- إنضم
- 8 سبتمبر 2024
- المشاركات
- 63
- مستوى التفاعل
- 123
- نقاط
- 676
- الجنس
- ذكر
- الدولة
- مصر
- توجه جنسي
- أنجذب للإناث
انا ابراهيم عندي ١٨سنة
اختي مريم عندها ١٩ سنة
تبدأ القصة أن اختي دايمآ واخدة راحتة في البس قدامي و انا من كتر فرجتي علي سكس محارم هجت عليها وبقيت عايز انكها
و في مرة رجعت من الدروس بدري و كان البيت فاضي بس سمعت صوت جاي من اوضة اوختي ببص وهنا اصدمت
لقيت ابويا راكب اختي وعمال ينكها بقوة و هي مبسوطة عمالة تقوله كمان يا بابا نيك بنتك جامد و هو شغال لحد لما جبهم علي طيزها
انا كنت قاعد مبسوط اوي بسراحة و كان اول مر اشوف فيها جسمها عريان
بيضة اوي طيزها عادية بس حلو بزازها اروع ما يكون
اول لما لبسو علشان يطلعو انا طلعت من الشقة عملت نفسي لسة جاي
تاني يوم عملت نفسي تعبان علشان مرحش الدروس علشان اقعدت مع اختي لوحدنا بعد
بعدت لما البيت فضي دخلت اوضت اوختي و لقتها اقعدة بمنظر ده
اول لما شوفتها كدة اوقمت ناطط عليها هي زعقتلي
اوقمت ضربها قلم وقلتها شوفتك امبارح و ابوكي راكبك لو عملتي صوت هقول لأمك
لقتها اتصدمت و مش عارفة تقول اه
قولتها هتعملي معايا زي ابوكي ولا اروح اقول لامك
قالتي ماشي بس متقلش لحد
قولتها يلا يشرموطة اومي مصي زبي
اول لما طلعت زب اتفجت قالت ده كبير اوي ده ضعف بتاع ابوك
اقدة تمص يجي عشر تقايق وانا عمال افعص في بزازها الجامدة لحد مجبتهم علي بزابزها
قلتها احنا لسة مخلصناش انا لسة هايج اقمت منيمها علي ظهرها و اقعد الحس في كسها و بقت هايجة علي اخرة وعمالة تقولي دخلو يلا بقي وريح اختك
قولتها ماشي يشرموطة و قمت مدخلة زب في كسها هي عمالة تصوت وتقول اه اه اه
براحة شوية انتا زبك اجمد من ابوك نكني نكني يا خول قولت مش هسيبك يشرموطة عمال انكها لحد مجبتهم
و دخنلنا نسحمي مع بعض وقمت مديها واحد في الحمام علي السريع و طلعنا
بقيت انكها كل يوم و البيت نايم
لحد ما ابويا اكتشف ده وبيقنا بنكها انا وابويا مع بعض انا من قدام و هو من وره
اختي مريم عندها ١٩ سنة
تبدأ القصة أن اختي دايمآ واخدة راحتة في البس قدامي و انا من كتر فرجتي علي سكس محارم هجت عليها وبقيت عايز انكها
و في مرة رجعت من الدروس بدري و كان البيت فاضي بس سمعت صوت جاي من اوضة اوختي ببص وهنا اصدمت
لقيت ابويا راكب اختي وعمال ينكها بقوة و هي مبسوطة عمالة تقوله كمان يا بابا نيك بنتك جامد و هو شغال لحد لما جبهم علي طيزها
انا كنت قاعد مبسوط اوي بسراحة و كان اول مر اشوف فيها جسمها عريان
بيضة اوي طيزها عادية بس حلو بزازها اروع ما يكون
اول لما لبسو علشان يطلعو انا طلعت من الشقة عملت نفسي لسة جاي
تاني يوم عملت نفسي تعبان علشان مرحش الدروس علشان اقعدت مع اختي لوحدنا بعد
بعدت لما البيت فضي دخلت اوضت اوختي و لقتها اقعدة بمنظر ده
اول لما شوفتها كدة اوقمت ناطط عليها هي زعقتلي
اوقمت ضربها قلم وقلتها شوفتك امبارح و ابوكي راكبك لو عملتي صوت هقول لأمك
لقتها اتصدمت و مش عارفة تقول اه
قولتها هتعملي معايا زي ابوكي ولا اروح اقول لامك
قالتي ماشي بس متقلش لحد
قولتها يلا يشرموطة اومي مصي زبي
اول لما طلعت زب اتفجت قالت ده كبير اوي ده ضعف بتاع ابوك
اقدة تمص يجي عشر تقايق وانا عمال افعص في بزازها الجامدة لحد مجبتهم علي بزابزها
قلتها احنا لسة مخلصناش انا لسة هايج اقمت منيمها علي ظهرها و اقعد الحس في كسها و بقت هايجة علي اخرة وعمالة تقولي دخلو يلا بقي وريح اختك
قولتها ماشي يشرموطة و قمت مدخلة زب في كسها هي عمالة تصوت وتقول اه اه اه
براحة شوية انتا زبك اجمد من ابوك نكني نكني يا خول قولت مش هسيبك يشرموطة عمال انكها لحد مجبتهم
و دخنلنا نسحمي مع بعض وقمت مديها واحد في الحمام علي السريع و طلعنا
بقيت انكها كل يوم و البيت نايم
لحد ما ابويا اكتشف ده وبيقنا بنكها انا وابويا مع بعض انا من قدام و هو من وره