بوس
بعد 3 دقايق بوس ودعك وزوبري عايز يدخل كسها تلفونها رن جوزها قالها ابعتيلي صوره ليك ياحبيبتي حلوه قالتلو حاضر
قالتلي قوم ثواني وقفت وانا زوبري اودامي

HhogeTl.md.jpg

Hhog1hN.md.jpg
بعتتلو رساله حلوين دول ياحبيبي
قالها حلوين اووي وهيا حطت تلفونها تحت المخده وبصالي كانها بتقولي مستني ايه
انا مسكت رجليها وقعدت ابوس من عند فخادها وانا طالع بوسة كسها من فوق الكلوت
قالتلي خليك هنا شويه انا فضلت ابوس كسها وجيبت الكلوت ف جنب وكسها العسل نزلت لحس في جامد وهيا اااااه ااااااه مش قدره اااااااااه اول مدخلت صباعي ف كسها لقيتها بتتشنج وبتنزل عسلها كلو علي صباعي هيا ااااه تعبتني
قولتلها طلعت عليها وزوبري بين شفايف كسها
قولتلها تحبي تمصي ولا انيكك زي ماتفقنا انبارح من بره قالتلي الاتنين امصلك وتنكني
نمت علي ضهري وهيا نزلت مص ف زوبري شوي وقالتلي زي مانت لقيتها طلعت عليه وزوبري نايم ع بطني ركبت بكسها فوقو وبقت تروح وتاجي وزوبري بيغوص بين شفايف كسها وهيا ااااااااه اااااااه حلو اوووي وفضلنا كده خمس دقايق
قالتلي عايزاك تنام عليها وتنكني جامد بس ماتدخلوش قولتلها ولو دخل غصب عني
قالتلي خرجو تاني ولقيتها نامت ع ضهرها وقولتلها افتحي طيزك كده مسكت طيزها بايديها الاتنين وفتحتهم
Hho4pkJ.md.jpg

Hho63BI.md.jpg
انا شوفت منظرها اتجننت روحت مقرب زوبري من كسها احسس عليها وهيا ساكته
قولتلها خرم طيزك يجنن ادخلو زوبري ف طيزك قالت لا اوعي تعمل كده قولتلها خلاص
روحت دخلت راس زوبري ف كسها وهيا بلاش بقي خليك من بره عشان خطري
وانا بقولها حاضر ثواني بس
وانا مش قادر اخرج راس زوبري من كسها كنت عايز ادخلو كلو ونام عليها جتلي فكره مسكت ايديها الاتنين ونمت بجسمي عليها ورافع وسطي ولما مسكتها جامد روحت مدخل زوبري ف كسها هيا ااااااااااه بلاش بلاش طلعو انا بنيكها براحه خالص وقولها سبيني سيبني اتمتع بكل لحظه زوبري ف كسك وانا بنيك براحه قالتلي خرجو قولتلها عشان مزعلش منك انا خرجتو ونيمتو ع طيزها وراس زوبري ع كسها
بقيت انزل وطلع وهبد كاني بنيكها وهيا ااااه اااااه كمان باحبيبي نكني جامد اوووي نيك كس اختك ومراتك دخل زوبرك ف كسي ومتعني اختك محرومه من النيك اختك مش بتتناك من زمان
انا مقدرتش قولتلها ادخل زوبري ف كسك يامنار تعبان اوووي قالتلي لا ماتدخلوش خليك كده وبصرحه مكنتش قادر قالتلي قوم قومت وزوبري علي اخرو رافع لفوق وهيا بصت لزوبري قالتلي هو عامل ليه كده قولتلها انتي مش حسا بيا خالص
قالتلي لا طبعا وعشان اعرفك اني بحبك فتحت رجليها وكسها اتفتحلي زي البوابه كان ملزق ف بعض من عسلها قالتلي تعالي ف حضن اختك
دخلت ف حضنها واول مازوبري لمس كسها قالت زوبرك هيجنني وحضناني وانا بحك زوبري رايح جاي ف شفايف كسها
قالتلي ف ودني انت تعبتني دخل راس زوبرك الراس بس وانا قولتلها حاضر مسكت زوبري ودخلت راسو وهيا ااااه حلو اووي
فضلت انيكعا براحه وهيا ااااه
قولتلها ادخلو كلو تقولي لا انا قولت ف سري ماشي انا هوريك نزلت بوس ف خدها ورقبتها وراس زوبري ف كسها بقيت انيكها براحه ودخل زوبري شوي وخرجو علطول ونزلت مص ف بزازها وزوبري خرج بره كسها واتا مش سال وهيا مسكتو وبتدعكو ف كسها ودخلت راسو ف كسها وانا كنت بدخل نص زوبري وخرجو تاني كلو وهيا ترجع تدخل زوبري ف كسها بقيت ادخل زوبري للاخر ورجعو تاني وهيا يطلع منها الاااه العاليه وتسكت وكسها كان احمر من البهدله نزلت بوس في شفايفها وقولتلها متمتعه ياحبيبتي وهيا بصالي ومش بترد قولتلها راس زوبري هتنفجر ف كسك وهيا قالتلي انا مش قدره وهيا عمله تطلع اصوات غريبه قولتلها ادخلو كلو هيا مش بترد
قولتلها عايز ادخلو كلو ف كسك وفضل انيك ف كسك طول اليوم ونزل ف كسك بس انتي قولي نكني وانا هفشخ كسك بزوبري وهيا ساكته
قولتلها كسك مش بيتعبك ارحمي زوبري بقي خليني انيكك انا مش عايز انيكك غصب عنك
لقيتها حطت ايديها علي ضهري ورجليها كتفتني وحضنتني جامد وزوبري دخل كلو ف كسها هيا ااااااااااااااه وانا اااااااااااااااه اخيرا وهيا اااااااه سيبو ماتتحركش اصبر عشان خطري خليني احس بكل حته ف زوبرك ف كسي لقيتها بتلف وسطها زي الديره وزبري بقي بيخبط ف كل جوانب كسها وكان احساس روعه ولقيتها بتقولي يلا نكني جامد
انا مكنتش قادر بصراحه لقيت نفسي بنزل لبني ف كسها وهيا ااااااااااااااااه نااااااااار نااااار ف كسي
وانا راكب فوقها ولسه هيجان قالتلي قوم خليني ابلع لبنك من كسي وانا نايم فوقها وبدات ادخل زوبري وخرجو وهيا ااااه اااااه
بقيت انيك جامد وهيا اااااااااه ااااااااااااه براحه براحه وانا ولا هنا نازل فيها نيك حضنتها وقلبت نفسي ع ضهري وهيا فوق زوبري لقيتها بتنط ع زوبري ولبني بيخرج من كسها علي زوبري وفخادها وهيا تنط ع زوبري وانا بصباعي بدعك ف زنبورها لقيتها ااااااااااااه ااااااااااه قعدت ع زوبري وبتنزل عسل من كسها ع زوبري وسخن ناار قولتلها ماتقفيش بسرعه قالتلي مش قدره اتحرك روحت قلبها ع ضهرها وانا فوقها وزوبريةف كسها ونازل فيها بوس

HhopvEJ.md.jpg
وانا بنيكها بعنف اوووي وهيا مش قدره تتكلم وانا نازل ف كسها نيك وهيا اااااااااااه خلاص تعبت ارحمني وانا ولا هنا فضلت انيك لما حسيت ان في ميه بتخرج من كسها عرفت انها نزلت وانا ولا هنا قعدت انيك وهيا اااااااااه كمان كمان نيكني جامد اااااااه وانا بنيكها لما حسيت نفسي هنزل كلبشت فيها جامد وهيا ااااااااه نزل جووه ف كسي نزل وانا بسمع كلامها وبركان تاني نزل من زوبري ف كسها وهيا اااااااااح اااااااه لبنك كتير اووووي تاني مره ورا بعض دكر ياحبيبي شبعت اختك حبيبتك سنه نيك اودام وبتحسس علي ضهري
قولتلها انا مش هخرج زوبري من كسك تقوليلي سنه اودام ضحكت وقالتلي عشان ماتتعبش ياقلبي انا تحت منك دايما هروح فين منك ومن زوبرك الي دبحني ده انا زوبري نام ف كسها
قالتلي زوبرك نام قولتلها شوي ويفوق
قالتلي لا ياحبيبي هيفوق تعبان ماتتعبوش اكتر من كده قوم من عليها وتعالي نتشطف وناكل سوا
طلعت زوبري وكسها غرقان من لبني قالتلي شوفت عملت ف كسي ايه
هيا قفلت ع كسها ودخلت للحمام موطيه ودخلت وفتحت كسها خرج لبني كلو قالتلي لبنك كتير اوي فتحت الدش وانا غسلت كل حتي ف جسمها والاهم كسها وهيا نضفتني ونضفت زوبري
طلعنا ولبست بوكسر وهيا لبست شورت وبتاع مخبي صدرها لنص بطنها كده ومش لبسه كلوت تحت الشورت وكسها شافط الشورت دخلنا المطبخ ناكل وانا بحسس علي كسها قالتلي لما نفطر الاول قولتلها منظرك يجنن اووي

HhxKnXp.md.jpg
قالتلي كول الاول وبعدين برحتنا مع بعض وانا قعدت اكل ومديت ايدي طلعت بزازها بره

HhxK4yJ.md.jpg
قالتلي كده ارتحت قولتلها اووي يلا كولي وفضلت تاكل وتهز ف بزازها وتبصلي وانا زوبري وقف تاني قالتلي هتتعب صدقني قولتلها عايز اتعب قالتلي خليك هنا هدخل البسلك حاجه حلوه
انا زنقتها ف الحيطه وبقولها ماكده حلو وحطيت ايدي علي كسها وصباعي بين شفايف كسها قالتلي هلبسلك احسن من كده بس سبني وكول وتعالي هيا مشت وبصالي وبتضحك ولما خلصت اكل شربت كوبايه عصير دخلت الاوضه كانت لبسه قميص نوم ابيض مطلعه بزازها بره وكسها طالع من القميص وقالتلي اتاخرت ليه ده انا كنت هجيب حد ينكني دلوقتي من اي حتي

Hhxq9l1.md.jpg
قولتلها محدش يقدر يلمسك غيري يامتناكه
قالتلي انا متناكتك وشرموطتك ولبوتك وخدامه لجزمتك طول مانت بتدلعني انا مسكت بزازها الاتنين وقالتلي كلهم بسنانك انا نزلت اكل فيهم وهيا وقفه وعمال تطلع اهاات تلفونها رن مسنجر
بقولها مين ابن المتناكه ده ضحكت وقالتلي ده جوزي قولتلها هتردي قالت ايوه النت مفتوح نسيت اقفلو قالتلي اصبر انا حضنتها من ورا وقفش بزازها هيا الو ايوه ياحبيبي لا صاحيه قاعده بسمع مسلسل ف التلفون لا اخويا نايم من بدري اه دلوقتي خلاص الي انت عايزو ياحبيبي
شورتلي متكلمش خالص ونامت ع ضهرها وحطت الفون جنب راسها وفاتحه المايك
قالها افتحي رجلك ودخلي زوبري ف كسك وهيا ااااه اهو ياحبيبي نكني اووي ااااااه اهااا نزلت القميص ايوه مص بزازي اوي ونكني ف كسي

HhxBK7e.md.jpg
كمان اختي شايفها جوزها بينيكها ف التلفون قالها قومي جيبي خياره بسرعه قالتلو ماشي قامت وهيا بصالي وبتقولي هوس عشان خطري راحت المطبخ وجابت خياره ورجعت تنام مكانها
قالها مصي زوبري وهيا امممم وبفت تمص ف الخياره وقالها دخلي زوبري ف كسك يامتناكه
قالتلو حاضر ياحبيبي ياجوز المتناكه
انا قربت منها ومسكت الخياره اكلت منها حتي وهيا خايفه تتكلم طلعت ع السرير قالها دخلي زوبري ف كسك ياحبيبتي انا مسكت زوبري ودخلتو كلو ف كسها قالت اااااااااه قالها اااااااه زوبري عجبك قالتلو اووووي ياحبيبي اوووي قالتلها دخلي الخياره ف كسك اوووي ونيكي نفسك بيها وانا بقيت انيكها اوووي وهيا اااااااااه اااااااااه براحه براحه ياحبيبي قالها هفشخك هفشخ كسك وهيا اااااااااااااه ولقيت اختي بتنزل ع زوبري قالها نزلتي قالتلو اااااه نزلت وانا زوبري كلو عسل قالها كفايه ع كسك كده
فكره لما نكتك ف طيزك انا باصص ليها وهيا بتقولو ايوه قالها تاجي نجرب تاني قالتلو طيزي وجعتني اووي والخياره كبيره وهيا بتبص لزوبري
قالها هتدخل بس يلا جربي
قالتلو حاضر وراحت نايمه ع بطنها قالها افتحي طيزك بايد والتانيه دخلي الخياره فيها
انا مسكت ايد اختي الاتنين وخليتها تفتح خرم طيزها ومنظرو جنان

HhxCPSt.md.jpg
قالتلو براحه عشان خطري قالها حاضر يلا دخلي الخياره انا دخلت راس زوبري كانت ضيقه بس زوبري بيدخل قالتلو اااااه كبير اووي زوبرك
قالها دخليها كلو قالتلو عيفشخني قالها عايز اسمع صراخك والخياره ف كسك انا مستنتش روحت مدخل زوبري ف طيزها وهيا ااااااااااااااااه طيزي حرام عليك ااااااااااه وهو بيقولها اااااااه ااااه كمان سمعيني صراخك وانا بقيت انيك اختي ع صوت جوزها لقيتو بيقولها اااااه نزلت نزلت هنزل ف طيزك وانا بنيك وهو بيقولها نزلت وانا عمال انيك ف اختي وهيا تصرخ ااااااه اااااااه طيزي الخياره وجعاني اوووي قالها خرجيه بقي
انا طلعت زوبري هيا اخدت نفسها وكلمتو وقفلت المكالمه وانا علطول رجعت زوبري ف طيزها قالتلي حرم عليك مش كده وانا نايم فوقها بقولها كده تحرميني من طيزك ده انا هموت عليها من زمان وانا بنيكها وخرم طيزها كان ضيق وقولها طيزك ضيقه اووي هو جوزك زوبرو صغير قالت لا اصغر من زوبرك شوي قولتلها هو فتح طيزك وكسك يابختو قالتلي هو فتح وانت شغال اهو وانا قعدت انيك لحد مانزلت ف طيزها وقالتلي طيزي وجعتني قولتلها ده لسه انتي شوفتي حاجه انا هفشخك من الفاتحتين ونمت علي ضهري وهيا نايمه ع بطنها قولتلها مبسوطه قالتلي مبسوطه طول مانت معايا وجنبي
قولتلها لسه ايه تاني معملنهوش قالتلي كل حاجه عملناها قولتلها دلوقتي اقدر انيكك ف اي خرم برحتي قالتلي هنا حبه وهتا حبه وبتضحك
قالتلي بالحق انت ازاي تنكني وجوزي بيكلمني
قولتلها يعني يبقي معاك الزوبر وتدخلي خياره ف كسك ده حتي عيبه بس قوليلي احساس حلو
قالتلي مع انه مرعب بس كنت هيجانه اووي
قولتلها ايوه مانتي نزلتي عسلك نمنا ف حضن بعض ملط للصبح صحيت وهيا نايمه فضلت ابص عليها وهيا صحت قالتلي بتبصلي ليه كده
قولتلها ازاي عريس يسيب عروسته تاني شهر
قالتلي عريس راح جه احلي واجمد منو
انا مسكت رجليه وهيا نايمه ع جنبها وشنا ف بعض حطيت ايدي ع طيزها بقولها طيزك ارتاحت قالت ايوه ارتاحت قولتلها تاجي نعمل واحد علي السريع قالتلي ع الصبح كده قولتلها ياريت قبل مامشي قالتلي ماشي بس خليك رومانسي
انا مسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها
قولتلها تمصيه ولا ادخلو قالتلي دخلو براحه دخلت زوبري ف كسها للاخر وحضنتها كاننا جسم واحد ونازل في بوس وزوبري ف كسها بيعوم ف عسلها وسخونت كسها ودخلت صباعين ف طيزها من ورا وفضلنا وقلبت نفسي ع ضهري وهيا فوقي وزوبري لسه ف كسها وانا ماسك طيزها وبحركها ع زوبري قولتلها قربت قربت
ونزلت لبني ف كسها وهيا نايمه فوقي
وقالت كفايه بقي تعبتني يلا قوم وفضلنا ع كده لحد اختي ماخلفت وجوزها نزل وحبلت تاني بس مني بقي انا نزلت ف كسها قبل ماجوزها ياجي بليله نزلت ياجي 3 مرات

دي اخر قصه هتنزل نتقابل بعد رمضان
كل سنه وانتم طيبين
روعه بجد جداااااا انت فنان بتنزل كل جمله بتحصل بصور كإنها حقيقيه بالظبط ونفس البنت انت فنان
 
انا كنت عايش مع ابويا وامي واختي منار
انا عندي 20 سنه واختي 22 سنه اختي اتجوزت من 3 شهور ابويا موظف وامي ست بيت
عريس اتقدم ل اختي كان من عايله محترمه احنا وفقنا عليه كان شب حلو
واختي ملكه جمال بياض زي التلج
اختي مخلصه المدرسه وجوزها طلب انها ماتشتغلش واحنا وفقنا والفرح اتعمل وكلو تمام وجوزها سافر لما هيا حملت وبويا قالي روح عند اختك نام عندها ماتسبهاش لوحدها وانا قعدت معاها اسبوع ف التاني كنت بشوف الستيان او الكلوت ف الحمام وده عادي حتي ف بيتنا غصبه عنها وعني يعني وانا كنت بضرب عشرات ع ريحه كلوتاتها وبشم فيهم ف يوم واحنا نايمين النور قطع واختي بتخاف من الضلمه كنت نايم ف اوضه ******* وسامع صوتها وعمال اضحك منها والي رعبها اكتر صوت الكللابب الي ف الشارع
قعدت تنده عليه وانا بكلمها وبضحك وقولها في عفاريت بره الباب خايف اطلع وهيا تزعق فيا
وانا بضحك خرجت وقولتلها افتح الباب قالتلي ادخل دخلت وانا منور بالكشاف التلفون
وهيا كانت متغطيه ببطنيه خفيفه
بس انا لمحت شق بزازها وهيا مش واخده بالها وانا قولتلها هفضل وقف كده قالتلي تعالي نام جنبي انا نمت جنبها قالتلي تتغطا قولتلها لا مش عايز الجو حلو
قولتلها مش عارف من غيري كنتي هتعملي ايه
قالتلي كنت هكون نايمه قولتلها طب خلاص انا هقوم وانتي نامي لوحدك ضحكت وقالت لا خلاص قولتلها جوزك هياجي امتي انا زهقت منك
قالتلي ولو مجاش مش مشكله
قولتلها ايوه منا بقيت الخدامه بتاعتك روح وتعالي وبتمشوريني مسكتني من ودني وقالتلي انت الصغير تسمع الكلام انا مسكت مناخيرها وبقرص عليها قولتلها سيبي وانا اسيبي وهيا اخنفت وبتتكلم وانا بضحك علي صوتها
وفضلنا نضحك مع بعض والنور رجع
قالتلي قوم ارجع سريرك قولتلها **** منا متحرك من مكاني هو انا شغال عند الي خلفوكو وبضحك
انا هنام زي منا مش عجبك انتي روحي انتي هناك
قالتلي ده سرير العرسان انت مش عريس
قولتلها احلي عريس **** ف الدنيا قالتلي اقولك ايه تعالي البس بدله جوزي هتاجي علي قدك
قولتلها هيا هنا قالتلي ايوه هو كان شاريها
هيا قامت وانا ببصلها منظر يهبل اول مره اشوف جسم اختي كده الكلوت والستيان شيفهم من تحت قميص نوم لركبه شفاف وصدرها الوسط
وشق بزازها واضحين وانا عملت نفسي من بنها وقومت معاها ورتني البدله وانا وقف قصدها
وزوبري وقف ف البنطلون
لقيت فستان فرحها قولتلها ده فستان الفرح قالت ااه قولتلها ماتلبسيه قالتلي مينفعش
قولتلها عشان خطري اشوفو عليك قالتلي بلاش قولتلها عشان خطري ادينا بنتسله
قالتلي خلاص روح البس هناك وانا هبقي انادي عليك تلبسني الفستان انا خرجت ودخلت الاوضه التانيه قلعت هدومي الا البوكسر والفانله
وطلعت زوبري الي وقف صاروح 17 سنتي وبيض فضلت ادعك فيا وقولو نام ياخربيتك هتفضحنا وبداءت البس البدله وكانت ضيقه عني شوي بس اتلبست ودخلت الحمام سرحت شعري واختي ندهت عليه دخلت وكانت لبسه الفستان قالتلي اقفلي السوسته واتا بقولها ماليش ف السوسته وبضحك قالتلي اخرج ع ماكمل لبسي خرجت وهيا تقريبا لبست نفس فرحها بس مش عرفت لسه هتعمل ايه بعد 5 دقايق قالتلي تعالي
دخلت لقيتها عمله مكياج وكانت زي القمر
قولتلها ياخربيت حلاوتك
قالتلي احترم نفسك
قولتلها لا بجد قمر قالتلي وانت عسل قولتلها منا عارف قالتلي خودلي صورتين كده طلعت تلفوني وبقيت اصورها وهيا صورتني وحطيت التلفون ع التسريحه وصورنا نفسنا مع بعض
ولقيتها بتبوسني من خدي واحنا بنتصور
انا قولتلها ثواني شغلت فيديو
وقىبت منها وروحت حضنها جامد وبدات الف بيها براحه ف الاوضه وهيا تضحك وصدرها كلو ف صدري نزلتها ووقفت الفيديو وشوفنه قالتلي حلو اوي وحضنتني وقالتلي اوعي حد يشوفهم
قولتلها هو حد يقدر يشوف صور عروستي
قالتلي انت مصدقت ولا ايه
قولتلها طبعا مش احنا اتصورنا ولو سافرنا ف اي بلد وحد سالنا وشافو الصور هيعرفو انك مراتي
وهو حتي انتي بتبوسيني ف شقتنا اهوو وبضحك ع الصوره قالتلي ياريتني ماتصورت معاك وبتضحك قالتلي يلا اقلع البدله دي قولتلها ماشي قالتلي الاول فك السوسته دي فكيت السوسته وقالتلي اخرج قولتلها لا زي ماقلعتك تقلعيني
قالتلي بس كده عنيا ولقيتها قربت مني وقلعتني البليزر وبقت تفك زراير القميص
وتقولي انا ليه من غير جوزي حبيبي
انا كنت هيجان من كلامها
وهيا بتفك الزراير وتقولي انت رجلي وكل حاجه ليه اعملك الي انت عايزو لما فكت القميص وقربت مني وقلعتني القميص ومن غير ماتتكلم لقيتها بتمد ايديه ع الحزام بتفكو وانا باصص ليها وهيا باصه تحت وفكت زرار البنطلون وبتنزل السوسته وانا زوبري وقف زي الصاروخ وايديها حسست عليه مش غير ماتاخد بالها وزوبري كان بيقولي خرجني البوكسر زوبري رفعو وهيا قلعتني
وانا وقف اودامها بالبوكسر وفانله قالتلي كده تمام وعنيها كانت بتاكل ف زوبري
قالتلي يلا اخرج عشان اغير
قولتلها عايز اشوفك وانتي بتغيري
قالتلي عيب ياحبيبي قولتلها عشان خطري
انتي مش واثقه فيا قالتلي مش كده بس عشان حرام قولتلها هيا مره وخلاص عشان خطري هيا قالتلي ماشي انا قعدت ع السرير وزوبري وقف ف البوكسر وهيا بترفع الفستان عشان تقلعو وكان رخم قولتلها اجي معاك قالت لا بعرف قلعتو وانا شوفت بنطلون لازق ع طيزها اوووي
ولما لفت البضي الي لبسها لازق ف بزازها وحلمات بزازها واضحه قالتلي يلا ننام قولتلها هتنامي كده قالت ايووه دخلت تنام وانا مردتش البس نمت جنبها زي منا واحنا ساكتين
قولتلها هو ممكن احنا نتجوز قالتلي لا مينفعش
قولتلها انتي حامل ف الكام اتنهدت وقالت ف التاني قولتلها هو سافر ليه بدري قالتلي مش فارقه لقيتها بتعيط وانا بقولها مالك ليه بتعيطي
وقربت منها بصدري بس واخدت راسها ف حضني بقولها ليه بتعيطي انا جنبك اهو
قالتلي انا المفرود عروسه ليه يسيبني ويسافر
واحنا بطبطب عليها ومش عارف ارد عليها
وعرفت انها تعبانه محتاجه جوزها جنبها
انا قولتلها يابت مش احنا متجوزين انتي دلوقتي اختي حبيبتي وكمان مراتي ونايمين ع سرير واحد اهو عايزه ايه تاني بقي وهيا بتمسح دموعها
قولتلها منار قالتلي نعم قولتلها انا بحبك
قالتلي وانا كمان بحبك انا حضنتها وقربت وسطي منها وزوبري بقي بيخبط تحت بطنها
وهيا حضناني جامد قولتلها ممكن اطلب منك طلب قالتلي قول قولتلها عايز اخد بوسه رجعت براسها وبصتلي وقالت ماينفعش
قولتلها ليه مينفعش مش انتي مراتي
قالتلي عيب قولتلها واحده بس وهيا مردتش عليه وبصالي وانا قربت منها وبوستها علي شفايفها حوالي 5 ثواني ورجعت وهيا كانت مغمضه عنيها
وفتحتها قولتلها شفايفك حلوه اووي
روحت قلبها ع ضهرها ونمت فوقها وهيا لسه بتتكلم روحت بوستها من شفايفها وبقيت ابوس جامد وهيا مش بتبوس بس مش ممنعه كمان
وانا زوبري عمال يحك علي كسها
وهيا بقت بتخربش ف ضهري وانا ببوسها جامد واحسس صدري وهو بيفعص ف بزازها يجنن
وزوبري رايح جاي ع كسها وايدي بتفعص في ايديها وقفت بوس وشفتي كانت لزقه ف شفايفها
وباصص ليها وهيا مغمضه عيونها وزوبري عمال احكو ف كسها ايدي اليمين حطيتها ع بزها افعص في وقرص ف حلماتها وهيا اامممم ااااه وانا بقولها انا بحبك اوووي وهيا اممممم امممم
وبايدي الشمال نزلت بوكسري وزوبري بقي علي كسها من فوق البنطلون عمال يحك ف كسها وهيا حاسه بيه وعمال تعض علي شفايفها وتقولي اااه بصوت خفيف خالص وانا بحكو ف كسها وهيا بقت تعض ع شفايفها وبقولها انا مش قادر يامنار وهيا بصالي ولقيتها بتحضني جامد وبتقولي كمان وانا بقيت احكو اووي ف كسها ولقيتها اااااه اااااااه وحسيت ببنطلونها كلو اتغرق ميه لدرجه انه وصل لزوبري انا اختي كانت لسه حضناني وانا حطيت زوبري ع كسها ونزلت لبني ع بنطلونها وهيا حست بزوبري وهو بينبض ف النزول حضنتني اووي
وبعد شوي نمت جنبها وانا زوبري وقف نص
حسست بايدي علي بطنها دخلتها تحت البضي وبقيت احسس علي بطنها وطلعت بايدي علي بزازها امسكهم جامد والحلمه وقفه تحت كف ايدي وهيا بصالي وبتغمض عيونها
انا نزلت فيها بوس وايدي علي بزازها العب فيهم وحلماتها وقفه اوووي قلعتها البضي ومكنتش لبسه ستيان نزلت فيهم اكل الااتنين وهيا اااااه ااااااه
وحلمات بزازها الوردي تجنن اووي بقيت انزل امص فيها وهيا ااااااه ااااه اااح
قولتلها انتي كنتي محرومه من كده ياحبيبتي انا همتعك ونزلت علي شفايفها بوس وهيا بقت تبوس معايا كنت بقطع شفايفها وزوبري رجع لكسها تاني بيحك في قولتلها اخيرا هشوف كسك من زمان نفسي اشوفو ولقيتها سكته نزلت بشفايفي علي بزازها وبطنها ونزلت لعند بنطلونها كان مبلول شديتو لتحت قلعتو ليه وكانت لبسه كلوت كان متغرق عسل حسست عليه ولقيتها بتحرق ف وسطها زي التعبان جيبت الكلوت ف جنب كان
ابيض وشكلو حلو وغرقان عسل

HholGTl.md.jpg
انا شوفتو قلبي وقف اول مره اشوف كس واحده وبالمنظر ده مكنتش عارف اعمل ايه بس اتعلمت من السكس طلعت لساني وهاتك يامص ف كسها وهيا اهاتها ف الاوضه كلها فضلت الحس ف عسلها كلو وهيا اااااه دخلت لساني ف كسها وهيا اااااااااه ااااااه لقيت الزنبور الي فوق روحت واخدو ف بوقي مص وهيا بتزيد ف اهاتها وروحت مدخل صباعين ف كسها وبنيكها بيهم وهيا اااااااااااه اااااااااااه كمان كمان ااااااااااه وانا بمص جامد لحد ماهيا نزلت كل عسلها ف بوقي وانا بلعتو كلو
وفضلت الحس ف كسها اكتر وهيا نزلت تاني
قالتلي كفايه كفايه مش قدره طلعت نمت جنبها وقولتلها مبسوطه ياحبيبتي قالت امممم
قولتلها عايزاني ادخلو فيكي قالت لا بلاش
قولتلها مبسوطه كده قالت ااه اووي
قولتلها عسلك يجنن
قالتلي انت بلعتو قولتلها ايوه يعني اسيب العسل ده يقع ع الارض حضنتني وقالتلي تعرف ان جوزي مكنش بيقرب نحيت كسي خالص اول مره اجرب الحس منك انت قولتلها كان بيخليك تمص زوبرو قالت ايوه وانا سكت لقيتها مسكت زوبري وقالتلي عايزاني امصلك ياحبيبي قولتلها ياريت
لقيتها مسكت زوبري من فوق البوكسر تدعك فيا
وقالتلي بتاعك كبير عن بتاع جوزي
قولتلها انزلي مصي زوبري مش قادر
لقيتها نزلت من السرير وايديها ع بزازها

HhoMIsV.md.jpg
لقيتها راحت مابين رجلي وطلعت ع السرير ولقيتها بتسحب البطانيه تغطي نفسها
مش شيفها خالص ولقيتها خرجت زوبري من البوكسر ومسكتو كانها بتضربلي عشره وبالسانها ع راسو وبعدين بلعت نصو وانا مغمض عيني مكنتش بتمص حلو بس احسن من مفيش
فضلت تمص وبقت تشد شوي ف المص قولتلها دخلي زوبري كلو قالت كبير وبقت تحاول ولقيتها مسكت زوبري واخدت راسو ف بوقها وتلعب فيهم بالسانها وبايديها الاتنين تضربلي عشره وكنت هتجنن من العمله دي فضلت كده 5 دقايق وانا ف دنيا تانيه وانا كنت خلاص لقيتها دخلت زوبري لنصو وبقت تمص لحد مانزلت لبني ف بقها
وهيا بتبلع لبني وبقت تخرج النقطه الي من زوبري تبلعها انا شديتها عليه ونمنا ف حضن بعض
قالتلي اوعي حد يعرف الي احنا بنعملو ده قولتلها انا مش اهبل يامنار وبصراحه انتي حلوه اووووي
اتحرجت قولتلها مش عايزه ادخل زوبري ف كسك قالتلي بلاش خليني كده احلي قولتلها الي انتي عايزاه ياقمر وحضنتها وقولتلها احلي ليله ف حياتي قالتلي تعالي نتشطف هيا قامت قعده جنبي ومخبيه بزازها بردو

HhoVyMl.md.jpg
قولتلها ليه بتخبي بزازك قالتلي لسه محروجه منك انا روحت نطيت عليها وبضحك وانا مسكت ايديها الاتنين بقولها بتنحرجي من ايه
وبزازك دي انا كلتهم من شوي زي كده
ونزلت ع بزازها مص جامد وهيا اممم اممممم وحلماتها وقفه اوووي قولتلها يلا ادخلي استحمي
دخلت بس ايديها بعيد عن بزازها وماشيه تدلع
اخدت هدوم من الدولاب وخرجت وانا مش مصدق الي حصل وبعد شويه قولت ادخل اتشطف معاها قلعت البوكسر وطلعت للحمام سمعت صوت اهات جووه وانا ودني علي الباب
فتحت مره واحده وببص لقيت اختي مدخله صباعين ف كسها وبتنيك كسها تحت الدش

HhoXbEl.md.jpg
e اول ماشفتني عدلت نفسها وانا بقولها زي مانتي ودخلت معاها تحت الدش وحضنتها من ورا وزوبري علي طيزها بين فلقتين طيزها وهيا مش بتتكلم وانا حضنها وماسك بزازها ادعك فيهم وع بطنها ونزلت بايدي اليمين علي كسها النضيف اول مالمستو هيا وقفت ع صوابعها مسكت كسها اوووي قالتلي بلاش قولتلها هنضفو
ودخلت صباعي ف كسها قالت اااااه
دخلت الصابع التاني وبقيت انيكها براحه وهيا ااااه ااااه وانا بنيك كسها بصوابعي وهيا سخنت جامد بقت بتصرخ زي الي بيتناكو بجد
وانا بنيك كسها بصوابعي ولقيتها بتنزل عسلها ف ايدي وانا دعكت بيه كسها والدش شغال وهيا مكنتش قدره توقف لفيت وشها وحضنتها وزوبري مابين شفايف كسها بقيت احكو رايح جاي وكان نفسي ادخلو وانا حضنها وهيا حضناني جامد واحنا تحت الدش ومحدش فينا بيتكلم كسها وزوبري بيتعرفو علي بعض وانا حضنها لقيت كسها بينزل علي زوبري وهيا بتحضني جامد
وانا مكنتش قادر بصراحه مسكت زوبري ورجعت ورا بوسطي ودخلت راس زوبري ف كسها ودخلتو كلو هيا اااااااااه وزوبري ف كسها للاخر وهيا لا لا لا خرجو خرجو وانا حضنها بقولها سبيني انا تعبان وهيا لا عشان خطري ورجعت ورا وزوبري كان صاروخ خارج من كسها وهيا بصالو راحت نزلت علي ركبها وحطت زوبري مابين بزازها وضمت بزازها عليهم وبصالي وانا بقيت انيك بزازها اوووي وقولها ااااااه كسك حلو اوووي ليه حرمتيني منو يامنار كسك سخن اوووي
وهيا سكته وانا بنيك بزازها ومغمض عيني
وبقولها ااااه اول مره ادوق طعم الكس حلو اوووي وانا متخيل زوبري ف كسها وفضلت انيك لحد مانزلت بين بزازها هيا قامت اتشطفت وانا اتشطفت ولبسنا هدومنا وماتكلمناش راحت نامت ع سريرها وانا روحت ع اوضه ******* عمال افكر ف الي حصل وازاي سبتها وجيت هنا
قومت دخلت عليها وكانت نايمه ع جنبها
دخلت وراها واخدتها ف حضني وقولتلها انام بعيد عن حضنك تاني ليه وحسيت انها مبسوطه ونمنا للساعه 11 الباب بيخبط هيا قامت صحتني وقالتلي روح بسرته الاوضه التانيه انا لميت اي حاجه ليه ف الاوضه ودخلت غرفه *******
عملت نفسي نايم وطلعت حماتها قالتلها انفضلي ياماما لا كنت نايمه سالتها عليه قالتلها نايم ف ******* اهو اصحيه قالتلها اي حاجه انا عمله فطار البت مديحه هطلعو صحي اخوك يفطر معانا قالتلها حاضر ياماما دخلت عندي وقالتلي قوم عشان الفطار شديتها عليه ونمت فوقها وقولتلها انتي فطاري ياجميل
قالتلي بلاش حماتي بره قومت من عليها وهيا روقت هدومها وخرجت وانا دخلت الحمام غسات وشي وسلمت عليها وقعدت احكي معاها
ومديحه طلعت بالاكل فطرنا كلنا مديحه عندها 40 سنه اخت جوز اختي وقولت ل اختي انا هروح واستاذنت منهم وروحت وكانت احلي ليله ف حياتي كلها طار اليوم واختي قالتلي مديحه هتنام معايا انهارده تعالي بكره بقي قولتلها مفيش مشكله الساعه 11 بليل كانت فاتحه نت بقولها فاتحه ليه قالتلي اعمل ايه مديحه نايمه ف الاوضه التانيه وانا مش جيلي نوم
قولتلها بتفكري فيا قالتلي لا
قولتلها كدابه انتي لبسه ايه قالتلي لا مش هقولك
قولتلها عشان خطري قالتلي لابسه قميص نوم
قولتلها شكلو ايه قالت احمر
قولتلها ولبسه قميص نوم ليه ومديحه عندك
قالتلي جوزي كلمني وقعد يكلمني شوي قولتلها كلام عادي ولا ف الجنس قالتلي ف الجنس
قولتلها وريني صوره ليكي كده قالتلي لا
قولتلها اخلصي بقي عشان خطري قالتلي ثواني

HhoOTSp.md.jpg
قولتلها ياخربيت جمالك بزازك عايزه تتاكل قالتلي منا مطلعها ليك عشان تعبانه اووي
قولتلها جوزك ماريحكش قالت لا سبني لما نزل
قولتلها تجاوبيني بصراحه قالت ماشي هجاوبك
قولتلها لما زوبري دخل ف كسك انبارح حسيتي ب ايه سكتت دقيقه وانا مش عايز ابعتلها رساله
قالتلي مكنتش عايزه اخرجو مني بس كنت خايفه نتعود علي كده وتنزل جوايه ونتعود علي كده
قولتلها ايه المشكله مش انتي حبله يعني لو نزلت ف كسك محدش هيعرف حاجه قالتلي تعرف زوبرك لما دخل ف كسي كانت روحي هتروح
حسيت ان ده مش زوبر ده خرطوم دخل ف كسي انت فضلت تدخلو وتخرجو وانا لسه مش مستوعبه انه زوبرك قولتلها كان نفسك اكمل نيك
قالتلي اااه بصراحه قولتلها وريني كسك

Hhoe1hF.md.jpg
قولتلها اااااه كسك ضيق اووووي يامنار
قالتلي هو في حاجه توسعو وقال لا
قولتلها حرمتيني منو ليه كان نفسي افضل انيك في كسك طول اليل وانتي ف حضني
قالتلي بلاش وحياتي عندك خليني من بره احسن
انا همتعك هوريك كسي وتلحسو وتعمل في اي حاجه بس بلاش تدخلو في كسي
لو عايز نفضل مع بعض قولتلها انا بحبك والي انتي عايزه هعملهولك قالتلي تعرف وقت ماكنا وقفين وزوبرك بيحك ف شفايف كسي كنت متمتعه اووي ولو كنت فضلت شويه تعمل كده وزوبرك مدخلش دلوقتي يمكن كنت نسيت نفسي بس انت استعجلت وانا فوقت
قولتلها زوبري حلو يامنار قالتلي حلو اوووي ياحبيبي قولتلها بتحبي تتناكي ازاي قالتلي اركب ع زوبرك وفضلت انط وصوت قولتلها ااااه وايه تاني قالتلي انام علي بطني وانت تركب فوقي ودخل زوبرك ف كسي من ورا وانا بقولها اااااه احلي وضع بحبو عايز اجربو معاك قالت عنيه بس زوبرك مش هيدخل من بره كده قولتلعا ماشي
وفضلت انيكها طول اليل كلام وهيا كانت خايفه افتح كاميرا عشان الصوت
لما قالتلي انها نزلت انا كمان نزلت وقالتلي هستناك بكره بليل عشان بالنهار مش فاضيين
قولتلها خلي بالك من كسك
ضحكت وقالتلي حاضر وقفلت وانا نمت صحيت بدري ومكنش جيلي نوم واليوم بطئ اوي
قولت انام كنا العصر صحيت ع الساعه 9 بليل جريت لبست وقولت ل امي انا رايح ل اختي
وخمس دقايق كنت وصلت خبطت فتحتلي
قالتلي بحسبك مش جاي انا دخلت وقفلت الباب وحضنتها وشيلها من طيزها
بقولها وحشتيني اووي قالتلي اصبر شويه عشان جوزي هيكلمني دلوقتي قولتلها ماشي قولتلها صوت ولا كاميرا قالتلي لا صوت عشان جنبو ناس انا ببعتلو صور بس
قولتلها خلاص هقعد معاك وهو بيكلمك
قالتلي لو عملت اي صوت هنروح ف داهيه
قولتلها ماتخفيش فضلت ابوس فيها وهيا تىوسني لحد ماتلفونها رن ردت وقعدت تكلم جوزها وسالها عليه قالتلو مش بياجي دلوقتي بيسهر مع صحابو وبعدين بياجي لقيتو عمال يقولها العبي ف كسي وهيا اهوو وتدخل صباعها ف كسها وتنيك نفسها وانا قاعد قصدها وكنت قلعت كل هدومي وانا بتفرج عليها قالها عارفه الطقم الدخلي كذا كذا قالتلو ايوه قالها البسيه وفتحي الكاميرا ع السريع
قالتلو حاضر ثواني وقامت وبتشاورلي ماتكلمش خالص لقيتها بتقلع ملط خالص وطلعت كقم داخلي ابيض لبستو ووواااااه الكلوت مغطي كسها بس والستيان مفتوحه من النص وبزها كلو بره
قالتلو خلاص ياحبيبي قالها افتحي الكاميرا
انا استخبيت لتفتح الكاميرا عليه بالغصب هيا فتحت الكاميرا

HhoUUdJ.md.jpg
وقالها اااه جميل اوووي العبي ف نفسك
قالتلو حد جنبك قالها انا ف الحمام قعدت تلعب ف بزازها شويه راح قالها كسك العبي في

HhoUtgs.md.jpg
فضلت تلعب ف كسها وهو بيقولها ااااااه ااااااااه وريني كسك راحت قلعت الستيان والكلوت ونامت ع ضهرها وبقت تفتحلو ف كسها وبتبعبص نفسها لحد ماهو قالها اااه ياحبيبتي خلاص خلاص وقالتلو ماشي ياحبيبي نزلت قالها ايووه
قالتلو خلاص هقفل عشان اقوم اتشطف
قالها ماشي وهيا قفلت انا قربت منها وزوبري اودامي جيبت كلوت من الدولاب ابيض ودخلتو ف رجليه لبستو وقالتلي ده ليه قولتلها عشان زوبري مايدخلش ف كسك وانا مش قصدي
قالتلي وانت مش عايز تدخل زوبرك ف كسي
قولتلها نفسي وانا ببصلها نزلت فيها بوس
بعد 3 دقايق بوس ودعك وزوبري عايز يدخل كسها تلفونها رن جوزها قالها ابعتيلي صوره ليك ياحبيبتي حلوه قالتلو حاضر
قالتلي قوم ثواني وقفت وانا زوبري اودامي

HhogeTl.md.jpg

Hhog1hN.md.jpg
بعتتلو رساله حلوين دول ياحبيبي
قالها حلوين اووي وهيا حطت تلفونها تحت المخده وبصالي كانها بتقولي مستني ايه
انا مسكت رجليها وقعدت ابوس من عند فخادها وانا طالع بوسة كسها من فوق الكلوت
قالتلي خليك هنا شويه انا فضلت ابوس كسها وجيبت الكلوت ف جنب وكسها العسل نزلت لحس في جامد وهيا اااااه ااااااه مش قدره اااااااااه اول مدخلت صباعي ف كسها لقيتها بتتشنج وبتنزل عسلها كلو علي صباعي هيا ااااه تعبتني
قولتلها طلعت عليها وزوبري بين شفايف كسها
قولتلها تحبي تمصي ولا انيكك زي ماتفقنا انبارح من بره قالتلي الاتنين امصلك وتنكني
نمت علي ضهري وهيا نزلت مص ف زوبري شوي وقالتلي زي مانت لقيتها طلعت عليه وزوبري نايم ع بطني ركبت بكسها فوقو وبقت تروح وتاجي وزوبري بيغوص بين شفايف كسها وهيا ااااااااه اااااااه حلو اوووي وفضلنا كده خمس دقايق
قالتلي عايزاك تنام عليها وتنكني جامد بس ماتدخلوش قولتلها ولو دخل غصب عني
قالتلي خرجو تاني ولقيتها نامت ع ضهرها وقولتلها افتحي طيزك كده مسكت طيزها بايديها الاتنين وفتحتهم
Hho4pkJ.md.jpg

Hho63BI.md.jpg
انا شوفت منظرها اتجننت روحت مقرب زوبري من كسها احسس عليها وهيا ساكته
قولتلها خرم طيزك يجنن ادخلو زوبري ف طيزك قالت لا اوعي تعمل كده قولتلها خلاص
روحت دخلت راس زوبري ف كسها وهيا بلاش بقي خليك من بره عشان خطري
وانا بقولها حاضر ثواني بس
وانا مش قادر اخرج راس زوبري من كسها كنت عايز ادخلو كلو ونام عليها جتلي فكره مسكت ايديها الاتنين ونمت بجسمي عليها ورافع وسطي ولما مسكتها جامد روحت مدخل زوبري ف كسها هيا ااااااااااه بلاش بلاش طلعو انا بنيكها براحه خالص وقولها سبيني سيبني اتمتع بكل لحظه زوبري ف كسك وانا بنيك براحه قالتلي خرجو قولتلها عشان مزعلش منك انا خرجتو ونيمتو ع طيزها وراس زوبري ع كسها
بقيت انزل وطلع وهبد كاني بنيكها وهيا ااااه اااااه كمان باحبيبي نكني جامد اوووي نيك كس اختك ومراتك دخل زوبرك ف كسي ومتعني اختك محرومه من النيك اختك مش بتتناك من زمان
انا مقدرتش قولتلها ادخل زوبري ف كسك يامنار تعبان اوووي قالتلي لا ماتدخلوش خليك كده وبصرحه مكنتش قادر قالتلي قوم قومت وزوبري علي اخرو رافع لفوق وهيا بصت لزوبري قالتلي هو عامل ليه كده قولتلها انتي مش حسا بيا خالص
قالتلي لا طبعا وعشان اعرفك اني بحبك فتحت رجليها وكسها اتفتحلي زي البوابه كان ملزق ف بعض من عسلها قالتلي تعالي ف حضن اختك
دخلت ف حضنها واول مازوبري لمس كسها قالت زوبرك هيجنني وحضناني وانا بحك زوبري رايح جاي ف شفايف كسها
قالتلي ف ودني انت تعبتني دخل راس زوبرك الراس بس وانا قولتلها حاضر مسكت زوبري ودخلت راسو وهيا ااااه حلو اووي
فضلت انيكعا براحه وهيا ااااه
قولتلها ادخلو كلو تقولي لا انا قولت ف سري ماشي انا هوريك نزلت بوس ف خدها ورقبتها وراس زوبري ف كسها بقيت انيكها براحه ودخل زوبري شوي وخرجو علطول ونزلت مص ف بزازها وزوبري خرج بره كسها واتا مش سال وهيا مسكتو وبتدعكو ف كسها ودخلت راسو ف كسها وانا كنت بدخل نص زوبري وخرجو تاني كلو وهيا ترجع تدخل زوبري ف كسها بقيت ادخل زوبري للاخر ورجعو تاني وهيا يطلع منها الاااه العاليه وتسكت وكسها كان احمر من البهدله نزلت بوس في شفايفها وقولتلها متمتعه ياحبيبتي وهيا بصالي ومش بترد قولتلها راس زوبري هتنفجر ف كسك وهيا قالتلي انا مش قدره وهيا عمله تطلع اصوات غريبه قولتلها ادخلو كلو هيا مش بترد
قولتلها عايز ادخلو كلو ف كسك وفضل انيك ف كسك طول اليوم ونزل ف كسك بس انتي قولي نكني وانا هفشخ كسك بزوبري وهيا ساكته
قولتلها كسك مش بيتعبك ارحمي زوبري بقي خليني انيكك انا مش عايز انيكك غصب عنك
لقيتها حطت ايديها علي ضهري ورجليها كتفتني وحضنتني جامد وزوبري دخل كلو ف كسها هيا ااااااااااااااه وانا اااااااااااااااه اخيرا وهيا اااااااه سيبو ماتتحركش اصبر عشان خطري خليني احس بكل حته ف زوبرك ف كسي لقيتها بتلف وسطها زي الديره وزبري بقي بيخبط ف كل جوانب كسها وكان احساس روعه ولقيتها بتقولي يلا نكني جامد
انا مكنتش قادر بصراحه لقيت نفسي بنزل لبني ف كسها وهيا ااااااااااااااااه نااااااااار نااااار ف كسي
وانا راكب فوقها ولسه هيجان قالتلي قوم خليني ابلع لبنك من كسي وانا نايم فوقها وبدات ادخل زوبري وخرجو وهيا ااااه اااااه
بقيت انيك جامد وهيا اااااااااه ااااااااااااه براحه براحه وانا ولا هنا نازل فيها نيك حضنتها وقلبت نفسي ع ضهري وهيا فوق زوبري لقيتها بتنط ع زوبري ولبني بيخرج من كسها علي زوبري وفخادها وهيا تنط ع زوبري وانا بصباعي بدعك ف زنبورها لقيتها ااااااااااااه ااااااااااه قعدت ع زوبري وبتنزل عسل من كسها ع زوبري وسخن ناار قولتلها ماتقفيش بسرعه قالتلي مش قدره اتحرك روحت قلبها ع ضهرها وانا فوقها وزوبريةف كسها ونازل فيها بوس

HhopvEJ.md.jpg
وانا بنيكها بعنف اوووي وهيا مش قدره تتكلم وانا نازل ف كسها نيك وهيا اااااااااااه خلاص تعبت ارحمني وانا ولا هنا فضلت انيك لما حسيت ان في ميه بتخرج من كسها عرفت انها نزلت وانا ولا هنا قعدت انيك وهيا اااااااااه كمان كمان نيكني جامد اااااااه وانا بنيكها لما حسيت نفسي هنزل كلبشت فيها جامد وهيا ااااااااه نزل جووه ف كسي نزل وانا بسمع كلامها وبركان تاني نزل من زوبري ف كسها وهيا اااااااااح اااااااه لبنك كتير اووووي تاني مره ورا بعض دكر ياحبيبي شبعت اختك حبيبتك سنه نيك اودام وبتحسس علي ضهري
قولتلها انا مش هخرج زوبري من كسك تقوليلي سنه اودام ضحكت وقالتلي عشان ماتتعبش ياقلبي انا تحت منك دايما هروح فين منك ومن زوبرك الي دبحني ده انا زوبري نام ف كسها
قالتلي زوبرك نام قولتلها شوي ويفوق
قالتلي لا ياحبيبي هيفوق تعبان ماتتعبوش اكتر من كده قوم من عليها وتعالي نتشطف وناكل سوا
طلعت زوبري وكسها غرقان من لبني قالتلي شوفت عملت ف كسي ايه
هيا قفلت ع كسها ودخلت للحمام موطيه ودخلت وفتحت كسها خرج لبني كلو قالتلي لبنك كتير اوي فتحت الدش وانا غسلت كل حتي ف جسمها والاهم كسها وهيا نضفتني ونضفت زوبري
طلعنا ولبست بوكسر وهيا لبست شورت وبتاع مخبي صدرها لنص بطنها كده ومش لبسه كلوت تحت الشورت وكسها شافط الشورت دخلنا المطبخ ناكل وانا بحسس علي كسها قالتلي لما نفطر الاول قولتلها منظرك يجنن اووي

HhxKnXp.md.jpg
قالتلي كول الاول وبعدين برحتنا مع بعض وانا قعدت اكل ومديت ايدي طلعت بزازها بره

HhxK4yJ.md.jpg
قالتلي كده ارتحت قولتلها اووي يلا كولي وفضلت تاكل وتهز ف بزازها وتبصلي وانا زوبري وقف تاني قالتلي هتتعب صدقني قولتلها عايز اتعب قالتلي خليك هنا هدخل البسلك حاجه حلوه
انا زنقتها ف الحيطه وبقولها ماكده حلو وحطيت ايدي علي كسها وصباعي بين شفايف كسها قالتلي هلبسلك احسن من كده بس سبني وكول وتعالي هيا مشت وبصالي وبتضحك ولما خلصت اكل شربت كوبايه عصير دخلت الاوضه كانت لبسه قميص نوم ابيض مطلعه بزازها بره وكسها طالع من القميص وقالتلي اتاخرت ليه ده انا كنت هجيب حد ينكني دلوقتي من اي حتي

Hhxq9l1.md.jpg
قولتلها محدش يقدر يلمسك غيري يامتناكه
قالتلي انا متناكتك وشرموطتك ولبوتك وخدامه لجزمتك طول مانت بتدلعني انا مسكت بزازها الاتنين وقالتلي كلهم بسنانك انا نزلت اكل فيهم وهيا وقفه وعمال تطلع اهاات تلفونها رن مسنجر
بقولها مين ابن المتناكه ده ضحكت وقالتلي ده جوزي قولتلها هتردي قالت ايوه النت مفتوح نسيت اقفلو قالتلي اصبر انا حضنتها من ورا وقفش بزازها هيا الو ايوه ياحبيبي لا صاحيه قاعده بسمع مسلسل ف التلفون لا اخويا نايم من بدري اه دلوقتي خلاص الي انت عايزو ياحبيبي
شورتلي متكلمش خالص ونامت ع ضهرها وحطت الفون جنب راسها وفاتحه المايك
قالها افتحي رجلك ودخلي زوبري ف كسك وهيا ااااه اهو ياحبيبي نكني اووي ااااااه اهااا نزلت القميص ايوه مص بزازي اوي ونكني ف كسي

HhxBK7e.md.jpg
كمان اختي شايفها جوزها بينيكها ف التلفون قالها قومي جيبي خياره بسرعه قالتلو ماشي قامت وهيا بصالي وبتقولي هوس عشان خطري راحت المطبخ وجابت خياره ورجعت تنام مكانها
قالها مصي زوبري وهيا امممم وبفت تمص ف الخياره وقالها دخلي زوبري ف كسك يامتناكه
قالتلو حاضر ياحبيبي ياجوز المتناكه
انا قربت منها ومسكت الخياره اكلت منها حتي وهيا خايفه تتكلم طلعت ع السرير قالها دخلي زوبري ف كسك ياحبيبتي انا مسكت زوبري ودخلتو كلو ف كسها قالت اااااااااه قالها اااااااه زوبري عجبك قالتلو اووووي ياحبيبي اوووي قالتلها دخلي الخياره ف كسك اوووي ونيكي نفسك بيها وانا بقيت انيكها اوووي وهيا اااااااااه اااااااااه براحه براحه ياحبيبي قالها هفشخك هفشخ كسك وهيا اااااااااااااه ولقيت اختي بتنزل ع زوبري قالها نزلتي قالتلو اااااه نزلت وانا زوبري كلو عسل قالها كفايه ع كسك كده
فكره لما نكتك ف طيزك انا باصص ليها وهيا بتقولو ايوه قالها تاجي نجرب تاني قالتلو طيزي وجعتني اووي والخياره كبيره وهيا بتبص لزوبري
قالها هتدخل بس يلا جربي
قالتلو حاضر وراحت نايمه ع بطنها قالها افتحي طيزك بايد والتانيه دخلي الخياره فيها
انا مسكت ايد اختي الاتنين وخليتها تفتح خرم طيزها ومنظرو جنان

HhxCPSt.md.jpg
قالتلو براحه عشان خطري قالها حاضر يلا دخلي الخياره انا دخلت راس زوبري كانت ضيقه بس زوبري بيدخل قالتلو اااااه كبير اووي زوبرك
قالها دخليها كلو قالتلو عيفشخني قالها عايز اسمع صراخك والخياره ف كسك انا مستنتش روحت مدخل زوبري ف طيزها وهيا ااااااااااااااااه طيزي حرام عليك ااااااااااه وهو بيقولها اااااااه ااااه كمان سمعيني صراخك وانا بقيت انيك اختي ع صوت جوزها لقيتو بيقولها اااااه نزلت نزلت هنزل ف طيزك وانا بنيك وهو بيقولها نزلت وانا عمال انيك ف اختي وهيا تصرخ ااااااه اااااااه طيزي الخياره وجعاني اوووي قالها خرجيه بقي
انا طلعت زوبري هيا اخدت نفسها وكلمتو وقفلت المكالمه وانا علطول رجعت زوبري ف طيزها قالتلي حرم عليك مش كده وانا نايم فوقها بقولها كده تحرميني من طيزك ده انا هموت عليها من زمان وانا بنيكها وخرم طيزها كان ضيق وقولها طيزك ضيقه اووي هو جوزك زوبرو صغير قالت لا اصغر من زوبرك شوي قولتلها هو فتح طيزك وكسك يابختو قالتلي هو فتح وانت شغال اهو وانا قعدت انيك لحد مانزلت ف طيزها وقالتلي طيزي وجعتني قولتلها ده لسه انتي شوفتي حاجه انا هفشخك من الفاتحتين ونمت علي ضهري وهيا نايمه ع بطنها قولتلها مبسوطه قالتلي مبسوطه طول مانت معايا وجنبي
قولتلها لسه ايه تاني معملنهوش قالتلي كل حاجه عملناها قولتلها دلوقتي اقدر انيكك ف اي خرم برحتي قالتلي هنا حبه وهتا حبه وبتضحك
قالتلي بالحق انت ازاي تنكني وجوزي بيكلمني
قولتلها يعني يبقي معاك الزوبر وتدخلي خياره ف كسك ده حتي عيبه بس قوليلي احساس حلو
قالتلي مع انه مرعب بس كنت هيجانه اووي
قولتلها ايوه مانتي نزلتي عسلك نمنا ف حضن بعض ملط للصبح صحيت وهيا نايمه فضلت ابص عليها وهيا صحت قالتلي بتبصلي ليه كده
قولتلها ازاي عريس يسيب عروسته تاني شهر
قالتلي عريس راح جه احلي واجمد منو
انا مسكت رجليه وهيا نايمه ع جنبها وشنا ف بعض حطيت ايدي ع طيزها بقولها طيزك ارتاحت قالت ايوه ارتاحت قولتلها تاجي نعمل واحد علي السريع قالتلي ع الصبح كده قولتلها ياريت قبل مامشي قالتلي ماشي بس خليك رومانسي
انا مسكت زوبري وبقيت احكو ف كسها
قولتلها تمصيه ولا ادخلو قالتلي دخلو براحه دخلت زوبري ف كسها للاخر وحضنتها كاننا جسم واحد ونازل في بوس وزوبري ف كسها بيعوم ف عسلها وسخونت كسها ودخلت صباعين ف طيزها من ورا وفضلنا وقلبت نفسي ع ضهري وهيا فوقي وزوبري لسه ف كسها وانا ماسك طيزها وبحركها ع زوبري قولتلها قربت قربت
ونزلت لبني ف كسها وهيا نايمه فوقي
وقالت كفايه بقي تعبتني يلا قوم وفضلنا ع كده لحد اختي ماخلفت وجوزها نزل وحبلت تاني بس مني بقي انا نزلت ف كسها قبل ماجوزها ياجي بليله نزلت ياجي 3 مرات

دي اخر قصه هتنزل نتقابل بعد رمضان
كل سنه وانتم طيبين
رائعه جدا في إنتظار جديدك المميز
لو فيه تكمله كمل
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%